Jump to content
Arthas

Αλλαγή Ελαστικών Για Polo 1.2 Tsi 6R Από 185/60/15 Σε 195/55/15, Δεν Συμφωνεί Η Καρέντα...

Recommended Posts

Καλησπέρα ρε παιδιά, μια ερωτησούλα να κάνω γιατι στην Καρέντα με κούφανε ο "σύμβουλος".

 

Ήρθε ο καιρός να αλλάξω λάστιχα και θέλω να βάλω την επόμενη διάσταση που μου δίνει σαν επιλογή η VW, μόνο λάστιχο όχι και ζάντα.

 

Δηλαδή απο 185/60/15 να πάω στα 195/55/15.

Βρίσκω λοιπόν 2 λαστιχάκια που μου αρέσουν, ενα της Dunlop και ενα της Bridgestone στις διαστάσεις που θέλω.

Η μόνη διαφορά που έχουν απο αυτά που φοράω τώρα(Bridgestone) εκτός απο την διάσταση είναι και στον δείκτη ταχύτητας-βάρους.

 

Αυτά που φοράω τώρα είναι 185/60/15 88Η ενώ αυτά που θέλω να βάλω είναι 195/55/15 85V.

 

Όσον αφορά την ταχύτητα:

H=210km/h και V=240km/h οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα, ίσα ίσα αυτά που θέλω να βάλω αντέχουν και για μεγαλύτερες ταχύτητες.

 

Τώρα όσον αφορα το βάρος:

88=560kg ενώ 85=515kg.

 

Εδώ λοιπόν παραξενεύτηκα στην αρχή μήπως δεν κάνουν τα λάστιχα, γιατι δεν αντέχουν το βάρος που αντέχουν αυτά της μαμάς.

 

Σε μια επίσκεψη για χειμερινό έλεγχο στην Καρέντα λοιπόν μου λέει το άτομο, πρέπει να αλλάξεις και λάστιχα.

Συμφωνώ του λέω εγώ και γι'αυτο να το δούμε, να μου βγάλεις μια προσφορά.

Καθόμαστε στο γραφείο του, ψάχνει στο PC του και μου λέει:

"Χμμ βλέπω φοράει ενισχυμένο λάστιχο 185/60/15 88Η" και μου βγάζει μια τιμή για τετράδα(η τιμή στον Θεό κιόλας) με αυτή τη διάσταση.

Του λέω όχι δεν θέλω την ίδια διάσταση, θέλω να πάω στην επόμενη διάσταση με την ίδια ζάντα.

Μου λέει όχι αυτό δεν γίνεται.

Του εξηγώ πως δεν διάλεξα ότι μου κατέβηκε στο κεφάλι αλλά σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου και της VW.

Ξανακοιτάει στον υπολογιστή και μου λέει:

"Κοίτα, εγώ κοιτάω με τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου σου και βλέπω πως το αμάξι έχει βγεί απο το εργοστάσιο με αυτό το λάστιχο που φοράει που είναι ενισχυμένο, όλα έχουν ρυθμιστεί(αναρτήσεις κτ.λ.) και έχει βγεί απο το εργοαστάσιο το αμάξι με αυτές τις προδιαγραφές, δεν μπορείς να αλλάξεις εσύ και να βάλεις άλλο απο αυτό που έχει τώρα."

Του εξηγώ και πάλι πως δεν βάζω ότι μου αρέσει εμένα αλλά ότι μου λέει η VW.

Μου ξαναλέει λοιπόν πως αυτός κοιτάει το συγκεκριμένο αμάξι με αριθμό πλαισίου τι λάστιχα φοράει απο το εργοστάσιο και πως δεν συνιστά αλλαγή σε άλλο λάστιχο γιατι αυτό θα συνεπάγεται ρύθμιση του αμαξιού για το καινούριο ελαστικό! :o

 

Φεύγω λοιπόν και σκέφτομαι, ρε λές να έχει δίκιο?

Μήπως όντως η διαφορά που παρατήρησα κι εγώ όταν έψαχνα για λάστιχα στον δείκτη βάρους είναι τόσο σημαντική?

Όντως να χρειάζεται το λάστιχο να έχει δείκτη βάρους 88, ίσως επειδή είναι highline έκδοση και φοράει τις σπορ αναρτήσεις?

Μήπως όντως αλλάζοντας διαστάσεις στο ελαστικό να χρειάζονται καινούριες ρυθμίσεις στο αμάξι??

 

Εν κατακλείδι, μην σας κουράζω άλλο, ξέρει κανείς αν θα έχω πρόβλημα να βάλω τα 195/55/15 85V που έχουν χαμηλότερο δείκτη βάρους και άλλες διαστάσεις απο αυτά που φοράει τώρα? Θα χρειάζεται ρύθμιση το αμάξι?

Σημειώνω όσον αφορά τη διάσταση ότι η VW στο καπάκι της βενζίνης αναγράφει αυτην την διάσταση σαν επιλογή.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα έχεις πρόβλημα ούτε θέλει κάποια ρύθμιση (λες και παίρνει ρύθμιση..., μονοθέσιο F1 είναι?). Αν θες να τα βάλεις έτσι για το κέφι σου βάλτα, δεν πρόκειται να κερδίσεις όμως απολύτως τίποτα σε κράτημα. 

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα απο ολα ποιος πηγαινει αντιπροσωπεια να αγορασει λαστιχα;????

Με την τιμη που θα σου ζηταγαν σιγουρα για τα 185/60 πηγαινε σε εναν καλο λαστιχα φιλε μου και πιστευω θα σου βγουνε το ιδιο 195/55... ;)

Αυτοι εκει δεν ξερουν την τυφλα τους..ζηταγα διπλη εξατμιση που εχει το gt και μου ελεγε ο συμβουλος δεν γινεται εχει αλλες προδιαγραφες και δεν εχουν ιδια διαταξη απο κατω... Βρηκα φωτο απο κατω και ειναι ολοϊδια...

Εγω ακομα γελαω με την αντιπροσωπεια και τις γνωσεις τους...

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν ειναι οτι οι αντιπροσωπιες δεν εχουν γνωσεις αλλα πανε by the book που λεμε.τι λεει ο αριθμος πλαισιου;αυτο αυτο πρεπει να βαλεις τελος.απο την μια ειναι σωστο γιατι πας βαση προδιαγραφων εργοστασιου απο την αλλη υπαρχουν σιγουρα εναλλακτικες αλλα δεν σου τις δινουν γιατι απλα αμα γινει καποιο ατυχημα απο πχ σκασμενο ελαστικο λογο μη σωστων προδιαγραφων βαρους που παιζει μεγαλο ρολο θα εχεις πατημα να τους κανεις μηνυση για λαθος προδιαγραφες πχ ελαστικου και θα δικαιωθεις και θα πληρωνουν.η πχ αμα σπασει ενα μοτερ και σου εχουν βαλει την εξατμιση απο το r line και πας για εγγυηση θα εισαι ναι μεν εκτος προδιαγραφων αλλα αυτοι θα πληρωσουν την ζημια γιατι θα εχιυν βγαλει το αμαξι εκτος προδιαγραφων!!οχι οτι θα σπασει ενα μοτερ απο την εξατμιση

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

 

Θέλω να πάω στο 195/55 για να το "νιώθω" λίγο καλύτερα στο δρόμο και στο τιμόνι και επίσης είναι και ψυχολογικό.

Aυτό το λιγουλάκι που θα βλέπω να έχει φαρδύνει και να έχει κοντίνει, αισθητικά θα μου κάθεται καλύτερα απο τη σαμπρέλλα που φοράει τώρα.

Σκοπό είχα να αλλάξω ζάντα σε 16 αλλά τελικά δεν με παίρνει οικονομικά. Οπότε σκέφτηκα τουλάχιστον ας βάλω την επόμενη διάσταση.

Ξέρω ότι δεν θα έχει σημαντική διαφορά, ίσως και καθόλου αλλά εγώ θα είμαι χαρούμενος! :)

 

Ξέρω οτι μπορώ να κάνω αυτη την αλλαγή στα λάστιχα, απλά κόλλησα στο ζήτημα "δείκτης φορτίου".

Τώρα κοιτάω να βρω 195/55 με δείκτη φορτίου 88 και πάνω, δηλαδή ενισχυμένο ελαστικό όπως αυτό π.χ.

Ενας Θεός ξέρει τώρα γιατι πρέπει σώνει και καλά να είναι ενισχυμένο το ελαστικό, αλλά τι να κάνουμε...

 

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

 

Ξέρω ότι δεν θα έχει σημαντική διαφορά, ίσως και καθόλου αλλά εγώ θα είμαι χαρούμενος! :)

 

 

Αυτό είναι που μετράει, προχώρα !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Προχώρα άνετα...

Όσο για τους αριθμούς ενός ελαστικου

Ρίξε μια ματιά σε ένα πίνακα να δεις αναλυτικά τι σημαίνει το κάθε ένα.

Θέμα με το βάρος δεν έχεις κανένα.

Στάλθηκε από το m2 note μου

Edited by BAD BOY
Link to comment
Share on other sites

@marios tsi

Αδελφέ αυτό είναι κάτι που το κοίταγα αυτες τις μέρες και ανακάλυψα ότι τα ενισχυμένα λάστιχα όντως φέρνουν αυτή τη σήμανση.

Δηλαδή το XL δηλώνει ενισχυμένο ελαστικό (XL=Extra Load). Δεν το έχω κοιτάξει ακόμα, θα κατέβω σε λίγο να πάω να το δώ και θα σου πω.

 

@sirdimitris

Ευχαριστώ πάρα πολύ, η αλήθεια είναι ότι με ξε-άγχωσες αρκετά με τη φωτό.

 

Γενικά σας ευχαριστώ πολύ όλους για την ανταπόκριση και τις πληροφορίες σας!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εδω λεει οτι ο δεικτης για το βαρος πρεπει να ειναι 88=560 και τα αλλα ειναι 85=515 και του λετε πως ειναι ενταξει? Αν απο τη πιεση σε καποια στροφη ή λακουβα εχει καποιο κλαταρισμα ποιος απο σας θα πει οτι ειχε λαθος?

Το να βαζουμε μεγαλυτερες διαστασεις παει και ερχεται απλα μπορει να χανει σε επιδοσεις-καταναλωση. Το δεχομαστε αλλα εδω σου λεει πρεπει να αντεχει τοσο. Δε βγαινουν αυθαιρετα αυτα.

Ψαξε φιλε για 88 δεικτη. Εμενα αυτη ειναι η αποψη μου

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Link to comment
Share on other sites

Τι 88 ρε παιδια ειμαστε σοβαροι; Ας παει σε μια εκθεση της vw ο φιλος να δει οτι ολα τα polo εργοστασιακα εχουν 84H.. Το 88h σημαινει οτι εγινε αλλαγη και μπηκαν ενισχυμενα.

Βγαλε την ρεζερβα σου φιλε μου και πες μας τι αριθμο δειχνει.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εδω λεει οτι ο δεικτης για το βαρος πρεπει να ειναι 88=560 και τα αλλα ειναι 85=515 και του λετε πως ειναι ενταξει? Αν απο τη πιεση σε καποια στροφη ή λακουβα εχει καποιο κλαταρισμα ποιος απο σας θα πει οτι ειχε λαθος?

Το να βαζουμε μεγαλυτερες διαστασεις παει και ερχεται απλα μπορει να χανει σε επιδοσεις-καταναλωση. Το δεχομαστε αλλα εδω σου λεει πρεπει να αντεχει τοσο. Δε βγαινουν αυθαιρετα αυτα.

Ψαξε φιλε για 88 δεικτη. Εμενα αυτη ειναι η αποψη μου

Στάλθηκε απο s4 με tapa

515 κιλά το ένα... δηλαδή τα 4χ515=2060 κιλά δηλαδή 1150 το αυτοκίνητο + 5 άτομα από 100 κιλά το καθένα σύνολο 1650   + 200 κιλά λάδι από το χωριό στο πορτμπαγκάζ τελικό σύνολο 1850 κιλά , που το βλέπεις το πρόβλημα?????

Link to comment
Share on other sites

515 κιλά το ένα... δηλαδή τα 4χ515=2060 κιλά δηλαδή 1150 το αυτοκίνητο + 5 άτομα από 100 κιλά το καθένα σύνολο 1650 + 200 κιλά λάδι από το χωριό στο πορτμπαγκάζ τελικό σύνολο 1850 κιλά , που το βλέπεις το πρόβλημα?????

Δε μετρανε ετσι φιλε μου γι αυτο εισαι λαθος. Δε προσθετουνε τα συνολικα βαρη που "σηκωνει" ενα ιχ. Η πιεση που δεχεται ενα λαστιχο σε μια στροφη ή σε μια λακουβα ειναι μεγαλυτερη απο το βαρος που του αναλογει οταν ειναι ακινητο.

Γι αυτο λεω οτι ολα ειναι μελετημενα με καποια στανταρ απο το εργοστασιο και δεν ειναι οπως τα βγαζετε:4 ατομα+αποσκευες+λαδι απο το χωριο

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Τι 88 ρε παιδια ειμαστε σοβαροι; Ας παει σε μια εκθεση της vw ο φιλος να δει οτι ολα τα polo εργοστασιακα εχουν 84H.. Το 88h σημαινει οτι εγινε αλλαγη και μπηκαν ενισχυμενα.

Βγαλε την ρεζερβα σου φιλε μου και πες μας τι αριθμο δειχνει.

Αυτο λεω και γω να ειμαστε λιγο σοβαροι. Η ρεζερβα ειναι αναγκης και εχει ενα οριο χιλιομετρων που μπορεις να πας

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Edited by takpanos
Link to comment
Share on other sites

Δε μετρανε ετσι φιλε μου γι αυτο εισαι λαθος. Δε προσθετουνε τα συνολικα βαρη που "σηκωνει" ενα ιχ. Η πιεση που δεχεται ενα λαστιχο σε μια στροφη ή σε μια λακουβα ειναι μεγαλυτερη απο το βαρος που του αναλογει οταν ειναι ακινητο.

Γι αυτο λεω οτι ολα ειναι μελετημενα με καποια στανταρ απο το εργοστασιο και δεν ειναι οπως τα βγαζετε:4 ατομα+αποσκευες+λαδι απο το χωριο

 

Σοβαρά μιλάς τώρα ? είναι μετρήσιμο μέγεθος πόσο βάρος θα δεχθεί στη στροφή το ελαστικό?  Θα μπορούσε αυτό να γραφτεί πάνω στα ελαστικά? με πόση μεταφορά βάρους στο συγκεκριμένο ελαστικό και πόσα g επιτάχυνση βαρύτητας?

Link to comment
Share on other sites

515 κιλά το ένα... δηλαδή τα 4χ515=2060 κιλά δηλαδή 1150 το αυτοκίνητο + 5 άτομα από 100 κιλά το καθένα σύνολο 1650 + 200 κιλά λάδι από το χωριό στο πορτμπαγκάζ τελικό σύνολο 1850 κιλά , που το βλέπεις το πρόβλημα?????

Ετσι ακριβως....ας διαβασει ο φιλος στο λινκ που εδωσα στην προηγουμενη σελιδα πως μετραμε το βαρος.

Στάλθηκε από το m2 note μου

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάς τώρα ? είναι μετρήσιμο μέγεθος πόσο βάρος θα δεχθεί στη στροφή το ελαστικό? Θα μπορούσε αυτό να γραφτεί πάνω στα ελαστικά? με πόση μεταφορά βάρους στο συγκεκριμένο ελαστικό και πόσα g επιτάχυνση βαρύτητας?

Ενταξει παιδια οτι πειτε. Δλδ τα ελαστικα μετριουνται ακινητα και οταν πχ θα κατεβει ενα πεζοδρομιο δε θα μεγαλωσει η πιεση που θα δεχτουν? Το πιο απλο μπακαλιστικο παραδειγμα που μου ειχε πει αντιπροσωπος ελαστικων ηταν: οταν ενας ανθρωπος 70 κιλων χοροπηδαει μολις φτανει στο εδαφος προσγειωνονται παραπανω απο 70 κιλα για αυτο δεν αντιστοιχουν οι δεικτες βαρους με το συνολικο βαρος ενος ιχ. Εγω προσπαθω να ειμαι σοβαρος αλλα αφου δε το δεχεστε δε θα πεσω στο επιπεδο σας για να σας πεισω. Ο καθενας τη γνωμη του και αλλοι θα κρινουν ποιος εχει δικιο

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Edited by takpanos
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει παιδια οτι πειτε. Δλδ τα ελαστικα μετριουνται ακινητα και οταν πχ θα κατεβει ενα πεζοδρομιο δε θα μεγαλωσει η πιεση που θα δεχτουν? Το πιο απλο μπακαλιστικο παραδειγμα που μου ειχε πει αντιπροσωπος ελαστικων ηταν: οταν ενας ανθρωπος 70 κιλων χοροπηδαει μολις φτανει στο εδαφος προσγειωνονται παραπανω απο 70 κιλα για αυτο δεν αντιστοιχουν οι δεικτες βαρους με το συνολικο βαρος ενος ιχ. Εγω προσπαθω να ειμαι σοβαρος αλλα αφου δε το δεχεστε δε θα πεσω στο επιπεδο σας για να σας πεισω. Ο καθενας τη γνωμη του και αλλοι θα κρινουν ποιος εχει δικιο

Στάλθηκε απο s4 με tapa

   Που είδες να γράφω ότι όταν ένα ελαστικό κατεβαίνει ένα πεζοδρόμιο δεν μεγαλώνει η πίεση που δέχεται? Εγώ έγραψα ότι αυτό δεν είναι μετρήσιμο και δεν μπορεί να αναγραφεί πάνω στο ελαστικό.

   Σοβαρός είναι αυτός που τεκμηριώνει ότι γράφει και όχι να γράφει κάτι που  νομίζει.

 Δεν λέω, το επίπεδό μου μπορεί να είναι χαμηλό αλλά κάνε μια προσπάθεια με επιχειρήματα μήπως και το καταλάβω και πεισθώ. 

Link to comment
Share on other sites

Η ρεζερβα αναγκης του polo ειναι ολοϊδια με τα υπολοιπα ελαστικα. Δεν ειναι σαν καποια αλλα που εχουν μικροτερη διασταση και οριο ταχυτητας! :)

Link to comment
Share on other sites

Μάγκες γεια χαρά.

Συγνώμη είχα ξεχάσει να ενημερώσω για το θέμα που άνοιξα.

Τελικά έβαλα αυτά τα λαστιχάκια: DUNLOP SPORT BLURESPONSE 195/55/R15 85H και μέχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος.

Έχω παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στον θόρυβο, πολύ πιο ήσυχα.

Όσον αφορά οδική συμπεριφορά και μόνο ότι φοράει καινούρια παπά το πολάκι σίγουρα το νιώθω να "κυλάει" πολύ πιο ομαλά. Όσον αφορά κράτημα το νιώθω να στρίβει καλύτερα αλλά θα συμφωνήσω με τον Vassilis63 ότι δεν νομίζω να έχω κερδίσει κάτι σε σχέση με τα προηγούμενα (185/60/R15).

Γενικά πάντως το αισθάνομαι καλύτερα το αμάξι στο δρόμο και σε ταξίδι που έκανα αλλά όπως είπα και πιο πάνω αυτό είναι και λίγο αναμενόμενο λόγω καινούριου ελαστικού, ζυγοστάθμισης ζάντας κ.τ.λ.
Αισθητικά? Είναι πολύ μικρή η διαφορά αλλά ρε παιδιά εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο και συμμαζεμένο απο την σαμπρέλα - κουλούρα θαλάσσης που φόραγε πρίν. 

Αυτά, απλά ενημέρωση λοιπόν για κάποιον που ίσως διαβάζει αυτό το θέμα και ενδιαφέρεται να αλλάξει λάστιχα και έχει τις ίδιες ανησυχίες που είχα κι εγώ. Η διάσταση 195/55/R15 ταιριάζει μια χαρά και ο δείκτης φορτίου 85Η είναι επίσης μια χαρά για το πολάκι μας.

Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 13/4/2016 at 12:10 ΜΜ, Arthas said:

Μάγκες γεια χαρά.

Συγνώμη είχα ξεχάσει να ενημερώσω για το θέμα που άνοιξα.

Τελικά έβαλα αυτά τα λαστιχάκια: DUNLOP SPORT BLURESPONSE 195/55/R15 85H και μέχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος.

Έχω παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στον θόρυβο, πολύ πιο ήσυχα.

Όσον αφορά οδική συμπεριφορά και μόνο ότι φοράει καινούρια παπά το πολάκι σίγουρα το νιώθω να "κυλάει" πολύ πιο ομαλά. Όσον αφορά κράτημα το νιώθω να στρίβει καλύτερα αλλά θα συμφωνήσω με τον Vassilis63 ότι δεν νομίζω να έχω κερδίσει κάτι σε σχέση με τα προηγούμενα (185/60/R15).

Γενικά πάντως το αισθάνομαι καλύτερα το αμάξι στο δρόμο και σε ταξίδι που έκανα αλλά όπως είπα και πιο πάνω αυτό είναι και λίγο αναμενόμενο λόγω καινούριου ελαστικού, ζυγοστάθμισης ζάντας κ.τ.λ.
Αισθητικά? Είναι πολύ μικρή η διαφορά αλλά ρε παιδιά εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο και συμμαζεμένο απο την σαμπρέλα - κουλούρα θαλάσσης που φόραγε πρίν. 

Αυτά, απλά ενημέρωση λοιπόν για κάποιον που ίσως διαβάζει αυτό το θέμα και ενδιαφέρεται να αλλάξει λάστιχα και έχει τις ίδιες ανησυχίες που είχα κι εγώ. Η διάσταση 195/55/R15 ταιριάζει μια χαρά και ο δείκτης φορτίου 85Η είναι επίσης μια χαρά για το πολάκι μας.

Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.

Καλησπέρα! Κόστος με τοποθέτηση;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.