VWmk6 Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 (edited) Καλημέρα σας! Εδώ και μια εβδομάδα προσπαθώ να βρώ πιθανά αίτια του προβήματος μου και τιποτα. Ας τα πάρουμε απο την αρχή. Παραμονές πρωτοχρονιάς κινούμενος σε ανηφόρα απο Τρικαλα προς Πετρουλι με θερμοκρασία περιβαλοντος -5 C και με πολυ χαλαρο στυλ οδηγησης παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας να εχει ανεβει στους 110 βαθμους. Αμεσως απο 4η ταχυτητα κατεβαζω 3η και ο δεικτης πηγαινει σφερα στα κανονικα του επιπεδα. Απο εκει και περα σε καθημερινες συνθηκες ολα φυσιολογικα εκτος του οτι το αυτοκινητο εφτανε στους 90 απιστευτα γρηγορα και το ιδιο γρηγορα αναβε και το βεντιλατερ του , αλλα χωρις ο δεικτης να ξεφευγει. Πριν 10 μέρες κινουμενος προς Αθήνα , με ταχυτητες 150-160 παρατηρούσα το ιδιο φαινομενο. Η θερμοκρασια σκαρφαλωνε στους 100-110 , με το που αλλαζα απο 5η σε 4η η θερμοκρασια επεφτε αμεσα. Επιστρεφοντας απο Αθήνα και ενω το φαινομενο γινοταν ολο και πιο συχνο ξαφνικα το μοτερ αλλαζει θορυβο. Ανοιγω το καπο και παρατηρω οτι τα δυο μπεκ παιζουν. Νομιζοντας οτι απλως ξεσφυξε η βιδα που τα κρατα συνεχισα να φτασω σε ενα πρατηριο ωστε να την σφιξω. Δεν προλαβα ομως η βιδα κοπηκε .. Γερανος - συνεργειο - αλλαγη βιδας - φλατζων στο πλαστικο καπακι . Από θέμα θερμοκρασιας το συνεργειο μου προτινε αλλαγη θερμοστατη , ο οποιος και αλλαχτηκε χωρις αποτελεσμα. Αλλάχτηκε και το ψυγειο νερου με το φοβο οτι μπορει να ειναι βουλωμενο. Η θερμοκρασια σταθεροποιηθηκε αλλα και παλι σε υψηλα επιπεδα. Στο οργανακι στο ταμπλο δε ανεβαινει πανω απο 90 αλλα με τον υπολογιστη σε βολτα δοκιμαστικη το ψυκτικο υγρο ειχε θερμοκρασια απο 93 εως 103 βαθμους και το βεντιλατερ δουλευε μεχρι η θερμοκρασια να πεσει κατω απο 95 , θερμοκρασια που βλεπαμε μονο οταν το αυτοκινητο εμενε σταματημενο! Δοκιμαζοντας με υπολογιστη ακριβως ιδιο αυτοκινητο αλλα με αυτοματο σασμαν , οι θερμοκρασιες που βλεπαμε ειναι 88- 91 βαθμους και το βεντιλατερ δεν ανοιγε με τιποτα με τις ιδιεσ καιρικες θερμοκρασιες! Απο το συνεργειο μου ειπαν οτι ειναι σιγουροι σχεδον οτι φταει η τρομπα νερου , η οποια ομως ειχε την ιδια ροη επιστρεφομενων νερων στο παγουρι νερου και στα δυο αυτοκινητα. Σημερα ανοιχτηκε και η τρομπα. Τα πτερυγια της ηταν κανονικα. Το μονο που παρατηρησαμε ηταν μια μικρη διαρροη νερου. Οποτε το προβλημα λογικα δεν ειναι ουτε απο εκει. Εχετε αντιμετωπισει κατι παρομοιο; Η μόνη σκεψη που κανω τωρα ειναι , επειδη απλα δουλευει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες αλλα δεν ξεφευγει , να φταει ο θερμοστατης ο καινουργιος.Ποια η αποψη σας; Update Επειτα απο καιρο , αλλαχτηκε θερμοστατης , ο οποιος δεν υπήρχε στην αντιπροσωπεια , οποτε εγινε παραγγελια απο Γερμανια! η θερμοκρασία σταθεροποιήθηκε αλλα περιπου 5 βαθμούς πανω απο το αλλο αυτοκίνητο (μετρήσεις υπολογιστη ) . το οργανο θερμοκρασίας παραμένει σταθερο! Edited November 4, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 για δοκιμασε να ξεβουλοσησ το ψυγειο του καλοριφερ και ελενξε τησ φισεσ του βεντηλατερ εαν ειναι οκ και δεν εχουναι τιποτα διαβροσησ και βαλε και διαγνωστηκο για τηχον βλαβεσ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Βάλε το μηχάνημα καθαρισμού (σε ψυγειάδες θα βρείς) να πλύνεις με φάρμακο το κύκλωμα μήπως όντως βούλωσε το ψυγειάκι καλοριφέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 (edited) 1 ώρα πριν , O Palios said: Παχυτερα λαδια και ελεγχο για πιεση τρομπας λαδιου . Ψιλο λαδι ισουτε με μικρη πιεση και φθορες . Γιαυτο εμμενω στο 40αρι . Edit : Η θερμοκρασια λαδιου δεν πρεπει να ξεπερνα τους 100 C ουτε καν σε σκισιμο . Σε χαλαρη κινηση 85-90 C . Οτιδηπωτε αλλο ,μαλλον επιδεικνυει προβλημα . Σε διαβάζω καιρό σ΄αυτά που λες περί λαδιών, οι απόψεις όλες δεκτές. Αυτό όμως ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, μας διαβάζει πολύς κόσμος κι αυτά που γράφουμε καλό είναι να τα σκεφτόμαστε λιγάκι.. Σε σκίσιμο το λάδι ξεπερνά και τους 120 όχι τους 100. Θ΄αρχίσουν τα ποστ από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν και θα νομίζουν ότι κάτι τρέχει με το αμάξι τους. Το θέμα μας είναι η θερμοκρασία νερού και παρακαλώ να μείνετε εντός θέματος, υπάρχει θέμα ανοιχτό για λαδοσυζήτηση. Edited November 3, 2016 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Σχετικά με θερμοκρασία νερού... Μου προέκυψε και μένα πρόβλημα, αλλά κάπως διαφορετικό. Δεν έχω trip computer για να βλέπω τη θερμοκρασία λαδιού, έχω μόνο το κλασσικό οργανάκι με θερμοκρασία ψυκτικού υγρού, που χάρην απλούστευσης το λέμε νερό. Η συνήθης συμπεριφορά ήταν η εξής - Βάζω μπρος, περιμένω ένα-δύο λεπτάκια, ξεκινάω. Μέχρι να ανέβει ο δείκτης από την "λευκή ζώνη" δεν ανεβάζω πάνω από 2500 στροφές. Μέσα στην πόλη σχετικά γρήγορα ο δείκτης φτάνει τους 90 βαθμούς και κάθεται εκεί. Ποτέ παραπάνω. Στον αυτοκινητόδρομο και με 5η κατεβαίνει ως 70 βαθμούς. Έτσι ήταν πάντα... Αλλά προχτές μου έκανε τα εξής. Πήγα από το σπίτι στο βενζινάδικο να βάλω αέριο (περίπου 3χλμ). Μετά το γέμισμα δεν έπαιρνε μπρος. Το βάλαμε σε κατηφόρα και με δευτέρα ξεκίνησε. Πήγα Χαλκιδική για μια δουλίτσα, δεν έσβηνα τον κινητήρα γιατί φοβόμουν πως δε θα πάρει μπρος και μετά από λίγο ξεκίνησα το δρόμο επιστροφής. Εκεί παρατήρησα πως όσο ανέβαινε η ταχύτητα τόσο πιο κάτω έπεφτε ο δείκτης. Σε μια φάση που έπιασα τα 140 ο δείκτης ξάπλωσε τέρμα αριστερά. Και σκέφτομαι τώρα... Δεν είναι κακό για τον κινητήρα αυτό; Αφού με 120χαω οι στροφές είναι 3600, ενώ αν ο δείκτης είναι στη "λευκή ζώνη" δεν ανεβάζω πάνω από 2500. Πάρκαρα στην πυλωτή. Έσβησα το αμάξι. Το ξαναβαλα μπρος... Όλα οκ. Τέσσερις ώρες αργότερα το ξαναβάζω μπρος. Πηγαίνω σύντομη διαδρομή στο Δημαρχείο (ούτε χιλιόμετρο). Επιστρέφω μετά από μισή ώρα... Δεν ξαναπαίρνει μπρος! Μετά από μια ώρα ξαναπήρε. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα εκκίνησης σχετίζεται με θερμοκρασία. Μπορεί να είναι το immobilizer, για αυτό ρώτησα σε άλλο νήμα για κλειδί, αλλά αυτό με τον δείκτη θερμοκρασία να ξαπλώνει τέρμα αριστερά στις ταχύτητες 120-140 τι έχετε να πείτε; Ένας μηχανικός στο συνεργείο είπε πως μπορεί να κολλάει ο θερμοστάτης ανοιχτός. Όσο για θέμα εκκίνησης είπε πως μπορεί να φταίει και αντλία βενζίνης. Όσες φορές το αμάξι πήρε μπρος όσο ήταν κρύο γυρνούσε σε αέριο σε συνηθισμένο χρόνο και απόσταση. Τι λέτε, λοιπόν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 (edited) Ο θερμοστατης κανει τετοια κολπακια οταν κολλαει ανοιχτος , στην πρωτη ευκαιρια ,συνηθως σε κατηφορες η σταθερο γκαζι , σου κρυωνει τα νερα και φυσικα την μηχανη . Τωρα για την εκκινηση , κοιτα και την μπαταρια σου πρωτα . Μετα πες μας εαν οταν χτυπας μιζα , εαν γυρναει αυτη . Εαν δεν γυρναει και κανει το γνωστο " γουκ γουκ ..." ειναι σχεδον σιγουρο μπαταρια .Εαν γυρναει τρελα και κανει "ζακ ζακ ζακ ζακ ..." αλλα δεν περνει , μπορει να ειναι και τα καρβουνακια τις μιζας . Φυσικα δεν αποκλειεται να σου ετυχε και αντλια μαζι , αλλα κοιτα πρωτα αυτα για να μην πληρωνης τζαμπα λεφτα . Edit : Μεσα σε ολα ,ισως φταει ( οχι συχνα ) και το αλτερνειτορ η αλλιως το γνωστο μας δυναμο .Δεν φορτιζει σωστα την μπαταρια και αυτη να μην λειτουργει σωστα . Ενας ηλεκτρολογος ( τιμιος ) εχει οργανο μετρησης και θα σου πει τι ειναι . Εγω ειχα αγωρασει ενα τετοιο οργανο απο τα Lidl !!! Edited November 3, 2016 by O Palios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 2 hours ago , O Palios said: Ο θερμοστατης κανει τετοια κολπακια οταν κολλαει ανοιχτος , στην πρωτη ευκαιρια ,συνηθως σε κατηφορες η σταθερο γκαζι , σου κρυωνει τα νερα και φυσικα την μηχανη . Τωρα για την εκκινηση , κοιτα και την μπαταρια σου πρωτα . Μετα πες μας εαν οταν χτυπας μιζα , εαν γυρναει αυτη . Εαν δεν γυρναει και κανει το γνωστο " γουκ γουκ ..." ειναι σχεδον σιγουρο μπαταρια .Εαν γυρναει τρελα και κανει "ζακ ζακ ζακ ζακ ..." αλλα δεν περνει , μπορει να ειναι και τα καρβουνακια τις μιζας . Φυσικα δεν αποκλειεται να σου ετυχε και αντλια μαζι , αλλα κοιτα πρωτα αυτα για να μην πληρωνης τζαμπα λεφτα . Edit : Μεσα σε ολα ,ισως φταει ( οχι συχνα ) και το αλτερνειτορ η αλλιως το γνωστο μας δυναμο .Δεν φορτιζει σωστα την μπαταρια και αυτη να μην λειτουργει σωστα . Ενας ηλεκτρολογος ( τιμιος ) εχει οργανο μετρησης και θα σου πει τι ειναι . Εγω ειχα αγωρασει ενα τετοιο οργανο απο τα Lidl !!! Το σκέφτηκα αυτό με το δυναμό γιατί ενώ η μπαταρία ήταν καινούργια μετά από δύο χρόνια στην εκκίνηση πάντα δείχνει το λαμπάκι της μπαταρίας στο καντράν. Άρα δεν φορτίζεται επαρκώς εν κινήσει. Έχω αγοράσει και εγώ το όργανο που λες από το Lidl, αλλά δεν το χρησιμοποίησα ούτε μια φορά ακόμα. Μένει να πάρω και μια μπαλαντέζα 25 μέτρων, γιατί δε θέλω να ανεβάζω τη μπαταρία στο σπίτι Τον θερμοστάτη ούτως ή άλλως πρέπει να τον κοιτάξω και το κλειδί ούτως ή άλλως θα το χρειαστώ, γιατί έχω μόνο ένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 (edited) @O PaliosΧρησιμοποίησε τις γνώσεις σου και τις εμπειρίες σου έξυπνα στο forum. Μην μετατρέπεις το κάθε θέμα σε ψιλό vs χοντρό λάδι. Όσο για το quote που αναφέρεις ότι έγραψες έσύ και μετά έκανα παρατήρηση, είχα την ελπίδα ότι θα επιστρέψουμε στην "τάξη" αλλά άρχισε να ξεφεύγει. Και λοιπές οδηγίες προς όλους: α. Εαν αφήνουμε τα θέματα να ξεχυλώνουν, 4-5 σελίδες με ότι του κατέβει του καθενός, θα μείνει μια επικεφαλίδα μόνο να θυμίζει το αρχικό θέμα. Κάνει λοιπόν ένας χρήστης αναζήτηση θέματος, βρίσκει αυτό που θέλει κι αρχίζει και διαβάζει της χαλιμάς τα παραμύθια. Άρα το θέμα δεν είναι χρηστικό και αξιοποιήσιμο. Οπότε τι θα κάνει θ΄ανοίξει άλλο ένα θέμα με θερμοκρασίες νερού για Golf 6. Κι άλλο ένα θέμα και αυτό θα γίνεται συνέχεια. β. Εαν αλλάξω τίτλο και βάλουμε και τα λάδια μέσα, θα έχουμε απλά άλλο ένα ακόμα θέμα που θα γεμίσει με απόψεις λαδιών και θα χαθεί η αρχική του υπόσταση. Αυτά γίνονται σε όλο το forum. Κανείς δεν σας μαλώνει, όλα τα μέλη είναι ελεύθερα να γράφουν στο πλαίσιο κανόνων που έχουν αποδεχθεί, αρκεί να είναι στο κατάλληλο θέμα - ενότητα. Οι απόψεις για τη θερμοκρασία λαδιού μεταφέρθηκαν σε νέο θέμα. Golf 6 1.6 Tdi - Θερμοκρασία Λαδιού [Ανοιχτή Συζήτηση] Edited November 4, 2016 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted November 15, 2016 Report Share Posted November 15, 2016 On 11/3/2016 at 8:16 ΜΜ, Bitnik said: Το σκέφτηκα αυτό με το δυναμό γιατί ενώ η μπαταρία ήταν καινούργια μετά από δύο χρόνια στην εκκίνηση πάντα δείχνει το λαμπάκι της μπαταρίας στο καντράν. Άρα δεν φορτίζεται επαρκώς εν κινήσει. Έχω αγοράσει και εγώ το όργανο που λες από το Lidl, αλλά δεν το χρησιμοποίησα ούτε μια φορά ακόμα. Μένει να πάρω και μια μπαλαντέζα 25 μέτρων, γιατί δε θέλω να ανεβάζω τη μπαταρία στο σπίτι Τον θερμοστάτη ούτως ή άλλως πρέπει να τον κοιτάξω και το κλειδί ούτως ή άλλως θα το χρειαστώ, γιατί έχω μόνο ένα. Λοιπόν το θέμα με τις εκκινήσεις ήταν η μπαταρία. Την φόρτισα και από τότε κανένα πρόβλημα. Υποψιάζομαι να μην φορτίζει καλά το δυναμό την μπαταρία, αλλά νταξ... Αν μια φορά το σε δύο χρόνια πρέπει να φορτίσω την μπαταρία, δε θα σκάσω κιόλας. Ο θερμοστάτης μου έκανε κολπάκια προχτές πάλι σε μια πολύ πρωινή διαδρομή. Πρέπει να τον αλλάξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Άλλαξα τον θερμοστάτη. Τώρα βλέπω πως ανεξαρτήτως συνθηκών η θερμοκρασία είναι κοντά στο 90 (88-90). Όπως ακριβώς μου είπατε από δω. Εγώ που νόμιζα πως το να κατεβαίνει στους 70 στον αυτοκινητόδρομο ήταν νορμάλ. Ευτυχώς δεν πείραζε τον κινητήρα να δουλεύει και με 70. Για χρόνια ήμουν έτσι. Το πρόβλημα με την εκκίνηση μου το ξανάκανε. Άρα δεν είναι η μπαταρία. Το επόμενο που σκέφτομαι είναι το immobilizer και θέλω να ρωτήσω αν μπορεί να φταίει η ανακύκλωση αναθυμιάσεων, αν κάπου χάνει και μετά από μικρή διαδρομή να μην παίρνει μπρος ο κινητήρας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...