Jump to content
dimos gt

Golf 4/5/6 - Αλλαγή Service Δισκοπλατό (Συμπλέκτης) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑΞΑ ΣΤΟ GT -170PSΔΙΣΚΟ-ΠΛΑΤΟ ΛΟΓΟΥ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ .ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΣΚΛΗΡΗΝΕ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΩΣΗ ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ? ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Απο τα λιγα που ξερω σκληραινει..το ιδιο εγινε κ σε φιλο μου..αυτη η ανακληση που λες ισχυει για ολα τα gt170?γιατι εμενα σπιτι χαρτι δεν εχει ερθει,εκτος κ αν πρεπει να κανω βολτα στην αντιπροσωπεια για να με ενημερωσουν

Link to comment
Share on other sites

Απο τα λιγα που ξερω σκληραινει..το ιδιο εγινε κ σε φιλο μου..αυτη η ανακληση που λες ισχυει για ολα τα gt170?γιατι εμενα σπιτι χαρτι δεν εχει ερθει,εκτος κ αν πρεπει να κανω βολτα στην αντιπροσωπεια για να με ενημερωσουν

ΑΠΟ ΤΙ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΣΙΩΠΗΛΗ ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΛΑΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΛΑΤΩ ΤΑ ΧΤΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΣΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΜΕΣΑ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΨΙΛΟ ΠΑΤΙΝΑΡΙΖΕ ΑΥΤΑ ΤΕΛΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα  σετ συμλεκτη επειδη ηταν πολυ σκληρο το πενταλ.για μικρο χρονικο διαστημα εγινε παναλαφρο.

μετα απο λιγο ομως ξαναεγινε σχεδον το ιδιο σκληρο.πως γινεται ρε παιδια κατι που πηρε χρονια και χιλιομετρα να

συμβει στο αυτοκινητο να γινεται στο καινουργιο σετ συμπλεκτη μετα απο 5.000χλμ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Πές να σου κάνουν μια συμπληρωματική εξαέρωση κι αν επιμείνει ξαναπόσταρε..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τρόμπα συνήθως χάνει στις επαναφορές πεντάλ.

Link to comment
Share on other sites

Οταν  αλλαξα το σετ συμπλεκτη δεν εγινε εξαερωση και νομιζω δεν εχει γινει ποτε.

αν μιλατε για την εξωτερικη(κατω αντλια) σε παλαιοτερη επισκεψη σε συνεργειο μου ειχαν πει οτι θελει αλλαγη γιατι το αυτοκινητο σκορτσαρει

αλλα οτι δεν εχει καμμια σχεση με το σκληρο πενταλ.

Link to comment
Share on other sites

Αν αλλαξες συμπλεκτη συμφερει ναλλαξεις την εξω τρομπα, ιδια εργατικα ειναι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Κανε μια εξαερωση να δεις αν στρωσει και τσεκαρε τα υγρα φρενων να δεις τη σταθμη.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε συγγνώμη που δε θα μπορέσω να βοηθήσω στην επιλυση του προβλήματος σου αλλα αυτό που είπες σκοτσάρει νομιζω το κανει και το δικο μου...
Οταν εννοείς σκοτσάρει εννοείς με ξεκινημα απο σταση με πρώτη τρεμει και κλωτσαει?όπως και στην οπισθεν???
Αν ναι σε εχουν πει τι φταιει?

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξες αντλία εξωτερική ?

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν αλλαξα εξωτερικη αντλια.μονο εξαερωση.την αλλαγη μου την ειχε συστησει καποιο συνεργειο.

το συνεργειο που αλλαξα το σετ συμπλεκτη μου ειπε πως δεν χρειαζεται αλλαγη αφου δεν εχει διαρροη.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. Άλλαξα δυο φορές σετ αντλίες συμπλέκτη (εσωτερική και εξωτερική) και τώρα κάποιος μάστορας μου είπε ότι ο λογος που χάλασαν ήταν πιθανόν γιατί ήταν λίγο σκληρό το πλατο. Αύριο θα πάω να αλλάξω δίσκο πλατο ρουλεμάν μήπως και γλυτώσω τις αντλίες μου και γίνει μαλακός ο συμπλέκτης. Οι αντλίες ήταν Sachs η πρώτη (97000 km) και febi Bilstein (107000 km). Θα βάλω δίσκο πλατό Sachs και ελπίζω να δω αλλαγή. Ο τωρινός Μηχανικός, μου είπε ότι έπρεπε όταν είχα αλλάξει αντλίες συμπλέκτη πρώτη φορά να άλλαζα και δίσκο πλατό. Μεταξύ Sachs και luk τι θα επιλέγατε για δίσκο πλατό;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα, επειδή θέλω να παραγγείλω σετ δίσκο πλατό για  το golf μου ( GOLF 6, 1.4 TSI 160 PS, CAVD, 6 MANUAL), μήπως γνωρίζει κανείς αν ταιριάζει ο SACHS NO 3000 970 082 ;

Θα χρειαστώ και κάποιο άλλο ανταλλακτικό;

 

Απ: Λοιπόν από δικιά μου έρευνα, προέκυψαν τα εξής : 1) SACHS και VALEO βγάζουν σετ δίσκο πλατό με διάμετρο 228 και 28 δόντια και η LUK με διάμετρο 230.

Οι τιμές κυμαίνονται για την αγορά από 200 -290 ευρώ και η τοποθέτηση από 100 έως 150 ευρώ + 30-50 ευρώ βαλβολίνες  (εκτός αντιπροσωπείας).

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

 

με ενημέρωσαν από το συνεργείο μετά από το καθιερωμένο ετήσιο service ότι θα χρειαστεί να αλλάξω συμπλέκτη, καθώς πιάνει "ψηλά" κι ενδέχεται να μ' αφήσει! :o

 

Εγώ βέβαια, δεν έχω καταλάβει κάτι αλλά είναι και η συνήθεια!

 

Μου είπαν ότι, ο μεν γνήσιος έχει περίπου 800€ και θα κρατήσει 10 χρόνια, ενώ ο imitation περίπου 450€ και θα με βγάλει περίπου 5-6 χρόνια...

 

Ποια είναι η γνώμη σας;

 

Είναι όντως αυτές οι τιμές;

 

Ευχαριστώ.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, 

 

Μήπως εννοείς για σετ συμπλέκτη; Δισκο-πλατώ, ρουλεμάν κλπ;

 

Εμένα το σετ συμπλέκτη (χειροκίνητο κιβώτιο δεν ξέρω τι παίζει με το dsg) από αντιπροσωπία μου είχε κρατήσει 100.000χλμ. Πιστεύω ότι τόσο κρατάει μέσες άκρες. Προσέχω πάντα πώς βάζω την όπισθεν, καρφωτές ταχύτητες ποτέ, άντε να κάνω γρήγορες αλλαγές από τρίτη σε τετάρτη. Το 160ρι έχω δεν ξέρω ποιό έχεις.

 

Αν εννοείς για σετ συμπλέκτη, εννοείς το ανταλλακτικό μόνο ή και εργασία μαζί; Γράφεις ότι σου πρότεινε και για ιμιτασιόν ανταλλακτικό οπότε στην αντιπροσωπία δεν πήγες. Τα χρήματα που έπαιζαν το 2017 είτε για sachs σετ συμπλέκτη (αυτο που βάζει η αντιπροσωπία) ή Luk είναι μέχρι 250€ μαζί με φπα (βρίσκεις και αγοράζεις εσύ το ανταλλακτικό χωρίς κέρδος προμήθειας ανταλλακτικού για το μάστορα), δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει πολύ οι τιμές σήμερα. Τα περαστικά νομίζω γύρω στα 80-100€ (χωρίς φπα αυτό). Αυτά για τιμές εκτός αντιπροσωπίας. 

Edited by Gmis
Link to comment
Share on other sites

53 λεπτά πριν , Gmis said:

Καλησπέρα, 

 

Μήπως εννοείς για σετ συμπλέκτη; Δισκο-πλατώ, ρουλεμάν κλπ;

 

Εμένα το σετ συμπλέκτη (χειροκίνητο κιβώτιο δεν ξέρω τι παίζει με το dsg) από αντιπροσωπία μου είχε κρατήσει 100.000χλμ. Πιστεύω ότι τόσο κρατάει μέσες άκρες. Προσέχω πάντα πώς βάζω την όπισθεν, καρφωτές ταχύτητες ποτέ, άντε να κάνω γρήγορες αλλαγές από τρίτη σε τετάρτη. Το 160ρι έχω δεν ξέρω ποιό έχεις.

 

Αν εννοείς για σετ συμπλέκτη, εννοείς το ανταλλακτικό μόνο ή και εργασία μαζί; Γράφεις ότι σου πρότεινε και για ιμιτασιόν ανταλλακτικό οπότε στην αντιπροσωπία δεν πήγες. Τα χρήματα που έπαιζαν το 2017 είτε για sachs σετ συμπλέκτη (αυτο που βάζει η αντιπροσωπία) ή Luk είναι μέχρι 250€ μαζί με φπα (βρίσκεις και αγοράζεις εσύ το ανταλλακτικό χωρίς κέρδος προμήθειας ανταλλακτικού για το μάστορα), δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει πολύ οι τιμές σήμερα. Τα περαστικά νομίζω γύρω στα 80-100€ (χωρίς φπα αυτό). Αυτά για τιμές εκτός αντιπροσωπίας. 

Στην αντιπροσωπία πήγα, αλλά δε κατάλαβα να μου είπαν για σετ, αλλά για συμπλέκτη! Εκτός αν συνεπάγεται...

 

Έχω το VI 122hp με χειροκίνητο κιβώτιο και 80.000χλμ περίπου, αλλά δε καταλαβαίνω να έχει τρελό πρόβλημα!

 

Οι διαφορές όμως στις τιμές που αναφέρεις είναι τεράστιες! :huh:

 

Γι' αυτό και είπα να ρωτήσω εδώ για να μη πάω σαν το πρόβατο!

 

Link to comment
Share on other sites

56 λεπτά πριν , dad21 said:

Στην αντιπροσωπία πήγα, αλλά δε κατάλαβα να μου είπαν για σετ, αλλά για συμπλέκτη! Εκτός αν συνεπάγεται...

 

Έχω το VI 122hp με χειροκίνητο κιβώτιο και 80.000χλμ περίπου, αλλά δε καταλαβαίνω να έχει τρελό πρόβλημα!

 

Οι διαφορές όμως στις τιμές που αναφέρεις είναι τεράστιες! :huh:

 

Γι' αυτό και είπα να ρωτήσω εδώ για να μη πάω σαν το πρόβατο!

 

 

η τιμή κάπου εκεί ξέρω και εγώ κυμαίνεται (στο 800€)

 

δεν ξέρω όμως αν η αντιπροσωπεία και γενικά η VW.

έχει το ίδιο σετ γνήσιο ανακατασκευή όμως ??? για ποιο οικονομικό 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Σε golf vi tsi 122hp τον είχα αλλάξει στα 105 k km γιατί ακουγόταν το ρουλεμάν του στο ρελαντί και μου είχε σπάσει τα νεύρα, παρόλαυτα ο δίσκος και το πλατό άντεχαν ακόμα...εγώ είχα δώσει λιγότερο από 350€ για σετ δίσκο-πλατο-ρουλεμαν-εργασία (sachs) σε εξειδικευμένο συνεργείο με απόδειξη...

Edited by thodoris91
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στο παρόν θα μεταφερθούν όλα τα παρόμοια σχετικά θέματα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα.

Κόλαγε το πεντάλ του συμπλέκτη σε golf 5 gti κατά την επαναφορά και πήγα στην αντιπροσωπεία για επισκευή. Αρχικά αλλάξαν την αντλία πίσω από το πεντάλ αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε και μου λένε ότι οφείλεται στην εσωτερική αντλία που είναι στο σαζμάν. Για να αλλχτεί πρέπει να  κατεβει το σαζμάν οπότε προτείνουν να αλλαχτεί και δίσκος πλατώ.

Μου δώσαν προσφορά που είναι :

1) εργασία                                  360 ευρώ

2) δισκος πλατώ ρουλεμάν      410 ευρώ 

3) βίδες μπουλώνια γρασσο    130  ευρώ

 

Δηλαδή συνολικά                    1000 ευρώ   

 

Επειδή h τιμή μου φαίνεται εξωφρενική παρακαλώ για τη εμπειρία σας όσοι έχετε αλλάξει set συμπλέκτη σε golf 5 gti.

 

Επίσης όποιος γνωρίζει κωδικούς ανταλλακτικών παρακαλώ να τους γράψει για να αγοράσω τουλάχιστον τα ανταλλακτικά από το ελεύθερο εμπόριο

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σε εξωτερικό συνεργείο εργασία έχει 80-100€ άντε 150€ μάξιμουμ...για σετ συμπλέκτη που έριξα μια ματιά είναι αναλόγως τα εξαρτήματα που περιλαμβάνει (πχ έχει σετ με βολάν μέσα που είναι ακριβότερα)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι κάτοχος ενός Golf IV 1.4 16v του 2002. Τις τελευταίες ημέρες έχω εντοπίσει το εξής πρόβλημα. Κινούμενος σε αυτοκινητόδρομο, μόλις συναντήσω ανηφόρα, το αυτοκίνητο αρχίζει να μυρίζει παράξενα σαν καμμένο πλαστικό. Μόλις φτάσω σε οριζόντιο δρόμο ή κατηφόρα η μυρωδιά παύει. Το αυτοκίνητο δεν δείχνει να ανεβάζει θερμοκρασία ούτε ανάβει κάποια λυχνία. Το έχω ελέγξει για τυχόν διαρροές λαδιού ή αντιψυκτικού και είναι όλα ΟΚ. Επίσης έχω διαβάσει πως η μυρωδιά μπορεί να οφείλεται σε "πατινάρισμα" του συμπλέκτη. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι παράξενο στις αλλαγές ταχυτήτων ούτε νιώθω πως γλιστράει ο συμπλέκτης καθώς η απόκριση του αυτοκινήτου ακόμη και σε απότομη επιτάχυνση σε ανηφόρα είναι άμεση χωρίς να παρατηρείται κάτι ιδιαίτερο στο στροφόμετρο. Γενικά η απόδοση του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει. Όταν εμφανίζεται η μυρωδιά το αυτοκίνητο κινείται με 70-80 kmh στις 2.500-3.500 στροφές.

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.