LazGT Posted February 27, 2016 Report Share Posted February 27, 2016 (edited) Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του φόρουμ ειναι η πρώτη μου φορά που ποστάρω κάτι. Πριν κανένα μήνα έγινα κάτοχος ενος Golf GT170 του 2006 με 167χιλ. Κωδικός Κινητήρα BLG. Θα ήθελα να αναφέρω οτι βρίσκομαι εξωτερικό Τσεχία. Το θέμα που με απασχολεί ειναι η καδένα, λόγω οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έιχε θέματα. Το αυτοκίνητο ειναι γερμανιας αλλά στο βιβλίο σερβις δεν έχει αλαχτεί η καδένα. Δεν έχει καποιο περίεργο θόρυβο η κροτάλισμα κατα την εκκινηση. Το μονο θέμα που έχω πολλές φορές ειναι οτι όταν έξω εχει κρυο δουλευει στις 1200στροφές για λίγη ώρα κ μετά περφτουν στις νορμάλ στροφές και μερικές φορές έχω καποια Misfires και το λαμπάκι μηχανης να αναβοσβήνει κ μετά να σβήνει τελειως.Αλλες φορές το λαμπάκι μπορει να μεινει αναμένο σταθερά αλλά αν σβήσω το κινητήρα κ τον ανάψω ολα κομπλέ. Εχω αλλάξει μπουζι καινουργια (Ngk Spark Plug Platinum). Θελω το αυτοκινητο για να κατεβαινω 1-2 φορες το χρόνο Ελλάδα οπότε δεν ξέρω τι να κάνω με την καδένα. Η αντιπρωσοπεια εδώ μου ζήτησε για όλο το σετ + λαδια φιλτρα κοντα στο χιλιάρικο περιμένω κ τιμη απο Καρέντα (θα ρωτήσει ο αδερφός μου). Ενα άλλο θεματάκι πο εντιμετωπίζω ειναι ενας φορυβος πίσω σαν καποιος να βαράει τον άξονα (μεταλικός θορυβός) αν περάσω απο καμοια λακούβα η σαμαράκι λέτε να ειναι αναρτηση η ελλατήρια?Ελπίζω να μην σας ζαλισα κ ευχαριστώ εκ των προτέρων. Edited March 8, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted February 27, 2016 Report Share Posted February 27, 2016 Κάνε ένα log με Vag com να δεις σε τι οφείλονται τα misfire. Επίσης τι διάγνωση σου κάνανε απο το συνεργείο; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LazGT Posted February 27, 2016 Author Report Share Posted February 27, 2016 (edited) Το καλώδιο το έχω παραγκείλει κ το περιμένω απο έξωτερικό οποτε κ θα το κάνω. Το εκανα ενα scan με ενα odb bluetooth και μου εβγαλε missfire στον κυληνδρο 1 και 2 αλλα μετα απο μια καλη βόλτα δεν εβγαζε τιποτα (πιστευω δεν ειναι τοσο αξιοπιστα). Στο συνεργειο δεν μου το έβαλε στο διαγνωστικό γιατι του ειπα θελω τακακια κ μπουζια. Απο την εταιρια που πηρα το αμάξι εδώ το εβαλε στο διαγνωτικο ο μηχανικός τους κ μου ειπε απλα οτι θες μπουζι αλλαγη γιαυτο κ τα άλλαξα αλλα δεν λυθηκε το θεμα. Επεισης ο μηχανικό μου οταν τσεκαρε το αμάξι μου λεει απο κάπου γλυφει λιγο λαδι πανω στο κινητήρα οπότε τώρα π θα του το παω για αλλαγη λάδια θα του το αφησω να το κοιτάξει. Ειχα δει σε ενα ξενο φορουμ οτι μπορει τα missfires να οφειλονται μεταξυ άλλων σε αυτο κ με μια αλλαγή φλάντζας να έρθει στα ισια του, εκτός αν θέλει πολλαπλασιαστες μετά. Edited February 27, 2016 by LazGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 Θα μεταφερθεί στα προβλήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 On 2/27/2016 at 4:07 PM, LazGT said: Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του φόρουμ ειναι η πρώτη μου φορά που ποστάρω κάτι. Πριν κανένα μήνα έγινα κάτοχος ενος Golf GT170 του 2006 με 167χιλ. Κωδικός Κινητήρα BLG. Θα ήθελα να αναφέρω οτι βρίσκομαι εξωτερικό Τσεχία. Το θέμα που με απασχολεί ειναι η καδένα, λόγω οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έιχε θέματα. Το αυτοκίνητο ειναι γερμανιας αλλά στο βιβλίο σερβις δεν έχει αλαχτεί η καδένα. Δεν έχει καποιο περίεργο θόρυβο η κροτάλισμα κατα την εκκινηση. Το μονο θέμα που έχω πολλές φορές ειναι οτι όταν έξω εχει κρυο δουλευει στις 1200στροφές για λίγη ώρα κ μετά περφτουν στις νορμάλ στροφές και μερικές φορές έχω καποια Misfires και το λαμπάκι μηχανης να αναβοσβήνει κ μετά να σβήνει τελειως.Αλλες φορές το λαμπάκι μπορει να μεινει αναμένο σταθερά αλλά αν σβήσω το κινητήρα κ τον ανάψω ολα κομπλέ. Εχω αλλάξει μπουζι καινουργια (Ngk Spark Plug Platinum). Θελω το αυτοκινητο για να κατεβαινω 1-2 φορες το χρόνο Ελλάδα οπότε δεν ξέρω τι να κάνω με την καδένα. Η αντιπρωσοπεια εδώ μου ζήτησε για όλο το σετ + λαδια φιλτρα κοντα στο χιλιάρικο περιμένω κ τιμη απο Καρέντα (θα ρωτήσει ο αδερφός μου). Ενα άλλο θεματάκι πο εντιμετωπίζω ειναι ενας φορυβος πίσω σαν καποιος να βαράει τον άξονα (μεταλικός θορυβός) αν περάσω απο καμοια λακούβα η σαμαράκι λέτε να ειναι αναρτηση η ελλατήρια?Ελπίζω να μην σας ζαλισα κ ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλησπέρα και καλωσόρισες. Καταρχήν μου φένεται παράξενο να αναβοσβήνει το engine light ή να μένει και μετά να σβήνει και να σου βγάλουν διάγνωση τα spark! Στην αντιπροσωπεία δεν μπορούν να σου βρούν τίποτα;;; Ούτε καν σφάλματα μου έμειναν μέσα; Για καδένα και μόνο είναι πολλά 1000ρικο...Εαν συμπεριλαμβάνει και την τρόμπα νερού τότε οκ πάνω κάτω τόσα είναι. Όσο για μεταλικό θόρυβο για αξονάκια σε κόβω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LazGT Posted February 28, 2016 Author Report Share Posted February 28, 2016 (edited) Καλησπέρα Αδερφέ ευχαριστώ πολύ! Στην αντιπροσωπεια δεν το πηγα για διαγνωση ακόμα. Οπως ειπα κ πιο πάνω περιμένω το καλώδιο vag-com να δω μια αν εχει καποιο σφάλμα κ μετα έλεγα να το παω. Το λαμπάκι μηχανής θα ανάψει οταν εχει κρυο έξω απο 4 βαθμούς και προς το μειον οταν ο καιρός ειναι πιο ζεστος δεν το κάνει.Οσο για την καδένα η τιμή περιλαμβάνει: Λαδι (Castrol) Φιλτρα όλα Παραφλου Γλυστρες Καδένα Φλάτζα Καθρεπτη μηχανης Γρανάζι Γραναζι μεταβλητου Τεντωτήρα Τσιμούχα Οσο για την αντλια που ανεφερες πριν δεν μου ειπαν κάτι πρεπει να το κοιτάξω? Απλα αυτο που φοβαμαι ειναι οτι εχει 167 χιλιαδες κ μην παρω καμοια μηχανη στο χερι επειδη δεν άλλαξα καδένα.Οταν λές αξονάκια γίνεσαι λίγο ποιο συγκεκριμενος? Δεν ειμαι πολύ σχετικός αλλα μαθαίνω ευκολα Edited February 28, 2016 by LazGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...