Jump to content
Koniordos

Polo gti 6r πρώτο στάδιο

Recommended Posts

Καλημερα φίλοι μου

χθες με κατάπιε στη βούτα ενα ΣΕΑΤ ΙΜΠΙΖΑ cupra 1,4 180...φούλ πρώτο στάδιο 250!!!μιλαμε οτι ο τύπος κόντεψε να με περασει απο πάνω!!!εγω εχω το ΠΟΛΟ gti 6r 1,4 180 μαμά...παει το μοτέρ μας σε ιπποδύναμη 250 μονο πρώτο στάδιο?και με τι ροπή?και με τι αντοχή σε μοτέρ και σασμάν?

 

Link to comment
Share on other sites

Πάει, ίδιο μοτέρ είναι.

Απλά θέλεις ένα χειροποίητο πρόγραμμα για να αποδώσει τα μέγιστα.

Αν είναι καλό το πρόγραμμα κ κάνεις στα προβλεπόμενα διαστήματα, ίσως κ πιο σύντομα συντήρηση δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Βέβαια από την άλλη κ μαμά τελείως έχουν χαλάσει κάποια.

Έχεις κάνει όλες τις ανακλήσεις της αντιπροσωπείας που αφορούν το αμάξι σου;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απλα για πρώτο στάδιο 250 ειναι πολλα...μαλλον ο τύπος θα ειχε βάλει και πιο μεγαλη τουρμπίνα απο τη μαμά...πίστεψε με οτι δεν ειχα καμμια ανάκληση μεχρι και πριν ενα χρόνο...παντως με την ευκαιρία της ερώτησης σου θα παω στην αντιπροσωπεία για να δω...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να ξερω αν εχει βαλει μεγαλυτερα φτερα αλλα παει μεχρι κ 260 τελειως τερμα η μαμα τουρμπινα.

Καποτε οντως τα 250 ηταν πολλα κ λεγαμε δεν γινεται με τιποτα αλλα πλεον ολοι οι customαδες τα βγαζουν ευκολα, μη σου πω πως ισως κ οι κονσερβες πλεον να τα βγαζουν!

Εχω ψιλοχασει τη μπαλα πλεον με το ποσο ευκολα τα βγαζουν τα αλογα τα πρωτοσταδιατα, μιας κ το εχω 3 χρονια σχεδον υβριδιο, αλλα τελευταια φορα κατι τετοιο θυμαμαι, συνηθως παιζουν στα 240-250, κ τσιτα ενα που θυμαμαι ηταν 260.

Αν δεν εχεις ανακληση που λες, εγω θα σου ελεγα προχωρησε το, ξεκινα με το πιο απλο, ενα προγραμμα να παρει τα επανω του κ σιγα-σιγα το προχωρας αν θελεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικα πήγα σημερα αντιπροσωπεία και βρέθηκε ανάκληση για τα λαδια του κιβωτίου.η πρώτη ερώτηση που μου έκαναν ηταν αν εχω βάλει προγραμμα!παντως δε ξερω αν θα το πειραξω...γιατι μετα το προγραμμα θα θες και φίλτρο,θα θες και ιντερκούλερ,θα θες και ολόσωμη εξάτμιση,θα θες και φρένα,θα θες και ανάρτηση και μετα θα αρχίσουν οι ζημιές...και για να κανεις ολα αυτα θες και ενα σωρό λεφτά!δεν αξίζει για το πολο...

εσυ τι αμάξι καβαλάς;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δείχνω κ στην υπογραφή μου, ibiza cupra dsg, μηχανικά υβρίδιο κ γενικά με αρκετή προίκα.

Η αλήθεια είναι πως κ εγώ δεν θα το έκανα υβρίδιο αν δεν είχε ο τζόγους η τουρμπίνα. Για εμένα αξίζουν τα συγκεκριμένα 14άρια να γίνουν ένα καλό ΦΠΕ κ τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Τι λες τωρα...πρεπει να ειναι πριόνι το εργαλείο σου...ΜΠΡΑΒΟ...βέβαια θα εχεις ρίξει και κανα 10ρικο ευκολα για να το στήσεις ετσι...ποσα χλμ εχει κανει το αμάξι?εχει βγάλει ζημιά?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ, να είσαι καλά.

Ναι εκεί λίγο πάνω από 10000. Έχω 52000 περίπου, χωρίς ιδιαίτερα θέματα, εκτός από τζόγους στην τουρμπίνα κ τον mechatronic του DSG.

Ευτυχώς είχα προλάβει κ είχα κάνει αρκετές ανακλήσεις/αναβαθμίσεις εντός εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω θα παω να κανω την ανάκληση αυτη που εχω...βέβαια σου λενε φέρε το αμάξι στις 8 το πρωι και ελα μεσημέρι να το πάρεις...Μα τοσο δύσκολο ειναι να αλλαχθεί το λάδι στο DSG?ασε που θα την κάνουν κιολας...θα μου βάλουν και άλλες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο...παλι αγκαλιασματα θα εχουμε...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Koniordos said:

Κι εγω θα παω να κανω την ανάκληση αυτη που εχω...βέβαια σου λενε φέρε το αμάξι στις 8 το πρωι και ελα μεσημέρι να το πάρεις...Μα τοσο δύσκολο ειναι να αλλαχθεί το λάδι στο DSG?ασε που θα την κάνουν κιολας...θα μου βάλουν και άλλες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο...παλι αγκαλιασματα θα εχουμε...

Περιεργο, εγω οταν ειχα παει μεσα σε 1 ωρα το ειχα πισω. Να ξερεις πως μπορεις να πας σε οποια αντιπροσωπεια θελεις, οποτε διαλεξε καποια χωρις ιδιαιτερη κινηση.

Επισης μπορεις να αρνηθεις το update στον εγκεφαλο, φανταζομαι δεν εχεις εγγυηση πλεον;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, queen said:

Επισης μπορεις να αρνηθεις το update στον εγκεφαλο, φανταζομαι δεν εχεις εγγυηση πλεον;

γιατι τι κανει το update στον εγκεφαλο...???

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, έχουν περάσει 3 χρόνια χαλαρά από τότε, δεν θυμάμαι!

Πάντως δεν ήταν κάποια τραγική διαφορά για να μου έχει μείνει, το μόνο που θυμάμαι είναι πως από όταν έγινε το update όταν σβήνω το αμάξι ακούγεται ένα φς-φς-φς που όλο κ μειώνεται η ένταση για περίπου 30 δευτ., το έχουν όλοι όσοι έχουν κάνει την αναβάθμιση κ είναι λόγω αυτής.

Το έγραψα απλά γιατί ο φίλος Koniordos αν κατάλαβα καλά θέλει να αποφύγει το update. Οπότε μπορείς να κάνεις την αλλαγή λαδιών στο DSG χωρίς το Update.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα πήγα σημερα αντιπροσωπεία και βρέθηκε ανάκληση για τα λαδια του κιβωτίου.η πρώτη ερώτηση που μου έκαναν ηταν αν εχω βάλει προγραμμα!παντως δε ξερω αν θα το πειραξω...γιατι μετα το προγραμμα θα θες και φίλτρο,θα θες και ιντερκούλερ,θα θες και ολόσωμη εξάτμιση,θα θες και φρένα,θα θες και ανάρτηση και μετα θα αρχίσουν οι ζημιές...και για να κανεις ολα αυτα θες και ενα σωρό λεφτά!δεν αξίζει για το πολο...

εσυ τι αμάξι καβαλάς;

Παρεπιμπτωντος φιλε μου στο gti σου εχεις αλλαξει αναρτηση η ελατηρια? Γενικα απο την μανα του μηπως ξερεις τι αναρτηση φοραει και αν τα ελατηρια που ειναι χαμηλωμενα?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φιλε passatoukos  δε ξερω πιο tt και mini λες...εγω σε σταμάτησα με το μαύρο πολο gti και σε ρώτησα ποσα άλογα εισαι...

Link to comment
Share on other sites

Φίλη gueen ρώτησα σημερα και μου είπαν θέλουν κανα 3ωρο γιατι πρεπει να αφήσουν το αμάξι να κρυώσει,να αλλάξουν μετα τα λαδια και μετα να κάνουν το update στο δρόμο.αυτα μου είπαν αυτα σας λεω.το update ειναι υποχρεωτικό.

εγω που λες δε θελω να μου αλλάξουν τις ρυθμίσεις που εχει τωρα το DSG.και ξερω οτι πολλες φορες αλλάζουν τις ρυθμίσεις και περνεις μετα απο 3 ώρες αλλο αμάξι.το ίδιο κάνουν και στο εγκέφαλο μηχανής...κόβουν και λίγα αλογάκια...θεωρώντας οτι θα βγάζουν λιγότερες ζημιές μετα...θα καίνε λιγότερο λάδι,θα πιέζεται λιγότερο το σασμάν...ζημιάρικα αυτοκίνητα σημερα σημαίνει λιγότερες πωλήσεις στο μέλλον...

Link to comment
Share on other sites

Θα δω...αλλα σου λεω θα την κάνουν αυτοι στη vw την "εξυπνάδα" τους και μετα θα εχουμε αγκαλιασματα...χα χα...

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Koniordos said:

υποΦίλη gueen ρώτησα σημερα και μου είπαν θέλουν κανα 3ωρο γιατι πρεπει να αφήσουν το αμάξι να κρυώσει,να αλλάξουν μετα τα λαδια και μετα να κάνουν το update στο δρόμο.αυτα μου είπαν αυτα σας λεω.το update ειναι υποχρεωτικό.

εγω που λες δε θελω να μου αλλάξουν τις ρυθμίσεις που εχει τωρα το DSG.και ξερω οτι πολλες φορες αλλάζουν τις ρυθμίσεις και περνεις μετα απο 3 ώρες αλλο αμάξι.το ίδιο κάνουν και στο εγκέφαλο μηχανής...κόβουν και λίγα αλογάκια...θεωρώντας οτι θα βγάζουν λιγότερες ζημιές μετα...θα καίνε λιγότερο λάδι,θα πιέζεται λιγότερο το σασμάν...ζημιάρικα αυτοκίνητα σημερα σημαίνει λιγότερες πωλήσεις στο μέλλον...

υποχρεωτικο ειναι αν εχεις εγγυηση ακομα, λογικα

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Koniordos said:

Φιλε passatoukos  δε ξερω πιο tt και mini λες...εγω σε σταμάτησα με το μαύρο πολο gti και σε ρώτησα ποσα άλογα εισαι...

Πατησα με το cupra ενα μαμα polo gti και νομιζα οτι ησουν εσυ.Ηταν αλλο χρωμα.

 

Αν θυμασαι καποια ιδαιετεροτητα του cupra,αυτοκκολητακι,ζαντες κλπ,να σου πω τι φοραει :*

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χωρίς να είμαι 100% βέβαιος, νομίζω ότι η αλλαγή λαδιων του κιβωτίου αφορά στην προστασία του mechatronic από την οξείδωση του. Οπότε θα έλεγα να την κάνετε την αλλαγή. Το update δεν ξέρω τι κάνει. Πάντως είναι αλήθεια ότι μετά πρέπει να το οδηγήσεις λίγες μέρες για να προσαρμοστεί το κιβώτιο στον τρόπο οδήγησης του εκάστοτε οδηγού.

Link to comment
Share on other sites

Guest mitsos gti

Τα μοτερ μας κλειστα μεχρι ποσα αλογα αντεχουν??Απ οτι ξερω ειναι για μεχρι 300 αλλα κ αυτα δεν νομιζω να ναι για πολυ και καθε μερα...

Link to comment
Share on other sites

Έχω δει κ με 320 περίπου αλλά 2 από αυτά ξέρω πως έσπασαν.

Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο θα έλεγα μέχρι 300, στα 290 περίπου που είμαι εγώ δεν μου έχει βγάλει κανένα απολύτως θέμα κ με αρκετό κυνήγι, απλά δεν πατάω τελικές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.