Jump to content

Recommended Posts

Χαιρεται και παλι...

Το φανοποιειο τελείωσε,απ έξω εχει μεινει μονο ο μπροστά προφυλακτήρας που θέλω να φτιαξω καποια στιγμή...

Παρασκευή ξανατοποθέτησα το υγράεριο.

Η δουλειά που έγινε μέσα στο μοτέρ φυσικα είναι οπως στο προηγούμενο μοτέρ,δηλαδή απίστευτη,η λειτουργεία του αυτοκινήτου όπως και πρίν,αψογη.

Σαββατο βράδυ σχόλασα 2 ή ωρα και ηθελα να βγω εθνικη να φυγω....Πήγα λαμία απο αθήνα,με σταθέρα 160-170...φούλαρα στην λαμία έχωντας κάνει 242 χιλιόμετρα,και έκαψε 22 λίτρα..δηλαδή 14 ευρώ...

Πήγα βόλο για κατι τσιπουρακια,έκανα 600χλμ,το αμάξι ειναι οπως στην βενζίνη.

Βέβαια εχει αρκετές δικλέιδες ασφαλειας,όπως φορτίο στο γκάζι σε γυρνάει βενζίνη,μέχρι 4.800rpm.

Θέλω μέχρι τέλη ιουλίου να έχω φτιαξει σαλόνι,να εχω βαλει κούλερ και εξάτμιση,και μετά να το αφήσω μέχρι σεμτεμβριο...

 

13268372_10206773110422478_2888244290519 

 13321933_10206768630310478_2584032640897

13342464_10206775059071193_165841321_n.j 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Απλά τέλειο Συγχαρητήρια μπράβο στον χρόνο-κόπο- χρήμα που έχεις αφιερώσει. Το συγκεκριμένο passat θεωρώ πως είναι το καλύτερο που έβγαλε η φαβε. 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολυ φιλε,δεν ξέρω αν ειναι το καλύτερο,πάντως οτι και αλλο αν πάρω (Tt coming soon) την κ@υλ@ που μου προκαλεί αυτη η καρότσα δεν φεύγει με τίποτα απο το γκαράζ μου...

 

Link to comment
Share on other sites

Χρηστάκη τι τελική έχεις ρε φίλε ? περνάς τα 260?

 πόσα κιλά είναι το αμάξι το μέτρησες ?

θέλω να συγκρίνω με το δικό μου που είναι ίδιες καρότσες ?

Link to comment
Share on other sites

On 31/5/2016 at 9:53 ΜΜ, Passatoukos said:

Ευχαριστώ πολυ φιλε,δεν ξέρω αν ειναι το καλύτερο,πάντως οτι και αλλο αν πάρω (Tt coming soon) την κ@υλ@ που μου προκαλεί αυτη η καρότσα δεν φεύγει με τίποτα απο το γκαράζ μου...

 

Συγχαρητήρια για το μεράκι και τον χρόνο που αφιερώνεις, καθώς και την αγάπη που δείχνεις για το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά,σιγά σιγά αρχιζει και έρχεται εκει που θέλω...τόσο εξωτερικα,οσο και εσωτερικά...

Μοτέρ θα αγγίξω σοβαρά απο σεμπτέμβριο,γιατί να ηρεμήσουμε λιγο,να πάμε διακοπές...

Σήμερα άφησα και τα τελευταία πράγματα στην Conolly,οπότε απο εβδομαδα το Project μαυρο δερμάτινο σαλόνι ,τελειώνει...

Να δώ λιγο τι θα κανω με τις ζάντες,μήπως κανω το βήμα σε 19,η κρατήσω αυτες...

Σήμερα συμπλήρωσα ακριβώς 2 μήνες που το έχω,έχωντας κάνει 8.800χλμ,του έκανα ένα Service λάδια φίλτρα ;)

13335193_10206801140443211_423446277_n.j

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/1/2016 at 1:42 ΜΜ, Toni_power said:

Χρηστάκη τι τελική έχεις ρε φίλε ? περνάς τα 260?

 πόσα κιλά είναι το αμάξι το μέτρησες ?

θέλω να συγκρίνω με το δικό μου που είναι ίδιες καρότσες ?

Δεν το έχω κυνηγησει να σου πω,και αυτό έτυχε νύχτα εθνική και ήθελα να δώ τι κανει...

250 πιστέυω σπάει,χωρίς εξάτμιση,με καταλύτη πάνω,και 18αρες.

Για μόνο προγραμμα φίλτρο πιστέυω είναι μια χαρά.

Απο κιλά μαζί με το υγραέριο αξίζει τα 1400.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου για τις ζάντες κράτα αυτές που έχεις πάνω και δώσε τα χρήματα αλλού ή απλά κράτα για διακοπές! ;) Είναι όμορφες και προσεγμένες όπως και το όλο project και οι 19ρες πιθανόν να αυξήσουν και άλλο το βάρος.. Βέβαια η απόφαση είναι δική σου και αν έχεις βάλει "στόχο" τις 19ρες ότι και να σου πουν οι άλλοι εσύ θα τις βάλεις οπότε it's up to you! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kαι εμένα με ξετρελάινουν αυτές οι ζάντες,και το πρωτο μήνα που τις εβαλα κατεβαινα στο γκαράζ να το κοιτάξω...

Απλά λίγο οτι της έχω κανα χρόνο,λίγο οτι μπορώ,λιγο οτι εχω βρει Interlagos ευκαιρία γνήσιες,έκανα την σκεψη μηπως της άλλαξω αν πουληθούν,δεν καιγομαι βεβαια...

Τωρα θέλω να ασχοληθω λιγο με την εισαγωγη γιατι ειναι διπλα στην τουρμπινα και το φίλτρο ρουφάει αερα απο σαουνα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nαι χρόνη,απο ροκο ειναι...

Σαββατο πρωι πρωι πήγα συνεργειο,άλλαξα μπέκ,και πήγα Overload να ξαναρυθμισω...

Τις τελευταίες μερες ειχα παρατηρησει μια πτώση πιεσης της ταξεως του 0.2 με αποτέλεσμα το αμάξι να κρατάει σταθέρα 0.6,αλλα δεν εδωσα σημασια,λόγω ζεστης ειπα...

Ζήτησα απο τον κώστα File τέρμα,μιλησα με κύριλο να μου το τσιτάρει οσο γινεται πριν σπάσει,και να αντέξει το turbo μεχρι τον σεμτεμβρη :lol:

Βγήκα και εγώ κ@υλ@ωμενος να δώ 1.5+ μπαρόμετρο....π@π@ρι@...

Βγήκαμε για Logs,με 88% Ν75,ζητούμενη πιεση 1.6 το αμάξι κανει οβερ 0.8 και κρατάει κοφτη 0.6.

Σκάστρα πήγα την άλλαξα,δεν ειναι αυτο,ν75 δεν ειναι,μένει WG,η αλλιώς τουρμπίνα...

Ελπίζω να μην ειναι το δεύτερο γιατί θα αναγκαστώ να μπώ σε Project καλοκαιριάτικα και θα πάνε χαμένα ολα τα πλάνα...

Αυριο θα ξαναπάω να δώ...ελπίζω να ειναι κάτι φθηνό...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακούς κανένα φύσημα μήπως χάνεις από κάπου αέρα; Η τουρμπίνα θα σφύριζε αν ήταν νομίζω θα το είχατε καταλάβει.

Link to comment
Share on other sites

Οχι νασια...Αυριο θα το πρεσαρω κιολας,αλλα δεν φαινεται να χανει.

Το τουρμπο ουτε ακουγεται,ουτε λαδια τιποτα.

 

Link to comment
Share on other sites

Εν τέλη στο θέμα της ελειψης πιεσης εχω καταλήξει σε Wg,αυριο λογικα θα ελενχθει/αλλαχθεί.

Στο μεταξύ,είχε 1 εβδομαδα που μετά της 4.500 με φορτίο μου έκλεινε την πιεση εντελώς...

Loggara όλα υπεροχα,άλλαξα ν75,Map,μαφ,μετρησα αντλια βενζινης,τίποτα...

Έβγαλα τον πολο της μπαταρίας,τον ξαναεβαλα,και το προβλημα εξαφανιστηκε..έχω κανει 300 χιλιομετρα κοφτες και δεν εχει κανει κιχ.

 

Link to comment
Share on other sites

Ακομα δεν εχω καταφερει να βρώ τον λόγο που δεν σηκώνει πιεση που πρέπει.

Προχθές Loggara ολυμπιακο χωριο με ζητούμενη 1.6 και πράγματικο οβερ 1.1 και σταθερή στον κόφτη 0.7.

Έχω αρχίσει να πιστέυω οτι ράγισα το τούρμπο,ή η Wg είναι για πέταμα.

Δεν ασχολούμε πλέον για ιούλιο άυγουστο,απο σεμτέμβρη πάμε για μεγαλύτερο Setup. 

Link to comment
Share on other sites

Σε καταλαβαίνω Χρήστο, κ εμένα εδώ κ μια βδομάδα περίπου μια σηκώνει μια δεν σηκώνει, έχω δει από 1.5 μέχρι 2 bar, ίσως να τα έχει παίξει κ το μπαρόμετρο βέβαια.

Θα ασχοληθώ λίγο κ εγώ μιας κ όπως ξέρεις πάω κ εγώ για bt, άντε μαζί θα τα φτιάχνουμε!

Link to comment
Share on other sites

Μπά εμένα μπαρόμετρο και Vag com λένε τα ίδια,οπότε μαλλον δεν απο αυτό.

Λογικα το τούρμπο θα ειναι.

Μαλακίστηκα απο την κάψα που είχα τις πρώτες μερες.

Θυμασαι που ανεβοκατεβαιναμε κιφησιας και πρέπει να ειχα πυρομετρο 4ψηφιο :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ντιζατος εισαι ή ηλεκτρογκαζος?? Καταλυτης υπαρχει πανω??

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Τοτε 2 πιθανα σημεια να ελενξεις, εντοπισε την Ν249, ειναι η ηλεκτροβαλβιδα που ελενχει την σκαστρα, καντην bypass, να δεις αν ειναι απο εκει το προβλημα οτι δεν σηκωνει πιεση, και 2ο ο καταλυτης μπορει να εχει λιωσει και να εχει φρακαρει. Αφου θα τον βγαλεις στα κοντα τον ελενχεις. 

Το πορτακι της wastegate για να εχει παθει ζημια δυσκολα, θα επρεπε να εχει ρηγμα χιλιοστων για να μην σηκωνει πιεση, αν εχεις ρηγμα στο μαντεμι της τουρμπινας θα το ακουγες σιγουρα σαν θορυβος που σκιζεις χαρτι.

Πολλαπλασιαστες ελενξατε?? missfires?? Σωληνακια τα μικρα μηπως κανενα χανει πιεση, πρεσαρατε να δεις μηπως χανεις απο κανενα κολλαρο??

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.