Jump to content
fotski

Λαμπάκι dpf και πρόβλημα τουρμπίνας ταυτόχρονα!!!!

Recommended Posts

Φρέσκια ιστορία.

Την παρακάτω επιστολή την έστειλα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και περιμένω απάντηση.

Καλημέρα σας.
Μπαίνω στον κόπο να σας γράψω, γιατί νομίζω (προφανώς) ότι σας ενδιαφέρει η άποψη ενός πελάτη σας (πρώην πλέον).
Την Πέμπτη 25/02/2016, πήγα το αυτοκίνητό μου vw polo tdi 1.2 bluemotion στο κατάστημά σας στα ..................
Είχε προηγηθεί επικοινωνία με τεχνικούς μία εβδομάδα πριν, λόγω του ότι άναψε το λαμπάκι του dpf (φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων) και το αυτοκίνητο παρουσίασε μειωμένη απόδοση και αυξημένη κατανάλωση. Διάβασα το βιβλίο οδηγιών και έκανα άμεσα πράξη να οδηγήσω το αυτοκίνητο σε συγκεκριμένες στροφές και ταχύτητα, για μικρό χρονικό διάστημα και το λαμπάκι έσβησε. Το αυτοκίνητο όμως συνέχιζε να παρουσιάζει τα άλλα δύο συμπτώματα. 
Οι τεχνικοί σας, με συμβούλεψαν τηλεφωνικά, να συνεχίσω να κινώ το όχημα και μετά από 1-2 αδειάσματα-γεμίσματα καυσίμου να δούμε αν εξακολουθεί (στην πιθανότητα να υπάρχει κακό καύσιμο). Μου επιβεβαίωσαν ότι το dpf είναι μια χαρά εφόσον έσβησε το λαμπάκι.
Το πρόβλημα δεν μειωνόταν οπότε την Πέμπτη 25/02, βρέθηκα στα ................... μετά από τηλεφωνικό ραντεβού.
Το αυτοκίνητο ελέγχθηκε και την Παρασκευή 26/02, ενημερώνομαι ότι η βλάβη είναι στην τουρμπίνα, η οποία θα ήθελε αντικατάσταση. Στην ερώτησή μου, πως προκλήθηκε αυτή η ζημιά και αν σχετίζεται με το dpf , η απάντηση ήταν αρνητική. Στην δεύτερη ερώτησή  για το μέγεθος βλάβης της τουρμπίνας και την πιθανότητα να είναι κάποιο ανταλλακτικό της τουρμπίνας, με ενημέρωσαν ότι δεν κάνετε επισκευή, αλλά πλήρη αντικατάσταση αυτής. Μου βγάλανε και με ενημέρωσαν για το κόστος αντικατάστασης (ξεπερνούσε τα 1300 ευρώ). Όπως καταλαβαίνετε πήρα το αυτοκίνητο και πήγα να πάρω μια δεύτερη γνώμη.
Εγκυκλοπαιδικά, το συνεργείο δεν ήταν εξουσιοδοτημένο, αλλά εξειδικευμένο.
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Το πρόβλημα ήταν ένα λαστιχένιο κολάρο της τουρμπίνας, το οποίο είχε σχιστεί  (φθορά). Η αντικατάστασή του έλυσε το πρόβλημα και το κόστος ήταν 21,5 φορές μικρότερο από αυτό που μου προτείνατε, δηλαδή 60 ευρώ!!!!!! (έχω φωτογραφία αν σας ενδιαφέρει από το σκισμένο κολάρο).
Ρητορικές Απορίες : 
Θεωρείτε ότι ήταν δύσκολο να φανεί με την πρώτη ματιά το πρόβλημα;
Οι τεχνικοί σας δεν έφτασαν-φτάνουν σε τέτοιο βάθος ελέγχου; 
Έφτασαν αλλά έχουν εντολή για πλήρη αντικατάσταση; Αν βγάλει το διαγνωστικό ένα πρόβλημα, δεν ελέγχετε αν το πρόβλημα είναι κάτι απλό;
πονάει χέρι-κόβουμε χέρι;
Επί της ουσίας, είμαι απογοητευμένος ως πελάτης σας (αν και δήλωσα διαφορετικά πράγματα μια μέρα μετά, σε τηλεφωνική κλίση αξιολόγησης από την εταιρεία σας, διότι δεν είχα αποταθεί ακόμα σε άλλο συνεργείο) και το κυριότερο εκνευρισμένος διότι αυτό μπορεί να έχει συμβεί και στο παρελθόν και λόγω του μικρότερου κόστους να μην ασχολήθηκα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
ΥΓ. Η παρούσα ενημέρωση και η τυχόν απάντησή σας θα δημοσιευθεί σε forum ιδιοκτητών vw

 

ανεβάζω φωτογραφίες για να δείτε την βλάβη.......

WP_20160302_11_05_22_Pro_LI.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για ποια συνεργεία μιλας, εδω τα λεμε ολα, εξ αλλου δεν εχει αξία το ποστ αν δεν ξέρουμε ποιοι ηταν αυτοι που έβγαλαν αυτα τα συμπεράσματα που αναφέρεις

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν να τα αναρτήσω αφού έπαιρνα απάντηση. 
Το συνεργείο που έκανε τον έλεγχο είναι της Καρέντα στα Πατήσια.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, fotski said:

Σκεφτόμουν να τα αναρτήσω αφού έπαιρνα απάντηση. 
Το συνεργείο που έκανε τον έλεγχο είναι της Καρέντα στα Πατήσια.

μαλιστα...και την θεωρουν και κορυφαια

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Φίλε, εφόσον ξεμπέρδεψες με τόσο μικρό κόστος (εννοείται μπράβο σου που ασχολήθηκες & το έψαξες!), όλα καλά.

Μακριά από τη συγκεκριμένη αλυσίδα συνεργείων, μακριά.

Δε μιλώ αυθαίρετα, ούτε είμαι βαλτός, είμαι παθών και  έχω περιγράψει όλα τα θέματα που αντιμετώπισα αναλυτικά στο forum.

Μακριά.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχα τηλεφώνημα από την Καρέντα Πατησίων.

Με πολύ ευγένεια με ενημέρωσαν για το λάθος και τον ελλειπή έλεγχο που έκαναν. Μου δίνουν απόλυτο δίκιο και ζητούν συγγνώμη. Το αιτιολόγησαν σε ανθρώπινο λάθος και μου ζήτησαν να επιστρέψω στο κατάστημα ώστε να πάρω τα χρήματα  που είχα δώσει, καθώς δεν είναι δυνατόν να έχω πληρώσει για κάτι το οποίο ήταν λάθος.
Μάλιστα μου αναφέρθηκε, ότι ακόμα και αν αποδεχόμουν την αντικατάσταση της τουρμπίνας , το σφάλμα θα βρισκόταν αμέσως και δεν θα κάνανε επ ουδενί την αντικατάσταση της τουρμπίνας, αλλά μόνο την αντικατάσταση του κολάρου. Είναι μάλιστα σίγουροι ότι το ίδιο θα έκανε και οποιοσδήποτε άλλος υπάλληλος οποιουδήποτε συνεργείου.

Edited by fotski
Link to comment
Share on other sites

καλα σιγουρα

αν πηγαινες να σ αλλαξουν τουρμπινα, ακομα θα εκλαιγες τα χρηματα σου

και αυτοι θα ειχαν καβατζωσει μια καινουργια τουρμπινα

χωρις να παρεξηγηθω, δεν το λεω για το συγκεκριμενο καταστημα αλλα για τα περισσοτερα συνεργεια που η πρωτη διαγωση θα ηταν προβλημα τουρμπινας

Link to comment
Share on other sites

αυτά κανουν και δεν παταει κανενας εκει...οποτε για να ανταπεξελθουν στα εξοδα φουσκωνουν τις τιμες κατά πολυ

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί ο καθένας μας να έχει υποψίες για τον οποιονδήποτε. Για μένα μετράει πως κάποιος σήκωσε το τηλέφωνο και ασχολήθηκε, παραδέχτηκε το λάθος και ανέλαβε να το πληρώσει.
Από εκεί πέρα ο καθένας αποφασίζει τι θα κάνει.
Προσωπικά η ενέργειά τους με ικανοποιεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα ξαναπάω. Θα το σκεφτώ πολύ, καθώς και εγώ εργάζομαι, κάνω λάθη, πληρώνω το τίμημα και προσπαθώ να το διορθώσω ή να μειώσω του παράγοντες που το προκάλεσαν. Το πρώτο συνεργείο (επίσης εξουσιοδοτημένο) το άλλαξα για παρόμοιους, αλλά λιγότερο σοβαρούς λόγους (Γρατσίας).
Μόλις ηρεμήσω και σταθμίσω του παράγοντες, μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστώ συνεργείο θα έχω κατασταλλάξει.
Για την ώρα το συνεργείο που μου έφτιαξε το πρόβλημα (Τσακουλέρης στο Χαϊδάρι), τόσο ως  αποτέλεσμα, συμπεριφορά  αλλά και εικόνα με έχουν κερδίσει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κακος...αν δεν ελεγες οτι θα ανεβασεις την επιστολη εδω,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΠΑΝΤΑ ,δεν θα σου απαντουσαν καθολου..και δεν θελω να πιστεψω πως πιστευεις οτι...αν δεχοσουν αντικατασταση τουρμπινας,θα το εβλεπαν και θα σε ενημερωναν...απλα θα σου εβαζαν και νουργια τουρμπινα και την δικη σου θα τν μοσχοπουλουσαν...

 

μηπως πρεπει να κανεις ενα translate και να στειλεις και Γερμανια την ιδια επιστολη?και την απαντηση βεβαια που για εμενα ειναι ολα τα λεφταα....

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πλακα πλακα πρεπει να τα μαθουν αυτα τα λαθοι οι γερμανοι!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως φίλοι μου και γω μια φορά που ειχα ένα θεματακι και πήρα στην ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκη την πρώτη φορά δεν ασχολήθηκαν καν,την δεύτερη όμως που ανέφερα το forum έβαλαν τον κ... τους κάτω και βοήθησαν.

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, το ότι είχα θέμα με το dpf και ταυτόχρονα έγινε αυτό στην τουρμπίνα (έστω και στο κολλάρο), μόνο εμένα με προβληματίζει;
Και τα δύο συνεργεία δεν το συσχετίζουν. Εμένα αυτή η σύμπτωση πολύ με προβληματίζει.

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, το λαμπάκι του dpf για να ανάψει, έχει αισθητήρες πίεσης πριν και μετά το φίλτρο. Όταν αντιληφθεί διαφορά στις πιέσεις σου πετάει την ένδειξη. Είχες σίγουρα πρόβλημα με το φίλτρο?

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν θα είχαν απαντήσει αν δεν το δημοσιοποιούσες.... φυσικά και θα καβάντζωναν τουρμπίνα και το χιλιαρικάκι. Καθαρή αλητεία....  Μακριά.... Οσο για την vw  γερμανίας τι να στείλεις στα αρχιλαμόγια με τα παγκόσμια σκάνδαλα και τα ελατωματικά περιφερειακά τους.... (καδένες, πιστόνια, τρομπες κτλ...) Το μήλο κάτω απο την μηλιά θα πέσει εξ ου και το πως φέρονται και εδω. Αν θες να χαρείς το αυτοκίνητο σου που είμαι σίγουρος πως κατά τα άλλα είναι εξαιρετικό μακριαααααααα......

Edited by basilis.tsi.122
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλά αν αυτος δεν είναι λόγος για να μην ξαναπατήσεις εκει τότε ποιος θα μπορούσε να ήταν?  Ολική αντί κατάσταση αυτοκινήτου την επόμενη φορά? Αυυός που σου το εφτιαξε με εξήντα ευρω τι θα νιωθει οταν γράφεις οτι ξανασκεφτεσαι επιστροφη στους αλλούς.............

Link to comment
Share on other sites

παιδια τι να λεμε τωρα. οτι και να πουμε ειναι λιγο. παντου τα ιδια.

εγω ειχα ενα θεμα με το παραθυρο συνοδηγου, το βραδυ και τις πολυ πρωινες ωρες παταγα να ανεβει και επεφτε μονο του.

αφου ρωτησα δικο μου ανθρωπο μου λεει κατευθειαν ειναι ο γρυλλος και στο κανει βραδυ και πολυ πρωι λογο συστολης - διαστολης.

οκ λεω θα το παω αντιπροσωπεια γιατι εχω εγγυηση.

παω και μου λενε φταιει ο εγκεφαλος του παραθυρου.

τους λεω << μηπως φταιει μονο ο γρυλλος?>>

οχι λενε.

οκ λεω.

το παραγγειλαν (στην εγγυηση) και μου το βαζουν. και μαντεψτε τελικα δεν ηταν ο εγκεφαλος χααχαχαχαχ.....

μου λενε << τελικα ηταν ο γρυλλος θα στο αναλλαξουμε>>

 

υ.γ

φανταστειτε να μην ειχα εγγυηση. θα πληρωνα εγκεφαλο και γρυλλο:lol:

δευτερο παραδειγμα

ξαφνικα μια μερα το κλειδι δεν δουλευε. ενω ξεκλειδωνε - κλειδωνε μολις το εβαζα στη μιζα το εβγαζε μην αναγνωρισιμο.

ωπα λεω το ιμο τα επαιξε. εν τελη πατουσα στο κουμπι κλειδωματος ενω εβαζα μπροστα και επαιρνε κανονικα.(αυτο κατα τυχη το εκανα γιατι μου το εκανε μακρια απο το σπιτι μου και δεν ειχα 2ο κλειδι)

παω στην αντιπροσωπεια δεν μπορουσαν να κανουν κατι. οκ το αντιλαμβανομαι αυτο

μου λενε να το ανοιξουμε να το τσεκαρουμε μεσα. λεω οκ

εδω ειναι το κορυφαιο της υποθεσης.

δεν μπορουσαν να ανοιξουν το κλειδι (εγω απο μεσα μου γελαγα γιατι προφανως και ξερω πως ανοιγει)

παλευαν καμποση ωρα και τελικα τιποτα. παντως οκ μου εφεραν καινουριο δεν εχω παραπονο αλλα να μην ξερουν πως ανοιγει? δηλαδη αν θελω να βαλω μπαταρια τι θα γινει:lol:

 

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , pipis13 said:

παιδια τι να λεμε τωρα. οτι και να πουμε ειναι λιγο. παντου τα ιδια.

εγω ειχα ενα θεμα με το παραθυρο συνοδηγου, το βραδυ και τις πολυ πρωινες ωρες παταγα να ανεβει και επεφτε μονο του.

αφου ρωτησα δικο μου ανθρωπο μου λεει κατευθειαν ειναι ο γρυλλος και στο κανει βραδυ και πολυ πρωι λογο συστολης - διαστολης.

οκ λεω θα το παω αντιπροσωπεια γιατι εχω εγγυηση.

παω και μου λενε φταιει ο εγκεφαλος του παραθυρου.

τους λεω << μηπως φταιει μονο ο γρυλλος?>>

οχι λενε.

οκ λεω.

το παραγγειλαν (στην εγγυηση) και μου το βαζουν. και μαντεψτε τελικα δεν ηταν ο εγκεφαλος χααχαχαχαχ.....

μου λενε << τελικα ηταν ο γρυλλος θα στο αναλλαξουμε>>

 

υ.γ

φανταστειτε να μην ειχα εγγυηση. θα πληρωνα εγκεφαλο και γρυλλο:lol:

δευτερο παραδειγμα

ξαφνικα μια μερα το κλειδι δεν δουλευε. ενω ξεκλειδωνε - κλειδωνε μολις το εβαζα στη μιζα το εβγαζε μην αναγνωρισιμο.

ωπα λεω το ιμο τα επαιξε. εν τελη πατουσα στο κουμπι κλειδωματος ενω εβαζα μπροστα και επαιρνε κανονικα.(αυτο κατα τυχη το εκανα γιατι μου το εκανε μακρια απο το σπιτι μου και δεν ειχα 2ο κλειδι)

παω στην αντιπροσωπεια δεν μπορουσαν να κανουν κατι. οκ το αντιλαμβανομαι αυτο

μου λενε να το ανοιξουμε να το τσεκαρουμε μεσα. λεω οκ

εδω ειναι το κορυφαιο της υποθεσης.

δεν μπορουσαν να ανοιξουν το κλειδι (εγω απο μεσα μου γελαγα γιατι προφανως και ξερω πως ανοιγει)

παλευαν καμποση ωρα και τελικα τιποτα. παντως οκ μου εφεραν καινουριο δεν εχω παραπονο αλλα να μην ξερουν πως ανοιγει? δηλαδη αν θελω να βαλω μπαταρια τι θα γινει:lol:

 

ποιο το ονομα της  αντιπροσωπειας...??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.