Jump to content

Recommended Posts

Καλημέρα με λενε Δημητρη και εστω και καθυστερημένα μιας και βρηκα χρονο ας κανω τη παρουσιαση του αυτοκινητου μου.Ειμαι κατοχος audi s3 tfsi 2008 μοντελο και πριν από ένα χρονο εχωντας περασει από όλα τα σταδια βελτιωσης αποφασισα να το κανω big turbo,ετσι το set up του αυτοκινητου ειναι

cp pistonia 21mm πυροι

integrated μπιελες 21mm πυροι

acl τριμεταλλικα μεταλλα μπιελων

arp βιδες μπιελων-μπουζωνια κεφαλης-βασης

supertech βαλβιδες εισαγωγης-βαλβιδες εξαγωγης

supertech ελατήρια-retainers τιτανιου-ασφαλειες

inox σωληνώσεις λαδιου-νερου-ιντερκουλερ

turbo garrett gtx3071r 0,63 vband

atp t3 πολλαπλη εξαγωγης

atp 3'' intake mafless

atp 3'' downpipe

full 76mm decat εξατμιση

external tial 44mm υδροψυκτη με το εξατμησακι του

forge d/v σκαστρα κλειστου τυπου

rs4 πολλαπλασιαστες

ngk 9αρια μπουζι ιριδιου

revo pcv revamp kit

eurojet intercooler

autotech αντλια υψηλης πιεσης

ttrs αντλια χαμηλης πιεσης

rs4 μπεκ-rs4 prv@140 bar

aem water methanol injection kit 200psi με το 1000αρι μπεκ

deamon πολυοργανο μπαρομετρο-πυρομετρο-egt

greddy oled profec boost controller

aem wideband air fuel

δισκοπλατο sach racing performance-4φτερος αγωνιστικος δισκος

πρόγραμμα etuners Κριτωνας

λάστιχα semislick Michelin pilot sport cup 235/35/19

ζαντες r8 19ares black edition

τακακια ferodo ds2000

Το αυτοκινητο δυναμομετρηθηκε στου μαραβελια 621 αλογα και 77 κιλα ροπη,θελω να ευχαριστησω θερμα το μηχανικο μου Κωνσταντινο Σωτηριου mammo για τη μηχανικη υποστηριξη-χρονο που αφιερωσε στο αυτοκινητο μου,το προγραμματιστη μου Κριτωνα etuners για το αψογο ρυθμισμα του αυτοκινητου με πολύ ωραιο file λογισμικού και τελος θελω να ευχαριστησω τον ανθρωπο που ηταν διπλα μου καθολη τη διαρκεια του προτζεκτ Τασο Μπιθα groupa motorsport οπου εκτος από όλα τα πραγματα που αγορασα από εκεινον με βοηθησε απίστευτα πολύ με τις συμβουλες του και τις γνωριμίες του ώστε να ολοκληρωθεί γρηγορα και αρτια το προτζεκτ.Λογω εξάντλησης ολου του μπατζετ στα παραπανω τελευταιες εκκρεμότητες αναρτηση kw2 και φρενα.Καλη συνεχεια σε όλα τα προτζεκτ και ολοι να χαιρεσται τα αυτοκινητα σας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

audi s3 tfsi gtx 3076 IKO7190.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ τον συνάδελφο ίδιο λάστιχο φοράμε τα cup έχω και γω αλλά στη μαμά διάσταση 225/40/18, σε κάνα δίμηνο πάω για την 3η τετράδα. Τόσο σπάνια που τα πετυχαίνω σε άλλα αμάξια δεν γινόταν να μην το σχολιάσω! :lol: Τι πιέσεις τα δουλεύεις? Εγώ στην προηγούμενη τετράδα δούλευα μόνιμα 25, ενώ στην τωρινή 35-36 για βόλτες και αραιά και που 24-25. Με αυτό το setup είδα εξοικονόμιση περίπου 25%. Κατά τ' άλλα τι να πω για το όπλο σου, άψογο, μόνο μακριά από προβλήματα και να το χαίρεσαι για πάρα πολλά χρόνια. Βάλε και καμιά φωτογραφία.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DarkX said:

Χαιρετώ τον συνάδελφο ίδιο λάστιχο φοράμε τα cup έχω και γω αλλά στη μαμά διάσταση 225/40/18, σε κάνα δίμηνο πάω για την 3η τετράδα. Τόσο σπάνια που τα πετυχαίνω σε άλλα αμάξια δεν γινόταν να μην το σχολιάσω! :lol: Τι πιέσεις τα δουλεύεις? Εγώ στην προηγούμενη τετράδα δούλευα μόνιμα 25, ενώ στην τωρινή 35-36 για βόλτες και αραιά και που 24-25. Με αυτό το setup είδα εξοικονόμιση περίπου 25%. Κατά τ' άλλα τι να πω για το όπλο σου, άψογο, μόνο μακριά από προβλήματα και να το χαίρεσαι για πάρα πολλά χρόνια. Βάλε και καμιά φωτογραφία.

Να σαι καλα φιλε μου σ'ευχαριστω πολύ και εσυ να χαιρεσαι το δικο σου οπλο,35 τα δουλευω και εγω.Να σου πω την αληθεια ημουν ενθουσιασμένος όταν τα εβαλα στην αρχη διοτι κακα τα ψεματα θεωρείται το κορυφαιο λαστιχο σε στεγνο και το ταχυτερο αλλα απογοητευτηκα διοτι 7000 χιλιόμετρα μετα τα μπροστινα είναι σχεδόν για πεταμα τα πισω κρατανε ακομα,μαλακο λαστιχο και αργει να ζεσταθεί.Ισως για επομενο αν παω σε semislick να βαλω toyo proxes r888 αλλιως αν δε βαλω παλι semislick σιγουρα θα επιλεξω τα Michelin supersport.Δεν είναι και λιγα να δινεις 1200 ευρω κάθε 7000 χιλιόμετρα,εσενα σου κρατησαν παραπανω;Μηπως δεν εκανα εγω σωστη χρηση.

Link to comment
Share on other sites

Εύγε πολύ ωραίο αποτέλεσμα και παρά πολύ ωραίες καμπύλες. Να το χαίρεσαι! Οπωσδήποτε ανάρτηση και φρένα αντάξια του setup! 1200€ για λάστιχα ouch...

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι το αμάξι σου, πολύ καλό!

Για τα λάστιχα θα σου πρότινα να βάλεις μπροστά μια 2άδα kumho ecsta v710 θα σου κρατάνε βέβαια πιο λίγο αλλά είναι καλύτερα από τα cup. Πίσω δεν νομίζω να έχει νόημα να τα βάλεις αν κ 4κίνητος γιατί δεν είναι για νερό.

Φρένα σκέφτεσαι κάποια συγκεκριμένα;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , dims3tfsi said:

Να σαι καλα φιλε μου σ'ευχαριστω πολύ και εσυ να χαιρεσαι το δικο σου οπλο,35 τα δουλευω και εγω.Να σου πω την αληθεια ημουν ενθουσιασμένος όταν τα εβαλα στην αρχη διοτι κακα τα ψεματα θεωρείται το κορυφαιο λαστιχο σε στεγνο και το ταχυτερο αλλα απογοητευτηκα διοτι 7000 χιλιόμετρα μετα τα μπροστινα είναι σχεδόν για πεταμα τα πισω κρατανε ακομα,μαλακο λαστιχο και αργει να ζεσταθεί.Ισως για επομενο αν παω σε semislick να βαλω toyo proxes r888 αλλιως αν δε βαλω παλι semislick σιγουρα θα επιλεξω τα Michelin supersport.Δεν είναι και λιγα να δινεις 1200 ευρω κάθε 7000 χιλιόμετρα,εσενα σου κρατησαν παραπανω;Μηπως δεν εκανα εγω σωστη χρηση.

Να σαι καλά, πω ρε φίλε χρυσωρυχείο είναι στη διάστασή σου, την 1η μου τετράδα 225/40/18 την είχα πάρει απο elastikaonline από Γερμανία 1030€ τον Αύγουστο 2011 ενώ την 2η κατάφερα και την βρήκα από Ελλάδα κιόλας παρακαλώ στα 950€ γύρω στον Δεκέμβριο 2013 με τα οποία είμαι μέχρι και σήμερα και πάω για την 3η τον Μάιο. Χρονικά και τις 2 τετράδες τις έχω ή θα τις έχω κρατήσει 2 χρόνια και 4-5 μήνες όμως από το 2014 μέχρι σήμερα έχω κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, εχοντας εξοικονομίσει 25% της ζωής τους.

Τώρα διαβάζοντας πόσο σου κρατάνε μάλλον θα απογοητευτείς αν σου πω ότι η 1η τετράδα μου βγαλε γύρω στις 22000 δουλεύοντας 25 ενώ με τη 2η πρέπει να κοντεύω τις 30000 δουλεύοντας 35-36. Δεν έχω αλλάξει οδηγικό στυλ, αλλά ούτε πιστεύω ότι εσυ κάνεις κάτι λάθος, λογικά απλά τα αξιοποιείς πολύ περισσότερο από μένα. Εγώ π.χ. εξαιρετικά σπάνια κάνω εκκινήσεις, ενώ εσύ υποθέτω κάνεις συχνά και καλά κάνεις και γω στη θέση σου το ίδιο θα κανα. Επίσης ρολλ 2α κάνω σχετικά σπάνια, ενώ το καθιερωμένο μου ρολλ είναι 3η 100 και το κάνω συνειδητά για τη φθορά των ελαστικών που όπως ξέρεις είναι πάτημα και ευρώ τα συγκεκριμένα.

Κανονικά περισσότερο για στρίψιμο είναι βέβαια και να σου ομολογήσω ότι την 1η τετράδα την έβαλα κυρίως για την κ@@λα μου, έτσι για να πω ότι το κανα κι αυτό, γιατί τα πρωτοείδα να τα φοράει το R-GTI concept στην SEMA exhibition Αμερική το 2006, το συγκεκριμένο concept ήταν big turbo ελαφρωμένο με αρκετό ανθρακόνημα κτλ κτλ., οπότε τα λάστιχα μου μειναν για πολλά χρόνια στο μυαλό και μετά το 2007 που πήρα το αμάξι, και πάντα ήθελα να τα βάλω κάποια στιγμή. Απλά λυπόμουν να αλλάξω ολοκαίνουρια εργοστασιακά λάστιχα και περίμενα να τα φάω, κάτι που μου πήρε 4 χρόνια. Μετά έμαθα ότι τα φοράει και η GT2, GT3 και GT3 RS και μερικά άλλα supercars αν και η συγκεκριμένη φοράει μία μικρή παραλλαγή τους τα Cup N-spec, που οπτικά τουλάχιστον έχουν ένα πολύ λεπτό έξτρα αυλάκι από τα δικά μας τα Cup.

Τη 2η τετράδα όμως την πήρα έχοντας κολλήσει με τις επιδόσεις τους, τέτοια πρόσφυση δεν την περίμενα, οπότε πήγα με κλειστά μάτια. Αυτό που με πώρωσε περισσότερο και ήταν τότε που είπα τέλος, αυτό είναι και ΘΑ είναι το ελαστικό μου, είναι όταν τα ζέστανα τόσο που βγήκα έξω ζούληξα τον αντίχειρά μου πάνω και πέρα ότι έκαιγε, σηκώνοντάς τον ήταν σαν να είχα βάλει κόλλα από κάτω που μόλις είχε αρχίσει να στεγνώνει. Δεν υπάρχει το λάστιχο, απλά θέλει καλό ζέσταμα για την ακρίβεια έχει τις μέγιστες επιδόσεις στους 85 βαθμούς, άντε φτάστους (πάντως εκείνη τη φορά πρέπει να ήμουν πολύ κοντά). Μιλώντας για μέγιστες επιδόσεις, θέλουν camber από -1,5 μέχρι -3 και πιέσεις 25-28 αλλά επειδή πρέπει να κοιτάμε και την τσέπη μας, και το 35 καλό είναι!

Και τέλος, μ'αρέσουν γιατί αν και πολεμικά, σε πάνε και στη βροχή, προσεκτικά βέβαια, προσαρμόζεις ταχύτητα, όχι απότομες τιμονιές κτλ., αλλά σε πάνε. Οπότε σε κάνα ταξίδι π.χ. σε πιάνει βροχή δεν διανυκτερεύεις στα ΣΕΑ. :lol:

Edited by DarkX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, SkyNet said:

 

Εύγε πολύ ωραίο αποτέλεσμα και παρά πολύ ωραίες καμπύλες. Να το χαίρεσαι! Οπωσδήποτε ανάρτηση και φρένα αντάξια του setup! 1200€ για λάστιχα ouch...

Sent from my iPad using Tapatalk

Ευχαριστω πολύ φιλε μου και εσυ να χαιρεσαι το αυτοκινητο σου,οντως τωρα παω φουλ για αναρτηση φρενα να ολοκληρωθεί.

 

10 hours ago, queen said:

Να το χαίρεσαι το αμάξι σου, πολύ καλό!

Για τα λάστιχα θα σου πρότινα να βάλεις μπροστά μια 2άδα kumho ecsta v710 θα σου κρατάνε βέβαια πιο λίγο αλλά είναι καλύτερα από τα cup. Πίσω δεν νομίζω να έχει νόημα να τα βάλεις αν κ 4κίνητος γιατί δεν είναι για νερό.

Φρένα σκέφτεσαι κάποια συγκεκριμένα;

Σ'ευχαριστω πολύ για τη συμβουλη σου,δυστυχως όλα τα semislick υστερουν στο νερο χρειαζεται μεγαλη προσοχη στο στεγνο οργιαζουν αν ζεσταθουν καλα.Φρενα μου αρεσουν πολύ τα ttrs τα τετραπιστονα απλα δε μπαινουν bolt on χρειαζονται αποστατες.

 

6 hours ago, DarkX said:

Να σαι καλά, πω ρε φίλε χρυσωρυχείο είναι στη διάστασή σου, την 1η μου τετράδα 225/40/18 την είχα πάρει απο elastikaonline από Γερμανία 1030€ τον Αύγουστο 2011 ενώ την 2η κατάφερα και την βρήκα από Ελλάδα κιόλας παρακαλώ στα 950€ γύρω στον Δεκέμβριο 2013 με τα οποία είμαι μέχρι και σήμερα και πάω για την 3η τον Μάιο. Χρονικά και τις 2 τετράδες τις έχω ή θα τις έχω κρατήσει 2 χρόνια και 4-5 μήνες όμως από το 2014 μέχρι σήμερα έχω κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, εχοντας εξοικονομίσει 25% της ζωής τους.

Τώρα διαβάζοντας πόσο σου κρατάνε μάλλον θα απογοητευτείς αν σου πω ότι η 1η τετράδα μου βγαλε γύρω στις 22000 δουλεύοντας 25 ενώ με τη 2η πρέπει να κοντεύω τις 30000 δουλεύοντας 35-36. Δεν έχω αλλάξει οδηγικό στυλ, αλλά ούτε πιστεύω ότι εσυ κάνεις κάτι λάθος, λογικά απλά τα αξιοποιείς πολύ περισσότερο από μένα. Εγώ π.χ. εξαιρετικά σπάνια κάνω εκκινήσεις, ενώ εσύ υποθέτω κάνεις συχνά και καλά κάνεις και γω στη θέση σου το ίδιο θα κανα. Επίσης ρολλ 2α κάνω σχετικά σπάνια, ενώ το καθιερωμένο μου ρολλ είναι 3η 100 και το κάνω συνειδητά για τη φθορά των ελαστικών που όπως ξέρεις είναι πάτημα και ευρώ τα συγκεκριμένα.

Κανονικά περισσότερο για στρίψιμο είναι βέβαια και να σου ομολογήσω ότι την 1η τετράδα την έβαλα κυρίως για την κ@@λα μου, έτσι για να πω ότι το κανα κι αυτό, γιατί τα πρωτοείδα να τα φοράει το R-GTI concept στην SEMA exhibition Αμερική το 2006, το συγκεκριμένο concept ήταν big turbo ελαφρωμένο με αρκετό ανθρακόνημα κτλ κτλ., οπότε τα λάστιχα μου μειναν για πολλά χρόνια στο μυαλό και μετά το 2007 που πήρα το αμάξι, και πάντα ήθελα να τα βάλω κάποια στιγμή. Απλά λυπόμουν να αλλάξω ολοκαίνουρια εργοστασιακά λάστιχα και περίμενα να τα φάω, κάτι που μου πήρε 4 χρόνια. Μετά έμαθα ότι τα φοράει και η GT2, GT3 και GT3 RS και μερικά άλλα supercars αν και η συγκεκριμένη φοράει μία μικρή παραλλαγή τους τα Cup N-spec, που οπτικά τουλάχιστον έχουν ένα πολύ λεπτό έξτρα αυλάκι από τα δικά μας τα Cup.

Τη 2η τετράδα όμως την πήρα έχοντας κολλήσει με τις επιδόσεις τους, τέτοια πρόσφυση δεν την περίμενα, οπότε πήγα με κλειστά μάτια. Αυτό που με πώρωσε περισσότερο και ήταν τότε που είπα τέλος, αυτό είναι και ΘΑ είναι το ελαστικό μου, είναι όταν τα ζέστανα τόσο που βγήκα έξω ζούληξα τον αντίχειρά μου πάνω και πέρα ότι έκαιγε, σηκώνοντάς τον ήταν σαν να είχα βάλει κόλλα από κάτω που μόλις είχε αρχίσει να στεγνώνει. Δεν υπάρχει το λάστιχο, απλά θέλει καλό ζέσταμα για την ακρίβεια έχει τις μέγιστες επιδόσεις στους 85 βαθμούς, άντε φτάστους (πάντως εκείνη τη φορά πρέπει να ήμουν πολύ κοντά). Μιλώντας για μέγιστες επιδόσεις, θέλουν camber από -1,5 μέχρι -3 και πιέσεις 25-28 αλλά επειδή πρέπει να κοιτάμε και την τσέπη μας, και το 35 καλό είναι!

Και τέλος, μ'αρέσουν γιατί αν και πολεμικά, σε πάνε και στη βροχή, προσεκτικά βέβαια, προσαρμόζεις ταχύτητα, όχι απότομες τιμονιές κτλ., αλλά σε πάνε. Οπότε σε κάνα ταξίδι π.χ. σε πιάνει βροχή δεν διανυκτερεύεις στα ΣΕΑ. :lol:

Σ'ευχαριστω πολύ για την αναλυτικοτατη απαντηση σου,γενικα είμαι λιγο ψιλοκαφρος και κανω συχνα εκκινησεις με launch control και ακομα περισσοτερες φορες με ρολ δευτερες οποτε μπορει να οφείλεται και εκει.Να σου πω την αληθεια σκεφτομουν να ξαναπαω στη μαμα διασταση 225/40/18  αλλα οπτικα μου αρεσει πολύ η 19αρα ναι μεν χανω λιγο σε εκκινησεις αλλα είναι πολυ ομορφες.Δε ξερω τωρα τι λενε τα pilot sport cup 2,λενε ότι είναι πιο ανθεκτικα από τα 1 και ότι εχουν καλυτερο κρατημα στο βρεγμενο οδόστρωμα,αυτο που με ξινισε όταν τα εβαλα ηταν ότι ηρθαν από γαλλια με dot 1,5 χρονου τα εβαλα ιουνιο το 2014  και ειχαν πανω ημερομηνια κατασκευης  γεναρη 2013

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μητσαρα το εργαλειο ειναι τουμπανο να σε γερος και να το χαιρεσαι ,εμεις τα εχουμε πει και απο το γειτονικο φορουμ φυσικα .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, tasossline said:

Μητσαρα το εργαλειο ειναι τουμπανο να σε γερος και να το χαιρεσαι ,εμεις τα εχουμε πει και απο το γειτονικο φορουμ φυσικα .

Να σαι καλα Τασο και εσυ να χαιρεσαι το δικο σου φιλε,ειδα το nickname σου αλλα δεν ημουν σιγουρος ότι ησουν εσυ εννοείται τα χουμε πει δεν εχουν πολλοι τις γνωσεις σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αγαπη καμια φωτο θα μας βαλεις???αντε πλυνε το εργαλειο και ανεβασε καμια φωτο...αργεις.!!!!

καλως το και εδω το εργαλειο...να σαι καλα να το χαιρεσαι και ελα και σε καμια εκδρομη-καφε εδω αθηνα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πολυ επιτυχημενη η επιλογη των υλικων και επιτελους και μια επιτυχημενη επιλογή τουρμπίνας.
(GTX3071).

Εφόσον υπάρχει η οικονομική δυνατότητα απόκτησής της, νομίζω είναι οτι καλύτερο για τον TFSI 2.0.

Η μόνη "ενσταση" που έχω είναι στις σωληνώσεις. Γιατι όχι αλουμινένιες, να ζεσταίνονται και λιγότερο? δεν έχει και πολύ σημασία βεβαια, αλλα στο επίπεδο που είναι το αμαξι, θα ήταν προτιμητέες.

Για το μηχανικό σου δε ξερω, αν είναι οικονομικός και κρατησει το αμάξι, έχει καλώς. Ο προγραμματιστής σου είναι καλό παιδι και γνώστης. Πολύ κόσμο εκεί τον παραπέμπω και γω. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On ‎26‎/‎10‎/‎2016 at 6:44 ΜΜ, turbomaniac said:

πολυ επιτυχημενη η επιλογη των υλικων και επιτελους και μια επιτυχημενη επιλογή τουρμπίνας.
(GTX3071).

Εφόσον υπάρχει η οικονομική δυνατότητα απόκτησής της, νομίζω είναι οτι καλύτερο για τον TFSI 2.0.

Η μόνη "ενσταση" που έχω είναι στις σωληνώσεις. Γιατι όχι αλουμινένιες, να ζεσταίνονται και λιγότερο? δεν έχει και πολύ σημασία βεβαια, αλλα στο επίπεδο που είναι το αμαξι, θα ήταν προτιμητέες.

Για το μηχανικό σου δε ξερω, αν είναι οικονομικός και κρατησει το αμάξι, έχει καλώς. Ο προγραμματιστής σου είναι καλό παιδι και γνώστης. Πολύ κόσμο εκεί τον παραπέμπω και γω. 

Σ'ευχαριστω πολύ φιλε μου για τα καλα σου λογια,αν και πλεον  εχω αλλαξει τη gtx3071 φοραω gtx3076 θεωρω όμως αντικειμενικα ότι η 3071 είναι οντως ότι καλυτερο για τα 2.0 tfsi.O Κριτωνας οντως είναι κορυφη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.