Doros Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 Γνωρίζει κάποιος πως λειτουργεί το ABS ( τι ευαισθησια εχει); σε απότομο φρενάρισμα που χρειάστηκε να κανω, με λιγα χλμ, μου ψιλομπλόκαραν οι τροχοί. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gas2782 Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 Σε τι αμάξι σου συνέβη αυτό; Τα abs πρώτης γενιάς έμπαιναν σε λειτουργία κάθε φορά που μπλοκάριζε ένας τροχός.Άφηναν δηλαδή τον τροχό να κυλήσει για να ανακτήσει πρόσφυση και να ξαναφρεναρει αν συνέχιζες να πατάς φρένο ή αν δεν είχες ανακτήσει τελικά πρόσφυση. Αυτό συμβαίνει με μια συχνότητα9 φορές το δευτερόλεπτο και ελέγχεται απο την μονάδα του abs Σε μεταγενέστερες εκδόσεις των abs και ανάλογα την μάρκα και το μοντέλο τα abs αποδειχτήκαν ότι δεν ήταν λειτουργικά σε χαμηλές ταχύτητες. Τώρα που μιλάμε υπάρχουν συστήματα πέδησης που λαμβάνουν υπόψιν τους εκτός από τις στροφές που έχουν οι τροχοί την ταχύτητα του οχήματος την γωνία βύθισης των ψαλιδιών την προθεση του οδηγού την γωνια τιμονιού και αλλα πολλά... Με πολυ απλά λόγια για να μην μπούμε σε ορολογίες ελπίζω να σε βοήθησα λίγο. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doros Posted March 21, 2016 Author Report Share Posted March 21, 2016 Σε τι αμάξι σου συνέβη αυτό; Τα abs πρώτης γενιάς έμπαιναν σε λειτουργία κάθε φορά που μπλοκάριζε ένας τροχός.Άφηναν δηλαδή τον τροχό να κυλήσει για να ανακτήσει πρόσφυση και να ξαναφρεναρει αν συνέχιζες να πατάς φρένο ή αν δεν είχες ανακτήσει τελικά πρόσφυση. Αυτό συμβαίνει με μια συχνότητα9 φορές το δευτερόλεπτο και ελέγχεται απο την μονάδα του abs Σε μεταγενέστερες εκδόσεις των abs και ανάλογα την μάρκα και το μοντέλο τα abs αποδειχτήκαν ότι δεν ήταν λειτουργικά σε χαμηλές ταχύτητες. Τώρα που μιλάμε υπάρχουν συστήματα πέδησης που λαμβάνουν υπόψιν τους εκτός από τις στροφές που έχουν οι τροχοί την ταχύτητα του οχήματος την γωνία βύθισης των ψαλιδιών την προθεση του οδηγού την γωνια τιμονιού και αλλα πολλά... Με πολυ απλά λόγια για να μην μπούμε σε ορολογίες ελπίζω να σε βοήθησα λίγο. Σε passat cc 1.8, 2009 Στάλθηκε από το Lenovo TAB 2 A10-70F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 21, 2016 Report Share Posted March 21, 2016 (edited) Μην σε παραξενεύει καθόλου. Το ABS έχει αλγόριθμο και όπως προαναφέρθηκε λαμβάνει πολλά πράγματα υπόψη. Εφόσον βλέπει και υπολογίζει ότι το αμάξι θα φρενάρει συντομότερα με ένα ελαφρό "μπλοκάρισμα" τότε δεν σπαταλάει το χρόνο απεμπλοκής-επανεμπλοκής των φρένων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αν αλλάξεις ελαστικά. Εκεί θα δεις ότι ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες αλλάζει η συμπεριφορά του ABS (προφανώς μετράει βαθμούς επιβράδυνσης και άρα η διαφορά πρόσφυσης "ερμηνεύεται" διαφορετικά). Edited March 21, 2016 by yositosi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 21, 2016 Report Share Posted March 21, 2016 Μην σκας φίλε, οπως στα λένε και τα παιδιά είναι! Κ στο δικό μου, Golf 7, σε απότομο φρενάρισμα με περίπου 20-30χλμ άκουσα τους τροχούς να μπλοκάρουν και δεν ενεργοποιήθηκε καν. Αν σε φρενάρισμα σε υψηλότερη ταχύτητα δουλεύει όπως πρέπει μην το σκέφτεσαι καν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...