Jump to content
Κωνσταντινος Φα

Golf 4 1.4 - Αναβαθμιση Μοτερ [Επιλογές Βελτίωσης για 140ps]

Recommended Posts


Kαλησπερα σε ολους εχω το Golfακι του 2000 μοντελο λιγα πραγματα του χω κανει για αρχη φοραω 17αρες ζαντες 225/55/17 συντομα θα βαλω μπαρα ψαλιδιων και ρυθμιζομενες αναρτησεις της MAXTRAC...αφηνω για αρχη την εξωτερικη εμφανιση καθως σκεφτομαι να αναβαθμισω το μοτερ το οποιο ειναι 1400.Μετα απο διαφορες επισκεψεις σε συνεργεια μου εχει προταθει:

  • Αλλαγη μπλοκ σε1,6
  • Αλλαγη εκεντροφορου
  • Αλλαγη καπακι μηχανης
  • Χταποδι
  • Προγραμμα,φιλτροχαονη

Με ολα αυτα θα βγαζει 140 150 αλογα οπου ειναι και το επιθυμητο

Μου εχουν δωσει τιμες γυρω στα 1300 ευρω.θα ηθελα τις γνωμες προτασεις καθως δεν γνωριζω πολλα και θελω να ξερω αν ειναι πολλα αυτα π ζητανε.Ευχαριστω εκ των προτερων

 

P3150021.jpg

 

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σιγα μη βγαλεις τοσα αλογα απο 1.600.

Μονο στα τουρμπο μοτερ βγαινουν ευκολα αλογα.

Οποιος σου λεει το αντιθετο σε κοροιδευει

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Link to comment
Share on other sites

Με αυτα που του ειπε + μια μπουκαλιτσα μπορει να βγαλει τοσα αλογα.αλλα τι το θες;δεν αξιζει

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειχα ψαξει και το ενδεχομενο για τρομπετο απο 1,6 η για ΤSI 140 αλλα βγαινουν πολλα.Εγω θελω να ρωτησω παιδια να προχωρησω σε τετοια ενεργεια αν ναι μπορειτε να μου προτεινετε προιοντα να χω μια αποψη .Επειδη εχει ακουστει σε αλλα θεματα θελω  να το φτιαξω το Golfaki οσο παλιο και να νε γνωριζω οτι με αυτα τα λεφτα παιρνω ενα Golf 5 δεν με απασχολει, αυτο το αμαξι ειναι συναισθηματικης αξιας και θελω να το κρατησω.Γιαυτο σκεφτηκα την ανακατασκευη μοτερ να ξεκινησω απο 0 χιλιομετρα.Ευχαριστω και αναμενω νεα σας 

**να πω κατι οτι το χταποδι θα τα βαλω αργοτερα

 

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

Συναισθηματική αξία σε αυτοκίνητο εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω, σε άλλα πράγματα ναι, π.χ. φωτογραφίες, κάποιο αντικείμενο που σου χάρισε ένα αγαπημένο πρόσωπο, αλλά σε αμάξι? Για μένα το κρατάς, το φροντίζεις, σε φροντίζει, πας ταξίδια με αγαπημένα πρόσωπα, ζεις ωραίες στιγμές και κάποια στιγμή φτάνει η ώρα να πας παρακάτω, οπότε το πουλάς, το χαρίζεις στον μικρό αδερφό δεν ξέρω τι, αλλά πάντως προχωράς. Να μένεις μ' αυτό επειδή δεν μπορείς να το αποχωριστείς, δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή αν σου βγαίνει πιό φθηνά να πάρεις άλλο (λέω αν), πούλα το και άσε τους συναισθηματισμούς γιατί θα φτάσεις να δίνεις τα λεφτά που βγάζεις με τον κόπο σου σε άσκοπες αγορές για να περνάνε καλά τα συνεργεία. Βρες ένα σε καλή κατάσταση αξιόπιστο και κράτα το συναίσθημα για αυτά που έχουν αληθινή αξία.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα δεις ποτε 140-150 αλογα μονο με αυτα,και αυτα τα λεφτα.

Επι 2 ισως.

Αλλα,θα καις οσο ενα 20vt μαμα,και δεν θα εισαι ποτε αξιοπιστος οσο ενα 20βτ.

Επισης ενα 20βτ με 1000 ευρω γινεται 230++ αλογα,αργοτερα 300,κσι φτανεις οσο θες.

Μην πεταξεις λεφτα στο μοτερ αυτο.

Εαν το αμαξι ειναι ετοιμο να δεχθει μετατροπη,αναρτησεις,λαστιχα,κλπ κλπ.

Βρες τροπετο 20βτ και ξεκινα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν ηξερες για τι συναισθηματικη μιλαω αδερφε δεν θα μιλαγες σεβασου αυτο π ανεφερα...επειδη σκεφτομαι και την καταναλωση μηπως να ψαξω τρομπετο απο 1,6 και να του βαλω ενα προγραμμα φιλτρα χταποδι για να φτασω στα 140 αλογα.Ποσο μπορει να μου βγει ολο αυτο? Τα εργατικα δεν τα αναφερω θα γινει παρεα με φιλο 

Link to comment
Share on other sites

Ακου τις συμβουλες για το καλο σου ειναι..

Για να γλιτωσεις κοπο, χρονο,προβληματα και χρηματα.

Η βελτιωση ατμοσφαιρικου στις μερες μας ειναι για μοτερ που αξιΖουν μονο και για ορισμενες τσεπες.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε κρατα το αμαξι σου οπως ειναι, μην ξοδεψεις ουτε ευρω για βελτίωση. 

Μαζεψε λεφτα και οταν μπορέσεις περνεις ενα αλλο, και κρατάς και το δικο σου αφού εχει συναισθηματικη αξια

Με η χωρις πινακιδες, εξαρτάται τι αντεχει η τσεπη σου

Link to comment
Share on other sites

Δυναμομετρησε το αμαξι,σου τωρα,

Δωσε την μετρηση στο μηχανικο που λεει πως θα στο παει τοσα αλογα και δυναμομετρησε παλι οταν τελειωσει την δουλεια του.

Αν δεις τα 140-150 αλογα που υποσχεται πληρωσε τον. Αλλιως οχι.

Βεβαια αν δεχτει κατι τετοιο ενημερωσε μας θα εχει ενδιαφερον.......

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

τα 140 δεν ειναι πολλα..τα 150 ομως ειναι παααααρα πολλα και δε βγαινουν μονο με αυτα που σου ειπαν

 

Τα 140 δεν ειναι πολλα ενω τα 150 ειναι? Μαλιστα.

Δεν υπαρχει περιπτωση να τα φτασει με αυτα τα λεφτα. Μη λετε πραγματα που δεν ισχυουν και παιρνετε ατομα στο λαιμο σας γιατι διαβαζουν πολλοι που δε ξερουν

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Link to comment
Share on other sites

με παραδειγμα το δικο μου που ηταν μετρημενο στα 120 χωρις τπτ (εκτος αν θεωρεις το βαρελακι της BMC φτιαξιμο)

θεωρω πως τα 140 με 1500 ευρω ειναι ενας εφικτος στοχος.

Link to comment
Share on other sites

1400 έχει

Link to comment
Share on other sites

Σε απαντηση φιλου το αμαξι τωρα βγαζει 71 αλογα.Καλα ειναι αν σκεφτεις οτι ειναι 15 χρονων αμαξι.Παιδια ας αφησουμε το οικονομικο και οτι αν αξιζει η οχι εχω την διαθεση το παραπανω αμαξι να το ομορφηνω εξωτερικα και να το δυναμωσω.μηχανικα.Εχω κοιταξει λυση τρομπετου για 1,8 προσωπικα δεν αξιζει βγαινουν πανω απο 20000 ασε κ τις βενζινες. Με την  αλλαγη σε 1,6 μπλοκ το αμαξι πλεον θεωρειτε 16αρι κανω λαθος?Επισης δεν το ανεφερα θα γινει ροικη στο αμαξι και ρωταω ολα μαζι με αλλαγη εκεντροφορου 3η σταδιου και καπακι δεν θα νε σαν να εχω καινουργια μηχανη γτ να μπω σε αυτην την διαδικασια ? Οι τιμες ειναι σχεδον αυτες που πα τωρα για τα αλογα ισως ηταν υπερβολη τα 150 αλλα οπως μ τονιζουν τα 130 με 140 ειναι πολυ εφικτα νουμερα.Εχω φιλο απο Γερμανια μπορω να βρω πολυ καλα κομματια σε τιμες χωμα οπως και τα εργατικα που θα νε λιγοστα εκτος απο τα εξοδα του ρεκτιφτερια..Εγω δεν ενδιαφερομαι για κοντρες ουτε τελικες ταχυτητες θελω μια ανακατασκευη μοτερ που θα μ δωσει ροπη ευχαριστιση στις χαμηλες και στις μεσαιες.Θα χαρω να τα ξαναπουμε παιδια

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

με παραδειγμα το δικο μου που ηταν μετρημενο στα 120 χωρις τπτ (εκτος αν θεωρεις το βαρελακι της BMC φτιαξιμο)

θεωρω πως τα 140 με 1500 ευρω ειναι ενας εφικτος στοχος.

Για πιο μοτερ λες το 1600 8v με τα 102 ή το 1600fsi με 115? Τροχο κανενα απο τα δυο δεν εβγαζε 120. Στροφαλο μπορει να βγαλει και συμφωνουμε

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Link to comment
Share on other sites

Αν το κανεις 1600 μπορεις να το δηλοσεις για να εισαι οκ με τον νομο.οχι οτι αλιος θα εχεις καπιο προβλιμα αλλα αν χτιπα ξιλο γινει καπιο δυστηχινα τιν γαμησες φτες δεν φτες!

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1,6 16v εχω του 2003 με 105ps ονομαστικη ισχυ απο το εργοστασιο.παμε παρακατω

αυτο που μπορεις να κανεις φιλε μου ειναι να βρεις ενα μοτερ του 6n2 gti με τα 125 αλογα 

και να το βαλεις πανω στο γκολφακι.

το κακο με εκεινο το μοτερ/σασμαν ειναι πως ειχε πολυυυυυυυυυ μακρυ κιβωτιο....ειδικα αυτη η 4η του ηταν ατελειωτη...

το καλο ειναι πως δεν ειχε ιδιαιτερα προβληματα ουτε και εκαιγε λαδι...βεβαια ειναι λαχειο ο κινητηρας που θα βρεις...

τωρα αν εισαι πολυ τυχερος...θα βρεις απο LUPO GTI ιδιο κινητηρα αλλα με 6αρι κιβωτιο...

και μιας και θα τα χεις κατω...κανεις οτι θες.φτανεις αρκετα ευκολα στα 140 ισως αν εισαι τυχερος και τα 150 το πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν φαινεται ασχημο αυτο το μοτερ? απο σασμαν θελει 6αρι ?  εχεις να προτεινεις και αλλα αντιστοιχα π να μην θελουν πολλες μετατροπες?

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το μοτερ 1,6 16v 125hp το εχουν και μερικα Α3 δεν θημαμε μοντελο ομως να σου πω

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.