Jump to content
Κωνσταντινος Φα

Golf 4 1.4 - Αναβαθμιση Μοτερ [Επιλογές Βελτίωσης για 140ps]

Recommended Posts

Γατί το περνεις προσωπικά? 

Αν θυμάμαι καλά ο φίλος μίλησε για πάντρεμα μπλοκ με κεφαλή και όχι τα φτιάξει τα 75 άλογα. 

Από την άλλη υπάρχουν 14ρια πόλο με ήπια εκκεντρα 145 άλογα και 16αρια μπλοκ με κεφαλή 14αρη με τα ίδια εκκεντρα 145+ άλογα. 

Οπότε ναι γίνεται όποιος είπε ότι δεν γίνεται είναι ανακρίβεια. 

Επίσης ένα τέτοιο σετ απ δεν καεί όσο ένα τούρμπο. 

Μέσα στην πόλη το πολύ 9 με κίνηση και έξω ακόμα και με κοντό σασμαν κάπου στο 8,5 αλλά όχι νορμάλ αλλά με αρκετές στροφές.  Οπότε και αυτό ανακρίβεια. 

 

 

Τον azd δεν τον ξέρω. 

Ο bcb είναι από το γκολφ? 

Ο   ert τι σχέσεις μετάδοσης έχει? 

Το gti δεν έχει κοντό σασμαν... 

Edited by mpoukou22
Link to comment
Share on other sites

o bcb μπηκε σε γκολφ λεον και τολεντο.ειναι το τελευταιο μοτερ πριν τους fsi 

τις σχεσεις τις ειχα καπου σημειωσει αλλα δε το βρηκα ρε γμτ.θα ειχε αρκετο ενδιαφερον!

και εννοειται πως δεν το πηρα προσωπικα! ;)

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο κάτι θυμάμαι. 

Μπορείς να βρεις ότι έχει 11,5?

Γιατί από ότι θυμάμαι έχει 10,5. Δεν σε αμφισβητώ απλά να είμαστε σίγουροι. 

Απλά ήθελα να δω πόσο πιο κοντό είναι από του afh μιας και του  afh το σασμαν είναι αρκετά κοντό... 

Link to comment
Share on other sites

Αν κατσει καλο τρομπετο απο 6n2 νομιζω οτι το παιρνεις με κλειστα τα ματια..αποτι καταλαβαινω το παντρεμα απο 14αρα κεφαλη με 16αρι μπλοκ ειναι εφικτο το ολο θεμα ειναι το οικονομικο βεβαια δεν ειπα οτι θα τα ριξω ολα αμμεσα μπορω να αρχισω με αλλαγη κεφαλης εκεντροφορους καπακια και ροικη. Μετα στην πορεια βαζω χταποδι εξατμιση φιλτρα και προγραμματα σωστα δεν το σκεφτομαι?  

Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν , mpoukou22 said:

Μπράβο κάτι θυμάμαι. 

Μπορείς να βρεις ότι έχει 11,5?

Γιατί από ότι θυμάμαι έχει 10,5. Δεν σε αμφισβητώ απλά να είμαστε σίγουροι. 

Απλά ήθελα να δω πόσο πιο κοντό είναι από του afh μιας και του  afh το σασμαν είναι αρκετά κοντό... 

εχει 11,5 101% το θυμαμαι γιατι μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση εκεινη την εποχη!

10 λεπτά πριν , Κωνσταντινος Φα said:

Αν κατσει καλο τρομπετο απο 6n2 νομιζω οτι το παιρνεις με κλειστα τα ματια..αποτι καταλαβαινω το παντρεμα απο 14αρα κεφαλη με 16αρι μπλοκ ειναι εφικτο το ολο θεμα ειναι το οικονομικο βεβαια δεν ειπα οτι θα τα ριξω ολα αμμεσα μπορω να αρχισω με αλλαγη κεφαλης εκεντροφορους καπακια και ροικη. Μετα στην πορεια βαζω χταποδι εξατμιση φιλτρα και προγραμματα σωστα δεν το σκεφτομαι?  

καλο τροπετο  εκατσε αλλα ειναι μακρια!αν βρεις αυτο το μοτερ μη το ανοιξεις...δεν υπαρχει λογος...αλλαζεις ενα κορωνοπηνιο στο σασμαν απο το 14αρι και εχεις επιδοσεις σχετικα αναλογες με του να ανοιγες κινητηρα.απλα θα καις πολυ :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν το βρεις σίγουρα. Δύσκολα, εγώ θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια έψαχνα για πολύ καιρό και κατά τύχη βρήκα. Από την άλλη δεν ξέρω αν είμαι πάρε βάλε το μοτέρ. Μήπως ας πούμε χρειάζονται άλλες βάσεις 

Όχι δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό.  

Link to comment
Share on other sites

Γατί το περνεις προσωπικά? 

Αν θυμάμαι καλά ο φίλος μίλησε για πάντρεμα μπλοκ με κεφαλή και όχι τα φτιάξει τα 75 άλογα. 

Από την άλλη υπάρχουν 14ρια πόλο με ήπια εκκεντρα 145 άλογα και 16αρια μπλοκ με κεφαλή 14αρη με τα ίδια εκκεντρα 145+ άλογα. 

Οπότε ναι γίνεται όποιος είπε ότι δεν γίνεται είναι ανακρίβεια. 

Επίσης ένα τέτοιο σετ απ δεν καεί όσο ένα τούρμπο. 

Μέσα στην πόλη το πολύ 9 με κίνηση και έξω ακόμα και με κοντό σασμαν κάπου στο 8,5 αλλά όχι νορμάλ αλλά με αρκετές στροφές.  Οπότε και αυτό ανακρίβεια. 

 

 

Τον azd δεν τον ξέρω. 

Ο bcb είναι από το γκολφ? 

Ο   ert τι σχέσεις μετάδοσης έχει? 

Το gti δεν έχει κοντό σασμαν... 

14αρια με 145 αλογα και μεσα στη πολη καινε το πολυ 9!!! Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Link to comment
Share on other sites

14αρια με 145 αλογα και μεσα στη πολη καινε το πολυ 9!!! Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Και ποσο παει στιν πολη ρε αδερφε?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , takpanos said:

14αρια με 145 αλογα και μεσα στη πολη καινε το πολυ 9!!! Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Έλα ντε, αυτό λέω και εγώ τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα .

Είχα πει  να μην ξαναγράψω εδώ μέσα γιατί έχει γίνει το φόρουμ ότι να'ναι. 

Αν θες έλα να το δεις live το έργο και άσε τις ειρωνείες και τις θεωρίες. 

Και όχι από  14αρη αλλά από 16αρη 145+ άλογα! 

Επίσης επειδή ήσουν τόσο σίγουρος ότι από 16αρη δεν βγάζεις ατμόσφαιρα αυτά τα άλογα καλό θα ήταν να το ψάξεις λίγο και να μην παραπληροφορεις τον κόσμο. Αν δεν ξέρεις καλύτερα να μην εκφέρεις άποψη. 

Και δυστυχώς για την παραπληροφόρηση σου η απάντηση είναι το δικό μου αυτοκίνητο και όχι μονο. Είναι σαν την κατανάλωση που λες. Εκφέρεις άποψη χωρίς να ξέρεις απλά από αυτά που μπορεί να έχεις διαβάσει - ακούσει! Και είσαι και σίγουρος... 

Περίεργα πράγματα... 

Edited by mpoukou22
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα πόλο 1.4 16V του 1998. Το 6n   δηλαδή με AFH μοτέρ.  

Αυτό που του έχω κάνει ένα μπλοκ 16αρη από το AJV με κεφαλή την δικιά μου. 

Εκκεντρα bilas 264-10

Συμπίεση λίγο παραπάνω από 11,5

Πολλαπλή εισαγωγή από το πόλο gti AJV

Ροικη στον Σεβνταλη

Εξάτμιση φ52 με χταπόδι 4-2-1 με πρωτευοντες και δευτερευόντες σωλήνες με συγκεκριμένες τιμές που εκεί και γίνεται όλη η δουλειά. 

Ένα βαρελάκι της JR

Και τέλος πρόγραμμα στον Ανδριαννακη, αρκετά ήπιο και όχι τσίτα. 

Αρκετά πράγματα στην κεφαλή για να είναι αξιόπιστο καθώς και μπιελοπιστονα καινούρια μιας και είχα βλέψεις για παραπάνω άλογα. 

Έβγαλε 131 άλογα πληγές. Δηλαδή περίπου 147 άλογα και 16,1 κιλά ροπή και όχι τσίτα!  

Κρατάει δύναμη μέχρι τον κόφτη στις 7000 στροφές. Για περισσότερη δύναμη σε πάνω από τις 7000 στροφές θέλει άλλη πολλαπλή εισαγωγή. 

Κατανάλωση όπως είπα και πιο πάνω με το ζόρι στην Αθήνα μπορεί να φτάσει κάτι παραπάνω από 9. Μετρημενω πολλές φορες

Κόστος για όλα αυτά υπερβολικά πολλά. Κάτι πάνω από 5000 ευρώ. Όμως έχω ένα αποτέλεσμα αξιόπιστο και σωστο

Για αυτό προσπαθώ να αποτρέψω οποιοδήποτε θέλει  να μπει σε αυτή την διαδικασία αυτήν την εποχή! 

Edited by mpoukou22
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

+1 στον φιλο μου γιωργο,να τον ακουτε,δεν ειναι του πληκτρολογιου.

Το αμαξι του παει μπαλα,και οντως μπορει να καιει 9.

Ομως σε καροτσα golf 1300+Kg,με 17αρες,ουτε θα πηγαινει τοσο,ουτε θα καιει μονο 9,και ουτε θα του παει 1500 ευρω που υπολογιζει το παιδι που ανοιξε το θεμα.

 

Εμενα η μετατροπη σε 20βτ μου πηγε τα μισα λεφτα,και το κυριοτερο,δεν εχω οριο.

Αυριο το κανω 350hp,400++++++.

Γιατι κακα τα ψεματα,αμα γουσταρεις τα αλογα δεν φτανουν ποτε.

Εμενα σαν Stock 20vt με 18αρες σε καροτσα Passat ΧΑΛΑΡΑ Εντος πολης μετρησα εχθες 10,7 λιτρα 100σταρα στα 109 χιλιομετρα.

Να δω ποσο θα καιει σαν Big turbo.

Link to comment
Share on other sites

+1 στον φιλο μου γιωργο,να τον ακουτε,δεν ειναι του πληκτρολογιου.

Το αμαξι του παει μπαλα,και οντως μπορει να καιει 9.

Ομως σε καροτσα golf 1300+Kg,με 17αρες,ουτε θα πηγαινει τοσο,ουτε θα καιει μονο 9,και ουτε θα του παει 1500 ευρω που υπολογιζει το παιδι που ανοιξε το θεμα.

 

Εμενα η μετατροπη σε 20βτ μου πηγε τα μισα λεφτα,και το κυριοτερο,δεν εχω οριο.

Αυριο το κανω 350hp,400++++++.

Γιατι κακα τα ψεματα,αμα γουσταρεις τα αλογα δεν φτανουν ποτε.

Εμενα σαν Stock 20vt με 18αρες σε καροτσα Passat ΧΑΛΑΡΑ Εντος πολης μετρησα εχθες 10,7 λιτρα 100σταρα στα 109 χιλιομετρα.

Να δω ποσο θα καιει σαν Big turbo.

Αγορινα περιπου στα 2500€ σου βγικε;αποτι εχω ακουσει-ψαξει σε ολα τα βαγκ τοσο περιπου παει το μαλι.κατι ακομα καλιτερα κρατα το ετσι λιγο καιρο μιν πας κατευθιαν στα πολα!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , 6n2 said:

Αγορινα περιπου στα 2500€ σου βγικε;αποτι εχω ακουσει-ψαξει σε ολα τα βαγκ τοσο περιπου παει το μαλι.κατι ακομα καλιτερα κρατα το ετσι λιγο καιρο μιν πας κατευθιαν στα πολα!

Μετατροπή εργασιά και καποια αναλωσιμα,2.100+δερματινο σαλονι+ταπετσαριες 2500....

Θελει ομως ψαξιμο,μηχανικο που δεν σε βλεπει ως τσεπη,υπομονη,και λογο τυχη.

Εμενα η δουλεια που εγινε ειναι αψογη,τοσο οπτικα,οσο και στο δρομο.

 

Απλα σε αυτα τα αμαξια,το θεωρω μοναδικη λυση.

Οπως ειπε και ο nikdev,η ατμοσφαιρα,ειναι για συγκεκριμενες τσεπες,και συγκεκριμενα μοτερ.

 

Μην ασχοληθεις με την ατμοσφαιρα,σε 6-12 μηνες θα εχεις ξενερωσει.

Link to comment
Share on other sites

Μετατροπή εργασιά και καποια αναλωσιμα,2.100+δερματινο σαλονι+ταπετσαριες 2500....

Θελει ομως ψαξιμο,μηχανικο που δεν σε βλεπει ως τσεπη,υπομονη,και λογο τυχη.

Εμενα η δουλεια που εγινε ειναι αψογη,τοσο οπτικα,οσο και στο δρομο.

 

Απλα σε αυτα τα αμαξια,το θεωρω μοναδικη λυση.

Οπως ειπε και ο nikdev,η ατμοσφαιρα,ειναι για συγκεκριμενες τσεπες,και συγκεκριμενα μοτερ.

 

Μην ασχοληθεις με την ατμοσφαιρα,σε 6-12 μηνες θα εχεις ξενερωσει.

Δικιο εχεις σε αυτα για τα ατμο!το μονο καλο που εχουν ειναι η ανθεκτικοτιτα(στα παλια μουερ)το 75νταρι πολο που εχω εχει 260000 χιλομετρα και δεν εχει βγαλει τιποτα απολιτος απο μοτερ.δεν ξερω αν ειναι λιγο πεσμενο η οχι αλλα δεν μπορω και να το καταλαβω.στο θεμα του φιλου μας τωρα.οπως ειπα και πιο πανο.η μοτερ απο gti πολο 125 και ενα φπε η αεριο(οικονομια και βολτες) η 20vt

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όπως το βλέπω η λύση είναι το δώσω δεν αξίζει το 2000αρο δεν το γλυτώνω ..αλλά αν το δώσω καλητερα να πάω σε ΜΚ5 η σκέφτομαι για κανένα Αudi A3 1600αρια φυσικά 

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα για τρελό γκάζι αλλά ποιο οικονομικά περιθώρια βελτίωσης με ένα ΦΠΕ θα χω 130 - 140 άλογα αν πάω σε Tsi φυσικά θα με εκεί που θέλω 

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο είχα πει στην 1η σελίδα...

Και έβαλες και ανάρτηση, την στιγμή που αρχίζεις τώρα να σκέφτεσαι άλλο αμάξι, και καλά κάνεις βέβαια, απ' την αρχή σου είχα πει καλύτερα να πας σε άλλο αμάξι εφ' όσον πλέον ζητάς πράγματα που το δικό σου δεν μπορεί να σου προσφέρει (χωρίς να σου αδειάσει το πορτοφόλι). Αλλά τσάμπα η ανάρτηση τότε. Θα μου πεις την βρήκες φθηνά, μα και 50 ευρώ να την πήρες που λέει ο λόγος γιατί? Δεν είσαι ο πρώτος που μπαίνει στο τρυπάκι να βελτιώσει ασύμφορο σύνολο, πρέπει να έχω διαβάσει άλλα 200 topics σε ξένα forums τα τελευταία 6 χρόνια, και η μόνη ρεαλιστική απάντηση από σχεδόν το σύνολο των μελών είναι αυτή, δεν αξίζει.

Μην κάνεις βιαστηκές κινήσεις, ποτέ δεν βγαίνουν σε καλό. Πάρε παράδειγμα από την σωστή επιλογή που έκανες να μην αγοράσεις τις μαϊμού KW. Ομοίως, μην πιστεύεις όσους σου "πουλάνε" πολλά και εύκολα (φθηνά) άλογα σε αυτό το μοτέρ. Όπως είπαν και άλλοι παραπάνω, τα χρήματα θα είναι πολύ περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.