Jump to content
baspax1

Πτώση απόδοσης στα ~6500χιλ

Recommended Posts

Καλησπέρα έχω παρατήσει ότι το Polaki μου έχει πέσει λίγο η απόδοση και δεν ξέρω αν είναι επειδή κοντεύει η ώρα του για πρώτο σέρβις η να είναι επειδή το σύνηθησα γιατί, έχω παρατηρήσει ότι ενώ πχ έχει d3 και πατάω λίγο παραπάνω το γκάζι αντί να δώσει με την d3 όπως έκανε παλιότερα μειώνει σε d2 ποιο έγκαιρα αποτι παλιά που μπορούσε να σηκώσει και με την d3 με αποτέλεσμα ώσπου να μειώσει έχω να μην χρειάζομαι άλλο Γκάζι...

Πετρέλαιο βάζω πάντα shell v power μήπως θέλει αλλαγή φίλτρου σιγά σιγά? Αυτό άρχισε περίπου από τα 5000 να το παρατήρω.

Έχει χαλάρωσει λίγο δεν είναι τόσο νευρικό όσο ήτανε με αποτέλεσμα να το πατάω και λίγο παραπάνω ανεβάζοντας έτσι και κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός απο την υποψία το οτι ίσως χρειάζεται σέρβις πηγα να δω για την πίεση στα λάστιχα και ανακάλυψα οτι απο 30 που είχα βάλει ειχε παει στο 24-25 psi!!! 

Μετά απο αυτό ειδα μια βελτίωση στην απόδοση,Το περίεργο ειναι οτι ο αισθητήρας πίεσης δεν μου έβγαλε ένδειξη για μεταβολή της πίεσης  μήπως παίρνει απο 5 psi και πάνω διαφοράς?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , baspax1 said:

Εκτός απο την υποψία το οτι ίσως χρειάζεται σέρβις πηγα να δω για την πίεση στα λάστιχα και ανακάλυψα οτι απο 30 που είχα βάλει ειχε παει στο 24-25 psi!!! 

Μετά απο αυτό ειδα μια βελτίωση στην απόδοση,Το περίεργο ειναι οτι ο αισθητήρας πίεσης δεν μου έβγαλε ένδειξη για μεταβολή της πίεσης  μήπως παίρνει απο 5 psi και πάνω διαφοράς?

Το πιθανότερο είναι ότι δεν έχει αισθητήρα πίεσης,

οπότε για να ανιχνεύσει την απώλεια αέρα στα λάστιχα

θα πρέπει η πίεση να πέσει κάπου κοντά στα 15psi

Αν όμως έχει αισθητήρες και δεν έδειξε την απώλεια 

τότε δεν είχε γίνει reset όταν φουσκώθηκαν στο παρελθόν

99% πιθανότερο είναι το 1ο σενάριο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πως είναι δυνατόν να μην έχει αισθητήρα πιέσης από την στιγμή που όταν το πρώτο πήρα μου είχε βγάλει ένδειξη απώλειας πιέσης και τότε όντως ήταν στο 27-28.. Αλλά μάλλον από το εργοστάσιο είχε 33 πίεση.. Μάλλον αν είναι μεγαλύτερο από 5psi διαφορά βγάζει ένδειξη

Αυτή την φορά έβαλα 30 λαόν το βρήκα στα 25 με 24 χωρίς όμως ειδοποίηση και ενοειται ότι είχα κάνει Set το καινούριο φούσκωμα

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

31 λεπτά πριν , baspax1 said:

Πως είναι δυνατόν να μην έχει αισθητήρα πιέσης από την στιγμή που όταν το πρώτο πήρα μου είχε βγάλει ένδειξη απώλειας πιέσης και τότε όντως ήταν στο 27-28.. Αλλά μάλλον από το εργοστάσιο είχε 33 πίεση.. Μάλλον αν είναι μεγαλύτερο από 5psi διαφορά βγάζει ένδειξη

Αυτή την φορά έβαλα 30 λαόν το βρήκα στα 25 με 24 χωρίς όμως ειδοποίηση και ενοειται ότι είχα κάνει Set το καινούριο φούσκωμα

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η απώλεια της πίεσης δεν ανιχνεύεται μόνο με χρήση ηλεκτρονικών αισθητήρων

Και η VW σπάνια μας κάνει τη χάρη να τους τοποθετήσει :growl:

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Στα νέο Polo 1.4 Diesel, ακόμα και η βασική έκδοση (που έχω) έχει αισθητήρες απώλειας πίεσης ελαστικών.

Τώρα, το πως (και αν) δουλεύει, είναι άλλο κεφάλαιο.

Αλλαγή φίλτρου στα τόσα λίγα χλμ. και με καύσιμο καλό από ένα πρατήριο, κομματάκι δύσκολο.

Την πτώση στην απόδοση την παρατηρείς συνέχεια; Π.χ. αν κάνει αναγέννηση, είναι λογικό να αισθάνεσαι σφιγμένο το αυτοκίνητο.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Στα νέο Polo 1.4 Diesel, ακόμα και η βασική έκδοση (που έχω) έχει αισθητήρες απώλειας πίεσης ελαστικών.

Τώρα, το πως (και αν) δουλεύει, είναι άλλο κεφάλαιο.

Αλλαγή φίλτρου στα τόσα λίγα χλμ. και με καύσιμο καλό από ένα πρατήριο, κομματάκι δύσκολο.

Την πτώση στην απόδοση την παρατηρείς συνέχεια; Π.χ. αν κάνει αναγέννηση, είναι λογικό να αισθάνεσαι σφιγμένο το αυτοκίνητο.

Ενοειται πως όταν έκανε αναγέννηση έπεφτε γενικώς, απλά τώρα τελευταία ήταν πάντα πεσμένο και χωρίς αναγέννηση, μέχρι που έβαλα 33psi στο λάστιχο από 24-25 που είχε και όντως παρουσίασε βελτίωση! Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ήταν και από τα λάστιχα που ήταν ξεφουσκοτα

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
10 λεπτά πριν , baspax1 said:

Ενοειται πως όταν έκανε αναγέννηση έπεφτε γενικώς, απλά τώρα τελευταία ήταν πάντα πεσμένο και χωρίς αναγέννηση, μέχρι που έβαλα 33psi στο λάστιχο από 24-25 που είχε και όντως παρουσίασε βελτίωση! Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ήταν και από τα λάστιχα που ήταν ξεφουσκοτα

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εύχομαι να οφειλόταν στα λάστιχα. Καινούριο αυτοκίνητο είναι (βέβαια, αν δεις στο φόρουμ για τα Πολάκια, όλο και κάτι παθαίνουν δυστυχώς τα καινούρια μας αυτοκίνητα....)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα βάση λογικής δεν γίνεται ας πούμε μετά από 5 χρόνια να έχει την ίδια απόδοση από ότι το πήρα πρώτη φορά.. Αλλά όχι και σε 6 μηνες

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

39 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Στα νέο Polo 1.4 Diesel, ακόμα και η βασική έκδοση (που έχω) έχει αισθητήρες απώλειας πίεσης ελαστικών.

Τώρα, το πως (και αν) δουλεύει, είναι άλλο κεφάλαιο.

Αλλαγή φίλτρου στα τόσα λίγα χλμ. και με καύσιμο καλό από ένα πρατήριο, κομματάκι δύσκολο.

Την πτώση στην απόδοση την παρατηρείς συνέχεια; Π.χ. αν κάνει αναγέννηση, είναι λογικό να αισθάνεσαι σφιγμένο το αυτοκίνητο.

Υπάρχουν δύο ειδών συστήματα ελέγχου πίεσης ελαστικών, αυτά που έχουν τους αισθητήρες μέσα από τα ελαστικά και κάνουν άμεση μέτρηση της πίεσης (direct tire pressure monitoring system) και αυτά που χρησιμοποιούν τους αισθητήρες του abs για να προσδιορίσουν την ταχύτητα περιστροφής του κάθε τροχού (indirect tire pressure monitoring system). Το τελευταίο βασίζεται στη λογική ότι όσο χαμηλώνει η πίεση, τόσο μικραίνει και η διάμετρος του ελαστικού, με αποτέλεσμα να το κάνει να περιστρέφεται ταχύτερα. Το κακό με αυτό είναι ότι για να υπάρξει τέτοια διαφορά περιστροφής που να είναι ανιχνεύσιμη από το σύστημα, χρειάζεται η πίεση να πέσει κατά πολλά psi και αυτός είναι ο λόγος που μπορεί εσύ να βλέπεις με τον μετρητή σου μια κάποια απώλεια, αλλά να μην είναι αρκετή για να αλλάξει σημαντικά η ταχύτητα περιστροφής του τροχού. Αντίθετα, το πρώτο είδος συστημάτων που ανέφερα στην αρχή είναι πολύ πιό ακριβές και ανιχνεύει πολύ μικρότερες μεταβολές πιέσεων χάρις στους αισθητήρες εντός των ελαστικών.

Πού συναντάμε το καθένα τώρα, και πάντα αναφέρομαι στα μοντέλα VW. Ανάλογα την χώρα υπάρχουν διαφοροποιήσεις, στις ΗΠΑ π.χ. εξ' όσων είμαι σε θέση να γνωρίζω, έχουν τους αισθητήρες εντός των ελαστικών και κοστίζουν περίπου 60 δολλάρια παραπάνω, όπως π.χ. στα GTI. Σε άλλες χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας χρησιμοποιούν το abs με το αντίστοιχα χαμηλότερο κόστος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν δύο ειδών συστήματα ελέγχου πίεσης ελαστικών, αυτά που έχουν τους αισθητήρες μέσα από τα ελαστικά και κάνουν άμεση μέτρηση της πίεσης (direct tire pressure monitoring system) και αυτά που χρησιμοποιούν τους αισθητήρες του abs για να προσδιορίσουν την ταχύτητα περιστροφής του κάθε τροχού (indirect tire pressure monitoring system). Το τελευταίο βασίζεται στη λογική ότι όσο χαμηλώνει η πίεση, τόσο μικραίνει και η διάμετρος του ελαστικού, με αποτέλεσμα να το κάνει να περιστρέφεται ταχύτερα. Το κακό με αυτό είναι ότι για να υπάρξει τέτοια διαφορά περιστροφής που να είναι ανιχνεύσιμη από το σύστημα, χρειάζεται η πίεση να πέσει κατά πολλά psi και αυτός είναι ο λόγος που μπορεί εσύ να βλέπεις με τον μετρητή σου μια κάποια απώλεια, αλλά να μην είναι αρκετή για να αλλάξει σημαντικά η ταχύτητα περιστροφής του τροχού. Αντίθετα, το πρώτο είδος συστημάτων που ανέφερα στην αρχή είναι πολύ πιό ακριβές και ανιχνεύει πολύ μικρότερες μεταβολές πιέσεων χάρις στους αισθητήρες εντός των ελαστικών.

Πού συναντάμε το καθένα τώρα, και πάντα αναφέρομαι στα μοντέλα VW. Ανάλογα την χώρα υπάρχουν διαφοροποιήσεις, στις ΗΠΑ π.χ. εξ' όσων είμαι σε θέση να γνωρίζω, έχουν τους αισθητήρες εντός των ελαστικών και κοστίζουν περίπου 60 δολλάρια παραπάνω, όπως π.χ. στα GTI. Σε άλλες χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας χρησιμοποιούν το abs με το αντίστοιχα χαμηλότερο κόστος.

Αρα υπάρχουν δύο είδη αισθητήρων τώρα στην δικιά που περίπτωση πως μπορώ να καταλάβω ποιους αισθητήρες έχω? Το αυτοκίνητο είναι του 15, η πλουσιότερη έκδοση με έξτρα 17ρες mirabeau

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν δες αν έχεις το κουμπί reset για την πίεση των ελαστικών που είναι ίδιο και με την ένδειξη στο καντράν, αυτό εδώ:

tpms_light.jpg

Αν δεν το χεις, δεν έχεις κανένα σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Αν το έχεις, τότε έχεις ένα από τα δύο συστήματα που το καθένα λειτουργεί όπως εξήγησα παραπάνω. Θα υποθέσω ότι το έχεις το κουμπί, και συνεχίζω. Θεωρώ λοιπόν σχεδόν απίθανο να έχεις το direct σύστημα (ξεχωριστοί αισθητήρες σε κάθε τροχό) μιας και όπως είπα αυτό δεν τοποθετείται για την χώρα μας από τη VW εκτός και υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις που δεν γνωρίζω, αλλά αν θες μπορείς να δοκιμάσεις κάποια πράγματα:

Πρώτον, να ξεφουσκώσεις ένα και να δεις, καταρχήν πόσα psi θα χρειαστεί να βγάλεις για να εμφανιστεί η ένδειξη, αν χρειαστεί από 20-25% (τονίζω % όχι psi) και πάνω τότε έχεις το indirect σύστημα (μέσω abs), αλλά απ' ότι γράφεις κιόλας για να πέσεις από τα 30 στα 24 psi και να μην εμφάνισε θεωρώ ότι αυτό έχεις. Το direct σύστημα έχει ακρίβεια που φτάνει μέχρι το 1 psi για να καταλάβεις, (και αυτά έχουν διαφορές μεταξύ τους), αλλά πάντως σίγουρα μέχρι τα 3 psi θα πρέπει να έχει ανιχνεύσει. Επιπλέον αν και δεν είμαι σίγουρος τα direct συστήματα δίνουν ένδειξη ξεχωριστή για κάθε τροχό, οπότε στην οθόνη του καντράν (σε κάποια μοντέλα και στην οθόνη του gps) θα σου λέει και ποιο από τα 4 ελαστικά έχει το πρόβλημα. Αντιθέτως τα indirect συστήματα σου δίνουν μια γενική ένδειξη χαμηλής πίεσης. Επαναλαμβάνω δεν είμαι απολύτως σίγουρος αλλά αξίζει να δοκιμάσεις πάντως.

Ένας άλλος τρόπος είναι να πας σε ένα βουλκανιζατέρ και να ξεζαντώσεις ένα τροχό, να κοιτάξεις από τη μέσα πλευρά όπου πίσω από τη βαλβίδα θα υπάρχει ο αισθητήρας, αν τον έχεις, δεν γίνεται να μην τον δεις, οπότε θα έχεις το direct σύστημα. Όπως είπα στο παραπάνω ποστ, σε αυτά τα συστήματα, κάθε τροχός έχει και τον δικό του αισθητήρα και λειτουργεί με μπαταρία πολύ μεγάλης διάρκειας, επίσης δεν είναι συνδεδεμένος με τη βαλβίδα, είναι ασύρματος και ο δέκτης είναι μέσα στον αισθητήρα.

Τέλος μπορείς να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία, δεν μπορεί να μην γνωρίζουν ποιο σύστημα έχεις, γιατί φαντάσου να θες αλλαγή μπαταρίας θα σε κοιτάνε σαν να ήρθες από τον Άρη? Και λογικά θα σου πουν ότι έχεις το σύστημα που χρησιμοποιεί το abs (indirect) γιατί αυτό πρέπει να έχεις.

Κάτι ακόμα για τα indirect συστήματα. Ο λόγος που πατάμε το κουμπί reset είναι για να εκκινήσουμε τη διαδικασία ρύθμισης, όπου στα επόμενα λεπτά αφού έχουμε ξεκινήσει να κινούμαστε, το σύστημα προσπαθεί να πάρει τα δεδομένα μέσω συγκεκριμένων μαθηματικών τύπων που μπορώ να στους δώσω κιόλας αν ενδιαφέρεσαι. Γι' αυτό και αν με το που πατήσεις το κουμπί, μέσα στο επόμενο λεπτό πας και ξεφουσκώσεις κάποιο, η ακρίβεια του συστήματος θα είναι και πολύ χειρότερη από το 25% που είπαμε παραπάνω. Σε γενικές γραμμές απαιτείται οδήγηση πάνω από 1 ώρα για να είναι όσο αξιόπιστο μπορεί να είναι για indirect σύστημα, δηλαδή μέσω abs και όχι ξεχωριστών αισθητήρων. Επίσης ακόμα και αν σβήσεις πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα συνεχιστεί όταν ξαναβάλεις μπροστά και κινηθείς, πώς είναι το adaptation του προγράμματος ? κάπως έτσι. Παρ' όλα αυτά, είναι γενικά καλά κι αυτά τα συστήματα, απλά να ξέρουμε ότι δεν είναι ιδιαίτερα ακριβή οπότε καλό είναι για την ασφάλειά μας αλλά και για οικονομικούς λόγους, να ελέγχουμε μόνοι μας την πίεση των ελαστικών σε τακτά διαστήματα, εγώ το κάνω ανά 3 μήνες περίπου. Αν περιμένει κανείς την ένδειξη για να τα τσεκάρει, θα έχει ξεφουσκώσει αρκετά για να φθείρεται ανομοιόμορφα με αποτέλεσμα και την πρόωρη φθορά του.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ο DarkX απάντησε πολύ σωστά και με πολύ μεγάλη λεπτομέρεια στο θέμα σου περί TPMS. Αυτό που έχω να προσθέσω εγώ, είναι:

-το Polo έχει το σύστημα που βασίζεται στο ABS για να υπολογίσει απώλεια αέρα (αν είχες εκείνο με τους αισθητήρες, στην οθόνη του TPMS θα σου έβγαζε ακριβείς πιέσεις)

-το σύστημα που λειτουργεί μέσω του ABS, μετράει διαφορά περιστροφής μεταξύ των τροχών (νομίζω κιόλας ότι είναι μεταξύ των τροχών του ίδιου άξονα αλλά δεν έχω σίγουρες πληροφορίες), που σημαίνει ότι όταν χάσουν πίεση τα λάστιχα με το πέρασμα του χρόνου, το οποίο είναι φυσιολογικό, επειδή θα χάσουν όλα την ίδια ποσότητα πάνω - κάτω, ο υπολογιστής δεν θα εντοπίσει διαφορά στις περιστροφές των τροχών, που σημαίνει ότι δεν θα σου βγάλει ένδειξη. 

-αν διαβάσεις τις οδηγίες, λέει ότι ο σκοπός του συστήματος είναι να σε ειδοποιήσει αν κάποιο από τα λάστιχα χάσει απροειδοποίητα πίεση, όπως πχ αν πάταγες ένα καρφί στο δρόμο και ότι δεν πρέπει να βασίζεσαι σε αυτό, αλλά να ελέγχεις τακτικά τη πίεση των ελαστικών.

Συνοψίζω, το Polo έχει το Indirect Tyre Pressure Monitoring System και χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS, δεν θα σου βγάλει ειδοποίηση (λογικά) αν έχουν χάσει όλοι οι τροχοί την ίδια πίεση και να ελέγχεις τακτικά (εγώ κάθε μήνα) τη πίεση των ελαστικών σου μόνος σου. 

Σχετικά με τον κινητήρα τώρα.

Προσωπικά βάζω μόνο Avio, αν θες στείλε pm να σου εξηγήσω γιατί. Τώρα, το να συνήθισες την ισχύ του κινητήρα είναι κάτι πιθανό, ειδικά αν το πιέζεις συχνά. Επίσης, ξέρω ότι το dsg προσαρμόζεται στο τρόπο οδήγησης του οδηγού, οπότε μπορεί να οφείλεται εκεί το κατέβασμα από 3η σε 2α. Δοκίμασε μερικά γεμίσματα με Avio μήπως και δεις διαφορά. Σχετικά με τη πίεση, μήπως τα 30psi είναι λίγα? Το Golf μου αν θυμάμαι καλά στη πόρτα λεει 36 psi..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/31/2016 at 6:28 ΜΜ, DarkX said:

Καταρχήν δες αν έχεις το κουμπί reset για την πίεση των ελαστικών που είναι ίδιο και με την ένδειξη στο καντράν, αυτό εδώ:

tpms_light.jpg

Αν δεν το χεις, δεν έχεις κανένα σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Αν το έχεις, τότε έχεις ένα από τα δύο συστήματα που το καθένα λειτουργεί όπως εξήγησα παραπάνω. Θα υποθέσω ότι το έχεις το κουμπί, και συνεχίζω. Θεωρώ λοιπόν σχεδόν απίθανο να έχεις το direct σύστημα (ξεχωριστοί αισθητήρες σε κάθε τροχό) μιας και όπως είπα αυτό δεν τοποθετείται για την χώρα μας από τη VW εκτός και υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις που δεν γνωρίζω, αλλά αν θες μπορείς να δοκιμάσεις κάποια πράγματα:

Πρώτον, να ξεφουσκώσεις ένα και να δεις, καταρχήν πόσα psi θα χρειαστεί να βγάλεις για να εμφανιστεί η ένδειξη, αν χρειαστεί από 20-25% (τονίζω % όχι psi) και πάνω τότε έχεις το indirect σύστημα (μέσω abs), αλλά απ' ότι γράφεις κιόλας για να πέσεις από τα 30 στα 24 psi και να μην εμφάνισε θεωρώ ότι αυτό έχεις. Το direct σύστημα έχει ακρίβεια που φτάνει μέχρι το 1 psi για να καταλάβεις, (και αυτά έχουν διαφορές μεταξύ τους), αλλά πάντως σίγουρα μέχρι τα 3 psi θα πρέπει να έχει ανιχνεύσει. Επιπλέον αν και δεν είμαι σίγουρος τα direct συστήματα δίνουν ένδειξη ξεχωριστή για κάθε τροχό, οπότε στην οθόνη του καντράν (σε κάποια μοντέλα και στην οθόνη του gps) θα σου λέει και ποιο από τα 4 ελαστικά έχει το πρόβλημα. Αντιθέτως τα indirect συστήματα σου δίνουν μια γενική ένδειξη χαμηλής πίεσης. Επαναλαμβάνω δεν είμαι απολύτως σίγουρος αλλά αξίζει να δοκιμάσεις πάντως.

Ένας άλλος τρόπος είναι να πας σε ένα βουλκανιζατέρ και να ξεζαντώσεις ένα τροχό, να κοιτάξεις από τη μέσα πλευρά όπου πίσω από τη βαλβίδα θα υπάρχει ο αισθητήρας, αν τον έχεις, δεν γίνεται να μην τον δεις, οπότε θα έχεις το direct σύστημα. Όπως είπα στο παραπάνω ποστ, σε αυτά τα συστήματα, κάθε τροχός έχει και τον δικό του αισθητήρα και λειτουργεί με μπαταρία πολύ μεγάλης διάρκειας, επίσης δεν είναι συνδεδεμένος με τη βαλβίδα, είναι ασύρματος και ο δέκτης είναι μέσα στον αισθητήρα.

Τέλος μπορείς να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία, δεν μπορεί να μην γνωρίζουν ποιο σύστημα έχεις, γιατί φαντάσου να θες αλλαγή μπαταρίας θα σε κοιτάνε σαν να ήρθες από τον Άρη? Και λογικά θα σου πουν ότι έχεις το σύστημα που χρησιμοποιεί το abs (indirect) γιατί αυτό πρέπει να έχεις.

Κάτι ακόμα για τα indirect συστήματα. Ο λόγος που πατάμε το κουμπί reset είναι για να εκκινήσουμε τη διαδικασία ρύθμισης, όπου στα επόμενα λεπτά αφού έχουμε ξεκινήσει να κινούμαστε, το σύστημα προσπαθεί να πάρει τα δεδομένα μέσω συγκεκριμένων μαθηματικών τύπων που μπορώ να στους δώσω κιόλας αν ενδιαφέρεσαι. Γι' αυτό και αν με το που πατήσεις το κουμπί, μέσα στο επόμενο λεπτό πας και ξεφουσκώσεις κάποιο, η ακρίβεια του συστήματος θα είναι και πολύ χειρότερη από το 25% που είπαμε παραπάνω. Σε γενικές γραμμές απαιτείται οδήγηση πάνω από 1 ώρα για να είναι όσο αξιόπιστο μπορεί να είναι για indirect σύστημα, δηλαδή μέσω abs και όχι ξεχωριστών αισθητήρων. Επίσης ακόμα και αν σβήσεις πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα συνεχιστεί όταν ξαναβάλεις μπροστά και κινηθείς, πώς είναι το adaptation του προγράμματος ? κάπως έτσι. Παρ' όλα αυτά, είναι γενικά καλά κι αυτά τα συστήματα, απλά να ξέρουμε ότι δεν είναι ιδιαίτερα ακριβή οπότε καλό είναι για την ασφάλειά μας αλλά και για οικονομικούς λόγους, να ελέγχουμε μόνοι μας την πίεση των ελαστικών σε τακτά διαστήματα, εγώ το κάνω ανά 3 μήνες περίπου. Αν περιμένει κανείς την ένδειξη για να τα τσεκάρει, θα έχει ξεφουσκώσει αρκετά για να φθείρεται ανομοιόμορφα με αποτέλεσμα και την πρόωρη φθορά του.

Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση,

Το τέστ με τα psi θα το κάνω οταν παω σε ένα βενζινάδικο θα παω να μειώνω σιγα σιγα και θα βλέπω αν βγάζει ενδειξη.

Οσο για το κουμπάκι του reset υπαρχει αλλα μεσα απο το μενου της οθόνης μου παραθέτω την εικόνα, Το οτι εχω καποιο απο τα δυο συστήματα ειναι το μόνο σίγουρο.. αφου εκανα κανονικα set οταν ξανα έβαλα αέρα στα λάστιχα, και όντως την πρώτη φορά που ειδα οτι ειχε βγάλει ενδειξη χαμηλής πίεσης ειχαν χασει όλα ομοιόμορφα τότε.

Πάντως απο τότε που τα φόυσκωσα είδα σημαντική βελτίωση σαν να ελάφρυνε .... και η πίεση στο πολακι δεν ειναι 30 αρχιζει απο 33 και υπο συνθήκες πχ τι λαστιχο η ποσο βάρος εχει μπρει να φτασει και 36 νομιζω θα το βγάλω και αυτο φωτο να το δείτε!

 

20160402_234840.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Σωστά, αναλόγως του φορτίου που κουβαλάς αλλάζει στα περισσότερα αυτοκίνητα και η πίεση των ελαστικών. Φαίνονται στην τάπα της βενζινης οι επιλογές που εχεις. Προσωπικά επιλέγω ενα 34-31 για να ειμαι "μεσα" σε ολες τις επιλογές (μες στις άκρες).

Επιλογη set εχεις ή μεσω του μενού ή μεσω του hard button στο ντουλαπάκι.

ΥΓ: ωραίο το ελληνικο μενού...

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω και μια φωτογραφία που αναγράφει τι πίεση πρέπει να έχω στα ελαστικά μου, εμένα μάλλον επειδή έχει το κουμπί μέσα από το μενού δεν υπάρχει στο ντουλάπακι...

Έβαλα τελικά 36 σε όλα και το αμάξι ήταν ακριβώς όπως πριν.

Αποτι κατάλαβα τέτοια πίεση είχε από το εργοστάσιο ούτε καν 32-33 που νόμιζα.

7b01cdf6e21bf89056581c5983aad764.jpg

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω και μια φωτογραφία που αναγράφει τι πίεση πρέπει να έχω στα ελαστικά μου, εμένα μάλλον επειδή έχει το κουμπί μέσα από το μενού δεν υπάρχει στο ντουλάπακι...

Έβαλα τελικά 36 σε όλα και το αμάξι ήταν ακριβώς όπως πριν.

Αποτι κατάλαβα τέτοια πίεση είχε από το εργοστάσιο ούτε καν 32-33 που νόμιζα.

7b01cdf6e21bf89056581c5983aad764.jpg

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εγώ 39 μπροστά, 36 πίσω έχω βάλει.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
On 3/4/2016 at 3:13 ΜΜ, Polakias TDI said:

Σωστά, αναλόγως του φορτίου που κουβαλάς αλλάζει στα περισσότερα αυτοκίνητα και η πίεση των ελαστικών. Φαίνονται στην τάπα της βενζινης οι επιλογές που εχεις. Προσωπικά επιλέγω ενα 34-31 για να ειμαι "μεσα" σε ολες τις επιλογές (μες στις άκρες).

Επιλογη set εχεις ή μεσω του μενού ή μεσω του hard button στο ντουλαπάκι.

ΥΓ: ωραίο το ελληνικο μενού...

Παιδιά, βλέπετε τι έχω γράψει παραπάνω ε;

Έχουμε διαφορετικό ταμπελάκι... Έλεος πια. Το πιο λογικό είναι να είναι σωστό το δικό σας, εννοείται σωστή η πίεση 39-36 λόγω του βαρύτερου κινητήρα diesel στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , sokratis91 said:

Εγώ 39 μπροστά, 36 πίσω έχω βάλει.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η πρώτη τιμή 39 36 είναι η στάνταρ καθημερινής χρήσης.

Η δεύτερη 35 32 επιλέγεται μόνο όταν θέλουμε να βελτιώσουμε την άνεση με τίμημα όμως την αυξημένη κατανάλωση.

Και η τρίτη 39 41 αφορά τέρμα φορτίο και υψηλές ταχύτητες σε ταξίδι.

Όλα αυτά βέβαια στο συγκεκριμένο diesel ταμπελάκι.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

 

1 ώρα πριν , Vassilis63 said:

Η πρώτη τιμή 39 36 είναι η στάνταρ καθημερινής χρήσης.

Η δεύτερη 35 32 επιλέγεται μόνο όταν θέλουμε να βελτιώσουμε την άνεση με τίμημα όμως την αυξημένη κατανάλωση.

Και η τρίτη 39 41 αφορά τέρμα φορτίο και υψηλές ταχύτητες σε ταξίδι.

Όλα αυτά βέβαια στο συγκεκριμένο diesel ταμπελάκι.

 Μάλλον το ταμπελάκι μου είναι διαφορετικό λόγω έκδοσης Conceptline και 14άρας ζάντας ε; (ή λόγω κάποιου λάθους;)

@Vassilis63 δεν το ήξερα αυτό που γράφεις παραπάνω, συνεπώς θα πάω να βάλω 38-35 (σύμφωνα με ταμπελάκι μου) και εγώ!

11.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου 14 άρες έχει και έχει το άλλο ταμπελάκι με το 39 36 , είναι όμως trendline.

Δεν νομίζω το ταμπελάκι σου να είναι λάθος. Υποψιάζομαι ότι το Concepline πρέπει να έχει λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση από το trendline γι' αυτό και το ένα psi λιγότερο μπρος πίσω.

Αν κάποιος φίλος έχει το  Conceptline  ας το ποστάρει να το δούμε να μας λυθεί η απορία.

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Η πρώτη τιμή 39 36 είναι η στάνταρ καθημερινής χρήσης.

Η δεύτερη 35 32 επιλέγεται μόνο όταν θέλουμε να βελτιώσουμε την άνεση με τίμημα όμως την αυξημένη κατανάλωση.

Και η τρίτη 39 41 αφορά τέρμα φορτίο και υψηλές ταχύτητες σε ταξίδι.

Όλα αυτά βέβαια στο συγκεκριμένο diesel ταμπελάκι.

39 36 η 39 41 δεν είναι αρκετά αυξημένες πιέσεις? Ας πούμε δέχομαι όλες τις ανωμαλίες του δρόμου με την 36 φαντάσου με την 39!

Υπάρχει κάποια περίπτωση με 39 36 να ζορισω κανένα λάστιχο η καμία ζάντα?

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Σε σχέση με το "30 σε όλα" που είχα συνηθίσει στα παλιά μου αυτοκίνητα, ναι, όντως είναι πολύ.

Βέβαια τα παλιά μου αυτοκίνητα ζύγιζαν από 870 μέχρι 950 κιλά, όχι 1100 και 1200 κιλά, και είχαν 13άρα ζάντα με πιο στενά ελαστικά (προφίλ πάνω-κάτω ίδιο, 65άρι ή 70άρι).

Άλλωστε, για να θυμηθούμε και λίγη Φυσική, "πίεση ονομάζεται το μονόμετρο φυσικό μέγεθος (P) το οποίο έχει μέτρο το πηλίκο της δύναμης της κάθετης σε μία στοιχειώδη επιφάνεια προς το εμβαδόν αυτής", όπου δύναμη θεωρείστε το βάρος του αυτοκινήτου. Λογικό να αυξάνεται η πίεση με την αύξηση του βάρους.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν , baspax1 said:

39 36 η 39 41 δεν είναι αρκετά αυξημένες πιέσεις? Ας πούμε δέχομαι όλες τις ανωμαλίες του δρόμου με την 36 φαντάσου με την 39!

Υπάρχει κάποια περίπτωση με 39 36 να ζορισω κανένα λάστιχο η καμία ζάντα?

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οι τιμές του κατασκευαστή στο ταμπελάκι δεν χωράνε καμία αμφισβήτηση. Τώρα αν νοιώθεις στους δρόμους που μετακινείσαι  ότι η πρώτη στάνταρ τιμή 39 36 είναι σκληρή τότε μπορείς να πας στη δεύτερη επιλογή 35 32 (που είναι επιλογή άνεσης) αλλά με μικρή θυσία στην κατανάλωση (όπως γράφει μέσα το manual).

Link to comment
Share on other sites

Παντως μου φαίνονται περίεργες αυτες οι τιμες, απο τη στιγμή που στο δικο μου το πασσατ 1.500 κιλα γραφει στο ρεζερβουαρ 32 και 32 για 2 ατομα και λιγα πράγματα και 35 και 41 για 5 άτομα και τερμα φορτωμένο 

Να κολλανε οτι αυτοκόλλητα να ναι;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.