Jump to content
giannis 30

golf 7 1.6 tdi - Υποψήφιοι Αγοραστες (Απορίες - Απόψεις - Εκδόσεις & Εξοπλισμός) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Παιδια ερωτηση,

 

φιλος που εχει ενα 7αρι TDI manual 2 μηνων, αρκετες φορες του εχει συμβει στο φαναρι (με ενεργοποιημενο start/stop και autohold), ενω βαζει πρωτη και αφηνει συμπλεκτη το αυτοκινητο δεν ξεκιναει, σαν να εξακολουθει να ειναι δεμενο το ηλ. χειροφρενο. Και αφου αφησει γκαζι και ξανα-απομωνωσει, το αυτοκινητο ξεκιναει κανονικα...

Εχει συμβει σε καποιον κατι παρομοιο?

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν μου έχει συμβεί Πέτρο, όμως συνέβη σε άλλο μέλος στο ξένο φόρουμ, δες εδώ. Όπως λένε, μάλλον είναι πρόβλημα με τον αισθητήρα στον συμπλέκτη και αφού είναι καινούργιο το αυτοκίνητο καλύπτεται από την εγγύηση. Καλύτερα να πάει αντιπροσωπεία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , faniaros said:

Προσωπικά δεν μου έχει συμβεί Πέτρο, όμως συνέβη σε άλλο μέλος στο ξένο φόρουμ, δες εδώ. Όπως λένε, μάλλον είναι πρόβλημα με τον αισθητήρα στον συμπλέκτη και αφού είναι καινούργιο το αυτοκίνητο καλύπτεται από την εγγύηση. Καλύτερα να πάει αντιπροσωπεία.

Σε ευχαριστώ πολυ.  Αυτό του συνέστησα κι εγώ!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πέτρο οταν βάζει ταχύτητα αφήνει τον συμπλέκτη και δεν απελευθερώνει το auto hold του σβήνει το αμάξι? η λειτουργία του auto hold δεν ειναι όπως στο DSG που πατάς γκάζι και ξεκινάς, στο manual όπως αφήνει σιγά σιγά τον συμπλέκτη πρεπει να δώσεις και ελαφρά λίγο γκάζι, μου εχει τύχει και εμενα να μου "σκαλώσει" στο ξεκίνημα τον πρώτο καιρό που το είχα πάρει μέχρι να συνηθίσω το auto hold,πες του να το δοκιμάσει.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

44 λεπτά πριν , stellbouz said:

Πέτρο οταν βάζει ταχύτητα αφήνει τον συμπλέκτη και δεν απελευθερώνει το auto hold του σβήνει το αμάξι? η λειτουργία του auto hold δεν ειναι όπως στο DSG που πατάς γκάζι και ξεκινάς, στο manual όπως αφήνει σιγά σιγά τον συμπλέκτη πρεπει να δώσεις και ελαφρά λίγο γκάζι, μου εχει τύχει και εμενα να μου "σκαλώσει" στο ξεκίνημα τον πρώτο καιρό που το είχα πάρει μέχρι να συνηθίσω το auto hold,πες του να το δοκιμάσει.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Στέλιο όπως εχω καταλάβει ενώ πατάει το γκάζι το αυτοκίνητο "αρνείται" να ξεκινήσει δίνοντας την αίσθηση ότι έχει το χειροφρενο δεμένο..

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο αυτό έχει διορθωθεί στα μοντέλα του 15' και μετά! Στο δικό μου δεν χρειάζεται καθόλου γκάζι, όπως επίσης δεν χρειάζεται καν να φοράω ζώνη για να δουλεύει το AutoHold... Ο φίλος του Πέτρου έχει σίγουρα πρόβλημα, μιας και το αυτοκίνητο που έχει είναι καινούργιο. Αλλά είναι πολύ σωστή υπόθεση για αυτοκίνητα πριν του 15'.

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, όποτε θα καλυφθεί απο τη εγγυηςη του δεν εχει πρόβλημα ,όποτε και το δικό μου θα θέλει κάποια ενημέρωση, διότι το πήρα Νοεμβρίο του 2014 και όπως λες το δικό μου το auto hold δεν λειτουργεί αν δεν φοράς την ζώνη

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν υπάρχει σαν ενημέρωση Στέλιο, απλά θυμάμαι ότι παρατήρησα αυτή την αλλαγή συμπεριφοράς όταν είχα κάνει test drive ένα μοντέλο του 13 και μετά ένα του 15. Έπειτα το έψαξα και βρήκα ότι άλλαξαν το προγραμματισμό του συστήματος.. Το πιθανότερο είναι ότι αν ρωτήσεις στην αντιπροσωπεια θα σε κοιτάζουν σαν εξωγήινο και δεν θα βγάλεις άκρη..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δώσε μας λίγο περισσότερες πληροφορίες, όπως πόσα χιλιόμετρα έκανες, πόσα από αυτά ήταν σε πόλη, πόσα σε εθνική, πόσο φορτωμένο ήταν το αυτοκίνητο, αν είχες A/C κλπ...

Προσωπικά μου φαίνεται φυσιολογική τιμή...

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάς για Golf και diesel όχι κι άσχημα αλλά εδώ έχουν δείξει και καλύτερα. Βέβαια μετράει και ο δρόμος, π.χ. η Εγνατία μου έχει φανεί πολύ καλή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω είναι νορμάλ.

fb8b48c60e3de61d437402eba53bd449.jpg

Μια δικιά μου από τη Κυριακή. Δύο άτομα με λίγα πράγματα, Εγνατία, με A/C στη μισή διαδρομή με 110... Νομίζω ότι αν πας κ εσύ με 110 θα δεις νούμερο κοντά στο 4 - 4.5

Link to comment
Share on other sites

Μπααα.... 4.5 μπορει με λιγο ζορι αλλα 4 δεν προκειται να δω . Το θέμα ειναι οτι στα πρωτα 10.000 χλμ εβλεπα 4-4.5 τωρα εχω 05 πανω χαλαρά... Τι να πω δεν ξερω... Και ριχνω και ενα καθαριστικο της tunap ανα 15.000 που κανω service

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με αυτό, να σου πω ότι στις αρχές ο υπολογιστής μου έδειχνε περίπου μισό λίτρο κάτω από το πραγματικό, ενώ τώρα δείχνει ακριβώς! Ίσως αυτό να έγινε και στη δική σου περίπτωση... Ίσως να βοηθήσει και να αλλάξεις πρατήριο / καύσιμο. Εγώ π.χ. βάζω μόνο το ακριβό πετρέλαιο των εταιριών και γενικά όλα τα γεμίσματα πλην ενός τα έχω κάνει με Avio

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, προχωρησα προσφατα στη αγορα του golf mk7 2.0 tdi dsg, ( δε μου ηρθε ακομα). Το αυτοκινητο ειχε ηδη πανω ζαντες 18 durban. H απορια μου ειναι αν αυτες οι διαστασεις ειναι μεγαλες για το κινητηρα αυτο.

τεστ που κανα ενα παρομοιο με 17 ζαντες τραβουσε ανετα, και καλες εποδοσεις. Οσον αφορα το θορυβο αναμεσα στο 1.6 tdi  το 2.0 ακουγονταν λιγοτερο.

Edited by George S
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά ειναι οι ζάντες θα δεις λίγο αυξημένη κατανάλωση αλλά καλύτερη οδική συμπεριφορά. Το αυτοκίνητο έχει υπέρ του δέοντος ιπποδύναμη και ροπή όποτε μην ανησυχείς

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, προχωρησα προσφατα στη αγορα του golf mk7 2.0 tdi dsg, ( δε μου ηρθε ακομα). Το αυτοκινητο ειχε ηδη πανω ζαντες 18 durban. H απορια μου ειναι αν αυτες οι διαστασεις ειναι μεγαλες για το κινητηρα αυτο.

τεστ που κανα ενα παρομοιο με 17 ζαντες τραβουσε ανετα, και καλες εποδοσεις. Οσον αφορα το θορυβο αναμεσα στο 1.6 tdi  το 2.0 ακουγονταν λιγοτερο.

καθόλου μεγάλες,μη σε απασχολεί καθόλου εχει αρκετά κιλά ροπή το αμάξι ακόμη και στο 1.6 μια χαρά ειναι!

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπως σου παν τα παιδια, μια χαρα θα πηγαινει το αμαξι!

Φιλε περνας την καλυτερη περιοδο! Εκει που πας στην αντιπροσωπεια, κανεις τη παραγγελια και φευγεις νιώθοντας οτι εχεις αγορασει τα παντα ολα. Και μετα το διαστημα της αναμονής, βλεπεις golf στο δρομο και λες σε λιγο θα κυκλοφορώ κι εγω το δικο μου... Κι ερχεται εκεινη η μερα που χτυπα το τηλεφωνο και σου λενε εχει ερθει το αμαξι σας, μπορειτε να περασετε. Και πας τρεχοντας και το βλεπεις χωρις καν πινακίδες, του κουτιού. Το κοιτας , ειναι καλυτερο απ ο,τι περιμενες και συνειδητοποιείς τι αμαξάρα απέκτησες...

Τελος ερχεται η μερα που πας να το παραλάβεις, πεντακάθαρο, να μυριζει καινούργιλα. Μπαινεις για τα πρωτα χλμ και αισθάνεσαι ο βασιλιάς του δρόμου, λες και οδηγείς δε ξερω και γω τι...

Ολη αυτη η διαδικασια ηταν έπος, κοιτα να το απολαύσεις & καλως ηρθες στον κοσμο του νο1 αυτοκινήτου της Ευρωπης!!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

ειναι η εκδοση ποε εχει τα παντα οροφη, adaptive cruise contol, keep lane, driving profiles, emergency citty brake, navi, parking pack.

Αν και ενα 5 αρι 1.6 που χα καποτε μου εβγαζε ολο ζημιες πιστευω αυτο να ναι καλυτερο. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 21/4/2016 at 0:49 ΠΜ, faniaros said:

Νομίζω είναι νορμάλ.

fb8b48c60e3de61d437402eba53bd449.jpg

Μια δικιά μου από τη Κυριακή. Δύο άτομα με λίγα πράγματα, Εγνατία, με A/C στη μισή διαδρομή με 110... Νομίζω ότι αν πας κ εσύ με 110 θα δεις νούμερο κοντά στο 4 - 4.5

αυτα τα μαραφετια που μετρανε καταναλωση γραφουνε αρκετες φορες αρλουμπες....κανονικα φουλαρεις το αμαξι κανεις ενα ταξιδι,ξαναφουλαρεις και εκει θα δεις τι εκαψες.

Edited by takisbrax
Link to comment
Share on other sites

αυτα τα μαραφετια που μετρανε καταναλωση γραφουνε αρκετες φορες αρλουμπες....κανονικα φουλαρεις το αμαξι κανεις ενα ταξιδι,ξαναφουλαρεις και εκει θα δεις τι εκαψες.

Τάκη συμφωνώ, αλλά έχω διπλοτσεκαρει το δικό μου με χαρτί και μολύβι και το βρήκα ακριβεστατο. Το 3.7 που βλέπεις είναι τσεκαρισμενο και στην αντλία. Είχα γράψει αλλού ότι ενώ στα πρώτα χιλιόμετρα είχα απόκλιση γύρω στο 0.4, προς τα κάτω πάντα, μετά τα 10.000 χιλιόμετρα που το έλεγξα ξανά, σε δύο γεμισματα, ήταν ακριβεστατο στο δεκαδικό.

Link to comment
Share on other sites

Χθες παρελαβα, το αμαξι, μπορω να πω πολυ καλτερο απο οτι περιμενα. Το start/stop ειναι λιγο εκνευριστικο, ειδικα οταν επιλεγεις το προφιλ eco. 

Θελω να ταξιδεψω στο εξωτερικο μεσα στο μηνα, φανταζομαι οτι το αυτοκινητο δε θα εχει καποιο προβλημα που ειναι καινουριο???

Link to comment
Share on other sites

Χθες παρελαβα, το αμαξι, μπορω να πω πολυ καλτερο απο οτι περιμενα. Το start/stop ειναι λιγο εκνευριστικο, ειδικα οταν επιλεγεις το προφιλ eco. 

Θελω να ταξιδεψω στο εξωτερικο μεσα στο μηνα, φανταζομαι οτι το αυτοκινητο δε θα εχει καποιο προβλημα που ειναι καινουριο???

Κανένα πρόβλημα, απλά να μην το πηγαίνεις πάνω απο 2,5-3 χιλιαδες στροφές μέχρι να στρώσει ο κινητήρας και να το δουλεύεις σε όλο το φάσμα των στροφών μέχρι της 3 χιλιάδες.

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!! να το χαρείς όσο μπορείς!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.