Jump to content
giannis 30

golf 7 1.6 tdi - Υποψήφιοι Αγοραστες (Απορίες - Απόψεις - Εκδόσεις & Εξοπλισμός) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Μπορείς να μας πεις τί καταναλώσεις έχεις με το 2.0 ΤDi?

Εγώ με 1,6 TDi 105hp του 2014 με 5 ταχύτητες manual επαρχία, έχω σε χαλαρούς ρυθμούς 4,3-4,5 και σε πάτημα με A/C κλπ φτάνω μέχρι 5,3-5,4

Οι τιμές μετά το πρόγραμμα για χαλαρή χρήση είναι η ίδια, ενώ με πάτημα κλπ γίνεται 5,5-5,8 (αλλά δε χρειάζεται να το πατάς για πολύ γιατί αν τσιμπήσεις το γκάζι μετά το πρόγραμμα θα πατάς φρένα μετά!)

Link to comment
Share on other sites

Η καταναλωση του ειναι γυρω στα 4.0 4.5,  σε επΑρχια και αυτοκινητοδρομο.  εξαρταται σε driving mode το οδηγεις, στο eco, εχει τη μεγαλυτερη οικονομια 

 

Link to comment
Share on other sites

Χθες παρελαβα, το αμαξι, μπορω να πω πολυ καλτερο απο οτι περιμενα. Το start/stop ειναι λιγο εκνευριστικο, ειδικα οταν επιλεγεις το προφιλ eco. 

Θελω να ταξιδεψω στο εξωτερικο μεσα στο μηνα, φανταζομαι οτι το αυτοκινητο δε θα εχει καποιο προβλημα που ειναι καινουριο???

Δες με την ασφάλεια σου μην έχεις κάποιο θέμα.

Καλοτάξιδο!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, alej said:

Δες με την ασφάλεια σου μην έχεις κάποιο θέμα.

Καλοτάξιδο!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Σε ολη τη Ευρωπη δεν ειχα θεμα, παρα μονο στα Σκοπια οπου με χρεωσαν 50ε για επιπλεον ασφαλεια. 

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ να σε καλύπτει πλήρως και στο εξωτερικό, η δικιά μου ήθελε και 120,00€ για ένα μήνα.

Link to comment
Share on other sites

George S, μπορείς να μας πεις με 4η ή 5η πχ στις 1.500 ή 2.000 σαλ τί χλμ/ώρα βγάζουν οι σχέσεις στο κιβώτιό σου?

Θέλω να δω αν είναι διαφορετικές από το 1,6.

Εγώ με το 1,6 TDi με (5 ταχύτητες) έχω με 4η στις 1.500 60χλμ/ώρα και με 5η στις 1.500 80 χλμ/ώρα.

Γενικά είναι μακριές οι σχέσεις, δεν με πειράζει, απλά κάποιες φορές αν κόψεις λίγο ταχύτητα και πέσεις κάτω από 1.500 - 1.400 σαλ, τότε κρεμάει κάπως απότομα από ροπή.

Link to comment
Share on other sites

On 11 August 2016 at 4:35 PM, Panagiotis_H said:

George S, μπορείς να μας πεις με 4η ή 5η πχ στις 1.500 ή 2.000 σαλ τί χλμ/ώρα βγάζουν οι σχέσεις στο κιβώτιό σου?

Θέλω να δω αν είναι διαφορετικές από το 1,6.

Εγώ με το 1,6 TDi με (5 ταχύτητες) έχω με 4η στις 1.500 60χλμ/ώρα και με 5η στις 1.500 80 χλμ/ώρα.

Γενικά είναι μακριές οι σχέσεις, δεν με πειράζει, απλά κάποιες φορές αν κόψεις λίγο ταχύτητα και πέσεις κάτω από 1.500 - 1.400 σαλ, τότε κρεμάει κάπως απότομα από ροπή.

Δε το εχω προσεξει διοτι ειναι αυτοματο dsg, αλλες σχεσεις εχει οταν το οδηγεις με το sport mode αλλες στο normal αλλες στο eco.

Παντως με 2000 στροφες ταξιδευμα στα 140 km/hr. 

Εχει πολυ ροπη το βλεπω οταν παω σε ανηφορες. 

Το εχω εναμιση μηνα και εχω ηδη 8000κμ, βλεπω μεγαλη διαφορα σε οικονομια με το προηγουμενο αμαξι που ειχα

Edited by George S
Link to comment
Share on other sites

Και επίσημα κάτοχος ενός golf vii 1.6 tdi. 

Κάτοχος Gti edition30. Η αλήθεια είναι οτι με ψιλοαγχωνε η μετάβαση απο το ένα στο αλλο. 

Τελικα και βάζοντας κάτω τις πραγματικές μου ανάγκες πλέον, νιώθω απόλυτα δικαιωμένος για την απόφαση και την αγορά του. (Μεταχειρισμένο αγοραστηκε) 

τιμιο αυτοκίνητο με πολυ μικρές καταναλώσεις (δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατι έχει αναλυθεί πολυ καλά απο άλλους εδώ μέσα, αλλά ας πούμε τα κλασικά : απο 4,2 έως 6.5 ανάλογα τη χρήση) 

μου άρεσε η ανάρτηση, αρκετά στιβαρό, τιμόνι ψιλοαδιαφορο αλλά πληροφορει με επάρκεια. Φρένα αρκετά προοδευτικά.

Αυτα και θα προσθέσω λεπτομέρειες έν καιρό.

Γενικα θα έλεγα: ένα πολυ ωραίο αυτοκίνητο για να ζεις και να κανείς χιλιόμετρα χωρίς άγχος για το ποσό καταναλώνει και αν πέσεις σε λακούβες.

 

ευχαριστω,

Ηλιας. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
23 λεπτά πριν , Hlias30edition said:

Και επίσημα κάτοχος ενός golf vii 1.6 tdi. 

Κάτοχος Gti edition30. Η αλήθεια είναι οτι με ψιλοαγχωνε η μετάβαση απο το ένα στο αλλο. 

Τελικα και βάζοντας κάτω τις πραγματικές μου ανάγκες πλέον, νιώθω απόλυτα δικαιωμένος για την απόφαση και την αγορά του. (Μεταχειρισμένο αγοραστηκε) 

τιμιο αυτοκίνητο με πολυ μικρές καταναλώσεις (δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατι έχει αναλυθεί πολυ καλά απο άλλους εδώ μέσα, αλλά ας πούμε τα κλασικά : απο 4,2 έως 6.5 ανάλογα τη χρήση) 

μου άρεσε η ανάρτηση, αρκετά στιβαρό, τιμόνι ψιλοαδιαφορο αλλά πληροφορει με επάρκεια. Φρένα αρκετά προοδευτικά.

Αυτα και θα προσθέσω λεπτομέρειες έν καιρό.

Γενικα θα έλεγα: ένα πολυ ωραίο αυτοκίνητο για να ζεις και να κανείς χιλιόμετρα χωρίς άγχος για το ποσό καταναλώνει και αν πέσεις σε λακούβες.

 

ευχαριστω,

Ηλιας. 

Καλορίζικο Ηλία, άψογη επιλογή. Η μετάβαση μπορει να πόνεσε λιγο, αλλα λογω του πνεύματος της εποχής, θεωρώ πως έπραξες ορθά. Αυτο που λες για τις ανάγκες, ειναι και το σωστό. Αν επιλέγαμε αυτοκινητο βάσει ευχαρίστησης μόνο, φαντάζομαι θα περνάμε ολοι το Golf R :drool:

Να το χαρείς, με πολλά & απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι.

Link to comment
Share on other sites

Ηλία καλοταξιδο και απροβληματιστο και από εμένα! Θα συμφωνήσω στο ότι είναι η "λογική" και πολύ σωστή και καλή επιλογή! Εύχομαι στο μέλλον να βρεθείς με ένα edition 45!

Link to comment
Share on other sites

Καλή σας μέρα,

Σας ευχαριστώ πολύ. καλά και ασφαλή χλμ να έχουμε ολοι.

Τελικά μετά από 700 χλμ που έκανα χτες για να το φέρω από Αθήνα + τα χιλιόμετρα εντός Αθήνας κατάλαβα ότι είναι ένα πολύ ωραίο και ''αγχολυτικό'' αυτοκίνητο.  Περνάω από γραμμές σιδηροδρόμου και δεν πιάνεται η ψυχή μου κάθε φορά.

Όλα καλά. 2 πράγματα κρατάω: το ωραίο multimedia σύστημα και την κατανάλωση. Τα χαίρομαι και τα 2.

Καλή συνέχεια,

Ηλίας

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομαδα!ειμαι καινούργιος στο φορουμ και χρειαζομαι τις γνωσεις σας μιας και ειμαι υποψήφιος αγωραστης ενος golf και συγκεκριμενα το variant.γενικα δεν εχω βρει πολλα αυτοκινητα γιατι το θελω και αυτοματο και ειναι ελαχιστα...εχω βρει ενα golf 7 diesel dsg (2014) variant το οποίο εχει ερθει απο εξωτερικο και συγκεκριμενα απο ολλανδια με περιπου 140.000χλμ!αρκετα χιλιομετρα το ξερω και αυτο θελω να ρωτησω κατα ποσο αξιοπιστοι πιστευετε ειναι αυτοι οι κινητηρες με τοσα χιλιομετρα και αν γενικα θα πρεπει να γνωριζω και να προσεξω κατι στο αυτοκινητο.η τιμη πώλησης του αυτοκινήτου ειναι πολυ καλη.ευχαριστω πολυ!

 

On 21/2/2017 at 12:09 ΠΜ, Potfot said:

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/4/2016 at 10:53 ΜΜ, faniaros said:

Στην ουσία είναι αυτό που λέει η Μαργαρίτα πιο πάνω! Έχω το συγκεκριμένο μοντέλο και εκτός από τις 6 σχέσεις, έχεις κάπου στο μισό λίτρο χαμηλότερη κατανάλωση, γύρω στα 30 κιλά ελαφρύτερο, με διαφορετικό εσωτερικό και 15ρες ζάντες, σε αντίθεση με τις 17ρες του R-Line. Επίσης έχει πιο "ψιλή" βαλβολίνη στο κιβώτιο και active grill shutters, σε αυτά που δεν βλέπεις. Καλωσήρθες και να ξέρεις ότι είμαστε όλοι (κ εγώ ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο) για ό,τι απορίες έχεις, στη διάθεσή σου.

Καλησπέρα σας. Έχω το bluemotiom με 6αρι σασμαν αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος από το κιβώτιο.  Ουσιαστικά το δουλεύω σε επαρχιακούς δρόμους και δεν βάζω 6 σχέση. Είναι περιττή. Σκέφτομαι να το αλλάξω με 5αρι σασμαν. Τι λετε;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Έχω το bluemotiom με 6αρι σασμαν αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος από το κιβώτιο.  Ουσιαστικά το δουλεύω σε επαρχιακούς δρόμους και δεν βάζω 6 σχέση. Είναι περιττή. Σκέφτομαι να το αλλάξω με 5αρι σασμαν. Τι λετε;
Καλησπέρα φίλε μου!
Τι εννοείς όταν λες να το αλλάξεις? Να αλλάξεις το κιβώτιο μόνο ή να αλλάξεις ολόκληρο το αυτοκίνητο?
Όπως και να έχει, δεν θα το άλλαζα στη θέση σου. Κ εγώ μένω επαρχία κ για ταχύτητες από 90 κ πάνω με έκτη το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.
Προσωπικά θεωρώ ότι είσαι σε καλύτερη με το αυτοκίνητο όπως είναι τώρα.
Φιλικά!
Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν , takpanos said:

Πιο πολλα θα χασεις παρα θα κερδίσεις

 

 

11 hours ago , faniaros said:

Καλησπέρα φίλε μου!
Τι εννοείς όταν λες να το αλλάξεις? Να αλλάξεις το κιβώτιο μόνο ή να αλλάξεις ολόκληρο το αυτοκίνητο?
Όπως και να έχει, δεν θα το άλλαζα στη θέση σου. Κ εγώ μένω επαρχία κ για ταχύτητες από 90 κ πάνω με έκτη το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.
Προσωπικά θεωρώ ότι είσαι σε καλύτερη με το αυτοκίνητο όπως είναι τώρα.
Φιλικά!

Καλησπέρα κι ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Εννοώ να αλλάξω το αυτοκίνητο και να πάρω με 5αρι κιβώτιο. Θα δουλεύει στις στις 2100 με 120 χιλ. Επίσης θα σηκώνει άνετα την 5 σχέση στα 90 και δεν θα είμαι αναγκασμένος να βάζω 6 και ίσως να μουλαρωνει. Δεν το συζητώ ότι αν οι ταχύτητα μου ήταν 130+ τότε θα ήταν σίγουρο το 6αρι. Επίσης μου κάνει εντύπωση που το νέο golf με τα 115 άλογα το βγάζουν με 5αρι σασμαν.  

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Tassos L said:

 

 

Καλησπέρα κι ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Εννοώ να αλλάξω το αυτοκίνητο και να πάρω με 5αρι κιβώτιο. Θα δουλεύει στις στις 2100 με 120 χιλ. Επίσης θα σηκώνει άνετα την 5 σχέση στα 90 και δεν θα είμαι αναγκασμένος να βάζω 6 και ίσως να μουλαρωνει. Δεν το συζητώ ότι αν οι ταχύτητα μου ήταν 130+ τότε θα ήταν σίγουρο το 6αρι. Επίσης μου κάνει εντύπωση που το νέο golf με τα 115 άλογα το βγάζουν με 5αρι σασμαν.  

Το "νεο" Golf, δεν είναι ακριβώς νέο, πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα με ένα "ελαφρύ" πρόγραμμα, ή αλλιώς λίγο διαφορετική χαρτογράφηση, οπότε λογικό κ το κιβώτιο να είναι το ίδιο. Αυτό που μου είχε κάνει εμένα εντύπωση, είναι πως το Α3, ενώ είχε τον ίδιο κινητήρα, είχε 6ρι κιβώτιο σε όλες τις εκδόσεις του. Γνώμη μου για το θέμα σου πάντως, μην αλλάξεις. Αν πάρεις καινούργιο, χάνεις πολλά λεφτά, αν πάρεις μεταχειρισμένο, έχεις όλα τα ρίσκα ενός μεταχειρισμένου, με ότι συνεπάγεται αυτό. Ο κινητήρας μας έχει μέγιστη ροπή από τις 1500 στροφές, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να δουλεύει εκεί. Ναι μεν μπορεί να ακούγεται πιο τραχύς ο ήχος του, αλλά δεν το κάνει επειδή ζορίζεται, αλλά επειδή έτσι είναι η φύση του. Το δικό μου, τώρα μου έχει 52.000 χιλιόμετρα, με το 80% αυτών θα έλεγα, με 110 - 120, κάτω από 2000 στροφές δηλαδή, χωρίς πρόβλημα (χτύπα ξύλο).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , faniaros said:

Το "νεο" Golf, δεν είναι ακριβώς νέο, πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα με ένα "ελαφρύ" πρόγραμμα, ή αλλιώς λίγο διαφορετική χαρτογράφηση, οπότε λογικό κ το κιβώτιο να είναι το ίδιο. Αυτό που μου είχε κάνει εμένα εντύπωση, είναι πως το Α3, ενώ είχε τον ίδιο κινητήρα, είχε 6ρι κιβώτιο σε όλες τις εκδόσεις του. Γνώμη μου για το θέμα σου πάντως, μην αλλάξεις. Αν πάρεις καινούργιο, χάνεις πολλά λεφτά, αν πάρεις μεταχειρισμένο, έχεις όλα τα ρίσκα ενός μεταχειρισμένου, με ότι συνεπάγεται αυτό. Ο κινητήρας μας έχει μέγιστη ροπή από τις 1500 στροφές, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να δουλεύει εκεί. Ναι μεν μπορεί να ακούγεται πιο τραχύς ο ήχος του, αλλά δεν το κάνει επειδή ζορίζεται, αλλά επειδή έτσι είναι η φύση του. Το δικό μου, τώρα μου έχει 52.000 χιλιόμετρα, με το 80% αυτών θα έλεγα, με 110 - 120, κάτω από 2000 στροφές δηλαδή, χωρίς πρόβλημα (χτύπα ξύλο).

Ναι ροπιαζει μετά τις 1500 στροφές. Ίσως να με πειράζει οδηγικά οι πιο συχνές αλλαγές μετά τα 80- 90. Ενώ το με το 5αρι έβαζες 5 σχέση μετά τα 80 και έπαιζες με το γκάζι εκεί που ήθελες. Ναι απορίας άξιο είναι το κιβώτιο του Α3. Τι να πω.. Ίσως είναι για λόγους κόστους που το βγάζουν με 5αρι.. Μετά τα 90 την δουλεύεις την 6 δηλαδή εφόσον δεν είσαι σε ανηφόρα ή φορτωμένος;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Tassos L said:

Ναι ροπιαζει μετά τις 1500 στροφές. Ίσως να με πειράζει οδηγικά οι πιο συχνές αλλαγές μετά τα 80- 90. Ενώ το με το 5αρι έβαζες 5 σχέση μετά τα 80 και έπαιζες με το γκάζι εκεί που ήθελες. Ναι απορίας άξιο είναι το κιβώτιο του Α3. Τι να πω.. Ίσως είναι για λόγους κόστους που το βγάζουν με 5αρι.. Μετά τα 90 την δουλεύεις την 6 δηλαδή εφόσον δεν είσαι σε ανηφόρα ή φορτωμένος;

Ναι, έτσι ακριβώς! Από τα 90 κ μετά μπορείς να είσαι με εκτη χωρίς πρόβλημα. Ακόμα κ αν έχεις 4 άτομα μέσα ή σε όχι κ τόσο μεγάλες ανηφόρες. Κ αν χρειαστείς να προσπεράσεις κατεβάζεις 3η ή 4η κ είσαι έτοιμος! Εξάλλου, το ίδιο το αυτοκίνητο από 80 σε προτρέπει να ανεβάσεις σε 6η.

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Έχω το bluemotiom με 6αρι σασμαν αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος από το κιβώτιο.  Ουσιαστικά το δουλεύω σε επαρχιακούς δρόμους και δεν βάζω 6 σχέση. Είναι περιττή. Σκέφτομαι να το αλλάξω με 5αρι σασμαν. Τι λετε;
Δουλεύεις σε επαρχιακούς δρόμους και δεν βάζεις 6η; με 50χλμ πας δλδ;
Μήπως ήθελες να πεις το δουλεύω μέσα σε πόλη;
Αυτό πρώτη φορά το ακούω....

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα στη παρεα,σκεφτομαι και γω να παρω το golf 7 1.6 tdi

Δεν εχω καταλαβει ακομα ποια αυτoκινητα εχουν 6αρι σασμαν και ποια 5αρι....

Επισης ποιο ειναι καλυτερο,το 5αρι η το 6αρι;

Edited by NIKITAS TSI
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα Golf TDI όπως λέει και ο τίτλος με 65000 χλμ, ζητώ την γνώμη σας ως προς τα σημεία που πρέπει να προσέξω πέραν ότι το αμάξι θα παει σε επίσημο αντιπρόσωπο για έλεγχο πριν την αγορά. Ψάχνω να βρω πληροφορίες για το κιβώτιο αλλά όλες αυτές είνια συγκεχυμένες στο νετ. Άλλοι λένε ότι βγάζει προβλήματα, άλλοι ότι υπήρχαν προβλήματα αλλά αυτά λύθηκαν στα πιο πρόσφατα DSG... ενώ άλλοι ενοτπίζουν ενα συγκεκριμένο κιβώτιο (DQ200). 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Edited by Golfing Plant
Link to comment
Share on other sites

Μόνο από ιδιώτη με service book. Προσοχή στα χιλιόμετρα.

Μέχρι και 400.000 έχω βρεί σε Golf 6 Tdi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.