Jump to content
daemon

Golf 4 Gti - Hybrid Κ04-064 VS Big Turbo σε 20VT

Recommended Posts

Και εξηγώ . . . σε 20VT

ΒΤ 2871R με τα όλα του . . . dp, cooler, external, 76mm, 630cc, cams 20v ατμόσφαιρα, αντλίες κτλ κτλ 

Hybrid turbo ΤΤS,  2ltr,  cooler, 630cc, 76mm, cams 20v ατμόσφαιρα, αντλίες κτλ κτλ

Hybrid turbo TTRS, 2ltr,  cooler, 630cc, 76mm, cams 20v ατμόσφαιρα, αντλίες κτλ κτλ

Το ζητούμενο είναι η απόδοση στο τέλος σε σχέση με ομαλή λειτουργία σε φάσμα στροφών. 

Κάνει το ΒΤ για καθημερινή χρήση ή είναι μόνο για πατήματα ?

Tα tsi τούρμπα τελικά κάνουν θαύματα ή σαν το ρουλεμάν δεν έχει ?

Με τα παραπάνω setup έχουμε ουσιαστική διαφορά από BT σε hybrid ή ναχαμε να λέγαμε ?

Αδέρφια για δώστε κάνα φως . . . 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Χωράει να γίνει υβρίδιο με φτερωτές k16;

Εδώ με κ04 κ μένει φλούδα!

Εκτός κι αν κάνεις την κ04 υβρίδιο με φτερωτές κ16.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χωρις να εχω τουρμπατο αμαξι απο συζητησεις και μονο που εχω ακουσει και ακουω καθε μερα λενε οτι το υβριδιο ειναι παρα πολυ ροπατο απο χαμηλα ενω με Bt το αμαξι θα πρεπει να δουλευει πανω απο 4000 στροφες που αρχιζει το πανηγυρι το υβριδιο ειναι daily με ροπη σε ολες τις στροφες ενω το bt εχει ροπη πολυ ψηλα αν πας σε εναν που ειναι gtx 3071 500αλογα και συ εχεις υβριδιο σκασμενο με μεθανολες και τους πει ελα να πατησουμε να ξερεις οτι δεν προκειται να ερθει οποτε για μενα υβριδιο αν θες μονο πατηματα εγω βεβαια bt θα εκανα χωρις να το συζητησω μονο και μονο για το external τωρα γουστα ειναι αυτα οτι θες εσυ κανε. Οταν ειχε ο Περατινος το golf υβριδιο κ04 σκασμενο με μεθανολες και δουλευε 2.5+ το αμαξι ξυριζε απο χαμηλα μιλαμε τεραστια ροπη τωρα το εχει bt μπορεις να ρωτησεις αυτον να σου πει τις πραγματικες διαφορες.

Edited by stavros geoldasis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , queen said:

Χωράει να γίνει υβρίδιο με φτερωτές k16;

Εδώ με κ04 κ μένει φλούδα!

Εκτός κι αν κάνεις την κ04 υβρίδιο με φτερωτές κ16.

Έχει γίνει και ταβανιάζει κάπου στα 480 νομίζω . . . το θέμα είναι αυτό . . . θα μείνει ψωμί ? για θα βλέπουμε απέναντι . . . ή πας μόνο με φτερωτές . . . αν ξέρει κάποιος ας δώσει φως . . .

2ltr με έκκεντρα, σφυρί φυσικά, φουλ από down pipe μέχρι πίσω 76, cooler κτλ κτλ τι λες να βγάλει με TTS και τι με k16 ?

Edited by daemon
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , stavros geoldasis said:

Χωρις να εχω τουρμπατο αμαξι απο συζητησεις και μονο που εχω ακουσει και ακουω καθε μερα λενε οτι το υβριδιο ειναι παρα πολυ ροπατο απο χαμηλα ενω με Bt το αμαξι θα πρεπει να δουλευει πανω απο 4000 στροφες που αρχιζει το πανηγυρι το υβριδιο ειναι daily με ροπη σε ολες τις στροφες ενω το bt εχει ροπη πολυ ψηλα αν πας σε εναν που ειναι gtx 3071 500αλογα και συ εχεις υβριδιο σκασμενο με μεθανολες και τους πει ελα να πατησουμε να ξερεις οτι δεν προκειται να ερθει οποτε για μενα υβριδιο αν θες μονο πατηματα εγω βεβαια bt θα εκανα χωρις να το συζητησω μονο και μονο για το external τωρα γουστα ειναι αυτα οτι θες εσυ κανε. Οταν ειχε ο Περατινος το golf υβριδιο κ04 σκασμενο με μεθανολες και δουλευε 2.5+ το αμαξι ξυριζε απο χαμηλα μιλαμε τεραστια ροπη τωρα το εχει bt μπορεις να ρωτησεις αυτον να σου πει τις πραγματικες διαφορες.

Το έχω ζήσει με το ρουλεμάν και είναι κάπως έτσι . . . Ο υβρίδιος να μου ρίχνει χαλαρά σε στροφιλίκι και να μαζεύω στα ισιάδια . . . το θέμα όμως είναι ότι για να μαζέψω στα ισιάδια δούλευα τέρμα πάνω και φρένα (και δεν είμαστε για πολύ ψηλά με τα υδραυλικά) και κούραζα σαζμάν, δίσκο και ανέβαζα θερμοκρασίες. . . μετά έμπαινα με μια σχέση πάνω για να κρατάω πίεση . . . στο εύγα της στροφής είχα υπέρστροφή λόγο ξεσπάσματος και με το μπλόκε μάζευα μούτρα βρε τι έμπαινα με φρένα τι με μια πάνω και ρολ σχεδόν τα ίδια σκατά . . . αποτέλεσμα ότι έπρεπε να τον φέρω σε καλή ευθεία για να του ρίξω και κει όχι και τόσο εύκολα γιατί ήταν 2λτρ με έκεντρα και TTS μαμα . . . κουφάθηκα . . . στη κουβέντα μετά μου είπε ότι ψάχνει για TTRS και εκεί ταβανιάζει γιατί βαρέθηκε να βάζει το χέρι στη τσέπη με τα ρουλεμάν . . .  στεναχωρήθηκα γιατί είχε ένα καθημερινό αμάξι που θα ντρόπιαζε ένα BT με τη TTRS (λέει) . . . για να μου φύγει η στεναχώρια κέρασε σουβλάκι . . .  ξαναλέω για καθημερινή χρήση και παιχνίδι  . . .   Δεν γνωρίζω τον κύριο Περατινό αλλά απ'ότι λες πρέπει να γνωρίζει το θέμα . . . GTX 3071 για να στροφάρει νομίζω ότι σε 18άρι μοτέρ θέλει 5000+ για full πίεση . . . οπότε τι κάνεις ? πας για 8000+ κόφτη σε υδραυλικά ? ? ? ή μένεις στις 7200 και δουλεύεις τούρμπισμα και αλλαγή ? ? ?όσο για το external μετά από ένα σημείο το βαρέθηκα . . . 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , daemon said:

Έχει γίνει και ταβανιάζει κάπου στα 480 νομίζω . . . το θέμα είναι αυτό . . . θα μείνει ψωμί ? για θα βλέπουμε απέναντι . . . ή πας μόνο με φτερωτές . . . αν ξέρει κάποιος ας δώσει φως . . .

2ltr με έκκεντρα, σφυρί φυσικά, φουλ από down pipe μέχρι πίσω 76, cooler κτλ κτλ τι λες να βγάλει με TTS και τι με k16 ?

Ας τα πάρουμε από την αρχή.

Καταρχάς για υβρίδια, δεν έχω ακούσει κανέναν που να έχει κάνει υβρίδιο την κ03 με φτερωτές κ16 (ttrs), μέχρι κ04 ξέρω.

Όταν λέω κ04, εννοώ την κ04-064 (κ06) που φοράνε τα 2λιτρα tfsi (s3, ed30, cupra, tts) κ ξέρω πως με αυτά τα φτερά μένει φλούδα το κέλυφος!

Ρώτα κάποιον τουρμπινά αλλά 99,9% δεν γίνεται.

Τα έκκεντρα δεν παίζουν πολύ σ' αυτά τα μοτέρ κ έτσι τα 2λιτρα tfsi που φοράνε κ06 από το εργοστάσιο, όπως ένα tts καλή ώρα φουλ τέρμα φτιαγμένο αλλά όχι σφυρήλατο θα βγάλει max 430 με μεθανόλες.

Συνήθως βάζουνε φτερωτές κ16 όσοι έχουν ήδη κ06 πάνω, και στα 2λιτρα για παράδειγμα χωρίς να αλλάξουν σωθικά πάνε συνήθως στα 450.

 Ένα ttrs μαμά τουρμπίνα/σωθικά πάει τέρμα πιεσμένο γύρω στα 470.

Να ξέρεις πως σε 1.8 20vt δεν κουμπώνει έτσι όπως είναι η κ06, θέλει δουλειά. Κουτί μπαίνει η μικρή κ04 (κ04-023) από π.χ. s3 20vt.

Εσύ πόσα άλογα έχεις στο μυαλό σου; Έχεις σφυρήλατο;

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Με καλυψε πλήρως η Νασια παραπανω και να προσθεσω ξεκινάς με τη σειρα η επιλογή τούρμπο είναι η τελευταια.Πρωτα θωρακίζεις μοτερ-καπακι + εκκεντροφόρους που είναι must για τα 20vt για να μπορεις να στροφαρεις,ροικη στο καπακι επιδη τα 20vt εχουν μικρο στενο καπακι δηλαδή το πρωτο πραγμα που κοιτας είναι οσο ποιο ροικο το μοτερ για να μπορέσεις να επωφεληθείς τα μεγιστα.Επισης αν αντεχει η τσεπη σου βαζεις στροφαλο από 2.0λτφσι και εκει ανεβαινεις επιπεδο βεβαια το κοστος είναι μεγαλο,για εμενα προσωπικα αφου θες συνδυασμο επιδοσεων καθημερινότητας βαλε μια Κ04 οπου με μεθανολες σκασμενος πας 415-439 αλογα με 52-55 κιλα ροπη και τρομερο σπουλαρισμα.Η 2871 είναι καπως παλιο τούρμπο πλεον και ένα σκασμενο k04 στέκεται επαξια διπλα του και του βαζει μεγαλα ζορια,ακομα καλυτερ με κ16 από ttrs οπου εκει παιζεις 450-470 με ροπη 60+,κοινος παρανομαστης σε όλα αυτά θωρακισροικοτητα μοτερ φτιαξε πρωτα αυτά που είναι το πιο δαπανηρο και δυσκολο και τελος επιλογξ τούρμπο χωρις υποδομες ότι και να βαλεις δε θα αποδιδει.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σε όλα αυτά τα πολύ σωστά που σου είπαν queen και dims3tfsi να προσθέσω ότι η K04-064 την οποία φοράω και γω από εργοστάσιο 400ρίζει και χωρίς μεθανόλες, σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρει να βάλεις μεθανόλες. Το θέμα είναι εσύ που θες να φτάσεις.

Edited by DarkX
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις την 2871 ηδη στο αμαξι:

Αναβαθμιζεις το καπακι, με αλλαγη στο valvetrain πληρη. Να στροφαρεις ανετα 8000.

Βαλε και την big port πολλαπλη ειςαγωγής.

Ροικη μην κανεις ακομα.

Αγορασε boost controller.

Κανε εγκατασταση σετ μεθανολης.

Τελος κανε ενα σωςτο επαναπρογραμματισμο και ρυθμιση του boost control.

Θα δεις μεγαλες διαφορες.

Οταν χαλασει η τουρμπινα, την αλλαζεις με μια gtx, ετοιμος για ακομα περισσοτερα.

Μην πετας ασκοπα λεφτα, εχεις ηδη καλο setup.

Βαλε ενα δυναμοδιαγραμμα αν εχεις να δουμε το φασμα και πως αποδιδει το αμαξι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , queen said:

Ας τα πάρουμε από την αρχή.

Καταρχάς για υβρίδια, δεν έχω ακούσει κανέναν που να έχει κάνει υβρίδιο την κ03 με φτερωτές κ16 (ttrs), μέχρι κ04 ξέρω.

Όταν λέω κ04, εννοώ την κ04-064 (κ06) που φοράνε τα 2λιτρα tfsi (s3, ed30, cupra, tts) κ ξέρω πως με αυτά τα φτερά μένει φλούδα το κέλυφος!

Ρώτα κάποιον τουρμπινά αλλά 99,9% δεν γίνεται.

Τα έκκεντρα δεν παίζουν πολύ σ' αυτά τα μοτέρ κ έτσι τα 2λιτρα tfsi που φοράνε κ06 από το εργοστάσιο, όπως ένα tts καλή ώρα φουλ τέρμα φτιαγμένο αλλά όχι σφυρήλατο θα βγάλει max 430 με μεθανόλες.

Συνήθως βάζουνε φτερωτές κ16 όσοι έχουν ήδη κ06 πάνω, και στα 2λιτρα για παράδειγμα χωρίς να αλλάξουν σωθικά πάνε συνήθως στα 450.

 Ένα ttrs μαμά τουρμπίνα/σωθικά πάει τέρμα πιεσμένο γύρω στα 470.

Να ξέρεις πως σε 1.8 20vt δεν κουμπώνει έτσι όπως είναι η κ06, θέλει δουλειά. Κουτί μπαίνει η μικρή κ04 (κ04-023) από π.χ. s3 20vt.

Εσύ πόσα άλογα έχεις στο μυαλό σου; Έχεις σφυρήλατο;

 

Για να λέει από TTS-S3 λογικά μιλάει για κ06 τουρμπινοπολλαπλή με πλακάκι αντάπτορα για 20vt (κουμπώνει μόνο με πλακάκι ? και αν όχι τι άλλο θέλει ?). . . για να λέει TTRS λογικά μιλάει για φτερωτές (TTRS 5κύλινδρο) όπου φρεζάρεις και μένεις με τη φλούδα . . .  είναι 2λτρ και σφυρήλατο . . . Εγώ είμαι τέρμα στην 2871R σφυρήλατος . . . δυναμόμετρο έχω να πάω πολύ καιρό τώρα (χρόνο και βάλε) αλλά από παιχνίδια να φανταστείς έριξα σε Μ3 Ε96 ρολ φυσικά αν βοηθάει. . . 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , dims3tfsi said:

Με καλυψε πλήρως η Νασια παραπανω και να προσθεσω ξεκινάς με τη σειρα η επιλογή τούρμπο είναι η τελευταια.Πρωτα θωρακίζεις μοτερ-καπακι + εκκεντροφόρους που είναι must για τα 20vt για να μπορεις να στροφαρεις,ροικη στο καπακι επιδη τα 20vt εχουν μικρο στενο καπακι δηλαδή το πρωτο πραγμα που κοιτας είναι οσο ποιο ροικο το μοτερ για να μπορέσεις να επωφεληθείς τα μεγιστα.Επισης αν αντεχει η τσεπη σου βαζεις στροφαλο από 2.0λτφσι και εκει ανεβαινεις επιπεδο βεβαια το κοστος είναι μεγαλο,για εμενα προσωπικα αφου θες συνδυασμο επιδοσεων καθημερινότητας βαλε μια Κ04 οπου με μεθανολες σκασμενος πας 415-439 αλογα με 52-55 κιλα ροπη και τρομερο σπουλαρισμα.Η 2871 είναι καπως παλιο τούρμπο πλεον και ένα σκασμενο k04 στέκεται επαξια διπλα του και του βαζει μεγαλα ζορια,ακομα καλυτερ με κ16 από ttrs οπου εκει παιζεις 450-470 με ροπη 60+,κοινος παρανομαστης σε όλα αυτά θωρακισροικοτητα μοτερ φτιαξε πρωτα αυτά που είναι το πιο δαπανηρο και δυσκολο και τελος επιλογξ τούρμπο χωρις υποδομες ότι και να βαλεις δε θα αποδιδει.

Είμαι σφυρί, γυαλισμένος, ξετρυπημένος . . . όταν λες κ16 εννοείς μόνο φτερωτές στην κ06 ?   

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , DarkX said:

Σε όλα αυτά τα πολύ σωστά που σου είπαν queen και dims3tfsi να προσθέσω ότι η K04-064 την οποία φοράω και γω από εργοστάσιο 400ρίζει και χωρίς μεθανόλες, σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρει να βάλεις μεθανόλες. Το θέμα είναι εσύ που θες να φτάσεις.

Να σου πω την μαύρη αλήθεια τον ζήλεψα γιατί ήταν πιο ψαγμένη η δουλεία που έκανε . . . δεν είχε θερμοκρασίες, δεν είχε θόρυβο, δούλευε από χαμηλά τουλάχιστον 1200rpm κάτω από μένα και τραβούσε μέχρι 6000 - 6200 . . . ήταν πιο σβέλτος με λίγα λόγια αλλά όχι πιο δυνατός . . . στο παιχνίδι με είχε, στο στήσιμο είτε ρολ είτε σταματημένοι όμως όχι . . . αλλά και αυτό με τη λογική ότι ανοίγω βαλβιδόνι για τη μεγάλη πίεση στη 4η γιατί 2α, 3η θα έχω σπινιάρισμα πρέπει να παίζω με τα μπλιμπλίκια δλδ για να τον καβαλήσω . . . πιο καθημερινό αυτοκίνητο με πολύ λίγους συμβιβασμούς . . . μέχρι εδώ ο.κ λέω . . . αλλά όταν έριξε το TTRS σκιάχτηκα . . . συννέφιασα . . . τι σκατά λέω . . . λες να πάω σε υβρίδιο ? ? ?

Edited by daemon
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , nikdev said:

Αν εχεις την 2871 ηδη στο αμαξι:

Αναβαθμιζεις το καπακι, με αλλαγη στο valvetrain πληρη. Να στροφαρεις ανετα 8000.

Το έχω . . . απλά κατέβασα κόφτη 7500 λόγο φόβου . . . μετά θέλω βαλβίδες ελατήρια κτλ κτλ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο . . . 

Παράθεση

Βαλε και την big port πολλαπλη ειςαγωγης απο agu μοτερ.

Κάνει δουλειά ?

Παράθεση

Ροικη μην κανεις ακομα.

Έκανα . . .

Παράθεση

Αγορασε boost controller.

Turbosmart

Παράθεση

Κανε εγκατασταση σετ μεθανολης.

 Είμαι λίγο φοβητσιάρης . . . 

Παράθεση

Τελος κανε ενα σωςτο επαναπρογραμματισμο και ρυθμιση του boost control.

Είναι πρόσφατα κουρδισμένο . . . 

Παράθεση

Θα δεις μεγαλες διαφορες.

Οταν χαλασει η τουρμπινα, την αλλαζεις με μια gtx, ετοιμος για ακομα περισσοτερα.

Έβαλα  GTX2871 . . . δεν . . . δεν όμως . . . 3100 γυρνούσα από υποπίεση σε πίεση . . . μέχρι 4500 ανέβαζε +- 1bar και 4700-4800 φουλ πίεση . . . ξαφνικά γινόταν πανικός . . . εξτέρναλ, φλόγες . . . χαμός . . . το έχανα . . . για να μάθω να το πάω έφαγα 2 λάστιχα . . . καλο ο ο ο  αλλά πας κόφτη συνέχεια, το τυραννούσα . . . ούρλιαζε . . . ανέβαζα θερμοκρασίες . . . έχασε εντελώς τον καθημερινό του χαρακτήρα, έγινε για 400άρι. . . ήθελα άλλο cooler(κόψε μετόπες και προφυλακτήρα), τα 630cc τερμάτιζαν, το 6άρι έτρωγε ζόρι (ρύζι θα μου το έκανε η ρουφιάνα σ'ένα πάτημα), ο δίσκος παρέδωσε, το βολάν πήγε για γυάλισμα . . . την έβγαλα . . . νομίζω ότι θέλει καλά κυβικά η GTX για να δουλέψει όπως της αξίζει . . . αλλά η ξετσίπωτη δίνει χαμόγελα :-) . . . 

Παράθεση

Μην πετας ασκοπα λεφτα, εχεις ηδη καλο setup.

Βαλε ενα δυναμοδιαγραμμα αν εχεις να δουμε το φασμα και πως αποδιδει το αμαξι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Απλά προβληματίστηκα και ψάχνω απόψεις γιατί βλέπω τα υβρίδια να καλπάζουν χωρίς πολλούς συμβιβασμούς ενώ τα ρουλεμάν να αλλάζουν εντελώς τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου για να πάρεις δύναμη μέσα από φωνές και ξεσπάσματα . . . Για να φτάσω εδώ που είμαι έφαγα  χρόνο και αρκετό χρήμα και βλέπω το παλικαράκι με το (iv) golfάκι του να με ζορίζει με τα μισά λεφτά και το πιο σημαντικό χωρίς να χάνει και πολύ από τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου εεεεεεεεε λίγο σου σκαλίζει μια πληγή . . . όταν σου λέει ότι "Ξες αδερφέ . . . έχει και πιο πάνω . . . " τότε σου ανοίγει μια καινούργια . . . 

Edited by daemon
Link to comment
Share on other sites

Turbosmart ποιο ακριβώς ? Την μπαροβαλβίδα ή το e-boost ?

Καλό είναι να πάρεις ένα σύγχρονο boost controller ώστε να έχεις πλήρη έλεγχο πίεσης.

 

Για να μην αναλωνόμαστε σε ανούσια ποστ,  θα έχεις διαφορές αν στο ίδιο setup πας σε:

Πλήρες καπάκι valvetrain αλλαγή και στροφάρισμα 8000.

Νέα Πολλαπλή εισαγωγής big port.

Σετ μεθανόλης.

Νέο σύγχρονο boost control

Επαναπρογραμματισμός.

ΥΓ. Για το lag να τσεκάρεις και τις σωληνώσεις του Intercooler και τις διαδρομές του. Υπερβολές στη διάμετρο και περιττές διαδρομές δημιουργούν lag.

ΥΓ2. Να μικρύνεις τις διαδρομές των σωλήνων υποπίεσης (Wg, βαλβίδες πίεσης κλπ) και να βάλεις σιλικονούχα.

 

ΥΓ3. Ποιο μαντέμι φοράς ? (Πάτημα και A/R)

ΥΓ4. Έλενξε την Wg αν έχει τυχόν διαρροές, συμβαίνει συχνά με Tial. Δεν ξέρω τι φοράς.

Επίσης καλό είναι να πειραματιστείς βάζοντας ελατήριο υψηλότερης τιμής πίεσης στην external, και να δεις το φούσκωμα.

Επηρεάζει αρκετά.

 

Γενικά το puzzle είναι μεγάλο και δύσκολο, αλλά όπως λέμε μεγάλα καράβια μεγάλες φουρτούνες. (Αλλά και χαρές)

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν , nikdev said:

Turbosmart ποιο ακριβώς ? Την μπαροβαλβίδα ή το e-boost ?

e-boost 40 street

52 λεπτά πριν , nikdev said:

Καλό είναι να πάρεις ένα σύγχρονο boost controller ώστε να έχεις πλήρη έλεγχο πίεσης.

 

Για να μην αναλωνόμαστε σε ανούσια ποστ,  θα έχεις διαφορές αν στο ίδιο setup πας σε:

Πλήρες καπάκι valvetrain αλλαγή και στροφάρισμα 8000.

Νέα Πολλαπλή εισαγωγής big port.

Σετ μεθανόλης.

Νέο σύγχρονο boost control

Επαναπρογραμματισμός.

$$$$$$$$$$

52 λεπτά πριν , nikdev said:

ΥΓ. Για το lag να τσεκάρεις και τις σωληνώσεις του Intercooler και τις διαδρομές του. Υπερβολές στη διάμετρο και περιττές διαδρομές δημιουργούν lag.

Ναι γαμώ το στανιό μου . . . μέχρι να γεμίσει μου έβγαζε τη πίστη . . . ξανά άλλαξα σωλήνες και είδα λίγο φως . . . 

52 λεπτά πριν , nikdev said:

ΥΓ2. Να μικρύνεις τις διαδρομές των σωλήνων υποπίεσης (Wg, βαλβίδες πίεσης κλπ) και να βάλεις σιλικονούχα.

Είναι όλα 

52 λεπτά πριν , nikdev said:

 

ΥΓ3. Ποιο μαντέμι φοράς ? (Πάτημα και A/R)

πάτημα 2,5, A/R το μικρό από τα 2 . . . δεν θυμάμαι τις τιμές

52 λεπτά πριν , nikdev said:

ΥΓ4. Έλενξε την Wg αν έχει τυχόν διαρροές, συμβαίνει συχνά με Tial. Δεν ξέρω τι φοράς.

Την π…να την Τial την επισκεύασα 3 φορές και παίξαμε με τα ελατήρια για να ανοίγει σωστά και στην ώρα της 

52 λεπτά πριν , nikdev said:

Επίσης καλό είναι να πειραματιστείς βάζοντας ελατήριο υψηλότερης τιμής πίεσης στην external, και να δεις το φούσκωμα.

Επηρεάζει αρκετά.

 

52 λεπτά πριν , nikdev said:

 

Γενικά το puzzle είναι μεγάλο και δύσκολο, αλλά όπως λέμε μεγάλα καράβια μεγάλες φουρτούνες. (Αλλά και χαρές)

Μαζί σου στις χαρές μαζί σου και στις λύπες . . . αλλά έχω γίνει οικογενειακός φίλος του βελτιωτή γιατί όλο και κάτι θα θέλει κούρδισμα . . . δεν το λέω για τα λεφτά γιατί μετά από τόσα χρόνια και τόσες δοκιμές έχουμε γίνει ξαναλέω φίλοι απλά να που κάποιος που επένδυσε σε υβρίδιο (που δεν μου πήγαινε το μυαλό καθώς κολλημένος με το ρουλεμάν) με ζόρισε . . . και δεν είναι μόνο η εικόνα τις στιγμής . . . είναι το σύνολο το αυτοκινήτου . . .  Μεγάλο puzzle και όσο το ανεβάζεις τόσο και αυτό δυσκολεύει . . . το υβρίδιο είναι στα ίδια ? ή πας σε -10% κάτω σε δύναμη αλλά πιο OEM κατάσταση ? πας μόνο λάδια φίλτρα και τα δέοντα στη μαμα σας ή έχεις το κούρδισε το, ρύθμισε το κάθε 3 και λίγο ?

$$$$$$$ Η πάνω λίστα σου θέλει χέρι στη τσέπη . . . ήταν η κουβέντα που μου είπε το παλικάρι και χαμήλωσα . . . "Βαρέθηκα να βάζω το χέρι στη τσέπη για το ρουλεμάν" 

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας από τη στιγμη που εισαι σφυριλατος δεν εχεις πολύ δρομο ακομα,επικεντρωνεσαι καπακι-εκκεντρα και ετσι όπως πιστευω ότι σε καταλαβα πας δαγκωτο Κ04 αυτό ζητας για εμενα οπου αφου φοβάσαι μεθανολες θα παιζεις με ασφαλες ρυθμισεις 1,7-1,8 bar στα 360-380 με 45-47 κιλα ροπη .Ετσι καταλαβα εγω από τα λεγομενα σου παραπανω ότι αυτό το στυλ τούρμπο σου ταιριαζει αφου δε τρελενεσαι με gtx external και τα συναφή,οποτε φιλε μου με αυτό το σετ απ και ένα καλο custom programma θα σαι με το χαμογελο τα χειλη ουτε φοβος ουτε τιποτα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Δημήτρη, βάλε πάνω μια κ04-064 όπως είναι για ψηλά 300άρια κ όταν την βαρεθείς την κάνεις υβρίδιο με φτερωτές ttrs όπου θα πας σε μεσαία 400άρια. Σε αυτή την περίπτωση δεν μένει φλούδα, είναι νορμάλ υβρίδιο, φλούδα θα γινόταν αν είχες την κ03 (όπως λάθος κατάλαβα) κ έβαζες φτερωτές κ04-064. Και καθημερινό, άνετο κ τραβάει από χαμηλά μέχρι κόφτη. Αντάπτορα θέλει για να κουμπώσει αλλά δεν ξέρω τι άλλο κ τι θα μπορέσεις να παντρέψεις/κρατήσεις από αυτά που έχεις φτιάξει ήδη. Ρώτα τον μηχανικό σου για ένα κοστολόγιο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , queen said:

Θα συμφωνήσω με τον Δημήτρη, βάλε πάνω μια κ04-064 όπως είναι για ψηλά 300άρια κ όταν την βαρεθείς την κάνεις υβρίδιο με φτερωτές ttrs όπου θα πας σε μεσαία 400άρια. Σε αυτή την περίπτωση δεν μένει φλούδα, είναι νορμάλ υβρίδιο, φλούδα θα γινόταν αν είχες την κ03 (όπως λάθος κατάλαβα) κ έβαζες φτερωτές κ04-064. Και καθημερινό, άνετο κ τραβάει από χαμηλά μέχρι κόφτη. Αντάπτορα θέλει για να κουμπώσει αλλά δεν ξέρω τι άλλο κ τι θα μπορέσεις να παντρέψεις/κρατήσεις από αυτά που έχεις φτιάξει ήδη. Ρώτα τον μηχανικό σου για ένα κοστολόγιο.

 

4 hours ago , dims3tfsi said:

Καταρχας από τη στιγμη που εισαι σφυριλατος δεν εχεις πολύ δρομο ακομα,επικεντρωνεσαι καπακι-εκκεντρα και ετσι όπως πιστευω ότι σε καταλαβα πας δαγκωτο Κ04 αυτό ζητας για εμενα οπου αφου φοβάσαι μεθανολες θα παιζεις με ασφαλες ρυθμισεις 1,7-1,8 bar στα 360-380 με 45-47 κιλα ροπη .Ετσι καταλαβα εγω από τα λεγομενα σου παραπανω ότι αυτό το στυλ τούρμπο σου ταιριαζει αφου δε τρελενεσαι με gtx external και τα συναφή,οποτε φιλε μου με αυτό το σετ απ και ένα καλο custom programma θα σαι με το χαμογελο τα χειλη ουτε φοβος ουτε τιποτα.

Μάλλον για κάτι τέτοιο με κόβω . . . αν παίξει αυτό το σενάριο με κ04-64 + το κάνω και 2λτρ από τα 360-380 θα βγάλουμε 400+ ? ? ? θα πάμε σε 50+ kg ? ? ? έκεντρα φοράω από 20v ατμόσφαιρα . . .  

Link to comment
Share on other sites

@daemonΤελικά τι έκανες?

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλη την ομάδα πρώτο ποστ μιας κ είμαι καινουργιος.

Στο θέμα μας τωρα,επειδή Φτιαχνω κ εγώ το δικό μου σφυρί τωρα 1.8t20vt με βαλβιδες εξαγωγης κ σκέφτομαι πολυ σοβαρα να βαλω την Κ04-064 μιας κ παλια το ειχα ΒΤ Καλό χρυσό αλλά δεν κανει για καθημερινή χρήση.το έχει κάνει κανείς κ τη χρειάζεται ακριβώς για να τοποθετηθεί πάνω το τούρμπο κ τη άλογα παίζουν πάνω κάτω κ με τη πιεση χωρίς νερα...

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Link to comment
Share on other sites

η Κ04 απο το S3 225hp (δεν ξερω αν ειναι η 064, μάλλον), ειναι μια χαρα για το μοτερ 1.8 20VT, παραπάνω είναι πλεονασμός. Η μένεις εκεί και το χεις για καθε μερα ωραίο στα 300 περίπου αλογάκια ή βαζεις το χερι βαθια στη τσεπη (τη δικιά σου ή καποιου άλλου) και πας για σφυρήλατο GTX3076. και το χεις για κοντρες (και πετας και τα λεφτα σου, προσωπική αποψη παντα)

Αντι για GTX3076 μπορεις να βαλεις  holset ΗX35 για 600 στο 1.5 μπαρ  που είναι και πιο οικονομικη . Σκυλί τουρμπίνα  και δε θελει και νερα

Link to comment
Share on other sites

Η K04-064 φοριέται από τα 2λιτρα: S3, GTI Edition 30/35, Golf/Scirocco R, Leon II Cupra και από τις ΗΠΑ το Chevrolet Cobalt SS. Επίσης τη φοράνε τα Astra OPC και Mazda MPS αλλά με μικρότερες φτερωτές, μικρότερη μούρη νομίζω. Η version που φοράει το VAG έχει παροχή κοντά στα 400 χωρίς νερά, αν και έχω ακούσει για δυο τρία 400 γεμάτα. Billet φτερά, γρήγορο σπουλάρισμα και αρκετά καλό top end, τερματισμένη μπορεί να ζορίσει πολύ δυνατά σύνολα, στο 400άρι ακόμα και big turbo, το χουμε δει το έργο κάμποσες φορές και μετά αρχίζουν τα είσαι ποντίκι κτλ. Για τέτοιο setup στα 2λιτρα παίζει 2μπαρο. Για safe 1.8 να πατάς κάθε μέρα όποτε και όσο γουστάρεις αποδίδει 360-380 ανάλογα τα περιφερειακά. Καθημερινό, δυνατό σύνολο, όπως σε κόβω θα την ευχαριστηθείς, κατά τ' άλλα τι χρειάζεται για να μπει κτλ., δίνω πάσα σε κάποιον άλλο.

Link to comment
Share on other sites

On 16/2/2017 at 1:03 ΠΜ, DarkX said:

Η K04-064 φοριέται από τα 2λιτρα: S3, GTI Edition 30/35, Golf/Scirocco R, Leon II Cupra και από τις ΗΠΑ το Chevrolet Cobalt SS. Επίσης τη φοράνε τα Astra OPC και Mazda MPS αλλά με μικρότερες φτερωτές, μικρότερη μούρη νομίζω. Η version που φοράει το VAG έχει παροχή κοντά στα 400 χωρίς νερά, αν και έχω ακούσει για δυο τρία 400 γεμάτα. Billet φτερά, γρήγορο σπουλάρισμα και αρκετά καλό top end, τερματισμένη μπορεί να ζορίσει πολύ δυνατά σύνολα, στο 400άρι ακόμα και big turbo, το χουμε δει το έργο κάμποσες φορές και μετά αρχίζουν τα είσαι ποντίκι κτλ. Για τέτοιο setup στα 2λιτρα παίζει 2μπαρο. Για safe 1.8 να πατάς κάθε μέρα όποτε και όσο γουστάρεις αποδίδει 360-380 ανάλογα τα περιφερειακά. Καθημερινό, δυνατό σύνολο, όπως σε κόβω θα την ευχαριστηθείς, κατά τ' άλλα τι χρειάζεται για να μπει κτλ., δίνω πάσα σε κάποιον άλλο.

απ' οτι είδα η πολλαπλή δε κανει απο το 2λιτρο στο 1.8 20VT. οποτε για να γινει η πατεντα πρεπει:

α. ή να βγει το τurbine housing (κελυφος του μαντεμιου, να κοπεί η πολλαπλή του 2λιτρου και να κοληθεί νεο πλακάκι (δεν είναι δύσκολο, με inox ηλεκτρόδιο,  κολαει καλά, αν κοληθεί εσωτερικά και εξωτερικά), έτσι ώστε να ταιριάζει με το πλακάκι της πολλαπλής απο το 1.8 20vt.

β. ή να κοληθεί το πλακάκι πολλαπλής - κεφαλής  απο το 1.8 20VT στην τουρμποπολλαπλή απο το 2λιτρο. Πιο πολύ δουλεια έτσι, αλλα θα είναι πιο γερή η κατασκευή. Πάλι με INOX ηλεκτρόδιο κολλαει καλά τομαντέμι

γ. μπορει βεβαια να υπαρχει στην αγορά έτοιμο κέλυφος τουρμπίνας για την κ04 064 με έξοδο για πλακάκι κ03 αποτο 1.8 20VT, ή (δ) να κουμπώνει και κατεθείαν το μαντέμι απο την κ03 στην Κ04 064 (με λίγο πατέντα "φαγωμα")

πρεπει να λυθει και να υπάρχει η κ04 064  για να εξεταστει το πως συμφερει καλύτερα να γίνει.

 

σε φορουμ του εξωτερικού έχει γινει αυτο πάντως με τον τρόπο (β) και έβγαλε περίπου τα άλογα που λεει ο darkX, με καλή ροπή απο χαμηλά.

 

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Eνημερωτικά για να μένει και κάτι:

Astra Opc φοράει Turbo K04-049 με διαστάσεις compressor wheel inducer 43.2mm.

Focus RS Και Mps φοράει K04 -22-582 με διαστάσεις compressor wheel inducer 45.1mm.

O άξονας τουρμπίνας των παραπάνω είναι κοινός και με την Κ04-064, με διάσταση turbo wheel exducer 44.5mm.

 

Όσο αφορά τη μετατροπή με K04-064 γίνεται:

A.   Είτε με αντάπτορα - πλακάκι στην εξαγωγή του 20Vt.

B.   Είτε κόβεται το πλακάκι της μαντεμοπολλαπλής Κ04-064 και κολλιέται custom φτιαχτό πλακάκι με μέτρα από τη φλάτζα εξαγωγής του 20Vt.

Στα Setup που έκανα, αντάπτορα έβαλα μια φορά τα υπόλοιπα τα έκανα με μαντεμοκόλληση.

 

Με την stock Κ04-064 ο 20vt ξεκινά, αναλόγως κατάστασης και ροικότητας μοτέρ από τα 350.

Επίσης καλό είναι, αν θέλει ο κάτοχος να βλέπει 4xx στο dyno, να γίνει υβρίδιο με Wheel Compressor από TTRs.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.