Jump to content
daemon

Golf 4 Gti - Hybrid Κ04-064 VS Big Turbo σε 20VT

Recommended Posts

Εδώ οι αντάπτορες της Κ04-064 για κεφαλές 20vt

1.8t-tfsi-adapter-1.jpg5DAC54EB-84C5-48C1-AA3C-E4AB16F5E1BA_zps

Εδώ πάνω στο κεφαλάρι:

gallery_7_33908_165088.jpg46AD4A2F-D679-4586-B824-93E3095FA435_zps

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 19/2/2017 at 1:16 AM, nikdev said:

Eνημερωτικά για να μένει και κάτι:

Astra Opc φοράει Turbo K04-049 με διαστάσεις compressor wheel inducer 43.2mm.

Focus RS Και Mps φοράει K04 -22-582 με διαστάσεις compressor wheel inducer 45.1mm.

O άξονας τουρμπίνας των παραπάνω είναι κοινός και με την Κ04-064, με διάσταση turbo wheel exducer 44.5mm.

 

Όσο αφορά τη μετατροπή με K04-064 γίνεται:

A.   Είτε με αντάπτορα - πλακάκι στην εξαγωγή του 20Vt.

B.   Είτε κόβεται το πλακάκι της μαντεμοπολλαπλής Κ04-064 και κολλιέται custom φτιαχτό πλακάκι με μέτρα από τη φλάτζα εξαγωγής του 20Vt.

Στα Setup που έκανα, αντάπτορα έβαλα μια φορά τα υπόλοιπα τα έκανα με μαντεμοκόλληση.

 

Με την stock Κ04-064 ο 20vt ξεκινά, αναλόγως κατάστασης και ροικότητας μοτέρ από τα 350.

Επίσης καλό είναι, αν θέλει ο κάτοχος να βλέπει 4xx στο dyno, να γίνει υβρίδιο με Wheel Compressor από TTRs.

Α ωραίο info μάθαμε και τα specs της τουρμπίνας των OPC και MPS (και Focus RS που δεν ήξερα ότι φοράει κι αυτό τύπο K04). Άρα καλά θυμόμουν ότι έχουν μικρότερη μούρη από την version του VAG. Συγκεκριμένα η δικιά μας, αυτή που ρωτάει ο φίλος έχει τα ακόλουθα specs:

6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 12 Blade Turbine Wheel
46.4 mm Inducer / 60.5 mm Exducer - Compressor
44.5 mm Exducer / 51.0 mm Inducer - Turbine

Ώστε ο 20vt θέλει υβρίδιο K16 την K04-064 για να δει πάνω από 400? Άρα βγαίνουν λίγο πιό δύσκολα τα άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Για ποια ακριβώς μιλάμε ?

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , nikdev said:

Για ποια ακριβώς μιλάμε ?

Σωστά... δεν διευκρίνησα, εννοώ όσον αφορά την βελτίωση του 1.8tsi μπορούν να τοποθετηθούν οι αντίστοιχοι υπερσυμπιεστές(από TTS/TTRS) με τα ανάλογα περιφερειακά;

/ Β

Edited by vassat
Link to comment
Share on other sites

Tts - s3 μπαινει κουτα μια αλλαγη μονο σενα αλουμινιο.

Ttrs ολοκληρο τουρμπο μπαινει αλλα θελει τροποποιηση. Και σφυριλατο μοτερ.

K04-064 Ttrs υβριδιο ναι γινεται αλλα για να εισαι ησυχος θελει μπιελες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οι μεταδόσεις (Haldex και οι 6άρες με κεντρικό) μέχρι ποια ιπποδύναμη είναι ΟΚ/safe;

/ Β

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά,

Παίδες θέλω να αγοράσω πλακάκι για τοποθέτηση κ04-064 σε 20vt αλλά με λύπη βλέπω ότι για μια μεταλλική πλάκα χρεώνουν 250Ε και πραγματικά μου φαίνεται υπέρογκο το ποσό. Θέλω να ρωτήσω αν ξέρετε κάποιον που να εμπορεύεται τον συγκεκριμένο αντάπτορα σε χαμηλότερη τιμή ή αν υπάρχει κάποιος μεταχειρισμένος. Η δεύτερη λύση που σκέφτομαι είναι να βρω ένα πατρόν και να το δώσω σε έναν μάστορα να μου το φτιάξει με υδροκοπή.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.