nikdev Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 Εδώ οι αντάπτορες της Κ04-064 για κεφαλές 20vt Εδώ πάνω στο κεφαλάρι: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 On 19/2/2017 at 1:16 AM, nikdev said: Eνημερωτικά για να μένει και κάτι: Astra Opc φοράει Turbo K04-049 με διαστάσεις compressor wheel inducer 43.2mm. Focus RS Και Mps φοράει K04 -22-582 με διαστάσεις compressor wheel inducer 45.1mm. O άξονας τουρμπίνας των παραπάνω είναι κοινός και με την Κ04-064, με διάσταση turbo wheel exducer 44.5mm. Όσο αφορά τη μετατροπή με K04-064 γίνεται: A. Είτε με αντάπτορα - πλακάκι στην εξαγωγή του 20Vt. B. Είτε κόβεται το πλακάκι της μαντεμοπολλαπλής Κ04-064 και κολλιέται custom φτιαχτό πλακάκι με μέτρα από τη φλάτζα εξαγωγής του 20Vt. Στα Setup που έκανα, αντάπτορα έβαλα μια φορά τα υπόλοιπα τα έκανα με μαντεμοκόλληση. Με την stock Κ04-064 ο 20vt ξεκινά, αναλόγως κατάστασης και ροικότητας μοτέρ από τα 350. Επίσης καλό είναι, αν θέλει ο κάτοχος να βλέπει 4xx στο dyno, να γίνει υβρίδιο με Wheel Compressor από TTRs. Α ωραίο info μάθαμε και τα specs της τουρμπίνας των OPC και MPS (και Focus RS που δεν ήξερα ότι φοράει κι αυτό τύπο K04). Άρα καλά θυμόμουν ότι έχουν μικρότερη μούρη από την version του VAG. Συγκεκριμένα η δικιά μας, αυτή που ρωτάει ο φίλος έχει τα ακόλουθα specs: 6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 12 Blade Turbine Wheel 46.4 mm Inducer / 60.5 mm Exducer - Compressor 44.5 mm Exducer / 51.0 mm Inducer - Turbine Ώστε ο 20vt θέλει υβρίδιο K16 την K04-064 για να δει πάνω από 400? Άρα βγαίνουν λίγο πιό δύσκολα τα άλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted March 11, 2017 Report Share Posted March 11, 2017 Τα ίδια ισχύουν και για τον 1.8tsi (16v); / B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 11, 2017 Report Share Posted March 11, 2017 Για ποια ακριβώς μιλάμε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted March 11, 2017 Report Share Posted March 11, 2017 (edited) 10 hours ago , nikdev said: Για ποια ακριβώς μιλάμε ? Σωστά... δεν διευκρίνησα, εννοώ όσον αφορά την βελτίωση του 1.8tsi μπορούν να τοποθετηθούν οι αντίστοιχοι υπερσυμπιεστές(από TTS/TTRS) με τα ανάλογα περιφερειακά; / Β Edited March 11, 2017 by vassat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 12, 2017 Report Share Posted March 12, 2017 Tts - s3 μπαινει κουτα μια αλλαγη μονο σενα αλουμινιο.Ttrs ολοκληρο τουρμπο μπαινει αλλα θελει τροποποιηση. Και σφυριλατο μοτερ.K04-064 Ttrs υβριδιο ναι γινεται αλλα για να εισαι ησυχος θελει μπιελεςSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted March 12, 2017 Report Share Posted March 12, 2017 Many Thanks! / B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 Οι μεταδόσεις (Haldex και οι 6άρες με κεντρικό) μέχρι ποια ιπποδύναμη είναι ΟΚ/safe; / Β Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VB21 Posted January 16, 2019 Report Share Posted January 16, 2019 Γεια χαρά, Παίδες θέλω να αγοράσω πλακάκι για τοποθέτηση κ04-064 σε 20vt αλλά με λύπη βλέπω ότι για μια μεταλλική πλάκα χρεώνουν 250Ε και πραγματικά μου φαίνεται υπέρογκο το ποσό. Θέλω να ρωτήσω αν ξέρετε κάποιον που να εμπορεύεται τον συγκεκριμένο αντάπτορα σε χαμηλότερη τιμή ή αν υπάρχει κάποιος μεταχειρισμένος. Η δεύτερη λύση που σκέφτομαι είναι να βρω ένα πατρόν και να το δώσω σε έναν μάστορα να μου το φτιάξει με υδροκοπή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...