Jump to content
solaris2k7

Golf 5 Gt - Πρόβλημα απόδοσης σε χαμηλές στροφές (έως 2500rpm)

Recommended Posts

VW Golf GT 170 (2007) - 135.000km (πρόσφατη αλλαγή αντλίας νερού)

Έχω παρατηρήσει ότι στα χαμηλά (0-2500) το αμάξι έχει πολύ τραχύ θόρυβο... Ειδικά αν βάλω μεγάλη ταχύτητα (4η) και πατήσω γκάζι... νιώθω ότι το αμάξι δεν φεύγει όπως έφευγε και ακούγεται λίγο σαν αμμοβολή.  Μόλις μπει μόνο του το turbo (+3500) όλα ακούγονται φυσιολογικά και γκαζώνει και σχετικά καλά.

Ταυτόχρονα, αν βάλω μεγάλη σχέση (3η-4η) στις 1200-2500 στροφές και πατήσω απότομα το γκάζι εκεί που μπαίνει το turbo γίνεται ο κακός χαμός από "λόξιγκα". Φαντάζομαι αυτό το δεύτερο θα είναι καμία Ν75. Νομίζω ότι σε τελευταίο service που είχα κάνει είχαν αλλάξει την n249 .

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Αν αλλάζεις κάτω από 3000 στροφές με 4η και φουλ γκάζι, είναι θέμα ημερών να σπάσεις το μοτέρ. Είναι πολύ μεγάλα τα φορτία.... Δεν οδηγείς diesel για να αλλάζεις στις 1500 στροφές...

Edited by redchampion
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
11 λεπτά πριν , redchampion said:

Αν αλλάζεις κάτω από 3000 στροφές με 4η και φουλ γκάζι, είναι θέμα ημερών να σπάσεις το μοτέρ. Είναι πολύ μεγάλα τα φορτία.... Δεν οδηγείς diesel για να αλλάζεις στις 1500 στροφές...

 Φαντάζομαι το πρόβλημα θα δημιουργηθεί επειδή είναι σε "φουλ γκάζι" και όχι επειδή αλλάζει στις 1500 στροφές ε;

Σε όλα τα νέα τούρμπο αυτοκίνητα άλλωστε (πόσο μάλλον αυτά που έχουν και κομπρέσσορα στις χαμηλές), για οικονομική οδήγηση (όχι "φουλ γκάζι"), προτείνεται η αλλαγή σε μεγαλύτερη ταχύτητα σε τόσο χαμηλές rpm και στο ενδεικτικό πρόγραμμα στην οθόνη.

Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν , redchampion said:

Αν αλλάζεις κάτω από 3000 στροφές με 4η και φουλ γκάζι, είναι θέμα ημερών να σπάσεις το μοτέρ. Είναι πολύ μεγάλα τα φορτία.... Δεν οδηγείς diesel για να αλλάζεις στις 1500 στροφές...

Δεν το κάνω... αλλά από όσο γνωρίζω είναι ένας τρόπος να διαπιστώσεις αν κάτι δεν πάει καλά... π.χ n75 κλπ... εκεί το καταλαβαίνεις..... Τουλάχιστον, παλιότερα που δεν είχα αυτό το θέμα... οι μηχανικοί σε test-drive με έβαζαν να το κάνω. Τότε δεν υπήρχε πρόβλημα... ακόμα και με 5η να ήμουν και στις 2000 στροφές, το αμάξι ανέβαζε ανενόχλητα... πλέον ανεβάζει πιο δύσκολα, με θόρυβο γρέζι και κόμπιασμα κοντά στις 2700-3200 στροφές που μπαίνει το turbo

Σε normal οδήγηση, αν είμαι 2000-2500 στροφές και πάω να κάνω προσπέραση... το αμάξι θα κάνει "λόξιγκα" 

Link to comment
Share on other sites

Άλλο να το κάνεις για δοκιμή, μια - δυο φορές και άλλο να το κάνεις "τρόπο ζωής". Δεν είναι σωστό για αυτόν τον κινητήρα να αλλάζεις τόσο χαμηλά ταχύτητες. Αν στις 2000 στροφές δώσεις τέρμα γκάζι δεν μπορεί να ανεβάσει εύκολα στροφές, ειδικά τώρα που πιάνουν και οι ζέστες.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Στο  Golf GT είδαμε για πρώτη φορά τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο 1.4 TSI της VW. Τότε, το 2006, η δυσπιστία του κοινού ήταν έκδηλη. Πώς ήταν δυνατόν να δουλέψει ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα, με μηχανικό υπερσυμπιεστή και turbo σε σειριακή λειτουργία, τόσο μικρό κυβισμό και ιπποδύναμη που πλησιάζει 2λιτρα σύνολα; Τελικά όχι μόνο δούλεψε, αλλά κέρδισε με την αξία του μια θέση κάτω από το καπό πολλών μοντέλων της VW. Χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων αυτών των κινητήρων ήταν και συνεχίζει και είναι η άφθονη ροπή από χαμηλά που σου επιτρέπει να κινείσαι υπό κανονικές συνθήκες με μία ή δύο ταχύτητες πάνω, απολαμβάνοντας τα προφανή οφέλη σε κατανάλωση καυσίμου. 

@solaris2k7 έχεις αλλάξει τρόμπα βενζίνης; Η τρόμπα βενζίνης μπορεί να είναι υπεύθυνη για έναν ενοχλητικό θόρυβο, σαν τρίξιμο ή σφύριγμα, τη στιγμή της μετάβασης από τον κομπρέσορα στο turbo (περίπου στις 3.000 rpm). Έχει παρατηρηθεί σε κάποια GT.

Η πιο συνηθισμένη βλάβη στα GT είναι στις βαλβίδες Ν75 και Ν249, που φροντίζουν για τη ρύθμιση της πίεσης υπερπλήρωσης. Η δυσλειτουργία της Ν75 δεν καταγράφεται σαν σφάλμα στον εγκέφαλο. Θα καταλάβεις ότι έχουν πρόβλημα αν υπάρχει αστάθεια πίεσης ή αν το αυτοκίνητο δουλεύει σαν ατμοσφαιρικό και δεν έχει δύναμη. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με κάποια κολάρα που βγαίνουν από τη θέση τους. Έχε το νου σου & σε αυτά.

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/6/2016 at 7:34 ΜΜ, Polakias TDI said:

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Στο  Golf GT είδαμε για πρώτη φορά τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο 1.4 TSI της VW. Τότε, το 2006, η δυσπιστία του κοινού ήταν έκδηλη. Πώς ήταν δυνατόν να δουλέψει ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα, με μηχανικό υπερσυμπιεστή και turbo σε σειριακή λειτουργία, τόσο μικρό κυβισμό και ιπποδύναμη που πλησιάζει 2λιτρα σύνολα; Τελικά όχι μόνο δούλεψε, αλλά κέρδισε με την αξία του μια θέση κάτω από το καπό πολλών μοντέλων της VW. Χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων αυτών των κινητήρων ήταν και συνεχίζει και είναι η άφθονη ροπή από χαμηλά που σου επιτρέπει να κινείσαι υπό κανονικές συνθήκες με μία ή δύο ταχύτητες πάνω, απολαμβάνοντας τα προφανή οφέλη σε κατανάλωση καυσίμου. 

@solaris2k7 έχεις αλλάξει τρόμπα βενζίνης; Η τρόμπα βενζίνης μπορεί να είναι υπεύθυνη για έναν ενοχλητικό θόρυβο, σαν τρίξιμο ή σφύριγμα, τη στιγμή της μετάβασης από τον κομπρέσορα στο turbo (περίπου στις 3.000 rpm). Έχει παρατηρηθεί σε κάποια GT.

Η πιο συνηθισμένη βλάβη στα GT είναι στις βαλβίδες Ν75 και Ν249, που φροντίζουν για τη ρύθμιση της πίεσης υπερπλήρωσης. Η δυσλειτουργία της Ν75 δεν καταγράφεται σαν σφάλμα στον εγκέφαλο. Θα καταλάβεις ότι έχουν πρόβλημα αν υπάρχει αστάθεια πίεσης ή αν το αυτοκίνητο δουλεύει σαν ατμοσφαιρικό και δεν έχει δύναμη. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με κάποια κολάρα που βγαίνουν από τη θέση τους. Έχε το νου σου & σε αυτά.

 

Τι να πω... Πήγα το αμάξι για λιπαντικο service και set συμπλέκτη και είπα το προβλημα στο συνεργείο για το κομπιασμα. Μου είπε ότι δεν θα ειναι N75... 

Ν249 εχω αλλάξει πριν 3 μηνες

Μου είπε ότι κατα 99% είναι κινητήρας και ότι δεν αξίζει να το σκέφτομαι. Σπαστικό αλλά απλά ζω με αυτό και δεν θα με αφήσει ποτέ.

Παρολα ταυτα μου ειπε να το παω μετα το Πάσχα που θα υπαρχει ηρεμια να το λυση εν μερη και να δει μπας και 1% είναι κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Αν αλλάζεις κάτω από 3000 στροφές με 4η και φουλ γκάζι, είναι θέμα ημερών να σπάσεις το μοτέρ. Είναι πολύ μεγάλα τα φορτία.... Δεν οδηγείς diesel για να αλλάζεις στις 1500 στροφές...

Που τα λέει αυτά βρε παιδιά;

Link to comment
Share on other sites

Πουθενά, στην πράξη λέμε τη συμβαίνει... Αν θες άσε το αυτοκίνητο με δευτέρα στο κιβώτιο και μην πατάς γκάζι, αυτό θα πηγαίνει κανονικά, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε ζορίζεται το μοτέρ.

 

Τα φορτία που καλείται να σηκώσει το twincharger μοτέρ είναι πάρα πολλά για τα κυβικά του, αν λοιπόν δε το βοηθάς με τη σχέση στο κιβώτιο τι να κάνει και αυτό το καημένο;

Link to comment
Share on other sites

Πουθενά, στην πράξη λέμε τη συμβαίνει... Αν θες άσε το αυτοκίνητο με δευτέρα στο κιβώτιο και μην πατάς γκάζι, αυτό θα πηγαίνει κανονικά, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε ζορίζεται το μοτέρ.

 

Τα φορτία που καλείται να σηκώσει το twincharger μοτέρ είναι πάρα πολλά για τα κυβικά του, αν λοιπόν δε το βοηθάς με τη σχέση στο κιβώτιο τι να κάνει και αυτό το καημένο;

Απο που τεκμαίρεται αυτό; Υπάρχει κάποιο log που δείχνει φτωχό μείγμα πχ σε τέτοιες συνθήκες;

Προσωπικά θεωρώ ότι ίσα ίσα το αυτοκίνητο αυτό λόγω του διπλού turbo έχει ιδανικό setup σε αυτές τις συνθήκες με μηδενικό lag σε χαμηλές στροφές ανεξάρτητου σχέσης.

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση στους κατόχους που έσπασαν πιστόνι, θα σου λύσει αυτή την απορία. Με "μαμά" πρόγραμμα, ποτέ υψηλές στροφές και πίεση στο μοτέρ γενικά, σε αυτούς συμβαίνει πιο συχνά να κάνει "κράου" πιστόνι.

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση στους κατόχους που έσπασαν πιστόνι, θα σου λύσει αυτή την απορία. Με "μαμά" πρόγραμμα, ποτέ υψηλές στροφές και πίεση στο μοτέρ γενικά, σε αυτούς συμβαίνει πιο συχνά να κάνει "κράου" πιστόνι.

Αυτοί που έσπασαν πιστόνια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το οποίο σημειωτέον εχει αρκετά καλή ποιότητα πιστονιων εγινε για διαφορετικούς λόγους. Και τυχαίνει και έχω δυστυχώς παραδείγματα 2 φίλων. Ο ένας έσπασε πιστόνι και γρατσουνισε κύλινδρο λόγω φτωχού μείγματος απο βουλωμένο μπεκ και ο άλλος λόγω απληστίας στα άλογα τουτεστιν υβρίδιο με πολλά άλογα κατέβασε λούκια. Ουδεμία σχέση με την παραπάνω χρήση.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πολύ απλά σκεφτείτε τι συμβαίνει αν κάνεις την προσομοίωση σε ένα ποδήλατο, πας φουλ με κάποια χαμηλή σχέση κ ξαφνικά αλλάξεις σε πολύ υψηλή. Τα γόνατά σου θα τα δουν όλα! Τώρα σκέψου το γόνατά σου σαν τον στρόφαλο με τα κουζινέτα κ το καλάμι σου σαν την μπιέλα κ ξεκινάμε...

Αν η πίεση του λαδιού δεν είναι επαρκής (μιας κ είναι ανάλογη των στροφών) ή έχεις κακής ποιότητας λάδια κ δεν λιπαίνονται επαρκώς τα κουζινέτα μπορεί να βαρέσεις μπιέλα.

Αν δεν έχεις το κατάλληλο μείγμα ή τον κατάλληλο χρονισμό (μιας κ ζητάς απότομα αλλαγή από στοιχειομετρικό σε πλούσιο μείγμα) μπορεί να βαρέσεις πυράκια με την κρουστική καύση να καταπονεί το όλο σύστημα μπιέλες, έμβολα, κουζινέτα, ελατήρια κλπ κ να πάρεις π.χ. κανά πιστόνι στο χέρι.

Όπως είπε κ ένας φίλος Τώρα αν κανεις παταει 6 απο 1000rpm με το χαμογελο στα χειλια δεν παει να εχει βαλει και μπιελοπιστονα που εχουν σφυριλατηθει στα ορυχια της Moria απο παρθένους άτριχους νανους...το καμπουμ δεν το γλιτωνεις.

Αν θέλεις να διαβάσεις περισσότερα κ την κατέχεις την αγγλική googlαρε engine lugging.

Αυτό το κάνουμε σε ελάχιστες περιπτώσεις όταν π.χ. ρυθμίζουμε κ θέλουμε να λογκάρουμε το αμάξι να δούμε μην τυχόν έχει π.χ. misfire ώστε να προσαρμόσουμε κατάλληλα το αβάνς ή όταν θέλουμε να μετρήσουμε το αμάξι στο δυναμόμετρο.

Συγκεκριμένα δες π.χ. στη δική μου δυναμομέτρηση κ εστίασε στη ροπή γιατί αυτό μας νοιάζει:

Queens_Cupra_e-tuners_stage_3_Hybrid_mah

Η μέτρηση ξεκινάει περίπου στις 2000 στροφές (5η σχέση) με περίπου 150Nm, πατώντας φουλ γκάζι μέσα σε 500 στροφές σηκώνεται max φορτίο κ έχει διπλασιάσει την ροπή του στα 300Nm σχεδόν κατακόρυφα  κ σε άλλες 1500 στροφές (στις 4000) έχει πιάσει max ροπή 370Nm, πληροφοριακά στο dyno σήκωσε 2 bar πίεση. Τώρα εμένα είναι ρυθμισμένο με επιβεβαιωμένα λογκαρίσματα ώστε να ξέρω τι μείγματα έχω, πόσες μοίρες αβάνς σηκώνω,  σε τι κατάσταση είναι η αντλία λαδιού μου κ πόσο καλή βενζίνη βάζω. Σε ένα μαμά αμάξι ή μη λογκαρισμένο δεν γίνεται να τα ξέρεις όλα αυτά κ πρέπει να μην γίνεται κ γενικότερα σε οποιοδήποτε αμάξι καλό είναι να το αποφεύγεις γιατί αποτελεί φθορά για τον κινητήρα!

Edited by queen
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τελικά με μπερδέψατε... Τελικά λέτε να φταίει κανένας αισθητήρας Ν75 ή είναι όντως "πρόβλημα" του κινητήρα?

Αν δεν είναι η Ν75.... τι άλλος λόγος μπορεί να υπάρχει να κάνει το αμάξι λόξιγκα στις 2500-3000 στροφές.... εκεί δηλαδή που μπαίνει παράλληλα με τον compressor και το turbo. 

Στο συνεργείο που είπε ότι το κάνει γιατί απλά εκεί είναι η μεγαλύτερη πίεση.

Όσον αφορά την οδήγηση.... φυσικό είναι να μην οδηγεί κανείς με χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση. Το θέμα είναι ότι από το 2006 είμαι πάντα με TSI... 

2006-2008 - Golf GT 170

2008-2012 - Scirocco 160

2012- σήμερα - Golf GT 170

Όλα μου τα αμάξια τα πρόσεχα και τα προσέχω... η φυσιολογική χρήση του αμαξιού TSI για βόλτα είναι να το δουλεύεις ήρεμα και να αλλάζεις στις 2900-3000 στροφές... Δεν λέω...στην πόλη μέσα αν ήμουν με 4αρτη και έστριβα σε στενό.... δεν κατέβαζα.... compressor και turbo ανέβαζαν στροφές για πλάκα και δεν ένιωθες καν να ζορίζεται το αμάξι... 

Εμένα αν είμαι στις 2500 στροφές και πατήσω γκάζι να προσπεράσω... στις 3000 στροφές θα κάνει κόμπιασμα/λόξιγκα... 

Το παράδειγμα με την μεγάλη σχέση σε λίγες στροφές το είπα γιατί εκεί το κάνει περισσότερο... όχι γιατί οδηγάω έτσι.... είναι ένας τρόπος να το τσεκάρεις

Σε όποιο service και να πας να κάνεις test drive σου λένε... κατέβα με 3η στις 2.000 στροφές και πάτα τέρμα γκάζι...  Το αμάξι στα καλά του απλά σχεδόν σπίνιαρε... ένα αμάξι χωρίς compressor και turbo... θα κρέμαγε..... 

Εμένα δίνει τέρμα δύναμη.... σπινιάρει.... και απλά στις 2.500-3.000 στροφές .... κάνει ένα λόξιγκα... αυτό που νιώθεις είναι το ίδιο σαν να είσαι σταματημένος και να σου κουνάει κάποιος το αμάξι με τα χέρια από έξω μπρος-πίσω

Άλλο "κρεμάει" το αμάξι και νιώθεις να τρέμει από το ζόρι και την πίεση, εκεί ναι... το σπάς το αμάξι...

και άλλο να ανεβάζει στροφές άνετα και να κάνει κόμπισμα/λόξιγκα...

Θα προσπαθήσω να τραβήξω video να δω αν μπορεί να φανεί τι κάνει

 

Edited by solaris2k7
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζω πολύ καλα περί engine lugging καθώς και τις καταπονήσεις όπως αντίστοιχα και περί over revving και αντίστοιχες καταπονήσεις σε αλλά μέρη του κινητήρα. Το ζήτημα εδώ είναι αν σπάει στις συνθήκες αυτές μιας και αυτή είναι η ερώτηση πιο πάνω. Σε μαμα αυτοκίνητο λοιπόν με logging που κάναμε στο δρόμο (εννοείται φυσικά με σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο) πρόβλημα δεν υπήρχε ακόμα και με 6η και 2000rpm. Αν λοιπόν έσπασε ο λόγος είναι άλλος και όχι η συγκεκριμένη χρήση που αναφέρεται ως ο κύριος λόγος να το "πάρεις στο χέρι". Προανέφερα και δυο παραδείγματα. Σε βελτιωμένα αυτοκίνητα εννοείται ότι η ρύθμιση γίνεται με 4η ή 5η ξεκινώντας απο χαμηλές rpm όπως περιγράφεις ως άνω.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 4/6/2016 at 2:43 PM, solaris2k7 said:

VW Golf GT 170 (2007) - 135.000km (πρόσφατη αλλαγή αντλίας νερού)

Έχω παρατηρήσει ότι στα χαμηλά (0-2500) το αμάξι έχει πολύ τραχύ θόρυβο... Ειδικά αν βάλω μεγάλη ταχύτητα (4η) και πατήσω γκάζι... νιώθω ότι το αμάξι δεν φεύγει όπως έφευγε και ακούγεται λίγο σαν αμμοβολή.  Μόλις μπει μόνο του το turbo (+3500) όλα ακούγονται φυσιολογικά και γκαζώνει και σχετικά καλά.

Ταυτόχρονα, αν βάλω μεγάλη σχέση (3η-4η) στις 1200-2500 στροφές και πατήσω απότομα το γκάζι εκεί που μπαίνει το turbo γίνεται ο κακός χαμός από "λόξιγκα". Φαντάζομαι αυτό το δεύτερο θα είναι καμία Ν75. Νομίζω ότι σε τελευταίο service που είχα κάνει είχαν αλλάξει την n249 .

 

Γιατί πατάς με 3η-4η από 1200-2500?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/5/2016 at 9:34 ΜΜ, solaris2k7 said:

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τελικά με μπερδέψατε... Τελικά λέτε να φταίει κανένας αισθητήρας Ν75 ή είναι όντως "πρόβλημα" του κινητήρα?

Αν δεν είναι η Ν75.... τι άλλος λόγος μπορεί να υπάρχει να κάνει το αμάξι λόξιγκα στις 2500-3000 στροφές.... εκεί δηλαδή που μπαίνει παράλληλα με τον compressor και το turbo. 

Στο συνεργείο που είπε ότι το κάνει γιατί απλά εκεί είναι η μεγαλύτερη πίεση.

Όσον αφορά την οδήγηση.... φυσικό είναι να μην οδηγεί κανείς με χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση. Το θέμα είναι ότι από το 2006 είμαι πάντα με TSI... 

2006-2008 - Golf GT 170

2008-2012 - Scirocco 160

2012- σήμερα - Golf GT 170

Όλα μου τα αμάξια τα πρόσεχα και τα προσέχω... η φυσιολογική χρήση του αμαξιού TSI για βόλτα είναι να το δουλεύεις ήρεμα και να αλλάζεις στις 2900-3000 στροφές... Δεν λέω...στην πόλη μέσα αν ήμουν με 4αρτη και έστριβα σε στενό.... δεν κατέβαζα.... compressor και turbo ανέβαζαν στροφές για πλάκα και δεν ένιωθες καν να ζορίζεται το αμάξι... 

Εμένα αν είμαι στις 2500 στροφές και πατήσω γκάζι να προσπεράσω... στις 3000 στροφές θα κάνει κόμπιασμα/λόξιγκα... 

Το παράδειγμα με την μεγάλη σχέση σε λίγες στροφές το είπα γιατί εκεί το κάνει περισσότερο... όχι γιατί οδηγάω έτσι.... είναι ένας τρόπος να το τσεκάρεις

Σε όποιο service και να πας να κάνεις test drive σου λένε... κατέβα με 3η στις 2.000 στροφές και πάτα τέρμα γκάζι...  Το αμάξι στα καλά του απλά σχεδόν σπίνιαρε... ένα αμάξι χωρίς compressor και turbo... θα κρέμαγε..... 

Εμένα δίνει τέρμα δύναμη.... σπινιάρει.... και απλά στις 2.500-3.000 στροφές .... κάνει ένα λόξιγκα... αυτό που νιώθεις είναι το ίδιο σαν να είσαι σταματημένος και να σου κουνάει κάποιος το αμάξι με τα χέρια από έξω μπρος-πίσω

Άλλο "κρεμάει" το αμάξι και νιώθεις να τρέμει από το ζόρι και την πίεση, εκεί ναι... το σπάς το αμάξι...

και άλλο να ανεβάζει στροφές άνετα και να κάνει κόμπισμα/λόξιγκα...

Θα προσπαθήσω να τραβήξω video να δω αν μπορεί να φανεί τι κάνει

 

Καταρχάς το αυτοκίνητο βγάζει σφάλματα; Δεν εννοώ να ανάψει λαμπάκι, το έχεις τσεκάρει με vcds να δεις αν έχει κρατήσει σφάλμα στη μνήμη;

Τον λόξιγκα λίγο δύσκολο να καταλάβουμε τι είναι, σαν misfire ακούγεται.

Ένα βίντεο θα βοηθούσε αλλά ακόμα περισσότερο ένας έλεγχος για σφάλματα.

Προσωπικά έτσι κ μου έλεγαν σε service να πατήσω μια 3η 2000 δεν θα ξαναπάταγα εκεί ή θα του έλεγα κατέβαινε 5000 να το κάνω σφυρί.

On 6/5/2016 at 9:45 ΜΜ, SkyNet said:

Γνωρίζω πολύ καλα περί engine lugging καθώς και τις καταπονήσεις όπως αντίστοιχα και περί over revving και αντίστοιχες καταπονήσεις σε αλλά μέρη του κινητήρα. Το ζήτημα εδώ είναι αν σπάει στις συνθήκες αυτές μιας και αυτή είναι η ερώτηση πιο πάνω. Σε μαμα αυτοκίνητο λοιπόν με logging που κάναμε στο δρόμο (εννοείται φυσικά με σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο) πρόβλημα δεν υπήρχε ακόμα και με 6η και 2000rpm. Αν λοιπόν έσπασε ο λόγος είναι άλλος και όχι η συγκεκριμένη χρήση που αναφέρεται ως ο κύριος λόγος να το "πάρεις στο χέρι". Προανέφερα και δυο παραδείγματα. Σε βελτιωμένα αυτοκίνητα εννοείται ότι η ρύθμιση γίνεται με 4η ή 5η ξεκινώντας απο χαμηλές rpm όπως περιγράφεις ως άνω.

Sent from my iPad using Tapatalk

Δεν μπορείς να ξέρεις με σιγουριά αν θα σπάσει ή πόσες φορές πρέπει να το κάνεις για να σπάσει αλλά ότι είναι επικίνδυνο για τη μηχανή κ για το αν μπορεί να σπάσει από υψηλή σχέση-χαμηλές στροφές, η απάντηση είναι ΝΑΙ μπορεί. Αυτή η χρήση πρέπει να αποφεύγεται για τους λόγους που έγραψα παραπάνω αλλά κ για τόσους ακόμα που αν ξέρεις περί lugging θα τους γνωρίζεις. Τα φορτία είναι μεγάλα. Δεν νομίζω όλοι να κυκλοφορούν με ένα laptop δίπλα κάθε φορά που οδηγούν. Άλλωστε κάποια πράγματα δεν μπορείς να τα λογκάρεις, ούτε να δεις τις μηχανικές καταπονήσεις αν δεν ανοίξεις μηχανή. Δεν εξετάζω κάθε αμάξι που έσπασε από τι έσπασε αλλά στην ερώτηση αν σπάει με αυτή τη χρήση ξαναλέω είναι πιθανό.

Στο άλλο θέμα για τα αμάξια που λες πως έσπασαν, οκ το πρώτο από μπεκ, δεκτό, τα πρώτα είναι γνωστό πως φόραγαν ελαττωματική παρτίδα. Για το δεύτερο το ήταν υβρίδιο δεν λέει κάτι, δεν σπάει από υβρίδιο, αν ήταν έτσι όλα τα υβρίδια θα έσπαγαν, Κυκλοφορούν πάρα πολλά 14άρια tsi υβρίδια που δουλεύουν απροβλημάτιστα χρόνια τώρα. Αν κατέβασε λούκια τότε τα πιστόνια είχαν θέμα, ναι κ πάλι υπήρξαν κάποια ελαττωματικά, εδώ κ πολύ καιρό έχουν βγει αναβαθμισμένα από το εργοστάσιο.

Edited by queen
Link to comment
Share on other sites

On 6/4/2016 at 7:34 ΜΜ, Polakias TDI said:

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Στο  Golf GT είδαμε για πρώτη φορά τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο 1.4 TSI της VW. Τότε, το 2006, η δυσπιστία του κοινού ήταν έκδηλη. Πώς ήταν δυνατόν να δουλέψει ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα, με μηχανικό υπερσυμπιεστή και turbo σε σειριακή λειτουργία, τόσο μικρό κυβισμό και ιπποδύναμη που πλησιάζει 2λιτρα σύνολα; Τελικά όχι μόνο δούλεψε, αλλά κέρδισε με την αξία του μια θέση κάτω από το καπό πολλών μοντέλων της VW. Χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων αυτών των κινητήρων ήταν και συνεχίζει και είναι η άφθονη ροπή από χαμηλά που σου επιτρέπει να κινείσαι υπό κανονικές συνθήκες με μία ή δύο ταχύτητες πάνω, απολαμβάνοντας τα προφανή οφέλη σε κατανάλωση καυσίμου. 

@solaris2k7 έχεις αλλάξει τρόμπα βενζίνης; Η τρόμπα βενζίνης μπορεί να είναι υπεύθυνη για έναν ενοχλητικό θόρυβο, σαν τρίξιμο ή σφύριγμα, τη στιγμή της μετάβασης από τον κομπρέσορα στο turbo (περίπου στις 3.000 rpm). Έχει παρατηρηθεί σε κάποια GT.

Εννοείς η αντλία νερού, ουδέποτε η αντλία βενζίνης παρουσίασε τα φαινόμενα που αναφέρεις.

Η πιο συνηθισμένη βλάβη στα GT είναι στις βαλβίδες Ν75 και Ν249, που φροντίζουν για τη ρύθμιση της πίεσης υπερπλήρωσης. Η δυσλειτουργία της Ν75 δεν καταγράφεται σαν σφάλμα στον εγκέφαλο. Θα καταλάβεις ότι έχουν πρόβλημα αν υπάρχει αστάθεια πίεσης ή αν το αυτοκίνητο δουλεύει σαν ατμοσφαιρικό και δεν έχει δύναμη. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με κάποια κολάρα που βγαίνουν από τη θέση τους. Έχε το νου σου & σε αυτά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/4/2016 at 2:43 ΜΜ, solaris2k7 said:

VW Golf GT 170 (2007) - 135.000km (πρόσφατη αλλαγή αντλίας νερού)

Έχω παρατηρήσει ότι στα χαμηλά (0-2500) το αμάξι έχει πολύ τραχύ θόρυβο... Ειδικά αν βάλω μεγάλη ταχύτητα (4η) και πατήσω γκάζι... νιώθω ότι το αμάξι δεν φεύγει όπως έφευγε και ακούγεται λίγο σαν αμμοβολή.  Μόλις μπει μόνο του το turbo (+3500) όλα ακούγονται φυσιολογικά και γκαζώνει και σχετικά καλά.

Ταυτόχρονα, αν βάλω μεγάλη σχέση (3η-4η) στις 1200-2500 στροφές και πατήσω απότομα το γκάζι εκεί που μπαίνει το turbo γίνεται ο κακός χαμός από "λόξιγκα". Φαντάζομαι αυτό το δεύτερο θα είναι καμία Ν75. Νομίζω ότι σε τελευταίο service που είχα κάνει είχαν αλλάξει την n249 .

 

α. Δες τι σφάλματα βγάζεις στο διαγνωστικό και ξεκίνα με τη Ν75 και μετά έλεγχο της αντλίας υψηλής.

β. Τσέκαρε επίσης τη φτερωτή της τουρμπίνας σένα συνεργείο για τζόγους. (βγάζοντας μόνο την πλαστική εισαγωγή).

γ. Επίσης να τσεκάρεις πίσω στην εισαγωγή του μοτέρ για διαρροές άερα με πρεσσάρισμα. Μερικές φορές χρειάζεται

καμιά φλάτζα καθώς λόγω πολυκαιρισμού χαλάνε. Κάνε ένα γενικό έλεγχο διαρροής υποπιέσεων, μήπως απο εκεί είναι η ζημιά κάποιο σωληνάκι ή σκατουλάκι φταίει.

δ. Τσέκαρε πρώτα οπτικά την αντλία νερού για διαρροές και μετά στο δρόμο αν κάνει έντονα κάποιο ήχο (σκουριασμένη κούνια).

Το ξέρω ότι την άλλαξες παρόλαυτά ξανατσέκαρέ τη.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , nikdev said:

α. Δες τι σφάλματα βγάζεις στο διαγνωστικό και ξεκίνα με τη Ν75 και μετά έλεγχο της αντλίας υψηλής.

β. Τσέκαρε επίσης τη φτερωτή της τουρμπίνας σένα συνεργείο για τζόγους. (βγάζοντας μόνο την πλαστική εισαγωγή).

γ. Επίσης να τσεκάρεις πίσω στην εισαγωγή του μοτέρ για διαρροές άερα με πρεσσάρισμα. Μερικές φορές χρειάζεται

καμιά φλάτζα καθώς λόγω πολυκαιρισμού χαλάνε. Κάνε ένα γενικό έλεγχο διαρροής υποπιέσεων, μήπως απο εκεί είναι η ζημιά κάποιο σωληνάκι ή σκατουλάκι φταίει.

δ. Τσέκαρε πρώτα οπτικά την αντλία νερού για διαρροές και μετά στο δρόμο αν κάνει έντονα κάποιο ήχο (σκουριασμένη κούνια).

Το ξέρω ότι την άλλαξες παρόλαυτά ξανατσέκαρέ τη.

Σε ευχαριστώ, είσαι πολύ κατατοπιστικός. 

α. Το μόνο σφάλμα που μου βγάζει είναι για ένα κλαπέτο εισαγωγής ότι μένει για κλάσματα δευτερολέπτου ανοιχτό.  Τίποτα άλλο... 

β. Μου είχαν πει στον Gratsia όταν άλλαξα την αντλία νερού ότι η τουρμπίνα έχει ένα μικρό τζόγο. Δεν μου είπαν όμως ότι είναι κάτι το επείγον ή ότι θα έχω πρόβλημα.

γ. Ίσως να είναι και αυτό που είπα στο 'α' ότι μένει ανοιχτό το κλαπέτο. Επίσης.... μιας και το αναφέρεις... δεν ξέρω αν φταίει που μου είπαν στον Gratsia ότι το καπάκι του κινητήρα (το πλαστικό με το Logo που έχει και ένα σωληνάκι επάνω) κάπου έχει ρωγμή και χάνει την πίεση... μου έδειξαν και με ένα άλλο καπάκι πως θα έπρεπε να κάνει όταν βγάζεις το σωληνάκι 

δ. Αντλία νερού δεν μου κάνει πλέον κανένα θόρυβο... ούτε τον κλασικό που είχε το Scirocco μου στο απότομο γκάζι 2.500-3.000 στροφές

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω εχεις καταλαβει πως πρεπει να κινηθεις πλεον

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.