mpouant Posted April 6, 2016 Report Share Posted April 6, 2016 Καλησπερα σε ολο το forum. Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα passat tsi 1,8 μοντελο 2008-2010. Ειχα στην κατοχη μου το avensis 1,8 του 2004 και δεν ειχα κανενα προβλημα απο αποψη βλαβων.Θα ηθελα να μου πειτε για το συγκεκριμενο αυτοκινητο εαν εχει καποια στανταρ θεματα με βλαβες !!! Ευχαριστω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted April 6, 2016 Report Share Posted April 6, 2016 Καλησπέρα φίλε mpouant πριν απο 3 μήνες έκλεισα 1 χρόνο με το passat που θέλεις το αγόρασα και εγώ μεταχειρισμένο ( 2008 ). Μπορώ να πω πως μέχρι τώρα δεν έχω να πω κάτι άσχημο. Το πήρα με περίπου 88500 χιλ και έχω τώρα 104000. Σε αυτά τα χιλ η φθορές που είχα ήταν πταίσματα ( φούσκες ) δηλαδή φυσιολογική φθορά. Είναι σημαντικό το που θα το κινείς εντός ή εκτός πόλης. Εντός πόλης θα τα χαρακτήριζα λίγο κουραστικό αλλά στην εθνική είναι εξαιρετικό. Η κατανάλωση εντός πόλης είναι γύρο στα 9 λίτρα και εκτός 7,5 ανάλογα βέβαια πόσο βαρύ είναι το πόδι σου. Τώρα όσο αφορά τα service αν τα κάνεις στην αντιπροσωπία είναι καλό να μπαίνεις σκυμμένος ή στα τέσσερα ( πλακά σου κάνω απλά είναι ακριβά ). Από άλλες βλάβες που ρωτάς έχω ακούσει για γρύλους παραθύρων. Κάνε ένα κόπο όμως και πάρε με την σειρά όλα τα θέματα που έχουν γραφτεί και θα καταλάβεις πολλά. Και το σημαντικότερο θα πας να το πάρεις 100% διαβασμένος. Άμα έχεις βρει κάποιο βάλε καμιά φοτο να σου πούμε γνώμες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted April 6, 2016 Report Share Posted April 6, 2016 Ευχαριστώ παιδιά για την μεταφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpouant Posted April 6, 2016 Author Report Share Posted April 6, 2016 (edited) 43 λεπτά πριν , RAF JOHN said: Καλησπέρα φίλε mpouant πριν απο 3 μήνες έκλεισα 1 χρόνο με το passat που θέλεις το αγόρασα και εγώ μεταχειρισμένο ( 2008 ). Μπορώ να πω πως μέχρι τώρα δεν έχω να πω κάτι άσχημο. Το πήρα με περίπου 88500 χιλ και έχω τώρα 104000. Σε αυτά τα χιλ η φθορές που είχα ήταν πταίσματα ( φούσκες ) δηλαδή φυσιολογική φθορά. Είναι σημαντικό το που θα το κινείς εντός ή εκτός πόλης. Εντός πόλης θα τα χαρακτήριζα λίγο κουραστικό αλλά στην εθνική είναι εξαιρετικό. Η κατανάλωση εντός πόλης είναι γύρο στα 9 λίτρα και εκτός 7,5 ανάλογα βέβαια πόσο βαρύ είναι το πόδι σου. Τώρα όσο αφορά τα service αν τα κάνεις στην αντιπροσωπία είναι καλό να μπαίνεις σκυμμένος ή στα τέσσερα ( πλακά σου κάνω απλά είναι ακριβά ). Από άλλες βλάβες που ρωτάς έχω ακούσει για γρύλους παραθύρων. Κάνε ένα κόπο όμως και πάρε με την σειρά όλα τα θέματα που έχουν γραφτεί και θα καταλάβεις πολλά. Και το σημαντικότερο θα πας να το πάρεις 100% διαβασμένος. Άμα έχεις βρει κάποιο βάλε καμιά φοτο να σου πούμε γνώμες. Καλησπέρα φίλε. Κυρίως ταξίδια θα κάνω (Πάτρα) και στην Αθήνα μόνο όταν βρέχει ή βόλτα κοντινή με την οικογένεια!!. Στα ταξίδια το πόδι μου είναι ελαφρύ (120-130 km). Edited April 6, 2016 by mpouant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted April 6, 2016 Report Share Posted April 6, 2016 Ε ναι τότε είναι καλή περίπτωση...... Πόσο το βρήκες αν επιτρέπεται???? Ρωτάω γιατι η τιμή παίζει αρκετά μπορώ να πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpouant Posted April 6, 2016 Author Report Share Posted April 6, 2016 Του 2008 91000 km 8000 € και του 2009 9000 €... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted April 6, 2016 Report Share Posted April 6, 2016 Εκει γύρο είναι ναι απλά παίζει ρόλο η έκδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpouant Posted April 6, 2016 Author Report Share Posted April 6, 2016 Η μια είναι sport line και η άλλη comfort έκδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Με το καλό μια πολύ ωραία επιλογή. Κοίταξε να πάρεις κάποιο νεότερο με το CDAA μοτέρ το οποίο είναι απο τέλη του 2009 Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Καλημέρα φίλε εγώ πάλι θα σου πρότεινα να πάρεις αμάξι με μοτέρ BZB αλλά αυτό είναι δική σου επιλογή, όποιο και να πάρεις για την δουλεία που το θέλεις θα είναι τέλειο... κοίτα να πάρεις αμάξι με όσο το δυνατό πλουσιότερο εξοπλισμό και σε καλή κατάσταση μέσα έξω... τσέκαρε και τα χλμ του αν είναι κανονικά δεν είναι κακό... όσο για τα ταξίδια δεν τα χορταίνει ποτέεεεε !!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Συμφωνώ και εγώ για τον κινητήρα BZB.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpouant Posted April 7, 2016 Author Report Share Posted April 7, 2016 Ευχαριστω πολυ παιδια,αφου μου λετε οτι δεν εχει θεματα βλαβων θα κοιταξω να το ...χτυπησω !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 συμφωνω για bzb κι εγω με οσα ειπε ο toni καλα ταξιδια φιλε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 bzb με κλειστα τα ματια φιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 16 hours ago , SkyNet said: Με το καλό μια πολύ ωραία επιλογή. Κοίταξε να πάρεις κάποιο νεότερο με το CDAA μοτέρ το οποίο είναι απο τέλη του 2009 Sent from my iPad using Tapatalk CDAA: κινέζικη τουρμπίνα και πολλά άλλα περιφερειακά της μηχανής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Έχοντας αυτοκίνητα με CDAA & BZB μόνο τα καλύτερα έχω να πω για τον CDAA. Το turbo Borg Wagner ειναι. Περιφερειακά σε παρακαλώ γίνε πιο συγκεκριμένος Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpouant Posted April 7, 2016 Author Report Share Posted April 7, 2016 Παιδια, πρωτη φορα λεω να παρω οικογενειακο VW και δεν ξερω πολλα πραγματα γιαυτο ρωταω !!!!! Ο κωδικος του κινητηρα bzb που καταγραφεται ?? Στην αδεια ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Παιδια, πρωτη φορα λεω να παρω οικογενειακο VW και δεν ξερω πολλα πραγματα γιαυτο ρωταω !!!!! Ο κωδικος του κινητηρα bzb που καταγραφεται ?? Στην αδεια ?? Ναι αναγράφεται στην άδεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpouant Posted April 7, 2016 Author Report Share Posted April 7, 2016 ευχαριστω πολυ skyNet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Παιδιά υπάρχει στο σάιτ ολόκληρο θέμα με της διαφορές και τα θετικά και αρνητικά του κάθε κινητήρα BZB και CDAA είναι κρίμα να τα ξαναγράψουμε και εδώ όποιος θέλει να πάει στην ενότητα passat cc και να αναζητήσει πληροφορίες για τα δύο μοτέρ... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 και εγω εχω αυτη τη στιγμη και bzb στα χερια μου και cdaa και το ξανα λεω bzb ,το μονο καλο στο cda ειναι οτι ειναι πιο οικονομικο σε θεμα καταναλωσης και μπορεις να τον αναβαθμισεις πιο ευκολα με μεγαλα σεταπ και οχι για ενα απλο σταδιο 1 που πλεον ειναι ρουτινα έχοντας αυτοματως και καλυτερο δουλεμα γιατι πολυ απλα εχει δυο λ εκ το οποίων ο ενας ειναι wideband και το μειγμα ειναι πολυ πιο σωστο και ρυθμιζεται πολυ πιο ευκολα. αλλιως απο θεμα αξιοπιστιας ειναι ¨θα σε παρω και θα φυγουμε¨ ή αλλιως ¨κλαψτα χαραλαμπε¨ .μετρημενοι ειναι στα χερια που δεν εχουν προβληματα με cda μοτερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 και εγω εχω αυτη τη στιγμη και bzb στα χερια μου και cdaa και το ξανα λεω bzb ,το μονο καλο στο cda ειναι οτι ειναι πιο οικονομικο σε θεμα καταναλωσης και μπορεις να τον αναβαθμισεις πιο ευκολα με μεγαλα σεταπ και οχι για ενα απλο σταδιο 1 που πλεον ειναι ρουτινα έχοντας αυτοματως και καλυτερο δουλεμα γιατι πολυ απλα εχει δυο λ εκ το οποίων ο ενας ειναι wideband και το μειγμα ειναι πολυ πιο σωστο και ρυθμιζεται πολυ πιο ευκολα. αλλιως απο θεμα αξιοπιστιας ειναι ¨θα σε παρω και θα φυγουμε¨ ή αλλιως ¨κλαψτα χαραλαμπε¨ .μετρημενοι ειναι στα χερια που δεν εχουν προβληματα με cda μοτερ Σε τι είδους προβλήματα αναφέρεσαι; Αναφορικά μιας και έχω BZB και CDAA σε διαφορετικά αμάξια με παρόμοιο αριθμό χιλιομέτρων (περίπου 80k): 1) Ο BZB άλλαξε δις αντλία νερού στα 80k 2) Μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού στον BZB 3) Μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου στον BZB (λογικό λόγω δεύτερου λάμδα) 4) Με Reflash και στα 2 ο CDAA ήταν πιο δυνατός Αυτά απο μένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 (edited) λοιπον και εμενα σε δυο διαφορετικα αμαξια ειναι , ο bzb δεν καιει τιποτα απο λαδια ο cda γ.........ε να καιει ,το ανεφερα και πιο πανω ο βζβ εχει μεγαλυτερη καταναλωση οπως επισης εγραψα πιο πανω οτι ο cda ρυθμιζεται πιο καλα ειδικα σε μεγαλα σεταπ σαν σταδιο 1 μπορει μεν να ειναι ενα κλικ πιο δυνατο αλλα και ο βζβ ρυθμιζεται μια χαρα ,απο αντλιες νερου μη το αναφερεις καν γιατι ολοι τις αλλαζουν καποια στιγμη ειτε στο ενα μοτερ ειτε στο αλλο ειναι πως θα κατσει εχω αλλαξει και στο ενα και στο αλλο , Edited April 8, 2016 by tasossline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 λοιπον και εμενα σε δυο διαφορετικα αμαξια ειναι , ο bzb δεν καιει τιποτα απο λαδια ο cda γ.........ε να καιει ,το ανεφερα και πιο πανω ο βζβ εχει μεγαλυτερη καταναλωση οπως επισης εγραψα πιο πανω οτι ο cda ρυθμιζεται πιο καλα ειδικα σε μεγαλα σεταπ σαν σταδιο 1 μπορει μεν να ειναι ενα κλικ πιο δυνατο αλλα και ο βζβ ρυθμιζεται μια χαρα ,απο αντλιες νερου μη το αναφερεις καν γιατι ολοι τις αλλαζουν καποια στιγμη ειτε στο ενα μοτερ ειτε στο αλλο ειναι πως θα κατσει εχω αλλαξει και στο ενα και στο αλλο , Εκτός από την επιπλέον κατανάλωση λαδιού δεν ειχες κάποιο άλλο πρόβλημα σωστά; Περιέγραψες μόνος σου πλεονεκτήματα του CDAA. Οποτε γιατί είσαι υπέρ του BZB? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 1 hour ago , SkyNet said: Σε τι είδους προβλήματα αναφέρεσαι; Αναφορικά μιας και έχω BZB και CDAA σε διαφορετικά αμάξια με παρόμοιο αριθμό χιλιομέτρων (περίπου 80k): 1) Ο BZB άλλαξε δις αντλία νερού στα 80k 2) Μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού στον BZB 3) Μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου στον BZB (λογικό λόγω δεύτερου λάμδα) 4) Με Reflash και στα 2 ο CDAA ήταν πιο δυνατός Αυτά απο μένα. Το νούμερο ένα δεν είναι απαραίτητο εγώ τουλάχιστον δεν έχω αλλάξει...... Η εάν είναι δεν το γνωρίζω εγώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...