Vassilis63 Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 (edited) Σήμερα άλλαξα το φίλτρο πετρελαίου και αφού το άδειασα (300ml) διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε καθόλου νερό αλλά μόνο στερεά υπολείμματα. Στην εικόνα που ακολουθεί αριστερά είναι δείγμα από το καύσιμο στο ρεζερβουάρ και δεξιά καύσιμο από το περιεχόμενο του φίλτρου. Στη συνέχεια ανοίχτηκε για να δω αν ήταν υπερβολικό που το άλλαξα τώρα (έτσι νόμιζα) και οι εικόνα που είδα δε με ενθουσίασε και πολύ. Δηλαδή το κίτρινο χαρτάκι μόνο κίτρινο δεν ήταν. Μιλάμε για πολύ μαυρίλα καμία σχέση με φίλτρο βενζίνης που έχω ανοίξει στα 40.000 και ήταν πολύ πιο καθαρό. Ακολουθούν φωτο Συμπέρασμα : Όχι περισσότερα από 20.000χμ για αλλαγή φίλτρου πετρελαίου. Και μια φωτό από το καινούριο 26ευρώ Edited April 8, 2016 by Vassilis63 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Σε καθε service δεν στο αλλαζουν?? Ανα 15.000 που ειναι? Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 8, 2016 Author Report Share Posted April 8, 2016 Δεν γνωρίζω αν το αλλάζουν στις 15.000 , δεν έχω πάει ποτέ κανένα όχημα μου για service μέχρι τώρα, όλα γίνονται στο σπίτι. Κάποιος όμως που έχει πάει και ξέρει ας μας ενημερώσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 στα 60000χλμ λεει η μαμα vw δλδ αντε γεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 ποσο το χρεωνει η vw αυτο κινεζικο φιλτρο? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Εγώ χθες πέρασα από την αντιπροσωπεια να ρωτήσω κάτι και επί της ευκαιρίας ρώτησα τι περιλαμβάνει το δεύτερο service στα 30.000 ? και μου είπε ο μηχανικός, λάδια, και όλα τα φίλτρα(δλδ πετρελαίου, λαδιού, καμπίνας κτλπ). Edit: Βασίλη μπράβο και ευχαριστούμε για την ενημέρωση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 8, 2016 Author Report Share Posted April 8, 2016 9 λεπτά πριν , takisbrax said: ποσο το χρεωνει η vw αυτο κινεζικο φιλτρο? Δεν μπήκα καν στο κόπο να ρωτήσω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 @Vassilis63 Πλήρης και κατατοπιστικότατη ενημέρωση, ευχαριστούμε. Το 1ο σέρβις στην αντιπροσωπεία δεν περιλαμβάνει αλλαγή φίλτρου πετρελαίου. Είχα μάλιστα ρωτήσει τον υπεύθυνο του σέρβις και μου ειχε πει πως τόσο νωρίς δεν χρειάζεται. Βέβαια με αυτό που είδα αναθεωρώ. Βασίλη υπάρχει περιπτωση η τόση μαυρίλα στο φίλτρο (οχι στο δοχείο) να οφείλεται στο οτι εχει κατακράτηση που το κανει πιο σκούρο σε χρώμα ή μιλαμε για "στεγνό" φίλτρο; (ελπίζω να ειναι κατανοητό το ερώτημα μου οπως το θέτω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 8, 2016 Author Report Share Posted April 8, 2016 Δεν γνωρίζω αν αυτή η εικόνα φίλτρου πετρελαίου είναι η φυσιολογική για τα 20.000χμ, μια φωτό και από άλλο φίλο θα ήταν χρήσιμη. Ενδεικτικά μόνο να αναφέρω ότι μέχρι τα 5.000χμ έβαζα ΕΚΟ Εcomomy σε γνωστό ιδιώτη και μετά μέχρι τα 20.000 Shell V Power εταιρικό με ενδιάμεσα 2 -3 γεμίσματα με AVIO εταιρικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 8, 2016 Author Report Share Posted April 8, 2016 12 λεπτά πριν , Polakias TDI said: @Vassilis63 Πλήρης και κατατοπιστικότατη ενημέρωση, ευχαριστούμε. Το 1ο σέρβις στην αντιπροσωπεία δεν περιλαμβάνει αλλαγή φίλτρου πετρελαίου. Είχα μάλιστα ρωτήσει τον υπεύθυνο του σέρβις και μου ειχε πει πως τόσο νωρίς δεν χρειάζεται. Βέβαια με αυτό που είδα αναθεωρώ. Βασίλη υπάρχει περιπτωση η τόση μαυρίλα στο φίλτρο (οχι στο δοχείο) να οφείλεται στο οτι εχει κατακράτηση που το κανει πιο σκούρο σε χρώμα ή μιλαμε για "στεγνό" φίλτρο; (ελπίζω να ειναι κατανοητό το ερώτημα μου οπως το θέτω) Δεν ήταν στεγνό, μόλις στεγνώσει θα ανεβάσω νέα φωτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 8, 2016 Author Report Share Posted April 8, 2016 Και ένα συγκριτικό για να έχουμε μια ιδέα σε φίλτρο βενζίνης 40.000χμ από golf 1.4 TSI BMY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Καλημερα! Την τεταρτη μπαινω για σερβις! Εχω το polo 1.2 tdi και ηθελα να σας πω οτι κατω απο το ρεζερβουαρ υπαρχει και εκει ενα ακομα φιλτρο πετρελαιου το οποιο στην vw το αλλαζουν στις 30.000 χλμ! Η τιμη του σκετη πικρα! 48ευρω! Αυτα εντελως ενημερωτικα για να το εχετε και εκεινο υποψην σας! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 2 hours ago , TeoFele said: Καλημερα! Την τεταρτη μπαινω για σερβις! Εχω το polo 1.2 tdi και ηθελα να σας πω οτι κατω απο το ρεζερβουαρ υπαρχει και εκει ενα ακομα φιλτρο πετρελαιου το οποιο στην vw το αλλαζουν στις 30.000 χλμ! Η τιμη του σκετη πικρα! 48ευρω! Αυτα εντελως ενημερωτικα για να το εχετε και εκεινο υποψην σας! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk TeoFele, με έβαλες πρωινιάτικα να ψάχνω να βρω φίλτρο πετρελαίου κάτω από το ρεζερβουάρ..........τέλος πάντων είμαι στις καλές μου σήμερα σε συγχωρώ (εκεί είναι η θέση του φίλτρου καυσίμου των βενζινοκίνητων) http://catalog.mann-filter.com/EU/grc/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Οχήματα/Ι.Χ%20-%20φορτηγάκια/VW%20(VOLKSWAGEN)/Polo%20V%20(6R,%206C)/1.2%20TDI,%20TDI%20BlueMotion%20(%20(6R))%20CFWA%20(T39938) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 TeoFele, με έβαλες πρωινιάτικα να ψάχνω να βρω φίλτρο πετρελαίου κάτω από το ρεζερβουάρ..........τέλος πάντων είμαι στις καλές μου σήμερα σε συγχωρώ (εκεί είναι η θέση του φίλτρου καυσίμου των βενζινοκίνητων) http://catalog.mann-filter.com/EU/grc/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Οχήματα/Ι.Χ%20-%20φορτηγάκια/VW%20(VOLKSWAGEN)/Polo%20V%20(6R,%206C)/1.2%20TDI,%20TDI%20BlueMotion%20(%20(6R))%20CFWA%20(T39938) Το ξερω αλλα εχουν και τα πετρελαιοκινητα δεν εχω λογο να σου πω ψεματα! Σεπτεμβριο ειχα παει για σερβις το σηκωσαμε το αμαξι και το ειδαμε απο κατω..και μου λεει ο μαστορας θοδωρε να ξερεις εχει και εδω κατω ενα φιλτρο θα το αλλαξουμε στο επομενο σερβις ομως..και τωρα θα παω τεταρτη και θα το αλλαξουμε και αυτο! Τα βενζινοκινητα εχουν και αυτα αλλα ειναι διαφορετικο το φιλτρο και δουλευει με αλλες πιεσεις! Στο εμποριο εινακ πολυ δυσκολο να βρεθει τετοιο φιλτρο για αυτο πηγαμε κατευθειαν στο γνησιο δυστηχως! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j_kalai Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 15 hours ago , Vassilis63 said: Δεν γνωρίζω αν αυτή η εικόνα φίλτρου πετρελαίου είναι η φυσιολογική για τα 20.000χμ, μια φωτό και από άλλο φίλο θα ήταν χρήσιμη. Ενδεικτικά μόνο να αναφέρω ότι μέχρι τα 5.000χμ έβαζα ΕΚΟ Εcomomy σε γνωστό ιδιώτη και μετά μέχρι τα 20.000 Shell V Power εταιρικό με ενδιάμεσα 2 -3 γεμίσματα με AVIO εταιρικό. Στην ίδια κατάσταση ήταν και το δικό μου μετά από 10000 χιλιόμετρα. Είχα και εγώ την ίδια απορία πως είναι ένα φίλτρο πετρελαίου μετά από κάποια χλμ. Καλημέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 3 hours ago , TeoFele said: δεν εχω λογο να σου πω ψεματα! Σεπτεμβριο ειχα παει για σερβις το σηκωσαμε το αμαξι και το ειδαμε απο κατω.. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Αφού το είδατε και οι δυο το "μυστικό φίλτρο" που δεν το έχει ούτε ο κατάλογος της ΜΑΝ , ούτε στο πρόγραμμα το TECDOC που κοίταξα το έχει και στο δικό μου πολάκι είναι αόρατο, τι να πω?.............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 αν ο φιλος μπορει να βρει καμια φωτο, θα μας βοηθουσε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Αφού το είδατε και οι δυο το "μυστικό φίλτρο" που δεν το έχει ούτε ο κατάλογος της ΜΑΝ , ούτε στο πρόγραμμα το TECDOC που κοίταξα το έχει και στο δικό μου πολάκι είναι αόρατο, τι να πω?.............. Βασιλη παρε τηλ στην vw και ρωτα! Τεταρτη ανεβαζω και φωτο δεν εχω να πω κατι αλλο! Και μιλαω για το δικο μου! VW POLO 1.2 TDI BLUEMOTION 2011 Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 10 λεπτά πριν , TeoFele said: Βασιλη παρε τηλ στην vw και ρωτα! Τεταρτη ανεβαζω και φωτο δεν εχω να πω κατι αλλο! Και μιλαω για το δικο μου! VW POLO 1.2 TDI BLUEMOTION 2011 Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk OK Θοδωρή κανένα πρόβλημα χαλάρωσε. Θα περιμένω τη φωτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 19 hours ago , Polakias TDI said: @Vassilis63 Πλήρης και κατατοπιστικότατη ενημέρωση, ευχαριστούμε. Το 1ο σέρβις στην αντιπροσωπεία δεν περιλαμβάνει αλλαγή φίλτρου πετρελαίου. Είχα μάλιστα ρωτήσει τον υπεύθυνο του σέρβις και μου ειχε πει πως τόσο νωρίς δεν χρειάζεται. Βέβαια με αυτό που είδα αναθεωρώ. Βασίλη υπάρχει περιπτωση η τόση μαυρίλα στο φίλτρο (οχι στο δοχείο) να οφείλεται στο οτι εχει κατακράτηση που το κανει πιο σκούρο σε χρώμα ή μιλαμε για "στεγνό" φίλτρο; (ελπίζω να ειναι κατανοητό το ερώτημα μου οπως το θέτω) Και η φωτό με το φίλτρο στεγνό (το άσχημο είναι ότι η μαυρίλα έχει περάσει και στη μέσα πλευρά που το καύσιμο πάει προς τον κινητήρα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Χμ... Αυτό τι σημαίνει τώρα; Πως πρεπει να αλλάζουμε φίλτρο κάθε 15.000χλμ., πως το πετρελαιο που βάζουμε -όσο καλο και αν ειναι θεωρητικά- τελικά ειναι μάπα, ή και τα δυο προηγούμενα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 Αν υποθέσουμε ότι το αυτοκίνητο καταναλώνει 5 λίτρα στα 100χμ πετρέλαιο, στα 20.000χμ έχει καταναλώσει 1000λίτρα. Δηλαδή το τενεκεδόφιλτρο με το κίτρινο χαρτάκι έφτασε στο όριό του φιλτράροντας μόνο 1000 λίτρα. Επειδή δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το πετρέλαιο που βάζουμε και επειδή το θεωρώ μεγάλη βλακεία να δίνω 25ευρα κάθε λίγο και λιγάκι θα περάσω σε άλλη υλοποίηση φιλτραρίσματος. Μια ιδέα εδώ πιο κάτω (υπάρχουν και άλλες)που φιλτράρει πολλούς τόνους πετρέλαιο και όχι 1000 λίτρα. Με ενσωματωμένη υδατοπαγίδα και ανταλακτικό στέλεχος των 3 ευρώ. Όλο το κιτ 30 ευρώ για το μονό και 50 το διπλό 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Μπορει να μπει αυτο στα δικα μας αμαξια; Τετοιο ακριβώς συστημα εχουν τα τρακτέρ, ισως και αλλα μηχανήματα Θα ειχε ενδιαφέρον παντως η τοποθέτηση του. Αν το κανεις θα θελαμε να δούμε με ποιον τρόπο το εβαλες και εντυπώσεις απο τη χρήση του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 42 λεπτά πριν , ilias.gr said: Μπορει να μπει αυτο στα δικα μας αμαξια; Τετοιο ακριβώς συστημα εχουν τα τρακτέρ, ισως και αλλα μηχανήματα Θα ειχε ενδιαφέρον παντως η τοποθέτηση του. Αν το κανεις θα θελαμε να δούμε με ποιον τρόπο το εβαλες και εντυπώσεις απο τη χρήση του Όλα τα diesel με μεγάλες καταναλώσεις καυσίμων έχουν τέτοια συστήματα. Φαντάζεσαι να είχαν τενεκεδοφιλτράκι? κάθε 3 μέρες θα ήθελε αλλαγή . Δεν είναι και καμιά φοβερή μετατροπή. Φυσικά και όταν θα μπει θα το δείξω. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Μεγαλο ρολο παιζει το ποσο καθαρο πετρελαιο βαζεις, βαση της εικονα του φιλτρου σου, αν βαζεις μονο απο ενα βενζιναδικο, πρεπει να αλλαξεις, γιατι σου βαζει βρωμικο πετρελαιο και ισως νοθευμενο με χρησημοποιημενα λαδια. Αν βαζεις απο πολλα βενζιναδικα, κοινως οπου τυχεις, καποιος απο ολους σου βαζει παλι βρωμικο πετρελαιο. Γνωμη μου πρεπει να βρεις ενα βενζιναδικο και να κατασταλαξεις ωστε να ξερεις τι σου γινετε. Εγω τα τελευταια 10 χρονια να πω?? βαζω απο ενα συγγεκριμενο βενζιναδικο και μονο, 1% να βαλω απο αλλου, παρακατω ειναι η φωτογραφια απο το δικο μου φιλτρο πετρελαιου στα 20000km, να σου πω περασε απο το μυαλο μου να το ξαναχρησημοποιησω!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...