Jump to content
Vassilis63

ΕΙΚΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΑ 20.000χμ

Recommended Posts

12 λεπτά πριν , Abba said:

" Vassilis63  Είναι στη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου στην άκρη στο ρεζερβουάρ από κάτω. Υπάρχει σε POLO 1.2 TDI ενώ απουσιάζει από το POLO 1.4 TDI

Γεια το δικό σου τώρα δεν γνωρίζω, απλά πέσε από κάτω και ρίξε μια ματιά."

Εχω Πολο 1.2 TDI, για περιπου 2 χρονια,με περιπου 35κ στο κοντερ,ειναι μοντελο 2013.Δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι σωστη πληροφορια αυτη εκτος εαν ειχαν τα πρωτα 1.2 .Το δικο μου,οσο και να εψαξα,δεν εχει φιλτο πετρελαιου κοντα στο ντεποζιτο,μονο το "γνωστο" ,στο χωρο του κινητηρα.

Το 1.2 TDI του TeoFele είναι όπως γράφει του 2010 και το πήρε μεταχειρισμένο.  Πρέπει να βρεθεί κάποιος με το ίδιο να μας πει αν όντως υπήρχε αρχικά το φιλτράκι ή έχει γίνει πατέντα.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Vassilis63 said:

Το 1.2 TDI του TeoFele είναι όπως γράφει του 2010 και το πήρε μεταχειρισμένο.  Πρέπει να βρεθεί κάποιος με το ίδιο να μας πει αν όντως υπήρχε αρχικά το φιλτράκι ή έχει γίνει πατέντα.

Αρα,ειναι οντως πολυ πιθανο,να ειχαν τα πρωτα και μετα τα αφαιρεσαν.

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , Abba said:

Αρα,ειναι οντως πολυ πιθανο,να ειχαν τα πρωτα και μετα τα αφαιρεσαν.

Ναι έτσι πρέπει να είναι τώρα είδα τον λινκ που έστειλες

http://www.partsbase.org/vw/polo-derby-vento-ind-po-eu-2012-6r-c-000-001-20110-fuel-tank/

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Vassilis63 said:

Ναι έτσι πρέπει να είναι τώρα είδα τον λινκ που έστειλες

http://www.partsbase.org/vw/polo-derby-vento-ind-po-eu-2012-6r-c-000-001-20110-fuel-tank/

Τωρα βεβαιως τιθεται νεο ερωτημα¨Ειναι καλυτερα να αφαιρεθει ;" Εαν οι πιεσεις της αντλιας ειναι ιδιες σαν αυτα τα μοντελα που δεν εχουν εξτρα φιλτρο,πολυ πιθανο ,ναι.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@dasauto έχω μείνει λίγο έκπληκτος, όχι πως δεν πίστευα τον φίλο @TeoFele, αλλά δεν ξέρω, μου φάνηκε και μου φαίνεται ακόμα περίεργο..

Επειδή απόρησα όταν το πρωτοείδα, ρώτησα θείο μου ταρίφα, με τόσα ταξί που έχει αλλάξει, πως δεν του έχουν τύχει ποτέ αυτοκίνητα με διπλά φίλτρα;;;; Εντωμεταξύ οι ταρίφες τα ξέρουν ΟΛΑ, πως έκανε τέτοιο λάθος; Έχει να φάει πολύ δούλεμα αύριο!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polakias TDI said:

@dasauto έχω μείνει λίγο έκπληκτος, όχι πως δεν πίστευα τον φίλο @TeoFele, αλλά δεν ξέρω, μου φάνηκε και μου φαίνεται ακόμα περίεργο..

Επειδή απόρησα όταν το πρωτοείδα, ρώτησα θείο μου ταρίφα, με τόσα ταξί που έχει αλλάξει, πως δεν του έχουν τύχει ποτέ αυτοκίνητα με διπλά φίλτρα;;;; Εντωμεταξύ οι ταρίφες τα ξέρουν ΟΛΑ, πως έκανε τέτοιο λάθος; Έχει να φάει πολύ δούλεμα αύριο!!! :lol:

Υπαρχουν αυτοκινητα με διπλα φιλτρα αλλα το θεμα ειναι να ειναι εργοστασιακο με διπλο φιλτρο.Οταν απλως βαζεις ενα φιλτρο επειδη "ετσι...",απλως κανεις κακο.Οι αντλιες εχουν περιθωρια παντα αλλα με διπλο φιλτρο,ριχνεις την ικανοτητα αντλησης και κατα συνεπεια την τελικη πιεση της.Σκεψου ενα απλο παραδειγμα.Παρε ενα καλαμακι και φυσα .Εαν βαλεις το δαχτυλο σου στην αλλη ακρη ,νοιωθεις αμεσως τον αερα και μια καποια πιεση.Επανελαβε το αλλα στο τελος απο το καλαμακι βαλε ενα εμφιαλομενο μισολιτρο (αφου το αδειασεις και τρυπησεις τον πατο φυσικα).Δεν εχεις με τιποτα την ιδια πιεση πλεον.Αυτο σημαινει ταλαιπωρια στην αντλια.Το ιδιο συμβαινει εαν βαλεις μεγαλυτερο (κατα πολυ) φιλτρο λαδιου(στα δικα μας δεν μπαινει,ευτυχως ειναι εσωτερικα).Πεφτει η πιεση της αντλιας λαδιου και απλως ξεσκιζεις τους εκκεντροφορους πρωτιστως και τα ελατηρια απο τα πιστονια.Εαν το φιλτρο πετρελαιου για το οποιο μιλαμε ειναι "home make" κατασκευη και πατεντα, πρεπει να αφαιρεθει το συντομοτερο.

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

+1 ο κωδικος του φιλτρου αντιστοιχει σε φιλτρο βενζινης και οχι πετρελαιου, και το συγγεκριμενο εχει μεσα και ενσωματομενο ρυθμιστη πιεσης, ο οποιος στην θεση που ειναι το φιλτρο, παραλληλα και οχι σε σειρα, δεν κανει απολυτος τιποτα, και δεν φιλτραρει για αυτο ειναι και καθαρο, απο την στιγμη που το εμπρος ειναι βρωμικο. 

 

http://www.partsbase.org/vw/polo-derby-vento-ind-po-eu-2012-6r-c-000-001-20140-fuel-line-fuel-filter/#p-vw-1k0201051c

 

Διωρθωνω γιατι εν το μεταξυ βρηκα μια απεικονηση η οποια το εχει σε diesel 1.2 tdi

 

http://www.partsbase.org/vw/polo-derby-vento-ind-po-eu-2012-6r-c-000-001-20110-fuel-tank/

https://www.google.gr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=1K0201051E

 

 

Ερωτηση! Υπαρχει περιπτωση το κατω φιλτρο να εχει αλλη πυκνοτητα και να μαζευει τα χοντρα σκουπιδια απο το ντεποζιτο? Και πως εξηγειτε τα σκουπιδια που βρεθηκαν στην αντλια κατα την διαρκεια του σερβις? Γιατι ανοιχτηκε και η αντλια και υπαρχει και εκει ενα φιλτρο απλα παει ενσωματομενο με την αντλια και δεν το βρισκεις χωρια! Επισης το λινκ που εστειλες αναφερει για τα πολο απο το 2010 μεχρι 2012 και στην εικονα αν ειδα καλα το συγκεκριμενο φιλτρο εχει εισοδο και εξοδο απο 2 διαφορετικα σωληνακια, ενω εμενα γινεται εισοδος εξοδος απο 1!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , TeoFele said:

Ερωτηση! Υπαρχει περιπτωση το κατω φιλτρο να εχει αλλη πυκνοτητα και να μαζευει τα χοντρα σκουπιδια απο το ντεποζιτο? Και πως εξηγειτε τα σκουπιδια που βρεθηκαν στην αντλια κατα την διαρκεια του σερβις? Γιατι ανοιχτηκε και η αντλια και υπαρχει και εκει ενα φιλτρο απλα παει ενσωματομενο με την αντλια και δεν το βρισκεις χωρια! Επισης το λινκ που εστειλες αναφερει για τα πολο απο το 2010 μεχρι 2012 και στην εικονα αν ειδα καλα το συγκεκριμενο φιλτρο εχει εισοδο και εξοδο απο 2 διαφορετικα σωληνακια, ενω εμενα γινεται εισοδος εξοδος απο 1!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το μεσαίο είναι ταπωμένο?1.2tdi.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το μεσαίο είναι ταπωμένο?1.2tdi.jpg

Ναι ταπωμενο ειναι!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το μεσαίο το ταπωμένο είναι ο ενσωματωμένος ρυθμιστής πίεσης. Άρα δεν χρησιμοποιείται ο ρυθμιστής σε αυτή τη διάταξη.

Μου έχει κινήσει πολύ την περιέργεια για το ρόλο που παίζει αυτό  το φίλτρο... θα το ψάξω...

Πάντως για να είναι τόσο καθαρό υποψιάζομαι ότι φιλτράρει ίσως επιστρεφόμενο καύσιμο στο ρεζερβουάρ.

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.polo tdi 1.4 κ εγω.

Να ρωτησω σε ποιο σημείο ειναι το φίλτρο παιτρελεου?

Σε golf v fsi που ειχα ηταν μπροστα απο την πισω ρόδα απο τη μερια του συνοδηγού.

Link to comment
Share on other sites

31 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Στο 1.4 TDI είναι μπροστά.

DSC_0001 (1) (2).jpg

Οποτε λογικα ειβαι Ευκολο στην αλαγη Του ρωταω γιατι την τεταρτη θα παω για servise κ αν μου πουν 20 ευρω εργασια... το αγοραζω κ το βαζω εγω

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, mordor said:

Οποτε λογικα ειβαι Ευκολο στην αλαγη Του ρωταω γιατι την τεταρτη θα παω για servise κ αν μου πουν 20 ευρω εργασια... το αγοραζω κ το βαζω εγω

10 λεπτα δουλεια.Το βγαζεις χωρις εργαλεια,αλλα το νεο φροντισε να το γεμισεις με πετρελαιο ωστε να μην ταλαιπωρισεις την μιζα η την μπαταρια στις "μιζιες".

(Δεν γνωριζω αν εχει το αυτοκινητο σου τρομπα πισω στο ντεποζιτο,αμα εχει ισως δεν χρειαζεται γεμισμα.Εμενα δεν εχει οποτε το γεμιζω...)

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει τρομπίτσα για να το γεμίζεις αλλά γίνεται με εντολή στο πρόγραμμα VCDS. Εγώ επειδή δεν το έχω το γέμισα με μια σύριγγα και πήρε μπρος αμέσως.

Αν εξαιρέσεις το χρόνο που θα χρειαστεί να γεμίσεις το φίλτρο με πετρέλαιο ή αντικατάσταση του επειδή έχει ταχυσυνδέσμους είναι υπόθεση 60 δευτερολέπτων ΜΑΧ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Vassilis63 said:

Εγώ επειδή δεν το έχω το γέμισα με μια σύριγγα και πήρε μπρος αμέσως.

Και εγω του κλασικου ειμαι.....Manual χωνι με σωληνακι και ολα καλα....B)

Link to comment
Share on other sites

Με βοηθήσατε πάρα πολυ.

Θα δω τη θα με χρεώσουν στην αντιπροσωπια κ θα πράξω αναλόγως...

Link to comment
Share on other sites

στην αντιπροσωπεια ετοιμασου για ενα 60αρι χωρις εργασια φυσικα.πρεπει να βαλεις πετρελαιο για να μην παει στο κυκλωμα αερας γιατι θα χρειαστει να κανεις εξαερωση μετα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι! Μπορει να αργησα αλλα δεν ξεχασα βασιλη! Δες το φιλτρο να σε θυμισω ειναι mann και απο τον αυγουστο του 15 χρησιμοποιω μονο avio b187168c96186379e935163225c5ac74.jpg

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , TeoFele said:

Καλησπερα και παλι! Μπορει να αργησα αλλα δεν ξεχασα βασιλη! Δες το φιλτρο να σε θυμισω ειναι mann και απο τον αυγουστο του 15 χρησιμοποιω μονο avio b187168c96186379e935163225c5ac74.jpg

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΤΕΟ είσαι άρχοντας. Τώρα φάνηκε.

Είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση από το δικό μου

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

a8d59dea6faa33f7bd2f0ea1e590c285.jpg

Φίλτρο πετρελαίου μετά απο 29.000 χλμ

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αν θες να σου μεινει το αμαξι σου καλυτερα να αλλαζεις καθε 15..δεν σου λεω 10 που το αλλαζω εγω αλλα τουλαχιστον καθε 15..χαλια ειναι και ειναι κριμα..

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να σου μεινει το αμαξι σου καλυτερα να αλλαζεις καθε 15..δεν σου λεω 10 που το αλλαζω εγω αλλα τουλαχιστον καθε 15..χαλια ειναι και ειναι κριμα..

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι πλέον κάθε 10.000 θα αλλάζω φίλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι πλέον κάθε 10.000 θα αλλάζω φίλτρο.

Εε ναι φιλε μου ειναι κριμα..δεν ξερω αλλα εγω το αγαπαω πολυ το αμαξι μου και το λυπαμαι..θελω παντα να δουλευει ρολοι! Ειδες σε προηγουμενα ποστ το δικο μου φιλτρο? Τεραστιες διαφορες..και μην ακους τους μακακες των αντιπρωσοπειων!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εε ναι φιλε μου ειναι κριμα..δεν ξερω αλλα εγω το αγαπαω πολυ το αμαξι μου και το λυπαμαι..θελω παντα να δουλευει ρολοι! Ειδες σε προηγουμενα ποστ το δικο μου φιλτρο? Τεραστιες διαφορες..και μην ακους τους μακακες των αντιπρωσοπειων!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στις 15.000 έκανα το service στην αντιπροσωπεία, τους είπα να αλλάξουν φίλτρο πετρελαίου και μου είπε ο μηχανικός δεν χρειάζεται, αλλά απο δω και πέρα που λάδια, φίλτρα κτλπ θα τα αλλάζω μόνος μου κάθε 10.000 χλμ θα γίνεται και αλλαγή φίλτρου πετρελαίου. Πραγματικά ειναι χάλια το φίλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.