Jump to content
Vassilis63

ΕΙΚΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΑ 20.000χμ

Recommended Posts

3 λεπτά πριν , faniaros said:

Να ξεκαθαρίσω παιδιά ότι έχω Golf εγώ. Βασίλη έχεις δίκιο, ωστόσο προτιμώ να πληρώσω το επιπλέον τίμημα στη τιμή του καυσίμου. Δεν έχω κάποιο σοβαρό επιχείρημα υπέρ του, αλλά ούτε και υπέρ της συχνοτερης αλλαγής φίλτρου. Απλά επειδή το έψαξα πολύ το θέμα του καυσίμου, αισθάνομαι ότι αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για μένα. Φιλικά πάντα! Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη!

Φυσικα και ειναι η καλυτερη επιλογη αλλα μακραν η πιο ακριβη!!!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το AVIO είναι όντως ποιο καθαρό; έχω δει στο φίλτρο στα Έκο πρατήρια, έχει έναν μετρητή πάνω στο δεύτερο φίλτρο, τι δείχνει αυτό; ξέρει κανείς;
Ακόμα δεν ξέρω αν στα άλλα πρατήρια έχουν κάποιο φίλτρο πριν την αντλία τους.
Ακόμα με μια ματιά στο γουγλι βρήκα αρκετά φίλτρα που μπορούν να μπουν σαν έξτρα προστασία, μάλιστα βρήκα μια εταιρία στην Αυστραλία που δίνει για Common rail φίλτρο με 2micron.
Θα στείλω ένα email από περιέργεια, να δω πόσο και αν γίνεται να μπει στο TDi μου.
Ακόμα θα ρωτήσω στην αντιπροσωπία αν έχει κάποια επιπτώσει αυτό στην εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PsilosTdi said:

Το AVIO είναι όντως ποιο καθαρό; έχω δει στο φίλτρο στα Έκο πρατήρια, έχει έναν μετρητή πάνω στο δεύτερο φίλτρο, τι δείχνει αυτό; ξέρει κανείς;
Ακόμα δεν ξέρω αν στα άλλα πρατήρια έχουν κάποιο φίλτρο πριν την αντλία τους.
Ακόμα με μια ματιά στο γουγλι βρήκα αρκετά φίλτρα που μπορούν να μπουν σαν έξτρα προστασία, μάλιστα βρήκα μια εταιρία στην Αυστραλία που δίνει για Common rail φίλτρο με 2micron.
Θα στείλω ένα email από περιέργεια, να δω πόσο και αν γίνεται να μπει στο TDi μου.
Ακόμα θα ρωτήσω στην αντιπροσωπία αν έχει κάποια επιπτώσει αυτό στην εγγύηση.

Εξτρα φιλτρο μειωνει την παροχη καυσιμου προς την αντλια και προς τα μπεκ . Η αντλια και τα μπεκ δεν λιπαινονται μονο απο το πετρελαιο αλλα και ψυχονται απο αυτο . Λιγοτερη παροχη ισουτε με λιγοτερη λιπανση αλλα και αυξημενη θερμοκρασια λειτουργιας της αντλιας και των μπεκ . Απλα μην το κανεις .

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=472203

#2 απαντηση .

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Όλες οι απόψεις είναι δεκτες, ελπίζω και η δική μου.

Drive more ,worry less!

Με τα ίδια πετρέλαια κυκλοφορούν επαγγελματίες με common rail από το 1999.

Δεν νομίζω να αλλάζει κανείς τους φίλτρο πετρελαίου κάθε 10.000χλμ ούτε και να αλλάζει μπεκ και αντλίες κάθε 100.000χλμ.

Η δουλεία του φίλτρου είναι να καθαρίζει τις "βρωμιες". Αν ανοίγαμε το φίλτρο και το βρίσκαμε καθαρό δεν θα υπήρχε ανάγκη για φιλτρο.

Και το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο λαδιού και του αέρα αλλα και της καμπίνας.

Γενικώς είμαι υπέρ της καλής συντήρησης αλλά κατά της υπερβολής.

Άποψη μου παντα και χωρίς να θελω να θιξω κανέναν! ☺

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites


Γενικώς είμαι υπέρ της καλής συντήρησης αλλά κατά της υπερβολής.

Δυστυχως οχι μονο αυτο το φορουμ αλλα και ολα τα φορουμ αυτοκινησης ειναι γεματα υπερβολη και πεταμενα λεφτα χωρις λογο. Και ειναι πολλα τα λεφτα χωρις λογο!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , kapnias said:

Καλημέρα!

Όλες οι απόψεις είναι δεκτες, ελπίζω και η δική μου.

Drive more ,worry less!

Με τα ίδια πετρέλαια κυκλοφορούν επαγγελματίες με common rail από το 1999.

Δεν νομίζω να αλλάζει κανείς τους φίλτρο πετρελαίου κάθε 10.000χλμ ούτε και να αλλάζει μπεκ και αντλίες κάθε 100.000χλμ.

Η δουλεία του φίλτρου είναι να καθαρίζει τις "βρωμιες". Αν ανοίγαμε το φίλτρο και το βρίσκαμε καθαρό δεν θα υπήρχε ανάγκη για φιλτρο.

Και το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο λαδιού και του αέρα αλλα και της καμπίνας.

Γενικώς είμαι υπέρ της καλής συντήρησης αλλά κατά της υπερβολής.

Άποψη μου παντα και χωρίς να θελω να θιξω κανέναν! ☺

Εγώ ξέρω ότι ταξιτζήδες δεν τολμούν να αφήσουν φίλτρο πετρελαίου πάνω από 10.000χμ γιατί το όχημά τους είναι για να βγάζει μεροκάματο και όχι για βόλτα (αλήθεια ρώτησες κάποιον επαγγελματία ή έτσι νομίζεις και το γράφεις?) Την επόμενη φορά που θα μπεις σε ένα τυχαίο ταξί ρώτησέ τον πόσες φορές μέχρι τώρα έχει πάει σε τρομπά και για μπεκ και κάθε πότε αλλάζει φίλτρο πετρελαίου και εδώ θα είμαστε για να μας το γράψεις. Επειδή εδώ όμως παίζεται η τσέπη μας καλά είναι κάποιος να γράφει τι γνωρίζει και όχι τι νομίζει.

Το φίλτρο έχει και όριο στην κατακράτηση βρομιάς και κάποια στιγμή γεμίζει περιορίζοντας τη ροή αρχικά και στη συνέχεια μπορεί και να τρυπήσει από κάποιο σκληρό ρύπο και να περάσουν όλα μέσα (χάρτινο είναι)

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , dactilidis.john said:


Δυστυχως οχι μονο αυτο το φορουμ αλλα και ολα τα φορουμ αυτοκινησης ειναι γεματα υπερβολη και πεταμενα λεφτα χωρις λογο. Και ειναι πολλα τα λεφτα χωρις λογο!

Αν νομίζεις ότι είναι πεταμένα λεφτά χωρίς λόγο δώσε τους το τηλέφωνό σου να σε πάρουν όταν θα χρειαστούν τρόμπες και μπεκ για  να τους βοηθήσεις.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , PsilosTdi said:

Το AVIO είναι όντως ποιο καθαρό; έχω δει στο φίλτρο στα Έκο πρατήρια, έχει έναν μετρητή πάνω στο δεύτερο φίλτρο, τι δείχνει αυτό; ξέρει κανείς;
Ακόμα δεν ξέρω αν στα άλλα πρατήρια έχουν κάποιο φίλτρο πριν την αντλία τους.
Ακόμα με μια ματιά στο γουγλι βρήκα αρκετά φίλτρα που μπορούν να μπουν σαν έξτρα προστασία, μάλιστα βρήκα μια εταιρία στην Αυστραλία που δίνει για Common rail φίλτρο με 2micron.
Θα στείλω ένα email από περιέργεια, να δω πόσο και αν γίνεται να μπει στο TDi μου.
Ακόμα θα ρωτήσω στην αντιπροσωπία αν έχει κάποια επιπτώσει αυτό στην εγγύηση.

Το φίλτρο του ΑVIO είναι 25 micron.Σε κοινή αντλία REVOIL έχω δει ότι  έχει μέσα ένα υποτυπώδες φίλτρο (αραιή σίτα) που κρατά μόνο τα πολύ χοντρά σκουπίδια , με το μάτι που το είδα πρέπει να ήταν πάνω από 120 micron.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Vassilis63 said:

Εγώ ξέρω ότι ταξιτζήδες δεν τολμούν να αφήσουν φίλτρο πετρελαίου πάνω από 10.000χμ γιατί το όχημά τους είναι για να βγάζει μεροκάματο και όχι για βόλτα (αλήθεια ρώτησες κάποιον επαγγελματία ή έτσι νομίζεις και το γράφεις?) Την επόμενη φορά που θα μπεις σε ένα τυχαίο ταξί ρώτησέ τον πόσες φορές μέχρι τώρα έχει πάει σε τρομπά και για μπεκ και κάθε πότε αλλάζει φίλτρο πετρελαίου και εδώ θα είμαστε για να μας το γράψεις. Επειδή εδώ όμως παίζεται η τσέπη μας καλά είναι κάποιος να γράφει τι γνωρίζει και όχι τι νομίζει.

Το φίλτρο έχει και όριο στην κατακράτηση βρομιάς και κάποια στιγμή γεμίζει περιορίζοντας τη ροή αρχικά και στη συνέχεια μπορεί και να τρυπήσει από κάποιο σκληρό ρύπο και να περάσουν όλα μέσα (χάρτινο είναι)

Εσυ ξέρεις οτι οι ταξιτζήδες αλλάζουν φίλτρο πετρελαίου καθε 10.000χλμ; Περίπου καθε 3 βδομάδες;

Δεν ετυχε να ρωτήσω ταξιτζή καθε ποτε αλλάζει φίλτρο, ξέρω ομως οτι φίλος ταξιτζής με touran 1.6tdi κάνει ολα τα service στην αντιπροσωπεία οπως αυτα προβλέπονται.

Εχει καθαρίσει μπέκ στις 370.000χλμ, τώρα ειναι στις 500.000χλμ. Μπεκ και τρόμπα δεν εχει αλλάξει (εκτός αν ντρέπεται να το πει)

Τα μπεκ του 1.6tdi που χαλάνε σωρηδόν, δεν χαλάνε στο μηχανικο μέρος που περνάει το πετρέλαιο αλλα στο στοιχειο με τους κρυστάλλους που συνηθως βραχυκυκλώνει.

Και συνήθως χαλάει στα λιγα χιλιόμετρα λογω εργοστασιακού ελλατωματος . μην εισαι σίγουρος οτι αν αλλάζεις  φίλτρο καθε 5000χλμ οτι δεν θα σου χαλάσουν τα μπεκ.

Ασε που 4 μπεκ ανακατασκευης απο Γερμανία στοιχίζουν 400 ευρουλάκια αν ποτέ ερθει η ώρα. Προσωπικά εχω αγοράσει μια τετραδα που ειχα βρει σε προσφορά  και μου στοιχισε οσο  8 φιλτρα πετρελαίου.

Στο focus που ειχα πριν το golf στις 160.000χλμ που το πουλησα δεν μου ζητησε μπέκ, το corsa του κουμπαρου μου με 250.000 ελληνικά χλμ και αλλαγη φιλτρου πετρελαιου καθε 60.000 δεν του εχει ζητήσει επίσης,

Απο την άλλη ,στο golf που πηρε φίλος μου απο Βέλγιο με 100.000χλμ (ολα τα service σε αντιπροσωπεια με βιβλιο και ελεγμένο online) με τα "καθαρά " πετρέλαια του εξωτερικού ενα μπεκ κροταλίζει και δεν παίρνει βασική ρυθμιση.

 

Δεν προσπαθώ να αποτρέψω κανεναν , ο καθένας  αλλάζει φίλτρα και οτιδηποτε θέλει στο αυτοκινητο του που το ακριβοπλήρωσε γιατι ετσι αισθάνεται καλύτερα, Μπορεί να αλλάζει και λάδια καθε 1000 χιλιομετρα για να μην τα βλέπει μαύρα. Δεν θα σε σώσει ομως η συχνη αλλαγη φίλτρου απο το ελλατωματικό μπεκ και δυστυχως εκει πονάνε τα μπεκ της VW.

Link to comment
Share on other sites

Αν ρωτησεις ταξιτζη αν αλαζει το φιλτρο πετρελαιου καθε 10000Km, θα σε κοιταξει περιεργα μαλλον....

Link to comment
Share on other sites

Με βάλατε σε σκέψη, θα ρωτήσω φίλο ταξιτζη, κάθε πότε αλλάζει το φίλτρο, πάντως όταν άκουσε το δικό μου μοτέρ, του έκανε εντύπωση πόσο ήσυχο ήταν "αυτό κάνει σαν βενζίνα" μου είπε, όσο αφορά το καύσιμο, βάζει ελιν σε συγκεκριμένο πρατήριο φίλου του.
Εμένα στο σέρβις μου είπαν μικρό στης 15000χλμ μεγάλο στα 30000 χλμ η διαφορά στο φίλτρο πετρελαίου και στο φίλτρο Καμπίνας νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Ο θείος μου, χρόνια ταξιτζής, πλέον έχει βγει σε σύνταξη, μου είπε ότι άλλαζε συχνά φίλτρο πετρελαίου, μπορεί όχι στις 10,000 χλμ αλλά στις 20.000 περίπου. Σήμερα άλλαξα κι εγώ φίλτρο πετρελαίου, στις 15.000 χλμ, δεν μπόρεσα να ανοίξω το παλιό φίλτρο ακόμη για να δω σε τι κατάσταση είναι, αλλά επειδή έβαζα συνέχεια από ένα πρατήριο θέλω να δω την ποιότητα του πετρελαίου του. Δεν θεωρώ ότι με 15 ευρώ που κοστίζει το φίλτρο πετρελαίου είναι δα και τόσο μεγάλο έξοδο που μπορεί να θεωρηθεί πεταμένα λεφτά. Προτιμώ να ξοδεύω 30 ευρώ παραπάνω το χρόνο, για 2 φίλτρα πετρελαίου και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, και ξέρω τι μου γίνεται γιατί τσεκαρω το πετρέλαιο που βάζω αλλά και προλαβαίνω τυχόν ζημιές που μπορει να προκαλέσει η επιλογή κακής ποιότητας πετρελαίου.


Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν νομίζεις ότι είναι πεταμένα λεφτά χωρίς λόγο δώσε τους το τηλέφωνό σου να σε πάρουν όταν θα χρειαστούν τρόμπες και μπεκ για  να τους βοηθήσεις.


Απο τη στιγμη που εχω σωστο πρατηριο ειμαι 100% σιγουρος οτι ειναι πεταμενα λεφτα η υπερβολικη προληψη. Το αμαξι βενζινης που εχω 15 χρονια βαζει απο το ιδιο βενζιναδικο εκτος απο τα καλοκαιρια που κανει 2 γεμισματα αλλου. Τα τμηματα απο τα οποια περναει το καυσιμο ειναι πεντακαθαρα, δεν αντιμετωπισα ποτε θεμα με βουλωματα κλπ. Η τρομπα μου αντεξε 248.000 χλμ. Δεν μπηκε ποτε 100αρα και δεν μπηκε ποτέ κανενα καθαριστικο οποιουδηποτε τυπου. Ναι οκ ειναι διαφορετικη η βενζινη, αλλα η ιδια υπερβολη κυκλοφορει και εκει. 100αρες καθε λιγο να "καθαρισει" , ματζουνια για τα νερα, τη μακα, τις βαλβιδες κλπ. Ειναι σιγουρα υπερβολη.
Τωρα για το diesel δεν εχω βγαλει ακομα συμπερασμα γιατι ειναι νωρις. Παντως απο εταιρικο Eko την πατησα ασχημα γιατι το Avio ήταν τελικα μαπα και προφανως νοθευμενο.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που ανοιγετε τα φιλτρα σας και βλεπετε την κατασταση τους, αυτο ειναι η εικονα του πρατηριου που βαζετε πετρελαιο, αν ειναι βρωμικο το φιλτρο τι κανεις?? αλλαζεις πρατηριο και δοκιμαζεις απο αλλου βαζεις παντα απο ενα πρατηριο, και ξαναελενχεις το φιλτρο μεχρι να βρεις το σωστο, καπου θα υπαρχεις σωστος επαγκελματιας με καθαρα καυσιμα, τωρα αν βαζεις απο οπου να ναι, δεν υπαρχει γιατρεια καποιος θα στην φορεσει σιγουρα, πετρελαιο και ποικιλια πρατηριων δεν παει μαζι.

Απο την αλλη αυτο οτι βαζω vpower,ultimate κτλ ακριβα πετρελαια και καλα για να καθαριζει, τι να το κανεις αν και αυτο ειναι βρωμικο...

 

Link to comment
Share on other sites

πόσο βρώμα μπορεί να περάσει από το φίλτρο που έχει το avio ρε παιδιά;στα εταιρικά το μόνο για το οποίο είσαι σχεδόν σίγουρος είναι ότι δεν είναι νοθευμένο,ότι γίνεται έλεγχος από την εταιρία και ότι δεν σε κλέβει στην αντλία!!

το ακόμα καλύτερο είναι αυτό που θα ξεκινήσω από τον Απρίλιο όταν θα έχω φτιάξει το σπίτι μου 2 μπετονια 50αρια ένα για να γεμίζω με πετρέλαιο και το άλλο για να φιλτράρω με καλό φίλτρο με όσο μικρότερο micro γίνεται να βρω στην Ελλάδα!!είναι βάσανο αλλά δεν γίνεται αλλιώς αμα θες σωστό καύσιμο!!!

Link to comment
Share on other sites

Όταν αλλάξω φίλτρο και δω ότι είναι καθαρό, απλά θα επιβεβαιώσω ότι το πρατήριο που βάζω είναι οκ, αν βάζω V-Power η απλό είναι καθαρά η απόδοση που έχει άλλα και το κάθε πότε κάνει αναγέννηση το Dpf.
Αν με το απλό μου κάνει ποιο νωρίς τότε θα καθιερωθεί το V-Power, και ένα καθαριστικό κάθε 10000χλμ.
Αυτά θα κάνω εγώ για το δικό μου TDi.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , dactilidis.john said:

 


Απο τη στιγμη που εχω σωστο πρατηριο ειμαι 100% σιγουρος οτι ειναι πεταμενα λεφτα η υπερβολικη προληψη. Το αμαξι βενζινης που εχω 15 χρονια βαζει απο το ιδιο βενζιναδικο εκτος απο τα καλοκαιρια που κανει 2 γεμισματα αλλου. Τα τμηματα απο τα οποια περναει το καυσιμο ειναι πεντακαθαρα, δεν αντιμετωπισα ποτε θεμα με βουλωματα κλπ. Η τρομπα μου αντεξε 248.000 χλμ. Δεν μπηκε ποτε 100αρα και δεν μπηκε ποτέ κανενα καθαριστικο οποιουδηποτε τυπου. Ναι οκ ειναι διαφορετικη η βενζινη, αλλα η ιδια υπερβολη κυκλοφορει και εκει. 100αρες καθε λιγο να "καθαρισει" , ματζουνια για τα νερα, τη μακα, τις βαλβιδες κλπ. Ειναι σιγουρα υπερβολη.
Τωρα για το diesel δεν εχω βγαλει ακομα συμπερασμα γιατι ειναι νωρις. Παντως απο εταιρικο Eko την πατησα ασχημα γιατι το Avio ήταν τελικα μαπα και προφανως νοθευμενο.

 

Το πετρέλαιο δεν έχει καμιά σχέση σε καθαρότητα με τη βενζίνη οπότε ότι έχεις γράψει είναι εντελώς άσχετο με αυτό που συζητάμε. 

Σε  συγγενή πρατηριούχο με revoil μου λέει ότι το υποτυπώδες φιλτράκι που έχει μέσα η αντλία βενζίνης 95 δεν πιάνει ποτέ τίποτα ενώ του πετρελαίου γεμίζει πολύ συχνά και το αλλάζει, τη δεξαμενή βέβαια την καθάρισε πριν 7 χρόνια, δεν βάζει όμως καύσιμο σε πελάτες μετά από ανεφοδιασμό του πρατηρίου, έτσι λέει.

Συμπέρασμα, δεν έχει κανένα νόημα να ψάχνει κάποιος για πρατήριο με καθαρό καύσιμο,. Είναι καθαρά θέμα τύχης αν τη στιγμή που βάζεις καύσιμο υπάρχουν διάφορα αιωρούμενα σκουπίδια ή όχι. Και τη μια φορά που θα βάλεις μπορεί να είναι καθισμένα στο πάτο της δεξαμενής και όλα καλά και τη επόμενη που θα πας να έχει ανεφοδιαστεί προηγουμένως και να την πατήσεις και την μεθεπόμενη όχι και πάει λέγοντας...

Το καύσιμο όλων των εταιριών όταν έρχεται με το βυτιοφόρο είναι πεντακάθαρο πέφτει  όμως στη δεξαμενή του πρατηρίου με τη όποια λάσπη στον πάτο και με νερό που είναι πιο βαρύ και κάθεται κάτω και είναι αποκλειστικά υπεύθυνο για την ανάπτυξη των μυκήτων.

Ένα πρατήριο με λίγη κίνηση  (όσο δεν κουνιέται το καύσιμο τα σκουπίδια και το νερό παραμένουν στον πάτο) είναι μια καλή λύση εφόσον μπορούμε να δούμε κάθε πότε ανεφοδιάζεται. Για το vpower έχω να πω ότι την ημέρα της προσφοράς σε εταιρικό πρατήριο της γειτονιάς μου έχω δει να κάνει και δυο ανεφοδιασμούς σε μια μέρα. Αν είσαι τόσο γκαντέμης και πας αμέσως μετά την έκατσες...

Το AVIO ναι είναι μια άλλη λύση αλλά ακριβή 1.345€ σήμερα σε εταιρικό στη γειτονιά μου όταν το VPOWER εχει τις Πέμπτες 1.258€  και σε απλό AVIN 1.198€ δηλαδή αρκετά χρήματα σε ένα έτος ώστε να αγοράζει κάποιος αρκετά φίλτρα πετρελαίου των 15 €

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , dasauto said:

Αν ρωτησεις ταξιτζη αν αλαζει το φιλτρο πετρελαιου καθε 10000Km, θα σε κοιταξει περιεργα μαλλον....

Δεν έχεις λοιπόν παρά να ρωτήσεις και μετά έλα να μας το γράψεις και όχι να υποθέτεις...

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , kapnias said:

Εσυ ξέρεις οτι οι ταξιτζήδες αλλάζουν φίλτρο πετρελαίου καθε 10.000χλμ; Περίπου καθε 3 βδομάδες;

Δεν ετυχε να ρωτήσω ταξιτζή καθε ποτε αλλάζει φίλτρο

 

Αν σε παραξενεύουν οι 3 βδομάδες προφανώς δεν ξέρεις τι σημαίνει ταξί, ένα τυπικό ταξί για να πάρεις μια ιδέα αλλάζει λάδια κάθε μήνα.

Εγώ έχω ρωτήσει λοιπόν γι' αυτό και γράφω , ρώτησε και εσύ και εδώ θα είμαστε να συνεχίσουμε τη συζήτησή  μας.

Link to comment
Share on other sites

θα εκτιμουσα την απουσια ειρωνείας και τοτε σιγουρα θα εδινα μεγαλυτερη βαρυτητα στα λεγομενα σου.

Ρώτησα ταξιτζή και μου ειπε οτι αλλαζει φιλτρο πετρελαιου καθε 60.000χλμ.

Ποιον να πιστεψω τον δικό σου ή τον δικό μου;

Αν ρωτήσω αλλον θα μου πει στις 20.000 αν ρωτήσω και τριτο θα μου πει στις 80.000 .

Επειδη ο δικος σου τα αλλαζει συχνα τι σημαινει αυτο;

Μπορεί για σενα να ειναι 15 ευρω το φίλτρο πετρελαιου (ασε που εγω το παίρνω 25 το mann εδω στο ρεθυμνο), Δεν ειναι για ολους το ιδιο. Αν ακουμπαω ενα 50αρικο καθε 10.000χλμ και ζώ με την αγωνια του ακαθαρτου πετρελαιου και του φραγμένου dpf τοτε σίγουρα το πετρέλαιο δεν ειναι για μενα (Βάζω πρωτο ενικό για αποφυγη παρεξηγησης)

Αυτό που θα ειχε αξία να κοιτάξουμε για να πάψει η αγωνία ορισμένων  ειναι ποιος εχει αλλάξει μπεκ ή τρομπα και στα πόσα χιλιόμετρα.

Πολλά μπεκ αλλάχτηκαν σε αυτοκίνητα ακομα και με λιγοτερα απο 10.000χλμ που σιγουρα δεν εφταιγε το βρώμικο καυσιμο αλλα υπηρχε εργοστασιακό ελλάτωμα. Τρόμπες αλλαχτηκαν μονο στα 2λιτρα στην απεναντι ήπειρο και η vw ειχε δωσει οδηγια για διερευνηση της διαδικασιας αντικαταστασης φιλτρου, αν δηλαδη αλλαζωντας το φιλτρο γινόταν σωστή εξαέρωση ή στεγνωνε η αντλια. Και παντα στην χαλασμενη αντλία εβρισκαν ρινισματα απο τα εμβολα της και οχι βρωμιά κατι που συμβαινει αν κρατησει μεσα αέρα και δουλέψει.

και για να δωσω λιγη εμφαση

 

ποιός εχει αλλαξει τρομπα ή μπεκ σε 1.2 1.4 ή 1.6 tdi  ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καθόλου ειρωνεία, απλά ενόχληση γιατί κάποιος γράφει τι νομίζει και όχι τι γνωρίζει σε ένα θέμα που προσπαθούμε να βγάλουμε μια άκρη. Τώρα για το ταξιτζή που ρώτησες και σου είπε 60.000χμ για αλλαγή φίλτρου πετρελαίου κανένα σχόλιο γιατί θα πεις πάλι ότι σε ειρωνεύομαι...

58 λεπτά πριν , kapnias said:

 

Μπορεί για σενα να ειναι 15 ευρω το φίλτρο πετρελαιου (ασε που εγω το παίρνω 25 το mann εδω στο ρεθυμνο), Δεν ειναι για ολους το ιδιο. Αν ακουμπαω ενα 50αρικο καθε 10.000χλμ

Με ένα 50άρικο αγοράζεις 2 φίλτρα MAN και βγάζεις 20.000χμαν τα αλλάζεις κάθε 10.000χμ ή 30.000χμ αν τα αλλάζεις κάθε 15.000χμ.  ( Δεν το έγραψα επειδή μπερδεύτηκες από λάθος στο λογαριασμό, κανένα πρόβλημα, το έγραψα γιατί πραγματικά το κόστος είναι μικρό στη διάρκεια ενός έτους.  Μερικοί φρέντοι καπουτσίνοι λιγότεροι το χρόνο!!!

Σε λίγες μέρες θα ανοίξω να δω ένα φίλτρο που θα έχει κάνει 15.000χμ και θα δούμε πως είναι , το προηγούμενο πάντως που το άλλαξα στα 20.000χμ ΔΕΝ ήταν καλό, η βρομιά είχε περάσει στο εσωτερικό του χαρτιού)

Link to comment
Share on other sites

Ναι ξέρω πόλους ταξιτζήδες και κανα 2 είναι πολύ γνωστοί μου, ο ένας με πάσατ 19αρι ακολουθεί το πρόγραμμα συντήρησης, στις 700000κμ είχε κάνει αλλαγή ακροφυσια στα μπεκ, και είχε αλλάξει 2 τουρμπίνες μέχρι τότε, κάπου στα 1100000 άλλαξε μοτέρ. Ο 2ος με μερσεντες και αυτός μέσα στην μερσεντες κανονικά όλα. Αυτόν τον είχε βγάλει κεφαλάρι και διαφορικό, έχει πάνω από 1000000κμ, είχε κάνει ένα σέρβις μου είχε πει σε όλο το σύστημα ψεκαζμου κάπου στα μισά χωρίς θέμα παραπέρα 

Και οι 2 όπως και άλλοι που ακουω είναι της άποψης καύσιμο που μπήκε πρέπει να καταναλωθεί όλο και μετά να μπει άλλο.

Ο ταξιτζής όταν αγοράζει ένα νέο ταξί, ένας παράγοντας είναι και το κόστος σέρβις, αν είναι να τα δίνουν όλα σε φίλτρα μπήκανε μέσα. Δεν είναι σαν έμας να ψωνίζουν από το ίντερνετ Ανταλακτικα και να τα αλλάζουν με το γρυλλο.

Τώρα μπορει να υπάρχουν και ψείρες που αλλάζουν φίλτρα και λάδια ανά 10000κμ είναι λίγοι, εδώ οι ποιο πολύ έχουν βγαλμένα dpf. 

 

Link to comment
Share on other sites

To 50αρικο το εγραψα για αυτον που θα το αλλαξει στην αντιπροσωπεια. Δεν τα αλλαζουν ολοι σπιτι τους. Κι εγω αν δεν ειχα το vagcom δεν θα το αλλαζα σπίτι μου γιατι θελει να δουλέψει η αντλια 3 λεπτα πριν το βάλεις μπροστα. Δεν διαφωνω στο να αλλαζει κανεις τα αναλωσιμα του πολύ νωριτερα απο επιλογη. Δεν διαφωνω αν θελει καποιος να αλλάζει π.χ. λαστιχα καθε 10.000χλμ.

Διαφωνω στον τρομο που προκαλει η συζητηση γιατι τα πραγματα δεν ειναι τοσο μαυρα. Η δουλεια του φιλτρου ειναι να καθαριζει, το οτι βρηκες βρωμια στο φιλτρο σημαινει οτι κανει τη δουλεια του,Αν δεν εβρισκες βρωμια (και ηταν το φιλτρο αγνωστης προελεύσης τότε θα επρεπε να ανησυχήσεις.Το αν ειχε περάσει στο εσωτερικο μπορεις να το δεις μονο με μικροσκόπιο, μην σε ξεγελάει το χρώμα. Οταν φυσάς το φιλτρο αέρα βρισκεις μελισσες και φυλλα, δεν νομιζω να σε πιανει πανικος στο θεαμα.

Εκτος απο τους ταξιτζηδες υπαρχουν και οι φορτηγατζηδες που σιγουρα δεν υπερβαλλουν στη συντηρηση, υπάρχουν και τα επαγγελματικά - επιβατικά (βανάκια) που γράφουν απειρα χιλιομετρα, υπάρχουν τα leasing που υστερουν σε συντηρηση. θα ειχε γεμισει η Ελλάδα σπασμενα μοτέρ.

Εκει ειναι η ενσταση μου και πουθενά αλλου, στο να μην σπερνουμε τρομο στους αδαείς, to φιλτρο  που σε εσένα στοίχισε 26ευρω  (τοσο εγραψες στο πρωτο ποστ) στον αλλο που θα παει αντιπροσωπεια θα στοιχίσει 50-70 (130 στο opel)

Εγω για παράδειγμα αγόρασα μια τετραδα μπεκ για το ράφι, όπως ειχα αγοράσει τουρμπίνα για το focus (που τελικα δεν χρειάστηκε και εμεινε στο ράφι).Αυτη ηταν η άποψη μου και αυτο εκανα,

Μπορώ να συμβουλευσω τους συμφορουμίτες για το ίδιο; Θα με πάρουν με τις πετρες!

Αν βάλεις το καθαρότερο πετρέλαιο του κοσμου σε συνθηκες εργαστηρίου πάλι θα βρεις βρωμια και υγρασια στο φιλτρο σου απο τον αερα που μπαινει μεσα απο την ταπα του ρεζερβουαρ. Και για καθε 50λιτρα καυσιμου , μπαίνουν μεσα 50 λιτρα αέρα. Φαντάσου σκόνη και βρωμιά.

Γι αυτο λέω DRIVE MORE WORRY LESS.

Με πολύ αγάπη και φιλική διάθεση (λιγο παγωμένη απο τα χιονια στο Ρέθυμνο) !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όπως υποσχέθηκα, φωτογραφίες από το φίλτρο μου. Στα γρήγορα, το άλλαξα μετά από 30.000 χιλιόμετρα, με το 95% των γεμισματων από συγκεκριμένο πρατήριο. Με εξαίρεση τον περσινό χειμώνα και καλοκαίρι, όπου το αυτοκίνητο το κινουσα μια φορά κάθε στις δέκα με δεκαπέντε μέρες, το υπόλοιπο διάστημα το γεμιζα κάθε δύο βδομάδες λόγω χιλιομέτρων.
f113d87051832c5d753f186c18d6dfe6.jpg5c76042795dbaa4ccfa73b6eafd84e66.jpg2c2ef5547c8e9020aecdf921e8a5672b.jpg9ba7f60da7fa276ca449cf61c148e874.jpgc41608a866ae7ea19afd403546441141.jpg1a785ef235f9e2bb34cbb9f3d6c98395.jpgb78e107dbe689fbe7e33ec56946890a6.jpgba5d464b42662111410c9762d3940876.jpg874a01b79210ccc2528735bd15d7653d.jpgfa1e7f1acca783bef1a8c7e10d0f1f6e.jpg
Δυστυχώς δεν είχα τα κατάλληλα εργαλεία για να το ανοίξω σωστά. Επίσης οι φωτογραφίες δεν είναι πολύ καλές, λόγω κινητού και φωτισμού.

Να σημειωθεί ότι 1. Το φίλτρο είναι υγρό με πετρέλαιο στις φωτογραφίες και 2. Το μαύρο σημάδι που φαίνεται στη πρώτη φωτογραφία πάνω αριστερά είναι από το δοχείο στο οποίο ακουμπησαν το φίλτρο αφού αφαιρέθηκε από το αμάξι.

Οι παρατηρήσεις μου: Δεν φάνηκε να υπάρχει κάποιος χρωματισμός στο φίλτρο λόγω κακής ποιότητας καυσίμου, όμως είδα κάποια μικρά μαύρα σημαδακια, τα οποία ελπίζω να είναι από το δοχείο στο οποίο το ακουμπησαν, γιατί θα έπρεπε να είναι πολύ μεγάλα σε διάμετρο για να περάσουν από το φίλτρο του Avio. Επίσης, ανάμεσα στα φύλλα, φαίνονται κάτι "ίνες", σαν σάλιο, οι οποίες θεωρώ ότι προέρχονται από το βιοντίζελ. Τέλος, στο εσωτερικό του φίλτρου, τουλάχιστον στο σημείο που το έσκισα εγώ, δεν υπάρχει κάποιο σκουπιδακι ή αλλοίωση στο χρώμα του φίλτρου.
Αυτά από μένα, περιμένω τις γνώμες σας.

Link to comment
Share on other sites

 Η Vw λεει 60.000 χιλιομετρα για το Polo μονο με την προυποθεση καθαρου πετρελαιου με προδιαγραφη ΕΝ590 . 30.000 χιλιομετρα παλι φυσικα με καθαρο πετρελαιο αλλα χωρις ΕΝ590 καυσιμο . 7.500 χιλιομετρα για καθαρο πετρελαιο αλλα μιλωντας για το παλιο πετρελαιο με φουλ θειο μεσα . Εαν δεν μπορουμε να τηρησουμε την προυποθεση "καθαρο πετρελαιο " , ακομα και στα 5.000 χιλιομετρα να το αλλαξουμε , παλι θα εχει περασει η βρωμια μεσα .

 Το προβλημα ομως δεν ειναι μονο η βρωμια αλλα και η παροχη/ ροη καυσιμου που μειωνεται . Εαν μπορουσαμε να εχουμε τις επισημες min εργοστασιακες τιμες της εταιριας για την ροη καυσιμου η εστω την min επιτρεπτη πιεση στην εισοδο της αντλιας ,θα μπορουσαμε μεσω οργανου να εντοπισουμε ποτε ενα φιλτρο ειναι πραγματικα βουλομενο και οχι ποτε εμεις νομιζουμε οτι ειναι .

 Τωρα ως αναφορα την βρωμια που περναει απο το φιλτρο , εφ οσων μιλαμε για το εργοστασιακο παντα , ειναι υπολογισμενη και δεν προξενει βλαβες . Τα εργοστασιακα φιλτρα ειναι περιπου συνηθως 10-15 micron ( τα οποια ειναι μικροτερα απο οποιοδηποτε φιλτρο αντλιας ) αρα οτιδηποτε και να περασει κατω απο αυτο το οριο δεν προξενει κακο γιατι ειναι μεσα στις υπολογισμενες ανοχες του κατασκευαστη .Για τα ιμιτασιον φιλτρα δεν ξερω ,εαν ειναι πολυ μεγαλυτερο το νουμερο περνανε σκουπιδακια που δεν εχουν επιτρεπτο μεγεθος , εαν ειναι πολυ πιο μικρο το νουμερο (μεχρι και 1 micron κυκλοφορουνε ) ,δεν υπαρχει σωστη ροη προς την αντλια και τα μπεκ , και πασχουν απο λιπανση και υψηλοτερες απο την επιτρεπτη θερμοκρασιες .

 Το πετρελαιο ειναι εκ φυσεως βρωμικο ,εκτος και εαν βρεις τροπο για εξτρα φιλτραρισμα στο 1 micron αλλα οχι επανω στην μηχανη . Εως τοτε αρκεστειτε ,γνωμη μου , στα εργοστασιακα φιλτρα και μην κανετε πειραματα . Καθαρο πετρελαιο δεν θα βρουμε ,χυμα καυσιμα αγοραζουμε. Τσεκαρισμα πρατηριου , ναι, για το πιο καθαρο οσο γινεται , αλλα μην περιμενουμε και πολλα . Τελικα το "drive more ,worry less " εχει νοημα , αλλα εξ αναγκης μαλλον ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.