O Palios Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 35 minutes ago, faniaros said: Παιδιά όπως υποσχέθηκα, φωτογραφίες από το φίλτρο μου. Στα γρήγορα, το άλλαξα μετά από 30.000 χιλιόμετρα, με το 95% των γεμισματων από συγκεκριμένο πρατήριο. Με εξαίρεση τον περσινό χειμώνα και καλοκαίρι, όπου το αυτοκίνητο το κινουσα μια φορά κάθε στις δέκα με δεκαπέντε μέρες, το υπόλοιπο διάστημα το γεμιζα κάθε δύο βδομάδες λόγω χιλιομέτρων. Δυστυχώς δεν είχα τα κατάλληλα εργαλεία για να το ανοίξω σωστά. Επίσης οι φωτογραφίες δεν είναι πολύ καλές, λόγω κινητού και φωτισμού. Να σημειωθεί ότι 1. Το φίλτρο είναι υγρό με πετρέλαιο στις φωτογραφίες και 2. Το μαύρο σημάδι που φαίνεται στη πρώτη φωτογραφία πάνω αριστερά είναι από το δοχείο στο οποίο ακουμπησαν το φίλτρο αφού αφαιρέθηκε από το αμάξι. Οι παρατηρήσεις μου: Δεν φάνηκε να υπάρχει κάποιος χρωματισμός στο φίλτρο λόγω κακής ποιότητας καυσίμου, όμως είδα κάποια μικρά μαύρα σημαδακια, τα οποία ελπίζω να είναι από το δοχείο στο οποίο το ακουμπησαν, γιατί θα έπρεπε να είναι πολύ μεγάλα σε διάμετρο για να περάσουν από το φίλτρο του Avio. Επίσης, ανάμεσα στα φύλλα, φαίνονται κάτι "ίνες", σαν σάλιο, οι οποίες θεωρώ ότι προέρχονται από το βιοντίζελ. Τέλος, στο εσωτερικό του φίλτρου, τουλάχιστον στο σημείο που το έσκισα εγώ, δεν υπάρχει κάποιο σκουπιδακι ή αλλοίωση στο χρώμα του φίλτρου. Αυτά από μένα, περιμένω τις γνώμες σας. Πεντακαθαρο , αντεχε αλλα τοσα ,τζαμπα αλλαχτηκε .... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 Και εγώ αυτό σκέφτηκα φίλε μου, αλλά είπα προληπτικά να το αλλάξω στα 30.000 για να δω και σε τι κατάσταση είναι. Να αναφέρω επίσης ότι το φίλτρο είναι από Golf και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιο πρόσθετο ή καθαριστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 5 minutes ago, faniaros said: Και εγώ αυτό σκέφτηκα φίλε μου, αλλά είπα προληπτικά να το αλλάξω στα 30.000 για να δω και σε τι κατάσταση είναι. Να αναφέρω επίσης ότι το φίλτρο είναι από Golf και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιο πρόσθετο ή καθαριστικό. Το "drive more ,worry less " βρισκει 100% εφαρμογη στην περιπτωση σου . Μην αλλαξεις τιποτα απο οτι κανεις και οπου βαζεις καυσιμο εως τωρα . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 Το "drive more ,worry less " βρισκει 100% εφαρμογη στην περιπτωση σου . Μην αλλαξεις τιποτα απο οτι κανεις και οπου βαζεις καυσιμο εως τωρα . Σ'ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου, η αλήθεια είναι ότι αυτό ήθελα να ακούσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 8, 2017 Author Report Share Posted January 8, 2017 1 ώρα πριν , faniaros said: Παιδιά όπως υποσχέθηκα, φωτογραφίες από το φίλτρο μου. Στα γρήγορα, το άλλαξα μετά από 30.000 χιλιόμετρα, με το 95% των γεμισματων από συγκεκριμένο πρατήριο. Με εξαίρεση τον περσινό χειμώνα και καλοκαίρι, όπου το αυτοκίνητο το κινουσα μια φορά κάθε στις δέκα με δεκαπέντε μέρες, το υπόλοιπο διάστημα το γεμιζα κάθε δύο βδομάδες λόγω χιλιομέτρων. Δυστυχώς δεν είχα τα κατάλληλα εργαλεία για να το ανοίξω σωστά. Επίσης οι φωτογραφίες δεν είναι πολύ καλές, λόγω κινητού και φωτισμού. Να σημειωθεί ότι 1. Το φίλτρο είναι υγρό με πετρέλαιο στις φωτογραφίες και 2. Το μαύρο σημάδι που φαίνεται στη πρώτη φωτογραφία πάνω αριστερά είναι από το δοχείο στο οποίο ακουμπησαν το φίλτρο αφού αφαιρέθηκε από το αμάξι. Οι παρατηρήσεις μου: Δεν φάνηκε να υπάρχει κάποιος χρωματισμός στο φίλτρο λόγω κακής ποιότητας καυσίμου, όμως είδα κάποια μικρά μαύρα σημαδακια, τα οποία ελπίζω να είναι από το δοχείο στο οποίο το ακουμπησαν, γιατί θα έπρεπε να είναι πολύ μεγάλα σε διάμετρο για να περάσουν από το φίλτρο του Avio. Επίσης, ανάμεσα στα φύλλα, φαίνονται κάτι "ίνες", σαν σάλιο, οι οποίες θεωρώ ότι προέρχονται από το βιοντίζελ. Τέλος, στο εσωτερικό του φίλτρου, τουλάχιστον στο σημείο που το έσκισα εγώ, δεν υπάρχει κάποιο σκουπιδακι ή αλλοίωση στο χρώμα του φίλτρου. Αυτά από μένα, περιμένω τις γνώμες σας. Το φίλτρο είναι και εσωτερικά σε άψογη κατάσταση δεν χρειάζεται μικροσκόπιο για να το δει κάποιος, υπενθύμισε όμως ότι είναι με AVIO του 1.36€+++ το λίτρο για να μην κλαίμε οι υπόλοιποι που βάζουμε από τα άλλα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 11 minutes ago, Vassilis63 said: Το φίλτρο είναι και εσωτερικά σε άψογη κατάσταση δεν χρειάζεται μικροσκόπιο για να το δει κάποιος, υπενθύμισε όμως ότι είναι με AVIO του 1.36€+++ το λίτρο για να μην κλαίμε οι υπόλοιποι που βάζουμε από τα άλλα. Δεν κρατιεμαι,ωρα για μαθηματικα .... Avio : 1,40 Φτηνο : 1,25 Μεση καταναλωση : 4 λιτρα ( σε εμενα ) Διαφορα : 0.60 λεπτα στα 100 χιλιομετρα αρα 60 ευρω κερδος στα 10.000 χιλιομετρα . Εαν θεωρητηκα με ενοιαζε μονο η τιμη και οχι η ποιοτητα κατασκευης και αποδοσης ενος φιλτρου ,θα εβαζα το πιο φτηνο καυσιμο και θα αλλαζα καθε 10.000 χιλιομετρα το φιλτρο πετρελαιου ( με εργοστασιακη τιμη παντα ) . Μεση καταναλωση : 6 λιτρα ( σε μεγαλητερα πετρελαια ) Διαφορα : 0.90 λεπτα στα 100 χιλιομετρα αρα 90 ευρω κερδος στα 10.000 χιλιομετρα . Αυτοι μπορουν να αλλαζουν ενα εργοστασιακο φιλτρο ανα 6.700 χιλιομετρα και να βαζουν το φτηνοτερο πετρελαιο ... Χμμμμμ..... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 Συμφωνώ παιδιά! Όμως!, προσωπικά επέλεξα να χρησιμοποιώ Avio, διότι (όπως θεωρώ εγώ κ αρκετά παιδιά εδώ μέσα) ο κινητήρας λειτουργεί πιο στρωτά, ήσυχα, δεν είχα πρόβλημα με συχνές αναγεννήσεις dpf και η κατανάλωση που έχω χρησιμοποιώντας αυτό είναι πολύ ικανοποιητική. Οπότε, λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψιν, αξίζει να βάζουμε φθηνότερο καύσιμο και να αλλάζουμε πιο νωρίς το φίλτρο? Να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω μεγάλη εμπειρία από άλλα καύσιμα μιας και χρησιμοποιώ Avio από τη πρώτη μέρα, αλλά αυτά που αναφέρω είναι γνώμες και άλλως μελών με τα οποία έχουμε συζητήσει το θέμα καυσίμου. Φιλικά πάντα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 Τελικά δεν μάθαμε. Άλλαξε εδω μεσα κανένας μπεκ ή αντλία ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 Και εγώ αυτό σκέφτηκα φίλε μου, αλλά είπα προληπτικά να το αλλάξω στα 30.000 για να δω και σε τι κατάσταση είναι. Να αναφέρω επίσης ότι το φίλτρο είναι από Golf και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιο πρόσθετο ή καθαριστικό. Τι πετρέλαιο βάζεις;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 8, 2017 Author Report Share Posted January 8, 2017 1 ώρα πριν , kapnias said: Τελικά δεν μάθαμε. Άλλαξε εδω μεσα κανένας μπεκ ή αντλία ; επίσης δεν μάθαμε αν το φίλτρο πετρελαίου ΜΑΝ στο Ρέθυμνο έχει 25€ ή 50€ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 ΚαλησπέραΚαλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά σε όλους με υγεία και ασφαλή χιλιόμετραΈχει 2 μήνες που έχω στην κατοχή μου το νέο Tiguan TDI και ειλικρινά έχω μπερδευτεί με το το είδους πετρέλαιο πρέπει να χρησιμοποιώ. Έως τώρα και μετά από 4 γεμίσματα (vpower diesel) δεν είχα κάποιο θέμα. Με όλα αυτά όμως που διαβάζω με βάζετε σε σκέψεις. Πρώτο μου diesel αυτοκίνητο και δεν ξέρω τα κόλπα...Sent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 23 λεπτά πριν , Dimitroulis said: Τι πετρέλαιο βάζεις; Sent from my iPhone using Tapatalk Avio! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 19 λεπτά πριν , Vassilis63 said: επίσης δεν μάθαμε αν το φίλτρο πετρελαίου ΜΑΝ στο Ρέθυμνο έχει 25€ ή 50€ ? Είπαμε 25 αν το αλλάξεις μόνος σου και εφόσον έχεις vcds Και φαντάζομαι κοντά στο 50αρικο στην αντιπροσωπεία. Το δικό σου έχει 26 ή 16; Για φαντάσου να αλλάξεις το φίλτρο και να πάρεις την αντλία στο χέρι επειδή θα δουλέψει στεγνή και τα μπεκ στη μασχάλη επειδή θα έχουν πάρει ρινισματα από τη χαλασμένη αντλία; Εκεί θέλω να δω λογαριασμό! ☺ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 8, 2017 Author Report Share Posted January 8, 2017 Just now, kapnias said: Είπαμε 25 αν το αλλάξεις μόνος σου και εφόσον έχεις vcds Και φαντάζομαι κοντά στο 50αρικο στην αντιπροσωπεία. Το δικό σου έχει 26 ή 16; Για φαντάσου να αλλάξεις το φίλτρο και να πάρεις την αντλία στο χέρι επειδή θα δουλέψει στεγνή και τα μπεκ στη μασχάλη επειδή θα έχουν πάρει ρινισματα από τη χαλασμένη αντλία; Εκεί θέλω να δω λογαριασμό! ☺ Χαλάρωσε δε χρειάζεσαι vcds, παίρνεις μια σύριγγα και γεμίζεις το φίλτρο με πετρέλαιο μέχρι επάνω , τόσο απλά και τζάμπα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 (edited) Έτσι για πλάκα μπες και ψάξε στο ίντερνετ 1.6tdi wont start after fuel filter replacement. Μέχρι και αντλια κενού για να τραβήξεις από τα επιστρεφομενα μπορει να χρειαστεί Edited January 8, 2017 by kapnias δαιμον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos123 Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Παιδια, ειχα παει πριν τις γιορτες το αμαξι για σερβις και επιασα κουβεντα για το ποιο ειναι το καλυτερο πετρελαιο και μου ειπαν οτι περασαν προσφατα ενα σεμιναριο και τους ειπαν στην vw οτι το καλυτερο ειναι το avio της εκο. Εγω για περιπου 1 χρονο και εβαζα v power αλλα εχω τωρα κανα 4μηνο βαζω avio...μου φαινεται εχει πιο ομαλη λειτουργια ο κινητηρας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Αλλαγή φίλτρου μετά από 15.000 χλμ. 90℅ avio και 10℅ shell v power. Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 9, 2017 Author Report Share Posted January 9, 2017 Φαίνεται να είναι ΟΚ , ένα πιο κοντινό πλάνο στο εσωτερικό του χαρτιού θα βοηθούσε περισσότερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Αλλαγή φίλτρου μετά από 15.000 χλμ. 90℅ avio και 10℅ shell v power. Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Και μερικές πιο κοντινές. Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 9, 2017 Author Report Share Posted January 9, 2017 Ναι πράγματι είναι ΟΚ αλλά όπως λες είναι με πολύ AVIO. Σε λίγες μέρες συμπληρώνω και εγώ 15.000χμ όλα με VPOWER οπότε θα μπορέσουμε να κάνουμε ένα καλό συγκριτικό τεστ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 (edited) Εμένα γιατί όλα τα σκισμένα φίλτρα από Πόλο που έχουμε ανεβάσει μου φαίνονται πάνω κάτω ίδια (εκτός από το πρώτο που είχε ανεβάσει ο @sokratis91 & μου φαινόταν χάλια); @Vassilis63 γίνεται να μου πεις τι ακριβώς κοιτάμε για να ξέρω ή καλύτερα να περιμένω το συγκριτικό; Edited January 9, 2017 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 (edited) 13 minutes ago, Polakias TDI said: Εμένα γιατί όλα τα σκισμένα φίλτρα από Πόλο που έχουμε ανεβάσει μου φαίνονται πάνω κάτω ίδια (εκτός από το πρώτο που είχε ανεβάσει ο @sokratis91 & μου φαινόταν χάλια); @Vassilis63 γίνεται να μου πεις τι ακριβώς κοιτάμε για να ξέρω ή καλύτερα να περιμένω το συγκριτικό; Ψαχνουμε ,το εσωτερικο του φιλτρου να ειναι οσο πιο κιτρινο γινεται, να μην εχει περασει βρωμια μεσα . Το δικο μου φιλτρο μετα απο 30.000 χιλιομετρα περιπου στις παρακατω εικονες (δεν ειναι στεγνο, μολις το ειχα βγαλει ) . Υπ οψην οτι το δικο μου φιλτρο φιλτραρει παραλληλα και 2Τ λαδι... Βλεπεις οτι ειναι βρωμικο απο μεσα ; Αυτο παει να πει οτι για τα δεδομενα της χρησης του( ποιοτητα καυσιμου κτλ κτλ ) ,περασε το οφελιμο οριο της ζωης του . Βεβαιως αλλαξα και πρατηριο για να ειμαι πιο ησυχος..... Την επομενη φορα θα το αλλαξω στα 25.000 και ειδομεν..... Edited January 9, 2017 by O Palios 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 9, 2017 Author Report Share Posted January 9, 2017 1 ώρα πριν , O Palios said: Ψαχνουμε ,το εσωτερικο του φιλτρου να ειναι οσο πιο κιτρινο γινεται, να μην εχει περασει βρωμια μεσα . Το δικο μου φιλτρο μετα απο 30.000 χιλιομετρα περιπου στις παρακατω εικονες (δεν ειναι στεγνο, μολις το ειχα βγαλει ) . Υπ οψην οτι το δικο μου φιλτρο φιλτραρει παραλληλα και 2Τ λαδι... Βλεπεις οτι ειναι βρωμικο απο μεσα ; Αυτο παει να πει οτι για τα δεδομενα της χρησης του( ποιοτητα καυσιμου κτλ κτλ ) ,περασε το οφελιμο οριο της ζωης του . Βεβαιως αλλαξα και πρατηριο για να ειμαι πιο ησυχος..... Την επομενη φορα θα το αλλαξω στα 25.000 και ειδομεν..... Δεν το πιστεύω ότι εσύ!!! άφησες το φίλτρο 30.000χμ , θα σε μαλώσω..... Tέλος πάντων είναι χάλια αλλά όχι τόσο πολύ όσο του @Polakias TDI που έχει κάνει και αυτός 30.000χμ. @Polakias TDI βλέπουμε το χαρτί στην εσωτερική μεριά όπως ακριβώς σου είπε ο @O Palios!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 1 hour ago, Vassilis63 said: Δεν το πιστεύω ότι εσύ!!! άφησες το φίλτρο 30.000χμ , θα σε μαλώσω..... Αυτην την φορα δεν θα πω LoL....Θα πω Rolf.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...