Jump to content
Vassilis63

ΕΙΚΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΑ 20.000χμ

Recommended Posts

On 9/1/2017 at 10:17 ΠΜ, sokratis91 said:

Αλλαγή φίλτρου μετά από 15.000 χλμ. 90℅ avio και 10℅ shell v power.
36e5d918b0965d9161c53e4f2b61e195.jpg607a4e2fd76c1949eda190f7f85ddc50.jpg

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Σωκράτη και από εμένα μια εικόνα στα 15.000χμ όλα με vpower. Το δικό μου είναι εμφανώς σε χειρότερη κατάσταση από το δικό σου.

 Θα συνεχίσω ακόμη μια φορά με vpower και  θα το αφήσω 10.000χμ. και βλέπουμε γιατί κοστίζει συνολικά λιγότερο από ότι να βάζω AVIO)

Οι δύο πρώτες εικόνες είναι από το φίλτρο των 15.000χμ και η τρίτη από το παλιό μου που το είχα αλλάξει στα 20.000χμ(15.000χμ vpower και 5.000χμ ΕΚΟ ekonomy) (βρεγμένα και τα δύο) για σύγκριση.

DSC_0001 (2).jpg

DSC_0002 (2).jpg

20k.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σωκράτη και από εμένα μια εικόνα στα 15.000χμ όλα με vpower. Το δικό μου είναι εμφανώς σε χειρότερη κατάσταση από το δικό σου.
 Θα συνεχίσω ακόμη μια φορά με vpower και  θα το αφήσω 10.000χμ. και βλέπουμε γιατί κοστίζει συνολικά λιγότερο από ότι να βάζω AVIO)
Οι δύο πρώτες εικόνες είναι από το φίλτρο των 15.000χμ και η τρίτη από το παλιό μου που το είχα αλλάξει στα 20.000χμ(15.000χμ vpower και 5.000χμ ΕΚΟ ekonomy) (βρεγμένα και τα δύο) για σύγκριση.
588c8e14b8c7b_DSC_0001(2).thumb.jpg.6a01115b70ab828c6053a5893a773751.jpg
588c8e21be585_DSC_0002(2).thumb.jpg.27989feb11e99af4ead8951235dc8aa2.jpg
20k.jpg.213d765a15ab4a247ac0be504196e262.jpg

Όντως αρκετά πιο βρώμικο το δικό σου φίλτρο, Βασίλη. Και έκανες την αλλαγή στις 15.000, φαντάσου να το άφηνες 30.000 όπως λέει η VW.
Οπότε, shell v power και αλλαγή το πολύ στις 15.000.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όχι 30.000χμ , η VW λέει 60.000χμ....   δηλαδή εντελώς εκτός από την Ελληνική πραγματικότητα.

Τα 15.000 είναι το ΜΑΧ , την επόμενη φορά θα δοκιμάσω στα 10.000χμ.την αλλαγή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , sokratis91 said:

Οπότε, shell v power και αλλαγή το πολύ στις 15.000

Όχι μόνο vpower το πολύ στα 15.000χμ, αλλά και οτιδήποτε άλλο εκτός από avio.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κυριοι σημερα πηγα στο καταστημα που ψωνιζω φιλτρα. Ο ανθρωπος εχει οτι φιλτρο θελεις. Για να μην τα πολυλογω πηγα να παρω ενα φιλτρο πετρελαιου και ενα λαδιου, για πετρελαιου του ζητησα Mann και σε καποια φαση με φωναξε πισω στα ραφια λεγοντας με οτι το Mann που ειχε ελεγε made in china. Το θεμα ειναι αλλο τωρα. Μου ειπε παρε καλυτερα sofima που ειναι Ιταλικο και ηταν απο τις πρωτες εταιριες που εβγαζαν φιλτρα για group vag και εκτος αυτο ειναι ολόϊδιο με το mann μην πληρωνεις τζαμπα ονομα για κατι που ειναι ολόϊδιο.. Για μενα καλυτερα ειναι να παρεις το ακριβο και βεβαια να βαλεις κατι καλυτερο στο αμαξι σου αλλα αυτα ειναι εντελως ιδια. Τιμη Mann αν θυμαμαι καλα καπου στα 23€ ενω το sofima 13.5€ ακουω γνωμες αλανια μου.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πχ

Απο το mann βγαζει απο τα 23€, 3€ κερδος και απο το....sofima?? βγαζει 5€ κερδος, και για αυτο το εχει στο ραφι του και θελει να στο πασαρει.

Απο εκει και περα διαλεγεις εσυ τι θελεις να βαλεις απο την στιγμη που μπορεις να επιλεξεις, γιατι υπαρχουν περιπτωσεις που πας σε μαγαζια, ζητας ενα φιλτρο και σου λενε εχω μονο μια μαρκα οτι ναναι και προσπαθει να στην πασαρει.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κυριοι σημερα πηγα στο καταστημα που ψωνιζω φιλτρα. Ο ανθρωπος εχει οτι φιλτρο θελεις. Για να μην τα πολυλογω πηγα να παρω ενα φιλτρο πετρελαιου και ενα λαδιου, για πετρελαιου του ζητησα Mann και σε καποια φαση με φωναξε πισω στα ραφια λεγοντας με οτι το Mann που ειχε ελεγε made in china. Το θεμα ειναι αλλο τωρα. Μου ειπε παρε καλυτερα sofima που ειναι Ιταλικο και ηταν απο τις πρωτες εταιριες που εβγαζαν φιλτρα για group vag και εκτος αυτο ειναι ολόϊδιο με το mann μην πληρωνεις τζαμπα ονομα για κατι που ειναι ολόϊδιο.. Για μενα καλυτερα ειναι να παρεις το ακριβο και βεβαια να βαλεις κατι καλυτερο στο αμαξι σου αλλα αυτα ειναι εντελως ιδια. Τιμη Mann αν θυμαμαι καλα καπου στα 23€ ενω το sofima 13.5€ ακουω γνωμες αλανια μου.
 
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
 
 
 

Εγώ όταν πήγα να ψωνίσω φίλτρο πετρελαίου, έτυχε να μην έχει Mann εκείνη την στιγμή και πήρα Bosch, είναι ακριβώς το ίδιο, το mann κάνει 25 ευρώ το Bosch το πήρα 16

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πχ
Απο το mann βγαζει απο τα 23€, 3€ κερδος και απο το....sofima?? βγαζει 5€ κερδος, και για αυτο το εχει στο ραφι του και θελει να στο πασαρει.
Απο εκει και περα διαλεγεις εσυ τι θελεις να βαλεις απο την στιγμη που μπορεις να επιλεξεις, γιατι υπαρχουν περιπτωσεις που πας σε μαγαζια, ζητας ενα φιλτρο και σου λενε εχω μονο μια μαρκα οτι ναναι και προσπαθει να στην πασαρει.

Εγω θα συμφωνησω μαζι σου και θα δεχτω αυτο που μου λες αλλα αν ειναι ολοϊδια η εστω υπαρχει μια ελαχιστη διαφορα γιατι να πληρωνουμε τα μαλλιοκεφαλα μας ετσι δεν ειναι.? Αρα μπορει εκεινος να κοιταει το συμφερον του αλλα και εμεις δεν πρεπει να ειμαστε εγωιστες και να πληρωνουμε μονο ονομα και φιρμες.. Το θεμα ειναι οτι στην νεκροψια θα φανει οταν το κοψω με τον τροχο, εγω εδω και 2 χρονια βαζω μονο απο ενα βενζιναδικο πετρελαιο και του πηγα μαλιστα φωτο απο κομμενο φιλτρο και ηταν σε εξαιρετικη κατασταση. Ουτως η αλλως καθε 10.000 χλμ αλλαζω φιλτρο πετρελαιου.. δεν το ρισκαρω να πηγαινει για αλλαγη με παραπανω χλμ μεν αλλα δεν δεχομαι να πληρωνω μονο ονοματα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το οτι ειναι οπτικα ιδια δεν τα κανει και ιδια ποιοτικα λογικα, απο εκει και περα ,διαλεγεις και περνεις.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Μια εικόνα κι από εμένα στο πρώτο service (1.4 TDI - 11/2016) στα 15.000 χλμ. (μέχρι τα 13.500 χλμ Shell V-Power και από εκεί μέχρι τα 15.000 EKO Avio). Επίσης κάθε 2.000 χλμ έβαζα (όπως προτείνει) το πρόσθετο συντήρησης/βελτίωσης της Liqui Moly, που βέβαια θα το αντικαταστήσω με το αντίστοιχο της Tunap που είναι κάθε 15.000.

Πώς σας φαίνεται;

IMG_20170823_190007.jpg

IMG_20170823_190752.jpg

IMG_20170823_190808.jpg

IMG_20170823_190940.jpg

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , spdrosin said:

Μια εικόνα κι από εμένα στο πρώτο service (1.4 TDI - 11/2016) στα 15.000 χλμ. (μέχρι τα 13.500 χλμ Shell V-Power και από εκεί μέχρι τα 15.000 EKO Avio). Επίσης κάθε 2.000 χλμ έβαζα (όπως προτείνει) το πρόσθετο συντήρησης/βελτίωσης της Liqui Moly, που βέβαια θα το αντικαταστήσω με το αντίστοιχο της Tunap που είναι κάθε 15.000.

Πώς σας φαίνεται;

IMG_20170823_190007.jpg

IMG_20170823_190752.jpg

IMG_20170823_190808.jpg

IMG_20170823_190940.jpg

ποιος ακριβώς το προτείνει;

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , vasilisrx8 said:

ποιος ακριβώς το προτείνει;

Η εκάστοτε εταιρεία στη συσκευασία της (όπως και το link που παραθέτω).

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , spdrosin said:

Η εκάστοτε εταιρεία στη συσκευασία της (όπως και το link που παραθέτω).

οι εταιριες χημικων και βελτιωτικών καυσίμων τι θα έλεγαν ρε φίλε;εντάξει δεν λέω να βάζεις ένα βελτιωτικό αλλά όχι και κάθε 2000χλμ.η αλόγιστη χρήση χημικών μόνο κακό θα κάνει στην τρόμπα υψηλής και πίστεψέ με το αποτέλεσμα από την χρήση δεν είναι και τπτ το τραγικό πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους το κανουμε.!!αμα έκανε ένα βελτιωτικό  δουλειά γιατί  υπάρχουν  τα εξειδικευμένα μηχανήματα για καθαρισμό μπεκ;συν ότι η vw δεν λέει πουθενά για χρήση τέτοιων προϊόντων!!!

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , vasilisrx8 said:

οι εταιριες χημικων και βελτιωτικών καυσίμων τι θα έλεγαν ρε φίλε;εντάξει δεν λέω να βάζεις ένα βελτιωτικό αλλά όχι και κάθε 2000χλμ.η αλόγιστη χρήση χημικών μόνο κακό θα κάνει στην τρόμπα υψηλής και πίστεψέ με το αποτέλεσμα από την χρήση δεν είναι και τπτ το τραγικό πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους το κανουμε.!!αμα έκανε ένα βελτιωτικό  δουλειά γιατί  υπάρχουν  τα εξειδικευμένα μηχανήματα για καθαρισμό μπεκ;συν ότι η vw δεν λέει πουθενά για χρήση τέτοιων προϊόντων!!!

Αρχικά (και αυτό το είπα πιο πάνω) θα το αντικαταστήσω με της Tunap που είναι κάθε 15k. Επίσης η VW προτείνει να αλλάζουμε φίλτρο πετρελαίου κάθε 60k. Εσύ ακολουθείς την οδηγία αυτή; Επίσης αυτό που αναφέρεις είναι άκυρο σαν τοποθέτηση: "αμα έκανε ένα βελτιωτικό  δουλειά γιατί  υπάρχουν  τα εξειδικευμένα μηχανήματα για καθαρισμό μπεκ". Άλλο πρόλειψη κι άλλο γιατρειά. Και τέλος πάντων, για να μην το κάψουμε περισσότερο, εγώ για την εικόνα του φίλτρου πετρελαίου ρώτησα (το λέει και ο τίτλος του θέματος).

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

φυσικά και δεν ακολουθώ την οδηγία της vw για το φίλτρο πετρελαίου (αλλάζω κάθε 10000χλμ) αλλά δεν βάζω κάθε 2000 χημικά αλλά κάθε 10000χλμ της liqui Molly.

και τέλος πρόληψη δεν είναι τα χημικά αλλά ένα πρατήριο που εμπιστεύεσαι και προτιμότερο της avin που έχει και το φίλτρο 

Edited by vasilisrx8
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , vasilisrx8 said:

φυσικά και δεν ακολουθώ την οδηγία της vw για το φίλτρο πετρελαίου (αλλάζω κάθε 10000χλμ) αλλά δεν βάζω κάθε 2000 χημικά αλλά κάθε 10000χλμ της liqui Molly.

και τέλος πρόληψη δεν είναι τα χημικά αλλά ένα πρατήριο που εμπιστεύεσαι και προτιμότερο της avin που έχει και το φίλτρο 

V-Power έβαζα μόνο από 1 συγκεκριμένο εταιρικό και το ίδιο κάνω και με το Avio.

Όπως προείπα δις, θα το γυρίσω στης Tunap που ειναι ανα 15k ούτως ή άλλως. Δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζουμε και το "καίμε": για την εικόνα του φίλτρου, θα πούμε κάτι;

Link to comment
Share on other sites

μια χαρά φενεται για να δεις άμα έχουν περάσει κατάλοιπα και βρωμιες πρέπει να το στείλεις για χημική ανάλυση.μονο έτσι θα δεις άμα έκανε δουλειά και κατά πόσο.αλλα εκ πρώτης όψεως καλό φενεται

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , vasilisrx8 said:

μια χαρά φενεται για να δεις άμα έχουν περάσει κατάλοιπα και βρωμιες πρέπει να το στείλεις για χημική ανάλυση.μονο έτσι θα δεις άμα έκανε δουλειά και κατά πόσο.αλλα εκ πρώτης όψεως καλό φενεται

Οκ. Σ' ευχαριστω.

Ε εδώ αυτο το "φαινομενικα" θεωρω πως μπορουμε να εξετασουμε μονο.

Κι εγω νομιζω φαινεται ενταξει.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου 1.6TDI έχω ήδη 97.000Km και το φίλτρο έχει αλλαχτεί 1 μόνο φορά στο service των 60.000Km. Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα που να σχετίζεται με το φίλτρο και ποτέ δεν κατάλαβα έως τώρα κάποια διαφορά σε απόδοση ή κάτι περίεργο. Πριν και μετά την αλλαγή, ίδια συμπεριφορά και απόδοση. Σχεδόν 100.000Km μετά, το αυτοκίνητο το νιώθω όπως όταν ήταν καινούργιο. Οπότε θα έλεγα να διοχετεύσετε την ενέργεια και τον χρόνο σας κάπου πιο εποικοδομητικά και να μην ξοδεύετε τα 30άρια για καθαριστικά κλπ κάθε 2.000 και 10.000Km. Το θεωρώ υπερβολή. Ένα καλό πρατήριο, δοκιμασμένο, και τέλος. Εκτός αν δεν το κινείτε πολύ το αυτοκίνητο και γίνονται αυτά σε πχ 1 χρόνο, αλλά στην περίπτωση κακώς αγοράσατε Diesel θα έλεγα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγώ κάνω κοντά στα 20000χλμ τον χρόνο και ένα 20αρι που δίνω για το φίλτρο πετρελαίου ανά 10000χλμ δεν με πολυνοιαζει αρκεί που έχω καθαρό φίλτρο.το ότι άλλαξες το φίλτρο στα 60000χλμ δεν σημαίνει ότι θα έβλεπες και αλλαγή στην απόδοση όμως άμα ένα ποσοστό βρωμιάς πέρασε (λογικό είναι να χάσει την καθαριστική του δύναμη το φίλτρο μετά από τόσα χλμ) και "έκατσε" στην αντλία ή στα μπεκ τι να λέει;καλύτερα 20 ευρώ ανά 10000χλμ και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο παρά καμία βλάβη στα μπεκ ή αντλία που πάνε στον Θεό.φυσικα όλα αυτά είναι τπτ άμα βαζουμε πετρέλαιο από όπου να ναι!!!

Link to comment
Share on other sites

Το λέω με την έννοια ότι ίσως το ψυρίζετε χωρίς λόγο. Αναφέρω την περίπτωσή μου ως παράδειγμα που δεν το ψυρίζει, και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Επίσης έχετε κατά νου ότι όταν κάτι δεν το συνιστά η μαμά εταιρεία, για κάποιο λόγο δεν το συνιστά. Π.χ. τα πρόσθετα κλπ, μπορεί να δημιουργούν πρόβλημα αλλού και να προκύψει εκεί η βλάβη, εκεί που νομίζουμε ότι κάνουμε καλό. 

Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2017 at 7:35 ΜΜ, spdrosin said:

Μια εικόνα κι από εμένα στο πρώτο service (1.4 TDI - 11/2016) στα 15.000 χλμ. (μέχρι τα 13.500 χλμ Shell V-Power και από εκεί μέχρι τα 15.000 EKO Avio). Επίσης κάθε 2.000 χλμ έβαζα (όπως προτείνει) το πρόσθετο συντήρησης/βελτίωσης της Liqui Moly, που βέβαια θα το αντικαταστήσω με το αντίστοιχο της Tunap που είναι κάθε 15.000.

Πώς σας φαίνεται;

IMG_20170823_190007.jpg

IMG_20170823_190752.jpg

IMG_20170823_190808.jpg

IMG_20170823_190940.jpg

Η εικόνα του είναι οριακά καλή, αυτό είναι και το όριο (15.000χμ) για αφιλτράριστο πετρέλαιο. Αν έβαζες μόνο AVIO θα είχε καλύτερη εικόνα. Εγώ πάντως συνεχίζω και βάζω vpower και αλλάζω φίλτρο πετρελαίου συχνότερα γιατί μου κοστίζει λιγότερο από το να βάζω μόνο AVIO. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

επειδη είχα diesel καινουργιο και διάβασα το συγκεκριμένο θεμα, 

 

είπα να βάλω και εγώ μερικές φωτογραφιες και από το δικό μου φιλτρο πετρελαίου που ειχα στο FORD CMAX MKII 1600 TDCI 115HP.

 

Να εξηγήσω ότι η ford έχει κινητήρες της citroen και του groub psa. 

 

το φιλτρο που βλέπετε στης φωτογραφιες ειναι το εργοστασιακό και δεν το αλλαξα πότε μου, από την μέρα που πήρα το cmax.

 

 

 

 

H FORD ΛΈΕΙ ΑΛΛΑΓΉ ΦΊΛΤΡΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΊΟΥ ΚΆΘΕ 3 ΧΡΌΝΙΑ...!!!   

 

1226521508_filterdiesel.jpg.4997bf39fd41e1e88b7fc485550ff690.jpg

 

 

 

 

 

 

            

 

 

 

 

 

 

 

 

Το αμάξι το αγόρασα τον Νοέμβριο του 2014 , από τότε βάζω ΜΌΝΟΝ πετρέλαιο SHELL V-POWER DIESEL  ΑΠΌ 2 συγκεκριμένα πρατήρια καύσιμου ΕΝΑ στην Αθήνα Και ένα στην Έδεσσα 

Και από ΠΟΥΘΕΝΆ αλλου.

 

το φιλτρο αυτο το αλλαξα στης 26/10/2016 για πρώτη φορά στα 18.409 χιλιόμετρα που είχα. ΠΟΤΈ ΆΛΛΗ ΦΟΡΆ!!! 

 

αυτο το φιλτρο ειναι το ΊΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ με αυτο που φοράνε τα citroen και peugeot δεν έχει καμια διαφορά    

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

το καλύτερο που μπορείτε να κανετε η κατωχη diesel ειναι σε κάθε servise να κανετε και μια αλλαγη του φίλτρου Πετρελαίου, και όχι όποτε λέει η αντιπρωσοπια .

 

μόνο καλό θα κανετε μακροπροθεσμα για την λειτουργεια του κινητήρα σας , το κόστος ειναι μικρο μπροστά στης ζημιες που βγάζουν τα diesel

 

και επειδη δεν έχουμε και τα καλύτερα πετρέλαια στην Ελλάδα εγώ ανά 2.000 χιλιόμετρα έβαζα και καθαριστηκο diesel άπω την πρώτη μέρα που πήρα το αμάξι.

 

                  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.