Jump to content
Shadowman

Golf 5 Gt - Πανευτυχής κάτοχος, με πολλές απορίες!

Recommended Posts

καλησπέρα παιδιά και πάλι μετά από καιρό..!

είμαι πλέον ένας πανευτυχής κάτοχος ενός Golf MK5 GT και πολύ ανακουφισμένος που μετά από τόσο καιρό ξεμπέρδεψα επιτέλους!
ας πάμε όμως στο ψητό.. :p θα χρειαστώ τα φώτα σας για διάφορες απορίες κτλ που έχω.

πάμε λοιπόν..
όταν βάζω μπροστά το check engine και το epc σβήνουν μετά από 1-2 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπρός το αμάξι και παράλληλα ακούω και κάποια ρελεδακια να δουλεύουν, είναι φυσιολογικό?

όταν είμαι σταματημένος με νεκρά και χειρόφρενο αν έχω πατημένο τον συμπλέκτη και πατήσω γκάζι ακούγεται ένας ήχος σαν τσίριγμα, έχει να κάνει με την μαγνητική του turbo η κάτι τέτοιο? και προπάντων είναι normal αυτό που κάνει? επίσης αυτόν τον θόρυβο ίσως λίγο διαφορετικό τον ακούω και όταν αρχίζει και μπαίνει το turbo.

το turbo από ότι κατάλαβα μπαίνει από κάποιες στροφές και μετά με ήπιο γκάζι σωστά?και αν πατήσω πιο πολύ γκάζι μπαίνει και από πιο πριν? στις πόσες στροφές μπαίνει?

τι μάρκα λαδάκια να του βάζω? 5w30 παίρνει η κάνω λάθος?

υπάρχει κάποιο ανταλλακτικό που έχει βγει ανανεωμένο και θα πρέπει να βάλω τον καινούργιο κωδικό?

το cruise control πως ακριβώς δουλεύει?έχω την μισή οθόνη με το trip computer.

επίσης θα ήθελα να ρωτήσω πως μπορώ να περιποιηθώ λίγο το μηχανοστάσιο, με τι μπορώ να το καθαρίσω?

και τέλος αξίζει να αλλάξω φίλτρο και εξάτμιση? και ίσως πρόγραμμα?

συγγνώμη για το κατωσέντονο και αν σας κούρασα κάθε βοήθεια και πληροφορία ευπρόσδεκτη!

ευχαριστώ πολύ!!!

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Shadowman said:

1.Oταν βάζω μπροστά το check engine και το epc σβήνουν μετά από 1-2 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπρός το αμάξι και παράλληλα ακούω και κάποια ρελεδακια να δουλεύουν, είναι φυσιολογικό?

2. Οταν είμαι σταματημένος με νεκρά και χειρόφρενο αν έχω πατημένο τον συμπλέκτη και πατήσω γκάζι ακούγεται ένας ήχος σαν τσίριγμα, έχει να κάνει με την μαγνητική του turbo η κάτι τέτοιο? και προπάντων είναι normal αυτό που κάνει? επίσης αυτόν τον θόρυβο ίσως λίγο διαφορετικό τον ακούω και όταν αρχίζει και μπαίνει το turbo.

3. Το turbo από ότι κατάλαβα μπαίνει από κάποιες στροφές και μετά με ήπιο γκάζι σωστά?και αν πατήσω πιο πολύ γκάζι μπαίνει και από πιο πριν? στις πόσες στροφές μπαίνει?

4. Τι μάρκα λαδάκια να του βάζω? 5w30 παίρνει η κάνω λάθος?

5. Υπάρχει κάποιο ανταλλακτικό που έχει βγει ανανεωμένο και θα πρέπει να βάλω τον καινούργιο κωδικό?

6. Το cruise control πως ακριβώς δουλεύει?έχω την μισή οθόνη με το trip computer.

7. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω πως μπορώ να περιποιηθώ λίγο το μηχανοστάσιο, με τι μπορώ να το καθαρίσω?

8. και τέλος αξίζει να αλλάξω φίλτρο και εξάτμιση? και ίσως πρόγραμμα?

συγγνώμη για το κατωσέντονο και αν σας κούρασα κάθε βοήθεια και πληροφορία ευπρόσδεκτη!

ευχαριστώ πολύ!!!

Kαλησπερα! Καλοριζικο το καινουριο αμαξι! Ευχομαι να το χαρεις οσο το εχω χαρει και εγω οσο καιρο το εχω! Παμε τωρα με την σειρα:

1. Ειναι απολυτως φυσιολογικο, εφοσον σβηνουν ολα τα λαμπακια μολις βαλεις μπρος.

2.Χμμ κατι σαν σφυριγμα ισως να οφειλεται στην σκαστρα (Diverter valve), ισως να χρειαζεται αλλαγη με νεοτερου τυπου. Εγω την αλλαξα προληπτικα μαζι με την Ν75 οταν αγορασα το αμαξι. Αλλα μελη μπορει να σε βοηθησουν περισσοτερο με αυτο το θεμα

3.Το turbo μπαινει απο τις 3000-3500 στροφες και πικαρει περιπου στις 6200. Μεχρι τις 3000 δουλευει ο κομπρεσσορας οταν κριθει απαραιτητο (αποτομη επιταχυνση). Στο καντραν σου το βλεπεις στο ειδικο οργανο που εχουμε.

4. Η εταιρια προτεινει τα castrol edge, εγω προσωπικα σε ολα τα αυτοκινητα μας χρησιμοποιω της Liqui Moly (στο GT τα 4200 top tec 5W30)  και ειμαι υπερευχαριστημενος! Νομιζω οτι εφοσον τα λαδια πληρουν τις προδιαγραφες που ζηταει η εταιρια για το αμαξι, εισαι καλυμενος με οτι μαρκα προτιμας

5. Ισως αυτα που σου ειπα και στην αρχη (Ν75 και σκαστρα), κατι παραπανω δεν γνωριζω προσωπικα!

6. Το CC ειναι πολυ ευκολο στη χρηση! Στο αριστερο μοχλο, γυρνας το διακοπτη που ειναι απο πανω στην θεση ΟΝ. Αναβει στο καντραν σου η πρασινη ενδειξη. Εφοσον πας με περισσοτερα απο 40χλμ, πατας απο τα δυο κουμπια που ειναι στο πλαι του μοχλου, το κατω και οριζεις ως σταθερη ταχυτητα, την τρεχουσα! Απο εκει και περα μπορεις να τραβηξεις το ποδι απο το γκαζι και οτι αυξομειωσεις θελεις να τις κανεις απο τα 2 κουμπακια στο πλαι! Το CC απενεργοποιειται αυτοματα αν πατησεις φρενο η τον συμπλεκτη! Επισης μπορεις πηγαινοντας με CC να πατησεις το γκαζι για να επιταχυνεις στιγμιαια (προσπεραση) και μετα να αφησεις το γκαζι και να επανελθει και να μεινει στην ιδια ταχυτητα που ειχε πριν στο CC, Eπισης αν κλεισεις τον διακοπτη απο πανω και τον ξανανοιξεις και πατησεις το πανω κουμπακι αντι για το κατω, σε βαζει στην ταχυτητα που ειχες τελευταια φορα αποθηκευμενη!

7. Εγω δεν βαζω χημικα, μονο με ενα βρεγμενο πανι και οτι μπορω, αλλα δεν εχω και μανια να τα βλεπω γυαλισμενα!

8. Εγω προσωπικα δεν θα εκανα τιποτα, ειμαι υπερχαριστημενος απο το υφος του αυτοκινητου. Οι μονες αλλαγες που κανω στο αμαξι ειναι οτι μπορω να αλλαξω μονος μου και ειναι ολες ΟΕΜ+. Αλλα εσυ αποφασιζεις τι ζητας απο το αμαξι σου!

Και παλι καλοριζικο! Κοιτα να το χαρεις!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Shadowman said:

καλησπέρα παιδιά και πάλι μετά από καιρό..!

είμαι πλέον ένας πανευτυχής κάτοχος ενός Golf MK5 GT και πολύ ανακουφισμένος που μετά από τόσο καιρό ξεμπέρδεψα επιτέλους!
ας πάμε όμως στο ψητό.. :p θα χρειαστώ τα φώτα σας για διάφορες απορίες κτλ που έχω.

πάμε λοιπόν..
όταν βάζω μπροστά το check engine και το epc σβήνουν μετά από 1-2 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπρός το αμάξι και παράλληλα ακούω και κάποια ρελεδακια να δουλεύουν, είναι φυσιολογικό?

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ

όταν είμαι σταματημένος με νεκρά και χειρόφρενο αν έχω πατημένο τον συμπλέκτη και πατήσω γκάζι ακούγεται ένας ήχος σαν τσίριγμα, έχει να κάνει με την μαγνητική του turbo η κάτι τέτοιο? και προπάντων είναι normal αυτό που κάνει? επίσης αυτόν τον θόρυβο ίσως λίγο διαφορετικό τον ακούω και όταν αρχίζει και μπαίνει το turbo.

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΗ ΦΥΣΗ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ.

το turbo από ότι κατάλαβα μπαίνει από κάποιες στροφές και μετά με ήπιο γκάζι σωστά?και αν πατήσω πιο πολύ γκάζι μπαίνει και από πιο πριν? στις πόσες στροφές μπαίνει?

ΕΔΩ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΑ ΙΔΕΑ

VW_twincharged2.jpg

τι μάρκα λαδάκια να του βάζω? 5w30 παίρνει η κάνω λάθος?

5W30 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ VW504

υπάρχει κάποιο ανταλλακτικό που έχει βγει ανανεωμένο και θα πρέπει να βάλω τον καινούργιο κωδικό?

το cruise control πως ακριβώς δουλεύει?έχω την μισή οθόνη με το trip computer.

επίσης θα ήθελα να ρωτήσω πως μπορώ να περιποιηθώ λίγο το μηχανοστάσιο, με τι μπορώ να το καθαρίσω?

και τέλος αξίζει να αλλάξω φίλτρο και εξάτμιση? και ίσως πρόγραμμα?

Μια αναζήτηση στα ήδη ανοιχτά θέματα θα σε βοηθήσει.

συγγνώμη για το κατωσέντονο και αν σας κούρασα κάθε βοήθεια και πληροφορία ευπρόσδεκτη!

ευχαριστώ πολύ!!!

 

Στα περισσότερα ήδη σου απάντησαν και πιο πάνω.

Όσο αφορά τα ανανεωμένα Parts, θα σου πρότεινα να το κρατήσεις λίγο καιρό να το χαρείς μήπως βγάλει κάποια βλάβη,

για να μην δώσεις κι άλλα χρήματα ακόμα που ίσως σου χρειαστούν μετά.

Εαν θες προληπτικά, κάνε αλλαγή στις βαλβίδες Ν75 και Ν249, αγόρασέ τες από αντιπροσωπεία και τις περνάς όπου θες.

Επίσης δες αν το αμάξι έχει αλλάξει βαλβολίνες ανά 60.000χλμ και αν τυχόν έγινε η αλλαγή σετ. καδένας.

Καλοτάξιδο....

Περισσότερα για τα παραπάνω και περαιτέρω συζήτηση,  στην υποενότητα του Golf, στα ήδη ανοιχτά θέματα.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές σας!

τα service που έχει κάνει είναι τα εξής:
στις 22 χιλιάδες χιλιόμετρα εκτός του λιπαντικό service άλλαξε συγχρονιζέ και βαλβολίνες.
στις 36 χιλιάδες χιλιόμετρα εκτος του γενικού service άλλαξε και σκαστρα (αυτή είναι κάποια από τις Ν75 και Ν249 ? αν όχι αυτές οι δυο τι είναι?)
και από ότι βλέπω στις 55 χιλιάδες χιλιόμετρα γράφει για συμπλήρωμα βαλβολίνες. (είναι λογικό? δεν έχω αλλάξει βεβαια ποτε βαλβολίνες αλλα νόμιζα ότι δεν συμπληρώνεις και απλά τις αλλάζεις)

μια άλλη απορία που έχω είναι, μιας και πρώτη φορα παίρνω τέτοιο αμάξι ,είχα ακούσει για τα γνωστά turbo timer γιατί μετά από μεγάλη διαδρομή? πρέπει να το αφήνεις λίγο στο ρελαντί να κρυώσει η τουρμπίνα? δεν ξέρω ανά τα λέω σωστά. παράλληλα όμως είχα διαβάσει ότι το αμάξι έχει από μονο του ένα σύστημα που ενεργοποιείται μόνο του αφού κλείσεις τον κινητήρα για να κρυώσει το turbo, ισχύει?
αν ναι ,είμαι καλυμμένος? να το αφήνω και λίγο ρελαντί το αμάξι πριν το σβήσω η δεν είναι απαραίτητο?
επίσης η τουρμπίνα πως ψύχεται?

καδένα δεν έχει αλλάξει , αυτό είναι ανησυχητικό? πρέπει να αλλαχτεί?

και κάτι τελευταίο, το ρουλεμάν του συμπλέκτη κάνει τον κλασικό θόρυβο προφανώς δεν χρήζει αλλαγής μονο του παρα όταν γίνει αλλαγή δίσκο πλατό σωστά? απλά έχω παρατηρήσει σαν να περνάει ένα σαν τρέμουλο κάπως έτσι στο λεβιέ εκτος του ήχου που κάνει και όταν πατάω συμπλέκτη εξαφανίζονται και τα δυο. υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα?

ευχαριστώ και πάλι και συγγνώμη για τις απανωτές απορίες μου.

Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν , Shadowman said:

καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές σας!

τα service που έχει κάνει είναι τα εξής:
στις 22 χιλιάδες χιλιόμετρα εκτός του λιπαντικό service άλλαξε συγχρονιζέ και βαλβολίνες.
στις 36 χιλιάδες χιλιόμετρα εκτος του γενικού service άλλαξε και σκαστρα (αυτή είναι κάποια από τις Ν75 και Ν249 ? αν όχι αυτές οι δυο τι είναι?)
και από ότι βλέπω στις 55 χιλιάδες χιλιόμετρα γράφει για συμπλήρωμα βαλβολίνες. (είναι λογικό? δεν έχω αλλάξει βεβαια ποτε βαλβολίνες αλλα νόμιζα ότι δεν συμπληρώνεις και απλά τις αλλάζεις)

μια άλλη απορία που έχω είναι, μιας και πρώτη φορα παίρνω τέτοιο αμάξι ,είχα ακούσει για τα γνωστά turbo timer γιατί μετά από μεγάλη διαδρομή? πρέπει να το αφήνεις λίγο στο ρελαντί να κρυώσει η τουρμπίνα? δεν ξέρω ανά τα λέω σωστά. παράλληλα όμως είχα διαβάσει ότι το αμάξι έχει από μονο του ένα σύστημα που ενεργοποιείται μόνο του αφού κλείσεις τον κινητήρα για να κρυώσει το turbo, ισχύει?
αν ναι ,είμαι καλυμμένος? να το αφήνω και λίγο ρελαντί το αμάξι πριν το σβήσω η δεν είναι απαραίτητο?
επίσης η τουρμπίνα πως ψύχεται?

καδένα δεν έχει αλλάξει , αυτό είναι ανησυχητικό? πρέπει να αλλαχτεί? Στις 90-100.000χλμ

και κάτι τελευταίο, το ρουλεμάν του συμπλέκτη κάνει τον κλασικό θόρυβο προφανώς δεν χρήζει αλλαγής μονο του παρα όταν γίνει αλλαγή δίσκο πλατό σωστά? απλά έχω παρατηρήσει σαν να περνάει ένα σαν τρέμουλο κάπως έτσι στο λεβιέ εκτος του ήχου που κάνει και όταν πατάω συμπλέκτη εξαφανίζονται και τα δυο. υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα?

ευχαριστώ και πάλι και συγγνώμη για τις απανωτές απορίες μου.

 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά χρονια πολλά χριστός ανέστη!

επέστρεψα με νέες απορίες...! :p

σε απότομο ξεκίνημα κάνει ένα τράνταγμα γκαπ γκαπ γκαπ κάπως έτσι μαζί με ήχο παρόμοιο,πήγα είδα για βάσεις μηχανής αλλα ήταν ok.
το κάνει και με esp και χωρίς esp,να σημειώσω πως τα λάστιχα θέλουν άλλαγμα γιατί δεν κρατάνε σε απότομα ξεκινήματα.
να οφείλεται στα λάστιχα? να κάνει κάποια αναπήδηση?

κάτι άλλο που θέλω να ρωτήσω είναι για τα μασπιέ του GTI είναι διαφορετικά αυτά από το 5πορτο με αυτά από το 2πορτο?
επίσης κάτι διάβαζα για τρυπήματα κτλ ισχύει? μήπως είναι καλύτερα να μπούν κολλητά και με τις βίδες που πιάνουν από κάτω και μπροστά στο θολο? 
αν μπει κολλητό υπάρχει πρόβλημα με τους πλαστικούς θόλους μπρός πίσω αν χρειαστεί να βγούν για κάποιο λόγο?

ευχαριστώ

 

όσο για το θέμα τις ηλιοροφής και για ενημέρωση πάει όλο κομπλέ το σκιάδι με το πλαστικό και το κόστος είναι κάπου στα 400 euro.

Edited by Shadowman
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.