Jump to content
nikdev

Golf - Επιλογη Ελαστικου 225/45/17 Goodyear Assymetric 3 Michelin Pilot Sport 4 [Poll]

Ποιο θα επιλέγατε ανάμεσα στα δύο καινούργια ελαστικά ?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Επιλογή ανάμεσα στα δύο και μόνο:

Goodyear Assymetric 3

Michelin Pilot Sport 4

225/45/17, δείκτης Υ.

μετά τα χειμερινά πάμε σε αλλαγή, πείτε τη γνώμη σας.

Χρήση overall, αλλά απαιτητική σε αυτοκινητόδρομους (μεγάλες ταχύτητες, φρενάρισμα).

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιώ και τις δύο προηγούμενες γενιές οπότε είμαι 50-50...

 

Link to comment
Share on other sites

Να ψηφίσω πρώτος υπέρ των Michelin. Πολύ καλά τα Goodyear αλλά αυτό μαλακό πλαινό σου χαλάει τη μισή ευχαρίστηση :-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν μ΄ενοχλεί ιδιαίτερα, έχουν πολλά + τα Goodyear, μεγάλο προσόν τους η συμπεριφορά στο βρεγμένο και το φρενάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση , γιατί κάποιος που έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια και έχει βελτιώσει το αυτοκίνητό του δίνοντας σίγουρα κάποια χρήματα κάνοντας το αγαπημένο το χόμπυ βρίσκεται σε δίλημμα να διαλέξει ανάμεσα σε δυο αδιάφορα καθημερινά ελαστικά για τον πολύ κόσμο, τα οποία βέβαια είναι φτιαγμένα για να βγάζουν αρκετά χιλιόμετρα στους γρανιτένους ευρωπαϊκούς δρόμους, ενώ στην Ελλάδα  με τα ασβεστολιθικά πετρώματα της ασφάλτου που γίνονται γυαλί μετά από λίγο, δεν φαγώνονται ποτέ (όλοι τα πετάνε μόλις ξεραθεί η γόμα με σχεδόν το 70% της γόμας πάνω στο ελαστικό) .

Προσωπικά αν δεν είχα πρόβλημα να δίνω για το χόμπυ κάποια χρήματα θα έβαζα ένα από τα 20 παρακάτω ελαστικά. 

http://www.tirerack.com/tires/types/perfCat.jsp?perf=EP

Edited by Vassilis63
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασιλη,

Η ερωτηση ειναι πολυ καλη.

Εβαλα περυσι μια τετραδα r1r και τα μπροστινα σε 8000χλμ χρειαστηκαν αλλαγη.

Με μεγαλες ταχυτητες σε αυτοκινητοδρομο βλεπεις το πελμα να μειωνεται μετα απο ενα ταξιδι αρκετων χιλιομετρων. (600+). Ιδιαιτερα τον πρωτο καιρο ο ρυθμος ηταν αυξημενος μετα που παλιωσαν λιγακι μειωθηκε.

Ανεξαρτητως συνθηκων, ειναι Πολυ καλη λυση, προςφυςη και φρεναριςμα, αλλα το τελευταιο διαστημα κανω αρκετα χιλιομετρα εντος και εκτος Ελλαδος και θα πανε τζαμπα.

Αργοτερα το σκεφτομαι να βαλω ξανα μια τετραδα πανω, ισως προς καλοκαιρακι.

Πολυ καλη η σκεψη σου παντως ειναι στο πισω μερος του μυαλου μου..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

    Δυστυχώς αυτό που γράφεις για το ταξίδι σε μεγάλες ταχύτητες είναι 100% αλήθεια. Αφού αναγκαστικά πρέπει να το χρησιμοποιείς για ταξίδι, πράγματι η επιλογή ενός καθημερινού ελαστικού είναι μονόδρομος για την τσέπη του καθενός.  Χωρίς συνεχόμενη γρήγορη εθνική τα r1r και η παρέα τους και με συχνές αλλαγές προς πίσω (κάθε 2.000χμ) βγάζουν με λίγη προσοχή έως ....και 20.000χμ!!!. Τέλος πάντων και αυτά τα 20.000χμ μπορεί να φαίνονται λίγα σε πολλούς.

Κρίμα γιατί η επιλογή ενός ελαστικού μαλακής γόμας προσφέρει πολύ μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση ίσως από οτιδήποτε άλλο (προσωπική άποψη) έχουμε κάνει στο αγαπημένο μας όχημα. 

Link to comment
Share on other sites

Πολυ δυσκολη για την ωρα συγκριση. Ειναι ακομα νωρις να σου πει καποιος εντυπωσεις, εστω και να τα εχει φορεσει θα ειναι στα πρωτα χλμ.  Και αυτα τα τεστ ρε παιδι μου , πανε και συγκρινουν το AS3 με τον προηγουμενο ανταγωνισμο πχ PS3 και οχι με το 4 .  Τι να το κανεις?

Με οσα εχω διαβασει αν εβαζα τωρα θα ξαναεπελεγα Goodyear.

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι στιγμης εκει γερνει και η δικη μου αποφαση

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο κυβος εριφθη σημερα, καθως η θερμοκρασια ανεβηκε αισθητα και ειναι κριμα να χαλαμε τη γομα στα χειμερινα...

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο κυβος εριφθη σημερα, καθως η θερμοκρασια ανεβηκε αισθητα και ειναι κριμα να χαλαμε τη γομα στα χειμερινα...

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Και τι κληρώσε ο κύβος;

Link to comment
Share on other sites

Goodyear Assymetric 3.

Θα περπατησει λιγάκι για να σας πω τις εντυπωσεις σε σχεση με το 2.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Goodyear Assymetric 3.

Θα περπατησει λιγάκι για να σας πω τις εντυπωσεις σε σχεση με το 2.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Εβαλα χτες Vredestein Ultrac Sessanta σε αυτές τις διαστάσεις και μπορώ μέχρι τώρα να πω με σιγουριά τα εξης: Ανετα, ήσυχα και πολύ πολύ όμορφα.

Για τα υπόλοιπα θα δούμε στο μελλον, οι κριτικές που διάβασα όμως είναι κατά βάση καλές και συγκρίνεται συχνά με το Asymmetric 3 που επίσης διαβάζω καλές κριτικές. Όσον αφορά στην τιμή τα Vreds είναι 6€ πιο ακριβά το κομμάτι από τα Asymms (εδώ που βρισκομαι) και κακά τα ψέματα η GD είναι GD ναι? Δεν μπορείς ομως να φανταστείς πόσο όμορφα φαίνονται τα Vreds πάνω στο αμαξι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα Vredestein έχουν πολύ όμορφη χάραξη, είχα μπει και γω στον πειρασμό :) παλιότερα.

Αλλά δεν..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γυρνωντας απο το λαστιχά για μια αφαιρεση βιδας, καναμε μια κουβεντα για τα 2 αυτα λαστιχα και ακομα δεν εχει σαφη εικονα. Οι μονες πληροφοριες ειναι οτι το ps4 εχει πολυ πιο σκληρα πλαϊνα και το προωθει η Michelin σαν εντελως νεο μοντελο παρουσιασεις promotion και τα ρεστα, ενω η Goodyear ειναι στη φαση ειμαστε καλοι το ξερουμε και συνεχιζουμε και το εχει δωσει σε πολυ πιο χαμηλη τιμη (στην τετραδα βγαινει 50-60 ευρω κατω).

Link to comment
Share on other sites

Αν κοιτάξετε σε ανεξάρτητους φορείς και τεστ ελαστικών, το Michelin Pilot Sport 4 είναι πολύ μπροστά και καθόλου αδιάφορο. Μην το συγχέουμε με το PS3 που ήταν προσανατολισμένο στην άνεση (άλλωστε θεωρείται από την ίδια τη Michelin σαν εξέλιξη του Exalto). Άρα PS4 και ξερό ψωμί!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε λίγες εβδομάδες βγαίνουν τα χειμερινά και έρχεται ο καιρός για θερινά ελαστικά, για όλους.

Επαναφέρω το ερώτημα, σε όσους έχουν δοκιμάσει και τα δύο να μας γράψουν τις εντυπώσεις τους!

Link to comment
Share on other sites

Σε κανένα μήνα θα βάλω τα Michelin PS4 και θα αναφέρω. Θα τα έβαζα νωρίτερα, αλλά περιμένω να τα τοποθετήσω μαζί με την αλλαγή δίσκων (Tarox F2000) και τακακίων (Endless MX72). Περιμένω τα τελευταία (το πίσω set) να έρθει από Ιαπωνία. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τον Μάρτιο βγήκαν τα χειμερινά μας και ξαναγυρίσαμε σε summer tyres.

Τελικά τα λυπήθηκα τα καημένα είχαν ελάχιστους μήνες και λίγα χλμ, οπότε τα ξαναέβαλα επάνω. (As3) γιατί το έχουμε ξεφτυλίσει να τα

πετάω κάθε χρόνο με ελάχιστα χιλιόμετρα.

Αλλά επειδή πλέον δοκίμασα και τα Pilot Sport 4 νομίζω ότι υπερτερούν ένα μισό κλικ σε σχέση με τα Goodyear. (Λογικό ίσως, είναι και μεταγενέστερα).

Και όλο και τα γλυκοκοιτάζω.

0422_7159_PN003877.jpg

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με την τελευταία αλλαγή σε Pirelli Pzero Nero έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος να πω την αλήθεια. Αλλαξα και διάσταση βέβαια (225/40/18). Θεωρώ ότι είναι καλύτερο από Goodyear & Michelin σε κράτημα και φρενάρισμα (δεν έχω δοκιμάσει ακόμα βροχή) καθώς και σε αίσθηση. Ίσως όμως φταίει και η νέα διάσταση που σίγουρα παίζει το ρόλο της


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Just now, SkyNet said:

Με την τελευταία αλλαγή σε Pirelli Pzero Nero έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος να πω την αλήθεια. Αλλαξα και διάσταση βέβαια (225/40/18). Θεωρώ ότι είναι καλύτερο από Goodyear & Michelin σε κράτημα και φρενάρισμα (δεν έχω δοκιμάσει ακόμα βροχή) καθώς και σε αίσθηση. Ίσως όμως φταίει και η νέα διάσταση που σίγουρα παίζει το ρόλο της


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν το νομίζω, στα τελευταία P Zero πολλά παράπονα. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Δεν το νομίζω, στα τελευταία P Zero πολλά παράπονα. default_happy.png


Μόνο καλά λόγια έχω να πω και πέρασα αρκετές μάρκες άλλες επιτυχημένα όπως τα Goodyear άλλες με παταγώδη αποτυχία (πχ Barum)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω σε επηρεασε αρκετα το χαμηλοτερο προφιλ και σιγουρα το πλατος της ζαντας αν πηγες σε 8-8.5


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On ‎2‎/‎4‎/‎2017 at 3:02 ΠΜ, nikdev said:

Νομιζω σε επηρεασε αρκετα το χαμηλοτερο προφιλ και σιγουρα το πλατος της ζαντας αν πηγες σε 8-8.5


Sent from my iPhone using Tapatalk

8άρα είναι η καινούρια vs τη μαμά 7άρα.

Δεν νομίζω ότι έχει επηρεάσει τόσο πολύ η διαφορά (η οποία είναι υπαρκτή) της πιο φαρδιάς ζάντας / μικρότερου προφίλ.

Overall θεωρώ τα ελαστικά αυτά καλύτερα vs Goodyear Assymetric / Michelin Pilot Sport. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κακά.

Ο χρόνος θα δείξει 

Edited by SkyNet
Link to comment
Share on other sites

Update.

Τα Michelin Pilot Sport 4 τοποθετήθηκαν μαζί με δίσκους-τακάκια. Πρώτες εντυπώσεις; Κλάσεις ανώτερη ποιότητα κύλισης σε σχέση με τα προηγούμενα Dunlop SportMaxx RT (είχαν 38000Km πάνω τους και τα νέα είναι βέβαια ολόφρεσκα ακόμα). Αν και "στρώνω" ακόμα το όλο σύστημα, δείχνουν πολύ καλύτερα όσον αφορά την κατευθυντικότητα, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.

Υ.Γ. Τα τακάκια είναι "όλα τα λεφτά". Σε σύγκριση με τα four-pot Alcon του αδελφού μου, υστερούν πλέον ελάχιστα σε ρυθμισιμότητα! Δεν το περίμενα! Τα εργοστασιακά έβγαζαν και περισσότερη κάπνα και η γόμα τους μετά την Endless εμπειρία μου θυμίζει...mousse! (κάτι που σίγουρα δεν ισχύει αφού η VW εξοπλίζει το Golf R με τα ίδια). Σίγουρα βοηθούν και τα braided brake-lines της Goodridge.

Φωτογραφίες:

IMG_0151.JPG

IMG_0153.JPG

IMG_0150.JPG

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.