Golfakias7 Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 Καλησπέρα. Κάτοχος VW Golf mk5 1.4 tsi. Διάβασα πρόσφατα για το γκαζοφρενο και θα ήθελα να μου πείτε άμα "δουλεύει" με το αμάξι μου Δηλαδή άμα πατήσω γκάζι με λιιγο φρενο θα σηκώσει πίεση; η πρέπει να το ρυθμίσω από τον εγκέφαλο; Ευχαριστώ Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Νομίζω ότι από το εργοστάσιο δεν γίνεται, επειδή υπάρχει σαν σύστημα ασφαλείας η νοοτροπία ότι το φρένο ακυρώνει το γκάζι. Θα σε αφήσει να το κάνεις για λίγα δευτερόλεπτα για heel - toe, αλλά μέχρι εκεί. Περίμενε τα υπόλοιπα παιδιά που ασχολούνται περισσότερο με το θέμα να σου απαντήσουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 μεταφορα στην σωστη ενοτητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 Βάλε π.χ. μια 3η κ πήγαινε σταθερά σε κάποια χιλιόμετρα έχοντας υποπίεση (ελπίζω να έχεις μπαρόμετρο για να το βλέπεις), άρχισε να πατάς φρένο με το αριστερό κ αντίστοιχα γκάζι με το δεξί κ θα ακούσεις την τουρμπίνα να σπουλάρει (θα το δεις κ στο μπαρόμετρο), αφού παίξεις λίγο με τις πιέσεις στα πεντάλ άφησε το φρένο κ πάτα τέρμα γκάζι. Θέλει λίγο να το βρεις αλλά δεν είναι δύσκολο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 queen αμα δεν εχει την λειτουργια απτο προγραμμα δεν παιζει να παιξει,,,,αυτο γινεται οταν μεσω προγραμματος ακυρωνεις το κλεισιμο της πεταλουδας....το καναμε απειρες φορες στο δικο μου και εκλεινε η πεταλουδα και γεια σας...το συστηνουν για κοντρες μονο και οχι καθεμερα μιας και ακουσα και την περιπτωση να κολησει το γκαζι απο μηχανικο..τωρα πως και τι δεν ξερω αλλα ετυχε σε γνωστο μαστορι απο ροδο που μιλαμε στο φβ και μας περιγραψε εκει την φαση ...οταν δεν το εχεις παιζεις μετο χειροφρενο για να σηκωσει πιεση ...ρολ...εγω αυτο παιδευω ν ακαταφερω καποια στιγμη,,,αυτο το ειδα στην πραξη στο δικο μου απτο τσιγκο οδηγο και μαθαινα και εγω..,.λολ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 Απ'όσο ξέρω γίνεται σε μαμά (τουλάχιστον στο gti) για λίγη ώρα, αν το κάνεις σε "ριπές" δηλαδή. Δεν σε αφήνει να το κάνεις για περισσότερη ώρα για τον λόγο που λες που κλείνει η πεταλούδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowman Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Αυτό το κανουμε για να εχουμε πίεση στο turbo από ρολαρισμα με σταθερή ταχύτητα? Sent from my Nexus 6P using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Ναι, κ πετάγεσαι μισό με 1 αμάξι γιατί εσύ είσαι φουσκωμένος κ ο άλλος είναι ατούρμπιστος. Προσωπικά το θεωρώ κλεψιά εκτός κ αν το δηλώσει. Μου το είχε κάνει κολτάκι κ μου έφευγε κάθε φορά στο πάτα 1 γεμάτο κ απορούσα γιατί, μετά το κατάλαβα κ το παραδέχτηκε 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 Εγω το κανω σχεδον παντα,με χειροφρενο. Σηκωνεις τοσο χειροφρενο και ταυτοχρονα τοσο γκαζι ωστε να παραμενεις σταθερος. Προσοχη στα τετακε. Δεν ειναι κλεψια,τροπος οδηγησης ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...