malibou Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 Καλησπερα σε ολους.. Ηρθε η ωρα να κανω το 1ο service εχετε να μου πειτε καποιες υποδειξεις, τι να προσεξω οταν θα γινει?? Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 Να παρεις πισω το λαδι που θα περισσεψει απο το 5αλιτρο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 Τα περισσότερα απο τα παιδιά εδώ αλλάζουν και φίλτρο πετρελαίου, κάτι που θα κάνω στα 20.000χλμ. εγώ. Ψάξτο και σκέψου μηπως πρεπει να το αλλάξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 23, 2016 Author Report Share Posted April 23, 2016 Σκεφτομουν να του πω να το δω και αναλογα αν ειναι χαλια η οχι να το αλλαξω Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 δεν φενεται το φιλτρο πετρελαιου αμα ειναι χαλια ή οχι!!αλλαξε το 30ευρω εχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 24, 2016 Author Report Share Posted April 24, 2016 οοοκ ευχαριστω παιδες θα παω απο βδομαδα να σας πω και τιμες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 (edited) Προσωπικη εμπειρια:Μην παιζεις με τα φιλτρα σε γερμανικα αυτοκινητα.Εβγαλα φιλτρο απο το αμαξι μου στα 5κ γιατι δεν τραβαγε, εκαιγε παραπανω,περιπου 4.5 λ/100,και...κροταλιζε σαν ....πετρελαιο.Οπως ισως μαντεψες,ναι,ηταν ιμιτασιον Mann,αυτα με τα 25-30 ευρω.Οσο το ειχα ,οταν παταγα γκαζι με 1η και 1400 ,μολις εφτανε στις 1600 και εως τις 2500 περιπου απλα ενιωθα οτι ειχα ενα ελαφρυ...τρειλερ πισω,πηγαινε σαν κατι να το κραταγε.Μολις εβγαλα και το εκοψα,το αποτελεσμα ηταν ενα καθαρο φιλτρο αλλα στην εσωτερικη πλευρα του ειχε μια "ζωνη" 2cm περιπου για να τροφοδοτει το αυτοκινητο.Δοκιμασα και αλλες μαρκες και να μην στα πολυλογω,εχω παλι το εργοστασιακο και ησυχασα απο ολα τα συμπτωματα που ειχα.Το αυτοκινητο τραβαει παλι κανονικα χωρις περιεργα "κομπιασματα",η καταναλωση επεσε παλι στο 3,5 λ/100 περιπου και πλεον στο φαναρι το νομιζεις για ...βενζινα!!! Edited April 24, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 (edited) και το εργοστασιακο αμα πας να παρεις της mann ειναι απλα ειναι rebranded.εξαερισμο εκανες οταν το εβαλες το νεο φιλτρο;αμα δεν εκανες τοτε και λιγα σου εκανε!! υπαρχουν μουφα φιλτρα εννοειται γι αυτο πας σε συνεργειο που εχει χρονια στο κουρμπετι ή το παραγγελνεις μονος σου το φιλτρο και το αλλαζεις!!! εγω παντως που αλλαξα το μαμα ΚΙΝΕΖΙΚΟ(το αρχικο που ειχε απο το εργοστασιο) γιατι αυτο ειχε πανω ΚΑΙ εκανα(οχι εγω το συνεργειο) εξαερωση δεν ειχα προβλημα!!αν δεις και στην ιδια την mann τοσο εχει το φιλτρο(20ευρω αν θυμαμαι καλα)!γι αυτο φιλε μου καλυτερα να βαλεις ενα mann αρκει να ειναι γνησιο! Edited April 25, 2016 by vasilisrx8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 (edited) 39 minutes ago, vasilisrx8 said: και το εργοστασιακο αμα πας να παρεις της mann ειναι απλα ειναι rebranded.εξαερισμο εκανες οταν το εβαλες το νεο φιλτρο;αμα δεν εκανες τοτε και λιγα σου εκανε!! υπαρχουν μουφα φιλτρα εννοειται γι αυτο πας σε συνεργειο που εχει χρονια στο κουρμπετι ή το παραγγελνεις μονος σου το φιλτρο και το αλλαζεις!!! εγω παντως που αλλαξα το μαμα ΚΙΝΕΖΙΚΟ(το αρχικο που ειχε απο το εργοστασιο) γιατι αυτο ειχε πανω ΚΑΙ εκανα(οχι εγω το συνεργειο) εξαερωση δεν ειχα προβλημα!!αν δεις και στην ιδια την mann τοσο εχει το φιλτρο(20ευρω αν θυμαμαι καλα)!γι αυτο φιλε μου καλυτερα να βαλεις ενα mann αρκει να ειναι γνησιο! Το εργοστασιακα φιλτρα παντα εχουν διαφορετικα στανταρ .Για παραδειγμα το φιλτρο λαδιου της Mann δεν κουμπωνει οπως το εργοστασιακο της Mahle.Το εργοστασιακο θελει σπρωξιμο και καταλαβαινεις οτι κουμπωνει,ενω το ιμιτασιον του λαδιου απλως καθεται,δεν κουμπωνει.Αυτο φανερωνει κενα.Αποτελεσμα;Με τα ιμιτασιον λαδιου ,τα λαδια μαυριζουν στα 400-600 χιλιομετρα ενω με το εργοστασιακο στα 3000 χιλιομετρα ακομα δεν μπορω να μετρησω την σταθμη,ειναι σχεδον διαφανο το λαδι.Το ιδιο ισχυει και στα λοιπα φιλτρα,του πετρελαιου περι ου ο λογος.Δεν τιθεται θεμα εξαερωσης σε CR μηχανη μετα απο 5κ χιλιομετρα.Οτι ηταν να κανει θα το εκανε στα 100,200,500 χιλιομετρα το πολυ.Ασε που εαν ειχα για 500 χιλιομετρα ρεταρισματα/κομπιασματα θα ειχα καταλαβει ανετα την "πατατα"(βλ. μη εξαερωση) και θα το ειχα διωρθωσει. Edited April 25, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 (edited) του λαδιου κουμπωνει;;;;!!!για κατσε ρε φιλε το φιλτρο λαδιου δεν κουμπωνει βιδωτο ειναι!!ο καθενας ας βαλει οτι θελει!!εγω για λαδιου βαζω το μαμα και για πετρελαιου της mann.τωρα αυτα για κενα και οχι σωστα κουμπωματα συγνωμη κιολας αλλα ειναι μλκιες.σοβαρες εταιριες οπως η mann ή η mahle τετοια λαθοι δεν τα κανουν!!!συν οτι δεν θα αλλαζε η mann και η καθε mann την γραμμη παραγωγης της για μια εταιρια.ολα απο την ιδια γραμμη παραγωγης βγαινουν με τα ιδια στανταρ!!!αμα εσυ εβαλες ιμιτασιον φιλτρο και ειχες αυτα τα θεματα δεν σημαινει οτι ολα εκτος απο τα εργοστασιακα ειναι κατωτερα ποιοτικα Edited April 25, 2016 by vasilisrx8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 (edited) 12 minutes ago, vasilisrx8 said: του λαδιου κουμπωνει;;;;!!!για κατσε ρε φιλε το φιλτρο λαδιου δεν κουμπωνει βιδωτο ειναι!!ο καθενας ας βαλει οτι θελει!!!εγω για λαδιου βαζω το μαμα και για πετρελαιου της mann.τωρα αυτα για κενα και οχι σωστα κουμπωματα συγνωμη κιολας αλλα ειναι μλκιες.σοβαρες εταιριες οπως η mann ή η mahle τετοια λαθοι δεν τα κανουν!!! Ναι ειναι βιδωτο αλλα εχει οδηγο,αξονα στο τελος.Εκει κουμπωνει πρωτα πατωντας το προς τα κατω.Με το ιμιτασιον φιλτρο λαδιου το τοποθετεις απλως και οι σπειρες απο το καπακι πατανε με την πρωτη.Με το εργοστασιακο πρεπει να το πατησεις για να αρχισεις να το βιδωνεις στις σπειρες.Το παραδειγμα αυτο το εδωσα για να γινει κατανοητο οτι δεν εχουν καμοια σχεση τα εργοστασιακα φιλτρα(που σαφως ειναι ακριβοτερα γιαυτον τον λογο) με τα φιλτρα του εμποριου. Edited April 25, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 @Abba και εγώ αυτό το οδηγό δεν τον έχω δει.Πρόσφατα στο πολάκι φίλτρο λαδιού αντιπροσωπίας έβαλα και δεν είδα κάτι. Αν υπήρχε θα ήταν δύσκολη η αντιγραφή του στα ιμιτασιόν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 9 minutes ago, Vassilis63 said: @Abba και εγώ αυτό το οδηγό δεν τον έχω δει.Πρόσφατα στο πολάκι φίλτρο λαδιού αντιπροσωπίας έβαλα και δεν είδα κάτι. Αν υπήρχε θα ήταν δύσκολη η αντιγραφή του στα ιμιτασιόν? Για να κανω πιο απλο το παραδειγμα,η Kleber ηταν θυγατρικη της Michelin.Ιδια γραμμη παραγωγης καθοτι η Kleber δεν ειχε δικο της εργοστασιο αρχικα και παρηγγελνε στην "μαμα " της.Ερωτημα:Ειναι τα Kleber των 100 ευρω το ζευγαρι ιδια με τα Michelin των 160+ ευρω το ζευγαρι; Δεν νομιζω.Το ιδιο ισχυει σε καθε εργοστασιο για καθε τι ανταλλακτικο.Δεν ειναι μονο θεμα γραμμης παραγωγης αλλα υλικων που παραγγελνει η καθε εταιρια καθως και τελικου ποιοτικου ελεγχου.Ο ποιοτικος ελεγχος απαιτει εργατοωρες και επιπλεον εργατικο προσωπικο,αρα και αυξημενη τελικη τιμη προιοντος.Η Mann αρκειται σε 3-4 ελεγχους κατα την διαρκεια της παραγωγης του δικου της φιλτρου σε σχεση με τους διπλους+ που κανει για τα OEM φιλτρα των εταιριων που εχουν παραγγηλει.Γιατι;Ετσι εχει μειωμενο κοστος παραγωγης στα δικα της φιλτρα σε σχεση με τα εργοστασιακα και στο τελος,για τα εργοστασιακα φιλτρα ...αλλος πληρωνει το επιπλεον κοστος των εργατων της . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 25, 2016 Author Report Share Posted April 25, 2016 Αντιπροσωπια θα παω.. πηρα τηλ για ραντεβου λαδια, φιλτρο λαδιου και φιλτρο πετρελαιο 165 € Ευχαριστω παντως.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 Εντάξει, να συμφωνήσω για την ποιότητα των υλικών ενός ΟΕΜ ανταλακτικού , αλλά ότι μηχανολογικά είναι διαφορετικό θα με βρεις κάθετα αντίθετο. Όσο για το εργοστασιακό φίλτρο πετρελαίου που άλλαξα πρόσφατα ήταν της Ιταλικής UFI με τα σήματα του groupvag και φτιαγμένο στην Κίνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 25, 2016 Author Report Share Posted April 25, 2016 καλα πλεον ολα κινεζικα ειναι ή τα περισσοτερα.. απλα καλο ειναι να το προσεχουμε οπως μπορουμε να εχουμε απροβληματιστα χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 (edited) 14 minutes ago, Vassilis63 said: Εντάξει, να συμφωνήσω για την ποιότητα των υλικών ενός ΟΕΜ ανταλακτικού , αλλά ότι μηχανολογικά είναι διαφορετικό θα με βρεις κάθετα αντίθετο. Όσο για το εργοστασιακό φίλτρο πετρελαίου που άλλαξα πρόσφατα ήταν της Ιταλικής UFI με τα σήματα του groupvag και φτιαγμένο στην Κίνα. Ναι,ειναι κινεζικο,αλλα δεν εχει να κανει με την ποιοτητα η χωρα προελευσης.Καποτε καποιοι κοροιδευαν τα...κορεατικα hyundai.Οπως αποδειχτηκε εκαναν μεγα σφαλμα.Το ιδιο και εδω.Καλυτερα να ειμαι με το φιλτρο που τσεκαρεται περισσοτερες φορες για ποιοτικα λαθη.Σκεψου αν αυριο για παραδειγμα η Mann (και η καθε Mann,δεν μιλαω μονο για αυτην) ελεγε οτι το φιλτρο για τα polo μας κανει πλεον 8 ευρω αντι για 20-25.Θα το επαιρνες με κλειστα ματια λογω τιμης η θα σκεφτοσουνα "Γιατι;" Edited April 25, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 16 λεπτά πριν , malibou said: Αντιπροσωπια θα παω.. πηρα τηλ για ραντεβου λαδια, φιλτρο λαδιου και φιλτρο πετρελαιο 165 € Ευχαριστω παντως.. Τα ανταλακτικά έχουν 60 με 70 ευρώ , αν τα 100 ευρώ εργασία για 20 λεπτά δουλειάς σου φαίνονται καλά εμάς μας περισεύει. Αν και εσύ βγάζεις 100 ευρώ στο 20λεπτο πάω πάσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 25, 2016 Author Report Share Posted April 25, 2016 Συγκεκριμενα μου ειπε οτι το φιλτρο κανει 50 ευρω τα υπολοιπα να κανουν κανενα 60? και η εργασια 40 καπως ετσι τα υπολογιζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 (edited) 50-55 το φιλτρο πετρελαιου,γυρω στα 15 το φιλτρο λαδιου ,τα λαδια δεν ξερω ποσο,βαζω δικα μου με 45 ευρω το 5λιτρο. Edited April 25, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 25, 2016 Author Report Share Posted April 25, 2016 ε τοσο βγαινουν βαλε και εργασια.. και επισης εχω ακομα την εγγυηση... τωρα για το service εγω προσωπικα κανω μια φορα το χρονο, το οτι θα πηγαινω αντιπροσωπια να εχω το κεφαλι μου ησυχο δεν ειναι τραβηγμενο. . και εδω που μενω ο μηχανικος ειναι εγγυηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 Λάδι 5 λίτρα (4.3 παίρνει το υπόλοιπο να το πάρεις) 5 επί 7 ευρώ 35 + 13 ευρώ φίλτρο λαδιού αντιπροσωπίας + 25 ευρώ πετρελαίου ΜΑΝ=73 ευρώ. Αν θες να βάλεις το κινέζικο φίλτρο πετρελαίου με 50 ευρώ? ΟΚ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 25, 2016 Author Report Share Posted April 25, 2016 Προς το παρον που εχει εγγυηση ναι! Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 9 λεπτά πριν , malibou said: Προς το παρον που εχει εγγυηση ναι! Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Έχε υπόψη σου ότι δεν υπάρχει προγραμματισμένο service μέχρι τα 30.000χμ και μέχρι τότε δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις τίποτα στην αντιπροσωπία για το θέμα εγγύησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 25, 2016 Author Report Share Posted April 25, 2016 Ναι απλα επειδη τυχαινει να εχω φιλικες-οικογενειακες σχεσεις με τον εδω αντιπροσωπο που ειπε 1 φορα το χρονο η στα 15.000 χλμ για να ειμαι ησυχος Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...