Vassilis63 Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Φίλοι πετρελαιάδες (και όχι μόνο) ,θα ήθελα τη γνώμη σας , με πιο από τα δυο καύσιμα δουλεύει πιο στρωτά ο κινητήρας ? (POLO 1.4 TDI cusb) (ακουστικά στα αυτιά κατά προτίμηση) Ακούω διαφορετικά τα δυο καύσιμα αλλά θα ήθελα και γνώμες άλλων. Προς το παρόν αυτά τα δυο και αργότερα σε διαφορετικά γεμίσματα θα ανεβάσω και άλλα. Το πρώτο είναι ΕΚΟ DIESEL EKONOMY http://sendvid.com/pdkm7uv4 Και το δεύτερο SHELL V POWER DIESEL http://sendvid.com/k75pudj0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Η αλήθεια ειναι πως προσωπικά στα videos δεν ακούω διάφορα. @Vassilis63 επειδή με έχεις "ψιλοπαρακολουθήσει", προσωπικά με ΕΚΟ (Avio όμως, όχι το απλό για το οποίο ρωτάς) είδα μεγαλη διάφορα στον ήχο και τη στρωτή λειτουργία/ήχο του κινητήρα. Εδώ και καποια χλμ., έχω ξαναγεμίσει V-Power. Μπορω πλεον να επιβεβαιώσω το παραπάνω που γράφω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 εγω βαζω μονο avio νομιζω οτι δουλευει πιο στρωτα ο κινητηρας και μου βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα και απο το απλο της εκο και απο τα αντιστοιχα της shell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Οσες φορες εχω βαλει τα premium πετρελαια,οποιαςδηποτε μαρκας,δεν εβγαζα χιλιομετρα με την καμμια,χωρια που η μηχανη "ζηταγε" στροφες,χαμηλα την αισθανομουν "κουφια".Μολις βαζω απλο,συνερχεται.Αυτο οπως το εψαξα γινετε γιατι υπαρχει διαφορα κετανιων.Οσο περισσοτερα κετανια εχεις,τοσο πιο ευκολα καιγεται το πετρελαιο και γιαυτο ζηταει στροφες και ακουγεται πιο τραχυς ο ηχος της μηχανης.Οταν βαζεις απλο,δεν στροφαρεις ευκολα αλλα βγαζεις γιαυτον τον λογο συνηθως παραπανω χιλιομετρα και η μηχανη ειναι ησυχη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 εγω με shell vpower ακουγα το μοτερ πιο πολυ σε σχεση με το avio ή το avin best action.τα περισσοτερα χλμ τα εχω δει με το avio και αμεσως μετα με το avin.με το shell τα λιγοτερα.τα αλλα δεν τα εχω δοκιμασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo-tdi Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 On 24 Απριλίου 2016 at 8:05 ΜΜ, Abba said: Οσες φορες εχω βαλει τα premium πετρελαια,οποιαςδηποτε μαρκας,δεν εβγαζα χιλιομετρα με την καμμια,χωρια που η μηχανη "ζηταγε" στροφες,χαμηλα την αισθανομουν "κουφια".Μολις βαζω απλο,συνερχεται.Αυτο οπως το εψαξα γινετε γιατι υπαρχει διαφορα κετανιων.Οσο περισσοτερα κετανια εχεις,τοσο πιο ευκολα καιγεται το πετρελαιο και γιαυτο ζηταει στροφες και ακουγεται πιο τραχυς ο ηχος της μηχανης.Οταν βαζεις απλο,δεν στροφαρεις ευκολα αλλα βγαζεις γιαυτον τον λογο συνηθως παραπανω χιλιομετρα και η μηχανη ειναι ησυχη. Ακριβως αυτο αισθανομουν και εγω οτι με απλο πετρελαιο πηγαινε καλυτερα το αμαξι εβγαζα πιο πολλα χιλιομετρα και γενικα ειχε ησυχη λειτουργια! Το επιβεβαιωσα και σε toyota auris d4d και σε polo 1.6 tdi και σε opel astra 1.7d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 6 hours ago, Polo-tdi said: Ακριβως αυτο αισθανομουν και εγω οτι με απλο πετρελαιο πηγαινε καλυτερα το αμαξι εβγαζα πιο πολλα χιλιομετρα και γενικα ειχε ησυχη λειτουργια! Το επιβεβαιωσα και σε toyota auris d4d και σε polo 1.6 tdi και σε opel astra 1.7d Το απλο πετρελαιο δεν "βιαζει" την μηχανη να βγαλει αλογα.Αυτος ειναι αλλωστε ο σκοπος του premium.Να καιγεται πιο ευκολα και κατα συνεπεια να σε αναγκαζει να το στροφαρεις.Εαν προσεχεις ,ολες οι μετατροπες ανεξαρτητως ειδους καυσιμου ανεβαζουν κοφτες .Αυτο γινεται για να εχουν περιθωρια στροφαρισματος,μετα απο την μετατροπη η μεγιστη ιπποδυναμη και ροπη αλλαζουν στροφες προς τα πανω.Αυτο κανει και το premium καυσιμο.Η διαφορα βεβαια ειναι οτι το"καλο" πετρελαιο καιγεται ευκολα ενω η "καλη" βενζινα πιο δυσκολα.Κετανια ειναι ο βαθμος ευφλεκτικοτητας ενω οκτανια ο βαθμος αντικροτικοτητας(ποσο πιο δυσκολα σκαει για να μην χτυπαει πυρακια).Βεβαια τα πολλα οκτανια ειναι αχρηστα στο 95% των αυτοκινητων που κυκλοφορουν τριγυρω μας γιατι δεν νομιζω να χτυπανε πυρακια με ενα φιλτρο και ενα τελικο.Αν βαζουν προγραμμα ,αλλο θεμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo-tdi Posted April 27, 2016 Report Share Posted April 27, 2016 Οποτε τι ειναι καλο να βαζουμε απλο πετρελαιο η premium ? συνηθως τα diesel τα παιρνουμε για οικονομια και οχι για επιδοσεις! Εγω ειχα ακουσει οτι το απλο πετρελαιο δημιουργει πιο πολυ βλεννα στο φιλτρο με συνεπεια να βουλωνει ενω το premium οχι και τοσο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 27, 2016 Report Share Posted April 27, 2016 (edited) 38 minutes ago, Polo-tdi said: συνηθως τα diesel τα παιρνουμε για οικονομια και οχι για επιδοσεις! Ακριβως αυτο.Για οσο καιρο κρατας το αυτοκινητο σου εργοστασιακο,βαζε απλο.Εαν θελησεις να αρχισεις μετατροπες,απο μονο του θα ζηταει premium.Οσο για την βλεννα,οσα φιλτρα και να εχω δει κομμενα,ουτε ενα δεν ειχε βλεννα,κυριολεκτικα. Edited April 27, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...