Jump to content
Ath

Golf 5 1.4TSI BLG (170) Τρύπημα μπλοκ κινητήρα

Recommended Posts

Θα ήθελα τα φώτα σας για την περιπέτεια μου .....

 

Ιστορικό:

Πρόσφατα είχα το καθιερωμένο Service σε γνωστή μονάδα στην Αργυρούπολη.Το παρέλαβα μετά πό 4 ημέρες και το επόμενο πρωί στην εκκίνηση έκανε στιγμιαίο θόρυβο και αναβόσβηνε η ένδειξη check engine, η οποία έσβησε μετά από 2-3 λεπτά, όσο το αμάξι ήταν ακόμα σταθμευμένο. Επικοινώνησα με τον σύμβουλο service που ήταν αρμόδιος στον τελευταίο έλεγχο, αλλά η κλήση απαντήθηκε από την γραμματεία όπου άφησα μήνυμα του συμβάντος με την παράκληση να με καλέσει πίσω.

Μετά από 2μέρες ο σύμβουλος επικοινώνησε μαζί μου και αφού αναφέρθηκα ξανά στο θέμα που προέκυψε, μου ζήτησε να πάω το αμάξι για ένα έλεγχο του εγκεφάλου μέσω laptop για να δούνε τις ενδείξεις. Ρώτησα αν θα μπορούσε να κινηθεί το αυτοκίνητο και έλαβα ότι εφόσον η ένδειξη άναψε κατά την πρωινή εκκίνηση και μετά έσβησε, καλό θα ήταν να μην γίνουν αποστάσεις και το συντομότερο δυνατόν να το πάω. Επίσης μου είπε ότι μπορούσα να πάω ανά πάσα στιγμή χωρίς ραντεβού και η όλη διαδικασία θα διαρκούσε το πολύ 30’. Οταν ο τεχνικός έκανε τον έλεγχο είπε ότι πρέπει να δει το αυτοκίνητο πιο εμπεριστατωμένα και επειδή ανέφερα ότι το Πάσχα θα έφευγα οδικώς για ταξίδι, ο ίδιος αμέσως ανέφερε ότι δεν θα πρότεινε το αυτοκίνητο να ταξιδέψει χωρίς να κάνει τους ελέγχους που θέλει. Πράγματι την επομένη ξαναπήγα και άφησα το αυτοκίνητο για τους απαραίτητους ελέγχους μέσω των ειδικών προγραμμάτων της VW. Μετά την πάροδο τρεισήμισι περίπου ωρών με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι το αμάξι ήταν έτοιμο. Κατά την παραλαβή μου εξήγησαν ότι η ένδειξη ήταν από επικαθήσεις και συμπληρώθηκε στο ντεπόζιτο καυσίμου το G001780M3 ενισχυτικό βενζίνης. Ο σύμβουλος service μου συνέστησε να γεμίσω το ρεζερβουάρ με 100αρα ώστε να λειτουργήσει καλύτερα το βελτιωτικό και συνέστησαν να λειτουργήσει ο κινητήρας σε ψηλές στροφές 5-6000, (όχι υψηλές ταχύτητες) για τα πρώτα 100χλμ του ταξιδίου. Με τις ενδείξεις check engine/θορύβου μη υπαρκτές, γνωρίζοντας την αιτία/γνωμάτευση και έχοντας σαφείς οδηγίες, έφυγα.

 

Συμβάν:

Το αυτοκίνητο κινήθηκε εντός Αττικής για περίπου 80χλμ και όταν μετά 2 μέρες ξεκίνησα για το ταξίδι, στο ύψος της εξόδου του Αγ. Στεφάνου, ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος, άναψε η κόκκινη ένδειξη λαδιού και το αυτοκίνητο άρχισε να βγάζει καπνό από πίσω, τόσο ώστε να καλύψει όλη την Εθνική οδό. Η ταχύτητα μου ήταν γύρω στα 110χλμ με 5-5500 στροφές. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε με στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργείο στην Αργυρούπολη. Λόγω αργιών του Πασχα, έλαβα κλήση από τον σύμβουλο service στις 4/5 και μου ανέφερε ότι έχει τρυπήσει το μπλοκ του κινητήρα και έχει καταστραφεί εντελώς. Έμεινα εμβρόντητος και έσπευσα στο συνεργείο. Ο κινητήρας όντως είχε τρύπα, μεγέθους μπαλάκι του τένις. Όταν ανέφερα τις συνθήκες που έγινε το συμβάν, μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να έχουν καταγραφεί δεδομένα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, ώστε να είμαστε και σε θέση να δούμε τι ακριβώς συνέβη. Όντως συνέδεσαν τον υπολογιστή μπροστά μου και δεν υπήρχε καμία καταγραφή ενδείξεων ή συνθηκών του συμβάντος. Μου είπαν ότι δεν μπορούν να διαγνώσουν πως συνέβη η τρύπα στο μπλόκ του κινητήρα. Αν ανοίγαν τον κινητήρα θα είχαν μία εικόνα περίπου τι εγινε αλλα όχι πως/γιατι συνεβη

 

Πιστεύω ότι η τεχνογνωσία, τα εργαλεία και οι διαδικασίες της VAG καθοδηγούν τους τεχνικούς στην επίλυση των προβλημάτων. Μετά από το καθιερωμένο service του αυτοκινήτου, ο εγκέφαλος επισημαίνει ότι πρέπει να ελεγχθεί ξανά ο κινητήρας από τα διαγνωστικά προγράμματα/εργαλεία της VW.

Ειναι λίγο τρομακτικό να σκάσει ο κινητήρας στα καλά καθούμενα. Εχετε ακούσει τέτοια περίπτωση ??? Πως μπορεί να έγινε ??? 

Το συνεργείο λέει οτι πρεπει να αλλάξω κινητήρα, υπερσυμπιεστη, σετ δίσκο πλατώ,ρουλεμαν συμπλέκτου, σωλήνα λαδιού !!!!!!! κανα 6αρι χιλιάρικα !!!!!

ΜΑ καλα αυτοί δεν το είδαν ότι κάτι δεν πήγαινε σωστά ???? Από service το πήρα !!!!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πως μπορεί να εγινε κατι τέτοιο χωρις να προϋπήρχε η διάθεση? (Τραυματισμενο πιστονι-μπιελα-εμβολο κλπ κακη λίπανση κοκ) 

Ναφανταστώ εισαι εκτος εγγύησης? Επίσης μου φαίνεται λιγο παραξενο να σου λενε για 100χλμ να οδήγας με σχεδον κοφτη.Ισως το ενδεχόμενο πρόβλημα να βγήκε και απο αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι εκτός εγγύησης .....

Προδιάθεση (  (Τραυματισμενο πιστονι-μπιελα-εμβολο κλπ κακη λίπανση κοκ)  ) δεν υπήρχε, και μόλις το είχα πάρει απο γενικό service, όπου είχα αλλάξει και λάδια ....

μου είπαν να οδηγώ σε υψηλές στροφές προκειμένου να λειτουργήσει καλύτερα το βελτιωτικό 

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, έχουμε τεράστια προβλήματα τελικά, και δεν ξερω πως θα απαλλαγώ απο αυτη την βόμβα που εχω στο γκαράζ μου

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το ποσό είναι μεγάλο και επειδή το αμάξι σε είχε προειδοποιήσει (έτσι δείχνει) θα σε συμβούλευα να κάτσεις να μαζέψεις αποδείξεις για όλα αυτά που γράφεις ώστε αν χρειαστεί να το χρησιμοποιήσεις (ιστορικό κλήσεων, mail, αποδείξεις από Service, διαγνωστικά κλπ)

Επίσης καλό θα ήταν από εδώ και πέρα η επικοινωνία να γίνεται γραπτώς. Ίσως να ενοχλήσεις και την Kosmocar να εξιστορήσεις τα γεγονότα για να σε καθοδηγήσουν.

Αν έχεις και κάποιο δικηγόρο ας τον ενημερώσεις μήπως και σου πει κάτι κι αυτός.

 

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και η ενδειξη check engine ηταν προειδοποίηση, αλλά το πήγα για έλεγχο και οι τεχνικοί τους αποφάνθηκαν.

Θα ενημερώσω γραπτώς την Kosmocar. Ιστορικό service και παραστατικά υπάρχουν απο αγοράς του αυτοκινήτου. Τωρα για διαγνωστικά δεν έχω κάτι. Οτι είναι θα είναι στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου (φαντάζομαι).

 

Εχετε όμως ακούσει παρόμοιο γεγονός ???? Να τρυπήσει ο κινητήρας ????

Να αναφέρω βέβαια ότι πρίν 3 χρόνια αλλαξα κυλινδροκεφαλή βάσει οδηγίας του service της VW. Το αμάξι δεν το πιέζω για να πω ότι λειτουργώ τον κινητήρα στα όρια του ....

Link to comment
Share on other sites

ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξη αν επιτρεπετε?

Link to comment
Share on other sites

124.500 χλμ, Τα τελευταία 3 χρόνια εχω κάνει περίπου 18.000 χλμ, διοτι για 1,5 ετος ελειπα εκτος Ελλάδας.

Τα περισσότερα απο τα 124.500χλμ είναι εκτός πόλεως

Edited by Ath
Link to comment
Share on other sites

Εστειλα επιστολή στην Kosmocar, με ενημέρωσαν οτι ελαβαν την επιστολή και θα απαντήσουν σχετικά. Οπότε αναμένω ....

Το αίτημα είναι :  θα ήθελα να λάβω γνώση βάσει της εμπειρίας της VAG γιατί υπήρξε η βλάβη, που οφείλεται, αν υπάρχει παρόμοιο περιστατικό, ή αν εμπίπτω σε άλλη περίπτωση, αφού, βάσει πάντα οδηγία της VW, έχει αλλαχθεί ήδη η κυλινδροκεφαλή.

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι παραλάβαμε το e-mail σας και το έχουμε προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα μας, ώστε να σας απαντήσουμε σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

φαντάζομαι αύτο είναι το θέμα και τους εξιστόρησες τα γεγονότα με κάθε λεπτομέρεια. 

όσο για τα σφάλματα που λες παραπάνω ότι καταγεγραμμένα στον εγκέφαλο, από όσο γνωρίζω μπορείς να τα διαγράψεις (είναι βέβαιο αυτό). αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν αυτά καταγράφονται και σε κάποιο άλλο "log file" που να μπορεί να ανακληθεί με κάποιον ειδικό τρόπο.

προσωπικά θα έλεγα να τους πιέσεις όσο περισσότερο μπορείς μιας και όπως λες το αυτοκίνητο ήταν σωστά συντηρημένο και τα χιλιόμετρα σου είναι λίγα για να συμβεί κάτι τέτοιο. (θα έλεγα πως δεν είναι λογικό να συμβεί κάτι τέτοιο σε οποιονδήποτε κινητήρα που λαμβάνει σωστή συντήρηση)

ελπίζω να έχεις καλά ξεμπερδέματα και κράτα μας ενήμερους 

Link to comment
Share on other sites

Στην Kosmocar έστειλα όλη την ανάλυση που εκανα εδω στο forum με κάποια επιπλέον στοιχεία.

Επειδή μάλιστα είδα στην ιστοσελίδα της VW οτι η Kosmocar δεν είναι θυγατρική της, αλλά αντιπρόσωπος, εστειλα mail ( χθές βράδυ) στην εξυπηρέτηση πελατων στην VW στη Γερμανία, ζητώντας καθοδήγηση, και αν είναι αρκετή η κίνηση ενημέρωσης που εκανα προς τον τοπικό αντιπρόσωπο.  Σκοπός φυσικά είναι να θέσω σε γνώση τους το γεγονός, χωρίς να μπαίνω σε λεπτομέρειες. Το βασικό που αναφέρεται είναι ότι συντήρησα το αυτοκίνητο μου σε εξουσιοδοτημένο service, και ο κινητήρας του αυτοκινήτου μετά απο λίγες μέρες και χλμ έσκασε κατα την διάρκεια ταξιδίου, όπου παρά το σοκ/φόβο που υποστήκαμε ευτυχώς δεν τραυματίστηκε σωματικά κανείς (παιδιά ή ενήλικες).

 

Subject: VW's guidance on addressing an issue I had in Athens, Greece

Kindly be advised that three days after I serviced my car (VIN  _____________ ) at a VAG authorised service center in Athens, Greece, I heard an "explosion"  while on trip with my family. Although the Kids and wife were under shock, thankfully no one was physically injured and we abandoned the car. The car was returned back to the Authorized service Center (__________) and a hole, tennis ball size, was discovered at the engine. No cause or explanation could be given by the Service center why my recently serviced vehicle broke its engine causing extensive damages to other components. I addressed in detail the incident to the VAG representative in Greece, Kosmocar

 

However I would greatly appreciate VW's guidance, whether I should also copy/inform in detail VW headquarter customer service. The detailed incident report submitted on 9/5/2016 at VAG representative, Kosmocar, is in Greek.
 
Thank you in advance for your advice,
 
Edited by Ath
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι έκανες άριστα, απλά θα έπρεπε μάλλον να κοινοποιήσεις το Mail προς την VW και προς την Kosmocar για να ξέρουν κι αυτοί ότι το κυνηγάς στο μέγιστο.

Σε δεύτερο χρόνο θα μπορούσες να το κάνεις κι αυτό.

 

Edited by alej
Link to comment
Share on other sites

Σημερα ελαβα τηλεφωνο απο τον τεχνικο υπεύθυνο της Kosmocar.

Προφορικα (απο αυτα που καταλαβα) μου εξηγησε οτι η βλάβη δεν σχετίζεται με την συντηρηση του αυτοκινητου, τις ενδείξεις που ειχε βγάλει, τα μηνυματα που εξειξαν τα διαγνωστικα, αλλα ουτε στο τροπο οδογησης που ειχα. Απο την διαδικασια που ακολουθησε και απο την ζημια που προκληθηκε, διαφαινεται οτι καποια υλικα του κινητηρα δεν μπορεσαν να ανταπεξέλθουν στις προδιαγραφες. (καταλαβαινω οτι η ζημια ωφείλεται σε αστοχια υλικων του κινητηρα).

Ζητησα αν μπορω να εχω και εγγραφωσ την απαντηση, μου απαντησαν βεβαιως, αλλα δεν μπορεί εγγραφως να αναφερει οτι καποια υλικα του κινητηρα δεν μπορεσαν να ανταπεξέλθουν στις προδιαγραφες, διοτι αυτο δεν μπορει να πιστοποιηθει απο καποιο εργαστηριο αντοχης υλικων στην Ελλαδα ή στην VW στο εξωτερικο, διοτι δεν διαθέτουν. Σε περιπτωση ομως που κατα καποιο τρόπο βεβαιωθει αυτο απο οποιοδηποτε φορέα, τότε η υποχρέωση του κατασκευαστη εξαντλείτε στα 2 χρόνια εγγυηση που δίνει. Ανεφερε επισης οτι να τρυπησει ο κινητηρας ειναι σπανιο φαινομενο.

Αναφορικα με το κοστος επισκευης, σταθηκε στο γεγονος οτι το το εξουσιοδοτημενο service καθως και η kosmocar, εχουν εξαντλησει καθε εκπτωση που θα μπορουσαν να κανουν συνολικα ως "δίκτυο", κατεβαζοντας το αρχικο κοστος απο 8000€ στα 5000€ για την αποκατασταση της βλαβης. Οταν αναφερθηκα οτι με τετοιο κοστος αγοραζω το ιδιο αυτοκινητο μεταχειρισμενο ολοκληρο, δεν φέρανε αντιρρηση, αλλα ειπαν οτι με νεο κινητηρα θα εχω και 2 χρόνια εγγυηση εργοστασιακη, χωρις ομως δυνατοτητα επεκτασης.

 

Αναμενω και την γραπτη απαντηση τους, για να ενημερωσω, μηπως και δεν κατανοησα κατι σωστα στην τηλεφωνικη επικοινωνια. 

Μην ξεχναμε οτι αυτα που μενουν, ειναι τα γραπτά και οχι τα προφορικα.

 

Συνεπως θα πρεπει να δω τις επιλογες μου:

1. Σκαώ €5000 και βαζω κινητηρα (που μπορει παλι καποιο υλικο της VW να αστοχησει μολις περασει η εγγυηση)

2. Πουλαώ το αμαξι ως εχει ....

3. Παω σε μια εταιρεια οπου τα υλικα πληρουν τις προδιαγραφες και μετα το περας της εγγυησης, δινω τα €5000 προκαταβολη και τα υπολοιπα σε δοσεις, φροντιζοντας εξ αρχης να εχω 5, 6, ακομα και 7 ετη εργοστασιακης εγγυησης (ford, opel, toyota, honda) πληρωνοντας και καποιες δοσεις φυσικα, που ουτως ή αλλως θα εδινα στην VW για να αλλαζω τις αστοχιεσ υλικων της. Σε αυτα τα 9 χρονια εχω αλλαξει 3 αντλιες νερου, 16 σκαστρες, 1 κυλινδροκεφαλη, 2 turbo, 9 πολλαπλασιαστες κλπ. Προσοχη δεν αναφερωμαι σε αναλωσιμα ή σε δισκο πλατω κλπ, διοτι αυτα ειναι σε ολα τα αυτοκινητα. Να ξαναπω οτι δεν ζόριζα το αυτοκινητο, ολα τα ετη στο service ηταν παντα σε εξουσιοδοτημενο και τα περισσοτερα απο τα 124000χλμ που ειχε, τα εκανε σε εθνικη

 

Οταν λαβω και γραπτα την απαντηση της kosmocar, θα σας ενημερωσω για το αν καταλαβα σωστα την προφορικη επικοινωνια μαζι τους

Edited by Ath
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Ath said:

Σημερα ελαβα τηλεφωνο απο τον τεχνικο υπεύθυνο της Kosmocar.

Προφορικα (απο αυτα που καταλαβα) μου εξηγησε οτι η βλάβη δεν σχετίζεται με την συντηρηση του αυτοκινητου, τις ενδείξεις που ειχε βγάλει, τα μηνυματα που εξειξαν τα διαγνωστικα, αλλα ουτε στο τροπο οδογησης που ειχα. Απο την διαδικασια που ακολουθησε και απο την ζημια που προκληθηκε, διαφαινεται οτι καποια υλικα του κινητηρα δεν μπορεσαν να ανταπεξέλθουν στις προδιαγραφες. (καταλαβαινω οτι η ζημια ωφείλεται σε αστοχια υλικων του κινητηρα).

Ζητησα αν μπορω να εχω και εγγραφωσ την απαντηση, μου απαντησαν βεβαιως, αλλα δεν μπορεί εγγραφως να αναφερει οτι καποια υλικα του κινητηρα δεν μπορεσαν να ανταπεξέλθουν στις προδιαγραφες, διοτι αυτο δεν μπορει να πιστοποιηθει απο καποιο εργαστηριο αντοχης υλικων στην Ελλαδα ή στην VW στο εξωτερικο, διοτι δεν διαθέτουν. Σε περιπτωση ομως που κατα καποιο τρόπο βεβαιωθει αυτο απο οποιοδηποτε φορέα, τότε η υποχρέωση του κατασκευαστη εξαντλείτε στα 2 χρόνια εγγυηση που δίνει. Ανεφερε επισης οτι να τρυπησει ο κινητηρας ειναι σπανιο φαινομενο.

Αναφορικα με το κοστος επισκευης, σταθηκε στο γεγονος οτι το το εξουσιοδοτημενο service καθως και η kosmocar, εχουν εξαντλησει καθε εκπτωση που θα μπορουσαν να κανουν συνολικα ως "δίκτυο", κατεβαζοντας το αρχικο κοστος απο 8000€ στα 5000€ για την αποκατασταση της βλαβης. Οταν αναφερθηκα οτι με τετοιο κοστος αγοραζω το ιδιο αυτοκινητο μεταχειρισμενο ολοκληρο, δεν φέρανε αντιρρηση, αλλα ειπαν οτι με νεο κινητηρα θα εχω και 2 χρόνια εγγυηση εργοστασιακη, χωρις ομως δυνατοτητα επεκτασης.

 

Αναμενω και την γραπτη απαντηση τους, για να ενημερωσω, μηπως και δεν κατανοησα κατι σωστα στην τηλεφωνικη επικοινωνια. 

Μην ξεχναμε οτι αυτα που μενουν, ειναι τα γραπτά και οχι τα προφορικα.

 

Συνεπως θα πρεπει να δω τις επιλογες μου:

1. Σκαώ €5000 και βαζω κινητηρα (που μπορει παλι καποιο υλικο της VW να αστοχησει μολις περασει η εγγυηση)

2. Πουλαώ το αμαξι ως εχει ....

3. Παω σε μια εταιρεια οπου τα υλικα πληρουν τις προδιαγραφες και μετα το περας της εγγυησης, δινω τα €5000 προκαταβολη και τα υπολοιπα σε δοσεις, φροντιζοντας εξ αρχης να εχω 5, 6, ακομα και 7 ετη εργοστασιακης εγγυησης (ford, opel, toyota, honda) πληρωνοντας και καποιες δοσεις φυσικα, που ουτως ή αλλως θα εδινα στην VW για να αλλαζω τις αστοχιεσ υλικων της. Σε αυτα τα 9 χρονια εχω αλλαξει 3 αντλιες νερου, 16 σκαστρες, 1 κυλινδροκεφαλη, 2 turbo, 9 πολλαπλασιαστες κλπ. Προσοχη δεν αναφερωμαι σε αναλωσιμα ή σε δισκο πλατω κλπ, διοτι αυτα ειναι σε ολα τα αυτοκινητα. Να ξαναπω οτι δεν ζόριζα το αυτοκινητο, ολα τα ετη στο service ηταν παντα σε εξουσιοδοτημενο και τα περισσοτερα απο τα 124000χλμ που ειχε, τα εκανε σε εθνικη

 

Οταν λαβω και γραπτα την απαντηση της kosmocar, θα σας ενημερωσω για το αν καταλαβα σωστα την προφορικη επικοινωνια μαζι τους

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλο λουκι και μπερδεμα σκεψεων...απτον vw δεν σου απαντισαν που ειχες στιλει και εκει???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στείλε και ένα mail σε διάφορα περιοδικά και ρώτησέ τους για την άποψη τους.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς δεν δίνεις 5.000 για να το φτιάξεις.

1. Ψάχνεις μεταχειρισμένο κινητήρα όχι αυτοκίνητο.

Αν δεν βρεις κάτι αξιόλογο σε καλή τιμή το ξεχνάς και κοιτάς μπροστά.

2. Πουλάς αυτό που έχεις.

3. Δίνεις τα 5.000 προκαταβολή για να πάρεις κάτι άλλο εκτός VW.

4. Δεν ξαναπερνάς από αντιπροσωπία VW ούτε από έξω.

(άντε γιατί και η μ@λ@κία πρέπει να έχει και ένα όριο, δεν μπορεί να τρυπάει το μπλοκ έτσι απλά. Την αστοχία υλικών μπορώ να την συγχωρήσω , την αντιμετώπιση της κοσμοκαρ όχι)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

απογοητευτική η απάντηση αν και δεν περίμενα κάτι καλύτερο... και είμαι σίγουρος ότι το κόστος σε περίπτωση ανάλυσης σε εργαστήριο αντοχής υλικών θα το επωμισθείς εσύ. 

ίδια και χειρότερη η απάντηση της μητρικής VW και ειδικά όταν τους αναφέρεις κάτι τόσο σοβαρό. πραγματικά θα τους ρωτούσα με ευθύ τρόπο πως είναι δυνατό για ένα τόσο σοβαρό θέμα να δείχνουν τέτοια αδιαφορία τόσο για τον πελάτη τους όσο και για το ίδιο τους το προϊόν. βεβαια πριν χρόνια όταν "γρατζουναγαν" τα συχρονιζέ της 2ας και πλησίαζα προς το τέλος της εγγύησης και δεν είχε χτυπήσει το δικό μου τους είχα στείλει εμαιλ και μου είχαν απαντήσει δίνοντας μια απάντηση της πλάκας. 

προσωπικά επειδή δεν είναι και καιρός για να πετάμε χρήματα θα σου πρότεινα και εγώ τη λύση του vassilis 

Link to comment
Share on other sites

στην ουσία αυτό που αφήνεται σα "συμπέρασμα" απο την μεχρι τώρα αντιμετώπιση τοσο του Service οσο και της Kosmocar, είναι ότι

1. Σας ευχαριστουμε για την καταθεση σας πριν 9 χρόνια

2. ΝΑΙ τα υλικά μας δεν ανταποκρίθηκαν στις προδιαγραφές, αλλα αυτο δεν μπορεί να το επιβεβαιώσει καποιος φορέας, αλλα και να το επιβεβαιώσει δεν μας απασχολεί διοτι η ευθυνη μας εξαντλείται στα 2 ετη εγγυηση. Γι αυτο το λογο δεν μπορω να γραψω οτι ειναι αστοχια υλικου, αφου κανεις δεν μπορει να το πιστοποιησει

3. ΝΑΙ και επεκταση εγγυησης να είχατε, δεν θα καλυπτοσασταν (ετσι μου απαντησε σε ερωτηση ο τεχνικος υπευθυνος (της Kosmocar). δηλαδη ημουν χαμηλου IQ οταν την εκανα παλια.

4. NAI τα προϊοντα μας εχουν ημερομηνια λήξης

5. ΝΑΙ δεν βλεπω τον λόγο οταν τελειωσει η εγγυηση να πηγαινετε σε εξουσιοδοτημενο service της VW, διοτι οπου αλλου πατε τα ανταλλακτικα 2 χρονια εγγυηση εχουν

6. ΝΑΙ μετα απο 2 ετη μπορείτε να βγαλετε τα σηματα του αυτοκινητου (να μην τους κανουμε και διαφησιση)

7. ΟΧΙ δεν φερει κανεις ευθυνη. (VW, εξουσιοδοτημενο service, οδηγος)

 

ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ................. "Δεν ξέρω αν το προσεξατε, αλλά είμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα σημερα"

 

ΑΝΑΜΕΝΩ ΠΑΝΤΑ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ kOSMOCAR

Edited by Ath
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
3 hours ago , Ath said:

...καποια υλικα του κινητηρα δεν μπορεσαν να ανταπεξέλθουν στις προδιαγραφες...

...έχω αλλαξει 3 αντλιες νερου, 16 σκαστρες, 1 κυλινδροκεφαλη, 2 turbo, 9 πολλαπλασιαστες κλπ...

... Ανεφερε επισης οτι να τρυπησει ο κινητηρας ειναι σπανιο φαινομενο...

Φίλε @Ath, σε συμπονώ και λυπάμαι για αυτό που σου έχει τύχει, δεν μπορώ να φανταστώ πως νιώθεις και τι σκέφτεσαι. Συμφωνώ με τον @Vassilis63, σε καμία περίπτωση δεν πας για νέο κινητήρα, μετά από λίγο καιρό θα χτυπάς το κεφάλι σου.

Ταπεινή μου γνώμη είναι πως δεν πρέπει τόσο εύκολα να δεχθείς την απάντηση της Kosmocar.

Θεωρώ πως θα πρέπει να την κοινοποιήσεις και στην VW Γερμανίας (την γραπτή, με στοιχεία από την τηλεφωνική σας επικοινωνία), επισημαίνοντας τα άστοχα σημεία της επιστολής τους (αν και πάντα αυτά που κάποιος γράφει σε σχέση με αυτά που σου έχει αναφέρει προφορικά είναι και ποσοτικά λιγότερα, αλλά και κάπως πιο ποιοτικά/προσεχτικά γραμμένα σε σχέση με τον προφορικό λόγο).

Δεν μπορώ να δεχτώ αυτό που σου είπαν για "καποια υλικα του κινητηρα δεν μπορεσαν να ανταπεξέλθουν στις προδιαγραφες", δεν δέχομαι την μπακαλίστικη εξήγησή τους και την αοριστία τους. Ίσα ίσα που εφόσον αναφέρουν πως " να τρυπησει ο κινητηρας ειναι σπανιο φαινομενο", θα έπρεπε οι ίδιοι να ενδιαφερθούν να ειδοποιήσουν τη γερμανική VW & να τρέξουν το θέμα, μιας και θα μάθαινε κάτι η μαμά VW!!!

Επίσης, θα επιμείνω λίγο σε αυτό που αναφέρεις, γιατί με εξέπληξε: "έχω αλλαξει 3 αντλιες νερου, 16 σκαστρες, 1 κυλινδροκεφαλη, 2 turbo, 9 πολλαπλασιαστες κλπ". Αυτό μου δημιουργεί τις εξής σκέψεις: είτε δεν προσέχεις καθόλου το αυτοκίνητο ως προς την οδήγηση και τον κινητήρα (το έχεις ήδη διαψεύσει πολλαπλές φορές), ή τα περισσότερα εξαρτήματα του κινητήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου βγήκαν σκάρτα (μα όλα;;;;), ή τέλος όταν άλλαζες κάτι, κάποιος δεν έκανε καλή δουλειά στο συνεργείο (μα σε όλα;;;;).

Το αυτοκίνητο το πήγαινες πάντα στο ίδιο συνεργείο, όλα τα χρόνια;

Γιατί δηλαδή η "αστοχία" που αναφέρουν να μην οφείλεται σε κάποιο από όλα αυτά τα ανταλλακτικά που άλλαξες τα τελευταία χρόνια, που οδήγησε στο πιο σοβαρό πρόβλημα του κινητήρα;

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο παντα πηγαινε στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Αργυρούπολη και μια φορα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Λ. Αλεξανδρας για αλλαγη πλατω και σινεπλοκ, διοτι με αφησε το αμαξι σε 500 μετρα αποσταση απο αυτους.

Το αμαξι αγοραστηκε τον 4/2006, ενω βγηκε απο το εργοστασιο της Γερμανιας 3/2006. Ηταν απο την πρωτη 10αδα που ηρθε Ελλαδα.

 

για όλα οσα λεω υπάρχουν παρασταστικά

Edited by Ath
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
44 λεπτά πριν , Ath said:

Το αυτοκινητο παντα πηγαινε στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Αργυρούπολη και μια φορα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Λ. Αλεξανδρας για αλλαγη πλατω και σινεπλοκ, διοτι με αφησε το αμαξι σε 500 μετρα αποσταση απο αυτους.

Το αμαξι αγοραστηκε τον 4/2006, ενω βγηκε απο το εργοστασιο της Γερμανιας 3/2006. Ηταν απο την πρωτη 10αδα που ηρθε Ελλαδα.

 

για όλα οσα λεω υπάρχουν παρασταστικά

Βάσει της απάντησής σου, νομίζω πως έχεις πολλά ατού υπέρ σου, που πρέπει να τα χρησιμοποιήσεις.

Δεν ξέρω μήπως πρέπει να πάρεις και μια γνώμη από κάποιον γνώστη δικηγόρο επί τέτοιων θεμάτων, σχετικά με την αλληλογραφία που θα χρειαστεί να ανταλλάξεις και τη σχετική σύνταξη του κειμένου.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Για ποίο λόγο έγινε η αλλαγή της κυλινδροκεφαλής? Μήπως ο κινητήρας είχε από την αρχή κατασκευαστικό πρόβλημα που οδήγησε σε τόσες πολλές αστοχίες -αντικαταστάσεις και έπρεπε να είχε αλλαχτεί ολόκληρος μέσα στην εγγύηση? Κανένας μας δεν θα ήθελε να βρεθεί ποτέ στην θέση σου αλλά δυστυχώς διαβάζοντας χρόνια το forum σε ανάλογες περιπτώσεις η Γερμανία δεν ασχολείται καθόλου έχει ενα έτοιμο mail που σε παραπέμπει στον εγχώριο αντιπρόσωπο ο οποίος με την σειρά του αφού σε έχει χρεώσει  30-50% παραπάνω εργασία και ανταλλακτικά τόσα χρόνια προτείνει επισκευή πάνω από την τρέχουσα αξία  του αυτοκινήτου για να ρίξει την χαριστική βολή.

Και τίθεται το ερώτημα εφόσον το επίσημο δίκτυο της vw δεν είναι ικανό να διατηρήσει ενα vw για 120.000χλμ και δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του για ποιο λόγο να μείνει κάποιος σε αυτό?

Αν δεν βγάλεις άκρη σύντομα βάζεις μεταχειρισμένη μηχανή με το όποιο ρίσκο και δεν ξαναπατάς σε αντιπροσωπεία...

Επίσης καλό θα είναι να ξεκαθαρίσεις αν η νέα μηχανή και τα ανταλλακτικά που θα μπουν θα είναι καινούργια ή refubrished. Το να δουλευει μια μηχανή δεκαετίας με σπασμένη  τρίτηγια 100χλμ(!!!!?????) δεν δοκιμάζει τις αντοχες της....????

Edited by andreas_petrop
Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγη κυλινδροκεφαλης εγινε διοτι δεν μπορουσαν να βρουν για ποιο λογο υπηρχε μειωμενη αποδοση και κομπιασματα και επισης γιατι αναβοσβηνε το check engine. Ειχανε κανει ολες τισ δοκιμες, ειχαν αλλαξει ολους τους πολλαπλασιαστες, μπουζι κλπ και δεν εβγαζαν ακρη. Τοτε βασει τον λεγομενων του εξουσιοδοτημενου service, η VW πρότεινε την αλλαγη της κυλινδροκεφαλης και ετσι εκαναν.

Μετα το αυτοκινητο ηταν μια χαρα.. επισης σε επομενο service μου εβαλαν και νεα χαρτογραφηση του κινητηρα απο την VW κΙ το αμαξι δεν εδιχνε να εχει καποιο θεμα με check engine, ομως δεν ηταν το ιδιο σπιρτόζικια η αποδοση του. Αυτο το συμπερανα εγω που δεν το παταω κιόλας, χωρισ να σημαινει οτι δεν τραβαγε ο κινητηρας η δεν ηταν γραμμικη η αποδοση. Απλα δεν ειχε το σπιρτο που ειχε οταν το πρωτοπηρα. Εχω ακουσει και αλλους οτι ο κινητηρας αρχικα εβγαζε 185 αλογα αλλα μετα απο αναβαθμιση λογισμικου απέδιδε 170.

Επισης στην προφορικη επικοινωνια ο τεχνικος υπευθυνος τησ kosmocar με διαβεβαιωσε οτι η βλαβη δεν εχει σχεση με την αλλαγη της κυλινδροκεφαλης, ουτε με θεμα συντηρησης ουτε με θεμα οδηγικης συμπεριφορας. 

Αναφορικα με την προφορικη παραδοχη οτι τα υλικα δεν ανταποκριθηκαν στις προδιαγραφες, αλλα και οτι αυτη η βλαβη και συνεπεια δεν ειναι συνηθησμενη, θα επρεπε μεσα στα πλαισια τηε Εταιρικης Κοινωνικης Ευθυνης της VW, να δειξουν την αξια του brand τους καΙ παρολο που ειναι εκτος εργοστασιακης εγγυησης να αλλαξουν με δικα τους εξοδα τον κινητηρα. Αυτο θα ηταν και μια διαφημιση για την VW, οτι φτιαχνουν αυτοκινητα χωρις ημερομηνια ληξης, αλλα αν συμβει κατι το ποιο ειναι σπανιο φαινομενο, η VW ειναι εκει για τον πελατη που την εμπιστευτηκε για αγορα, αλλα και 9 ετη συντηρηση στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια της.

Η μεχρι τωρα αντιμετωπιση απεχει μακραν απο το να στείλει τετοια μηνυματα. Αφου το δικο μου λοιπον ηταν απο τα πρωτα που κυκλοφορησαν(4/2006) καλα θα κανουν οι φιλοι με τετοιουσ κινητηρεσ να ειναι λιγο πιο υποψιασμενοι και προσεκτικοί, ακομα και αν εγω ειμαι μια σπανια περιπτωση.

Βεβαια αυτα ισως ειναι ψηλα (οχι ψιλα) γραμματα για το μαρκετιγκ και την εξυπηρετηση πελατων της VW.

 

Αναμενω παντα και την γραπτη εγγυηση της Kosmocar

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.