Jump to content
PANOS21

Golf 5/6 - Έλεγχος Ψυκτικού Μέσου (Φρεον) & Προβλήματα με τον κλιματισμό

Recommended Posts

Καλησπέρα, το πήγα σήμερα στο συνεργείο γιατί έχω πρόβλημα με το ac, δεν βγάζει καθόλου ζέστη το κλιμα. Ο μάστορας το κοίταξε και μου είπε οτι δεν δουλεύει το μοτερακι του ac, έπρεπε να το παραγγείλει αλλα αύριο πρέπει να επιστρέψω στην πόλη μου, οπότε δεν προλαβαίνω. Ξέρουμε αν επισκευάζεται εύκολα; μπορώ να βρώ το ανταλλακτικό και να το κάνω μόνος ή θέλει συνεργείο;

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να πώ οτι έχω climatronic.
Φυσάει αέρα αλλα χλιαρό, και το έχω στο HI.. καμία σχέση με παλιά που γινόταν φούρνος. Δεν μου είπε κάτι συγκεκριμένο, μου λέει είναι το μοτερακι του AC. Όχι ο κομπρεσσορας.. αυτό που φυσάει τον αέρα. Πάντως αν το γυρίσω στο ECON, τότε βγάζει ζεστό αέρα.

Edited by PANOS21
Link to comment
Share on other sites

Φυσιολογικό είναι, αφού ο συμπιεστής του a/c δεν είναι inverter και δεν ενεργοποιείται όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από τους 6 βαθμούς κελσίου. Οπότε αν θέλεις ζέστη το γυρνάς στο econ που τότε δουλεύει όπως το απλό "καλοριφέρ", δηλαδή φέρνει ζεστό αέρα από τον κινητήρα και δεν τον παράγει από τον συμπιεστή. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω που οταν ανοιγω το air condition ακουγεται ενας περιεργος ηχος σαν να κρρρρρρ να το θεωρησω φυσιολογικο?τις τελευταιες 3 μερες το κανει συνεχεια ενω παλαιοτερα το εκανε μια στο τοσο

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πρόσεξα κάτι ακόμα, άνοιξα το κλιμα στους 27c και το έβαλα να χτυπάει μόνο στους μπροστινούς αεραγωγούς. Οι αεραγωγοί του οδηγού (αριστερά και δεξιά απτο τιμόνι) βγάζουν κρύο αέρα ενώ του συνοδηγού θα έλεγα ικανοποιητικά ζεστό (με τη μηχανή μέτρια ζεστή). Επίσης έκανα reset και τα flaps πατώντας το κουμπάκι ECON + μπροστά αεραγωγοί

Edited by PANOS21
Link to comment
Share on other sites

Φυσιολογικό είναι, αφού ο συμπιεστής του a/c δεν είναι inverter και δεν ενεργοποιείται όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από τους 6 βαθμούς κελσίου. Οπότε αν θέλεις ζέστη το γυρνάς στο econ που τότε δουλεύει όπως το απλό "καλοριφέρ", δηλαδή φέρνει ζεστό αέρα από τον κινητήρα και δεν τον παράγει από τον συμπιεστή. 

Ο  συμπιεστής  του  a/c  δεν  λαμβάνει  καθόλου  μέρος  στην  παραγωγή  ζεστού  αέρα.

Τα  περί  inverter  κλπ  δεν  έχουν  εφαρμογή  στα  αυτοκίνητα.

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά αν ενεργοποιήσεις τελικά τον συμπιεστή επιλέγοντας να ξεθαμπώσεις το εμπρός παρ μπριζ τότε και πάλι δεν θα έχει ζεστό αέρα αλλά χλιαρό γιατι απλά είναι ενεργοποιημένος ο συμπιεστής που παράγει κρύο αέρα και που δεν απενεργοποιείται ποτέ αν δεν επιλεγεί το econ, με αποτέλεσμα τον χλιαρό αέρα.

Όσο για το κρύο στους πλευρικούς αεραγωγούς και το ζαστό στον κεντρικό γίνεται ακριβώς επειδή έτσι δουλεύει το climatronic τόσο για να μπορεί να ισοσταθμίζειντο ζεστό με το κρύο αέρα ώστε να είναι ευχάριστο το περιβάλλον, αλλά όσο και για διατγρούνται χωρίς υδρατμούς τα πλευρικά πααθυρα που δίνουν οπτική πρόσβαση στους εξωτερικούς καθρέπτες.

Link to comment
Share on other sites

Ο  συμπιεστής  του  a/c  δεν  λαμβάνει  καθόλου  μέρος  στην  παραγωγή  ζεστού  αέρα.

Τα  περί  inverter  κλπ  δεν  έχουν  εφαρμογή  στα  αυτοκίνητα.

 

+1000

Link to comment
Share on other sites

@economist

Αντίστοιχο θόρυβο είχα στο παλιό μου Fabia και τελικά αποδείχτηκε ότι ήθελε υγρά το a/c γιατί από τα πολλά χρόνια είχε κατέβει η στάθμη τους. Βέβαια παίζει να είναι και τίποτα φύλλα στη φτερωτή που βρίσκεται πίσω από το φίλτρο καμπίνας.

Παιδιά συγγνώμη και για τα τυχόν λάθη αλλά πληκτρολογώ από κινητό και δεν τα καταλαβαίνω

Link to comment
Share on other sites

 Επίσης έκανα reset και τα flaps πατώντας το κουμπάκι ECON + μπροστά αεραγωγοί

Καλημέρα φίλε και χρόνια πολλά...Συγνώμη αλλά αυτό το reset τι ακριβώς είναι;

Link to comment
Share on other sites

Τσεκαρε ποσα bar εχει το κυκλωμα φρεον με vagcom αν εχεις, αν οχι κανε ενα τσεκ στο aircondition, δυσκολα να χαλασε το κομπρεσερ.

Επισης πες να σου βαλουν και λιπαντικη αμπουλα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε και χρόνια πολλά...Συγνώμη αλλά αυτό το reset τι ακριβώς είναι;

Σου ανοίγει όλα τα "πτερύγια" των αεραγωγών.

 

Τσεκαρε ποσα bar εχει το κυκλωμα φρεον με vagcom αν εχεις, αν οχι κανε ενα τσεκ στο aircondition, δυσκολα να χαλασε το κομπρεσερ.

Επισης πες να σου βαλουν και λιπαντικη αμπουλα

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Δεν το έχω ακόμα το καλώδιο, λογικά σε 2 βδομάδες θα μου έρθει. Απο το climatronic μπορώ να το τσεκάρω αυτό; Πόσα bar πρέπει να έχω κανονικά; http://www.my-gti.com/224/volkswagen-climatronic-diagnostics

 

Edited by PANOS21
Link to comment
Share on other sites

Διάβασα το topic και εκεί που βρήκα την μπάλα, την έχασα, χαχα.

 

Προφανώς το θέμα σου έχει να κάνει με κάποιο μοτέρ κλαπέτου του climatronic ή τον ανεμιστήρα στο εσωτερικό καθεαυτό. Αν πας σ ένα εξουσιοδοτημένο, ο έλεγχος είναι σχετικά απλός. Να το κάνεις μόνος σου δεν γίνεται αν δεν έχεις διαγνωστικό, οπότε δεν έχει νόημα να αναλυθεί εδώ.

 

Ελπίζω να μην εννοείς ότι ορίζεις μια θερμοκρασία και όταν κάνει ζέστη μέσα δεν βγάζει πια άλλο ζεστό, γιατί αυτό κάνει στην ουσία το climatronic :crazy: .

Link to comment
Share on other sites

Θα περιμένω να μου έρθει το διαγνωστικό να το τσεκάρω και βλέπουμε, το πρόβλημα μου είναι οτι παλιά το χειμώνα το κλιματρονικ εβγαζε αρκετή ζέστη και σχετικά γρήγορα ενώ τώρα δεν κάνει τίποτα απο τα 2.

Link to comment
Share on other sites

Έχω το ίδιο θέμα με ένα golf fsi v. Όταν ανοίγω το κλιματισμό, ακούω να δουλεύει., αλλά δεν φέρνει μέσα αέρα. Όταν πατήσω το κουμπί της Ανακύκλωσης ή το eco τότε δουλεύει κανονικά.

Το διαγνωστικό εδείξε πρόβλημα στο κλαπετο τού γκαζιού. Ο τεχνικός λέει ότι μάλλον φταίει το χειριστήριο ή το μοτέρ. Θα βρει κάποιο μεταχειρισμένο για να το τεστάρει.

Βρέθηκε καμία λύση από όσους έχουν το ίδιο θέμα?

Edited by nikosstr
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φιλοι και καλο χειμωνα να εχουμε οσοι γυρισαν καλές διακοπες σε οσους ακομα φευγουν.Ειχα ένα πρόβλημα μεσα στο καλοκαιρι στο βαρυ καυσωνα και δεν επιανε ο κλιματισμος ευκολα,μετα από καποιες μερες καταλαβα ότι δεν ανοιγε και κλεινωντας τον και μετα από λιγο ξανανοιγωντας τον αρχισε να λειτουργει.το πηγα σε έναν γνωστο ηλεκτρολογο που φτιαχνει και Air condition και τσεκαραμε τα παντα και είναι όλα σωστα το μονο μου λεει που παιζει είναι να εχει χαλασει ο κομπρεσορας και μια να δουλευεισ μια όχι.τελος παντων καποιες μερες λειτουργει αμεσως και καποιες χρειαζεται να το ανοιγολεινω 5με 6 φορες.Μηπως το εχει παθει κανεισ άλλος η μηπως καποιος ξερει τι μπορει να φταιει.για να μην γινομαι μη αντιληπτος να προσθεσω ότι όταν παιρνει το κρυο σκοτωνει και το αμαξι μου είναι GOLF VI TSI RLINE 2011

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

το κομπρεσσερ του A/C γυρναει μαζι με τον ιμαντα οποτε γυρναει συνεχεια.οποτε κατι στο ηλεκτρικο του κομματι θα ειναι.ξεκινα απο vcds να δεις αμα βγαζει σφαλμα και τι σφαλμα ελεγξε τη φυσα του ριξε και λιγο wd40 και απο κει και περα αν δε φτιαξει η το αφηνεις μεχρι να πεθανει η αλλαξε το.μηπως εκανες κανενα πλυσιμο με πιεστικο τελευταια??

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

το κομπρεσσερ του A/C γυρναει μαζι με τον ιμαντα οποτε γυρναει συνεχεια.

Αυτή  την  τεχνική  οδηγία  που την  βρήκες;

Link to comment
Share on other sites

Αυτή  την  τεχνική  οδηγία  που την  βρήκες;

επειδη ενα απλο ''ετσι ειναι'' δε θα σου εκανε σου παραθετω την παρακατω φωτο

 

4f29745a-98ef-4571-8ad7-c3802b4ba1f2_zps

το βελος σου δειχνει σε ποιον ιμαντα ειναι το a/c και για αυτο το λογο δεν πρεπει να μενει χωρις φρεον το κυκλωμα.

golf-mk5_zps5763af0e.png

1 αντλια νερου 2 στροφαλος 3/4 τεντωτηρες 5 δυναμο 6 κλιματισμος.

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα καθαρίστηκε και συνεχίζουμε με ηρεμία και χωρίς ειρωνίες κλπ. Σκοπός μας είναι να λυθεί το πρόβλημα του venzinask.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλώς τον να κι ας αργησε.

Χρονια τωρα αυτό προσπαθούμε, να βοηθαμε και αυτό κανουμε με οποιον φιλο εχει καποιο θεμα!

Δεν προλαβα το τι παιχτηκε.

Ενας μοντ να το σβησει γιατη κολλησσεε

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα καθαρίστηκε και συνεχίζουμε με ηρεμία και χωρίς ειρωνίες κλπ. Σκοπός μας είναι να λυθεί το πρόβλημα του venzinask.

 

Ξανά ενεργός μετά από πολύ καιρό... O moderator!

Welcome back.

Καλησπέρα φιλοι και καλο χειμωνα να εχουμε οσοι γυρισαν καλές διακοπες σε οσους ακομα φευγουν.Ειχα ένα πρόβλημα μεσα στο καλοκαιρι στο βαρυ καυσωνα και δεν επιανε ο κλιματισμος ευκολα,μετα από καποιες μερες καταλαβα ότι δεν ανοιγε και κλεινωντας τον και μετα από λιγο ξανανοιγωντας τον αρχισε να λειτουργει.το πηγα σε έναν γνωστο ηλεκτρολογο που φτιαχνει και Air condition και τσεκαραμε τα παντα και είναι όλα σωστα το μονο μου λεει που παιζει είναι να εχει χαλασει ο κομπρεσορας και μια να δουλευεισ μια όχι.τελος παντων καποιες μερες λειτουργει αμεσως και καποιες χρειαζεται να το ανοιγολεινω 5με 6 φορες.Μηπως το εχει παθει κανεισ άλλος η μηπως καποιος ξερει τι μπορει να φταιει.για να μην γινομαι μη αντιληπτος να προσθεσω ότι όταν παιρνει το κρυο σκοτωνει και το αμαξι μου είναι GOLF VI TSI RLINE 2011

 

Μπήκε στο μηχάνημα να το αδειάσεις από ψηκτικό μέσο, μετά κενό και μετά να δοκιμάσεις να ρουφήξει κανα και να το βάλεις σε λειτουργία  ?

Αν δεν έκανες ακριβώς αυτά τα βήματα δεν θα βγάλεις άκρη.

 

Για μεταχειρισμένα A/C είναι γεμάτη η αγορά είτε σε μάντρες, είτε από Γερμανία.

Link to comment
Share on other sites

Ο  συμπιεστής  παίρνει  εντολές  λειτουργίας  οι  οποίες  ενεργοποιούν  και  απενεργοποιούν  το  συμπιεστή  και  εντολές  ασφαλείας  που  τον  βγάζουν  εκτός  λειτουργίας  για  την  ασφάλεια  του  συστήματος..
Οι  εντολές  που  δέχεται  ο  συμπιεστής  είναι  από: α) μπουτόν  εκκίνησης  κλιματισμού  ON—OFF ,
β) θερμοστάτης  λειτουργίας, δηλ. επιλογή  θερμοκρασίας  καμπίνας, όταν  επιτευχθεί  η  επιθυμητοί  θερμοκρασία,  να  σταματήσει  ο  συμπιεστής. γ)θερμοστάτης  ασφάλειας , επενεργεί  όταν  στο  στοιχείο  ψύξεως  έχει  δημιουργηθεί  πάγος  και  δεν  είναι  ελεύθερη  η  πρόσπτωση  και  απαγωγή  του  αέρα. Συνήθως  αυτό  συμβαίνει  όταν  έχουμε  πολύ  υγρασία  στο  περιβάλλον  καμπίνας,  πολλούς  επιβάτες  και  χαμηλή  ταχύτητα  αέρα. Όταν  το  στοιχείο ‘’παγώσει’’  ο  θερμοστάτης  σταματά  το  συμπιεστή  και  τον  επανεκκινεί  όταν ‘’ξεπαγώσει’’.
δ) πρεσσοστάτης  χαμηλής—υψηλής  πίεσης. Όταν  έχουμε  διαρροή, άρα  και  χαμηλή  πίεση  λειτουργίας  επενεργεί  και  σταματά  το  συμπιεστή. Επίσης  όταν  υπάρχει  υπερπλήρωση  με  ψυκτικό  υγρό  στο  δίκτυο  η(διαζ)  ανεπαρκής  συμπύκνωση  πάλι  επενεργεί  για  διακοπή  λειτουργίας. Όταν  το  κύκλωμα  έχει  διαρροή  και  είναι  κοντά  στην  οριακή  ποσότητα, παρατηρείται  το  φαινόμενο  των  συνεχών  επανεκκινήσεων.

Στην  προκείμενη  περίπτωση  πρέπει  να  ελεγχθούν  όλες  οι  διατάξεις  λειτουργίας  και  ασφαλείας,  η  ποσότητα  του  ψυκτικού  υγρού  και  ο  ηλεκτρομαγνήτης  του  συμπιεστή.
 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα κομπρεσέρ στα mk5 και μετεπειτα με αυτόματο κλιματισμό ΔΕΝ έχουν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη

με απλο κλιματισμο δεν γνωριζω.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.