Dimosthenis Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 Αγαπητα μέλη εγω θα θέσω ένα προβληματισμό: στο σπίτι μας, κανουμε έλεγχο φρέον στο ψυγείο μας στα χρόνια που το χρησιμοποιούμε; Θεωρώ πως κανένας δεν κάνει. Γιατί να κάνουμε στο a/c του αυτοκινήτου μας αφού ειναι σαν ένα ψυγείο και εμείς μπαίνουμε μεςα, αφού δουλεύει σωστά;Πιστεύω λοιπόν πως κάθε φορά που κάνουμε έλεγχο φρέον με μανομετρα κατα την αποσύνδεση αυτών, χάνουμε μια μικρή ποσότητα που επαναλαμβανόμενη θα γίνει τόση που θα έχει σαν αποτελεςμα να μην λειτουργεί το a/c μας λόγω έλλειψης φρεου.Ετσι και χρήματα χάνουμε κατα τον λεγόμενο έλεγχο το a/c και στο τέλος θα πληρώσουμε ένα μεγάλο ποσο για την επαναπληρωση ολόκληρης της ποσότητας φρεου. Με ενα ψηφιακό θερμόμετρο λοιπόν, μετράμε την θερμοκραςια έξοδου του αέρα στους μπροστινους αεραγωγούς με τα χειριστήρια στην ανακύκλωση αέρα και στους χαμηλότερους βαθμούς και θα πρέπει η ένδειξη να δείξει περιπου 7 βαθμούς Κελσίου, σε σκιερά μέρος βέβαια θα ειναι το αυτοκίνητο, οπότε είμαστε ΟΚ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted September 3, 2015 Report Share Posted September 3, 2015 Παιδιά το αμάξι μπήκε για το μικρό σέρβις στα πιτς. Έγινε έλεγχος στο φρέον και δεν του λείπει καθόλου μου είπαν. Πώς: Αν κατάλαβα καλά το βάζουν τέρμα χαμηλά και μετρούν την κάθοδο της θερμοκρασίας κατά 5 βαθμούς. Κάτι τέτοιο. Δεν έβγαλε κανένα σφάλμα όταν το φίσωσαν. Οπότε γι'αυτούς ο κλιματισμός μου δεν έχει τπτ.. Δεν μου το ξαναεμφάνισε πάντως το πρόβλημα. Η ερώτησή μου είναι η εξής: Αν είχε πρόβλημα στο κομπρεσέρ του κλιματισμού θα εμφανιζόταν κάτι στο vagcom?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 3, 2015 Report Share Posted September 3, 2015 με 8 ωρες στον Ηλιο λογικο να αργει να κανει ψυξη ... εγω το αφηνα 4-5 ωρες στον ηλιο και ηταν δραμα η κατασταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Καλησπέρα, αν ακούμε ένα χουρχουρητό στο clima υπάρχει πιθανότητα να μπορέσουμε να τη γλυτώσουμε την αλλαγή κομπρέσσορα πχ με αλλαγή λαδιών a/c; Ψύξη βγάζει κανονικότατα... Το κάνει από τον Αύγουστο και όχι πάντα. Και επίσης αν δεν την γλυτώσουμε τελικά, ο νέος «μαμά» κομπρέσορας είναι άλλου κατασκευαστή και καλύτερος; (από που μπορούμε να βρούμε τους κωδικούς Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgepan Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Καλησπέρα, αν ακούμε ένα χουρχουρητό στο clima υπάρχει πιθανότητα να μπορέσουμε να τη γλυτώσουμε την αλλαγή κομπρέσσορα πχ με αλλαγή λαδιών a/c; Ψύξη βγάζει κανονικότατα... Το κάνει από τον Αύγουστο και όχι πάντα. Και επίσης αν δεν την γλυτώσουμε τελικά, ο νέος «μαμά» κομπρέσορας είναι άλλου κατασκευαστή και καλύτερος; (από που μπορούμε να βρούμε τους κωδικούς Ευχαριστώ Καλημέρα, ρίξε μια ματιά στην ενότητα how to's - επισκευή θορύβου κομπρεσερ a/c golf 5. Μάλλον θα σε βοηθήσει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 (edited) To έχω δει το συγκεκριμένο θέμα για την αλλαγή της τροχαλίας , αλλά (μάλλον επειδή είναι παλιό) δεν μου ανοίγει τις εικόνες. (φαντάζομαι δεν θα χει μεγάλη διαφορά που το δικό μου είναι 6αρι) Edited October 1, 2015 by BTH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted October 20, 2015 Report Share Posted October 20, 2015 Το αμαξι μου κανει ενα ξεφυσημα απο τους αεραγογους και δεν βγαζει κρυο ποια . Εβαλα φρεον δουλεψε αλλα τωρα παλι το εχασε . Μηπως ξερετε τι μπορει να ειναι ? Ευχαριστω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 21, 2015 Report Share Posted October 21, 2015 Να βαλεις διαγνωστικο για σφαλμα στη βαλβιδα υψ. Πιεσης. Να κανεις τεστ με φωσφορο για διαρροη. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Έχω ένα GOLF 5 GT (170) και έχει κλασικά το climatronic για μονάδα κλιματισμού (κλιματισμό, όχι air-condition) Το πρόβλημα είναι ότι δεν βγάζει κρύο αέρα... στην αρχή σκέφτηκα ότι φταίει ο compressor αλλά η συμπεριφορά δείχνει άλλα. π.χ έξω έχει 30 βαθμούς Βάζω την μονάδα στους 18-19 και βγάζει ένα χλιαρό προς το ζεστό αέρα... σαν απλό ανεμιστήρα... η μονάδα αυτόματα πάει στην μία γραμμή έντασης.... αν το αφήσω έτσι για αρκετή ώρα... κάποια στιγμή θα πάει μόνο του στο full ένταση και βγάζει κρύο αέρα... Αν το πάω από μόνος μου στην full ένταση δεν φτιάχνει...Το σε πόση ώρα θα γίνει αυτό δεν υπάρχει κάτι standard... μπορεί να μην γίνει και καθόλου.... αν γίνει όμως...δείχνει ότι δουλεύει καλά. Ακόμα και με την επάνω συμπεριφορά, ψιλιαζόμουν ότι είναι ο compressor... όμως το περίεργο είναι ότι αν βάλω τον κλιματισμό στο low ... βγάζει παγωμένο αέρα και κάνει το αμάξι ψυγείο. Αυτό μου δείχνει ότι δουλεύει... απλά στο Low δουλεύει και βγάζει κρύο αέρα ακόμα και αν πάει (που λέει ο λόγος) στους -5 Τι μπορεί να είναι? λέτε να είναι ο αισθητήρας επάνω στην μονάδα που θα ελέγχει την εσωτερική θερμοκρασία? Προφανώς στο LOW δεν κοιτάει τι θερμοκρασία έχει μέσα το αμάξι.... ενώ ένα κλικ παραπάνω (16) του δηλώνεις ότι πρέπει να φτάσει τους 16.... αν όμως δεν έχει εικόνα της εσωτερικής θερμοκρασίας... δεν ξέρει αν πρέπει να βγάλει κρύο ή ζεστό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Μήπως απλά θέλει συμπλήρωση φρέον το σύστημα; Μου είχε τύχει παρόμοια κατάσταση με ίδια συμπτώματα. Συμπληρώθηκε φρέον και όλα καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Τι να σου πω... και πέρσι το καλοκαίρι είχα το ίδιο θέμα και είχα πάει και είχα συμπληρώσει φρέον. Επίσης (νόμος του Μέρφι) την ημέρα που το είχα πάει στο συνεργείο, δούλευε κανονικά.. Παρόλα ταύτα έκανα κανονικά service στο aircondition με φρέον κλπ... όμως το καλοκαίρι το πέρασα με το κλιματισμό στο LOW και να κάθομαι να το κλείνω που και που για να μην παγώσουμε. Θεωρώ ότι αν δεν είχε φρέον δεν θα είχε γενικά απόδοση.... εγώ αν το βάλω στο LOW γίνεται ψυγείο μέσα το αμάξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 (edited) Στο LOW και μένα μου δούλευε γιατί οι ανάγκες σε ψύξη είναι λιγότερες. Δουλεύει δηλαδή με λιγότερο φορτίο ο κλιματισμός. Στα ψηλά όμως, είναι εκεί που πονάει και δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Δεν είναι ότι δεν έχε καθόλου φρέον, απλά η ποσότητά του δεν επαρκεί ώστε να δουλέψει επαρκώς και ικανοποιητικά και στη μεγάλη ταχύτητα. Σε παλιότερο αυτοκίνητο AUDI A4 συμπληρώνουμε συνέχεια, λόγω του ότι έχει διαρροή κάπου μες στις σωληνώσεις και πρέπει να ξηλωθούν όλα γύρω από το ταμπλό για να βρεθεί - κόστος και πολλή δουλειά. Οπότε συμπληρώνουμε μια φορά το χρόνο και τελειώνουμε για ένα καλοκαίρι. Έχεις κάνει τεστ με αμπούλες να δεις αν χάνει κάπου; ΥΓ: ασχολίαστος ο νόμος, να ήξερες πόσες φορές έχω βρίσει τον Μέρφι... Edited May 3, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 On 5/3/2016 at 2:32 ΜΜ, Polakias TDI said: Στο LOW και μένα μου δούλευε γιατί οι ανάγκες σε ψύξη είναι λιγότερες. Δουλεύει δηλαδή με λιγότερο φορτίο ο κλιματισμός. Στα ψηλά όμως, είναι εκεί που πονάει και δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Δεν είναι ότι δεν έχε καθόλου φρέον, απλά η ποσότητά του δεν επαρκεί ώστε να δουλέψει επαρκώς και ικανοποιητικά και στη μεγάλη ταχύτητα. Σε παλιότερο αυτοκίνητο AUDI A4 συμπληρώνουμε συνέχεια, λόγω του ότι έχει διαρροή κάπου μες στις σωληνώσεις και πρέπει να ξηλωθούν όλα γύρω από το ταμπλό για να βρεθεί - κόστος και πολλή δουλειά. Οπότε συμπληρώνουμε μια φορά το χρόνο και τελειώνουμε για ένα καλοκαίρι. Έχεις κάνει τεστ με αμπούλες να δεις αν χάνει κάπου; ΥΓ: ασχολίαστος ο νόμος, να ήξερες πόσες φορές έχω βρίσει τον Μέρφι... Όταν λέω LOW δεν εννοώ την ένταση/δύναμη... Εννοώ την ενδειξη LΟW (κάτω απο 16 βαθμούς). Το αμάξι πάει από 16-29,5. Κάτω από 16 είναι LO και πάνω από 29,5 είναι HI. Στους 16 βγαζει χλυαρο αέρα... Στο LO (Ένα κλικ πιο κατω) βγάζει παγωνιά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 Κάτι πρέπει να παίζει με τον αισθητήρα θερμοκρασίας της καμπίνας, δεν εξήγείται αλλιώς! Τώρα το δουλεύεις απλά σαν a/c στην ουσία βάζοντας το στο low που απλά βγάζει τέρμα ψύξη οπως λες και εσύ χωρίς έλεγχο θερμοκρασίας. Στη θέρμανση το χειμώνα δούλευε αντίστοιχα? Ή ήθελε πάλι στο hi για να βγάλει ζέστη? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 3 hours ago , solaris2k7 said: Όταν λέω LOW δεν εννοώ την ένταση/δύναμη... Εννοώ την ενδειξη LΟW (κάτω απο 16 βαθμούς). Το αμάξι πάει από 16-29,5. Κάτω από 16 είναι LO και πάνω από 29,5 είναι HI. Στους 16 βγαζει χλυαρο αέρα... Στο LO (Ένα κλικ πιο κατω) βγάζει παγωνιά Οκ, κατανοητό. Αυτό που αναφέρει παραπάνω ο @and64 έχει βάση τότε. Περίεργη κατάσταση... Πάντως το φρέον να το ξανακοιτάξεις, θεωρώ πως ακομα και ετσι, μπορει να ευθύνεται για αυτήν την κατάσταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted May 9, 2016 Report Share Posted May 9, 2016 (edited) Παιδια ερωτηση καθε ποσα χρονια θελει αλαγη το φρεον στο clima ? Edited May 10, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted May 9, 2016 Report Share Posted May 9, 2016 ποτέ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted May 9, 2016 Report Share Posted May 9, 2016 Δε κανεις αλλαγη. Ελεγχο και συμπληρωμα Στάλθηκε απο s4 με tapa 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 11 hours ago , Sarul said: Παιδια ερωτηση καθε ποσα χρονια θελει αλαγη το φρεον στο clima ? Καλό είναι μετά τα πρώτα 4 χρόνια να κάνεις έλεγχο θερμοκρασιών και ΑΝ χρειαστεί να προχωρήσεις στις επόμενες ενέργειες. (ανά 2 χρόνια) α. Κενό. β. Έλεγχο διαρροής. γ. Γέμισμα με ψυκτικό μέσο. Στη θεωρία αν δεν έχεις διαρροή (στο κύκλωμα ή σε κάποια βαλβίδα) δεν θέλε ποτέ, στην πράξη ένα πολύ μικρό ποσοστό το χάνεις κάθε χρόνο οπότε κρίνεις αναλόγως και κάνεις. Σε περίπτωση που ΔΕΝ γίνεται έλεγχος και το βάρος του ψυκτικού μέσου κατέβει κάτω από ένα όριο προκαλείται φθορά στον κομπρέσσορα A/C. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 Στο golf δε προκαλειται φθορα γιατι σταματαει να δουλευει οταν πεσει κατω απο το οριο. Υπαρχει δικλειδα ασφαλειας Στάλθηκε απο s4 με tapa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 Θεωρητικα κανουν καποιους ελεγχους οταν το πας για σερβις! Πρακτικα οταν δεις να σου κανει νουμερα και δεν ειναι ικανοποιητικη η ψυξη πας και σου συμπληρωνουν λιγο φρεον! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimosthenis Posted May 21, 2016 Report Share Posted May 21, 2016 On 12 Μαΐου 2016 at 9:15 ΜΜ, TeoFele said: Θεωρητικα κανουν καποιους ελεγχους οταν το πας για σερβις! Πρακτικα οταν δεις να σου κανει νουμερα και δεν ειναι ικανοποιητικη η ψυξη πας και σου συμπληρωνουν λιγο φρεον! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ποτέ.Στο ψυγείο σας στο σπίτι κάνει κανείς έλεγχο η συμπλήρωμα φρέον ; ΟΧΙ .Λοιπόν εάν δεν έχει απόδοση το AC βρίσκεις την διαρροή, κενό και επαναγέμισμα με όλη την προβλεπόμενη ποσότητα φρέον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted May 21, 2016 Report Share Posted May 21, 2016 (edited) Το ψυγειο στο σπιτι ειναι κλειστο κυκλωμα χωρις λυτες συνδεσεις και χωρις εισοδους για πληρωση, το ιδιο το κομπρεσερ του ειναι μεσα στο κλειστο κυκλωμα, και για αυτο δεν χρειαζετε συντηρηση. Στα αυτοκινητα υπαρχουν λυτες συνδεσεις με oring, κομπρεσορας με τσιμουχα με επαφη με την ατμοσφαιρα, και για αυτο με τα χρονια υπαρχει απωλεια ψυκτικου και διαρροες. Επισης κανενας που αναλαμβανει την συντηρηση κλιματισμου αυτοκινητου δεν συμπληρωνει ψυκτικο, ολοι τραβανε το παλιο και βαζουν νεο, οπως γινετε και στα οικιακα κλιματιστικα, γιατι απλα δεν ξερουν την ποσοτητα ψυκτικου που εχει παραμηνει μεσα στο κυκλωμα αν αυτο εχει χασει καποια αποδοση στην ψυξη, αρα εχει χασει και καποια γραμμαρια ψυκτικου, αλλα ολοι ξερουν την ακριβη ποσοτητα που πρεπει να εχει μεσα το κυκλωμα και με αυτην πληρωνουν ξανα το ψυκτικο. Edited May 21, 2016 by dasauto 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 Πηγα του εβαλα και ηθελε γεμισμα μου ειχαν μινει 300 γραμαρια απο τα 550 και τελευτεα φορα ειχα παι πριν 3-4 χρονια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 δηλαδη συμπληρωσε 250γρ με ζυγαρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...