Jump to content
PANOS21

Golf 5/6 - Έλεγχος Ψυκτικού Μέσου (Φρεον) & Προβλήματα με τον κλιματισμό

Recommended Posts

Αγαπητα μέλη εγω θα θέσω ένα προβληματισμό: στο σπίτι μας, κανουμε έλεγχο φρέον στο ψυγείο μας στα χρόνια που το χρησιμοποιούμε; Θεωρώ πως κανένας δεν κάνει. Γιατί να κάνουμε στο a/c του αυτοκινήτου μας αφού ειναι σαν ένα ψυγείο και εμείς μπαίνουμε μεςα, αφού δουλεύει σωστά;Πιστεύω λοιπόν πως κάθε φορά που κάνουμε έλεγχο φρέον με μανομετρα κατα την αποσύνδεση αυτών, χάνουμε μια μικρή ποσότητα που επαναλαμβανόμενη θα γίνει τόση που θα έχει σαν αποτελεςμα να μην λειτουργεί το a/c μας λόγω έλλειψης φρεου.Ετσι και χρήματα χάνουμε κατα τον λεγόμενο έλεγχο το a/c και στο τέλος θα πληρώσουμε ένα μεγάλο ποσο για την επαναπληρωση ολόκληρης της ποσότητας φρεου. Με ενα ψηφιακό θερμόμετρο λοιπόν, μετράμε την θερμοκραςια έξοδου του αέρα στους μπροστινους αεραγωγούς με τα χειριστήρια στην ανακύκλωση αέρα και στους χαμηλότερους βαθμούς και θα πρέπει η ένδειξη να δείξει περιπου 7 βαθμούς Κελσίου, σε σκιερά μέρος βέβαια θα ειναι το αυτοκίνητο, οπότε είμαστε ΟΚ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το αμάξι μπήκε για το μικρό σέρβις στα πιτς. Έγινε έλεγχος στο φρέον και δεν του λείπει καθόλου μου είπαν. Πώς: Αν κατάλαβα καλά το βάζουν τέρμα χαμηλά και μετρούν την κάθοδο της θερμοκρασίας κατά 5 βαθμούς. Κάτι τέτοιο. Δεν έβγαλε κανένα σφάλμα όταν το φίσωσαν. Οπότε γι'αυτούς ο κλιματισμός μου δεν έχει τπτ.. Δεν μου το ξαναεμφάνισε πάντως το πρόβλημα.

 

Η ερώτησή μου είναι η εξής: Αν είχε πρόβλημα στο κομπρεσέρ του κλιματισμού θα εμφανιζόταν κάτι στο vagcom??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

αν ακούμε ένα χουρχουρητό στο clima υπάρχει πιθανότητα να μπορέσουμε να τη γλυτώσουμε την αλλαγή κομπρέσσορα πχ με αλλαγή λαδιών a/c; Ψύξη βγάζει κανονικότατα... Το κάνει από τον Αύγουστο και όχι πάντα.  Και επίσης αν δεν την γλυτώσουμε τελικά, ο νέος «μαμά» κομπρέσορας είναι άλλου κατασκευαστή και καλύτερος; (από που μπορούμε να βρούμε τους κωδικούς;)

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

αν ακούμε ένα χουρχουρητό στο clima υπάρχει πιθανότητα να μπορέσουμε να τη γλυτώσουμε την αλλαγή κομπρέσσορα πχ με αλλαγή λαδιών a/c; Ψύξη βγάζει κανονικότατα... Το κάνει από τον Αύγουστο και όχι πάντα.  Και επίσης αν δεν την γλυτώσουμε τελικά, ο νέος «μαμά» κομπρέσορας είναι άλλου κατασκευαστή και καλύτερος; (από που μπορούμε να βρούμε τους κωδικούς ;)

 

Ευχαριστώ

Καλημέρα, ρίξε μια ματιά στην ενότητα how to's - επισκευή θορύβου κομπρεσερ a/c golf 5. Μάλλον θα σε βοηθήσει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To έχω δει το συγκεκριμένο θέμα για την αλλαγή της τροχαλίας , αλλά (μάλλον επειδή είναι παλιό) δεν μου ανοίγει τις εικόνες. (φαντάζομαι δεν θα χει μεγάλη διαφορά που το δικό μου είναι 6αρι)

Edited by BTH
Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μου κανει ενα ξεφυσημα απο τους αεραγογους και δεν βγαζει κρυο ποια . Εβαλα φρεον δουλεψε αλλα τωρα παλι το εχασε . Μηπως ξερετε τι μπορει να ειναι ? Ευχαριστω .

Link to comment
Share on other sites

Να βαλεις διαγνωστικο για σφαλμα στη βαλβιδα υψ. Πιεσης.

Να κανεις τεστ με φωσφορο για διαρροη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα GOLF 5 GT (170) και έχει κλασικά το climatronic για μονάδα κλιματισμού (κλιματισμό, όχι air-condition)

Το πρόβλημα είναι ότι δεν βγάζει κρύο αέρα... στην αρχή σκέφτηκα ότι φταίει ο compressor αλλά η συμπεριφορά δείχνει άλλα. 

π.χ έξω έχει 30 βαθμούς

Βάζω την μονάδα στους 18-19 και βγάζει ένα χλιαρό προς το ζεστό αέρα... σαν απλό ανεμιστήρα... η μονάδα αυτόματα πάει στην μία γραμμή έντασης.... αν το αφήσω έτσι για αρκετή ώρα... κάποια στιγμή θα πάει μόνο του στο full ένταση και βγάζει κρύο αέρα... Αν το πάω από μόνος μου στην full ένταση δεν φτιάχνει...Το σε πόση ώρα θα γίνει αυτό δεν υπάρχει κάτι standard... μπορεί να μην γίνει και καθόλου.... αν γίνει όμως...δείχνει ότι δουλεύει καλά.

Ακόμα και με την επάνω συμπεριφορά, ψιλιαζόμουν ότι είναι ο compressor... όμως το περίεργο είναι ότι αν βάλω τον κλιματισμό στο low ... βγάζει παγωμένο αέρα και κάνει το αμάξι ψυγείο. Αυτό μου δείχνει ότι δουλεύει... απλά στο Low δουλεύει και βγάζει κρύο αέρα ακόμα και αν πάει (που λέει ο λόγος) στους -5

Τι μπορεί να είναι? λέτε να είναι ο αισθητήρας επάνω στην μονάδα που θα ελέγχει την εσωτερική θερμοκρασία? Προφανώς στο LOW δεν κοιτάει τι θερμοκρασία έχει μέσα το αμάξι.... ενώ ένα κλικ παραπάνω (16) του δηλώνεις ότι πρέπει να φτάσει τους 16.... αν όμως δεν έχει εικόνα της εσωτερικής θερμοκρασίας... δεν ξέρει αν πρέπει να βγάλει κρύο ή ζεστό...

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Μήπως απλά θέλει συμπλήρωση φρέον το σύστημα; Μου είχε τύχει παρόμοια κατάσταση με ίδια συμπτώματα. Συμπληρώθηκε φρέον και όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω... και πέρσι το καλοκαίρι είχα το ίδιο θέμα και είχα πάει και είχα συμπληρώσει φρέον.

Επίσης (νόμος του Μέρφι) την ημέρα που το είχα πάει στο συνεργείο, δούλευε κανονικά.. Παρόλα ταύτα έκανα κανονικά service στο aircondition με φρέον κλπ...

όμως το καλοκαίρι το πέρασα με το κλιματισμό στο LOW και να κάθομαι να το κλείνω που και που για να μην παγώσουμε. 

Θεωρώ ότι αν δεν είχε φρέον δεν θα είχε γενικά απόδοση.... εγώ αν το βάλω στο LOW γίνεται ψυγείο μέσα το αμάξι

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Στο LOW και μένα μου δούλευε γιατί οι ανάγκες σε ψύξη είναι λιγότερες. Δουλεύει δηλαδή με λιγότερο φορτίο ο κλιματισμός.

Στα ψηλά όμως, είναι εκεί που πονάει και δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Δεν είναι ότι δεν έχε καθόλου φρέον, απλά η ποσότητά του δεν επαρκεί ώστε να δουλέψει επαρκώς και ικανοποιητικά και στη μεγάλη ταχύτητα.

Σε παλιότερο αυτοκίνητο AUDI A4 συμπληρώνουμε συνέχεια, λόγω του ότι έχει διαρροή κάπου μες στις σωληνώσεις και πρέπει να ξηλωθούν όλα γύρω από το ταμπλό για να βρεθεί - κόστος και πολλή δουλειά. Οπότε συμπληρώνουμε μια φορά το χρόνο και τελειώνουμε για ένα καλοκαίρι.

Έχεις κάνει τεστ με αμπούλες να δεις αν χάνει κάπου;

ΥΓ: ασχολίαστος ο νόμος, να ήξερες πόσες φορές έχω βρίσει τον Μέρφι...

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2016 at 2:32 ΜΜ, Polakias TDI said:

Στο LOW και μένα μου δούλευε γιατί οι ανάγκες σε ψύξη είναι λιγότερες. Δουλεύει δηλαδή με λιγότερο φορτίο ο κλιματισμός.

Στα ψηλά όμως, είναι εκεί που πονάει και δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Δεν είναι ότι δεν έχε καθόλου φρέον, απλά η ποσότητά του δεν επαρκεί ώστε να δουλέψει επαρκώς και ικανοποιητικά και στη μεγάλη ταχύτητα.

Σε παλιότερο αυτοκίνητο AUDI A4 συμπληρώνουμε συνέχεια, λόγω του ότι έχει διαρροή κάπου μες στις σωληνώσεις και πρέπει να ξηλωθούν όλα γύρω από το ταμπλό για να βρεθεί - κόστος και πολλή δουλειά. Οπότε συμπληρώνουμε μια φορά το χρόνο και τελειώνουμε για ένα καλοκαίρι.

Έχεις κάνει τεστ με αμπούλες να δεις αν χάνει κάπου;

ΥΓ: ασχολίαστος ο νόμος, να ήξερες πόσες φορές έχω βρίσει τον Μέρφι...

Όταν λέω LOW δεν εννοώ την ένταση/δύναμη... Εννοώ την ενδειξη LΟW (κάτω απο 16 βαθμούς). Το αμάξι πάει από 16-29,5. Κάτω από 16 είναι LO και πάνω από 29,5 είναι HI.

Στους 16 βγαζει χλυαρο αέρα... Στο LO (Ένα κλικ πιο κατω) βγάζει παγωνιά

Link to comment
Share on other sites

Κάτι πρέπει να παίζει με τον αισθητήρα θερμοκρασίας της καμπίνας, δεν εξήγείται αλλιώς! Τώρα το δουλεύεις απλά σαν a/c στην ουσία βάζοντας το στο low που απλά βγάζει τέρμα ψύξη οπως λες και εσύ χωρίς έλεγχο θερμοκρασίας. 

Στη θέρμανση το χειμώνα δούλευε αντίστοιχα? Ή ήθελε πάλι στο hi για να βγάλει ζέστη? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
3 hours ago , solaris2k7 said:

Όταν λέω LOW δεν εννοώ την ένταση/δύναμη... Εννοώ την ενδειξη LΟW (κάτω απο 16 βαθμούς). Το αμάξι πάει από 16-29,5. Κάτω από 16 είναι LO και πάνω από 29,5 είναι HI.

Στους 16 βγαζει χλυαρο αέρα... Στο LO (Ένα κλικ πιο κατω) βγάζει παγωνιά

Οκ, κατανοητό. Αυτό που αναφέρει παραπάνω ο @and64 έχει βάση τότε.

Περίεργη κατάσταση... Πάντως το φρέον να το ξανακοιτάξεις, θεωρώ πως ακομα και ετσι, μπορει να ευθύνεται για αυτήν την κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ερωτηση καθε ποσα χρονια θελει αλαγη το φρεον στο clima ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , Sarul said:

Παιδια ερωτηση καθε ποσα χρονια θελει αλαγη το φρεον στο clima ?

Καλό είναι μετά τα πρώτα 4 χρόνια να κάνεις έλεγχο θερμοκρασιών και ΑΝ χρειαστεί να προχωρήσεις στις επόμενες ενέργειες. (ανά 2 χρόνια)

α. Κενό.

β. Έλεγχο διαρροής.

γ. Γέμισμα με ψυκτικό μέσο.

 

Στη θεωρία αν δεν έχεις διαρροή (στο κύκλωμα ή σε κάποια βαλβίδα)  δεν θέλε ποτέ, στην πράξη ένα πολύ μικρό ποσοστό το χάνεις κάθε χρόνο οπότε κρίνεις αναλόγως και κάνεις.

Σε περίπτωση που ΔΕΝ γίνεται έλεγχος και το βάρος του ψυκτικού μέσου κατέβει κάτω από ένα όριο προκαλείται φθορά στον κομπρέσσορα A/C.

Link to comment
Share on other sites

Στο golf δε προκαλειται φθορα γιατι σταματαει να δουλευει οταν πεσει κατω απο το οριο. Υπαρχει δικλειδα ασφαλειας

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικα κανουν καποιους ελεγχους οταν το πας για σερβις! Πρακτικα οταν δεις να σου κανει νουμερα και δεν ειναι ικανοποιητικη η ψυξη πας και σου συμπληρωνουν λιγο φρεον!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 12 Μαΐου 2016 at 9:15 ΜΜ, TeoFele said:

Θεωρητικα κανουν καποιους ελεγχους οταν το πας για σερβις! Πρακτικα οταν δεις να σου κανει νουμερα και δεν ειναι ικανοποιητικη η ψυξη πας και σου συμπληρωνουν λιγο φρεον!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ποτέ.Στο ψυγείο σας στο σπίτι κάνει κανείς έλεγχο η συμπλήρωμα φρέον ; ΟΧΙ .Λοιπόν εάν δεν έχει απόδοση το AC βρίσκεις την διαρροή, κενό και επαναγέμισμα με όλη την προβλεπόμενη ποσότητα φρέον.

Link to comment
Share on other sites

Το ψυγειο στο σπιτι ειναι κλειστο κυκλωμα χωρις λυτες συνδεσεις και χωρις εισοδους για πληρωση, το ιδιο το κομπρεσερ του ειναι μεσα στο κλειστο κυκλωμα, και για αυτο δεν χρειαζετε συντηρηση.

Στα αυτοκινητα υπαρχουν λυτες συνδεσεις με oring, κομπρεσορας με τσιμουχα με επαφη με την ατμοσφαιρα, και για αυτο με τα χρονια υπαρχει απωλεια ψυκτικου και διαρροες.

Επισης κανενας που αναλαμβανει την συντηρηση κλιματισμου αυτοκινητου δεν συμπληρωνει ψυκτικο, ολοι τραβανε το παλιο και βαζουν νεο, οπως γινετε και στα οικιακα κλιματιστικα, γιατι απλα δεν ξερουν την ποσοτητα ψυκτικου που εχει παραμηνει μεσα στο κυκλωμα αν αυτο εχει χασει καποια αποδοση στην ψυξη, αρα εχει χασει και καποια γραμμαρια ψυκτικου, αλλα ολοι ξερουν την ακριβη ποσοτητα που πρεπει να εχει μεσα το κυκλωμα και με αυτην πληρωνουν ξανα το ψυκτικο.

Edited by dasauto
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πηγα του εβαλα και ηθελε γεμισμα μου ειχαν μινει 300 γραμαρια απο τα 550 και τελευτεα φορα ειχα παι πριν 3-4 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.