Jump to content
PANOS21

Golf 5/6 - Έλεγχος Ψυκτικού Μέσου (Φρεον) & Προβλήματα με τον κλιματισμό

Recommended Posts

Γεια σου και καλωσήρθες . Προσωπικά δεν μου ακούγετε ανησυχητικό . Μάλλον το φίλτρο θέλει αλλαγή..και εμένα βγάζει σκόνη όταν έχω να το δουλέψω για πολύ καιρό αλλά πρώτη φορά ακούσω να βγάζει και κωματακια/σκουπίδια .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια :)ειμαι νεος στο φορουμ και σας χαιρετω!! προκειτε να αγορασω αυριο ενα golf 4 1.6 sr.ολα καλα ολα τελεια απλα οταν ανοιγω το ερκοντισιον εστω και χωρις αυτο απο τους αεραγωγους βγαζει πολλα σκουπιδακια κομματακια και σκονη...ειναι φιλτρο καμπινας οπως νομιζω;η να ανησυχω;;;σας ευχαριστω παρα πολυ!!!!!

Μήπως είναι κομμάτια αφρολέξ από τους αεραγωγούς; Από το φίλτρο να ξέρεις ότι δεν περνάει τίποτα άλλο εκτός από μυρωδιές.
Πάντως αν είναι το αφρολέξ που σου γράφω πιο πάνω δεν τρέχει τίποτε σε λίγο καιρό θα φύγουν όλα.

Στάλθηκε από το iQ1470 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φιλε και εγω το ειχα αυτο οταν πήρα το αμάξι καθώς καθόταν για 6 μήνες...δεν ειναι κατι ανησυχητικό θα φύγει με τον καιρο...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,  πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός  golf v 140 hp , το θέμα έχει ανοιχτεί καιρό αλλά επειδή το αντιμετώπισα και το έλυσα καλο είναι να αναφέρεται!  Στην δικιά μου περιπτωση δεν έβγαζε ζεστό αέρα  και όταν το έβαζα να δουλέψει στο HI εβγαζε στην καλύτερη χλιαρό!  Το πήγα στονα ηλεκτρολόγο! Και τελικά ήταν το ψυγείο του αιρκοντισιον!  Το αντικατάστήσα  με 1 μεταχειρισμενο  και τώρα όλα είναι εντάξει!  

Link to comment
Share on other sites

 

Καλησπέρα στην παρέα. Έχω το golf mk6 gti με dsg και όταν μπλοκάρει το a/c παράγει ένα βουητό το οποίο περνάει στην καμπίνα και είναι ενοχλητικό. Η karenta μιλάει για αντικατάσταση του κομπρεσέρ.

 

Κάποια άλλη ιδέα;

 

 

Το κόμπρεσερ πάντως δουλεύει κανονικά.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

λογικά αλλαγή του ρουλεμαν θέλει πήγενε σε μαγαζι που ασχολείτε με aicondition να στο φτιάξει νομίζω ότι αλλάζει

Link to comment
Share on other sites

Το βουητό αυξομειώνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα; Το κάνει σε όλες τις σκάλες του ανεμιστήρα ή μόνο πχ στις 2 πρώτες (χαμηλά);


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δες αν είναι σωστή η πίεση στο κύκλωμα. Βάλτο σε μηχάνημα.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα την βοήθειά σας,

Το πρόβλημα μου είναι στον κλιματισμό δεν αποδίδει!

Πήγα στην αντιπροσωπεία για διάγνωση και μου είπαν ότι 101% είναι ο συμπιεστής.

Άλλαξα τον συμπιεστή (σε DENSO) και πάλι δεν είδα καμία διάφορα μεγάλη.

Ο αέρας εξόδου πριν ήταν στους 17c (ένδειξη από το διαγνωστικό της VW).

Και τώρα με το νέο συμπιεστή είμαι στους 15c (εν κινήσει και πολύ δύσκολα πάει στους 13c) την μέτρηση την έκανα με δικό μου θερμόμετρο στον αεραγωγό (διάφορα με τον αισθητήρα του κρυφό μενού 1-2c).

Προληπτικά θα αλλάξω και ένα φίλτρο αφύγρανσης.

Τι άλλο μπορεί να φταίει ??? Τι άλλο μπορώ να ελέγξω?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας ... Εδω και κάποιο καιρό είχα θέμα με τον κλιματισμό ..( ξέρω ξέρω είναι χειμώνας αλλα τώρα αξιώθηκα να το δω ..χαχαχαχ) στην αρχή δεν άναβε αμέσως να βγάλει κρυο αργούσε 4-5 λέπτα ... μέχρι που σταμάτησε εντελώς .. μετά από έλεγχο είδα οτι τα έχει φτύσει το ''συμπλέκτης'' που είναι στο μοτέρ του κλιματισμού ... Θέλω να ρωτήσω εάν το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος και εάν υπάρχει να αλλάξω μόνο το συμπλέκτη ... ή πάμε για άλλο κομπρεσέρ

Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2017 at 9:18 ΜΜ, kostask106 said:

Το βουητό αυξομειώνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα; Το κάνει σε όλες τις σκάλες του ανεμιστήρα ή μόνο πχ στις 2 πρώτες (χαμηλά);


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελικά έβγαλες άκρη τι ήταν? 

Link to comment
Share on other sites

Για όποιον γνωρίζει. Δεν είναι καινούργιο είναι 15 ετών και έχει 200κ χιλιόμετρα. Είναι όμως σε γκαράζ κλειστό και super συντηρημένο. ΟΜΩΣ η VW είναι η μόνη εταιρία στο YOUTUBE με πρόβλημα στο evaporator. Και μόνο την κατεύθυνση αέρα να ενεργοποιήσω χωρίς A/C ούτε καν ECON, δηλ. μόνο για να μπαίνει έστω αέρας απέξω, το αυτοκίνητο (κινητήρας) κάνει διακοπές (κόβει) κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Μόνο στο τελείως OFF είναι εντάξει. Μόλις βάλω A/C το αυτοκίνητο δεν οδηγείται (έντονες επαναλαμβανόμενες διακοπές - κόψιμο) βγάζει για λίγο κρύο αέρα και μετά χλιαρό προς ζεστό. Η σωλήνα του A/C στον χώρο του κινητήρα είναι όμως τελείως παγωμένη και το ψυκτικό εννοείται full. Το επίσημο service αφού μου άλλαξε εγκέφαλο A/C (κεφαλάκι) τώρα λέει ότι ο κομπρέσσορ είναι μεν ΟΚ αλλά τα σφουγγαράκια από το evaporator έχουν διαλυθεί (πράγματι φαίνονται κατά καιρούς κομματάκια στους αεραγωγούς) και έτσι μπερδεύονται οι ροές αέρα, δεν λειτουργεί σωστά το κύκλωμα του A/C και μπερδεύονται οι εντολές ή κάτι τέτοιο και κοντολογίς θέλει φιλικά περίπου 300 ευρώ να βγει το ταμπλώ κλπ. κλπ. και να γίνει κάποιο ψευτομάζεμα. Έλεος ρε παιδιά, σίγουρα είναι αυτό; 300 ευρώ είναι το 10% της αξίας του αυτοκινήτου!!! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Αφυγραντή έχεις αλλάξει καθόλου??? 

 

Τα υγρά τα έχεις αλλάξει ποτέ???

 

Πλύσιμο το ψυγείο A/C έγινε ποτέ??? 

 

Ο κομπρεσορας του A/C  του έκαναν κενό  για να καθαρίσει ,και δεν δουλεύει??? 

 

Γνώμη μου είναι για τέτοιες Δουλειές να της ΑΠΟΦΕΎΓΕΤΕ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΈΣ...

 

Πέρνα μια βόλτα από εδώ 

 

http://www.climagas.gr/el/κλιματισμοσ/ 

 

Πιστεύω ότι με κάνα 70€ θα την βγάλεις καθαρή?

 

Αν δεν έχεις κάτι ποιό χοντρό.... Αλλά μην πας στην αντιπροσωπεία δεν αξίζει; 

 

Το συγκεκριμένο μαγαζί έχει μηχάνημα και τα παιδιά έχουν γνώσεις και θα σου εξηγήσουν ότι απορίες έχεις.

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι μαλ@@@ες του λενε του ανθρωπου οι ασχετοι, ακου φυγανε τα σφουγγαρακια και μπερδευεται ο αερας...

Σφουγγαρακια στης αδερφης μου το golf πεταει εδω και 3 χρονια και ο κλιματισμος δουλευει αψογα. Δες 2 πραγματα αφου λες οτι οι σωληνες παγωνουν, 1ο μηπως το κλαπε που κανει μιξη ζεστου κρυου ειναι χαλασμενο και ειναι συνεχεια στο ζεστο, και με αυτον τον τροπο το εσωτερικο στοιχειο δεν αποβαλει την ψυξη και για αυτο κοβει δινει και 2ο οι σωληνες πριν μπουν στην καμπινα εχουν πανω μια πλακε χρυσαφι βαλβιδα, που παρεμβαλεται και στις 2 σωληνες, αν χαλασει αυτη η βαλβιδα, δεν βγαζει σωστη ψυκη, οπως και να εχει παρε το αμαξι απο εκει και πηγαινε το σε καποιον που ασχοληται με κλιματισμο, γιατι θα σε ξαλαφρωσουν απο €€€€ αυτοι και στο τελος θα σηκωσουν τα χερια ψηλα.

Edited by dasauto
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 18/8/2018 at 11:27 ΠΜ, dasauto said:

Τι μαλ@@@ες του λενε του ανθρωπου οι ασχετοι, ακου φυγανε τα σφουγγαρακια και μπερδευεται ο αερας...

Σφουγγαρακια στης αδερφης μου το golf πεταει εδω και 3 χρονια και ο κλιματισμος δουλευει αψογα. Δες 2 πραγματα αφου λες οτι οι σωληνες παγωνουν, 1ο μηπως το κλαπε που κανει μιξη ζεστου κρυου ειναι χαλασμενο και ειναι συνεχεια στο ζεστο, και με αυτον τον τροπο το εσωτερικο στοιχειο δεν αποβαλει την ψυξη και για αυτο κοβει δινει και 2ο οι σωληνες πριν μπουν στην καμπινα εχουν πανω μια πλακε χρυσαφι βαλβιδα, που παρεμβαλεται και στις 2 σωληνες, αν χαλασει αυτη η βαλβιδα, δεν βγαζει σωστη ψυκη, οπως και να εχει παρε το αμαξι απο εκει και πηγαινε το σε καποιον που ασχοληται με κλιματισμο, γιατι θα σε ξαλαφρωσουν απο €€€€ αυτοι και στο τελος θα σηκωσουν τα χερια ψηλα.

 Εδώ φίλε μου σε γνωστό μου πήγαινε στην αντιπροσωπεία για πρόβλημα με το A/C. 

 

Το οποίο είχε διαρροή, οι επιστήμονες έβαζαν ληγμένα υγρά τα οποίο είναι για να εντοπίζουν της διαρροές. 

 

Και ως αποτέλεσμα δεν του έβρισκαν την διαρροή, εξαιτίας τον ληγμενων υγρόν...

Link to comment
Share on other sites

Τη βαλβίδα να δεις πρώτα στο κύκλωμα υψηλής πίεσης του ψυκτικού μέσου, όπως λεει πιο πανω

 

Αν βγάλετε την παροχή μέσω της πλεξούδας μπροστά απτό μοτέρ του a/c έχεις πάλι κοψίματα όταν ενεργοποιείς?

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια είναι τα προβλήματά μου από aircondition (όχι clima) σε golf IV (16V 1,4 μοντέλο 1999).

 

Επειδή δεν απέδιδε σωστά πήγα σε κάποιον τεχνίτη που μου συνέστησε φίλος και συμπλήρωσε φρέον (ο τεχνίτης είπε ότι έλειπε περισσότερο από το μισό) και το θερμόμετρο δείχνει στην έξοδο του κεντρικού αεραγωγού της κονσόλας (με τον ανεμιστήρα στη 2η ταχύτητα) μέχρι και 9 βαθμούς, πράγμα που νομίζω ότι σημαίνει ότι μάλλον λειτουργεί σωστά, πλην όμως έχω την εντύπωση ότι δεν αποδίδει διαρκώς, σαν δηλαδή να "κόβει" αρκετές φορές και να μην παρέχει κρύο αέρα. Αν κλείσω το διακόπτη και ανοίξω πάλι μετά από λίγες στιγμές τότε μου φαίνεται ότι δίνει και πάλι κανονική παροχή κρύου αέρα, όχι όμως πάντα για αρκετή ώρα. Μήπως άραγε υπάρχει κάποιος θερμοστάτης (πχ θερμοστάτης ασφαλείας-αντιπαγωτικός), σένσορας ή βαλβίδα που πρέπει να ελεγχθεί;

Edited by ilias63
Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθεί το ίδιο πρόβλημα. Μικρή παροχή κρύου αέρα για λίγα δευτερόλεπτα στην αρχή λειτουργίας και μετά αέρας θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Ο συμπλέκτης του κομπρέσορα πάντως ενεργοποιείται κανονικά και ο ανεμιστήρας του κοντένσερ λειτουργεί όση ώρα είναι ενεργοποιημένος ο διακόπτης λειτουργίας και ο κομπρέσορας. Υπάρχει μήπως ενδεχόμενο (παράλληλα με τυχόν άλλη βλάβη) το αφρολέξ που υπάρχει στα κλαπέτα ανάμιξης του αέρα (blend door) και το οποίο ήδη φεύγει σε κομμάτια να δημιουργεί ανάμιξη ψυχρού και ζεστού αέρα;

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε σε ένα καλό τεχνικό και πες του να δει για διαρροή με φώσφορο.

Μετά με vagcom μπορείς να δεις τη λειτουργία του κομπρεσσέρ.

 

Τα 4άρια βγάζουν εβαπορέτα και έχουν θέμα με τις μονώσεις όπως λες, αλλά συνήθως πρόβλημα έχουν στη ζέστη.

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, nikdev said:

Πήγαινε σε ένα καλό τεχνικό και πες του να δει για διαρροή με φώσφορο.

Μετά με vagcom μπορείς να δεις τη λειτουργία του κομπρεσσέρ.

 

Τα 4άρια βγάζουν εβαπορέτα και έχουν θέμα με τις μονώσεις όπως λες, αλλά συνήθως πρόβλημα έχουν στη ζέστη.

 

 

Ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου.

Κατ'αρχήν για το θέμα των blend doors έχω διαβάσει ότι πράγματι υπάρχει κυρίως πρόβλημα με τη ζέστη, ενώ φυσικά είναι πολύ άσχημη περίπτωση γιατί στη θέση του διακόπτη πάνω από το 1 εξέρχονται συνέχεια κομμάτια αφρολέξ. Έχω διαβάσει τον τρόπο για την επισκευή τους αλλά δεν είναι κάτι τόσο απλό αλλά πρέπει να το δρομολογήσω.

Απογοητεύτηκα την προηγούμενη φορά που απλά συμπληρώθηκε μόνο φρέον χωρίς καμιά βελτίωση (μπορώ μάλιστα να σημειώσω ότι προηγουμένως πριν την επέμβαση στο σύστημα ότι υπολειτουργούσε αλλά με σταθερότητα) και είμαι στην αναζήτηση ειδικού τεχνικού.

Link to comment
Share on other sites

Είναι δουλειά που θέλει χρόνο και άνεση σε καταλαβαίνω απόλυτα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.