Jump to content
Guest Polakias TDI

Ρελαντί - στροφές μέχρι 2500rpm

Recommended Posts

Guest Polakias TDI

Παιδιά καλημέρα.

Γρήγορη απορία: στο ρελαντί, είτε με ζεστό ή με πιο κρύο κινητήρα, αν πατήσω το γκάζι οι μέγιστες στροφές του κινητήρα είναι 2500rpm.

Συμβαίνει και σε εσάς;

Αν ναι, αντιλαμβάνομαι πως είναι κάποιος προγραμματισμός για την ασφαλεια του κινητήρα. Αν όχι, μάλλον κάποιο προβλημα αντιμετωπίζω.

Απλά μου ψιλοφαίνεται παράξενο, αφενός γιατί σε βενζινοκινητο δεν το εχω συναντήσει, αφετέρου σε αλλα πετρελαιοκίνητα που είχα ως εταιρικά (Corsa, Fiesta), δε συνέβαινε κάτι παρόμοιο.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Polakias TDI said:

Παιδιά καλημέρα.

Γρήγορη απορία: στο ρελαντί, είτε με ζεστό ή με πιο κρύο κινητήρα, αν πατήσω το γκάζι οι μέγιστες στροφές του κινητήρα είναι 2500rpm.

Συμβαίνει και σε εσάς;

Αν ναι, αντιλαμβάνομαι πως είναι κάποιος προγραμματισμός για την ασφαλεια του κινητήρα. Αν όχι, μάλλον κάποιο προβλημα αντιμετωπίζω.

Απλά μου ψιλοφαίνεται παράξενο, αφενός γιατί σε βενζινοκινητο δεν το εχω συναντήσει, αφετέρου σε αλλα πετρελαιοκίνητα που είχα ως εταιρικά (Corsa, Fiesta), δε συνέβαινε κάτι παρόμοιο.

Ναι,και στο 1.2( το δικο μου) και στο 1.4 εχουν " κοφτη ". Στο 1.2 ειναι στις 3000 .

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
12 λεπτά πριν , Abba said:

Ναι,και στο 1.2( το δικο μου) και στο 1.4 εχουν " κοφτη ". Στο 1.2 ειναι στις 3000 .

Έχεις καλύτερη ξερογκαζιά εσύ πάντως από εμένα με το 1.4 :thumbsu::lol:

Σκεφτόμουν μήπως έχει μπει σε κανένα safe mode ο κινητήρας και είπα να ρωτήσω. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polakias TDI said:

Έχεις καλύτερη ξερογκαζιά εσύ πάντως από εμένα με το 1.4 :thumbsu::lol:

 Οτι και να κανω,εναν καπνο θα δω.....Σαν τα γατακια,ολο χχχχχ και χχχχ και μολις τα σβερκωσεις,ανασα και την ουρα στα σκελια....

Link to comment
Share on other sites

@Polakias TDI Είναι φυσιολογικότατο φίλε μου, έτσι είναι και το Golf μου και γενικά τα περισσότερα αυτοκίνητα του ομίλου. Ο λόγος, από αυτά που έχω βρει, είναι αφενός για να μην σπαταλάς καύσιμο άσκοπα και αφετέρου για να μην μπορείς να κάνεις μεγάλη ζημία σε δισκοπλατό, κιβώτιο, διαφορικό, ημιαξόνια κλπ θεωρητικά τουλάχιστον. Αν το αυτοκίνητο έχει μια μικρή ταχύτητα μπορείς να ανεβάσεις κανονικά

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, faniaros said:

@Polakias TDI Είναι φυσιολογικότατο φίλε μου, έτσι είναι και το Golf μου και γενικά τα περισσότερα αυτοκίνητα του ομίλου. Ο λόγος, από αυτά που έχω βρει, είναι αφενός για να μην σπαταλάς καύσιμο άσκοπα και αφετέρου για να μην μπορείς να κάνεις μεγάλη ζημία σε δισκοπλατό, κιβώτιο, διαφορικό, ημιαξόνια κλπ θεωρητικά τουλάχιστον. Αν το αυτοκίνητο έχει μια μικρή ταχύτητα μπορείς να ανεβάσεις κανονικά

Διστυχως δεν ειναι για αυτον τον λογο ο κοφτης αλλα για αυτον....

 Σε καθε αναγεννηση του dpf υπαρχει ενα μικρο ποσοστο καυσιμου που περναει στα λαδια(γιαυτο πρεπει να μηδενιζουμε τα χιλιομετρα οταν κανουμε αλλαγη λαδιων και ΠΟΤΕ να μην τα αφηνουμε να μηδενιζουν μονα τους ,αλλιως ο εγκεφαλος ΔΕΝ θα ξεκινηση αναγεννηση).Οταν αυτο το ποσοστο υπερβει το 30% (δηλ. 1,5 λιτρα περιπου) υπαρχει κινδυνος αναφλεξης του ελαιοκαυσιμου.Τοτε το μοτερ απλως στροφαρει οσες στροφες μπορει.Εαν ειναι εν κινησει,απλως το σβηνεις κρεμοντας το με φρενο και χειροφρενο.Εαν ξεκινησει στο ρελαντι,δεν καταστρεφει αμεσως τον κινητηρα ενεκεν κοφτη και σου δινει αρκετο χρονο να δρασεις.Εαν εισαι γρηγορος(παρα πολυ εννοω) βαζεις γρηγορα πρωτη (εκει θα στροφαρει αλλα μην μασατε) και το σβηνεις ως ανωτερω.Φυσικα δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα οτι επιζηση....

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

@Abba Μακάρι ο κόφτης να δούλευε έτσι (είναι μόνο για τις προστασίες που ανέφεραν τα παιδιά πιο πάνω).Στην κατάσταση που περιγράφεις και να το σβήσεις και τα κλειδιά να πάρεις πάλι στροφάρει στο τέρμα μέχρι να κάψει όλο το ελαιοκαύσιμο ή μέχρι να σπάσει (όποιο έρθει πρώτο). Ξέχνα το κόφτη...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

@Abba Μακάρι ο κόφτης να δούλευε έτσι (είναι μόνο για τις προστασίες που ανέφεραν τα παιδιά πιο πάνω).Στην κατάσταση που περιγράφεις και να το σβήσεις και τα κλειδιά να πάρεις πάλι στροφάρει στο τέρμα μέχρι να κάψει όλο το ελαιοκαύσιμο ή μέχρι να σπάσει (όποιο έρθει πρώτο). Ξέχνα το κόφτη...

+1 

Το φενομαινο λεγετε diesel engine runaway.

Το καλυτερο για να το σταματησεις σε οποιον συμβει, ειναι να φραξεις την εισαγωγη αερα αν ειναι εφικτο, ωστε να σβησει ο κινητηρας, ή σταματημενος να κουμπωσει μια 4-5η ταχυτητα, και με πατημενο φρενο να σβησει το μοτερ.

Edited by dasauto
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vassilis63 said:

@Abba Μακάρι ο κόφτης να δούλευε έτσι (είναι μόνο για τις προστασίες που ανέφεραν τα παιδιά πιο πάνω).Στην κατάσταση που περιγράφεις και να το σβήσεις και τα κλειδιά να πάρεις πάλι στροφάρει στο τέρμα μέχρι να κάψει όλο το ελαιοκαύσιμο ή μέχρι να σπάσει (όποιο έρθει πρώτο). Ξέχνα το κόφτη...

 Χωρις αερα το μειγμα δεν καει,οποτε το τερμα του οσο λειτουργει το μοτερ ειναι αυτος ο κοφτης.Οταν σβησει το μοτερ (με το κολπο της ταχυτητας+φρενο) αυτο σταματαει,δεν καιει γιατι πλεον τα πιστονια δεν κινουνται και δεν δινουν χωρο στην φωτια και η φωτια θελει αερα και φυσικα δεν βρισκει μεσα στο μοτερ .Αυτα υπηρχαν και υπαρχουν σε μοτερια χωρις κοφτη και φυσικα σε ανιδεους ιδιοκτητες.Καλο παντως ειναι να κοιταμε λαδια τακτικα και εαν δουμε αρκετα πανω απο την πρεπουσα σταθμη,να τα βγαζουμε οπωσδηποτε.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dasauto said:

..., ειναι να φραξεις την εισαγωγη αερα αν ειναι εφικτο, ωστε να σβησει ο κινητηρας, ή σταματημενος να κουμπωσει μια 4-5η ταχυτητα, και με πατημενο φρενο να σβησει το μοτερ.

Ακριβως αυτο.Εν κινησει,μεγαλη ταχυτητα για να σβησει,στο ρελαντι του κοβεις αερα να μην καιει.

 

 Another way to cut the engine’s air supply is by manually blocking the intake with something - a rag or a piece of plywood. If you covered the intake snuggly but the engine still runs, it means there are leaks along the rest of the intake piping and the engine is able to suck from there.

 

With a manual transmission, you can put it in the highest gear, apply the brakes and release the clutch. This should offer more resistance than the engine can sustain and choke it. If you don’t loose your calm, the maneuver can work while driving, just pop it in 5th or 6th gear, release the clutch and apply the brakes at the same time.

http://www.autoevolution.com/news/heres-how-you-quickly-stop-a-runaway-diesel-video-87344.html

 

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό που είπαν τα παιδιά πάνω Abba! Όταν έχεις καύσιμο στο λάδι σε τόσο μεγάλο ποσοστό, κανένας ηλεκτρονικός κόφτης δεν μπορεί να σταματήσει τον κινητήρα γιατί αυτό που κάνουν οι κόφτες, είναι να περιορίζουν το καύσιμο. Εκείνη τη στιγμή, καις το λάδι που ούτως κυκλοφορούν στον κινητήρα. Ο κόφτης αυτός, στη περίπτωση που αναφέρεις, απλά θα περιόριζε λιγο τη παροχή αέρα, αν αυτό είναι εφικτό ηλεκτρονικά, το οποίο δεν έχει καμία σημασία, γιατί ο πετρελαιοκινητήρας, σε αντίθεση με εκείνον της βενζίνης, μπορεί να δουλεύει και με λιγοστό αέρα. Η αναλογία μίγματος αέρα/καυσίμου έχει πολύ μεγάλο εύρος, οπότε είναι δώρο άδωρο. 

Επίσης, αν ίσχυε αυτό που υποστηρίζεις, δεν θα είχε λόγο ύπαρξης στα βενζινοκίνητα, όμως υπάρχει και εκεί.

Παραθέτω και παρόμοια θέματα, από ξένα φόρουμ, από διάφορα αυτοκίνητα:

http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=6935

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/127951-Rev-limiter-at-4000rpm-in-neutral

http://www.benzworld.org/forums/w140-s-class/1634255-rev-limiter-4000-rpm.html

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=384752

Συμφωνώ απόλυτα πάντως, στο ότι πρέπει να ελέγχεται τακτικά το λάδι!

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

Επισης ψεκαζοντας και με πυροσβεστηρα στην εισοδο του φιλτρου, μπορει να σταματησει τον κινητηρα, και σωζοντας τον απο καταστροφη, οπως λεει και το λινκ που παρεθεσε ο abba

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, faniaros said:

Ακριβώς αυτό που είπαν τα παιδιά πάνω Abba! Όταν έχεις καύσιμο στο λάδι σε τόσο μεγάλο ποσοστό, κανένας ηλεκτρονικός κόφτης δεν μπορεί να σταματήσει τον κινητήρα γιατί αυτό που κάνουν οι κόφτες, είναι να περιορίζουν το καύσιμο.

Ο κοφτης ειναι για το ρελαντι μεχρι να το πνιξεις.Δεν μπορει να ανεβαζει παραπανω στροφες οσο ειναι εν λειτουργια το μοτερ,οταν σβησει το μοτερ εαν δεν περνει απο καπου αερα,σβηνει και αυτο.Εαν δεν μπορουσε να σβησει,τοτε δεν χρειαζοταν να βαλεις ταχυτητα για να το σβησεις,δωρον αδωρο αφου οπως λες αυτο θα πηγαινε κοφτες και σβηστο.Δεν γινεται ετσι ομως.

21 minutes ago, faniaros said:

Επίσης, αν ίσχυε αυτό που υποστηρίζεις, δεν θα είχε λόγο ύπαρξης στα βενζινοκίνητα, όμως υπάρχει και εκεί.

Οι βενζινες το εχουν για αποφυγη "καφριλων",ιδια τεχνολογια,αλλη χρηση.

21 minutes ago, faniaros said:

Συμφωνώ απόλυτα πάντως, στο ότι πρέπει να ελέγχεται τακτικά το λάδι!

+1

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

Οτιδήποτε  αναφέρθηκε για περιορισμό του αέρα στο κινητήρα diesel μέσω  ECU ή άλλο τρόπο δεν ισχύει καθώς δεν υπάρχει πεταλούδα όπως στα βενζινοκίνητα. Όλοι ανεξαιρέτως οι  diesel δουλεύουν με το αέρα πάντα στο τέρμα. Ο κόφτης στις 2500σαλ περιορίζει καύσιμο και όχι αέρα.

Όσο για το τάπωμα ή ψέκασμα της  εισαγωγής με πυροσβεστήρα δυστυχώς ούτε και αυτό γίνεται στα δικά μας μιας και η εισαγωγή είναι σε τυφλό κλειστό σημείο μπροστά στη μάσκα μη προσβάσιμο. Τα diesel του group δεν τραβάνε κρύο αέρα από μπροστά όπως τα βενζινοκίνητα , η μάσκα είναι κλειστή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vassilis63 said:

Οτιδήποτε  αναφέρθηκε για περιορισμό του αέρα στο κινητήρα diesel μέσω  ECU ή άλλο τρόπο δεν ισχύει καθώς δεν υπάρχει πεταλούδα όπως στα βενζινοκίνητα. Όλοι ανεξαιρέτως οι  diesel δουλεύουν με το αέρα πάντα στο τέρμα. Ο κόφτης στις 2500σαλ περιορίζει καύσιμο και όχι αέρα.

Όσο για το τάπωμα ή ψέκασμα της  εισαγωγής με πυροσβεστήρα δυστυχώς ούτε και αυτό γίνεται στα δικά μας μιας και η εισαγωγή είναι σε τυφλό κλειστό σημείο μπροστά στη μάσκα μη προσβάσιμο. Τα diesel του group δεν τραβάνε κρύο αέρα από μπροστά όπως τα βενζινοκίνητα , η μάσκα είναι κλειστή.

Το 1.2 εχει πεταλουδα αν και πετρελαιο,για το 1.4 δεν γνωριζω (ακομα..).Η εισαγωγη η δικη μου ειναι πληρως προσβασιμη,και τραβαει κυριολεκτικα απο την μασκα μπροστα κρυο αερα.Μαλλον το 1.4 το σχεδιασαν παρα πολυ διαφορετικα......  :thumbsd:

 

https://www.onderdelenlijn.nl/en/car-parts-stock/information/engine-code/cfw/part/throttle-body/partid/5102804/

Μηπως το 1.4 εχει τετοια πεταλουδα;

https://www.onderdelenlijn.nl/en/car-parts-stock/information/make/volkswagen/model/polo/part/throttle-body/partid/5947388/

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

Abba η πεταλουδα που εχουν τα diesel δεν κανει την δουλεια που κανει η πεταλουδα στα βενζινης, στα βενζινης με το γκαζι ελενχεις την πεταλουδα και αναλογα ψεκαζετε το καυσιμο, στα diesel με το γκαζι ελενχεις το ποσο καυσιμο θα ψεκασουν τα μπεκ και ο αερας ειναι περισιος, η πεταλουδα που εχουν τα diesel στην εισαγωγη, λειτουργει σαν κλαπε για να διευκολυνει τα καυσαερεια να εισελθουν απο την egr μεσω υποπιεσης που δημιουργητε. 

Το diesel engine runaway, δημιουργηται με μια περιπτωση οταν τα λαδια αναμυχθουν με πετρελαιο, και σε συνδιασμο με τις αναθυμιασεις λαδιου που καταληγουν στην εισαγωγη δημιουργειτε ενα μιγμα που με αυτο λειτουργει ο κινητηρας ακομα και αν σβησεις το κινητηρα με το κλειδι αυτος βαραει κοφτες, ή αλλη περιπτωση απο αν η τουρμπινα εχει διαρροη λαδιου, ωστε αυτη να ειναι καταληλη να δημιουργισει με τον αερα εισαγωγης μιγμα καταληλο για καυση, παλι δημιουργητε το ιδιο φαινομενο.

Αν αρχισει να στροφαρει τερμα ο κινητηρας η ecu και τα ηλεκτρονικα του κινητηρα ειναι τελειως αχρηστα ωστε να τον προστατεψουν ή να τον περιορισουν να μην ανεβασει στροφες. οποτε φραγη του εισερχομενου αερα ή υψηλη ταχυτητα και φρενο ειναι ο μονος τροπος για να ''φρεναρεις'' τον κινητηρα ωστε να σβησει.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, dasauto said:

Abba η πεταλουδα που εχουν τα diesel δεν κανει την δουλεια που κανει η πεταλουδα στα βενζινης, στα βενζινης με το γκαζι ελενχεις την πεταλουδα και αναλογα ψεκαζετε το καυσιμο, στα diesel με το γκαζι ελενχεις το ποσο καυσιμο θα ψεκασουν τα μπεκ και ο αερας ειναι περισιος, η πεταλουδα που εχουν τα diesel στην εισαγωγη, λειτουργει σαν κλαπε για να διευκολυνει τα καυσαερεια να εισελθουν απο την egr μεσω υποπιεσης που δημιουργητε. 

Το diesel engine runaway, δημιουργηται με μια περιπτωση οταν τα λαδια αναμυχθουν με πετρελαιο, και σε συνδιασμο με τις αναθυμιασεις λαδιου που καταληγουν στην εισαγωγη δημιουργειτε ενα μιγμα που με αυτο λειτουργει ο κινητηρας ακομα και αν σβησεις το κινητηρα με το κλειδι αυτος βαραει κοφτες, ή αλλη περιπτωση απο αν η τουρμπινα εχει διαρροη λαδιου, ωστε αυτη να ειναι καταληλη να δημιουργισει με τον αερα εισαγωγης μιγμα καταληλο για καυση, παλι δημιουργητε το ιδιο φαινομενο.

Αν αρχισει να στροφαρει τερμα ο κινητηρας η ecu και τα ηλεκτρονικα του κινητηρα ειναι τελειως αχρηστα ωστε να τον προστατεψουν ή να τον περιορισουν να μην ανεβασει στροφες.

  Στα νεα πετρελαιοκινητα ισχυει οτι και στις βενζινες πλεον παροτι ο αερας ειναι περισσοτερος. Η erg δεν ειναι σε ολο το φασμα των στροφων ανοιχτη,ειναι μονο μεχρι τις 1400 περιπου και μετα κλεινει.Αυτο σημαινει οτι τα καυσαερια δεν εχουν παντα δρομο προς την εισαγωγη παντα, αλλα μονο οταν κινησαι αργα π.χ σε πολη.Στα δικα μας ΔΕΝ το σβηνεις με το κλειδι για να εχουμε το αβανταζ του κοφτη.Οτι μειγμα και να τραβηξη απο την ccv βαλβιδα εαν δεν εχει αερα,θα σβησει.Αυτα τα φαινομενα ισχυουν στα παλια πετρελαια που δεν ειχαν κοφτες και μολις ξεκιναγε το φαινομενο αυτο απλως καρφωνες μοτερ.Επαναλαμβανω,οσο εχεις τον κινητηρα ζωντανο δεν θα παει πανω απο τον κοφτη που μιλαμε.Το μονο που μπορουμε ειναι αν συμβει στο ρελαντι,το πνιγουμε,αν συμβει σε πορεια ,το κρεμαμε με ταχυτητα ωστε να σβησει.

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

καπου το χανουμε και δεν καταλαβαινομαστε, πχ αν αρχισει να τραβαει αναθυμιασεις λαδιων (αναμυγμενες λαδι-πετρελαιο) ακομα και στο δικο σου, θα αρχισει να χτυπαει κοφτες ακομα και αν βγαλεις το κλειδι απο την μιζα, ακομα αν αποσυνδεσεις και την μπαταρια, ακομα και αν τον αφησεις στο ρελαντι να δουλευει, ΚΟΦΤΗΣ δεν υφηστατε, ο κοφτης οπως λεει και ο Vassilis63 στα diesel ελενχετε με κοψιμο των μπεκ, και οχι με κοψιμο της πεταλουδας ή των μπουζι οπως γινετε στα βενζινης.

Αρα αν αρχισει να στροφαρει το μοτερ τερμα, βαση του παραπανου φαινομενου, το καυσιμο τροφοδοτηται απο αλλη πηγη και οχι απο τα μπεκ, οποτε δεν μπορεις να περιοσισεις το στροφαριζμα του μοτερ, αλλα ουτε η ecu μπορει να το κανει με κοφτη.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, dasauto said:

καπου το χανουμε και δεν καταλαβαινομαστε, πχ αν αρχισει να τραβαει αναθυμιασεις λαδιων (αναμυγμενες λαδι-πετρελαιο) ακομα και στο δικο σου, θα αρχισει να χτυπαει κοφτες ακομα και αν βγαλεις το κλειδι απο την μιζα, ακομα αν αποσυνδεσεις και την μπαταρια, ακομα και αν τον αφησεις στο ρελαντι να δουλευει, ΚΟΦΤΗΣ δεν υφηστατε, ο κοφτης οπως λεει και ο Vassilis63 στα diesel ελενχετε με κοψιμο των μπεκ, και οχι με κοψιμο της πεταλουδας ή των μπουζι οπως γινετε στα βενζινης.

Αρα αν αρχισει να στροφαρει το μοτερ τερμα, βαση του παραπανου φαινομενου, το καυσιμο τροφοδοτηται απο αλλη πηγη και οχι απο τα μπεκ, οποτε δεν μπορεις να περιοσισεις το στροφαριζμα του μοτερ.

 Βαλε ελαιοπετρελαιο σε ενα ποτηρι και βαλε του φωτια.Μολις παρει,καπακωσε το.Απλως θα σβησει.Η πεταλουδα ελεγχεται ηλεκτρονικα σε συναρτηση με τα μπεκ,δεν ειναι "ξεκαρφωτη" ουτε αντικατεστησε το κλαπετο.Κοβει και αυτη απο την ecu.Τρανο παραδειγμα το καλιμπραρισμα οταν την βγαλεις και χρειαστει..."σερβις".Το ιδιο ισχυει και στο safe mode,κλεινουν μπεκ και πεταλουδα.Θελεις να κανεις ενα πειραμα;;;Παρε πετρελαιο η κατι πιο ευφλεκτο,βαλε το σε ενα μπουκαλι που μπορεις να το βαλεις στην μηχανη ως σπρει και πες σε εναν φιλο σου να κραταει το γκαζι στον κοφτη.Μετα τροφοδοτησε απο το σωληνακι αναθυμιασεων το σπρει προς την τουρμπινα (κατι σαν water inj.συστημα).Νομιζεις οτι επειδη πηρε και απο αλλη πηγη καυσιμο θα ξεπερασει τον κοφτη που κραταει ο φιλος σου με την πεταλουδα;;Οχι,δεν θα το κανει.

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν , Abba said:

 Βαλε ελαιοπετρελαιο σε ενα ποτηρι και βαλε του φωτια.Μολις παρει,καπακωσε το.Απλως θα σβησει.Η πεταλουδα ελεγχεται ηλεκτρονικα σε συναρτηση με τα μπεκ,δεν ειναι "ξεκαρφωτη" ουτε αντικατεστησε το κλαπετο.Κοβει και αυτη απο την ecu.Τρανο παραδειγμα το καλιμπραρισμα οταν την βγαλεις και χρειαστει..."σερβις".Το ιδιο ισχυει και στο safe mode,κλεινουν μπεκ και πεταλουδα.Θελεις να κανεις ενα πειραμα;;;Παρε πετρελαιο η κατι πιο ευφλεκτο,βαλε το σε ενα μπουκαλι που μπορεις να το βαλεις στην μηχανη ως σπρει και πες σε εναν φιλο σου να κραταει το γκαζι στον κοφτη.Μετα τροφοδοτησε απο το σωληνακι αναθυμιασεων το σπρει προς την τουρμπινα (κατι σαν water inj.συστημα).Νομιζεις οτι επειδη πηρε και απο αλλη πηγη καυσιμο θα ξεπερασει τον κοφτη που κραταει ο φιλος σου με την πεταλουδα;;Οχι,δεν θα το κανει.

Αυτο που σου γραφω με κοκκινα γραμματα μην το κανεις, γιατι παλαιοτερα ενα μελος απο εδω μεσα σε ενα 4αρι tdi το εκανε και πηρε το μοτερ στα χερια, αν το ψαξεις θα το βρεις, εριξε στην εισαγωγη πετρελαιο με φλυτζανακι του καφε, αν θυμαμαι καλα, για να καθαρισει εισαγωγη και τουρμπινα απο τα λαδια και το μοτερ στροφαρε τερμα, ακομα και οταν εκλεισε τον κλειδι, αυτο συνεχισε να δουλευει, του πεταξε τον δεικτη του λαδιου στο ταβανι μαζι με λαδια , και το αποτελεσμα ηταν 2 πιστονια λιωμενα.

 

Χωρις παρεξηγηση, δεν μπορεις να καταλαβεις οτι ο κοφτης στα πετρελαια ενεργει πανω στα μπεκ, και οχι στην πεταλουδα, οταν παρει αναθυμιασεις και δουλευει το μοτερ τερμα με τις αναθυμιασεις ο εγγεφαλος και τα μπεκ να κλησει δεν κοβει τις αναθυμιασεις, η πεταλουδα ειναι μονο και μονο για να κλεινη και να βοηθαει τα καυσαερεια να εισελθουν στην εισαγωγη και οχι για να κανει ελενχο του εισερχομενου αερα, εκεινη την στιγμη που θα στροφαρει τερμα το μοτερ, η πεταλουδα θα ανοιξει τερμα γιατι θα εχει full boost, και η egr θα ειναι κληστει,  ακομα και κληστει να ειναι η πεταλουδα, ενα ποσοστο εισερχομενου αερα περναει απο αυτην ακομα και τοσο μικρο να ειναι το κενο της πεταλουδας, οσο ειναι στις πεταλουδες απο τα βενζινοκινητα, αυτο το μικρο ποσοστο οξυγονου που περναει ειναι ικανο να στροφαρει τερμα το μοτερ μεχρι να τελειωσουν οι αναθυμιασεις.

 

Αν ακομα νωμιζεις οτι ο κοφτης των 2500 στροφων, μπορει να σωσει το μοτερ σου απο run away φαινομενο που ωφειλετε σε αναθυμιασεις, αναμυγμενες με πετρελαιο, δεν εχεις απο το να δοκιμασεις να ριξεις πετρελαιο στην εισαγωγη σου και να μας πεις το αποτελεσμα.....το οποιο θα ειναι το ιδιο με το παραπανω που σου ανεφερα στο 4αρι tdi.

 

 

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, dasauto said:

Αυτο που σου γραφω με κοκκινα γραμματα μην το κανεις, γιατι παλαιοτερα ενα μελος απο εδω μεσα σε ενα 4αρι tdi το εκανε και πηρε το μοτερ στα χερια, αν το ψαξεις θα το βρεις, εριξε στην εισαγωγη πετρελαιο με φλυτζανακι του καφε, αν θυμαμαι καλα, για να καθαρισει εισαγωγη και τουρμπινα απο τα λαδια και το μοτερ στροφαρε τερμα, ακομα και οταν εκλεισε τον κλειδι, αυτο συνεχισε να δουλευει, του πεταξε τον δεικτη του λαδιου στο ταβανι μαζι με λαδια , και το αποτελεσμα ηταν 2 πιστονια λιωμενα.

 

Χωρις παρεξηγηση, δεν μπορεις να καταλαβεις οτι ο κοφτης στα πετρελαια ενεργει πανω στα μπεκ, και οχι στην πεταλουδα, οταν παρει αναθυμιασεις και δουλευει το μοτερ τερμα με τις αναθυμιασεις ο εγγεφαλος και τα μπεκ να κλησει δεν κοβει τις αναθυμιασεις, η πεταλουδα ειναι μονο και μονο για να κλεινη και να βοηθαει τα καυσαερεια να εισελθουν στην εισαγωγη και οχι για να κανει ελενχο του εισερχομενου αερα, εκεινη την στιγμη που θα στροφαρει τερμα το μοτερ, η πεταλουδα θα ανοιξει τερμα γιατι θα εχει full boost, και η egr θα ειναι κληστει,  ακομα και κληστει να ειναι η πεταλουδα, ενα ποσοστο εισερχομενου αερα περναει απο αυτην ακομα και τοσο μικρο να ειναι το κενο της πεταλουδας, οσο ειναι στις πεταλουδες απο τα βενζινοκινητα, αυτο το μικρο ποσοστο οξυγονου που περναει ειναι ικανο να στροφαρει τερμα το μοτερ μεχρι να τελειωσουν οι αναθυμιασεις.

 

Αν ακομα νωμιζεις οτι ο κοφτης των 2500 στροφων, μπορει να σωσει το μοτερ σου απο run away φαινομενο που ωφειλετε σε αναθυμιασεις, αναμυγμενες με πετρελαιο, δεν εχεις απο το να δοκιμασεις να ριξεις πετρελαιο στην εισαγωγη σου και να μας πεις το αποτελεσμα.....το οποιο θα ειναι το ιδιο με το παραπανω που σου ανεφερα στο 4αρι tdi.

 

 

Σκετο πετρελαιο δεν συνηστατε και το πηρε στα χερια γιατι α) εκλεισε με το κλεδι  και β) δεν ειχε τον κοφτη....οντας σβηστο !!

Σαφως και δεν τιθεται θεμα παρεξηγησης ,οσο ζουμε μαθαινουμε .Τα καυσαερια της egr περνανε ΜΕΤΑ την πεταλουδα και οχι πριν.Η πεταλουδα μας λερωνεται μονο απο αναθυμιασεις απο την ccv βαλβιδα (γιαυτο εχω δοχειο αναθυμιασεων,για...μακροημερευση του συστηματος).

Link to comment
Share on other sites

 

Εαν προσεξεις τον ομιλητη ,λεει οτι κατα την διαρκεια του καθαρισματος της πεταλουδας πρεπει να κρατανε περιπου 2-2,5 κ στροφες και εαν αυξηθει πανω απο τις 3 ,σταματαει για λιγο να ψεκαζει.Οταν εχεις κοφτη στις 2,5 (3 για εμενα) δεν θα τον περασει.Αυτο ειναι μεν καθαριστικο αλλα ειναι και καυσιμο συγχρονως....

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , Abba said:

Το 1.2 εχει πεταλουδα αν και πετρελαιο,για το 1.4 δεν γνωριζω (ακομα..).Η εισαγωγη η δικη μου ειναι πληρως προσβασιμη,και τραβαει κυριολεκτικα απο την μασκα μπροστα κρυο αερα.Μαλλον το 1.4 το σχεδιασαν παρα πολυ διαφορετικα......  :thumbsd:

 

https://www.onderdelenlijn.nl/en/car-parts-stock/information/engine-code/cfw/part/throttle-body/partid/5102804/

Μηπως το 1.4 εχει τετοια πεταλουδα;

https://www.onderdelenlijn.nl/en/car-parts-stock/information/make/volkswagen/model/polo/part/throttle-body/partid/5947388/

Φίλε @Abba , έριξα μια ματιά ψάχνοντας και η πεταλούδα αυτή είναι της EGR και δεν αφορά έλεγχο του αέρα της εισαγωγής. Αυτό που κάνει είναι ότι, ανοίγοντας ή κλείνοντας κατά περίπτωση, μέρος των καυσαερίων οδηγούνται στην εισαγωγή. Σε όποια θέση και αν βρίσκεται η πεταλούδα πάντα ο κινητήρας τροφοδοτείται με φουλ αέρα, φρέσκο ή από την ανακύκλωση των καυσαερίων.

Το 1.4 TDI φοράει αυτή

91a54588268e53475f09b07fd6554ec2.jpg

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.