Jump to content
dpapas

Αλλαγή αμορτισέρ πορτ-μπαγκάζ VW Jetta III

Recommended Posts

Μήπως γνωρίζει κανείς ποια μάρκα αμορτισέρ aftermarket έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με τα μαμίσια δηλ. έχουν φρένο και ανοίγουν ομαλά μέχρι το τέρμα του ανοίγματος του πορτ-μπαγκάζ;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , dpapas said:

Μήπως γνωρίζει κανείς ποια μάρκα αμορτισέρ aftermarket έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με τα μαμίσια δηλ. έχουν φρένο και ανοίγουν ομαλά μέχρι το τέρμα του ανοίγματος του πορτ-μπαγκάζ;

http://amortiser-antallaktika.gr/

Link to comment
Share on other sites

Πάρε  τα  προβλεπόμενα.

Έχω  πάρει  και  από  τα  βενιερη  και   magneti mareli. Κανένα  δεν  είχε  φρένο  στο  τέλος.

Τελικά  από  τα  magneti mareli  έβαλα  μόνο  ένα  και  είναι  κάπως  ανεκτό.

www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/57334

 

Edited by TASOS M,
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, πόσο όμως κοστίζουν τα "προβλεπόμενα" (εργοστασιακά φαντάζομαι εννοείς) και ποιανού κατασκευαστή είναι;

Γενικά δεν καταλαβαίνω πως κυκλοφορούν στο εμπόριο ανταλλακτικά έχοντας το ίδιο εργοστασιακό Part No χωρίς να είναι πανομοιότυπα στη λειτουργία τους με τα εργοστασιακά που βάζει ο κατασκευαστής...

 

 

Link to comment
Share on other sites

5-6 μήνες με τα magneti marelli.Προς το παρόν κανένα πρόβλημα.Κόστος 30 ευρώ και με δική μου τοποθέτηση.Λίγο ζόρικα αλλά γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , professor said:

5-6 μήνες με τα magneti marelli.Προς το παρόν κανένα πρόβλημα.Κόστος 30 ευρώ και με δική μου τοποθέτηση.Λίγο ζόρικα αλλά γίνεται.

Όταν λες "κανένα πρόβλημα" εννοείς ότι τα magneti marelli έχουν τη λειτουργία φρένου και συμπεριφέρονται στο άνοιγμα ακριβώς όπως τα εργοστασιακά;

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει φίλε "λειτουργία φρένου".Απλά όταν είναι καινούρια στην αρχή είναι πιο "νευρικά" και ανοίγουν ελαφρώς απότομα το πορτμπαγκάζ.                              

Μετά από λίγο καιρό ομαλοποιείται η λειτουργία τους.

Edited by professor
Link to comment
Share on other sites

Πριν  το  τελείωμα  της  διαδρομής  η  ταχύτητα  μειώνεται  για  να  έχει  ομαλή  κατάληξη.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , TASOS M, said:

Πριν  το  τελείωμα  της  διαδρομής  η  ταχύτητα  μειώνεται  για  να  έχει  ομαλή  κατάληξη.

Αυτό συμβαίνει μόνο όταν το πορτμπαγκάζ έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση όπως φαίνεται καθαρά σε άλλο τόπικ

όπου εσύ ο ίδιος έχεις ποστάρει βίντεο με ένα passat cc.Mη μπερδεύεις τα μέλη με λειτουργίες που δεν υπάρχουν.Τα oem ίσως να 

είναι πιο προσεγμένα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν λειτουργούν έτσι όπως υποστηρίζεις.Αν τώρα κάποιος θέλει να δώσει σχεδόν 90 ευρώ

μόνο για την αγορά τους πάω πάσο.

Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , professor said:

Αυτό συμβαίνει μόνο όταν το πορτμπαγκάζ έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση όπως φαίνεται καθαρά σε άλλο τόπικ

όπου εσύ ο ίδιος έχεις ποστάρει βίντεο με ένα passat cc.Mη μπερδεύεις τα μέλη με λειτουργίες που δεν υπάρχουν.Τα oem ίσως να 

είναι πιο προσεγμένα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν λειτουργούν έτσι όπως υποστηρίζεις.Αν τώρα κάποιος θέλει να δώσει σχεδόν 90 ευρώ

μόνο για την αγορά τους πάω πάσο.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την πρώτη σου πρόταση.

Το δικό μου Jetta είναι βέβαιο ότι δεν έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση και τα εργοστασιακά αμορτισέρ έχουν ενσωματωμένη λειτουργία φρένου με αποτέλεσμα το πορτ-μπαγκάζ να ανοίγει πολύ ομαλά στο τέλος αντί να κοπανάει.

Συνεπώς το αν κάποιος θα πρέπει να πληρώσει 90€ ή λιγότερο βάζοντας αμορτισέρ OEM για να έχει το αποτέλεσμα των εργοστασιακών αμορτισέρ είναι το ερώτημα που προσπαθούμε να απαντήσουμε στο παρόν νήμα.

Εάν κάποιος το έχει πετύχει αυτό ας μας πει απλά την μάρκα του OEM κατασκευαστή...

Link to comment
Share on other sites

Δεν  μπερδεύω  κανέναν  και  αντιλαμβάνομαι  τι  γράφω.

Το  αμάξι  το  πήρα  καινούργιο  και  γνωρίζω  πολύ  καλά  κάθε αλλαγή  που  συμβαίνει  με  την  πάροδο  του  χρόνου.

Τα  αμορτισέρ  που  είχε  λειτουργούσαν  όπως  ακριβώς  γράφω. Σταθερή  ταχύτητα  και  πριν  το  τέλος  έπεφτε  με  αποτέλεσμα  το  ομαλό  τελείωμα  της  διαδρομής.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι έτσι είναι η αρχική εργοστασιακή λειτουργία των αμορτισέρ και έτσι θα έπρεπε να είναι όλων των OEM ανταλλακτικών.

Υπάρχει λοιπόν κάποιος που θα μπορούσε να προτείνει μια μάρκα που δοκιμασμένα έχει τη λειτουργία φρένου όπως τα εργοστασιακά;

Edited by dpapas
Link to comment
Share on other sites

τα του  βενιερη  και  τα  magneti marelli  δεν  έχουν  τέτοια  δυνατότητα.

 

Edited by TASOS M,
Link to comment
Share on other sites

Τάσο επειδή αντιλαμβάνομαι ότι το έχει ψάξει και εσύ το θέμα, μήπως κατέληξες σε κάποια μάρκα που έχει τελικά αυτή τη δυνατότητα;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή  μετά  από  δυο αποτυχημένες  προσπάθειες:α) από  βενιερη  β) magneti-marelli  δεν  το  έψαξα  παραπάνω.

Πάντως  το  εύρος  τιμών  του  εμπορίου  είναι  μεγάλο, από 22€ το  ζεύγος  εως  60 €.

Τώρα  έχω  απάνω  το  ένα  παλιό  και  το  ένα  magneti-marelli με  πατέντα  αλλαγή  με  μεγαλύτερα  τερματικά λάστιχα  για  να  δουλεύει  λίγο σωστά.

Έχω  μετανιώσει  για  την  επιλογή.

Εάν  κοιτάξω  για  αντικατάσταση, πρώτα  γνήσια  και  μετά  εμπορίου  με οδηγό την  τιμή  από  πάνω  προς  τα  κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το έχω γράψει και στην ενότητα του passat....για να γλιτωσω τα 150€ γνήσια πήγα σε εμπορίου με 40€ καθαρισα και σε 3μηνες εκλαιγα τα λεφτά μου με αποτέλεσμα να πάω τελικά σε γνήσια 150 + 40 =190....με άλλα τόσα εβαζα πρόγραμμα...μην πατάτε τα λεφτά σας άδικα σε πατέντες.....

Link to comment
Share on other sites

Από όσα διάβασα καλύτερα να επιλέξω από αντιπροσωπεία; Αν και βαρανε. Κατέληξες στα γνήσια τελικά και λειτουργεί οπως στην αρχή με φρενάρισμα; Αυτό που έγραφες ότι στην αρχή λειτουργούν φρενάροντας ισχύει, τουλάχιστον κι εγώ το έχω δει σε Golf IV και Polo.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον δείχνει για τον τρόπο λειτουργίας θεωρητικά, όμως αν το γνωρίζει κάποιος θα ξέρει να μας πει καλύτερα. Επίσης, κάνει για VAG; Τιμή;

Link to comment
Share on other sites

 

Αρχές ’16 ο  βενιερης  δεν  είχε  με  φρένο, ίσως  έφερε  τώρα.

 

Είναι  εμφανής  η  προβληματική  χρήση  χωρίς  φρένο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άκυρο λίγο αλλά σχετικό με το Πορτ μπαγκαζ. Παρήγγειλα αμορτισέρ αερίου magnetti marelli αλλά αυτά βλέπω σηκώνουν πολύ γρήγορα το Πορτ μπαγκαζ και μετά αναπηδαει όπως βλέπω σε βίντεο. Αύριο έρχονται και θα τα εγκαταστήσω το Σάββατο μάλλον. Έκανα καλή επιλογή ή λάθος τελείως; Τα εργοστασιακα που έχει δεν το σηκώνουν καθόλου εδώ και 4-5 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν , GeorgeSmirlis said:

Κάτι άκυρο λίγο αλλά σχετικό με το Πορτ μπαγκαζ. Παρήγγειλα αμορτισέρ αερίου magnetti marelli αλλά αυτά βλέπω σηκώνουν πολύ γρήγορα το Πορτ μπαγκαζ και μετά αναπηδαει όπως βλέπω σε βίντεο. Αύριο έρχονται και θα τα εγκαταστήσω το Σάββατο μάλλον. Έκανα καλή επιλογή ή λάθος τελείως; Τα εργοστασιακα που έχει δεν το σηκώνουν καθόλου εδώ και 4-5 χρόνια.

 

Έχω  κάνει  πραγματεία  επάνω  στο  θέμα  αμορτισέρ πορτ-μπαγκαζ.

Στο  βίντεο  φαίνεται  το  απότομο  άνοιγμα  με  τα  μαρελι. Μετά  από  αυτό  έβαλα  μόνο  το  ένα  αμορτισέρ  καινούργιο  και  ένα  παλιό.

Εδώ  λέει  ότι  έχει  φέρει  νέα  με  φρένο.

http://amortiser-antallaktika.gr/?page_id=836
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.