Chriss Posted June 15, 2016 Report Share Posted June 15, 2016 Καλημερα ειμαι νεο μελος στο forum κ ηθελα τη βοηθεια σας για ενα θορυβο που ακουω στο Tiguan στην αλλαγη ταχυτητων απο 2α σε 3η κ καμια φορα σε σαμαρακι του δρομου. ο θορυβος ειναι μεταλλικος κ στιγμιαιος.. αν εχει συμβει σε καποιον.. Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 15, 2016 Report Share Posted June 15, 2016 σαν να γρατσουναει κατι μεσα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chriss Posted June 16, 2016 Author Report Share Posted June 16, 2016 Οχι ακριβώς ειναι μεταλλικός ήχος κ χθες έπαιζα με το συμπλεχτη ενώ είχα ταχύτητα μέσα κ οπότε το άφηνα εκανε το θόρυβο την ωρα δλδ που κομπλάρει στην ουσία η ταχύτητα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2016 Report Share Posted June 16, 2016 (edited) Εαν ειναι οπως τα λες ,ειναι μαλλον το ρουλεμαν απο το σετ συμπλεκτη.Οταν πατας σταματαει και οταν αφηνεις αρχιζει το ζικ ζικ.....Ποσα χλμ εχεις στο κοντερ; (Ελπιζω να μην ειναι εντος του κιβωτιου γιατι παμε απο ελεγχο στην σταθμη βαλβολινων,αλλαγη και ποιος ξερει τι αλλο...) Edited June 16, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chriss Posted June 17, 2016 Author Report Share Posted June 17, 2016 Εχει 83000χλμ στην αλλαγή ακούγεται δεν ειναι συνεχόμενο όταν αφήνω το συμπλέκτη, ειναι στιγμιαίο.. Δεν ξερω.. Σαν να ειναι την ωρα κουμπώνει η ταχύτητα στο δίσκο πλατό.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 Στο κιβωτιο ,δυο ειναι οι συνηθεις υποπτοι για περιεργους θορυβους,α)κατι απο το σετ δισκου-πλατω-ρουλεμαν Η β) βαλβολινες παλιες(εαν περνει βαλβολινες,καποια κιβωτια περνουν λαδια).Οταν ειναι στο α' κανει συνεχομενους θορυβους στο ρουλεμαν εαν μιλαμε για φθορα που μολις αρχισε Η απλως δεν τραβαει το αμαξι.Εαν ειναι στο β' κανει στιγμιαιους θορυβους μονο οταν εχει παλιωσει η βαλβολινη/λαδια του κιβωτιου και επακολουθει σκληρο κουμπωμα στις ταχυτητες ( σε μερικους μεχρι και να την κλοτσαει εξω),δεν εχει δηλαδη την βουτιρενια αισθηση.Εαν "κοψουν " εντελως τοτε το κιβωτιο θα αρχισει να βουιζει,πραγμα που δεν το θελει κανενας να το ακουσει γιατι εχουν αρπαξει τα συγχρονιζε,κοινως το εκαψε.Κανε εναν κοπο και κοιτα βαλβολινες.Εαν δεν εχεις αλλαξει σε τοσα χλμ,αλλαξε τες.Δεν εχει σημασια για ποσα χλμ λεει ο κατασκευαστης,δεν μπορει να υπολογισει επακριβως την χρηση του οχηματος ποτε.Εγω εβαλα π.χ. βαλβολινες για 300k χλμ αλλα σιγα μην τις αφησω τοσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chriss Posted June 17, 2016 Author Report Share Posted June 17, 2016 Μάλλον απο αυτα που λες το β θα κοιτάξω γιατι η αλήθεια ειναι οτι δεν εχει τη βουτιρενια αίσθηση ειδικά πρώτη δευτερα κ ο θόρυβος ειναι στιγμιαίος.. Θα κοιτάξω να αλλάξω βαλβολίνες κ ελπίζω να σταματήσει.. Ευχαριστω πολυ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prokoz Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 (edited) Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ εδώ και αρκετό καιρό. Δεν το κάνει συνέχεια γι αυτό και στο σέρβις δεν κατάφεραν να τον ακούσουν. Είναι σύντομος μεταλλικός ήχος κατά τη αλλαγή από 1η σε 2α ή 3η που τον καταλαβαίνω στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αν έχει κανείς καμιά ιδέα ας δώσει τα φώτα του. Edited February 3, 2019 by prokoz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...