Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
Lem

Golf mk4 1.4 vs 1.6 ( διαφορά στην κατανάλωση );

Recommended Posts

Ότι αναφέρω παραπάνω ( εάν υπάρχει ήδη θέμα οι διαχειριστές ας κινηθούν ανάλογα ).

Είχα 1.4 και παρόλο που το αμάξωμα ήταν βαρύ για τα 75 άλογα, μπορώ να πω πως ήταν πολύ οικονομικό. Θα μου πείτε για κλιματιστικό, καλοκαίρι, 2-3 άτομα μέσα και θα χτυπάει κόκκινο στο ζόρισμα... ναι όμως αυτό έχει να κάνει με τα στάνταρ του καθενός ( π.χ κάποιος μπορεί να θεωρεί οικονομικό και ένα αμάξι 1.8 )!

Αναφέρομαι εντελώς αντικειμενικά. Βάση λογικής όσο παραπάνω κυβικά + άλογα τόσο παραπάνω κατανάλωση...

 

Για μένα που θα το οδηγώ χαλαρά, μέχρι 120-130, σε επαρχιακά μέρη με αποστάσεις 10 μέχρι 50 χιλιόμετρα + καμιά Θεσσαλονίκη ( δεν είμαι πλέον φοιτητής ), θα μου κάψει κατά πολύ το 1.6 και τα 105 άλογα; Δεν με ενδιαφέρει το πολύ γκάζι, λέω ξανά πως ήμουν τέρμα ικανοποιημένος με τον κινητήρα του 1.4 απλά βρήκα ένα 1.6 και φαίνεται σε καλή κατάσταση. Να το σκεφτώ ή θα τ μετανιώσω αργότερα; Με τιμές 1.60 στην βενζίνη το προηγούμενο καλοκαίρι την έβγαζα μια χαρά, φέτος με 1.40κάτι ακόμα καλύτερα...

 

Υ.Γ γνωρίζω από τώρα πως το 1.6 θα ζορίζει λιγότερο και θα έχει χαμηλότερες στροφές από το 1.4 σε μια σταθερή πορεία 120 χιλ. ας πούμε και πως θα είναι καλύτερο και στο άρπαγμα μιας προσπέρασης άλλα και πάλι για την χρήση που το κάνω δεν τίθεται θέμα. 

Θέλω όσο γίνεται οικονομικότερο στην τιμή της βενζίνης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με το 1.4 η μεση καταναλωση μου ειναι 7.2.σε ακραιο μποτιλιαρισμα πολης με 1η 2α φτανει τα 9-10.πιστευω σε ανοιχτους δρομους το 1.6 ειναι πιο οικονομικο.

Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
On Κυριακή, 19 Ιούνιος 2016 at 10:09 PM, Lem said:

Είχα 1.4 και παρόλο που το αμάξωμα ήταν βαρύ για τα 75 άλογα, μπορώ να πω πως ήταν πολύ οικονομικό. Θα μου πείτε για κλιματιστικό, καλοκαίρι, 2-3 άτομα μέσα και θα χτυπάει κόκκινο στο ζόρισμα... ναι όμως αυτό έχει να κάνει με τα στάνταρ του καθενός ( π.χ κάποιος μπορεί να θεωρεί οικονομικό και ένα αμάξι 1.8 )!Για μένα που θα το οδηγώ χαλαρά, μέχρι 120-130, σε επαρχιακά μέρη με αποστάσεις 10 μέχρι 50 χιλιόμετρα + καμιά Θεσσαλονίκη ( δεν είμαι πλέον φοιτητής ), θα μου κάψει κατά πολύ το 1.6 και τα 105 άλογα; Δεν με ενδιαφέρει το πολύ γκάζι, λέω ξανά πως ήμουν τέρμα ικανοποιημένος με τον κινητήρα του 1.4 απλά βρήκα ένα 1.6 και φαίνεται σε καλή κατάσταση. Να το σκεφτώ ή θα τ μετανιώσω αργότερα;

Υ.Γ γνωρίζω από τώρα πως το 1.6 θα ζορίζει λιγότερο και θα έχει χαμηλότερες στροφές από το 1.4 σε μια σταθερή πορεία 120 χιλ. ας πούμε και πως θα είναι καλύτερο και στο άρπαγμα μιας προσπέρασης άλλα και πάλι για την χρήση που το κάνω δεν τίθεται θέμα

Θέλω όσο γίνεται οικονομικότερο στην τιμή της βενζίνης.

 Τα 75 αλογα μηχανη ηταν περιπου 60-65 αλογα τροχο.Αφου δεν τα εχωνες σε φαναρια αρα δεν χρειαστηκες πανω απο 40 αλογα για τις μετακινησεις σου.Εχοντας καθαρα 65 max ησουν περιπου στα 2/3 της ωφελιμης ιπποδυναμης και οπως λες ηταν οικονομικα και ανετα.Το 1.6αρι εχει 105 αλογα μηχανη αρα περιπου 83-87 τροχο.Απο αυτα θα χρειαστεις παλι πανω κατω 40 αλογα εφοσων δεν αλλαξεις συνηθειες.Δηλαδη 2/4 αυτην την φορα.Θα εχεις 50% αχρειαστη δυναμη για το 95% των διαδρομων σου.Το αλλο 5% ειναι μια γρηγορη προσπεραση που απλως μπορεις να την "μελετησεις" περισσοτερο με το 1.4 .Γιατι λοιπον να παρεις ενα αμαξι που για σχεδον ολη την υπολοιπη χρηση του δεν θα χρειαστης πανω απο το 50% της ισχυος του ,με ρισκο να ανεβει και η καταναλωση;;;Μην ξεχναμε οτι γρηγορο στροφαρισμα ισον παραπανω καυσιμο,το 1,6 ανεβαζει σαφως πιο γρηγορα απο το 1,4. Αρα εαν ειναι αναγκη τα ταξιδια με on-demand προσπερασεις παρε το 1,6 με λιγο παραπανω καταναλωση αλλιως μεινε στο 1,4 και τα χαλαρα tour....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abba τι ειπες τωρα ρε φιλε,εγω δηλαδη οταν κινουμε εθνικη με 130 ποσο της ℅ των αλογων χρησιμοποιώ?

 

Ρε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα

:lol:

Edited by Passatoukos

Share this post


Link to post
Share on other sites

πασατουκο ηρεμισε ρε παλικαρι.εχει μια βαση αυτο που λεει απλα το διατυπωνει με τροπο 

που για να καταλαβεις τι λεει θα πρεπει να το σκεφτεις για μερικα δευτερολεπτα

Share this post


Link to post
Share on other sites
 Τα 75 αλογα μηχανη ηταν περιπου 60-65 αλογα τροχο.Αφου δεν τα εχωνες σε φαναρια αρα δεν χρειαστηκες πανω απο 40 αλογα για τις μετακινησεις σου.Εχοντας καθαρα 65 max ησουν περιπου στα 2/3 της ωφελιμης ιπποδυναμης και οπως λες ηταν οικονομικα και ανετα.Το 1.6αρι εχει 105 αλογα μηχανη αρα περιπου 83-87 τροχο.Απο αυτα θα χρειαστεις παλι πανω κατω 40 αλογα εφοσων δεν αλλαξεις συνηθειες.Δηλαδη 2/4 αυτην την φορα.Θα εχεις 50% αχρειαστη δυναμη για το 95% των διαδρομων σου.Το αλλο 5% ειναι μια γρηγορη προσπεραση που απλως μπορεις να την "μελετησεις" περισσοτερο με το 1.4 .Γιατι λοιπον να παρεις ενα αμαξι που για σχεδον ολη την υπολοιπη χρηση του δεν θα χρειαστης πανω απο το 50% της ισχυος του ,με ρισκο να ανεβει και η καταναλωση;;;Μην ξεχναμε οτι γρηγορο στροφαρισμα ισον παραπανω καυσιμο,το 1,6 ανεβαζει σαφως πιο γρηγορα απο το 1,4. Αρα εαν ειναι αναγκη τα ταξιδια με on-demand προσπερασεις παρε το 1,6 με λιγο παραπανω καταναλωση αλλιως μεινε στο 1,4 και τα χαλαρα tour....

1.4 με 1.6 εχουν αλα σαζμαν!οποτε το 1.6 παιζει να ειναι και πιο οικονομικο και ανετο!αν σκευτεις οτι δευτερα το 1.4 εχει π.χ. Στα 50 3χιλιαδες στροφες το 1.6 θα εχει 2500 στροφες!σκεψου και αυτο!επισεις ως κατοχως 75γαιδουριον πολο εχω να σου πω πως δεν κανει για φαναρια σταματα ξεκινα και πολι γιατι μεσα στιν ζεστι τωρα το καλοκαιρι αν ανοιξεις αιρκουλ δεν ξεκιναει

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Just now, Passatoukos said:

Abba τι ειπες τωρα ρε φιλε,εγω δηλαδη οταν κινουμε εθνικη με 130 ποσο της ℅ των αλογων χρησιμοποιώ?

 

Ρε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα

:lol:

Η φατσουλα που γελαει καλα κανει αλλα δεν γελαει με εμενα...

Νομιζεις οτι καθε φορα που περνας απο τις 3k στροφες π.χ. εχεις τα ιδια αλογα;;Αγορι μου ,αλλα αλογα βγαζεις οταν εχεις τερμα ανοιχτο γκαζι και αλλα οταν εχεις οριακα ανοιχτη την πεταλουδα...Οταν πηγαινεις 130 εχωντας πατησει τερμα γκαζι απο τα 120 ας πουμε θα βγαλεις περισσοτερα αλογα απο οταν απλως ταξιδευεις με 130 και  "ζυγιζωντας" το γκαζι ισα ισα ανοιχτο...Αντε κατι εμαθες σημερα....

Αν ηταν ιδια τα αλογα δεν υπηρχε λογος να σπαμε τα μοτερια στα δυναμομετρα,ενα χαλαρο ανοιγματακι θα καναμε ......

Edited by Abba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Just now, 6n2 said:

1.4 με 1.6 εχουν αλα σαζμαν!οποτε το 1.6 παιζει να ειναι και πιο οικονομικο και ανετο!αν σκευτεις οτι δευτερα το 1.4 εχει π.χ. Στα 50 3χιλιαδες στροφες το 1.6 θα εχει 2500 στροφες!σκεψου και αυτο!επισεις ως κατοχως 75γαιδουριον πολο εχω να σου πω πως δεν κανει για φαναρια σταματα ξεκινα και πολι γιατι μεσα στιν ζεστι τωρα το καλοκαιρι αν ανοιξεις αιρκουλ δεν ξεκιναει

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αλλο σασμαν δεν λεει τιποτα ,η χρηση των αλογων λεει πολλα.Το οτι εχει κοντυτερο το 1,4 δεν παει να πει οτι καιει παραπανω,αν ηταν ετσι το αλτο τις σουζουκι με σασμαν θεοκοντο σε σχεση με το 1,4 γκολφ καιει τα αντερα του ,ετσι; Λαθος ειναι περιπου 40% πιο οικονομικο αν και εχει πιο κοντο σασμαν....

Edited by Abba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανεις λαθος abba!κοντο σαζμαν=περισοτερες στροφες!λιγες στροφες=οικονομια!αλλα παιζει και τι καυσι κανει το μοτερ!το σουζουκι μπορει να χριαζετε λιγοτερο μιγμα για να δουλεψει!ειναι μπαιρδεμα μιν το ψαχνεις!μονο αν κανει μια σιγκεκριμενη διαδρομη και με τα 2 αμαξια για να δει δοαφορες θα μεθει π φιλος που ροταει για τιν σιγουρι διαφορα!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Just now, 6n2 said:

Κανεις λαθος abba!κοντο σαζμαν=περισοτερες στροφες!λιγες στροφες=οικονομια!αλλα παιζει και τι καυσι κανει το μοτερ!το σουζουκι μπορει να χριαζετε λιγοτερο μιγμα για να δουλεψει!ειναι μπαιρδεμα μιν το ψαχνεις!μονο αν κανει μια σιγκεκριμενη διαδρομη και με τα 2 αμαξια για να δει δοαφορες θα μεθει π φιλος που ροταει για τιν σιγουρι διαφορα!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δηλαδη εννοεις οτι εαν ροπιαζει στις 3 k στροφες και ταξιδευει εκει ειναι χειροτερα απο να εχει 2,4 k στροφες και να ειναι εκτος ροπης/κρεμασμενος..;;;;

Το σασμαν απο μονο του δεν λεει τιποτα επαναλαμβανω,η χρηση των αλογων που εχει στις επιθυμητες στροφες λεει πολλα.Καλυτερα ροπιασμενος με 500 στροφες παραπανω παρα ξεψυχισμενος στα ορια του αν πατας να χτυπαει πυρακια και 500 στροφες κατω......

Edited by Abba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μπορεις να καταλαβεις...δεν μιλαμε για χτιπιμα αλλα για οικονομια!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abba,εγω εκλαψα που εκανες αναλυση περι αλογων στον τροχο στην χρηση...ποιος εισαι φιλε μου,ο trip computer?

 

Σαφως και ενα 1.6 μοτερ σε ταξιδι ειναι πιο οικονομικο απο το 1.4.

Και γενικαα το 1.4 δεν φημιζοταν για την ποιοτητα του σαν μοτερ.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Δεν σας προλαβαινω....

Just now, 6n2 said:

Δεν μπορεις να καταλαβεις...δεν μιλαμε για χτιπιμα αλλα για οικονομια!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν παιζει ρολο το σασμαν απο μονο του,3η φορα το λεω,εαν εχει μακρυ και κρεμαει ειναι χειροτερο απο κοντο και στην ροπη του,δεν ξερω πως αλλιως να το πω.

Just now, Passatoukos said:

Abba,εγω εκλαψα που εκανες αναλυση περι αλογων στον τροχο στην χρηση...ποιος εισαι φιλε μου,ο trip computer?

 

Σαφως και ενα 1.6 μοτερ σε ταξιδι ειναι πιο οικονομικο απο το 1.4.

Και γενικαα το 1.4 δεν φημιζοταν για την ποιοτητα του σαν μοτερ.

 

Το 1,6 θα ειναι οικονομικοτερο μονο απο 140+ γιατι το 1,4 θα "τελειωνει" εκει ενω το 1,6 "δινει" και αλλο ,αλλα μιλαμε για οχι χαλαρα ταξιδια.Σε χαλαρα ταξιδια το 1,4 ειναι επαρκες και οικονομικοτερο αλλα σαφως οχι πιο γρηγορο .Η ποιοτητα εχει να κανει με την χρηση/συντηρηση σε ενα μεγαλο ποσοστο.

Ο φιλος μας ειπε οδηγει χαλαρα σε ταχυτητες max 120-130,εως εκει το 1,4 ειναι υπεραρκετο....

Edited by Abba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 1,4 πανο απο 90-95 τροει πολι!οσο περιεργο και αν σου φενεται.εγω με 130 ειμαι περιπου 3.5χιλιαδες στροφες!εκει καιει παρα πολι.οποτε καταλαβε λιγο το τι λεω!και οταν ενα αμαξει ειναι στιν ροπη καιει!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Just now, 6n2 said:

Το 1,4 πανο απο 90-95 τροει πολι!οσο περιεργο και αν σου φενεται.εγω με 130 ειμαι περιπου 3.5χιλιαδες στροφες!εκει καιει παρα πολι.οποτε καταλαβε λιγο το τι λεω!και οταν ενα αμαξει ειναι στιν ροπη καιει!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Οταν ταξιδευεις στην ροπη (δεν μιλαμε για αγωνιστηκες κατασκευες) δεν καις .Ταξιδευεις με το λιγοτερο δυνατο γκαζι,γιαυτο συνηθως στην ροπη εκαστου οχηματος ειναι και η ταχυτητα ταξιδιου.Εαν εχεις ροπη στις 3 δεν ταξιδευεις στις 2 αλλα πιανεις τις 3 και κρατας σταθερο το γκαζι.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι μοτερ εχεις τε αββα;εγω με το 75αρι παντος αν ειμαι στιν ροπη καιω!κατω απτιν ροπη δεν καιω

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Just now, 6n2 said:

Τι μοτερ εχεις τε αββα;εγω με το 75αρι παντος αν ειμαι στιν ροπη καιω!κατω απτιν ροπη δεν καιω

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ειχα πολλα αλλα τωρα εχω 1,2 tdi.Οταν προσπαθω να ακολουθησω τις εντολες του trip να αλλαζω στις...1600 και να πεφτει στις 1200 !!! καει.Οταν κανω του κεφαλιου μου και πηγαινω ροπιασμενος στις 2 με 2,5 (2 k στροφες εχει επισημη ροπη το 1,2 tdi )και αλλαγη παντα σχεδον στις 3 για να ξαναπεφτει στις 2 ,καιω πιο λιγο.Ολα λειτουργουν ετσι ,μονο τα αγωνιστικα εξαιρουνται γιατι ειναι σχεδιασμενα για αλλη χρηση.

Edited by Abba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Αμαξι που καιει στην ροπη και ειναι οικονομικοτερο χαμηλοτερα μου λεει ακαθαρτα μπεκ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τουρμπο-ατμο εχει διαφορα ομως!τωρα εσενα γιατι παει ετσι η καταναλοση δεν ξερω!παντως εγω που εχω το ιδιο μοτερ με το παιδι σου είπα πως καιω περιςοτερο

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Η βασικη λειτουργια δεν εχει απολυτως καμοια παραλλαγη,πρεπει να εισαι σε ωφελιμες στροφες για να μην καις,οταν καις στην ροπη παει να πει οτι τα μπεκ θελουν καθαρισμα,οταν πανε να ψεκασουν το απαραιτητο καυσιμο για να ροπιασεις,απλα δεν μπορουν.Βρωμιες αλλοιωνουν τον τροπο ψεκασμου και δεν εχεις σωστη αποδοση.Εαν εφτασαν στο σημειο να "κατουρανε",ειναι φυσικο να καις παραπανω και να προσπαθεις να κρατησεις χαμηλοτερες στροφες,εκει που η πιεση του μπεκ και η εκχυση του καυσιμου δεν αλλοιωνεται τοσο απο το οτι ειναι καπως βουλωμενα.

Edited by Abba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...