andrew Posted June 22, 2016 Report Share Posted June 22, 2016 (edited) Καλησπέρα. Χθές 21/06 γυρνούσαμε απο Θεσσαλονίκη για Κοζάνη με golf 2 1985 με κυλινδρισμό 1,043cm3 4τάχυτο(δούλευε σε αρκετές στροφές) ,καρμυλατέρ και περίπου 360,000km βάζοντας τα χιλιόμετρα με το παλιό κοντέρ. Μετά την Βέροια εκεί στις ανηφόρες μετά τα πρώτα τούνελ άκουσα να χτυπάνε οι βαλβίδες πολύ άσχημα. Σταματάμε ακούγοντας αυτό και βλέποντας την θερμοκρασία να ανεβαίνει πολύ και να βγαίνει καπνός, ανοίγω το καπό και βλέπω παντού νερά. Το κολάρο που φέρνει το νερό της μηχανής στην κυψέλη του καλοριφέρ είχε σπάσει. Αρχικά δεν το είχα παρατηρήσει. Περιμέναμε μια ώρα να παγώσει έβαλα νερό και ξεκίνησε σαν να μην συμβαίνει τίποτα.. Έπειτα απο 2-3 χιλιόμετρα έπαθε τα ίδια, βέβαια η βελόνα της θερμοκρασίας πλέον δεν ανέβαινε γιατί είχε βγεί το καλώδιο απο την φούσκα. Τα πράγματα είχαν χειροτερέψει τότε και ευτυχώς αυτήν την φορά σταμάτησε σε καλύτερο σημείο. Μετά απο 30 λεπτά περιμένοντας να κρυώσει ήρθε η βοήθεια - άμεση επέμβαση της εγνατίας και μας έδωσε 5l νερό που μας είχε τελειώσει. Φύγανε και αρχίσαμε να δένουμε εκείνο το σημείο που έσπασε με πετσέτες θέλοντας η επόμενη στάση να είναι τα διόδια Πολυμύλου και έτσι και έγινε. Εκεί υπήρχε όσο νερό θέλαμε εννοείται. Εκεί λοιπόν αρχίσαμε να δουλεύουμε το κόψαμε και το βάλαμε πάλι και δούλεψε κανονικά ως τον προορισμό μας την Κοζάνη. Σήμερα το πρωί αλλάξαμε το κολάρο αλλά είχε πολύ πίεση το κολάρο του ψυγείου οταν ειχε ανοίξει ήδη ο θερμοστάτης πράγμα που δεν είναι καλό και επίσης το σημαντικότερο πρόσεξα οτι τα λάδια είχαν αναμειχθεί και δεν είχαν καλό χρώμα... Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στην φλάντζα κεφαλής. Το δοκιμάσαμε σε ανηφόρα και ανέβαζε υπερβολικά θερμοκρασία. Μέσα στην πόλη ευθεία πήγαινε μια χαρά και είχε ελάχιστες διακοπές. Το έχουμε αφήσει στο μηχανικό και αύριο θα το λύσει για να δούμε αν έχει γίνει μεγάλη ζημιά ή μπορούμε να κάνουμε πλανάρισμα. Το ζήτημα είναι πως αν χρειάζεται φλάντζα αξίζει να την αλλάξω; Να κάνουμε ρεκτιφιέ; Αλλά αυτό που σκέφτομαι πολύ είναι να κάνω μετατροπή σε GTI διότι το σκέφτομαι χρόνια και κάποτε θα το έκανα λογικά. Κινητήρα ABF 1,8 (DOHC 16V) Νομίζω αν βάλω 1,3 δεν έχει πολλές μετατροπές γιατί ταιριάζουν όλα σχεδόν τα εξαρτήματα. Τώρα σε GTI είναι πάρα πολλά αυτά που θα αλλάξουν νομίζω. Φοβάμαι μην πέσω θύμα κοροϊδίας με τόσα λαμόγια που υπάρχουν απο εκεί που θα αγοράζω τον κινητήρα μέσω γραπτής εγγύησης, των μηχανικών κτλ. Κάποιος πιο έμπειρος με ειλικρίνεια να βοηθήσει.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων... Sent from my iPhone using Tapatalk Edited July 8, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...