Jump to content
ironlang

σκεψη για αγορα jetta 1.4 140ps '07

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους σας,

ειμαι νέο μέλος στο club και ο λογος ειναι η σκέψη για αγορα jetta 1.4 140ps  '07, λογο αυξημένων αναγκών σε χώρους, εχω βρει ενα με 70.000χμ.

 

ειχα και παλια golf ατμοσφαιρα και μου ειχε βγει καλο.

 

-  θα ήθελα να μάθω απο κατοχους που ποναει επηδη δεν εχω αποψη για τα νέα τουρματα  VW,

-  τι να προσεξω και σε ποια σημεια να ελενξω το αμαξι,

εκτος απο τα γενικα που θα κοιταζες σε οποιαδιποτε μαρκα.

- εχει κάποια κουλα που οσο και καλα συντηρημενο να ειναι τα βγάζει?

- το μοτερ του ειναι αυτο με κομπρεσορα και τουρμπο? 

 

ευχαριστώ εκ των προτέρον!!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ!

αν και με το ποστ παρακάτω αρχιζω και το σκέφομαι να το παρω το jetta

απο τι καταλαβαινω ειναι προβλημα απο το εργοστασιο?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να σου απαντήσω εγώ για το jetta διότι είμαι κάτοχος passat και δεν γνωρίζω τι παίζει με τους κινητήρες των jetta. Η αλήθεια πάντως είναι πως υπάρχουν κάποια προβληματάκια.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ εδώ και ένα χρόνο είμαι κάτοχος ενός; 1.4 tsi 122ps.

Πέρα από την αλλαγή μιας n75 και μιας σκαστρας, κανένα πρόβλημα. Εννοείται ότι λαδακια πάντα 5w30 ή 5w40 full synthetic long life 3 και φιλτρακι λαδιού κάθε 7500 - 9000km. Και όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

On 24/6/2016 at 11:22 ΠΜ, ironlang said:

Καλημέρα σε όλους σας,

ειμαι νέο μέλος στο club και ο λογος ειναι η σκέψη για αγορα jetta 1.4 140ps  '07, λογο αυξημένων αναγκών σε χώρους, εχω βρει ενα με 70.000χμ.

 

ειχα και παλια golf ατμοσφαιρα και μου ειχε βγει καλο.

 

-  θα ήθελα να μάθω απο κατοχους που ποναει επηδη δεν εχω αποψη για τα νέα τουρματα  VW,

-  τι να προσεξω και σε ποια σημεια να ελενξω το αμαξι,

εκτος απο τα γενικα που θα κοιταζες σε οποιαδιποτε μαρκα.

- εχει κάποια κουλα που οσο και καλα συντηρημενο να ειναι τα βγάζει?

- το μοτερ του ειναι αυτο με κομπρεσορα και τουρμπο? 

 

ευχαριστώ εκ των προτέρον!!

Νικος απο χαλκιδα, φιλε μου εγω εχω το jetta που ζητάς, εγω προσωπικα εχω αντιμετοπιση πολλα προβληματα.ν 75 ,σκαστρα , και πριν απο ενα χρονο εκανα επισκευή καπάκι μηχανης αλλα αυτο απο οτι το εψαξα,  το επαθα επιδει εβαζα μόνο απλη αμόλυβδη,απο τοτε που το εκανα επισκευή βαζω μονο 100αρα και τωρα έχω κάνει 70.000 km απο τοτε(175.000km τωρα). και ολα μου πανε καλα.

Link to comment
Share on other sites

Τι βλαβη επαθες στο καπακι επειδη εβαζες 95


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

για εμενα να αγορασεις το 1,4 tsi με τα 122 αλογακια πιο αξιοπιστο μοτερ!!

 

αυτο για να παθει βλαβη το μοτερ λογο 95αρας δεν το εχω ξανα ακουσει....

Link to comment
Share on other sites

Ποια ήταν η αιτιολόγηση της βλάβης στα ελατήρια λαδιού των πιστονιών?

Αν έχεις βάλε από τα πιστόνια βγαλμένα φωτογραφία.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , crazy bill said:

για εμενα να αγορασεις το 1,4 tsi με τα 122 αλογακια πιο αξιοπιστο μοτερ!!

 

αυτο για να παθει βλαβη το μοτερ λογο 95αρας δεν το εχω ξανα ακουσει....

Καλημέρα φιλε μου, δεν το εβγαλα απο το μυαλό μου αυτο με την 95 αρα αλλα μου το ειπαν και απο το συνεργείο που το εφτιαξα και απο την αντιπροσωπεια.

Και μάλιστα επειδή μου χαλασαν και τα δυο τα μπεκ απο αυτο το πραγμα και τα εχω αλλάξει και αυτα απο τοτε καθε 6μηνες του βαζω και ενα καθαριστικό για τα μπεκ,γιατί αμα ψαξεις θα μάθεις οτι τα μπεκ που εχει πανω δεν καθαρίζονται αλλιώς.

Τέλος συνφωνω και εγω στο να πάρει το jetta με τα 122 αλογα πιστεύω πως ειναι ποιο απροβληματηστο αμάξι μονο και μονο που δεν εχει κομπρεσορα φτάνει.

Γιατί το δικο μου που ειναι με κομπρεσορα οταν χρειάστηκε μα αλαξω μια αντλια νερου μου κοστησε 250 ευρο επειδή λεει οτι πάνω της ειναι συνδεδεμένος και ο κομπρεσορας.

Link to comment
Share on other sites

 

Τα πιστόνια σου, δεν έχουν τα ίχνη κρουστικής καύσης που απαιτείται για να σπάσει το μοτέρ. (Βενζίνη <95οκτ και πίεση/θερμοκρασία).

Τα δε μπουζί σου, ήταν σε καλή κατάσταση.

Μια φωτογραφία των πιστονιών στο πλάι θα με βοηθούσε ακόμη περισσότερο, ώστε να δούμε τα λούκια. Εφόσον όμως αναφέρεις ότι έβαλες τα ίδια πιστόνια,  δεν έσπασαν λούκια και ήταν σε καλή κατάσταση για να τα εμπιστευτεί ο εκεί τεχνικός.

 

99% 1ή/και 2 μπεκ δεν λειτουργούσαν σωστά. Φαίνεται ότι ζευγάρι 1-3, 2-4 έχουν άλλη καύση. Καλώς αλλάχθηκαν, αλλά πέραν της νοθείας ίσως σου έκατσαν

προβληματικά μπεκ που αργά ή γρήγορα θα έκαναν τη ζημιά. Με το σταδιακό ξέπλυμα(99%) κάποια στιγμή θα είχαν πρόβλημα οι κύλινδροι. Είσαι τυχερός μέσα στην ατυχία σου που το/τα προβληματικά μπεκ, δεν ψέκαζαν λιγότερο με αποτέλεσμα να στεγνώσει και να έχει και σπάσιμο πιστονιού με πολλαπλάσια κόστος αποκατάστασης. Επίσης μάλλον το πρόλαβες νωρίς (δεν αναγράφεις αν έσπασε τα ελατήρια και τη γλίτωσες) διότι διαφορετικά θα έπρεπε να πας σε oversized πιστόνια και ρεκτιφιέ.

 

Επίσης για να μην πληρώνεις άδικα 100οκτ, δεν είναι θέμα οκτανίων αυτό που έγινε αλλά είτε νοθείας είτε αστοχίας υλικού (μπεκ).

Μπορείς να βάζεις άφοβα 95οκτ και σωστά όπως αναφέρεις ανά μεγάλα διαστήματα το καθαριστικό της Vw για τα μπεκ. :thumbsu:

 

Αυτά με κάθε επιφύλαξη καθώς δεν έχω δεί όλο το σετ μπιέλα πιστόνι βγαλμένο και η διάγνωση εξ΄αποστάσεως είναι δύσκολη.

Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα πλέον!

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου σε ευχαριστω πολυ για τα σχόλια σου.πρίν κανω την επισκευή στο μοτερ ειχα αλαξη τα μπεκ στον πρώτο και στον  τρίτο κύλινδρο γιατί όταν τα κυβησε ο μάστορας ειδε διαφορά.πρειν τα βγαλουμε ειχα διακοπες καύσης στον πρώτο και στον τρίτο κύλινδρο και οταν τα έβγαλε και τα μέτρησε ειχαν όντως διαφορά. Τα αλαξαμε τα μπεκ αλλα το αμαξι συνεχεισε τα ίδια λιγο βελτιωμένη η κατάσταση αλλα πανω κατω εκανε τα ιδια.

Το πειγα και στην αντιπροσωπεία να παρω και μια δεύτερη γνωμη πρην ανοιξω το καπακι και μου ειπαν ακριβώς το ίδιο,που μου ελεγε και ο μάστορας μου.

Και οταν τους Ρώτησα γιατι το επαθα αυτο μου απαντησανε οτι ειναι καθαρα απο βενζινα .

Μα τους λεω, εσεις οταν το αγορασα καινούργιο μου ειπατε οτι καίει τα παντα (95-100) τωρα τι άλαξε?και δεν μου απάντησαν απλα με κοιτούσαν σαν τον χανο.

Ασε που δεν μου ειχαν πει ποτε για το υγρό καθαρισμού τον μπεκ.

Μου το ειπε ο μαστορας που πειγα αφου μου ειχε λήξη η εγκιηση βεβεα.

Link to comment
Share on other sites

On 12/6/2017 at 1:33 ΜΜ, koubarias said:

Καλημέρα φιλε μου, δεν το εβγαλα απο το μυαλό μου αυτο με την 95 αρα αλλα μου το ειπαν και απο το συνεργείο που το εφτιαξα και απο την αντιπροσωπεια.

Και μάλιστα επειδή μου χαλασαν και τα δυο τα μπεκ απο αυτο το πραγμα και τα εχω αλλάξει και αυτα απο τοτε καθε 6μηνες του βαζω και ενα καθαριστικό για τα μπεκ,γιατί αμα ψαξεις θα μάθεις οτι τα μπεκ που εχει πανω δεν καθαρίζονται αλλιώς.

Τέλος συνφωνω και εγω στο να πάρει το jetta με τα 122 αλογα πιστεύω πως ειναι ποιο απροβληματηστο αμάξι μονο και μονο που δεν εχει κομπρεσορα φτάνει.

Γιατί το δικο μου που ειναι με κομπρεσορα οταν χρειάστηκε μα αλαξω μια αντλια νερου μου κοστησε 250 ευρο επειδή λεει οτι πάνω της ειναι συνδεδεμένος και ο κομπρεσορας.

 

καλημερα φιλε,

σε καμια περιπτωση δεν ειπα πως το εβγαλες απο το μυαλο σου!

οπως και να εχει ομως το αμαξι σου μια χαρα καιει 95ρα απλα θες καλης ποιοτητας 95αρα!

οπως αναφερει και ο φιλος nikdev το επαθες απο νοθεια και πολυ πιθανον και απο προβληματικα μπεκ...εγω γι αυτο ειπα οτι πρωτη φορα ακουω σε ενα απλο 160αρη να παθαινει οτι επαθε το δικο σου λογο 95αρας....μην ακους τετοια πραγματα γιατι ειναι μια απλη γενικη λυση !!

 

Edited by crazy bill
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , crazy bill said:

 

καλημερα φιλε,

σε καμια περιπτωση δεν ειπα πως το εβγαλες απο το μυαλο σου!

οπως και να εχει ομως το αμαξι σου μια χαρα καιει 95ρα απλα θες καλης ποιοτητας 95αρα!

οπως αναφερει και ο φιλος nikdev το επαθες απο νοθεια και πολυ πιθανον και απο προβληματικα μπεκ...εγω γι αυτο ειπα οτι πρωτη φορα ακουω σε ενα απλο 160αρη να παθαινει οτι επαθε το δικο σου λογο 95αρας....μην ακους τετοια πραγματα γιατι ειναι μια απλη γενικη λυση !!

 

Καλημέρα φιλε μου., Δεν ειναι 160 αρι αλλα το 140 αρι με το τούρμπο κομπρεσορα.

Link to comment
Share on other sites

Kαι τα 160 / 170 Turbo / Kompressor είναι επίσης. Άκου τι σου λένε τα παιδιά πάνω. Τα μοτέρ αυτά πάσχουν στα μπεκ

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , SkyNet said:

Kαι τα 160 / 170 Turbo / Kompressor είναι επίσης. Άκου τι σου λένε τα παιδιά πάνω. Τα μοτέρ αυτά πάσχουν στα μπεκ

Να σου πω την αλήθεια ,σκέφτομαι να το κάνω αεριο,εσύ τι λες φιλε μου τι γνώμη έχεις γιαυτό.?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.