Le Poulet Posted June 29, 2016 Report Share Posted June 29, 2016 (edited) Χαιρετώ το club, μετά από αρκετό καιρό Θέλω να κάνω σέρβις στο Polo μου που το έχω παραμελήσει. Είναι μοντέλο του 2011, έχει κοντά στα 45.000 χιλιόμετρα και έχει κάνει το ενδιάμεσο (15.000) και το γενικό (30.000). Επειδή το πήγαινα με βάση τα χιλιόμετρα, θα γίνει ένα "συνδυαστικό" service με αυτό που γίνεται και στα 60.000 χιλιόμετρα, μιας και θα έχει και άλλα θέματα μετά από τόσο καιρό. Έχω διαβάσει μερικά πολύ βοηθητικά posts εδώ μέσα, όπως π.χ. κωδικοί ανταλλακτικών, Ετήσιο Service Για Polo Gti 6R, Σέρβις 60.000 Χλμ Σε Polo 1.2 Tsi και Σέρβις 90.000 Χλμ Σε Polo 1.2 Tsi, σχεδιάζω να παραγγείλω όλα τα βασικά (λάδια, φίλτρο λαδιού/καυσίμου/καμπίνας). Το θέμα που έχω είναι, αν θα πρέπει να παραγγείλω και πράγματα τα οποία θα τσεκάρουν εκείνη τη στιγμή στο συνεργείο, όπως υγρά φρένων, μπουζί και τακάκια. Από τη μια πλευρά, στην αντιπροσωπεία τα χρεώνουν πανάκριβα και δεν θέλω να βάλω τα δικά τους αν είναι να αλλαχτούν. Από την άλλη, θα είναι χαζό να παραγγείλω πράγματα που δε χρειάζομαι. Αυτό που σκέφτομαι είναι να πάω μία φορά για σέρβις με τα βασικά και αν μου πουν ότι κάτι θέλει αλλαγή από τα υπόλοιπα, να το παραγγείλω και να ξανάρθω άλλη φορά. Ίσως είναι λίγο "κάπως", μπορεί να με υπερχρεώσουν στα εργατικά έτσι; Θα ήθελα και μερικές γνώμες γενικότερα για το service, τις τιμές και τις προδιαγραφές των ανταλλακτικών. Συγκεκριμένα, η αντιπροσωπεία χρεώνει €250 τα βασικά (λάδια, φίλτρο λαδιού/καυσίμου/καμπίνας), εκ των οποίων €115 εργατικά (οπότε προφανώς €135 τα ανταλλακτικά). Εγώ τα βρίσκω με €85, οπότε έκλεισε αυτό. Τα εργατικά σας φαίνονται νορμαλ; Έπειτα, για υγρά φρένων ζητάνε €30 (εργατικά & ανταλλακτικά). Ξέρετε τις προδιαγραφές και την ποσότητα των υγρών που χρειάζεται το αμάξι, ή είναι νορμάλ αυτή η τιμή και να βάλω τα δικά τους; Τέλος, για μπουζί ζητάνε (εφόσον χρειαστούν) €96, τακάκια μπροστά €119 και τακάκια πίσω €105, εργατικά & ανταλλακτικά πάντα. Κι αυτά μου φαίνονται υπερκοστολογημένα και τα έχω στα υπόψιν για παραγγελία. Εκτός από αυτά, υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να προκύψει στο σέρβις; Γνωρίζω ότι μπορώ να το κάνω εκτός εξουσιοδοτημένου για φθηνότερα, προς το παρών μου φαίνονται εντάξει οι συγκεκριμένοι. Δεν το αποκλείω όμως. Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη! Edited August 9, 2019 by Le Poulet Πρόσθεσα links με topics που με έχουν βοηθήσει στα service για να τα έχω συγκεντρωτικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 29, 2016 Report Share Posted June 29, 2016 Παρε μονο τα εργοστασιακα φιλτρα (ολα...) και τα υπολοιπα αλλου,σε γδερνουν απο οτι βλεπω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted June 29, 2016 Author Report Share Posted June 29, 2016 15 λεπτά πριν , Abba said: Παρε μονο τα εργοστασιακα φιλτρα (ολα...) και τα υπολοιπα αλλου,σε γδερνουν απο οτι βλεπω.... Δεν ξέρω αν διάβασες το post, ήταν λίγο μεγάλο είναι αλήθεια, αλλά όπως λέω στην αρχή, τα φίλτρα μαζί με τα λάδια τα βρίσκω €55 φθηνότερα απ έξω, ποιός ο λόγος να βάλω τα δικά τους; Μιας και λες "τα υπόλοιπα αλλού", μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος; Να τα αγοράσω από αλλού και να πάω σε αυτούς; Να πάω σε άλλους να βάλουν τα δικά τους; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 29, 2016 Report Share Posted June 29, 2016 (edited) 1 hour ago, Le Poulet said: Δεν ξέρω αν διάβασες το post, ήταν λίγο μεγάλο είναι αλήθεια, αλλά όπως λέω στην αρχή, τα φίλτρα μαζί με τα λάδια τα βρίσκω €55 φθηνότερα απ έξω, ποιός ο λόγος να βάλω τα δικά τους; Μιας και λες "τα υπόλοιπα αλλού", μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος; Να τα αγοράσω από αλλού και να πάω σε αυτούς; Να πάω σε άλλους να βάλουν τα δικά τους; Δεν ηταν μεγαλο,μην ανησυχεις,ηταν πολυ κατατοπιστικο.Τα φιλτρα που εχει η vw ειναι πολυ καλυτερα απο τα ιμιτασιον,το εχω τεσταρει. Φιλτρο αερος:Μολις εβαζα ιμιτασιον,η μηχανη "χτυπουσε" και ακουγονταν τα πετρελαια να σκανε στους κυλινδρους(αυτο δεν το ξερω γιατι,κατι παιζει μαλλον με την ποσοτητα αερα που μπορουσε να διαβασει ο maf,το ιμιτασιον εδινε πολυ μαλλον),βαζοντας το εργοστασιακο,ολα κανονικα. Φιλτρο πετρελαιου:Με ιμιτασιον δεν προχωραγε βημα κυριολεκτικα και το πεταξα μετα απο 3000 χιλιομετρα,με το εργοστασιακο ολα κανονικα. Φιλτρο λαδιου:με ιμιτασιον μαυριζε τα λαδια στα 300-500 χιλιομετρα,με εργοστασιακο στα 1500 χιλιομετρα(μετα απο ξεπλυμα μηχανης εφτασα τα 3000 χιλιομετρα με σχεδον ξανθα λαδια σε πετρελαιο...). Συμπερασμα κατοπιν τεστ,μην παιζεις με τα φιλτρα σε vw. Τωρα για τα υγρα (λαδια,υγρα φρενων κλπ.)Αγορασε τις μαρκες που σε βολευουν Η βρισκεις σε λογικες τιμες σε σχεση με την ποιοτητα τους και κανε προταση στο εξουσιοδοτημενο.Εαν δεχτουν καλως,εαν οχι,βαλε τα αλλου.... Edited June 29, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted June 29, 2016 Author Report Share Posted June 29, 2016 Thanks! Προσωπικά και στα 2 service που έχω κάνει δεν είχα κανένα παράπονο από τα φίλτρα και γενικά απ όσο είχα διαβάσει δεν έχουν διαφορά τα φίλτρα MANN που θα αγοράσω από αυτά που βάζουν στην αντιπροσωπεία (θέλω να πω ότι ο όρος ιμιτασιόν έχει μια αρνητική χροιά, δεν ξέρω αν θεωρούνται ιμιτασιόν αυτά). Μήπως έχεις εσύ ή κάποιος άλλος άποψη σχετικά με τα πιο ακριβά ανταλλακτικά που δεν είναι σίγουρο ότι θα τα χρειαστώ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 29, 2016 Report Share Posted June 29, 2016 (edited) 1 hour ago, Le Poulet said: Thanks! Προσωπικά και στα 2 service που έχω κάνει δεν είχα κανένα παράπονο από τα φίλτρα και γενικά απ όσο είχα διαβάσει δεν έχουν διαφορά τα φίλτρα MANN που θα αγοράσω από αυτά που βάζουν στην αντιπροσωπεία (θέλω να πω ότι ο όρος ιμιτασιόν έχει μια αρνητική χροιά, δεν ξέρω αν θεωρούνται ιμιτασιόν αυτά). Μήπως έχεις εσύ ή κάποιος άλλος άποψη σχετικά με τα πιο ακριβά ανταλλακτικά που δεν είναι σίγουρο ότι θα τα χρειαστώ; Οτιδηπωτε πωληται σε συσκευασια σαν τα λινκ παρακατω ειναι εργοστασιακο,οτιδηπωτε δεν πωληται εντος αυτης δεν ειναι. http://vasstechautoservices.com/servicing http://www.volkswagen-commercial-vehicles.com/en/service-and-parts/volkswagen-genuine-parts.html https://vwpartsinternational.com/shop/exterior-parts/vw-golf-mk3-cabrio-genuine-b-pillar-rivets-oem-new-vw-oem-parts-113-857-117-b/ Απλως κοιτα την συσκευασια στις εικονες για να εχεις μια ιδεα. Οτι δεν χρειαζεσαι μην το παιρνεις.Υγρα φρενων στα 45κ σιγουρα χρειαζεσαι και πολυ τα αφησες,κανα λιτρο θελεις εαν γινει σωστη δουλεια και δεν βαρεθουν να κανουν εξαερωση οπωτε 8-12 ευρω κοστιζουν(μπορει απλως να σου "συμπληρωσουν", να απαιτησεις αλλαγη σε ολο το κυκλωμα + εξαερωση φυσικα).Μπουζι σιγουρα χρειαζεσαι οπωτε κανα 50ευρω+.Τακακια δεν νομιζω εκτος εαν οδηγουσες "αγριεμενος" σε κατηφορες. Υ.Γ. MANN εβαζα ως ιμιτασιον ... Edited June 29, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 Ήρθε η ώρα γα σέρβις και χρειάζομαι: Λάδια,φίλτρο λαδιού,αέρα,καμπίνας,μπουζί,υγρά φρένων. Για αυτά μου ζητάνε όπου ρώτησα 250-280 ευρώ.Είναι λογικές τιμές; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 (edited) On 13/3/2017 at 6:37 ΜΜ, marios tsi said: Ήρθε η ώρα γα σέρβις και χρειάζομαι: Λάδια,φίλτρο λαδιού,αέρα,καμπίνας,μπουζί,υγρά φρένων. Για αυτά μου ζητάνε όπου ρώτησα 250-280 ευρώ.Είναι λογικές τιμές; Θα κανω τα παραπάνω εκτος απο τα φίλτρα σε εξειδικευμένο συνεργείο. Θα σε ενημερώσω ειτε με πμ είτε εδώ για τις τιμες:-) Λοιπόν πλήρωσα για λάδια δικα μου 34 και για πίσω τακάκια μπουζί και φιλτρο λαδιου 80 ευρω! Edited March 17, 2017 by naruel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...