Jump to content
Guest Polakias TDI

Ετοιμάζεται η νέα γενιά του VW Polo

Recommended Posts

Guest Polakias TDI

Ετοιμάζεται η νέα γενιά του VW Polo

Το VW Polo έκτης γενιάς θα είναι πιο ευρύχωρο και τεχνολογικά προηγμένο.
vw_polo_2017_by_avarvarii.jpg?itok=dedTn

Σύμφωνα με αναφορές στον βρετανικό Τύπο, η επόμενη γενιά του σουπερμίνι της Volkswagen θα παρουσιαστεί το 2017 και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB A0.

Στόχος της VW είναι η έκτη γενιά του Polo να είναι ποιοτικότερη, πιο ευρύχωρη και να διαθέτει μεγαλύτερη συνδεσιμότητα χάρη στο τελευταίας τεχνολογίας σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων.

Η εμπορική διάθεση της επόμενης γενιάς του Polo θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2017, λίγους μήνες μετά την έναρξη διάθεσης του Fiesta επόμενης γενιάς, και όπως συμβαίνει και με τους μηχανικούς της Ford, οι μηχανικοί της VW δίνουν μεγάλη προσοχή στους προσφερόμενους χώρους των πίσω επιβατών και της συνολικής ποιότητας.

Για να συμβούν όμως όλα αυτά χωρίς να αυξηθεί η τιμή του γερμανικού μοντέλου, η επόμενη γενιά του Polo θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει την μικρότερη εκδοχή της πολυδιαμορφώσιμης πλατφόρμαςMQB, την A0.

Η μικρότερη εκδοχή της MQB θα έχει αρκετά απλή αρχιτεκτονική και δεν θα διαφοροποιείται από τα μοντέλα που θα την χρησιμοποιήσουν (Audi A1, SEAT Ibiza, Skoda Fabia και τα μικρά crossover του ομίλου), πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουν όλα το ίδιο μεταξόνιο. Το τελευταίο θα μεγαλώσει κατά 9,5 cm και από 2,47 m, θα φτάσει τα 2,565 m, ευνοώντας κατά πολύ τους χώρους. Το μήκος όμως του μοντέλου δεν θα αυξηθεί ιδιαίτερα, θα μείνει κοντά στα τέσσερα μέτρα της κατηγορίας, και το μεταξόνιο θα μεγαλώσει «εις βάρος» των προβόλων.

Η γκάμα κινητήρων βενζίνης της έκτης γενιάς Polo θα αποτελείται από τον 1.0 MPI με τους 75 ίππους, τον 1.0 TSI με 100 ή 115 ίππους και τον καινούριο 1.5 TSI με περίπου 150 ίππους. Αλλαγές θα υπάρξουν και στην πετρελαιοκίνητη γκάμα, με όλα τα φώτα της δημοσιότητας να πέφτουν στον νέο 1.5 TDI που θα προσφέρεται με απόδοση 90, 110 ή 130 ίππους.

Στο εσωτερικό, πέρα από την βελτιωμένη ποιότητα και τους μεγαλύτερους χώρους, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον εξοπλισμό και την συνδεσιμότητα. Όλα τα μοντέλα θα έχουν νέο σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής, με τις ακριβές εκδόσεις να εφοδιάζονται με μεγάλη HD οθόνη 9,5”, ενώ θα προσφέρουν σύνδεση internetκαι δημιουργία WiFi hotspot. Ακόμα, υπάρχει το ενδεχόμενο η VW να προσφέρει ως έξτρα στις ακριβές εκδόσεις και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που διαθέτει σε αρκετά Audi και στα VW Passat και Tiguan.

Τέλος, λίγο μετά την έλευση της νέας γενιάς Polo, η VW θα παρουσιάσει ένα μικρό crossover που θα βασίζεται σε αυτό και έχουμε δει υπό την μορφή πρωτότυπου στην έκθεση της Γενεύης (T-Cross Breeze).

[Πηγή: http://www.drive.gr/news/nea-montela/etoimazetai-i-nea-genia-toy-vw-polo]

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
10 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Αλλαγές θα υπάρξουν και στην πετρελαιοκίνητη γκάμα, με όλα τα φώτα της δημοσιότητας να πέφτουν στον νέο 1.5 TDI που θα προσφέρεται με απόδοση 90, 110 ή 130 ίππους.

:growl::growl::growl:

Link to comment
Share on other sites

Οι 110 θα το πηγαινουν εξαιρετικα, με τους 130 θα πετάει.

Πολυ καλες προτασεις απ τη μαμά .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Δε νομίζω πάντως να χαιρόμαστε ιδιαίτερα όσοι πήραμε το facelift μοντέλο Polo με τον ολοκαίνουριο εν έτει 2014 & πολλά υποσχόμενο diesel κινητήρα των 1400cc που αντικατέστησε τους παλαιότερους των 1200cc & 1600cc.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι και 4κύλινδρο θα είναι άπαιχτο.  

Κάνοντας σήμερα μια υποτιθέμενη έρευνα αγοράς αυτοκινήτου αυτής της κατηγορίας και σε γνώση μου τα προβλήματα που έχει το σημερινό πόλο, πάλι θα το αγόραζα σε σχέση με το ανταγωνισμό.  

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Συμφωνώ με το σχόλιο για το 4κύλινδρο @Vassilis63

Αν ήξερα για τα προβλήματα του τωρινού μοντέλου, προς Corsa κατά πάσα πιθανότητα ή Fiesta ως δεύτερη επιλογή θα με έβλεπα εγώ, έστω & αν έδινα κάτι παραπάνω.

Edit: ο ινδικός 1.5 ΤDI είναι 4κύλινδρος πάντως: http://auto.ndtv.com/reviews/review-2014-volkswagen-polo-facelift-591406

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Συμφωνώ με το σχόλιο για το 4κύλινδρο @Vassilis63

Αν ήξερα για τα προβλήματα του τωρινού μοντέλου, προς Corsa κατά πάσα πιθανότητα ή Fiesta ως δεύτερη επιλογή θα με έβλεπα εγώ, έστω & αν έδινα κάτι παραπάνω.

Να υποθέσω ότι δεν έχεις κάνει testdrive το Corsa αλλά ούτε και το Fiesta.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
22 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Να υποθέσω ότι δεν έχεις κάνει testdrive το Corsa αλλά ούτε και το Fiesta.

& τα δύο ή καλύτερα, και τα τρία (μαζί με το Polo) τα είχα κάνει test drive πριν πάρω το Polo.

Το μεν Corsa κλάσεις βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο Corsa (που το είχα ως εταιρικό: σκυλί), κυρίως στο θέμα "τιμόνι", το δε Fiesta αξιοπρεπέστατο και τότε (2015), το φθηνότερο απ' όλα.

Εντούτοις, μιας και ήμουν παλαιότερος κάτοχος Polo, είπα να δοκιμάσω ακόμα μια φορά VW & Polo.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Καλες οι προτάσεις απο την VW, όπως γράφει και ο Βασίλης αν ειναι και τετρακύλινδρος θα ειναι ιδανική επιλογή.

Εντάξει πέραν του προβλήματος με τις χαμηλές στροφές, ο κινητήρας ειναι άψογος, και γκάζι εχει και οικονομικός ειναι και η ποιότητα των υλικών του αυτοκινήτου ειναι πολύ καλή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό κι εγω πάλι το πολο θα επέλεγα, εγω που έχω οδηγήσει και το προηγούμενο polo με τον 1.6 tdi, θεωρώ πως 1.4 ειναι αρκετά καλύτερος . Μόλις είδα τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς του fiesta, άλλαξα δρόμο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

& τα δύο ή καλύτερα, και τα τρία (μαζί με το Polo) τα είχα κάνει test drive πριν πάρω το Polo.

Το μεν Corsa κλάσεις βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο Corsa (που το είχα ως εταιρικό: σκυλί), κυρίως στο θέμα "τιμόνι", το δε Fiesta αξιοπρεπέστατο και τότε (2014), το φθηνότερο απ' όλα.

Εντούτοις, μιας και ήμουν παλαιότερος κάτοχος Polo, είπα να δοκιμάσω ακόμα μια φορά VW & Polo.

O.K. τότε.

Εγώ το επέλεξα γιατί είχε την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από τα άλλα μακράν (το καλύτερο "πάτημα"), στους  υπόλοιπους τομείς  δεν έδωσα και πολύ σημασία.

Όταν είχα πάρει το πόλο για τεστ το είχα "σκίσει" και ο πωλητής μου έλεγε χώστο και άλλο κρατάει, ενώ οι άλλοι πωλητές μόλις πήγα να κάνω λίγο τα δικά μου μου είπαν στοπ...στοπ....θα στουκάρουμε.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
10 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

O.K. τότε.

Εγώ το επέλεξα γιατί είχε την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από τα άλλα μακράν (το καλύτερο "πάτημα"), στους  υπόλοιπους τομείς  δεν έδωσα και πολύ σημασία.

Όταν είχα πάρει το πόλο για τεστ το είχα "σκίσει" και ο πωλητής μου έλεγε χώστο και άλλο κρατάει, ενώ οι άλλοι πωλητές μόλις πήγα να κάνω λίγο τα δικά μου μου είπαν στοπ...στοπ....θα στουκάρουμε.....

 

13 λεπτά πριν , sokratis91 said:

Καλες οι προτάσεις απο την VW, όπως γράφει και ο Βασίλης αν ειναι και τετρακύλινδρος θα φυσάει.

Εντάξει πέραν του προβλήματος με τις χαμηλές στροφές, ο κινητήρας ειναι άψογος, και γκάζι εχει και οικονομικός ειναι και η ποιότητα των υλικών του αυτοκινήτου ειναι πολύ καλή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό κι εγω πάλι το πολο θα επέλεγα. Εγω μόλις είδα τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς του fiesta, άλλαξα δρόμο. emoji23.pngemoji23.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

Συμφωνώ @Vassilis63 & @sokratis91, άλλωστε, πάλι Polo πήρα και τελικά, από τη σύγκριση μεταξύ των τριών, πάλι Polo επέλεξα.

Απλά είμαι λίγο πικραμένος με ό,τι έχει συμβεί με τα τωρινά θεματάκια του μοντέλου & αντιδρώ στο παραμικρό.

Το άρθρο το ανέβασα γιατί με προβλημάτισε αλλά και με ενόχλησε η αντικατάσταση του 1.4 TDI σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Καλα μη τρελαινεσαι με την αντικατάσταση... Μολις το σεπτεμβρη βγηκε ο δικος μου tsi 1.4 150ps και τωρα αλλαζει και γινεται 1.5

Παντα κατι θα χανουμε και θα ζηλεύουμε απ τα επόμενα, ετσι παει

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Gti θανα το 150hp???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Λογικά το 1.8 με τα 192

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λογικά το 1.8 με τα 192

Sent from my iPad using Tapatalk

Λες ε;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λες ε;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Πλέον έρχεται με τον 1.8 όπως και το αδερφάκι του Cupra. Όποτε ναι λέω :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε 3-4 χρόνια θες λίγο παραπάνω λόγω κρίσης δεν θα βλέπεις 1.8 tsi κάτω από 350, που στην καρότσα polo και ibiza θα ράβει, αυτή τη στιγμή μοιάζει να είναι ότι καλύτερο έχει κάνει ο όμιλος για τα μικρά gti και cupra. Έτσι ξεκίνησαν οι βελτιώσεις και στον 1.4 tsi που μέσα σε 2 χρόνια όλοι φόραγαν φουλ 1ο, και στα επόμενα 2 άρχισαν τα υβρίδια, ενώ πλέον τα μαμά είχαν εξαφανιστεί. Το νέο μοτέρ θα καθιστά πολύ ευκολότερη την βελτίωση και δεν αποκλείω τα επόμενα setup να παρακάμπτουν εντελώς το φουλ 1ο, αφού θα συμφέρει να πετάς πάνω ένα turbo από το 7άρι R και με ελάχιστα περιφερειακά να πηγαίνεις κατευθείαν 350 χωρίς σωθικά. Αν φυσικά το επιτρέψουν και οι συνθήκες στη χώρα μας, θα δούμε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Πάντως οι βελτιωτικοί οίκοι ήδη εξελίσσουν προγράμματα για το συγκεκριμένο μοτέρ, κάποιοι έχουν ήδη λανσάρει τα πρώτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.