giannis sciro Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 Καλησπερα σε ολους εχω ενα σιροκο 1.4 με τα 160...εδω και λιγο καιρο οταν βαζω μπρος ακουγεται ενα γριλισμα τις περισσότερες φορές το κανει οταν εχει να παρει ωρες μπρος....μου ειπαν οτι ειναι ο τεντοτηρας της καδενας εχει πρόβλημα....μπορει καποιος σας παρακαλω να μου εξηγήσει πως λειτουργεί και αν θα εχω αμεσο πρόβλημα με την καδενα...ευχαριστώ πολύ!!!! Στάλθηκε από το SM-G925F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 προσεχουμε να ανοιγουμε τα θεματα στην σωστη ενοτητα...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis sciro Posted July 5, 2016 Author Report Share Posted July 5, 2016 Επειδή ειμαι καινούργιος και δν ξερω που επρεπε να το ανοιξω??? Στάλθηκε από το SM-G925F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Χρειάζεται αλλαγή η καδένα και όλο το σετ (τεντοτήρας, γλύστρες κλπ), αν το αφήσεις, μια μέρα θα τα καρφώσει όλα μέσα στον κινητήρα. Όσο πιο γρήγορα κάνεις την αλλαγή, τόσο πιο σίγουρος θα είσαι ότι δεν θα πάθεις μεγάλη ζημιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 ...Και επειδή έχει βγει νέος κωδικός καδένας που αλλάζεται και το γρανάζι του μεταβλητού, να πας σε μία αντιπροσωπεία με τον αριθμό πλαισίου σου να σε ενημερώσουν. Να απαιτήσεις να μάθεις αν έχουν το νέο κωδικό μαζί με το γρανάζι μεταβλητού. Πολύ πιθανόν να σου βγει φθηνότερα από το να το φτιαξεις έξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis sciro Posted July 6, 2016 Author Report Share Posted July 6, 2016 Περιπου ποσο θα βγειι απο αντιπροσωπία...??γτ εξω που ρωτησα μου ειπαν ολο το σετ 500€ Στάλθηκε από το SM-G925F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Στην αντιπροσωπεία θα βγει 400-450€ λογικά,ΜΑΖΙ με το γρανάζι μεταβλητού και φυσικά μιλάω πάντα για τον τελευταίο κωδικό. Έξω δεν στον αλλάζουν (γιατι δεν περιλαμβάνεται στο σετ καδένας) κι ένας φίλος που το άλλαξε εδώ στο φόρουμ έγραψε ότι έξω του πήγε 700€ σετ καδένας + γρανάζι μεταβλητού. Edit δες εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/52386-Golf-5/6---Καδένες-Χρονισμού-Σε-Tsi-Μοτέρ#entry607106 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis sciro Posted July 6, 2016 Author Report Share Posted July 6, 2016 Σευχαριστώ πολυ φιλε μου να εισαι καλα θα το δω να τ αλλαξω σε αντιπροσωπία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted July 7, 2016 Report Share Posted July 7, 2016 Σευχαριστώ πολυ φιλε μου να εισαι καλα θα το δω να τ αλλαξω σε αντιπροσωπία 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... rotscirroco Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 On 5/7/2016 at 3:30 ΜΜ, giannis sciro said: Καλησπερα σε ολους εχω ενα σιροκο 1.4 με τα 160...εδω και λιγο καιρο οταν βαζω μπρος ακουγεται ενα γριλισμα τις περισσότερες φορές το κανει οταν εχει να παρει ωρες μπρος....μου ειπαν οτι ειναι ο τεντοτηρας της καδενας εχει πρόβλημα....μπορει καποιος σας παρακαλω να μου εξηγήσει πως λειτουργεί και αν θα εχω αμεσο πρόβλημα με την καδενα...ευχαριστώ πολύ!!!! Στάλθηκε από το SM-G925F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... rotscirroco Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Έχω το 1400cc 122cv 200000χλμ, στη μηχανή δεν άγγιξε χέρι εκτός από λάδια κάθε 8000χλμ (πάντα το ίδιο), φίλτρα και μπουζί. Εδώ και λίγο καιρό μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα, θόρυβος στο πρωινό ξεκίνημά. Στο συνεργείο "πιθανή καδένα χρονισμού", κόστος 1300ευρώ. Ήρθα σε επικοινωνία με εκπρόσωπο της Liqui Moly στην Ιταλία και μου πρότεινε καθαρισμό της μηχανής με το Flush, αλλαγή λαδιών και χρήση του αντιτριβικού Ceratec. Έκτοτε εξαφανίστηκε ο θόρυβος. Είναι λοιπόν πολύ πιθανό να κολλάει ο τεντοτήρας ή το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Followers 0
rotscirroco Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 On 5/7/2016 at 3:30 ΜΜ, giannis sciro said: Καλησπερα σε ολους εχω ενα σιροκο 1.4 με τα 160...εδω και λιγο καιρο οταν βαζω μπρος ακουγεται ενα γριλισμα τις περισσότερες φορές το κανει οταν εχει να παρει ωρες μπρος....μου ειπαν οτι ειναι ο τεντοτηρας της καδενας εχει πρόβλημα....μπορει καποιος σας παρακαλω να μου εξηγήσει πως λειτουργεί και αν θα εχω αμεσο πρόβλημα με την καδενα...ευχαριστώ πολύ!!!! Στάλθηκε από το SM-G925F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rotscirroco Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Έχω το 1400cc 122cv 200000χλμ, στη μηχανή δεν άγγιξε χέρι εκτός από λάδια κάθε 8000χλμ (πάντα το ίδιο), φίλτρα και μπουζί. Εδώ και λίγο καιρό μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα, θόρυβος στο πρωινό ξεκίνημά. Στο συνεργείο "πιθανή καδένα χρονισμού", κόστος 1300ευρώ. Ήρθα σε επικοινωνία με εκπρόσωπο της Liqui Moly στην Ιταλία και μου πρότεινε καθαρισμό της μηχανής με το Flush, αλλαγή λαδιών και χρήση του αντιτριβικού Ceratec. Έκτοτε εξαφανίστηκε ο θόρυβος. Είναι λοιπόν πολύ πιθανό να κολλάει ο τεντοτήρας ή το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...