Jump to content
Guest Polakias TDI

Αναγέννηση DPF σε κάθε γέμισμα

Recommended Posts

Guest Polakias TDI

Καλησπέρα παιδιά,

Στα 5 τελευταία γεμίσματα, μετά από 20-30 χιλιόμετρα κάθε φορά μετά την πλήρωση με πετρέλαιο, μου γίνεται αναγέννηση DPF. Δεν υπάρχει κάποια συχνότητα των αναγεννήσεων που να έχει σχέση με τα διανυθέντα χιλιόμετρα μεταξύ των πληρώσεων.

Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο; Σχετίζεται το γεμάτο τεπόζιτο με κάποιο τρόπο με την αναγέννηση του DPF;

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να σχετιζεται το οτι το γεμιζεις δεν λεει εξαλλου κατι σχετικο στο manual.εγω που το χρησιμοποιω κυριως εκτος πολης λογο καλοκαιριου και δουλειας κανει μια στο τοσο.στην αρχη που επαιζε κυριως εντος πολης εκανε ανα 1000-1200 χλμ.μπορει και τωρα να κανει ανα τοσα χλμ αλλα να μην το περνω χαμπαρι εγω λογο αποστασεων!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
34 λεπτά πριν , vasilisrx8 said:

στην αρχη που επαιζε κυριως εντος πολης εκανε ανα 1000-1200 χλμ.μπορει και τωρα να κανει ανα τοσα χλμ αλλα να μην το περνω χαμπαρι εγω λογο αποστασεων!!!!

Ανά 1000-1200 στην αρχη;;;; Δε θυμαμαι εγω, αλλα μου φαίνονται παρα πολλα σε σχέση με τα 500-600 δικά μου τωρα και ειδικα με τις συνθήκες που περιγράφω στο παρόν θεμα. Απλα σκεφτομαι μηπως το φουλ φορτίο σχετίζεται καπως με αντλία και DPF, πχ πιεσεις, σωληνάκια, σκουπιδακια, κάτι στο οποίο μπορούν να οφείλονται οι αναγεννήσεις σε σχέση με το γεμάτο με φρέσκο καύσιμο τεπόζιτο.

Link to comment
Share on other sites

ποιος ξερει τι δεδομενα εχουν βαλει και πως το εχουν ρυθμισει!!!παντως το manual δεν αναφερει κατι σχετικο με το γεμισμα

Link to comment
Share on other sites

Εμένα στα 1000-1200 χλμ δεν έχει φτάσει ποτέ για να κάνει αναγέννηση, από 400-600 χλμ μου κάνει αναγέννηση πάντα, ανάλογα πως πηγαίνω το αυτοκίνητο. Τώρα αυτό με το γέμισμα δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πώς το καταλαβαίνεις ότι κάνει αναγέννηση το DPF ;

σου ανάβει κάποιο λαμπάκι;

Δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι συνήθως, απλά το καταλαβαίνεις από το υψηλό ρελαντί, το λίγο παραπάνω γκάζι που έχει το αυτοκίνητο και απ το ότι δουλεύει το βεντιλατερ. Σε περίπτωση όμως που σου ανάψει το λαμπάκι, λέει στο manual ότι πρέπει να πηγαίνεις με 4η και 80 χλμ σταθερά για περίπου 15 λεπτά, εάν δεν σβήσει πρέπει να επισκεφτείς κάποιο εξουσιοδοτημένο service.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι καύσιμο βάζεις και τι μάρκα; παίζει ρόλο αυτό ίσως ;έχω διαβάσει ότι και τα λάδια παίζουν ρόλο στο dpf πόσα χλμ έχεις συνολικά ;

Ακόμα κάποιο καθαριστικό για το dpf θα βοηθούσε ίσως .

Link to comment
Share on other sites

Εμενα σε κάθε τεπόζιτο μου κανει αναγέννηση 2 φορες...δεν ανάβει ποτε λαμπάκι απλα το κανω βόλτα σταθερά με 3η στις 25000 στροφές και μετα πέφτουν οι στροφές...τωρα εχω 121000.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς υπάρχει φίλτρο καυσίμου. Η δουλειά του DPF είναι διαφορετική.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
9 hours ago , sokratis91 said:

 

Εμένα στα 1000-1200 χλμ δεν έχει φτάσει ποτέ για να κάνει αναγέννηση, από 400-600 χλμ μου κάνει αναγέννηση πάντα, ανάλογα πως πηγαίνω το αυτοκίνητο. Τώρα αυτό με το γέμισμα δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Καλημέρα σε όλους.

Σωκράτη ηρεμώ λίγο μιας και αναφέρεις την ίδια περίπου συχνότητα αναγεννήσεων με εμενα. Το θέμα με το τεπόζιτο όμως παραμένει.

9 hours ago , PsilosTdi said:

Τι καύσιμο βάζεις και τι μάρκα; παίζει ρόλο αυτό ίσως ;έχω διαβάσει ότι και τα λάδια παίζουν ρόλο στο dpf πόσα χλμ έχεις συνολικά ;

Ακόμα κάποιο καθαριστικό για το dpf θα βοηθούσε ίσως .

Γενικά VPower, αλλά μου το κάνει και με γεμισμα με Avio.

Με αυτα τα λάδια εχω κανει 5000 χλμ., γενικά έχω περί τα 20000χλμ.

Η αλήθεια είναι πως καθαριστικό δεν έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα.

8 hours ago , gtpaonik said:

Εμενα σε κάθε τεπόζιτο μου κανει αναγέννηση 2 φορες...δεν ανάβει ποτε λαμπάκι απλα το κανω βόλτα σταθερά με 3η στις 25000 στροφές και μετα πέφτουν οι στροφές...τωρα εχω 121000.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Μου το έχει κανει και αυτο!!!! Αναγέννηση μετα από το γεμισμα σε 30-40 χλμ και μετά από 50 χλμ., ξανά αναγέννηση!

Λαμπάκι δε μου εχει ανάψει ποτέ και μένα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό (αναγέννηση dpf λίγο μετά από γέμισμα) το κάνει σχεδόν πάντα και εμένα ανεξάρτητα καυσίμου/πρατηρίου.

Κατά μέσο όρο κάθε 500-600 km, εκτός από μία φορά που είχα βάλει από ένα άλλο πρατήριο και μου έκανε κάθε 70-100! Δεν ξαναπάτησα εννοείται...

Link to comment
Share on other sites

Με βάλατε σε σκέψεις μιας και έχω κάνει 2000 χλμ χωρίς να αντιληφθώ αναγέννηση στο dpf .

Έψαξα και βρήκα ότι το obd που έβαλα έχει και θερμοκρασία και πίεση dpf

Πάω να δω αν δουλεύουν .

Ξέρει κανένας σε ποια θερμοκρασία κάνει αναγέννηση το dpf .

Ακόμα αν βάλουμε το cruze στα 80 χλμ με 4 άρτι ταχύτητα όπως λέει στο μανουαλ θα κάνει αναγέννηση;

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
43 λεπτά πριν , PsilosTdi said:

Με βάλατε σε σκέψεις μιας και έχω κάνει 2000 χλμ χωρίς να αντιληφθώ αναγέννηση στο dpf .

Έψαξα και βρήκα ότι το obd που έβαλα έχει και θερμοκρασία και πίεση dpf

Πάω να δω αν δουλεύουν .

Ξέρει κανένας σε ποια θερμοκρασία κάνει αναγέννηση το dpf .

Ακόμα αν βάλουμε το cruze στα 80 χλμ με 4 άρτι ταχύτητα όπως λέει στο μανουαλ θα κάνει αναγέννηση;

Καλημέρα σε όλους.

Μην ανησυχείς, πίστεψέ με, όταν συμβεί κάποια στιγμή εντός πόλης, θα το καταλάβεις. Απλά μην σβήσεις τον κινητήρα.

Όσον αφορά στο τελευταίο που αναφέρεις, θα πρέπει να έχει βγάλει ένδειξη στο ταμπλό για να γίνει, αυτό αποτελεί προϋπόθεση για να πας εσύ με 4η και 80.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
22 hours ago , AvatarX said:

Αυτό (αναγέννηση dpf λίγο μετά από γέμισμα) το κάνει σχεδόν πάντα και εμένα ανεξάρτητα καυσίμου/πρατηρίου.

Κατά μέσο όρο κάθε 500-600 km, εκτός από μία φορά που είχα βάλει από ένα άλλο πρατήριο και μου έκανε κάθε 70-100! Δεν ξαναπάτησα εννοείται...

Σε κάποιον θα έχει τύχει, θα είχε την ίδια απορία με μένα και θα έχει βρει το γιατί. Μένει απλά να μπει και να το γράψει! :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνουμε χλμ μόνο εθνική θα κάνει το ίδιο συχνά αναγέννηση;

Παίζει ρόλο πόσα χλμ κάνουμε σε χαμηλές ταχύτητες;

Πχ αν το πατάμε στην εθνική καθαρίζει το dpf η μόνο όταν κάνει κύκλο αναγέννησης καθαρίζει;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που εχω παρατηρησει εγω ειναι επειδη καθημερινα κάνω 80 χλμ εκ των οποιωων 40 αναβαση σε βουνο και 40 καταβαση η διαδικασια του ψηλου ρελαντι κτλ γίνεται αποκλειστικα στην καταβαση που αφηνω περισσοτερο το όχημα να ρολαρει χωρις να καιει ιδιαίτερο πετρελαιο αφου ελαχιστα πιεζω γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, επειδή βλέπω ότι μερικοί έχουν μπερδευτεί λίγο, υψηλό ρελαντί, δεν σημαίνει απαραίτητα αναγέννηση. Το αυτοκίνητο, όταν κινείται χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο σηκώνει το ρελαντί για να παράγει αρκετό ρεύμα το δυναμό για το ηλεκτρικό τιμόνι, το ράδιο, τον κλιματισμό και γενικά όλα τα ηλεκτρικά συστήματα. Επίσης, κρατά υψηλότερο ρελαντί μετά από κίνηση εντός πόλης, με κίνηση και χαμηλές ταχύτητες, όπου έχει ανέβει η θερμοκρασία του κινητήρα και δουλεύει το βεντιλατερ, σε ήπιο όμως βαθμό. Χαρακτηριστικό της αναγέννησης είναι ότι με ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ αυτοκίνητο, δεν δουλεύει το Start/Stop, μυρίζει σαν καμένο, το γκάζι είναι λίγο πιο νευρικό και αν διακοψετε τη διαδικασία αναγέννησης, σβήνοντας τον κινητήρα, το βεντιλατερ θα δουλεύει τόσο δυνατά που θα ακούγεται πολύ δυνατά, σαν ελικόπτερο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
5 hours ago , faniaros said:

Παιδιά, επειδή βλέπω ότι μερικοί έχουν μπερδευτεί λίγο, υψηλό ρελαντί, δεν σημαίνει απαραίτητα αναγέννηση. Το αυτοκίνητο, όταν κινείται χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο σηκώνει το ρελαντί για να παράγει αρκετό ρεύμα το δυναμό για το ηλεκτρικό τιμόνι, το ράδιο, τον κλιματισμό και γενικά όλα τα ηλεκτρικά συστήματα. Επίσης, κρατά υψηλότερο ρελαντί μετά από κίνηση εντός πόλης, με κίνηση και χαμηλές ταχύτητες, όπου έχει ανέβει η θερμοκρασία του κινητήρα και δουλεύει το βεντιλατερ, σε ήπιο όμως βαθμό. Χαρακτηριστικό της αναγέννησης είναι ότι με ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ αυτοκίνητο, δεν δουλεύει το Start/Stop, μυρίζει σαν καμένο, το γκάζι είναι λίγο πιο νευρικό και αν διακοψετε τη διαδικασία αναγέννησης, σβήνοντας τον κινητήρα, το βεντιλατερ θα δουλεύει τόσο δυνατά που θα ακούγεται πολύ δυνατά, σαν ελικόπτερο.

Συμφωνώ με όσα αναφέρει ο @faniaros, επισημαίνοντας το συνδυασμό υψηλό ρελαντί - νευρικό γκάζι - ένδειξη αυξημένης κατανάλωσης - λειτουργία βεντιλατέρ - μυρωδιά καμένου.

10 hours ago , PsilosTdi said:

Αν κάνουμε χλμ μόνο εθνική θα κάνει το ίδιο συχνά αναγέννηση;

Παίζει ρόλο πόσα χλμ κάνουμε σε χαμηλές ταχύτητες;

Πχ αν το πατάμε στην εθνική καθαρίζει το dpf η μόνο όταν κάνει κύκλο αναγέννησης καθαρίζει;

Παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες, η ποιότητα του πετρελαίου, πως το οδηγείς, πόσο γρήγορα φτάνει τη θερμοκρασία λειτουργία ο κινητήρας, κλπ.

Έχω διαβάσει πολλές γνώμες σε σχετικές αναρτήσεις εδώ μέσα.Επίσης, έχω την αίσθηση πως αν το οδηγώ ανεβάζοντας ψηλότερα τις στροφές, ίσως και να κάνει πιο αραιά αναγεννήσεις - ακόμα το επαληθεύω (αν και για να είμαι ειλικρινής, προτιμώ την ήπια και οικονομική οδήγηση).

Το μόνο σίγουρο είναι πως αν μπει η διαδικασία αναγέννησης ενώ κινείσαι με σταθερή ταχύτητα στην εθνική οδό, θα το καταλάβεις πιο δύσκολα.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει ένα λαμπάκι που να δείχνει ότι είναι σε κύκλο αναγέννησης έτσι ώστε να είναι εύκολο να το αντιληφθεί ο οδηγός .

Οπότε αν το σβήσω και το βιντιλατερ δουλεύει στο φουλ και μυρίζει καμενο το βάζω μπροστά και βγαίνω εθνική σωστά. ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει ένα λαμπάκι που να δείχνει ότι είναι σε κύκλο αναγέννησης έτσι ώστε να είναι εύκολο να το αντιληφθεί ο οδηγός .

Οπότε αν το σβήσω και το βιντιλατερ δουλεύει στο φουλ και μυρίζει καμενο το βάζω μπροστά και βγαίνω εθνική σωστά. ;

Συμφωνώ για το λαμπάκι, υπάρχει λόγος όμως που δεν υπάρχει και αυτός είναι ότι οι περισσότεροι που δεν θα ήξεραν τι είναι θα γέμιζαν τα συνεργεία επειδή το αυτοκίνητο τους θα εκραγεί και ένας δεύτερος είναι ότι το να διακοπεί μια αναγέννηση, δεν είναι τόσο καταστροφικό, οπότε δεν υπάρχει λόγος για τόσο άγχος. Γι'αυτο και υπάρχει το λαμπάκι το dpf, για να σε ειδοποιήσει να μην σβήσεις το αυτοκίνητο και να πας για μια βόλτα για να κάνεις παθητική αναγέννηση. Ψηλέ, στη περίπτωση που αναφέρεις, όχι, δεν υπάρχει λόγος να το βάλεις αμέσως μπροστά και να βγεις στον αυτοκινητοδρομο. Απλά, φρόντισε την επόμενη φορά που θα το βάλεις μπρος, να κάνεις μια βόλτα γύρω στα 30-40 λεπτά χωρίς να το σβήσεις, δεν έχει σημασία αν θα είναι εντός πόλης ή εκτός. Επηρεάζει μόνο το χρόνο που θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί η αναγέννηση

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.