Jump to content
Guest Polakias TDI

Αναγέννηση DPF σε κάθε γέμισμα

Recommended Posts

Παιδιά, επειδή βλέπω ότι μερικοί έχουν μπερδευτεί λίγο, υψηλό ρελαντί, δεν σημαίνει απαραίτητα αναγέννηση. Το αυτοκίνητο, όταν κινείται χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο σηκώνει το ρελαντί για να παράγει αρκετό ρεύμα το δυναμό για το ηλεκτρικό τιμόνι, το ράδιο, τον κλιματισμό και γενικά όλα τα ηλεκτρικά συστήματα. Επίσης, κρατά υψηλότερο ρελαντί μετά από κίνηση εντός πόλης, με κίνηση και χαμηλές ταχύτητες, όπου έχει ανέβει η θερμοκρασία του κινητήρα και δουλεύει το βεντιλατερ, σε ήπιο όμως βαθμό. Χαρακτηριστικό της αναγέννησης είναι ότι με ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ αυτοκίνητο, δεν δουλεύει το Start/Stop, μυρίζει σαν καμένο, το γκάζι είναι λίγο πιο νευρικό και αν διακοψετε τη διαδικασία αναγέννησης, σβήνοντας τον κινητήρα, το βεντιλατερ θα δουλεύει τόσο δυνατά που θα ακούγεται πολύ δυνατά, σαν ελικόπτερο.

Και εγω αυτο εννοούσα δεν το διατυπωσα σωστα. Στην καταβαση λοιπον στο πρωτο φαναρι που συνανταω και σταματάει το αμαξι δεν μπαινει star stop, το ρελαντι ειναι ψηλα και ακουγεται το βεντιλατερ. :) Πρεπει να μαθω να ειμαι ποιο περιγραφικος λιγοτερο λακωνικος:)

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς "ύποπτη";

Αν βγάλεις το dpf θα ρυπαίνει παραπάνω το αμάξι, με ότι αυτό συνεπάγεται για το περιβάλλον και την υγεία μας.

Η όλη διαδικασία είναι απλή.. Απλά αν κάνεις μικρές διαδρομές καλό είναι μια στο τόσο να βγαίνεις εθνική για να ανεβάζει θερμοκρασία το φίλτρο να καθαρίσει.

Link to comment
Share on other sites

οχι ρε φιλε μην το βγαλεις ελεος δλδ γιατι να αναπνεουμε ολο τον καρκινο.βγαινει ανετα αλλα μετα θελει προγραμμα για να καταργησεις τις αναγεννησεις και ακομα δεν εχει σπασει ο μαμα εγκεφαλος οποτε........

 

δυστυχως αμα κανεις μικρες αποστασεις θα εχεις και συχνες αναγεννησεις αλλα αυτη η διαδικασια ΔΕΝ ειναι υποπτη!!!!μια φορα την βδομαδα να το οδηγας σβελτα στην εθνικη με 3η και 4η στο σασμαν και ψηλες στροφες δλδ πανω απο 2500 καο δεν θα εχεις ποτε θεμα.εγω φαντασου οτι οταν παω χαλαρο ταξιδακι παω με 4η(90-100) και απο το torque pro(εφαρμογη στο κινητο) βλεπω οτι εχω μεγαλυτερες θερμοκρασιες καυσαεριων απο οτι με 5η στα ιδια χλμ(οχι τπτ τραγικα μεγαλυτερες) και φυσικα μικροτερη καταναλωση ;)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και μιλάμε για Dpf να πω τι είδα εγώ σήμερα.

Έχω βάλει ένα obd και το πρόγραμμα έχει επιλογή να μου δείχνει 4 αισθητήρες που ονομάζει exhaust gas temp bank 1 sensor 1-4.

Σε νορμάλ κίνηση δεν ανεβαίνουν πάνω από 360-380 C. Με μόνη διαφορά το 1 που ανάλογα το γκάζι ανεβαίνει άμεσα μέχρι 360-380 C αλλά αν πας με χωρίς Γκάζι πέφτει στους 20C.

Κάποια στιγμή όλοι η αισθητήρες έδειξαν σταθερά πάνω από 650-680C με το πρώτο να φτάνει και τους 780C!!

Αυτό έγινε για κανένα 20 λεπτό μετά έπεσαν όλοι στους 360-380 C

Ακόμα και όταν το άνοιξα μέχρι τα 170 (σκέφτηκα ότι ίσως βοηθήσει να βγει η στάχτη από το φίλτρο με την παραπάνω πίεση... Λέω εγώ δεν τώρα

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
9 hours ago , PsilosTdi said:

...Κάποια στιγμή όλοι η αισθητήρες έδειξαν σταθερά πάνω από 650-680C με το πρώτο να φτάνει και τους 780C!!..

..Αν δεν είχα το obd δεν υπήρχε περίπτωση να καταλάβω ότι έκανε παθητική αναγέννηση.

Καλημέρα σε όλους και στον @PsilosTdi.

Φυσιολογικές θερμοκρασίες αναγέννησης κατά το θεωρητικό υπόβαθρο αυτές που αναφέρεις.

Η ερώτηση είναι: ήσουν σε εθνική και δεν υπήρχε περίπτωση να το καταλάβεις;

Εμένα σήμερα το πρωί που έκανε, το κατάλαβα αμέσως,  ήταν λίγο πιο νευρικό και πιο δυσκοίλιο να επιταχύνει, στο ρελαντί οι στροφές ήταν στις 1000 ενώ ανέβηκε -χωρίς λόγο μιας και πήγαινα ήρεμα χάριν της οικονομίας όπως τις περισσότερες φορές- η μέση κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Ήμουν σε επαρχιακό δρόμο με σχετικά χαμηλές ταχύτητες και οδηγούσα ήδη 2 ώρες όταν πρόσεξα της θερμοκρασίες.

Λόγο ότι έχω μόνο 3000 χλμ με το TDi δεν έχω την εμπειρία να το καταλάβω ποτέ κάνει αναγέννηση.

Πάντως δεν είναι τίποτα το σπουδαίο και δεν χρειάζεται να κάνει κάτι ο οδηγός απλά να συνεχίσει το δρόμο του.

Ακόμα να αναφέρω την καθαρή εξάτμιση που δεν έχει ίχνος μαυρίλα ακόμα είναι καθαρή όπως την πρώτη μέρα που το πήρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επιβεβαιωνω και εγω αυτές τις θερμοκρασιες καυσαεριων.και εγω αυτές βλέπω με το torque pro.

μαυριλα φιλε μου θα δεις μόνο αμα βγαλεις το dpf κάποια στιγμή.εγω με 26000χλμ δεν έχω ίχνος μαυριλας!!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sorry αλλα πιο παλια που δεν υπηρχε αυτο το φιλτρο...δεν βγαζανε πιο πολλους ρυπους?

Προφανώς. Και το βενζινοκίνητο σου αντίστοιχα παλιότερα πιο πολλούς ρύπους έβγαζε

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι ακουσα οτι το dpf δεν μειωνει τους ρυπους.. Αυτη ειναι δουλεια του καταλυτη και οτι το dpf απλα φιλτραρει τα καυσαερια για να μην βγαινει αυτη η μαυριλα.. Τρ κατα ποσο ισχυει δεν το ξερω.. Ασχετο χρησιμοποιειται ενισχυτικο στο ρεζερβουαρ για το dpf?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πρόσθετο για το dpf αλλά πως δουλεύει όταν καίγεται με το πετρέλαιο δεν το έχω καταλάβει.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , TeoFele said:

Εγω παλι ακουσα οτι το dpf δεν μειωνει τους ρυπους.. Αυτη ειναι δουλεια του καταλυτη και οτι το dpf απλα φιλτραρει τα καυσαερια για να μην βγαινει αυτη η μαυριλα.. Τρ κατα ποσο ισχυει δεν το ξερω.. Ασχετο χρησιμοποιειται ενισχυτικο στο ρεζερβουαρ για το dpf?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σωστό, ο καταλύτης είναι για τους ρύπους (οξείδια αζώτου, θείου, κλπ.) ενώ το DPF είναι για τα μικροσωματίδια αιθάλη. Τα κατακρατούν, κάποια στιγμή "βουλώνουν" οπότε ανεβαίνει η θερμοκρασία των καυσαερίων για να καούν. Αυτά πολύ πολύ χοντρικά.

Link to comment
Share on other sites

Παντως ολα τα ταξι εχουν βγαλμενο dpf για ευνοητους λογους.. Και γενικοτερα για τα πετρελαιοκινητα υπαρχουν 3 βελτιωτικα προσθετα για το ρεζερβουαρ. 1ον ειναι το μυκητοκτονο 2ον για το dpf και 3ον για τον καθαρισμο των μπεκ.. Το 3ο μαλιστα δεν κανει να το βαζουμε συνεχεια παρα μονο μια φορα με 2 τον χρονο ειναι κατι σαν τα οκτανια που βαζουνε στις βεζινες παρουσιαζεται και μια αισθητη αυξηση των επιδοσεων.. Εγω χρησιμοποιω το μυκητοκτονο ανα 3 με 4 γεμισματα αλλα επειδη βαζω απο συγκεκριμενο μονο πρατηριο και χρησιμοποιω αβιο μου λεει ο πρατηριουχος να μην βαζω γιατι το αβιο εχει ηδη μυκητοκτονο και ετσι χαλαω την συνθεση του..

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η λυση ειναι καταργηση DPF ηλεκτρονικα και μηχανικα για οικονομια μειωση θερμοκρασιων και καλη λειτουργεια του κινητηρα,ο ιδιος κινητηρας σε χωρες εκτος ευρωπαικης ενωσης δεν εχουν dpf,το εβγαλα και ηρεμησα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε αυτό που λες ότι εκτός ευρωπης δεν έχουν dpf που ακριβώς το εχεις διαβάσει;;για δώσε κανένα λινκ να ενημερωθουμε και εμείς!!

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πω σε χώρες που δεν υπάρχει αυστηρή νομοθεσία για τους ρύπους πχ Αίγυπτος.Δηλαδή δεν είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του κινητήρα. ..στην Αμερική έχου dpf.στην Αθήνα το έκανα 2-3 ώρες το μηχανικό μερος 50 ευρο κόστος σε εξατμισα και μετά πρόγραμμα για την ηλεκτρονικη αφαίρεση.ο καταλύτης μένει κανονικά στο αμαξι και είναι μεταλλικός(καλο αυτο) ώστε να περνάει καυσαερια 

Edited by Teo62045
Link to comment
Share on other sites

Σε όλες τις χώρες έχει πάνω το αμαξι το dpf τώρα αν ο κάθε ένας το βγαζει επειδή δεν λειτουργεί σωστά ο κινητήρας όπως λες ή τουλάχιστον όπως νομιζεις χωρίς παρεξήγηση οτι λειτουργεί τι να πω.το αμαξι έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί με αυτο το φίλτρο όταν το βγάζουμε αλλάζουν ΟΛΑ τα χαρακτηριστικά λειτουργείας. άντε να πω οκ οτι το εβγαλες επειδή βουλωσε και δεν επερνε καθάρισμα πάει στο καλό αλλά επειδή έτσι μας κ****ε να το βγάζουμε και να ρουφαει ο κάθε ένας  μας τα μικροσωματιδια σορρι κιολας είναι μεγάλη μ*****α εγ  καρκίνο δεν θελω μέσα μου αμα θες εσύ βάλε το στόμα σου στην εξατμιση και ρουφά όλα τα μικροσωματιδια.

 

Ή μήπως νομιζεις οτι πηρες άλογα ή μικρότερες θερμοκρασίες επειδή ο εβγαλες;;;τπτ δεν πηρες και εκανες ένα αμάξι να λειτουργεί  σαν μ******ο το οποίο θα το δεις στο μέλλον τι θα σου βγάλει από βλάβες!!!!άντε γιατι το έχουμε γαμησει όλοι μας με το να βγάζουμε τα dpf και να μοιράσουμε καρκίνο στους γύρω μας!!!ειλικρινα θελω να πέσεις σε έναν αστυνομικό που να έχει γνώσεις και να σε ξεβρακωσει που δεν έχεις το φίλτρο πάνω!δλδ κατάσχεση και πρόστιμο καλο!!!

 

edit: @vasilisrx8προσεχουμε ΠΟΛΥ το λεξιλογιο μας....

Edited by activious
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα τα περισσότερα diesel βάζω μέσα και τα επαγγέλματικα δεν έχουν dpf τώρα αν λειτουργεί σωστά το αμαξι ασε να έχουν άποψη αυτοί που έχουν πληρώσει και ξέρουν. ..!!Το χαλασμένο dpf ρυπαίνει περισοτερο από το να μην έχει καθόλου, τα περισσότερα Diesel είναι εισαγωγής με 300.000 χλμ και πάνω με χαλασμένα dpf.τώρα στο αν πήρε άλογα το αμαξι είσαι ο πρώτος ' σχετικός.' που μου λεει ότι δεν πηρε,από 75 άλογα προγραμα φίλτρο εξάτμιση dpf off είμαι 140 άλογα. ..και ποια είναι η βλάβη που θα μου βγάλει τώρα παρακαλώ...???αχαχαχα....!!

Edited by Teo62045
Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ ότι είναι το πρώτο μου ποστ αν και είμαι καθημερινός αναγνώστης του forum καθώς θέλω να ενημερώνομαι και για άλλες εταιρείες εκτός από αυτή που είμαι κάτοχος. Οι απορίες-παρατηρήσεις του που δημιούργησαν τα τελευταία ποστ στο συγκεκριμένο θέμα με ώθησαν να γράψω. Πρώτον,η αφαίρεση του dpf συνιστά έγκλημα εις βάρος όλων μας. Δεν θέλει ανάλυση. Είναι σαν να περνάω το μπουρί της σόμπας πετρελαίου μου στο σαλόνι του γείτονα. Δεύτερον,το κέρδος σε ιπποδύναμη αν και εφικτή συνήθως είναι αμελητέα. Τρίτον, ΚΤΕΟ πως θα περάσει το αυτοκίνητο χωρίς dpf? Με αγνό παρθένο ελαιόλαδο? Τέταρτον,πως είναι δυνατόν ο κάθε χρήστης να "ξέρει" καλύτερα από τον "ηλίθιο" κατασκευαστή? Πέμπτον, εφόσον "όλοι"οι επαγγελματίες το βγάζουν να παρακαλέσαμε να μην αποφασίσουν μια μέρα να πέσουν όλοι μαζί στη θάλασσα γιατί θα πρέπει να πέσουμε μαζί τους. Ελπίζω να μην σας κούρασα. :)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και μιλάμε για Dpf να πω τι είδα εγώ σήμερα.

Έχω βάλει ένα obd και το πρόγραμμα έχει επιλογή να μου δείχνει 4 αισθητήρες που ονομάζει exhaust gas temp bank 1 sensor 1-4.

Σε νορμάλ κίνηση δεν ανεβαίνουν πάνω από 360-380 C. Με μόνη διαφορά το 1 που ανάλογα το γκάζι ανεβαίνει άμεσα μέχρι 360-380 C αλλά αν πας με χωρίς Γκάζι πέφτει στους 20C.

Κάποια στιγμή όλοι η αισθητήρες έδειξαν σταθερά πάνω από 650-680C με το πρώτο να φτάνει και τους 780C!!

Αυτό έγινε για κανένα 20 λεπτό μετά έπεσαν όλοι στους 360-380 C

Ακόμα και όταν το άνοιξα μέχρι τα 170 (σκέφτηκα ότι ίσως βοηθήσει να βγει η στάχτη από το φίλτρο με την παραπάνω πίεση... Λέω εγώ δεν τώρα

Link to comment
Share on other sites

56 λεπτά πριν , TeoFele said:

Ρε μαγκες σε ποια επιλογη βαζουμε το torque pro για να δουμε τις θερμοκρασιες? Πατησα την επιλογη dpf temperature και μου βγαζει no data ενω ολα τα υπολοιπα δουλευουν κανονικα.!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

EGT1   (Exhaust Gas Temperature 1)

Link to comment
Share on other sites

On 22/7/2016 at 6:39 ΜΜ, Teo62045 said:

Στην Ελλάδα τα περισσότερα diesel βάζω μέσα και τα επαγγέλματικα δεν έχουν dpf τώρα αν λειτουργεί σωστά το αμαξι ασε να έχουν άποψη αυτοί που έχουν πληρώσει και ξέρουν. ..!!Το χαλασμένο dpf ρυπαίνει περισοτερο από το να μην έχει καθόλου, τα περισσότερα Diesel είναι εισαγωγής με 300.000 χλμ και πάνω με χαλασμένα dpf.τώρα στο αν πήρε άλογα το αμαξι είσαι ο πρώτος ' σχετικός.' που μου λεει ότι δεν πηρε,από 75 άλογα προγραμα φίλτρο εξάτμιση dpf off είμαι 140 άλογα. ..και ποια είναι η βλάβη που θα μου βγάλει τώρα παρακαλώ...???αχαχαχα....!!

Φιλε τα άλογα που πηρες από την αφαίρεση άντε να είναι 2-3 βαριά και από τα 75 στα 140 που πήγε τα πηρες λόγο προγραμματος οχι λογο dpf delete και όχι λογο φιλτρου.αντε με το dpf πάνω να ήσουν στα 137. εσυ νομιζεις οτι πηρες άλογα και λογο dpf και όχι λογο προγραμματος;;;μία χαρα γνώσεις εχεις μπράβο.ο καρκινος που σκορπας όμως είναι αρκετός.τ α μικροσωματιδια ΔΕΝ τα αποβάλει ο πνεύμονας μας αλλά τι σε ενδιαφέρει εσενα στα π*****α σου.αμα εσύ πηρες σάπιο ντίζελ μεταχειρα από γερμανια με 300000χλμ δεν με ενδιαφέρει εμενα.πηγαινε και βάλε dpf καινουργιο ή καθάρισε το παλιό σου.τωρα για τους επαγγελματίες τι να πω μόνο επαγγελματίες δεν είναι.καο ξερεις γιατι τα βγάζουν;;γιατί γουσταρουν να φουλαρουν με βιοντιζελ για τρακτέρ που είναι παμφθηνο και λογο αυτού μουλωνει το dpf.

Αλλά τόσο σεβασμό εχεις προς τον συνάνθρωπο σου οποτε τι να περιμένει κανείς από εσένα.ευχομαι ειλικρινα να σε πιάσει ένας αστυνομικός και να σου ξεσκισει τον πάτο κανονικοτατα γιατι αυτο αξίζει σε τύπους σαν εσένα που μοιράζουν καρκίνο αριστερά και δεξιά.

Ζητάω συγνωμη από τους moderators για το επικριτικοτατο ποστ μου αλλά τέτοιοι άνθρωποι σαν τον τύπο μας κρατάνε ακόμα πίσω.αμα πιστεύετε ότι είναι προσβλητικό μπορείτε να το σβησετε!!!!

 

edit: @vasilisrx8προσεχουμε ΠΟΛΥ το λεξιλογιο μας....

Edited by activious
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.