Jump to content
Guest Polakias TDI

Αναγέννηση DPF σε κάθε γέμισμα

Recommended Posts

Με το dpf πανω στο αυτοκινητο ειναι που ο κινητηρας θα δουλευει σαν μπουρδελο, οπιοι το βγαλανε απλα σωθηκανε και εχουν ενα μοτερ ποιο αξιοπιστο που θα βγαλει τα διπλα km και λιγοτερα προβληματα απο ενα με dpf πανω. Diesel με dpf πανω ισον τρυπιος κουμπαρας.

Και vasilisrx8κατσε πισω απο ενα diesel με dpf την ωρα που κανει αναγενηση και θα κλαψεις απο την βρωμα που βγαζει. Τα μικροσωματιδια που κραταει τι τα κανει μετα??? Τα πεταει στην ατμοσφαιρα ξανα.

 

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

   Κάτι για το biοdiesel να γράψω για να μην υπάρχουν εσφαλμένες εντυπώσεις. Το biodiesel εκτός από άνθρακα και υδρογόνο περιέχει και 11% οξυγόνο που δεν έχει το κοινό diesel. Αυτό από μόνο του το κάνει να μην καπνίζει καθόλου . Αν το ποσοστό biodiesel στο καύσιμο πάει από το 7% που είναι σήμερα στο 20% όπως είναι στην Αμερική οι αναγεννήσεις θα γίνονται πιο αραιά και για 100άρι biodiesel δεν χρειάζεται καθόλου DPF γιατί απλά δεν καπνίζει.  Παλιό σκουπιδιάρικο του Δήμου Τρίπολης με 100% biodiesel, (ούτε λόγος για DPF), δεν βγάζει έξω απολύτως τίποτα.

Οι επαγγελματίες που καπνίζουν πίσω σαν βαπόρια τους κόβω για αφορολόγητο αποχρωματισμένο ναυτιλιακό diesel που έχει μέσα και λίγο μαζούτ και αν έχεις  "άκρη" κυκλοφορείς τζάμπα.

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , dasauto said:

Και vasilisrx8κατσε πισω απο ενα diesel με dpf την ωρα που κανει αναγενηση και θα κλαψεις απο την βρωμα που βγαζει. Τα μικροσωματιδια που κραταει τι τα κανει μετα??? Τα πεταει στην ατμοσφαιρα ξανα.

 

Δεν τα πετάει έξω , καίγονται από την ψηλή θερμοκρασία μέσα στο DPF. Θα επιβεβαιώσουν όλοι όσοι έχουν DPF, ότι η εξάτμιση τους μετά από αρκετές χιλιάδες χμ είναι πεντακάθαρη.

Link to comment
Share on other sites

Κατσε πισω απο αμαξι την ωρα που κανει αναγενηση και πες μου αν αντεχεις.

Πριν βαλω φιλτρο καμπινας ανθρακα, οποτε τυχαινα diesel μπροστα μου να τυχει να κανει αναγενηση, ηταν χειροτερο απο το να εχω νταλικα με ντοουμανι.

 

Σαφως συμφωνω οτι δεν ειναι σωστο να αφαιρειτε το φιλτρο, αλλα απο την αλλη οψη του νομισματος, οταν αρχισουν τα προβληματα με το dpf, που θα αρχισουν εις βαθος χρονου σε ολους οσους εχουν dpf, θα το βρουν μπροστα τους, και βλεπεις τα €€€€€ να φευγουν και να μην εχεις αμαξι, καλα ειναι να αφαιρεθει και να γλυτωσεις.

Βγαζοντας το φιλτρο αυτο παλι περναει καυσαερεια και κτεο, στην Ελλαδα δεν ξερω τι γινετε, αλλα εξω που τα βγαζουν, και τα βγαζουν παντου, Γερμανια, Αγγλια, παντου, αφηνουν μονο το καβουκι του dpf για να το βλεπουν στο κτεο οτι και καλα το φιλτρο υπαρχει, αν δεν υπαρχει καβουκι σε κοβουν, δεν υπαρχει μηχανημα να μετρησει το dpf, μονο αν το ξηλωσεις και δεις μεσα σε αυτο.

 

Φορτηγατζηδες τι νωμιζετε οτι κανουν??? που κανουν απειρα km, καθονται να ασχολουνται με το dpf?? ή τα αλλαζουν??? πεφτει ξηλωμα...

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , dasauto said:

Κατσε πισω απο αμαξι την ωρα που κανει αναγενηση και πες μου αν αντεχεις.

Πριν βαλω φιλτρο καμπινας ανθρακα, οποτε τυχαινα diesel μπροστα μου να τυχει να κανει αναγενηση, ηταν χειροτερο απο το να εχω νταλικα με ντοουμανι.

 

Μια διευκρίνηση να κάνω, ναι μυρίζει πίσω διαφορετικά την ώρα που κάνει αναγέννηση , αλλά δεν  καπνίζει . Αυτό που είδες να καπνίζει, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να είχε  DPF.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που οι περισσότεροι συμφωνούν με εμένα,με βουλωμενο dpf υπάρχει κίνδυνος φωτιάς και επιστροφή του πετρελαίου στο Κάρτερ με πολύ μεγάλη ζημιά για τον κινητήρα.τώρα για τα υπολοιπα που γράφτηκαν θα έλεγα ότι 'dpf' θέλει το λεξιλόγιο μερικών ψευτο οικολογων που δεν ξέρουν τι είναι το βιοντεζελ 

Edited by Teo62045
Link to comment
Share on other sites

Για μυρωδια ειπα, οχι για καπνα. 

Και αυτα που εχουν dpf αν τα ''σπας'', πετανε μαυριλες μην νωμιζεις οτι ειναι πεντακαθαρα τελειως. Αν πας νορμαλ δεν βγαζουν τιποτα. 

Εδω το δικο μου που ειναι euro4 χωρις dpf και αν το παω νορμαλ δεν βγαζει τιποτα, αλλα σε συγγριση με ενα ιδιο που εχει dpf, ναι ειναι ποιο βρωμικο, αλλα ποιο αξιοπιστο απο ενα με dpf.

 

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , dasauto said:

Για μυρωδια ειπα, οχι για καπνα. 

 

Ντουμάνι στα τούρκικα σημαίνει κάπνα:lol:

Link to comment
Share on other sites

εσυ που δεν εχεις dpf να πας να βαλεις.αλλιως να σε γραψει η αστυνομια που δεν εχεις να σου σκασει η ρεζερβα και να σου λερωθει το πατακι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Ντουμάνι στα τούρκικα σημαίνει κάπνα:lol:

Ναι ρεσυ δεν το εγραψα, εννωω οτι η μυρωδια ειναι χειροτερη, σε σχεση με νταλικας που βγαζει ντουμανι, μαυρο καπνο απο πισω, που παλι βρωμαει.

Link to comment
Share on other sites

Ρε μαγκες σε ποια επιλογη βαζουμε το torque pro για να δουμε τις θερμοκρασιες? Πατησα την επιλογη dpf temperature και μου βγαζει no data ενω ολα τα υπολοιπα δουλευουν κανονικα.!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

e3d2e96e8b5a3da71ea931d5d639c34b.jpg

Μπορείς να τα βάλεις όλα σε μια οθόνη και ακόμα μπορείς μόλις ανέβουν πάνω από κάποια θερμοκρασία να σου αναβοσβήνουν για να καταλάβεις ότι κάνει αναγέννηση.

Link to comment
Share on other sites

Τρ μαλλον η κατι γινεται με το προγραμμα που κατεβασα η με το obd που εχω..οταν το βαζεις πανω στον εγκεφαλο εσενα σου αναβει μονο το κοκκινο λαμπακι η και το πρασινο και το πορτοκαλι..πιο προγραμμα χρησιμοποιεις? Την πληρωμενη εκδοση η την κανονικη? Ευχαριστω πολυ γοα την βοηθεια παντως..

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ή φράση επαγγελματίας οδηγος σε όλες σχεδόν τις γωνίες του πλανήτη είναι σχήμα οξύμωρο. Δεν υπάρχουν χειρότερα δείγματα οδηγικης (και μη) συμπεριφοράς και συντήρησης αυτοκινήτου. Να σπευσω εδώ να τονισω ότι κακή συντήρηση εννοώ τη συντήρηση ή οποία έχει στόχο το αμάξι να βρίσκεται στο δρόμο όπως όπως, με φανταχτερο παράδειγμα τους ταριφρες με τις αναρτήσεις κουδουνες. Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις με εξαιρετικά ευσυνειδητους οδηγούς και οδηγούς που αγαπούν το αυτοκίνητο τους αλλά αυτές απλά κάνουν τους υπόλοιπους να φαίνονται ακόμη τραγικοτεροι. Τώρα αν εσύ θέλεις να παίρνεις παράδειγμα από αυτους και να βγάζει ενα εργοστασιακό εξάρτημα από το αυτοκίνητο σου το οποίο λειτουργούσε περιφημα, τότε δεν έχω τίποτα άλλο να σχολιασω, ελληναρα μου ατελειωτε. btw τα dpf ειναι απαραίτητα στα καινούρια diesel και όχι στα παλιά γιατί οι κανονισμοί για τα καινούρια είναι πολυ αυστηρότεροι, όπως πρέπει άλλωστε. Τέλος, αν ψαξετε ακροφυγως στο ίντερνετ θα δείτε ότι στην αγγλια το MOT από το φεβρουαριο 2014 επιβεβαιώνει την ύπαρξη dpf πριν δώσει το οκ.

Sent from my SM-G357FZ using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν λειτουργούσε περίφημα καθόλου όλο προβλήματα είχε. ..δεν είμαι υποχρεωμένος να κάνω μεγάλες αποστάσεις  γιατί το θέλουν αυτοί και να πληρώνω υπέρογκα πόσα για σέρβις και αντικατασταση φανταστείτε έναν επαγγελματία που το έχει για να βγάζει μεροκάματο στο δρόμο.πάντα ο καταναλωτής να πέφτει θύμα. ...

Link to comment
Share on other sites

Χθες επιστροφή από το χωριό και έκανε πάλι αναγέννηση στο ίδιο σημείο που έκανε και το περασμένο Σ/Κ!!

Περίεργο, ίσως λόγο απόστασης επαρχιακό δρόμο με αρκετές στροφές και συνέχεια 3-4 ταχύτητες,

Μόλις βγήκα εθνική του έδωσα πάλι σταθερά 160 χλμ για κάποια χλμ και σήμερα το πρωί τσέκαρα την εξάτμιση και απλά ΔΕΝ υπάρχει δείγμα κάπνας στο σωλήνα!

Βάζεις χαρτοπετσετα και βγαίνει καθαρή!!

Είχα την εικόνα του ταριφα με το ντουμανι και ήμουν σκεπτικος για την αγορά ντιζελ αλλά τώρα μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , PsilosTdi said:

Χθες επιστροφή από το χωριό και έκανε πάλι αναγέννηση στο ίδιο σημείο που έκανε και το περασμένο Σ/Κ!!

Προσωπικά, δε μου φαινεται καθόλου περίεργο.

Σχεδόν καθε φορά που βγαίνω Χαλάνδρι, και πιστέψτε με, ειναι μεγάλο ποσοστό, κάνει αναγέννηση.

Στήνω κόσμο όταν βγαίνω Χαλάνδρι, θα μου καλεί καμιά χαλάστρα με γκομενάκι το ντιζελάκι με την αναγέννηση!!!!!! (μιας και όποτε κάνει, το αφηνω να ολοκληρώσει)

Link to comment
Share on other sites

αν κατάλαβα καλά ο συμφορουμίτης που έχει αφαιρέσει το dpf μας λέει κατάμουτρα ''στα π****α μου αν προκαλώ καρκίνο,με νοιάζει μόνο να μην πληρώνω υπέρογκα ποσά στα συνεργεία''.καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί αυτή η χώρα είναι το μεγαλύτερο μπουρδέλο του γαλαξία και γιατί μας αξίζουν μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος;σαν και αυτόν αμέτρητοι,δυστύχως.αιλυναρά που σκορπάς καρκίνο και ΣΤΑ Α******Α ΣΟΥ έχεις περάσει ποτέ από νοσοκομείο;έχεις ιδέα τί γίνεται;πραγματικά θα έπρεπε να σου σβήσουν τα σχόλια.πραγματικά μου προκαλείς αηδία.

 

edit: @George Pablo Garcia    προσεχουμε ΠΟΛΥ το λεξιλογιο μας....

Edited by activious
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρέσουμε κάτι πολύ καινούργια, δεν έχω κάτσει πισώ από ταξί, και να μην θέλω να κατέβω να το κάψω για να σταματήσει ο καρκίνος. Αλλά όταν έχουμε γνωστό στο κτέο έτσι είναι. Το κάθε μπουρδέλο πάει και περνάει κτέο και καλά, και άμα είσαι πίσω φτύνεις τα πνευμόνια σου.

 

Sorry, αλλά έπρεπε να τα πω να φύγει ένα βάρος.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Η αναγέννηση του dpf γίνεται κάτω απο καποιες συνθήκες π.χ. θερμοκρασία ψυκτικού πανω απο 70, ταχύτητα πάνω απο 60 κλπ. Νομίζω οτι μια απο αυτές ειναι και το τεπόζιτο να εχει πάνω απο 1/4 καυσίμου ,

Ετσι για την ιστορία, Εχω ενα golf 6 1.6tdi του 2012 με 178.000χλμ.

Το πήρα πριν 4 μηνες με 168.000χλμ (με κατανάλωση περι τα 5.5 λιτρα/100χλμ και μεση ταχυτητα 75χλμ/ωρα στον 2ο μετρητη του mfa στα τελευταια 5.500χλμ  του προηγούμενου ιδιοκτήτη)

Βάζοντας το Vag com μετραω ανα διαστηματα τo dpf για να ξερω τι μου επιφυλάσσει το μέλλον.

Το dpf θελει αλλαγή ή καθάρισμα οταν γεμίσει στάχτη και χωράει 70 γραμμάρια σταχτης.

Το δικό μου στις 178000χλμ εχει 42 γραμμάρια, αντέχει δηλαδή αλλα 28 γραμμάρια οπότε δεν ασχολούμαι με αυτο μεχρι να φτάσω τις 300.000χλμ.

Σημειωτέον οτι το αυτοκίνητο μου κυκλοφορεί μονο εκτός πόλης  με κατανάλωση περι τα 4.7 λιτρα/100χλμ και μεση ταχυτητα 60χλμ/ωρα στον 2ο μετρητη του mfa.

Πριν λιγο καιρό αγορασε ενας φίλος μου το ιδιο αυτοκίνητο του 2011 με 140.000χλμ. Η μεση  κατανάλωση ηταν τα 6 λιτρα/100χλμ και μεση ταχυτητα 50χλμ/ωρα στον 2ο μετρητη του mfa στα τελευταια 3.500χλμ  του προηγούμενου ιδιοκτήτη , που σημαινει οτι μάλλον κυκλοφορούσε αρκετά σε  πόλη.

Το δικό του dpf στα 140.000χλμ εχει 35 γραμμάρια σταχτης, οπότε υπολογίζουμε 280.000χλμ ιδιας οδηγησης μεχρι να θελει αλλαγή ή καθάρισμα.

Οπότε ερωτώ, ποιός ο λόγος να αγχωνόμαστε για ζημιές του dpf ; Αν το αυτοκίνητο κυκλοφορεί μονο μεσα στην πόλη και σε χαμηλά φορτία τότε μάλλον κάνουμε λάθος επιλογή αυτοκινήτου.Στην Αγγλία  η vw δεν προτείνει diesel euro 5 kai 6 σε μερη με μικρες χιλιομετρικες αποστάσεις (π.χ. πόλεις ή channel islands κλπ).

Για να φτάσει ενα αυτοκίνητο να θέλει dpf εχει σίγουρα πάνω απο 200.000χλμ και μάλιστα χιλιόμετρα πολης, γι αυτό και η VW στις 210.000χλμ που θέλει ιμάντα χρονισμού εχει μεσα στο sevice την πρώτη μέτρηση της ποσότητας αιθάλης του dpf και απο εκει και έπειτα καθε 20.000χλμ επανέλεγχο .

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Στο εξαιρετικό ποστάρισμα του kapnias θα ήθελα να τονίσω ιδιαίτερα τη παρακάτω έκφραση:

Παράθεση

Οπότε ερωτώ, ποιός ο λόγος να αγχωνόμαστε για ζημιές του dpf ; Αν το αυτοκίνητο κυκλοφορεί μονο μεσα στην πόλη και σε χαμηλά φορτία τότε μάλλον κάνουμε λάθος επιλογή αυτοκινήτου.Στην Αγγλία  η vw δεν προτείνει diesel euro 5 kai 6 σε μερη με μικρες χιλιομετρικες αποστάσεις (π.χ. πόλεις ή channel islands κλπ).

 Επίσης για την ιστορία θα αναφέρω ότι έχω ένα golf mk5 1.9 Pd TDI με DPF, μοντέλο 2004, το έφερα απο Γερμανία το 09 και σήμερα έχω 230.000 χλμ και δεν με απασχόλησε το dpf ποτέ! Μέση κατανάλωση από 5.5 μέχρι 6.5 και ούτε 1% κίνηση σε πόλη.

 

ΥΓ. Επίσημα, το mk5 εκτός του pd170 δεν φόρεσε ποτέ dpf αλλά στη Γερμανία, και μόνο, δεν πωλήθηκε diesel mk5 χωρίς DPF!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σας παρακαλώ....χαλάτε την πιάτσα ναουμ'.....κάποιοι ""γνώστες"" πήρανε 75 άλογα αμάξι και το έκαναν 140/240/340 αλόγατα και δεν ξέρουν αυτοί και ξέρετε εσείς ναουμ?

Εννοείται ότι το σχόλιο είναι ειρωνικό....

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ειρωνικό το σχόλιο, καλά τα λες Ναούμ με τους μπανισταδες μπαοκτζιδες!άλογα παράλογα μοιραζω!εσείς να τα πάτε για ανάκληση να σας τα κάνουν 30 άλογα. 

Edited by Teo62045
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.