Jump to content
Guest Polakias TDI

Αναγέννηση DPF σε κάθε γέμισμα

Recommended Posts

28 minutes ago, dactilidis.john said:

Συμφωνω οταν το 100% των οχηματων ιδιωτικης η δημοσιας χρησης ανεξαρτητου ειδους ( απο τραμ και πλοια εως παπακια ) αρχισουν να κατασκευαζονται με dpf σαν στανταρ εξοπλισμο.Σαφως ειναι παρανομη η αφαιρεση η τροποποιηση του αλλα δεν με πειθουν οταν στο φαναρι εγω με το green car εχω διπλα μου ενα Μ3 διπλοτουρμπινο με σωληνα απο μπροστα εως πισω και αντι να σταματαει εκεινον ο τροχονομος ,ζηταει στοιχεια απο εμενα.Πολεμος ειναι και οποιος ζησει.Εκεινοι εβαλαν στοχο την τσεπη μας και εμεις απλως την φυλαμε.Last stand man wins.

Link to comment
Share on other sites

Απο καπου πρεπει να γινει η αρχη. Εγινε απο το πιο απλο πραγμα δηλαδη το ιχ. Φυσικα οταν το κρατος προμηθευτει νεα οχηματα και δεν εχει τα σημερινα αρχαια θα καλυπτουν τις νεες νορμες περι ρυπων. Ηδη τα λεωφορεια καινε φυσικο αεριο ουτε μαυριλα βγαζουν ουτε τιποτα. Τα τραινα ειναι στην πλειοψηφια τους ηλεκτρικα. Επισης ενα παπακι με 4 λιτρα βγαζει 200χλμ. Οι μεγαλοι ρυπαντες ειναι τα αυτοκινητα-φορτηγα και τα πλοια λοιπον. Δεν ειμαι ψευτοοικολογος που απο τη μια φωναζω για το dpf αλλα απο την αλλη πεταω τα υγρα μπαταριας στον κηπο. Αλλα δεν μπορω να δεχτω να ειμαι μεσα στον καυσωνα και το μπροστινο μου λεωφορειο-ταξι-(και προσεχως ιχ αφου ολοι βγαζουν το dpf) να με αναγκαζει να αναπνευσω τον καρκινο του δεν εχει το δικαιωμα. Εκει και φωτο θα βγαλω και θα βρισω και θα δημοσιευσω τη φωτο και τροχαια αν δω μπροστα θα το πω. Δεν εμπλεκω καν τη μολυνση του περιβαλλοντος, μονο τους ανθρωπους.

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, dactilidis.john said:

Απο καπου πρεπει να γινει η αρχη. Εγινε απο το πιο απλο πραγμα δηλαδη το ιχ. Φυσικα οταν το κρατος προμηθευτει νεα οχηματα και δεν εχει τα σημερινα αρχαια θα καλυπτουν τις νεες νορμες περι ρυπων. Ηδη τα λεωφορεια καινε φυσικο αεριο ουτε μαυριλα βγαζουν ουτε τιποτα. Τα τραινα ειναι στην πλειοψηφια τους ηλεκτρικα. Επισης ενα παπακι με 4 λιτρα βγαζει 200χλμ. Οι μεγαλοι ρυπαντες ειναι τα αυτοκινητα-φορτηγα και τα πλοια λοιπον. Δεν ειμαι ψευτοοικολογος που απο τη μια φωναζω για το dpf αλλα απο την αλλη πεταω τα υγρα μπαταριας στον κηπο. Αλλα δεν μπορω να δεχτω να ειμαι μεσα στον καυσωνα και το μπροστινο μου λεωφορειο-ταξι-(και προσεχως ιχ αφου ολοι βγαζουν το dpf) να με αναγκαζει να αναπνευσω τον καρκινο του δεν εχει το δικαιωμα. Εκει και φωτο θα βγαλω και θα βρισω και θα δημοσιευσω τη φωτο και τροχαια αν δω μπροστα θα το πω. Δεν εμπλεκω καν τη μολυνση του περιβαλλοντος, μονο τους ανθρωπους.

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

16 minutes ago, dactilidis.john said:

Επισης το dpf μπαινει σε κινητηρες πετρελαιου οχι σε βενζινης.

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σωστο και σωστο. Σχημα λογου ηταν τα τραμ και τα παπακια.Απλως με τοσες ρυπογονες πηγες γυρω μας επρεπε να υπαρχουν πιο δραστικα μετρα.Ακομα παραγονται αμαξια χωρις dpf ,π.χ. το 1.2 tdi στην Ινδια δεν εχει dpf  και ειναι euro 4. Πρωτα οι ιδιες οι εταιριες πρεπει να βοηθησουν,μετα το εκαστωτε κρατος και τελος εμεις οι συμπολιτες.Αλλιως δεν γινετε δουλεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως, οπου ειναι χαλαρη η νομοθεσια επιτρεπονται τετοια πραγματα. Σε εμας λογω ευρωπης ειναι αυστηρη αλλα δεν εφαρμοζεται. Αντε βγαλε ακρη τωρα.

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και στην τελικη γιατι δεν αναβει καποια ενδειξη οταν κανει αναγεννηση? Εστω να καταλαβαινουμε ποτε κανει..εν κινηση ποτε δεν το εχω καταλαβει..μονο στο ρελαντι το εχω παρατηρησει που φτανει περιπου τις χιλιες στροφες..εγω συμφωνω παντως με τον φιλο πιο πανω απολυτα.! Και στο κατω κατω λαμαρινες και σιδερα ειναι το κερατο μου.. ψωρο αμαξα της κατηγοριας των 10.000€ τι να πουν μερικοι που τα εχουν σκασει χοντρα για αμαξια που πραγματικα αξιζουν..και το λεω αυτο γιατι το 70% των συζητησεων που παρακολουθω εδω μεσα κανετε αναλυση της αναλυσεως και οι συζητησεις σας προκαλουν εγκολεασμο εντερου με συμπτωματα διαροιας και εμετων.. οκ τα αγαπαμε τα αμαξια μας θα μιλησουμε για το τι λαδι θα βαλουμε τι καυσιμο τι φιλτρο κλπ βελτιωση κλπ κλπ κλπ αλλα μεχρι εκει!!! Μην τσακωνεστε μην προσβαλετε μην δινετε τοσο σημασια στα σιδερα και μην πιανεστε απο την σημασια των λεξεων. Γιατι??? Γιατι ολοι εχουμε σοβαροτερα προβληματα! Ολοι μας εδω μεσα αγορασαμε VW για εναν και μοναδικο λογο! Γιατι ειναι η ΜΟΝΗ μαρκα που τα δινει ολα και σε καλη τιμη! Για αυτο εχει βρωμισει ο τοπος, ειδικα τα golf.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Βάζε καλό πετρέλαιο καλό σωστό λάδι και οδηγα κανονικά το αμάξι σου, μην σκας για τίποτα άλλο.

Αν θες Βάζε κανένα καθαριστικό για dpf αν κάνεις πολλά χλμ στην Αθήνα και όταν βρεις ευκαιρία κάνε και μερικά χλμ εθνική να προλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία η όλη διαδικασία δεν παίρνει πάνω από 15-20 λεπτά.

Φιλικά πάντα χωρίς ίχνος ειρωνείας.

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , TeoFele said:

Και στην τελικη γιατι δεν αναβει καποια ενδειξη οταν κανει αναγεννηση? Εστω να καταλαβαινουμε ποτε κανει..εν κινηση ποτε δεν το εχω καταλαβει..μονο στο ρελαντι το εχω παρατηρησει που φτανει περιπου τις χιλιες στροφες..εγω συμφωνω παντως με τον φιλο πιο πανω απολυτα.! Και στο κατω κατω λαμαρινες και σιδερα ειναι το κερατο μου.. ψωρο αμαξα της κατηγοριας των 10.000€ τι να πουν μερικοι που τα εχουν σκασει χοντρα για αμαξια που πραγματικα αξιζουν..και το λεω αυτο γιατι το 70% των συζητησεων που παρακολουθω εδω μεσα κανετε αναλυση της αναλυσεως και οι συζητησεις σας προκαλουν εγκολεασμο εντερου με συμπτωματα διαροιας και εμετων.. οκ τα αγαπαμε τα αμαξια μας θα μιλησουμε για το τι λαδι θα βαλουμε τι καυσιμο τι φιλτρο κλπ βελτιωση κλπ κλπ κλπ αλλα μεχρι εκει!!! Μην τσακωνεστε μην προσβαλετε μην δινετε τοσο σημασια στα σιδερα και μην πιανεστε απο την σημασια των λεξεων. Γιατι??? Γιατι ολοι εχουμε σοβαροτερα προβληματα! Ολοι μας εδω μεσα αγορασαμε VW για εναν και μοναδικο λογο! Γιατι ειναι η ΜΟΝΗ μαρκα που τα δινει ολα και σε καλη τιμη! Για αυτο εχει βρωμισει ο τοπος, ειδικα τα golf.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οταν σηκωνει απλα ρελαντι γινεται παθητικη αναγεννηση απλα! Που σημαινει οτι ο κορεσμος εχει φτασει σε ενα σημειο (δεν θυμαμαι καλα νομιζω 48-50%) οποτε γινεται απλος καθαρισμος, λαμπακι αναβει(τελικα) οταν γινεται πολλες φορες ανεπιτυχως ο καθαρισμος (παθητικος) και πλεον εχουμε ενεργητικο με την υποβοηθηση εξτρα φεκασμου πετρελαιου! Το οποιο εχει και τα μειονεκτημα του πανω στο λαδι.  Οταν πλεον δεν γινει και τοτε επιτυχης ο καθαρισμος τοτε αναγκαστικα χρειαζεται επισκεψη (υπαρχει περιπτωςη να μπει και σε safe mode) στο συνεργειο-φαρμακειο για να στο καθαρισουν αυτοι με αλλον τροπο. Ειτε ψεκαζωντας πριν το φιλρο dpf ειδικο καθαριστικο ειτε βγαζωντας εξω ολο το downpipe μεχρι και τον μεσαιο συνδεσμο και καθαρισμος εποτοπου.  

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτή είναι η νοοτροπία μας... άλλος βγάζει καταλύτη για να πάρει 5 άλογα, άλλος βγάζει το dpf γιατί δυστυχώς δε θέλει να κάνει τη συντήρηση που πρέπει, κοινώς να το ξεμπουκώσει, γιατί περί αυτού πρόκειται..

Δε βαριέσαι ..... και η δικαιολογία που έχουμε όλοι στο στόμα μας (το έκανε κι άλλος ή είναι ακριβή η αντικατάσταση) δεν υπάρχει σε καμία πολιτισμένη χώρα, γιατί απλά να σε πιάσουν σε έσκισαν.... και τα 2000€ που κάνει το dpf θα είναι αστείο ποσό μπροστά στο πρόστιμο.

Ο άλλος είχε αγοράσει VW diesel και έκραζε τι είναι το adblue που του έβγαλε στην οθόνη και μετά έκραζε γιατί θέλει τέτοιο πράγμα και γιατί δεν τον ενημέρωσαν....

Edited by redchampion
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , O Palios said:

Το δικο μου εχει dpf και τα μπεκ ειναι delphi .Οι τεχνικες μου γνωσεις φτανουν εως τα σημερινα αμαξια , δηλαδη την ημερομηνια γεννησεως σου .Οταν θα παλιωσουν τα μπορδελα που κυκλοφορουν ,να παρουν ποδηλατα και να τα φουσκωνουν μαζι με εσενα  ,εγω που ειμαι λεφτας αμαξι θα εχω παλι .

Οποτε θες ελα να με γνωρισεις απο κοντα να μου πεις τις μαγκιες σου! Πισω απο το πληκρολογιο πες οτι θες!! Και οταν με δεις κρινε ποιος γεννηθηκε σημερα η χθες...

Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν , redchampion said:

Δυστυχώς αυτή είναι η νοοτροπία μας... άλλος βγάζει καταλύτη για να πάρει 5 άλογα, άλλος βγάζει το dpf γιατί δυστυχώς δε θέλει να κάνει τη συντήρηση που πρέπει, κοινώς να το ξεμπουκώσει, γιατί περί αυτού πρόκειται..

Δε βαριέσαι ..... και η δικαιολογία που έχουμε όλοι στο στόμα μας (το έκανε κι άλλος ή είναι ακριβή η αντικατάσταση) δεν υπάρχει σε καμία πολιτισμένη χώρα, γιατί απλά να σε πιάσουν σε έσκισαν.... και τα 2000€ που κάνει το dpf θα είναι αστείο ποσό μπροστά στο πρόστιμο.

Ο άλλος είχε αγοράσει VW diesel και έκραζε τι είναι το adblue που του έβγαλε στην οθόνη και μετά έκραζε γιατί θέλει τέτοιο πράγμα και γιατί δεν τον ενημέρωσαν....

Απορω γιατι δεν σκαζουν ολοι 15000ευρω και τον ανηφορο να παρουν euro 5 αυτοκινητο! Τι στο καλο τα κανουν τα λεφτα μασουρια...

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , Polo-tdi said:

Απορω γιατι δεν σκαζουν ολοι 15000ευρω και τον ανηφορο να παρουν euro 5 αυτοκινητο! Τι στο καλο τα κανουν τα λεφτα μασουρια...

Ρώτησα και έμαθα τι σημαίνει diesel και επέλεξα βενζίνη, τόσο απλό είναι..... και έσκασα 25Κ...

Μη σας πιάνει τρέλα, αγοράσατε κάτι και χρειάζεται για τον α ή β λόγο τη συντήρησή του.... ας ρωτούσατε πριν το αγοράζατε, μην κοιτάτε μόνο τα 800 χλμ με ένα γέμισμα...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , dactilidis.john said:

Δεν υπαρχει diesel euro 6 χωρις adblue. Και σιγα την τιμη. Καθε 23.000km 25€ . (χοντρικα) .

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ο άλλος όμως γκρίνιαζε... και έλεγε τι είναι αυτά τα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Ο άλλος όμως γκρίνιαζε... και έλεγε τι είναι αυτά τα πράγματα...

Δεν διαφωνω. Και εμενα δεν μου ειχαν πει για το adblue παρα μονο οταν μου εκαναν την επιδειξη πριν το παρω μου εδειξαν απο που γεμιζει. Με 17.000km το χρονο ηταν απολυτα συνειδητη η επιλογη diesel.

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει diesel euro 6 χωρις adblue. Και σιγα την τιμη. Καθε 23.000km 25€ . (χοντρικα) .

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το Polo 1.4 TDI δεν νομίζω να έχει adblue!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polo-tdi said:

Απορω γιατι δεν σκαζουν ολοι 15000ευρω και τον ανηφορο να παρουν euro 5 αυτοκινητο! Τι στο καλο τα κανουν τα λεφτα μασουρια...

Το dpf εχει σχεδον 10 χρονια ,με 5.000 περνεις αμαξι με dpf αμα ψαχτεις.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, PsilosTdi said:

9€ πήρα 5 λίτρα adblue.

Κρατάει για κοντά 16-18.000 χλμ με τον τρόπο που οδηγώ (βαρύ πόδι )

Σιγά το κόστος, και στα 200.000 χλμ αν χρειαστεί! Dpf πάλι σιγά το κόστος μετά από τόση χρήση, το turbo θα χρειαστεί rebuild στα περίπου 150,000 χλμ μου είπαν κόστος γύρω στα 600-800€. Εντάξει εργαλεία είναι συντήρηση θέλουν. Αν κάνεις λίγα χλμ μέσα στην πόλη συγνώμη αλλά μάλλον λάθος επιλογή το diesel

Έχω έχω ένα yaris 1,0 του 2000 μοντέλο για εργαλείο μέσα στην πόλη αστέρι κατανάλωση και μικρό κόστος συντήρησης.

Ουτε στα 150.000 θα χρειαστεις συντηρηση στο turbo,μην ανησυχεις .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , Polo-tdi said:

Καθομαι και διαβαζω τοσες σελιδες για να γελαω στο τελος! ........... εγω πηρα αμαξι και θα κυκλοφορω οπως με αναγκαζουν οι αναγκες της δουλειας μου και της καθημερινοτητας και οχι οπως μου επιβαλλουν οι κατασκευαστες γιατι αυτοι δεν βρηκαν σωστο τροπο να κρατανε τους ρυπους καθαρους. Και τελος μερικοι μην κρινετε  ινα μην κριθειτε...

Μην νομίζεις οτι ειναι φάουλ της vw τα dpf.

Λίγο πολύ όλοι οι κατασκευαστές τα ιδια προβληματα έχουν.

Απο πρωτο χέρι ξέρω για corsa και yaris euro5 για προβλήματα με dpf.

To focus euro4 kai euro5 εκτός απο το eolys καθε 60.000χλμ ήθελε και αλλαγη dpf καθε 120.000χλμ.

 

Οταν παιρνουμε ενα αυτοκίνητο θέλει να το ψάχνουμε λίγο και να ταιριάζει στις ανάγκες μας.\

Για να το χοντρύνω λίγο, το παπάκι μου καίει 2 λιτρα/100χλμ, σαφώς λιγότερο δηλαδη απο το golf.

Δεν μπορω να παραπονιέμαι ομως οτι δεν ειναι ανετο στο ταξίδι. Ουτε να πάρω το supersport και να το κυκλοφορω μεσα στην πόλη.

Το diesel εχει πλεονέκτημα ΜΟΝΟ οταν γράφει χιλιόμετρα λογω της χαμηλής κατανάλωσης και της διάρκειας ζωής του κινητήρα.

Αν βγάλεις αυτα τα δυο, ολα τα υπόλοιπα ειναι μειονεκτήματα. ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , redchampion said:

Ρώτησα και έμαθα τι σημαίνει diesel και επέλεξα βενζίνη, τόσο απλό είναι..... και έσκασα 25Κ...

Μη σας πιάνει τρέλα, αγοράσατε κάτι και χρειάζεται για τον α ή β λόγο τη συντήρησή του.... ας ρωτούσατε πριν το αγοράζατε, μην κοιτάτε μόνο τα 800 χλμ με ένα γέμισμα...

Αν κανεις πολλα χιλιομετρα δυστυχως ειναι μονοδρομος το diesel!  Επισης και το αεριο ειναι καλη λυση αλλα οχι για ολους τους κινητηρες δυστυχως

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Polo-tdi said:

Παρε αμαξι με 5000 με dpf και αμα βγαλεις χρονο με τα απειρα χιλιομετρα που θα εχει εμενα γραψε μου

5.000+ 3.000 = 8.000 ,παλι φτηνο ειναι  και δεν καπνιζει .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.