Jump to content
Guest Polakias TDI

Αναγέννηση DPF σε κάθε γέμισμα

Recommended Posts

On 31/7/2016 at 7:21 ΜΜ, Polakias TDI said:

Εμένα τελικά θα μου πει κάποιος γιατί το αυτοκινητο κάνει αναγέννηση στο DPF σε κάθε σχεδόν γέμισμα;;;; :lol:

Τελικά δοκίμασες να το γεμίσεις στο μισό τεπόζιτο;

Εκανε αναγέννηση;

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , kapnias said:

Μην νομίζεις οτι ειναι φάουλ της vw τα dpf.

Λίγο πολύ όλοι οι κατασκευαστές τα ιδια προβληματα έχουν.

Απο πρωτο χέρι ξέρω για corsa και yaris euro5 για προβλήματα με dpf.

To focus euro4 kai euro5 εκτός απο το eolys καθε 60.000χλμ ήθελε και αλλαγη dpf καθε 120.000χλμ.

 

Οταν παιρνουμε ενα αυτοκίνητο θέλει να το ψάχνουμε λίγο και να ταιριάζει στις ανάγκες μας.\

Για να το χοντρύνω λίγο, το παπάκι μου καίει 2 λιτρα/100χλμ, σαφώς λιγότερο δηλαδη απο το golf.

Δεν μπορω να παραπονιέμαι ομως οτι δεν ειναι ανετο στο ταξίδι. Ουτε να πάρω το supersport και να το κυκλοφορω μεσα στην πόλη.

Το diesel εχει πλεονέκτημα ΜΟΝΟ οταν γράφει χιλιόμετρα λογω της χαμηλής κατανάλωσης και της διάρκειας ζωής του κινητήρα.

Αν βγάλεις αυτα τα δυο, ολα τα υπόλοιπα ειναι μειονεκτήματα. ;)

Σαφως και δεν αναφερομαι μονο στα vw! Εννοειτε ολα τα euro 5 με dpf ανεξαρτητως μαρκας εχουν θεματα! Αυτο θα επρεπε να το λυσουν οι κατασκευαστες διοτι δεν παιρνουμε αυτοκινητα να τα οδηγαμε μονο υπο συνθηκες συγκεκριμενες! 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Polo-tdi said:

Παρτα απο την αρχη και δες ποιος εκρινε...  

Αποφασισες που ζεις ; Στην εποχη του dpf και αναγκαστικα θα ζησεις με αυτο και οτι παρεμφερη τεχνολογια υπαρχει  η στην εποχη που καπνιζαν τα αμαξια ;Ελευθερη επιλογη ειναι αλλα οταν ολοι ειμαστε καθαροι στα καυσαερια  και πληρωνουμε γιαυτο ,μην μας τζαμπουνας βλακειες .Ειναι σαν να πας σε δεξιωση με βερμουδα και να ψαχνεις την πισινα .Ολοι θα γελανε .

Link to comment
Share on other sites

Μόνο και μόνο που κάποιος βγάζει το dpf, και μετά προσπαθεί να το διακαιολογήσει και να βγει και από πάνω, απλά δεν ασχολείσαι περαιτέρω. Χάνεις τον χρόνο σου τζάμπα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , O Palios said:

Αποφασισες που ζεις ; Στην εποχη του dpf και αναγκαστικα θα ζησεις με αυτο και οτι παρεμφερη τεχνολογια υπαρχει  η στην εποχη που καπνιζαν τα αμαξια ;Ελευθερη επιλογη ειναι αλλα οταν ολοι ειμαστε καθαροι στα καυσαερια  και πληρωνουμε γιαυτο ,μην μας τζαμπουνας βλακειες .Ειναι σαν να πας σε δεξιωση με βερμουδα και να ψαχνεις την πισινα .Ολοι θα γελανε .

Οκ καταλαβαμε οτι εχεις πολλα λεφτα για πεταμα αλλωστε! Δεν πειραζει πετα τα χαρτια ειναι ετσι κι αλλιως! Εννοειτε οτι και εγω δεν θελω να καπνιζουν τα diesel και το καθε αυτοκινητο οχι ομως εις βαρος των κατοχων τους (οικονομικα κλπ)

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, ΑνδρέαςΚ said:

Μόνο και μόνο που κάποιος βγάζει το dpf, και μετά προσπαθεί να το διακαιολογήσει και να βγει και από πάνω, απλά δεν ασχολείσαι περαιτέρω. Χάνεις τον χρόνο σου τζάμπα.

Δεν ειμαιουτε 100% οικολογος αλλα ουτε και μανιακος με μετατροπες. Η συγκεκριμενη μετατροπη ειναι τελειως αστοχη γιαυτο τα χωνω καπως,δεν εχω τιποτα με κανεναν. Δεν περνεις αλογα ,δεν εξασφαλιζεις καλυτερη λειτουργια μηχανης δεν κερδιζεις οικονομια και καπνιζεις κιολας .Τελειως αστοχη μετατροπη .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , Polo-tdi said:

Σαφως και δεν αναφερομαι μονο στα vw! Εννοειτε ολα τα euro 5 με dpf ανεξαρτητως μαρκας εχουν θεματα! Αυτο θα επρεπε να το λυσουν οι κατασκευαστες διοτι δεν παιρνουμε αυτοκινητα να τα οδηγαμε μονο υπο συνθηκες συγκεκριμενες! 

Κατα την αποψη μου δεν θα επρεπε να μπαινει diesel Κινητηρας σε αμάξι πόλης.

Αυτο ειναι το φαουλ των κατασκευαστών.

Ακόμα και αν δεν εχει dpf ο diesel, καλο ειναι να δουλευει συνεχεια και οχι βαλε μπροστα και σβήσε σε 2 χιλιόμετρα. Και πανε και μου βάζουνε start stop για να γραψουνε χαμηλα νουμερα.

Απο την άλλη σκεψου οτι μπορει να μην ειχε προβλημα με το dpf αλλα να ήθελε καθε 7500χλμ λάδια (οπωε λέει η Toyota ελλας) ή να ήθελε πχ ιμάντα χρονισμου καθε 60.000χλμ. Πάλι θα ειχες να αντιμετωπίσεις ενα έξοδο που στην αγορά δεν το ψάχνεις πολύ πολύ.

Εγω το golf δεν το βάζω μεσα στην πόλη παρα μονο αν υπάρχει λόγος. Το πήρα συνειδητά για να κυκλοφορεί εκτός.

Ο κουμπάρος μου που ειναι φανατικός dieselακιας (εχει corsa, yaris και navara ολα diesel) κοντεψε να με δειρει οταν πήρα το polo βενζίνη.

Τωρα λέει οτι το επόμενο αυτοκίνητο πόλης που θα πάρει θα ειναι βενζίνη!!

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Polo-tdi said:

Οκ καταλαβαμε οτι εχεις πολλα λεφτα για πεταμα αλλωστε! Δεν πειραζει πετα τα χαρτια ειναι ετσι κι αλλιως! Εννοειτε οτι και εγω δεν θελω να καπνιζουν τα diesel και το καθε αυτοκινητο οχι ομως εις βαρος των κατοχων τους (οικονομικα κλπ)

Αυτο δεν καταλαβες τοσην ωρα , οτι ειναι λογικο το κοστος στα 200.000 να πληρωσεις εως 3.000 για να το κρατησεις αλλες 200.000 χιλιομετρα .Συνολο 400.000 με ενα αμαξι και μονο 3.000 γνωστη συντηρηση ,αλλαγη dpf δηλαδη .

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, kapnias said:

Κατα την αποψη μου δεν θα επρεπε να μπαινει diesel Κινητηρας σε αμάξι πόλης.

Αυτο ειναι το φαουλ των κατασκευαστών.

Ακόμα και αν δεν εχει dpf ο diesel, καλο ειναι να δουλευει συνεχεια και οχι βαλε μπροστα και σβήσε σε 2 χιλιόμετρα. Και πανε και μου βάζουνε start stop για να γραψουνε χαμηλα νουμερα.

Απο την άλλη σκεψου οτι μπορει να μην ειχε προβλημα με το dpf αλλα να ήθελε καθε 7500χλμ λάδια (οπωε λέει η Toyota ελλας) ή να ήθελε πχ ιμάντα χρονισμου καθε 60.000χλμ. Πάλι θα ειχες να αντιμετωπίσεις ενα έξοδο που στην αγορά δεν το ψάχνεις πολύ πολύ.

Εγω το golf δεν το βάζω μεσα στην πόλη παρα μονο αν υπάρχει λόγος. Το πήρα συνειδητά για να κυκλοφορεί εκτός.

Ο κουμπάρος μου που ειναι φανατικός dieselακιας (εχει corsa, yaris και navara ολα diesel) κοντεψε να με δειρει οταν πήρα το polo βενζίνη.

Τωρα λέει οτι το επόμενο αυτοκίνητο πόλης που θα πάρει θα ειναι βενζίνη!!

ΤΙ θα πει αμάξι πόλης? Εννοείς το μέγεθος ή τα κυβικά? Διότι ο αγοραστής θα αγοράσει ότι γουστάρει εφόσον υπάρχει η επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, kapnias said:

Κατα την αποψη μου δεν θα επρεπε να μπαινει diesel Κινητηρας σε αμάξι πόλης.

Αυτο ειναι το φαουλ των κατασκευαστών.

Ακόμα και αν δεν εχει dpf ο diesel, καλο ειναι να δουλευει συνεχεια και οχι βαλε μπροστα και σβήσε σε 2 χιλιόμετρα. Και πανε και μου βάζουνε start stop για να γραψουνε χαμηλα νουμερα.

Απο την άλλη σκεψου οτι μπορει να μην ειχε προβλημα με το dpf αλλα να ήθελε καθε 7500χλμ λάδια (οπωε λέει η Toyota ελλας) ή να ήθελε πχ ιμάντα χρονισμου καθε 60.000χλμ. Πάλι θα ειχες να αντιμετωπίσεις ενα έξοδο που στην αγορά δεν το ψάχνεις πολύ πολύ.

Εγω το golf δεν το βάζω μεσα στην πόλη παρα μονο αν υπάρχει λόγος. Το πήρα συνειδητά για να κυκλοφορεί εκτός.

Ο κουμπάρος μου που ειναι φανατικός dieselακιας (εχει corsa, yaris και navara ολα diesel) κοντεψε να με δειρει οταν πήρα το polo βενζίνη.

Τωρα λέει οτι το επόμενο αυτοκίνητο πόλης που θα πάρει θα ειναι βενζίνη!!

Δεν μας πειραζει το καυσιμο ,η συντηρηση μας ενοχλει . Με σωστη συντηρηση  δεν εχει προβλημα . Οι ιμαντες η τα λαδια ειναι ετσι και αλλιως αναλωσιμα ,δεν βγηκε μηχανη που να μην τα θελει ακομα αλλαγη .

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, ΑνδρέαςΚ said:

ΤΙ θα πει αμάξι πόλης? Εννοείς το μέγεθος ή τα κυβικά? Διότι ο αγοραστής θα αγοράσει ότι γουστάρει εφόσον υπάρχει η επιλογή.

Και τα δυο,δεν ειναι αμαξι πολης τα 5 μετρα ουτε τα 2λιτρα .

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον το μέγεθος,

Δυσκολα θα παρει καποιος 5 μετρα αυτοκινητο για μεσα στην πόλη γιατι θα ψάχνει παρκινγκ (κρίνοντας εξ ιδίων)

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, O Palios said:

Και τα δυο,δεν ειναι αμαξι πολης τα 5 μετρα ουτε τα 2λιτρα .

Ναι, αλλά πω θα το κρίνεις? Αν έγω θέλω να αγοράσω ένα μεγάλο sedan 2λιτρο, και το χρησιμοποιώ μονο στην πολυ για μικρές αποστάσεις?  Ή αν αγοράσω ένα up και κάνω ταξίδια?

 

Ναι είναι ηλιθιότητα, αλλα δεν μπορεί ο κατασκευαστής να βάλει στα μισά diesel και στα μισά όχι.

Edited by ΑνδρέαςΚ
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα μιλαμε για 60.000 το eolys στο focus ? Γιατι αν εχει το 1.6 μοτερ της psa που ξερω απο citroen μετα τα 180.000 ασχολεισαι με το eolys.

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, kapnias said:

Μάλλον το μέγεθος,

Δυσκολα θα παρει καποιος 5 μετρα αυτοκινητο για μεσα στην πόλη γιατι θα ψάχνει παρκινγκ (κρίνοντας εξ ιδίων)

Και τα κυβικα,γιατι καθε μερα φαναρια ,θα ρουφαει παρα πολυ σε σχεση με ενα που ειναι κατασκευασμενο για μικρες ταχυτητες . Σκεψου ενα χιλιαρακι με ενα διλιτρο , 5 χιλιομετρα ευθεια και ανα 200 με 300 μετρα φαναρι .Με το διλιτρο θα βριζεις " το φαναρι μου μεσα " ενω με το χιλιαρακι θα ανοιξεις το A/C θα βαλεις και κανα τραγουδακι και αμα εισαι και γυναικα θα βαφεσαι στον καθρευτη σαν να μην τρεχει τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , ΑνδρέαςΚ said:

Ναι, αλλά πω θα το κρίνεις? Αν έγω θέλω να αγοράσω ένα μεγάλο sedan 2λιτρο, και το χρησιμοποιώ μονο στην πολυ για μικρές αποστάσεις?  Ή αν αγοράσω ένα up και κάνω ταξίδια?

 

Ναι είναι ηλιθιότητα, αλλα δεν μπορεί ο κατασκευαστής να βάλει στα μισά diesel και στα μισά όχι.

Δυστυχώς δεν μπορείς να εχεις 10 αυτοκίνητα ενα για καθε χρήση.

Ο ξαδερφος μου πήρε το altea xl 1.6tdi γιατι ανεβοκατέβαινε αθήνα θεσσαλονίκη οικογενειακώς.

Αυτο συνέβαινε τον πρωτο χρόνο, τα υπόλοιπα 3 χρονια το αμαξι κυκλοφορεί μονο μεσα στην πόλη κάνoντας μια διαδρομή 4 χιλιομέτρων.

Οπως ειναι φυσικό εχει προβληματα με αναγεννήσεις.Τωρα ομως το εφαγε  το αμάξι στον κ@λο γιατι απο τα 25.000€ που το πήρε ζητημα αν θα πάρει τα 10.000 ψάχνοντας να το αλλάξει σε βενζινοκίνητο

Edited by kapnias
δαίμων του πληκτρολογίου δις
Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , dactilidis.john said:

Σιγουρα μιλαμε για 60.000 το eolys στο focus ? Γιατι αν εχει το 1.6 μοτερ της psa που ξερω απο citroen μετα τα 180.000 ασχολεισαι με το eolys.

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

το ιδιο μοτέρ. παιρνει περίπου 1.5λιτρα καθε 60.000χλμ.

Μιλάμε για το mk2 απο 2004-2009. Το καινουργιο ειχε cdpf (coated dpf) και δεν εχει eolys

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, kapnias said:

Δυστυχώς δεν μπορείς να εχεις 10 αυτοκίνητα ενα για καθε χρήση.

Ο ξαδερφος μου πήρε το altea xl 1.6tdi γιατι ανεβοκατέβαινε αθήνα θεσσαλονίκη οικογενειακώς.

Αυτο συνέβαινε τον πρωτο χρόνο, τα υπόλοιπα 3 χρονια το αμαξι κυκλοφορεί μονο μεσα στην πόλη κάνωνταςμια διαδρομή 4 χιλιομέτρων.

Οπως ειναι φυσικό εχει προβληματα με αναγεννήσεις.Τωρα ομως το εφαγε  το αμάξι στον κ@λο γιατι απο τα 25.000€ που το πήρε ζητημα αν θα πάρει τα 10.000 ψάχνοντας να το αλλάξει σε βανζινοκίνητο

Τελικα τα καλυτερα ειναι τα 5πορτα η hatchback  αν δεν εχεις συγκεκριμενες αναγκες .Χωρανε καμποσα πισω , 5 πορτες να μην σηκωνεις καθισματα για να περασουν μεσα εξω οι πισω και με ενα λογικο μοτερ ειναι διαμαντια . Μεχρι 1.6 κυβικα ειναι οτι πρεπει μαλλον. Και ταξιδια σηκωνουν σε αυτα τα κυβικα και παρκαρισμα κανουν αν ειναι κατω των 4  μετρων ιδιως .

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

το ιδιο μοτέρ. παιρνει περίπου 1.5λιτρα καθε 60.000χλμ.

Μιλάμε για το mk2 απο 2004-2009. Το καινουργιο ειχε cdpf (coated dpf) και δεν εχει eolys

Τοτε μιλαμε για αλλου τυπου dpf στο ιδιο μοτερ. Γιατι το 1.6 ehdi που κυκλοφορουσε μεχρι και το 2015 που αντικατασταθηκε ειχε eolys και διαρκουσε μεχρι και 200.000km αναλογα το ποδι.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
2 hours ago , kapnias said:

Τελικά δοκίμασες να το γεμίσεις στο μισό τεπόζιτο;

Εκανε αναγέννηση;

Δε μπορεί κάποιος να ανοίξει ενα θέμα, δε μπορεί να λείψει λίγο, αμέσως το κάνετε American bar εδω μεσα!!!!! :lol::lol::lol:

Ναι, δοκίμασα και το έκανε μετα απο 70 χιλιόμετρα. Το παράτησα, δεν ασχολούμαι!

Link to comment
Share on other sites

συνεχιστε ηρεμα και χωρις προσβολες...

το θεμα καθαριστηκε και επεσαν και οι αναλογες ποινες...

 

προσωπικα απο εμενα,οποιον δω ξανα να λεει ειρωνικα, το οτι θα καθαριστει το θεμα/θα διαγραφουν τα post .. και αλλα τετοια(οταν εχει χαλασει το θεμα και το εχετε κανει μπου**λο απο προσβολες και ειρωνειες),θα παιρνει εκτος απο ποινη και 10 μερες στερηση στο να γραφει posts...

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , Polo-tdi said:

Αν κανεις πολλα χιλιομετρα δυστυχως ειναι μονοδρομος το diesel!  Επισης και το αεριο ειναι καλη λυση αλλα οχι για ολους τους κινητηρες δυστυχως

Για να μπουκώνει το dpf, μάλλον δεν κάνετε (τελικά) πολλά χιλιόμετρα.... εκτός αν είστε ταξί που κυκλοφορεί όλη μέρα στο κέντρο με 1η - 2α...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, redchampion said:

Για να μπουκώνει το dpf, μάλλον δεν κάνετε (τελικά) πολλά χιλιόμετρα.... εκτός αν είστε ταξί που κυκλοφορεί όλη μέρα στο κέντρο με 1η - 2α...

Δυστυχως δεν ειναι μονο τα χιλιομετρα στην ολη υποθεση .Τα πετρελαια εχουν ανοιχτη κατα καποιο τροπο ccv .Σκεψου οτι το καυσιμο εχει θεωρητικα 0.01% Ash content (οσο και το 2Τ tcw3 που ειναι ash-less ) ,δηλαδη σταχτη ενω τα λαδια απο την ccv που οι εταιριες τα ριχνουν στην εισαγωγη εχουν μεγιστο 0.8% δηλαδη 80 φορες περισσοτερη σταχτη απο το καυσιμο πετρελαιο η το αντιστοιχο διχρονο λαδι .

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , O Palios said:

...το καυσιμο εχει θεωρητικα 0.01% Ash content (οσο και το 2Τ tcw3 που ειναι ash-less ) ,δηλαδη σταχτη ενω τα λαδια απο την ccv που οι εταιριες τα ριχνουν στην εισαγωγη εχουν μεγιστο 0.8% δηλαδη 80 φορες περισσοτερη σταχτη απο το καυσιμο πετρελαιο η το αντιστοιχο διχρονο λαδι .

Αν καταλαβα καλά και μιλάς για τις αναθυμιασεις ή τα λάδια του τουρμπο που περναν στην εισαγωγη θα μου επιτρεψεις να διαφωνήσω.

Για να ειναι υπολογίσιμη η σταχτη του λαδιού  θα πρεπει το μοτερ να καιει τοσο πολύ λαδι απο τις αναθυμιασεις που μαλλον δεν θα πρεπει να σε ενδιαφέρει το dpf.Για να είναι ίδια η ποσότητα στάχτης από καύσιμα και λάδια θα πρέπει να περνάει από τις αναθυμιάσεις 1λίτρο λάδι για κάθε 80λίτρα πετρελαίου .Μάλλον δύσκολο δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, kapnias said:

Αν καταλαβα καλά και μιλάς για τις αναθυμιασεις ή τα λάδια του τουρμπο που περναν στην εισαγωγη θα μου επιτρεψεις να διαφωνήσω.

Για να ειναι υπολογίσιμη η σταχτη του λαδιού  θα πρεπει το μοτερ να καιει τοσο πολύ λαδι απο τις αναθυμιασεις που μαλλον δεν θα πρεπει να σε ενδιαφέρει το dpf.Για να είναι ίδια η ποσότητα στάχτης από καύσιμα και λάδια θα πρέπει να περνάει από τις αναθυμιάσεις 1λίτρο λάδι για κάθε 80λίτρα πετρελαίου .Μάλλον δύσκολο δηλαδή.

Ναι ,για τις αναθυμιασεις μιλαω αλλα σκεψου το 1 προς 80 ειναι δυσκολο αλλα επιβαρυνει αρκετα το dpf .Εαν υποθεσουμε μια μεση τιμη 5 λιτρα στα 100 χιλιομετρα μιλαμε για 500 λιτρα στα 10.000 χιλιομετρα . 500 / 80 για την αναλογια μας κανει κατι παραπανω απο 6 λιτρα ανα 10.000 και σαφως δεν υπαρχει τετοια καταναλωση αλλα αρκετοι(ιδιως τα παλαιοτερα αμαξια με dpf)  φτανουν 1.5 με 2 λιτρα ,αρα μιλαμε για εως 30% μεση επιβαρυνση απο το πουθενα . 30% επιβαρυνση εαν το μεταφρασω σε απολυτα νουμερα ειναι 60.000 λιγοτερα απο τα 200.000 που πρεπει ενα dpf να αντεξει τουλαχιστον . Αρα δεν ειναι και τοσο μικρη  εν τελει η επιβαρυνση .

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.