Jump to content
Guest Polakias TDI

Αναγέννηση DPF σε κάθε γέμισμα

Recommended Posts

8 hours ago , redchampion said:

Για να μπουκώνει το dpf, μάλλον δεν κάνετε (τελικά) πολλά χιλιόμετρα.... εκτός αν είστε ταξί που κυκλοφορεί όλη μέρα στο κέντρο με 1η - 2α...

Ετησιως 30.000km περιπου. 90% επαρχιακο οδικο δικτυο και 10% πολη

Link to comment
Share on other sites

On 25/8/2016 at 4:36 ΜΜ, Polakias TDI said:

Δε μπορεί κάποιος να ανοίξει ενα θέμα, δε μπορεί να λείψει λίγο, αμέσως το κάνετε American bar εδω μεσα!!!!! :lol::lol::lol:

Ναι, δοκίμασα και το έκανε μετα απο 70 χιλιόμετρα. Το παράτησα, δεν ασχολούμαι!

Μας κοροιδεύεις ρε φίλε !!!

Αλλαξε αμέσως τον τίτλο  σε "Αναγέννηση DPF 70 χιλιόμετρα μετά απο το γέμισμα"

Δεν βλέπεις; Χαμός έγινε !!!!!! :lol::lol::lol::lol::lol:

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Δεν ήθελα να ανοίξω νέο θέμα, θα αναφέρω αυτό που μου έτυχε στο παρόν:

Σήμερα φεύγοντας από δουλειά με 6οC θερμοκρασία, έκανα 5 λεπτά διαδρομή μέχρι να βγω στην Εθνική οδό. Όταν έφτασα στην έξοδό μου, περίπου μετά από 7-8 λεπτά και δίχως να πιέσω κινητήρα πολύ, στο φανάρι παρατήρησα πως το ρελαντί ήταν στις 1000 στροφές και δούλευε το βεντιλατέρ. Υπέθεσα πως γίνεται αναγέννηση, ανάβει το φανάρι, βουρ ξαναβγήκα βολτούλα εθνική.

Έφτασα μετά από τόσα πάλι λεπτά (7-8) σε επόμενη έξοδο με σκοπό να κάνω αναστροφή και να γυρίσω πίσω. Η αναγέννηση είχε τελειώσει.

Φτάνοντας σπίτι μου & πριν μπω στο πάρκινγκ, πάλι ψηλά στροφόμετρο & βεντιλατέρ.

Συνέχισα διαδρομή μου, έκανα ένα 20λεπτο πάλι βόλτα σε πιο υψηλές στροφές, το φαινόμενο κάποια στιγμή έληξε και επέστρεψα σπίτι.

Έχει τύχει σε κανέναν / πως εξηγείται? (ρωτώ γιατί με παραξενεύει πως στο καλό ξεκίνησε η α' αναγέννηση. Πληρούνταν οι θερμοκρασιακές συνθήκες εσωτ. του κινητήρα για να αρχίσει η αναγέννηση;;;;)

Link to comment
Share on other sites

Το έχουν κοιτάξει το αμάξι σε αντιπροσωπία; για μήπως το βάλουν σε κανένα κομπιούτερ και δουν αν όλα είναι οκ, δεν μπορεί να κάνει κάθε 70χλμ αναγέννηση, νομίζω είναι υπερβολικό, το έχεις δει με κανένα obd τι θερμοκρασίες ανεβάζουν η αισθητήρες της εξατμίσεις;
Για να είσαι σίγουρος ότι κάνει αναγέννηση, ακόμα κάπου διάβασα ότι μπορούν να ελέγχουν το dpf, μήπως έχεις κάποιο πρόβλημα, γιατί από ότι έχω καταλάβει υπάρχει ένας αισθητήρας πριν το Dpf, και ένας μετά αν διαβάσει διαφορά μεταξύ των αισθητήρων τότε κάνει αναγέννηση, αν έχει σπάσει πχ το dpf σου τότε λογικό να διαβάζει συνέχεια λάθος ενδείξεις και να κάνει αναγέννηση. (μια σκέψη κάνω δεν είμαι ειδικός, εγώ θα το πήγαινα να το δουν)

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
2 hours ago , PsilosTdi said:

Το έχουν κοιτάξει το αμάξι σε αντιπροσωπία; για μήπως το βάλουν σε κανένα κομπιούτερ και δουν αν όλα είναι οκ, δεν μπορεί να κάνει κάθε 70χλμ αναγέννηση, νομίζω είναι υπερβολικό, το έχεις δει με κανένα obd τι θερμοκρασίες ανεβάζουν η αισθητήρες της εξατμίσεις;
Για να είσαι σίγουρος ότι κάνει αναγέννηση, ακόμα κάπου διάβασα ότι μπορούν να ελέγχουν το dpf, μήπως έχεις κάποιο πρόβλημα, γιατί από ότι έχω καταλάβει υπάρχει ένας αισθητήρας πριν το Dpf, και ένας μετά αν διαβάσει διαφορά μεταξύ των αισθητήρων τότε κάνει αναγέννηση, αν έχει σπάσει πχ το dpf σου τότε λογικό να διαβάζει συνέχεια λάθος ενδείξεις και να κάνει αναγέννηση. (μια σκέψη κάνω δεν είμαι ειδικός, εγώ θα το πήγαινα να το δουν)

@PsilosTdi παρεξήγηση, δεν κάνει κάθε 70χλμ. αναγέννηση (τότε σίγουρα θα υπήρχε πρόβλημα), κάνει κάθε 70-80χλμ. αφού γεμίσω το ρεζερβουάρ.

Δεν έχω δει θερμοκρασίες με obd, ίσως θα έπρεπε με αυτά που συμβαίνουν.

Το θέμα βέβαια στην σημερινή μου περίπτωση δεν είναι αυτό, δες το ποστ πριν την απάντηση που έδωσες (και σε ευχαριστώ για αυτή εννοείται).

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Polakia, μου έχει συμβεί κ εμένα 2-3 φορές το ίδιο ακριβώς περιστατικό! Υπάρχουν όλες οι ενδείξεις ότι γίνεται αναγέννηση, αλλά στην πραγματικότητα δεν γίνεται. Παρόμοια συμπτώματα έχει μερικές φορές όταν απλά έχει ζεσταθεί ο κινητήρας αρκετά. Δυστυχώς δεν υπάρχει άμεσος τρόπος να ξέρουμε ότι γίνεται αναγέννηση. Εγώ πλέον μπορώ κ το ξεχωρίζω από το γκάζι το οποίο γίνεται λίγο πιο νευρικό και φυσικά από τη μυρωδιά καμένου έξω. Όταν νομίζεις ότι κάνει αναγέννηση, βρες από το αμάξι κ αν όντως κάνει θα μυρίζει έντονα. Μήπως είχες ανοικτό το AC?

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
On 30/11/2016 at 9:48 ΜΜ, faniaros said:

Φίλε Polakia, μου έχει συμβεί κ εμένα 2-3 φορές το ίδιο ακριβώς περιστατικό! Υπάρχουν όλες οι ενδείξεις ότι γίνεται αναγέννηση, αλλά στην πραγματικότητα δεν γίνεται. Παρόμοια συμπτώματα έχει μερικές φορές όταν απλά έχει ζεσταθεί ο κινητήρας αρκετά. Δυστυχώς δεν υπάρχει άμεσος τρόπος να ξέρουμε ότι γίνεται αναγέννηση. Εγώ πλέον μπορώ κ το ξεχωρίζω από το γκάζι το οποίο γίνεται λίγο πιο νευρικό και φυσικά από τη μυρωδιά καμένου έξω. Όταν νομίζεις ότι κάνει αναγέννηση, βρες από το αμάξι κ αν όντως κάνει θα μυρίζει έντονα. Μήπως είχες ανοικτό το AC?

@faniaros Καλή σκέψη, αλλά δεν είχα ανοιχτό το AC.

Λοιπόν, ξεκινώ σήμερα πρωί με 4 βαθμούς. Όλα καλά, πάω τι αυτοκίνητο ήρεμα στην αρχή μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία ο κινητήρας.

Κάποια στιγμή μετά από κανά δεκάλεπτο, σε φανάρι και πριν βγω στην εθνική, βλέπω το ρελαντί στις 1000 στροφές.

Είχα ανάψει καλοριφέρ στο ενδιάμεσο, κλείνω το καλοριφέρ, δεν κατεβαίνουν οι στροφές. Φτάνω στο επόμενο φανάρι, 800 στροφές. Ανοίγω το καλοριφέρ στη σκάλα 4, 1000 οι στροφές!!! :yahoo:

Οκ, είχα κάνει λάθος στη χθεσινή εκτίμηση πως δούλευε & το βεντιλατέρ.

Δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό αυτό που συμβαίνει ή όχι, πάντως αυτή είναι η εξήγηση. Επαλήθευση από άλλους συμφορουμίτες καλοδεχούμενη.

Καλημέρα & καλό μήνα παίδες!

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, επειδή είχα ανησυχησει και εγώ, το έψαξα λίγο και βρήκα πως σχεδόν όλα στο Golf μου είναι ηλεκτρικά. Εξηγώ! Γνωρίζουμε όλοι ότι η υποβοηθηση στο τιμόνι είναι ηλεκτρική, όπως και το βεντιλατερ, δεν γνωρίζουμε όμως ότι και πολλά άλλα συστήματα τα οποία ήταν μηχανικά πλέον είναι ηλεκτρικά. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η μεγαλύτερη ανάγκη σε ηλεκτρική ενέργεια. Όμως, τα αυτοκίνητα μας, για να μειώσουν την κατανάλωση, δεν κινουν συνεχώς το δυναμό όπως τα παλαιότερα, αντίθετα, διαθέτει ηλεκτρομαγνητικό συμπλεκτη, ο οποίος το απεμπλεκει και η μοναδική δουλειά που κάνει το δυναμό είναι να φορτίζει τη μπαταρία. Όλα τα συστήματα παίρνουν ενέργεια από τη μπαταρία, γι'αυτό όταν αυξάνεται η ζήτηση σε ενέργεια ανεβάζει στροφές ο κινητήρας, για να μπορέσει το δυναμό να αναπληρωσει τη χαμένη ενέργεια και να παράγει την επιπλέον που χρειάζεται σύντομα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Γι'αυτό είμαστε εδώ, να βοηθάμε ο ένας τον άλλο και να μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας. Ελπίζω να μην κούρασα με το μεγάλο ποστ. :-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

   Όσο η μπαταρία παλιώνει η ανάγκη για μεγάλο ρεύμα φόρτισης γίνεται πιο έντονη. Το δυναμό τώρα πια αλτενέιτορ  ( η διαφορά τους είναι ότι το δυναμό έβγαζε συνεχές ρεύμα ενώ τώρα τα αποδοτικότερα αλτενειτορ βγάζουν πρώτα εναλλασσόμενο  το οποίο στη συνέχεια μετατρέπεται με κύκλωμα σε συνεχές)  στο μέγιστο ρεύμα φόρτισης αποροφά μεγάλη ισχύ από τον κινητήρα και επειδή οι στροφές του κανονικού ρελαντί δεν φτάνουν, αυξάνονται λίγο περισότερο.

  Για τα bluemotion δεν υπάρχει κάποιος ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης στο δυναμό αλλά υπάρχει έλεγχος από λογισμικό. Κατά τη φάση της επιτάχυνσης σταματά εντελώς το ρεύμα φόρτισης με κέρδος στην επιτάχυνση και στην κατανάλωση ενώ φορτίζει κανονικά κάθε φορά που αφήνουμε το γκάζι και με μέγιστο ρεύμα φόρτισης όταν πατάμε το φρένο.

Επίσης τα bluemotion  για το start stop διαθέτουν μπαταρίες τύπου AGM οι οποίες ειναι φτιαγμένες έτσι ώστε να μπορούν να δεχτούν μεγάλο ρεύμα φόρτισης και έτσι όταν χρειάζεται το δυναμό δουλεύει στο τέρμα και προκειμένου να μην "γονατίσει" ο κινητήρας αυξάνονται λίγο οι στροφές.

Edited by Vassilis63
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμενα στα 2,5 χρονια η exide που ειχε αρχισε να κανει παιχνιδια με το start stop και την αλλαξα εβαλα varta d52 agm 62ah. 

Εχει ρυθμιση αυτο που λετε ηταν efb απο την παλια στο canbus συστημα που μπηκα με vagcom και το αλλαξα σε agm και την χωρητικοτητα απο 59ah σε 62ah. 

Τα παντα ελεγχει αυτος ο εγκεφαλος :p 

Link to comment
Share on other sites

On 16/12/2016 at 3:47 ΜΜ, Vassilis63 said:

Εδώ η πλήρης έκδοση από το VAG DPF

DSC_0107 (2).jpg

Τελικά διαπίστωσα βλέποντας την εφαρμογή, ότι για να καεί η κάπνα (χωρίς αναγέννηση ) μέσα στο DPF πρέπει να το πηγαίνεις συνεχώς "πλακωμένο" ώστε να έχει το dpf μια θερμοκρασία κοντά στους 350 βαθμούς(μέσα στην πόλη σε καθημερινή μετακίνηση το DPF έχει θερμοκρασία 80-100 βαθμούς). Σε ταξίδι σε ανοικτό δρόμο με 100-120 χμ εξακολουθεί το DPF και μαζεύει κάπνα , ενώ για να αρχίζει να καίγεται και να λιγοστεύει πρέπει να πηγαίνεις συνεχώς πάνω από 150-160χμ...     Ασύμφορο.... , αλλά καθαρίζει και έτσι.

(πολύ καλή εφαρμογή, δείχνει και πόσα γραμμάρια στάχτη έχει το λάδι)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vassilis63 said:

....(πολύ καλή εφαρμογή, δείχνει και πόσα γραμμάρια στάχτη έχει το λάδι)

 Νομιζω οτι δεν ειναι η σταχτη που εχει το λαδι αλλα η σταχτη που εχει το DPF  . Αυτο που γεμιζει το dpf και που ολοι μισουμε ... Οταν φτασει απο ενα ποσοστο και πανω , αντιο dpf.... ( δεν ειμαι 100% σιγουρος φυσικα γιατι δεν εχω την εφαρμογη . Τσεκαρε το καλυτερα και σε ενα εξουσιοδοτημενο , να σου μετρησουν το dpf το % σταχτης ,και εαν ταιριαζει με το oil ash ,πεφτω μεσα ... )

Edit : Το soot (η καπνα δηλαδη) επρεπε να "μηδενιζει" μετα απο καθε επιτυχημενη αναγεννηση . Το να χρειαζεσαι να τελικιαζεις για να την καψεις , δεν μου κολλαει . Δυο σκεφτηκα και βρηκα σε προχειρο ψαξιμο . Λαθος λαδι ( !!! ) και λαθος καυσιμο (αλλαξε πρατηριο για αλλη μαρκα πετρελαιου  η αλλιως  μεγαλη αργοπορια στο timing απο τα μπεκ ,αμα υπαρχει προγραμμα ).

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=917033

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , O Palios said:

 Νομιζω οτι δεν ειναι η σταχτη που εχει το λαδι αλλα η σταχτη που εχει το DPF  . Αυτο που γεμιζει το dpf και που ολοι μισουμε ... Οταν φτασει απο ενα ποσοστο και πανω , αντιο dpf.... ( δεν ειμαι 100% σιγουρος φυσικα γιατι δεν εχω την εφαρμογη . Τσεκαρε το καλυτερα και σε ενα εξουσιοδοτημενο , να σου μετρησουν το dpf το % σταχτης ,και εαν ταιριαζει με το oil ash ,πεφτω μεσα ... )

Edit : Το soot (η καπνα δηλαδη) επρεπε να "μηδενιζει" μετα απο καθε επιτυχημενη αναγεννηση . Το να χρειαζεσαι να τελικιαζεις για να την καψεις , δεν μου κολλαει . Δυο σκεφτηκα και βρηκα σε προχειρο ψαξιμο . Λαθος λαδι ( !!! ) και λαθος καυσιμο (αλλαξε πρατηριο για αλλη μαρκα πετρελαιου  η αλλιως  μεγαλη αργοπορια στο timing απο τα μπεκ ,αμα υπαρχει προγραμμα ).

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=917033

    Τι να σου πω ? oil ash λέει, τώρα αν δεν είναι δεν ξέρω. Για την στάχτη στο DPF φαντάζομαι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της φεύγει έξω  (ο κόκκος της στάχτης είναι μικρότερος από της κάπνας)  αλλιώς μετά από μερικές αναγεννήσεις θα τιγκάριζε και θα βούλωνε.

Η φωτό που ανέβασα είναι ενδεικτική και δεν είναι μετά από αναγέννηση.

Πράγματι μετά από αναγέννηση τα γραμμάρια μηδενίζουν και όταν ξαναπηγαίνουν περίπου 25γρ ξανακάνει αναγέννηση.

Τώρα για να καεί η κάπνα χωρίς αναγέννηση αλλά με "πλάκωμα" σου λέω τι βλέπω στην εφαρμογή, τα γραμμάρια λιγοστεύουν μόνο όταν πας πολύ δυνατά κρατώντας τη θερμοκρασία του DPF ψηλά.

(ΥΓ. Μην μου ξαναγράψεις για λάθος λάδι γιατί παθαίνω αλλεργία) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Vassilis63 said:

    Τι να σου πω ? oil ash λέει, τώρα αν δεν είναι δεν ξέρω. Για την στάχτη στο DPF φαντάζομαι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της φεύγει έξω  (ο κόκκος της στάχτης είναι μικρότερος από της κάπνας)  αλλιώς μετά από μερικές αναγεννήσεις θα τιγκάριζε και θα βούλωνε.

Η φωτό που ανέβασα είναι ενδεικτική και δεν είναι μετά από αναγέννηση.

Πράγματι μετά από αναγέννηση τα γραμμάρια μηδενίζουν και όταν ξαναπηγαίνουν περίπου 25γρ ξανακάνει αναγέννηση.

Τώρα για να καεί η κάπνα χωρίς αναγέννηση αλλά με "πλάκωμα" σου λέω τι βλέπω στην εφαρμογή, τα γραμμάρια λιγοστεύουν μόνο όταν πας πολύ δυνατά κρατώντας τη θερμοκρασία του DPF ψηλά.

(ΥΓ. Μην μου ξαναγράψεις για λάθος λάδι γιατί παθαίνω αλλεργία) 

 Σταχτη δυστυχως δεν διαφευγει καθολου , το εχουν βρει το κολπο οι κατασκευαστες και την εμποδιζουν αποτελεσματικα .Μονος τροπος για να βγει , εφ οσων δεν εχει καποια αλλη δυσλειτουργια το φιλτρο ,ειναι με πιεστικο και βυθισμα σε νερο (και με αρκετη επιμονη φυσικα , δεν ειναι δουλεια του ενος τεταρτου ). Ενας αλλος εινα να το στειλεις σε ειδικα συνεργεια που ανεβαζουν την θερμοκρασια του στους 1000 C και το παραλαμβανεις ετοιμο .

Ωραια , αρα λαθος "συναγερμος" εφ οσων μηδενιζουν . Αυτος ειναι και ενας καλος τροπος ομως να τσεκαρεις ποιοτητα πρατηριου . Αφου για να γινει αναγεννηση πρεπει να πιασει καποια στανταρ γραμμαρια καπνας ,μπορεις με αυτον τον τροπο να δεις πιο πετρελαιο εναποθετει πιο αργα την καπνα στο φιλτρο .Φυσικα οσο πιο αργα ,τοσο πιο καλα .

Link to comment
Share on other sites

On 27/12/2016 at 1:34 ΜΜ, O Palios said:

. Αφου για να γινει αναγεννηση πρεπει να πιασει καποια στανταρ γραμμαρια καπνας ,μπορεις με αυτον τον τροπο να δεις πιο πετρελαιο εναποθετει πιο αργα την καπνα στο φιλτρο .Φυσικα οσο πιο αργα ,τοσο πιο καλα .

Πας να ανοίξεις μεγάλο θέμα για το ποιο πετρέλαιο καπνίζει περισσότερο γι' αυτό και κάθισα και έφτιαξα ένα βιντεάκι για προβληματισμό και μια ιδέα για να ασχοληθεί και άλλος με το θέμα.

Χρησιμοποιήθηκαν 3 καύσιμα, το πρώτο από αριστερά σχεδόν άχρωμο είναι biodiesel 100% (παρασκευασμένο από εμένα από χρησιμοποιημένα τηγανόλαδα) το δεύτερο στο κέντρο είναι revoil απλό και το τρίτο στα αριστερά είναι shell vpower diesel.

Παρατήρησε προσεκτικά πόση κάπνα βγάζει το καθένα αλλά στο τέλος ειδικά πρόσεξε τη μαυρίλα στο πλακάκι για το καθένα , έχει ενδιαφέρον.

Λίγες πληροφορίες για το biodiesel να αναφέρω για να πάρουν όλοι μια ιδέα. Δεν είναι σκέτος υδρογονάνθρακας όπως το πετροντίζελ αλλά έχει και 11% οξυγόνο μέσα στη χημική ένωση γι' αυτό και η σχεδόν τέλεια καύση χωρίς κάπνα (παρατηρήστε τη μαυρίλα στο πλακάκι στο τέλος). Επίσης έχει 300% περισσότερες λιπαντικές ικανότητες από ότι το πετροντίζελ και επίσης είναι πολύ δυνατός διαλύτης καθαρίζοντας τα πάντα (δεξαμενή σωληνάκια μπεκ κλπ) με μόλις ένα γέμισμα. Τώρα το γιατί έχουν ακουστεί τόσα και τόσα για το biodiesel αρνητικά ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Πάντως έστω και το 7% biodiesel που υπάρχει (ευρωπαική νομοθεσία) στο πετρέλαιο κίνησης μειώνει έστω και λίγο την κάπνα και λιπαίνει και το κινητήρα γιατί μετά την αφαίρεση του θείου (καλό λιπαντικό κακό για το περιβάλλον) από το πετρέλαιο κίνησης τα πρώτα χρόνια υπήρχε σοβαρό θέμα με τις τρόμπες όταν δεν είχε μπει ακόμη το biodiesel.

Τέλος παρατήρησα ότι το απλό πετρέλαιο κάπνισε πολύ περισσότερο από το ενισχυμένο.

Όποιος έχει όρεξη μπορεί να δοκιμάσει πολλά πετρέλαια απλά και ενισχυμένα και ας βγάλει το δικό του συμπέρασμα (λίγη προσοχή , το χαρτί και η ποσότητα πετρελαίου να είναι ίδια σε όλα)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Vassilis63 said:

Πας να ανοίξεις μεγάλο θέμα για το ποιο πετρέλαιο καπνίζει περισσότερο γι' αυτό και κάθισα και έφτιαξα ένα βιντεάκι για προβληματισμό και μια ιδέα για να ασχοληθεί και άλλος με το θέμα. (Οντως...)

Χρησιμοποιήθηκαν 3 καύσιμα, το πρώτο από αριστερά σχεδόν άχρωμο είναι biodiesel 100% (παρασκευασμένο από εμένα από χρησιμοποιημένα τηγανόλαδα) το δεύτερο στο κέντρο είναι revoil απλό και το τρίτο στα αριστερά είναι shell vpower diesel.

Παρατήρησε προσεκτικά πόση κάπνα βγάζει το καθένα αλλά στο τέλος ειδικά πρόσεξε τη μαυρίλα στο πλακάκι για το καθένα , έχει ενδιαφέρον.(Τα δυο τελευταια βγαζουν ιδια ,το Revoil την εχει προς τα πισω χωρις να εχει μπροστα καπνα ενω το Shell την εχει σχεδον περιμετρικα .)

Λίγες πληροφορίες για το biodiesel να αναφέρω για να πάρουν όλοι μια ιδέα. Δεν είναι σκέτος υδρογονάνθρακας όπως το πετροντίζελ αλλά έχει και 11% οξυγόνο μέσα στη χημική ένωση γι' αυτό και η σχεδόν τέλεια καύση χωρίς κάπνα (παρατηρήστε τη μαυρίλα στο πλακάκι στο τέλος). Επίσης έχει 300% περισσότερες λιπαντικές ικανότητες από ότι το πετροντίζελ και επίσης είναι πολύ δυνατός διαλύτης καθαρίζοντας τα πάντα (δεξαμενή σωληνάκια μπεκ κλπ) με μόλις ένα γέμισμα. Τώρα το γιατί έχουν ακουστεί τόσα και τόσα για το biodiesel αρνητικά ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.( Τρωει/διαβρωνει εσωτερικα οτι βρει στο περασμα του , απο πλαστικο μεχρι μεταλλα )

Πάντως έστω και το 7% biodiesel που υπάρχει (ευρωπαική νομοθεσία) στο πετρέλαιο κίνησης μειώνει έστω και λίγο την κάπνα και λιπαίνει και το κινητήρα γιατί μετά την αφαίρεση του θείου (καλό λιπαντικό κακό για το περιβάλλον) από το πετρέλαιο κίνησης τα πρώτα χρόνια υπήρχε σοβαρό θέμα με τις τρόμπες όταν δεν είχε μπει ακόμη το biodiesel. ( Το θειο δεν ειναι λιπαντικο, απλως στην χημικη διαδικασια για να εξαχθει απο το τελικο καυσιμο ,διαχωριζοντας το θειο , υποχρεωτικα δια της διαδικασιας αυτης ,μειωνεται η λιπαντικη ικανοτητα . Η διαδικασια φταιει και δεν υπαρχει ιδια λιπανση πριν και μετα , οχι το οτι το καυσιμο δεν εχει θειο . )

Τέλος παρατήρησα ότι το απλό πετρέλαιο κάπνισε πολύ περισσότερο από το ενισχυμένο. (Οχι , το απλο καπνισε περισοτερρο συγκεντρομενα προς τα πισω ,ενω το ενισχυμενο ειναι περιμετρικα περισσοτερο . Και δυστυχως με βαζει σε σκεψεις ... )

Όποιος έχει όρεξη μπορεί να δοκιμάσει πολλά πετρέλαια απλά και ενισχυμένα και ας βγάλει το δικό του συμπέρασμα (λίγη προσοχή , το χαρτί και η ποσότητα πετρελαίου να είναι ίδια σε όλα)

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , O Palios said:

( Τρωει/διαβρωνει εσωτερικα οτι βρει στο περασμα του , απο πλαστικο μεχρι μεταλλα )

Όλοι οι diesel κινητήρες που έχουν κατασκευαστεί μετά το 1997 δεν έχουν απολύτως κανένα πρόβλημα συμβατότητας με το biodiesel. Στο καπάκι του ρεζερβουάρ που λέει όχι στο biodiesel (εννοεί χρήση 100% biodiesel) γιατί χρειάζεται remap λόγω της ύπαρξης οξυγόνου στο καύσιμο που κάνει το μείγμα φτωχότερο.         (μέχρι 20% μίξη δεν χρειάζεται ecu remap)

Και κάτι που ξέχασα, το ενισχυμένο ντήζελ έχει περίπου 55 κετάνια ενώ το βιοντήζελ πάνω από 60.

 

1 ώρα πριν , O Palios said:

(Τα δυο τελευταια βγαζουν ιδια ,το Revoil την εχει προς τα πισω χωρις να εχει μπροστα καπνα ενω το Shell την εχει σχεδον περιμετρικα .)

Εδώ δεν μπορεί να βλέπω μόνο εγώ ότι το απλό κάπνισε πολύ περισσότερο , τουλάχιστον 30% παραπάνω, πάγωσε το βίντεο στο τέλος και ξαναρίξε μια ματιά.

 

1 ώρα πριν , O Palios said:

( Το θειο δεν ειναι λιπαντικο, απλως στην χημικη διαδικασια για να εξαχθει απο το τελικο καυσιμο ,διαχωριζοντας το θειο , υποχρεωτικα δια της διαδικασιας αυτης ,μειωνεται η λιπαντικη ικανοτητα . Η διαδικασια φταιει και δεν υπαρχει ιδια λιπανση πριν και μετα , οχι το οτι το καυσιμο δεν εχει θειο . )

Εδώ δεν διαφωνούμε (το έγραψα πολύ απλά) , η ουσία είναι ότι όταν πρωτοκυκλοφόρησε το αποθειωμένο   πετρέλαιο κίνησης που αρχικά δεν είχε biodiesel  είχαν παρουσιαστεί εκτεταμένα προβλήματα σε τρόμπες ( οι παλιοί ταξιτζήδες το θυμούνται). Τώρα με την προσθήκη 7% biodiesel στο κίνησης το πρόβλημα μειώθηκε δραστικά λόγω των εξαιρετικών λιπαντικών ικανοτήτων που έχει.

Link to comment
Share on other sites

On 29/12/2016 at 1:21 AM, Vassilis63 said:

Όλοι οι diesel κινητήρες που έχουν κατασκευαστεί μετά το 1997 δεν έχουν απολύτως κανένα πρόβλημα συμβατότητας με το biodiesel. Στο καπάκι του ρεζερβουάρ που λέει όχι στο biodiesel (εννοεί χρήση 100% biodiesel) γιατί χρειάζεται remap λόγω της ύπαρξης οξυγόνου στο καύσιμο που κάνει το μείγμα φτωχότερο.         (μέχρι 20% μίξη δεν χρειάζεται ecu remap) Διαφωνω .

Και κάτι που ξέχασα, το ενισχυμένο ντήζελ έχει περίπου 55 κετάνια ενώ το βιοντήζελ πάνω από 60.

Εδώ δεν μπορεί να βλέπω μόνο εγώ ότι το απλό κάπνισε πολύ περισσότερο , τουλάχιστον 30% παραπάνω, πάγωσε το βίντεο στο τέλος και ξαναρίξε μια ματιά.

Με τιποτα ,διαφωνω .

Εδώ δεν διαφωνούμε (το έγραψα πολύ απλά) , η ουσία είναι ότι όταν πρωτοκυκλοφόρησε το αποθειωμένο   πετρέλαιο κίνησης που αρχικά δεν είχε biodiesel  είχαν παρουσιαστεί εκτεταμένα προβλήματα σε τρόμπες ( οι παλιοί ταξιτζήδες το θυμούνται). Τώρα με την προσθήκη 7% biodiesel στο κίνησης το πρόβλημα μειώθηκε δραστικά λόγω των εξαιρετικών λιπαντικών ικανοτήτων που έχει. Το προβλημα της λιπανσης ,ας πουμε ναι ,το προβλημα της διαβρωσης ,οχι .

 

Link to comment
Share on other sites

  • Last Update: 12/1/14
    Volkswagen
     

    Biodiesel Blend Approval: B5 (Up to B20 in IL and MN) 
    Notes:

    B5 is currently approved for use in all Volkswagen of America TDI diesel vehicles. Biodiesel blend must meet all current petroleum industry specifications (ASTM D6751 and ASTM D975) and be purchased from a reputable commercial retail pump.


    In addition, Volkswagen will allow the use of up to B20 biodiesel blends for their customers with 2009 and later model year VW TDI vehicles in the states of Illinois and Minnesota, where blends >B10 are common.  See the letters from VW to their IL and MN customers in the links at the right.

    Volkswagen is in the process of wrapping up an extensive B20 research study in partnership with the biodiesel industry.  Stay tuned for further details.  

 Η VW λέι ότι είμαστε ΟΚ με 20% biodiesel για οχήματα μετά το 2009

 

(Σημ. Β5 = 5% biodiesel + 95% petrodiesel

        B20 = 20% biodiesel +80 petrodiesel

         B100 =100 biodiesel)

 

Και εδώ τα υπόλοιπα   

http://biodiesel.org/using-biodiesel/oem-information/oem-statement-summary-chart

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Vassilis63 said:
  • Last Update: 12/1/14
    Volkswagen
     

    Biodiesel Blend Approval: B5 (Up to B20 in IL and MN) 
    Notes:

    B5 is currently approved for use in all Volkswagen of America TDI diesel vehicles. Biodiesel blend must meet all current petroleum industry specifications (ASTM D6751 and ASTM D975) and be purchased from a reputable commercial retail pump.


    In addition, Volkswagen will allow the use of up to B20 biodiesel blends for their customers with 2009 and later model year VW TDI vehicles in the states of Illinois and Minnesota, where blends >B10 are common.  See the letters from VW to their IL and MN customers in the links at the right.

    Volkswagen is in the process of wrapping up an extensive B20 research study in partnership with the biodiesel industry.  Stay tuned for further details.  

 Η VW λέι ότι είμαστε ΟΚ με 20% biodiesel για οχήματα μετά το 2009

 

(Σημ. Β5 = 5% biodiesel + 95% petrodiesel

        B20 = 20% biodiesel +80 petrodiesel

         B100 =100 biodiesel)

 

Και εδώ τα υπόλοιπα   

http://biodiesel.org/using-biodiesel/oem-information/oem-statement-summary-chart

B5  ειναι αυτο που εγκρινεται την στιγμη που μιλαμε . Που ; Στην αγορα των ΗΠΑ . ( Εμεις εχουμε το ΕΝ590 που επιτρεπει εως 7%....)

Επιπροσθετως ,θα επιτρεψει (2014 αρθρο , δεν  γνωριζω εαν επισημα επετρεψε εως τωρα ) το B20  σε Ιλλινοις και Μιννεσοτα (μονο), και σε οχηματα μετα το 2009 γιατι εκει ηδη ειναι κοινοτυπη η χρηση βιοντιζελ σε ποσοστο μεγαλυτερο το 10% (  >B10) .Ξερεις ομως γιατι ;;  Γιατι οι δυο αυτες περιοχες ειναι απο τις πιο κρυες των ΗΠΑ και ηδη χρησημοποιουν (οπως λεει το αρθρο ) βιοντιζελ πανω απο 10% ( και λιγο λεει ...) .Μερικοι τρεχουν εως 100% (βλ. Καναδας ,οπου η Μιννεσοτα συνορευει με αυτον  ...)

Εν συντομια ,το αρθρο δεν αφορα την Ελλαδα , ουτε εμας, παρα μονο μια συγκεκριμενη περιοχη του πλανητη με ιδιαζουσες θερμοκρασιακες συνθηκες .

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , O Palios said:

B5  ειναι αυτο που εγκρινεται την στιγμη που μιλαμε . Που ; Στην αγορα των ΗΠΑ . ( Εμεις εχουμε το ΕΝ590 που επιτρεπει εως 7%....)

Επιπροσθετως ,θα επιτρεψει (2014 αρθρο , δεν  γνωριζω εαν επισημα επετρεψε εως τωρα ) το B20  σε Ιλλινοις και Μιννεσοτα (μονο), και σε οχηματα μετα το 2009 γιατι εκει ηδη ειναι κοινοτυπη η χρηση βιοντιζελ σε ποσοστο μεγαλυτερο το 10% (  >B10) .Ξερεις ομως γιατι ;;  Γιατι οι δυο αυτες περιοχες ειναι απο τις πιο κρυες των ΗΠΑ και ηδη χρησημοποιουν (οπως λεει το αρθρο ) βιοντιζελ πανω απο 10% ( και λιγο λεει ...) .Μερικοι τρεχουν εως 100% (βλ. Καναδας ,οπου η Μιννεσοτα συνορευει με αυτον  ...)

Εν συντομια ,το αρθρο δεν αφορα την Ελλαδα , ουτε εμας, παρα μονο μια συγκεκριμενη περιοχη του πλανητη με ιδιαζουσες θερμοκρασιακες συνθηκες .

Κάπου έχεις μπερδευτεί, το biodiesel  δεν κάνει για κρύες περιοχές λόγω ότι γίνεται εύκολα gel το χειμώνα και πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται μίξη με πετροντίζελ. Μόνο το καλοκαίρι η μίξη πηγαίνει προς το  100% βιοντίζελ.

Ρίξε ένα διαβασματάκι να πάρεις μια ιδέα τι είναι το βιοντίζελ και συνεχίζουμε.

http://biodiesel.org

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Vassilis63 said:

Κάπου έχεις μπερδευτεί, το biodiesel  δεν κάνει για κρύες περιοχές λόγω ότι γίνεται εύκολα gel το χειμώνα και πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται μίξη με πετροντίζελ. Μόνο το καλοκαίρι η μίξη πηγαίνει προς το  100% βιοντίζελ.

Ρίξε ένα διαβασματάκι να πάρεις μια ιδέα τι είναι το βιοντίζελ και συνεχίζουμε.

http://biodiesel.org

 Το βιοντιζελ καιγεται καλυτερα απο το απλο ντιζελ ,αφηνωντας μηδενικα καταλοιπα στα πανακριβα συστηματα εξατμισεων των επαγγελματικων οχηματων που δουλευουν εκει σε συνθηκες εως και -35 C . Βαζουν αντιπαγωτικα και οσο μπορουν περισσοτερο βιο μεσα στα καυσιμα για να περιοριζουν την καπνα . Οσο περισσοτερο κρυο υπαρχει , τοσο περισσοτερη καπνα δημιουργηται λογω πολυ πλουσιου μειγματος , το ντιζελ αρεσκεται σε ζεστα κλιματα για καλη καυση ,ειναι γνωστο. Συνεπως το βιοντιζελ κανει και για παγωμενες περιοχες αλλα με προσθεση αντιπαγωτικου μεσα .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.