Jump to content
Guest Polakias TDI

Αναγέννηση DPF σε κάθε γέμισμα

Recommended Posts

Μην αγχώνεσαι. Αναγέννηση κανει από καθε 150 χιλιόμετρα αν κυκλοφορεις μόνο μικρές αποστάσεις μέχρι κάθε 700 χλμ αν κυκλοφορείς μονο εθνικη και πανω απο 2000 στροφες.

Για μένα μην βάλεις καθαριστικό. Η αιθαλη ούτως ή άλλως φεύγει με κάθε αναγέννηση (καίγεται) και η στάχτη που αθροιζεται και γεμίζει το φίλτρο δεν φεύγει με κανένα καθαριστικό.

Σημειωτέον, όταν κάνει αναγέννηση δε θέλει πλακωμα. Θέλει δρόμο με 1500 -2000 στροφές το λεπτο και όχι κατηφόρα. Θέλει πάντα λίγο γκάζι (Θέλει η στιγμιαία κατανάλωση να είναι πάνω από μηδέν).

Να ξέρεις ότι αν κάνεις κανονικά αναγεννησεις, θα χρειαστείς αλλαγη dpf μετά τις 400.000 χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , kapnias said:

Μην αγχώνεσαι. Αναγέννηση κανει από καθε 150 χιλιόμετρα αν κυκλοφορεις μόνο μικρές αποστάσεις μέχρι κάθε 700 χλμ αν κυκλοφορείς μονο εθνικη και πανω απο 2000 στροφες.

Για μένα μην βάλεις καθαριστικό. Η αιθαλη ούτως ή άλλως φεύγει με κάθε αναγέννηση (καίγεται) και η στάχτη που αθροιζεται και γεμίζει το φίλτρο δεν φεύγει με κανένα καθαριστικό.

Σημειωτέον, όταν κάνει αναγέννηση δε θέλει πλακωμα. Θέλει δρόμο με 1500 -2000 στροφές το λεπτο και όχι κατηφόρα. Θέλει πάντα λίγο γκάζι (Θέλει η στιγμιαία κατανάλωση να είναι πάνω από μηδέν).

Να ξέρεις ότι αν κάνεις κανονικά αναγεννησεις, θα χρειαστείς αλλαγη dpf μετά τις 400.000 χιλιόμετρα.

Σε Ευχαριστω πολύ για την απάντηση!!Αρα οι υψηλές στροφές αυτό δείχνουν;;ότι θέλει αναγεννηση;;δεν σημαίνει ότι έχει κάποιο πρόβλημα το φίλτρο δλδ;ενδειξη στο αυτοκίνητο δεν υπάρχει;;;γιατί στο manual είδα ότι πρέπει να βγάζει όταν πρέπει να γίνει αναγέννηση!εκτος και αν ισχύει για αλλά μοντέλα..μου έχουν πει για εθνικη με 4η και 2500 στροφές!πετρέλαιο έχεις κάποιο να μου προτείνεις;;

 

Edit: φίλος που έχει fiat punto μου έχει πει ότι όταν κάνει αναγέννηση βγάζει πολύ μαυρίλα!!εγω δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο!!!

Edited by sir_platanight
Link to comment
Share on other sites

Ανεβαζει χιλιες στροφες ρελαντι οταν κάνει (ή έχει ξεκινήσει να κάνει ) αναγέννηση. Λαμπάκι ανάβει αν έχει προσπαθήσει να κανει αναγέννηση και την κόβεις λόγω μικρών αποστάσεων. Όταν η αιθαλη ξεπερασει κάποια γραμμάρια  και έχεις κόψει επανειλημμένως την αναγέννηση, τότε ανάβει λαμπάκι που σου επιβάλλει να βγεις βόλτα .

Από την εμπειρία μου θα έλεγα ότι δεν θέλει ψηλές στροφές. Πάνω από 1500 και κάτω από 2000 με 4η ή 5η νομιζω ότι ανεβάζει μεγαλύτερη θερμοκρασία καυσαερίων απ' ότι πχ με 3η και 2500.

Αυτό που είναι σημαντικό όπως έγραψα και πριν είναι να πατάς τουλάχιστον λίγο γκάζι πάντα όταν κάνει αναγέννηση. Ακόμα και στο φανάρι δεν αφηνω γκαζι με ταχύτητα αλλα βγαζω νεκρά . ( Μόνο όταν κάνει αναγέννηση!).

Μαύρο καπνό δεν βγάζει. Αν δεις την εξατμιση σου είναι πεντακάθαρη. Αν βγάζει μαυρο καπνό εχει τρυπησει το dpf.

Για πετρέλαιο δεν εχω κατι να προτεινω.

Γενικά μην αγχώνεσαι. Αρκεί να μην κάνεις μόνο μικρές αποστάσεις του τυπου 5 χιλιόμετρα και εσβησα.

Αναγέννηση κάνει κανονικά μέσα στην πόλη ακόμα και μεσα στην κίνηση . Θελει ομως να ειναι ζεστο το αυτοκίνητο και με μικρες αποστασεις δεν προλαβαινει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμενα η καθημερινότητα μου είναι γύρω στα 3-5 χλμ!!!αρα μια φορά την εβδομάδα να το βγάζω εθνικη η να περιμενω οποτε το ζητήσει;;την κατάσταση του φίλτρου αν είναι καλη πως πως μπορώ να την δω;και όσον αφορά τα συμπληρώματα,να τα αποφύγω γενικά δλδ;δεν έχω να κερδίσω κάτι;;

 

Edit: σορρυ που ρωτάω,είσαι μηχανικός ή εμπειρικά τα ξέρεις αυτά;

Edited by sir_platanight
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , sir_platanight said:

Εμενα η καθημερινότητα μου είναι γύρω στα 3-5 χλμ!!!αρα μια φορά την εβδομάδα να το βγάζω εθνικη η να περιμενω οποτε το ζητήσει;;την κατάσταση του φίλτρου αν είναι καλη πως πως μπορώ να την δω;και όσον αφορά τα συμπληρώματα,να τα αποφύγω γενικά δλδ;δεν έχω να κερδίσω κάτι;;

 

Edit: σορρυ που ρωτάω,είσαι μηχανικός ή εμπειρικά τα ξέρεις αυτά;

καλά κάνεις και ρωτάς, μηχανικός δεν ειμαι αλλα εχω 230.000χλμ με golf 6 1.6tdi και παρακολουθω το dpf απο τις αρχες.

Δυστυχώς λίγοι μηχανικοι  εχουν εμπειρια στην ολη λειτουργια του dpf egr και λοιπα και κυρίως  σε θεωρητικο επίπεδο.

Δεν ξερουν για παράδειγμα οτι για το σκάνδαλο με τα οξείδια του αζωτου η λύση που έδωσε η vw ήταν να κάνει εναν εξτρα ψεκασμο πετρελαιου μετα τον κυριως για να μειωσει τα οξειδια αζώτου αυξάνοντας όμως έτσι την αιθάλη (γι αυτο κανει διπλασιες αναγεννησεις μετά την αναβάθμιση)

Αν κανεις τον κόπο να διαβασεις όλο το θέμα θα καταλάβεις πολλα, εχουν γραφτει διαφορα εδω μεσα.

 

Ο λόγος που ειμαι κατά των καθαριστικών ειναι απλός.

Η αιθάλη συσσωρεύεται στο dpf  και ετσι δεν βγάζει μαυρο καπνό,

Μόλις υπολογισει ο εγκέφαλος οτι εχει φτασει τα 24γραμμαρια αιθάλης ξεκιναει την διαδικασια της αναγεννησης κατα την οποια με πολυ υψηλή θερμοκρασια (500 -600 βαθμους) καίει (οξειδώνει) την αιθάλη.

Η αναγεννηση τελειωνει οταν τα υπολογιζόμενα και μετρουμενα γραμμαρια της αιθάλης ειναι κάτω απο 5-6.

Οπότε και καθαριστικο να βάλεις, τί θα κερδίσεις; Θα τελειώσει την αναγέννηση στα 14 λεπτα αντι για 15; ουτε που θα το καταλάβεις.

Το δευτερο μέρος που γεμιζει το dpf ειναι το oil ash που γεμίζει απο κατάλοιπα καυσης λαδιου θειου κλπ.

Αυτο , ότι καθαριστικο και να βάλεις δεν καθαρίζει, παρα μόνο αν αφαιρεθει και καθαριστει σε ειδικές μοναδες που καθαρίζουν dpf.(αυτο το βλέπεις μετά τις 400.000χλμ εκτος αν βάζεις λάδια χωρις προδιαγραφες low saps)

Οπότε κατα τη γνώμη μου δεν υπάρχει λόγος για καθαριστικο αφου στην πρωτη περιπτωση τον καθαρισμο τον κάνει η αναγέννηση και στη δευτερη κανενα καθαριστικό δεν κάνει δουλειά.

 

Τωρα στην περιπτωση σου με 3 -5 χλμ την ημέρα μάλλον δεν επέλεξες σωστό κινητηρα.

Και δεν το λέω μονο για το dpf αλλα και για τον ιδιο τον κινητηρα. Αν δεις θερμοκρασια λαδιου δυσκολα (για να μην πω αποκλειεται) να φτάσει τους 95 βαθμους μεχρι να το σβησεις. Θα δουλευει πάντα κρυος. και κρυος σημαινει αυξημενη κατανάλωση και φθορές.

Οσο για το dpf αν δεν κατεβασεις την εφαρμογη που περιγραφεται στις προηγουμενες σελίδες, δεν εχει νόημα να βγαίνεις μια φορά την εβδομάδα στην εθνική, παρα μόνο όταν πρέπει να βγεις (οταν πιασει το dpf τα 24 γραμμαρια αιθάλης) .

Εγώ κυκλοφορώ μόνο εκτός πόλης (κάνω 65 χιλιόμετρα για τη δουλειά και άλλα τόσα για πίσω) και μου έχει τύχει πολλές φορές να ξεκινάει η αναγέννηση απο σύμπτωση ακριβως τη στιγμή που παρκάρω στο σπιτι.

Επειδη όμως ξερω οτι την επόμενη μέρα θα κανει άλλα 65 χιλιομετρα με το που παρει μπροστα, σβήνω και κόβω την αναγέννηση.

Το καλυτερο που 'εχεις να κάνεις αν σε παιρνει ο χρόνος ειναι όταν καταλαβαίνεις οτι ξεκινάει η αναγέννηση (ψηλό ρελαντί και λίγο πιο δυνατο αμάξι στις χαμηλες) να βγαίνεις μια βολτα σε ευθεια, οχι κατηφόρα.

Αυτα !:good:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λογικα έχεις δίκιο ότι έχω κάνει λάθος επιλογή,αλλά το εκανα για λόγους οικονομίας ξεκάθαρα..!!!σε Ευχαριστω για το χρόνο σου πάντως...ήσουν κατατοπιστικοτατος!!!μια τελευταία ερώτηση,το γεγονός ότι κάνει συχνές αναγεννησεις δεν σημαίνει ότι έχει και πρόβλημα;;

Link to comment
Share on other sites

Ενας φίλος μου που εχει το ιδιο αμαξι με εμένα (golf 6 1.6tdi) και κυκλοφορεί μόνο μεσα στην πόλη σε διαδρομες περίπου 5 χιλιομετρα καθε φορα (4 διαδρομες την ημερα συνολο περιπου 20 χλμ) κανει αναγέννηση περίπου κάθε 120-150 χιλιομετρα δηλαδή μια φορά τη βδομάδα.(εμένα κάνει 2 φορές τη βδομάδα καθε 350 χλμ) Στου  ίδιου όταν κυκλοφορεί σε επαρχιακο λογω δουλειας κάνει περίπου  καθε 250 χλμ. Δεν εχει κανενα προβλημα.

Κι αυτος εχει καταλάβει ποτε κάνει αναγέννηση και συνεχιζει τη βόλτα του μεχρι να τελειωσει. απο την ωρα που θα αρχίσει η αναγεννηση αν ειναι ζεστό το αμάξι θέλει περίπου 15 λεπτά για να τελειωσει.

Θα σου πρότεινα να παρεις ενα obd reader και να κατεβασεις την vag dpf. Αν πάρεις την φουλ έκδοση θα καταλάβεις πολλά πραγματα για την αναγέννηση και θα απαλλαγεις σίγουρα απο το άγχος !!:thumbsup2:

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
2 hours ago , Polakias TDI said:

@sir_platanight +1 σε ό,τι αναφέρει ο φίλος @kapnias.

Για τα καθαριστικά εγώ θα πω ναι (ψάξε σχετικό θέμα που μιλάμε για καθαριστικά).

Καλημέρες σε όλους.

@sir_platanight να διευκρινίσω πως αναφερόμουν σε α) καθαριστικό μπεκ και β) βιοκτόνο για βακτήρια και μύκητες και όχι σε καθαριστικό φίλτρου DPF.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , sir_platanight said:

λογικα έχεις δίκιο ότι έχω κάνει λάθος επιλογή,αλλά το εκανα για λόγους οικονομίας ξεκάθαρα..!!!σε Ευχαριστω για το χρόνο σου πάντως...ήσουν κατατοπιστικοτατος!!!μια τελευταία ερώτηση,το γεγονός ότι κάνει συχνές αναγεννησεις δεν σημαίνει ότι έχει και πρόβλημα;;

 

ρίξε μια ματιά στο βιβλίο σου , θα πρέπει να λέει την διαδικασια ανάπλασης , να ξερεις πάντως ότι όταν κάνει ανάπλαση , θα δουλεύει και το βεντιλατερ σου ,και θα βγάζει και μια άσχημη μυρουδιά.

ειναι σημάδια ότι κάνει ανάπλαση το αμαξι. 

και καλό ειναι να μην σβηνεις το αμάξι γιατι ειναι λάθος!     

 

Και ναι να βάζεις καθαριστικά, γιατι έχουμε τα χειρωτερα πετρέλαια     

 

 

και μια διαδικασια 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με το βιντεάκι. Είναι άποψη ενός, όχι οδηγίες από εταιρία. Όποιος έχει vag dpf ή vcds σίγουρα θα έχει διαπιστώσει ότι με πάνω απ 2000 στροφές η θερμοκρασία καυσαερίων πέφτει .

Από προσωπική εμπειρία πιο γρήγορα κανει αναγέννηση με 4η 5η και 1500 παρά με Τρίτη και 2500-3000

Link to comment
Share on other sites

Ποιο obd reader είναι καλο και δοκιμασμένο;;;;βρήκα στο eBay κάποια αλλά δεν ξέρω αν είναι συμβατά και αν θα γίνει η δουλειά όπως πρέπει..

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , kapnias said:

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με το βιντεάκι. Είναι άποψη ενός, όχι οδηγίες από εταιρία. Όποιος έχει vag dpf ή vcds σίγουρα θα έχει διαπιστώσει ότι με πάνω απ 2000 στροφές η θερμοκρασία καυσαερίων πέφτει .

Από προσωπική εμπειρία πιο γρήγορα κανει αναγέννηση με 4η 5η και 1500 παρά με Τρίτη και 2500-3000

αυτό ισχύει με τις στροφές το έχω δει έμπρακτα με το vag dpf που έχω εδώ και δύο+ χρόνια.φιλε kapnias όντως μετά την αναβάθμιση για τους ρυπους ακόμα και στο δικό μου (1.4tdi) που και καλά δεν είχε θέμα όντως ψεκάζει μετά την καύση ένα έξτρα ποσοστό ντίζελ και από τότε έχω αναγεννήσεις κάθε 300χλμ και το χρησιμοποιώ το αμάξι εκτός πόλης.οταν επικοινώνησα με τους βλάκες και τους είπα ότι θέλω την προηγούμενη έκδοση γιατί κάνει συχνά αναγεννήσεις μετα το update μου είπαν υπογραψες ότι δεν γίνεται downgrade μετά την ανάκληση για το δίσκο πλατό.δεν ξαναασχοληθηκα ποτέ ξανά και στην επόμενη επίσκεψη στον προγραμματιστή μου θα τον ρωτήσω άμα γίνεται να μην ψεκάζει αυτό το λίγο.εχει ξεσκίστει στις αναγεννήσεις το μπασταρδο αχχαχα

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
2 hours ago , vasilisrx8 said:

... και από τότε έχω αναγεννήσεις κάθε 300χλμ και το χρησιμοποιώ το αμάξι εκτός πόλης.οταν επικοινώνησα με τους βλάκες και τους είπα ότι θέλω την προηγούμενη έκδοση γιατί κάνει συχνά αναγεννήσεις μετα το update μου είπαν υπογραψες ότι δεν γίνεται downgrade μετά την ανάκληση για το δίσκο πλατό ....εχει ξεσκίστει στις αναγεννήσεις το μπασταρδο αχχαχα

Και μένα κάθε τόσα χλμ περίπου κάνει αναγέννηση πλέον. Τα έκαναν όλα τέλεια με το update & το βολάν μονής, για αυτό απαντάνε τόσο σίγουρα οι καραγκιόζηδες.

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Και μένα κάθε τόσα χλμ περίπου κάνει αναγέννηση πλέον. Τα έκαναν όλα τέλεια με το update & το βολάν μονής, για αυτό απαντάνε τόσο σίγουρα οι καραγκιόζηδες.

έτσι ακριβώς.τι να πεις θα το κυνηγήσω με email στην Γερμανία αν και θα πάρω από τα τρία το μακρύτερο αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

αν και το βολάν μονής εμένα δεν με χαλάει γιατί είναι σαφώς πιο αξιόπιστο 

Link to comment
Share on other sites

On 15/3/2019 at 10:12 ΜΜ, sir_platanight said:

Καλησπέρα στην ομάδα!!ειμαι νέος στο φόρουμ και επίσης νέος κάτοχος golf 7 tdi!!πηρα ένα μεταχειρισμένο του 2014 με 125.000χλμ..μόλις το πήρα μου είπαν ότι το φίλτρο είναι σε καλη κατασταση παρολα αυτά μέσα σε 1000 χλμ χοντρικά έχω κάνει δυο φορές αναγέννηση!!!τουλαχιστον αυτό κατάλαβα,γιατί μόλις γύρισα από δουλειά και τις δυο φορές έτυχε και παρατήρησα ότι το αμαξι στο ρελαντί δούλευε στις 1000 στροφές,οπου κανονικά δουλεύει στις 700-800!!χωρις να έχει ανάψει λαμπάκι!!!δεν ξέρω αν ανάβει!!!δεν ξέρω αν έχει κιόλας!!!ο μηχανικός μου μου είπε να πάω εθνικη για να κάνει αναγέννηση!!σημερα που μου το ξαναεκανε μου λέει ότι πιθανόν να βγάλει πρόβλημα το φίλτρο,χωρίς όμως να το βάλουμε σε διαγνωστικό!!του φάνηκε πολύ κοντινή η διαδικασία σε σχέση με την προηγούμενη!!!γυρω στα 500χλμ..το ερώτημα μου είναι το εξής..όταν το αμαξι στο ρελαντί του δουλεύει στις 1000 στροφές σημαίνει υποχρεωτικά ότι θέλει και αναγέννηση το φίλτρο;;

επισης βρήκα ένα προστατευτικό φίλτρου σωματιδίων!!!να το ρίξω η δεν κερδίζεις κάτι;;δώστε μου τα φώτα σας Γτ έχω αγχωθεί...

 

Να προσθέσω ότι το αμαξι κινείται εντός πόλης και οι αποστάσεις είναι πολύ μικρες(5λεπτου) καθημερινά!

Γενικά να ξέρεις ότι οι πολλές μικρές και κοντινές αποστάσεις εντός πόλης για το πετρέλαιο είναι ότι χειρότερο γι αυτό σου έχει κάνει και δυο φορές αναγέννηση σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα. Δεν θεωρώ ότι έχει πρόβλημα το φίλτρο σου απλά δεν προλαβαίνει να πιάσει την σωστή θερμοκρασία λόγω τον αποστάσεων που κάνεις και μπουκώνει. Προσπάθησε μια φορά την εβδομάδα να το βγάζεις σε ανοιχτό δρόμο να το ξεκαπνιζεις διότι στις διαδρομές που κανείς θα σου κάνει συνέχεια αναγέννηση. Επίσης παίζει ρόλο και ο τρόπος οδήγησης.. δηλαδή αν το οδηγάς πολύ ήρεμα όπως έναν βενζινοκινητήρα ας πούμε τότε θα έχεις πιο συχνά αυτό το φαινόμενο 

Link to comment
Share on other sites

Αν το βγάλει σε ανοιχτό δρόμο όταν έχει πιάσει 20 γραμμάρια και γυρίσει όταν έχει πιάσει 23.80 δεν έχει νόημα.

Το θέμα με τον ανοιχτό δρόμο είναι να το βγάλεις όταν έχει ξεκινήσει η αναγέννηση ή λίγο πριν να ξεκινησει.

Ειδάλλως οι  βόλτες σε ανοιχτό δρόμο είναι άσκοπες.

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , kapnias said:

Αν το βγάλει σε ανοιχτό δρόμο όταν έχει πιάσει 20 γραμμάρια και γυρίσει όταν έχει πιάσει 23.80 δεν έχει νόημα.

Το θέμα με τον ανοιχτό δρόμο είναι να το βγάλεις όταν έχει ξεκινήσει η αναγέννηση ή λίγο πριν να ξεκινησει.

Ειδάλλως οι  βόλτες σε ανοιχτό δρόμο είναι άσκοπες.

ακριβώς αν και δεν είναι πάντα απαραίτητο να ξεκινήσει η αναγέννηση στα 23-24 γραμμάρια.εμενα μου έχει ξεκινήσει και στα 21-22 αλλά πολύ λίγες φορές.το κακό είναι ότι όταν τελειώνει δεν πάει στο μηδέν όπως εκανε πριν την σκατοαναβάθμιση που μου έκαναν.

Link to comment
Share on other sites

Εχει δοκιμάσει κανεις της motorkote def reducer?? Λενε οτι βοηθάει στον καθαρισμό του dpf.... εγω το βαζω καθε 2000χλμ σε ντιζελ που έχω οχι βεβαια vw,αλλης εταιρείας. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , crazy bill said:

Εχει δοκιμάσει κανεις της motorkote def reducer?? Λενε οτι βοηθάει στον καθαρισμό του dpf.... εγω το βαζω καθε 2000χλμ σε ντιζελ που έχω οχι βεβαια vw,αλλης εταιρείας. 

αυτά τα ματζουνια δεν κάνουν τπτ άμα θες να καθαρίσεις το dpf μόνο ένας τρόπος υπάρχει.το βγάζεις το στέλνεις σε εταιρία που καθαρίζει dpf και στο επαναφέρει κατά 90-95%.ολα τα άλλα είναι παραμύθια της Χαλιμάς 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτα τα ματζουνια μπαίνουν προληπτικά ώστε θεωρητικά να αργήσεις να το πας το dpf για καθαρισμό....εννοείται πως εαν έχεις θεμα δεν θα βάλεις αυτο και θα σωθείς! Για συντήρηση ειναι και μόνο. Εαν σου εχει βουλώσει ισχύει πως η μόνη λυση ειναι καθαρισμός. Προληπτικά

ομως και σαν συντήρηση δεν νομίζω οτι κάποιος βγαζει το dpf το στέλνει για καθαρισμό και το ξανα τοποθετεί.

Edited by crazy bill
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

έχουν κάνει δοκιμές επί δοκιμών και κανένα από αυτά δεν καθυστερεί ούτε στο ελάχιστο το γέμισμα του dpf.γρηγορες βόλτες και όχι μικρές και σύντομες αποστάσεις είναι το μυστικό μαζί, λάδι στις προδιαγραφές του κατασκευαστή και σωστό καύσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Ενα πρόσθετο που επαιρναν τα πρωτα dpf σε ford Peugeot citroen κλπ  ήταν το eolys το οποιο είχε την ιδιότητα να οξειδωνει την αιθαλη σε χαμηλότερη θερμοκρασία διότι τότε δεν είχαν εξελιξει την ενεργητική αναγέννηση . Αυτο εμπαινε σε μια.εξτρα δεξαμενή κάθε 60.000χλμ και σε κάθε γέμισμα του τεπόζιτου εριχνε αυτοματα λιγο eolys μεσα στο πετρέλαιο.

Στα δικά μας όπως είπαμε παραπάνω,ότι μπορεί να καθαρίστει, καθαρίζεται με την αναγέννηση. Ότι δεν καθαρίζεται με την αναγέννηση καθαρίζεται μόνο στέλνοντας το φίλτρο για καθαρισμό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελος παντων ο καθένας έχει την δικια του γνωμη. Εγω το πρότεινα στα παιδιά σαν μία λύση να δουν και τιμες με το vag dpf και να κρίνουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.