Jump to content
_vwpolo_

Αλλαγή μπαταρίας σε polo tsi 1.2 (105hp)

Recommended Posts

μετά από έξι χρόνια και 3 μήνες η μπαταρία τα έπαιξε.

φορούσε μια exide 44Ah 360A

δεν είχα ποτέ πρόβλημα οπότε λέω να πάω σε μια με 45Ah αν και σε μερικούς φαίνεται μικρή. έλεγα για καμία bosch S4 (45Ah ή 52Ah)

  1. τi προτείνετε για αντικατάσταση;
  2. αν την αλλάξω μόνος, υπάρχει περίπτωση να έχω ιστορίες; να κλειδώσουν παράθυρα, ραδιόφωνο και δε ξέρω τι άλλο......;
    (είχα διαβάσει κάποια θεματάκια που είχε αντιμετωπίσει κάποιος εδώ μέσα μετά από αλλαγή μπαταρίας).
    για λίγο που την αποσύνδεσα πάντως για να δω το μοντέλο, δεν εμφάνισε κάποιο θέμα.

παίρνει μπρος με πολύ ζόρι οπότε πάμε για αλλαγή. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν μου επιτρέπεται η απάντηση μιας και δεν είμαι μηχανικός. Εγώ θα σου πρότεινα μια μεγαλύτερη από εκείνη που φορούσε. Θα σκεφτόμουν την 52Αh ή και λίγο μεγαλύτερη. Ο λόγος που το αναφέρω είναι γιατί στο δικό μου το αυτοκίνητο, τον χειμώνα αν έχω αναμμένη την αντίσταση του πίσω παρμπρίζ, και τα αλάρμ και κόβω το τιμόνι για να παρκάρω ακούγεται ένας λεπτός ήχος σαν ρελέ που ανοιγοκλείνει και που έχω την αίσθηση ότι όντως είναι το ρελέ από το διακόπτη των πίσω αντιστάσεων. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν το κάνει. 

 

Κι αν συνυπολογίσω και την τσιγκουνιά που δέρνει τον όμιλο, μάλλον όταν θα έρθει η ώρα θα βάλω κι εγώ μεγαλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

τελικά έβαλα μια bosch της σειράς S4. (52AH – A(EN) 470)

μου κάνει εντύπωση πάντως πως όποιον και να ρωτήσεις θα σου προτείνει ΠΑΝΤΑ μεγαλύτερη μπαταρία από αυτή που φορούσε το αυτοκίνητο.

6 χρόνια με την 44αρα πάντως ποτέ δεν είχα πρόβλημα. δεν έχω βάλει κάτι έξτρα στο αμάξι (ηχοσυστήματα, οθόνες....) Αν είχα τότε ίσως να άλλαζε το θέμα.

απλά μιας και η τιμή ήταν νορμάλ (και η διαφορά μικρή) πήρα την 52αρά.

δε ξέρω αν είχε διαφορά να πήγαινα σε μια S5 αντί S4. από άποψη διάρκειας και μόνο το λέω.

 

Αυτά....

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , _vwpolo_ said:

μου κάνει εντύπωση πάντως πως όποιον και να ρωτήσεις θα σου προτείνει ΠΑΝΤΑ μεγαλύτερη μπαταρία από αυτή που φορούσε το αυτοκίνητο.

 

 

 

Μην σου κάνει εντύπωση , ο κατασκευαστής δεν υπολόγισε σωστά τα αμπερώρια .Ευτυχώς που υπάρχουν οι "ειδικοί" και διορθώνουν το πρόβλημα.

 Όταν βάζει κάποιος μεγαλύτερη μπαταρία σε (ΑΗ) από αυτή του κατασκευαστή , το συγκεκριμένο δυναμό αναγκάζεται να φορτίζει για περισσότερο διάστημα  μέχρι να ολοκληρώνεται κάθε φορά η φόρτιση της μπαταρίας απορροφώντας βέβαια ισχύ από τον κινητήρα της τάξης περίπου για να πάρουμε μια ιδέα, γύρω στα 5 άλογα (και φυσικά αυξημένη κατανάλωση όσο διαρκεί η φόρτιση).  Το ίδιο συμβαίνει (ασταμάτητο φόρτισμα) και με μια παλιά μπαταρία που χαροπαλεύει αλλά επιμένουμε να την κρατάμε επειδή δεν μας έχει αφήσει ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο  είναι  το  πρόβλημα  να  μπει  στο  αυτοκίνητο  μια  μεγαλύτερη  μπαταρία;
Τι  εννοείτε  όταν  λέτε  ότι  δεν  θα  προλαβαίνει  να φορτιστεί.
Από  μια  μπαταρία  ανεξάρτητου  χωρητικότητας,  θα  πάρουμε  μια  ποσότητα  ρεύματος  για  μια  εκκίνηση  και  θα  την  αναπληρώσουμε  με  τη  λειτουργία.
Δηλαδή  μια  μεγάλη  μπαταρία  ξεκινάει  να  φορτίζεται  όταν  φτάσει  στο  80%  της  χωρητικότητας της, ενώ  μια  μικρή  ξεκινάει  από  το  90.
Από  μια  πλήρως  φορτισμένη  μπαταρία  είτε  μεγάλη,  είτε  μικρή  αφαιρούμε την ίδια  ποσότητα  φορτίου  κατά  την  εκκίνηση  και  αναπληρώνουμε  την  ίδια  ποσότητα  κατά  τη  φόρτιση.

Παράδειγμα  λίγο  μπακαλίστικο  αλλά  δίνει  μια  εικόνα  σχετικά  με  τη  μεγάλη  και  μικρή  μπαταρία:εάν  θέλουμε  ένα  ποτήρι  νερό(εκκίνηση), είτε  το  πάρουμε  από ένα  βαρέλι, είτε  από  μια  κανάτα  είναι  πάντα  ένα  ποτήρι  νερό. Η  επαναπλήρωση(φόρτιση)  εάν  γίνει  από  μια  παροχή(δυναμό)  είτε  γεμίσει  το  βαρέλι, είτε  γεμίσει  την  κανάτα  το  ίδιο  έργο  έχει  να  επιτελέσει  στον  ίδιο  χρόνο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , TASOS M, said:

Ποιο  είναι  το  πρόβλημα  να  μπει  στο  αυτοκίνητο  μια  μεγαλύτερη  μπαταρία;
Τι  εννοείτε  όταν  λέτε  ότι  δεν  θα  προλαβαίνει  να φορτιστεί.
Από  μια  μπαταρία  ανεξάρτητου  χωρητικότητας,  θα  πάρουμε  μια  ποσότητα  ρεύματος  για  μια  εκκίνηση  και  θα  την  αναπληρώσουμε  με  τη  λειτουργία.
Δηλαδή  μια  μεγάλη  μπαταρία  ξεκινάει  να  φορτίζεται  όταν  φτάσει  στο  80%  της  χωρητικότητας της, ενώ  μια  μικρή  ξεκινάει  από  το  90.
Από  μια  πλήρως  φορτισμένη  μπαταρία  είτε  μεγάλη,  είτε  μικρή  αφαιρούμε την ίδια  ποσότητα  φορτίου  κατά  την  εκκίνηση  και  αναπληρώνουμε  την  ίδια  ποσότητα  κατά  τη  φόρτιση.

Παράδειγμα  λίγο  μπακαλίστικο  αλλά  δίνει  μια  εικόνα  σχετικά  με  τη  μεγάλη  και  μικρή  μπαταρία:εάν  θέλουμε  ένα  ποτήρι  νερό(εκκίνηση), είτε  το  πάρουμε  από ένα  βαρέλι, είτε  από  μια  κανάτα  είναι  πάντα  ένα  ποτήρι  νερό. Η  επαναπλήρωση(φόρτιση)  εάν  γίνει  από  μια  παροχή(δυναμό)  είτε  γεμίσει  το  βαρέλι, είτε  γεμίσει  την  κανάτα  το  ίδιο  έργο  έχει  να  επιτελέσει  στον  ίδιο  χρόνο.

   Μια και χρησιμοποίησες το παράδειγμα με το νερό να σου πω ότι οι μπαταρίες δεν είναι μια στεγανή κανάτα, αλλά μια τρύπια κανάτα ( η μπαταρία παρουσιάζει μια εσωτερική κατανάλωση και αδειάζει συνεχώς και ας μην την χρησιμοποιείς) .

Όταν λοιπόν ο κατασκευαστής έχει βάλει πχ μια μπαταρία 44ΑΗ δεν το κάνει από τσιγκουνιά. Έχει υπολογίσει όλες τις καταναλώσεις και έχει βάλει και το αντίστοιχο δυναμό. Τώρα αν κάποιος βάλει πχ ένα δυνατό ηχητικό σύστημα και θέλει να το παίζει δυνατά όταν είναι σβηστό για περισσότερη ώρα ΟΚ θα βάλει μια μεγαλύτερη μπαταρία αλλά θα γνωρίζει ότι το δυναμό θα φορτίζει συνεχώς με κόστος τις μειωμένες επιδόσεις και την αυξημένη κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

εγκυκλοπαιδικά ..

ξέρουμε το δυναμό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου τι ισχύ παρέχει; πόσο θέλει για να φορτίσει τη μπαταρία.

Link to comment
Share on other sites

Με ένα βολτόμετρο μπορεί κάποιος να παρατηρήσει πότε φορτίζεται η μπαταρία. Ένας εύκολος τρόπος είναι η εφαρμογή torque στο κινητό και ένα φισάκι OBD2 στη φύσα του διαγνωστικού.

Όταν η μπαταρία είναι σε φάση φόρτισης η τάση είναι στα περίπου 14.4 V (για τα bluemotion όταν αφήνεις το γκάζι ή όταν πατάς φρένο φτάνει και τα 15V). Όταν ολοκληρωθεί η φόρτιση η τάση διαμορφώνεται κοντά στα  13.5V-13.8V    (Σε σβηστό κινητήρα μια καλή μπαταρία έχει τάση περίπου 12.8V και ....... στα 11.8V η μπαταρία πάει να "ψοφήσει")

Όσο παλιώνει η μπαταρία ο χρόνος φόρτισης αυξάνει συνεχώς και στις μπαταρίες που χαροπαλεύουν η φόρτιση δεν σταματά ποτέ.  

   Στα bluemotion υπάρχει μεταβλητό σύστημα φόρτισης στο οποίο κατά τη φάση της επιτάχυνσης σταματά η φόρτιση απελευθερώνοντας τον κινητήρα για καλύτερες επιδόσεις και μικρότερη κατανάλωση. Η φόρτιση γίνεται με κανονικό ρεύμα κάθε φορά που αφήνει κάποιος το γκάζι και με μέγιστο ρεύμα όταν πατάμε το φρένο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντα κανω οτι λεει ο κατασκευαστης. Γενικα πιστευω οτι αν πειραζεις κατι στο αυτοκινητο πρεπει να το ξερεις καλα γτ αλλιως θα εχεις προβληματα. Ακυρο αλλα πχ πας και βαζεις μια τεραστια τουρμπινα, δεν πρεπει να δεις κι αλλα πραγματα; Ο αερας που θα μπαινει κλπ θα τον αντεχει μηχανικα το αυτοκινητο η θα λες μου κοψε πιστονι; Το εργοστασιο κανει τεστ αντοχης και ξερει τι χρειαζεται.

Για τη μπαταρια, θα μπορει το δυναμο να τη φορτιζει; Δεν ξερω και δεν κανω πειραμα θα ρωταγα αντιπροσωπεια και οτι μου ελεγαν. Εχεις και το κεφαλι σου ησυχο αν στην αλλαξουν αυτοι γτ σε βλαβη η οτιδηποτε εχουν ευθυνη.

Edited by Χάρης7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.